Nu trebuie sa te mire ca scade atat.. incearca sa urci si in alta masina ! sa vezi cum merge fata de logan ! o marca mai "premium" sa zicem dar de cilindree si greutate apropiata. Ai sa vezi cum te rogi de toate!
Eu cand conduc opel imi vad de treaba mea ! in oras cuminte .. nu ma bag nici in stanga nici in dreapta iar in afara.. 100 maxim ! si nu exista depasire la care sa nu opresc AC ..
Daca vrei sa te gandesti la tot .. poti lua in considerare si alte aspecte care diferentiaza impactul Ac asupra puterii :
- etajarea cutiei de viteza
- curba de Nm
- unitatea Ac in sine, in functie de cat consuma
- si nu in ultimul rand vremea ! ... la cilindree mici se simte cu atat mai mult.. nu ai obs cum trage cu Ac vara la 40 C si cum trage la 20 ?! si asta se intampla la toate motoarele ! chiar si eu vad cand DID 2.0 -ul vrea sa alerge sau nu! si cand sunt temperaturi mari nu prea ii arde!
CITAT(laurentiu @ Aug 30 2009, 09:59 PM)
In acest weekend am mers cu un Logan care avea vreo 4 ani si 191 000 de km. Daca ma gandesc ca era o masina de firma care a mers vreo 50 000 de km/an si nimeni nu a avut grija de ea, nu as avea ce sa-i reprosez. Ambreiajul facea figuri, avea cativa greierasi si ceva rugina la aripile spate. In rest mergea bine.
Ah, inca ceva: am zis in penultimul ca daca este pornit AC se simte diferenta de putere destul de mult. Masina asta avea acelasi motor ca cea pe care am condus-o acum vreo doua luni, adica 1.6 90CP. Poate pare ciudat, dar desi avea atatia kilometrii motorul tragea mai bine.
Sau poate unitatea AC inceapea sa faca figuri si nu mai racea si nici nu consuma cat trebuia din putere.. au fost cateva masinute care au avut probleme cu instalatia de ac de-a lungul timpului .. iar daca e masina de servici precis avea filtrele pline! cine stie !