Am sa incerc sa raspund pe rind fiecaruia.
Tudor ai dreptate in mare parte cu buticarii. Dra gindeste-te ca si aia s-au orientat dupa niste calitati nu doar s-au luat unii dupa altii. La fel de bine cum Logan isi ia romanul cu venituri sa zicem medii nu pentru ca nu ar lua altceva ci pentru ca la pretul asta este ok. Inca o data in privinta pretului pentru piata noastra merge.
In privinta fiabilitatii depinde ce intelegi prin date concrete. Daca vrei statistici (nr.motoare produse, decte de fabricatie etc) cred ca e imposibil de oferit asa ceva (nici un producator nu ar fi sincer pina la capat in astfel de chestiuni).Timpul insa cred ca si-a spus cuvintul iar nemtii sint pragmatici si nu l-ar fi tinut in uz atat.
Si francezii s-au dovedit de asemenea pragmatici, dar este totusi un alt fel de pragmatism axat poate mai mult spre eliminarea costurilor si marirea accesibilitatii cumparatorului la produs. Nu poti sa le ai pe toate si la un pret mic.
Inca o data mentionez ca nu putem rezuma discutia la "Ce vrei dom'le la banii astia?"In rest tot ceea ce ai spus este corect si se pare ca esti unul dintre cei mai aprigi sustinatori ai industriei nationale de autoturisme :clapping:
Acuma Danei 76047 ce pot sa-i spun?
Ideea topicului era despre Dacia. Este adevarat ca discutia s-a apropiat de un Logan vs... alte marci dar la fel de bine sa nu uitam ca topicul se incepe asa "Ce aveti cu ...." si nu altfel.
Daca Dana ar avea rabdare sa citeasca un topic in ansamblu ar putea sa vada ca in cadrul lui se expun idei si opinii relativ motivate si nu poante de doi bani sau pareri care tin de noroc . Filozofia asta ca unele tin si 150.000 si altele nu tin este atat de adevarata incat nu putem comenta nimic( Stii Dana in unele zile ploua si in altele nu ploua. Ce chestiune interesanta nu-i asa?)
.Cred ca putem fi putin subiectivi uneori si poate malitiosi dar nu trebuie sa fim rautaciosi si mai ales nu cred ca-i potrivit sa-i trimitem pe atii la culcare asa de usor.
. Se pare ca Tudor poate fi caustic in alta mainera, poate glumi si poate apara o marca fara sa trimita pe nimeni la culcare. Urmeaza-i exemplul.
Ionut72466 , hai sa lamurim o chestiune.
Am condus Logan Diesel cind a avut loc lansarea oficiala la Timisoara. L-am condus de la reprezentanta (din oras ) pina la Fabrica Coca-Cola(in afara orasului) asadar si in oras si in afara. Nu este mult da nici putin este suficient sa-mi fac o parere cu privire la insonorizare. As minti daca as spune ca mi-am dat seama de o gramada de defecte sau calitati ale Loganului Diesel in acest timp. Spun ceea ce am perceput nemijlocit. De exemplu frinele de pe Logan mi-au placut . Super. Dar titlul nu este "Laudati Loganul ..." si din acest motiv nimeni nu se refera la partile bune.(cei care doresc sa auda doar laude pot lansa un astfel de topic). In lus si la sectiunea Skodei sint destule topicuri ale unora care au avut probleme. Sa nu ne ascundem dupa deget.
Revenind,din ceea ce spui tu se deduce cu certitudine ca nu ai condus Octavia deoarece spui ca nu stii daca se aude mai tare sau mai incet.
Inca o data, la ralanti am fost extrem de placut surprins de silentiozitatea motorului Diesel de pe Logan. Mult mai silentios decat pe Octavia. Ti-am spus dupa accelerarea de la o anumita viteze pe care eu o estimez intre 90-110 Km/h sau poate mai mult raportul se schimba.
Nu ma pronunt cu privire la zgomotul dieselului de pe Golf 4 , nu cunosc nu am gustat.....
Inca o chestiune referitor la ridicatul capotei si la turarea motorului. Foarte probabil sa ai dreptate si TDI-ul va face zgomot mai mare cu capota ridicata si cu motorul turat.Ca sa-ti dau dreptate nu trebuie sa fac experimentul propus.Acuma astept sa-mi dai si tu dreptate si sa observi ca discutia era despre insonorizarea defectuoasa a Loganului si nu despre care motor este mai zgomotos, asadar despre cum se aude in interior si nu la exterior cu capota ridicata( eu de regula circul pe drumurile nationale in interiorul masinii si cu capota coborata. Cred ca si tu faci la fel..)
Air_wolf daca masinile sint de firma si sint ingrijite asa cum sint 99% din masinile firmelor romanesti, datele problemei difera.Eu vorbesc aici de un Logan ingrijit si de orice masina ingrijita nu de masini calarite prin gropi cu viteza ca doar nu-i a noastra si de ce sa o menajam.
Citi ani are Skoda Felicia la care ai facut referire? De ce intreb? pentru ca daca vorbim de Logan Diesel si de Skoda Felicia cred ca anul fabricatiei isi poate spune cuvintul.Si trebuie sa fie ceva diferenta de ani si poate kilometri.
O noua intrebare :ce viteza ai cu Skoda Octavia la 3000 de ture? intrebare suplimentara: cum se aude Loganul Diesel la viteza aia?
Sa stiti ca am exprimat si parerile mele pozitive fata de Logan cu alta ocazie pe forum asa ca nu sint pus numai pe :boxing: ci si pe :clapping: .
Sincer m-as bucura sa faca si ai nostri ceva mai OK (probabil si la alt pret) si nu cred ca in conditiile respective as refuza o astfel de masina. Pina atunci pe moment mai asteptam.