Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ce aveti cu DACIA
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Cipp
Renault=oportunisti

Si inca o questie:nu credeti ca topicul trebuia sa se intituleze " CE ARE DACIA CU NOI ?" si nu ce avem noi cu dacia? io unu cred ca renaultul nu si-a permis sa faca asemenea''experimente'' cu nissan-ul. ca li s-a dus vorba ca iau piese uzate sau defecte de pe masinile in garantie si le baga pe alte masini noi sau, mai rau, in magazine autorizate ca piese de schimb noi-noutze. ce mai... vw nu si-a permis asa ceva in cehia cand au produs primul model de skoda favorit: daca va uitati, si astazi , la 15 ani masinile circula pe drumurile noastre. sunt de parere ca daca vw ar fi venit la pitesti in 1990, alta ar fi fost fatza daciei acum... altfel, s-auzim numai de bine
TLS-09
Asta as fi vrut sa spun si eu dar as fi fost acuzat de subiectivism. Bine ca a spus-o pina la urma altcineva.
Borcan77786
e o nesimtire crunta ce fac frantzujii aici (sa speram ca nu o sa mai fac)......ne cred vaca de muls, macar pt obraz ca pe urma tot aici o sa aiba clienti ar fi trebuit sa umble la calitate. Imi pare rau ca am vandut dacia 1300 a lu tata din 1980 (avea vopsea originala) dar daca stau mai bine sa ma gandesc dc as fi pus tot piese de la "furnizorii" astia......oricum alte alternative ca si pret apar timid si pana atunci dacia face vanzari.
Daca ar fi sa ne uitam numai la sumele investite de renault din 99-06 obs ca si daewoo a investit mai mult in craiova in 95.
In final tin sa spun ca nu sunt prea convins de achizitonarea unui logan si ca sper sa ne priveasca si pe noi francezii de la renault cu alti ochi si sa ne dea CALITATE biggrin.gif
T u d o r
Pai vezi ca ce ai aratat tu acolo nu prea seamana cu Loganul. biggrin.gif

Aia e...ailalta dacie, Loganul e chestia aia care seamana cu un frigider cu roti. :angel:
Ma intreb cati dintre cei care sunteti asa de critici si intransigenti cu calitatea masinii asteia v-ati permite sa cumparati una de calitate, ca Golf, O2 sau altele de pe la 15000+ euro. Nu de alta, dar exista o gramada de alternative la logan, nu trebuie sa va pierdeti vremea plangandu-va de una sau alta... pur si simplu cumparati-va ce va place si laudati-o apoi pe aceea.

Stiti, ce nu prea imi place la romani este simtul criticii foarte dezvolta, as zice chiar in exces. Si la politica se observa, si la fotbal... noi preferam sa injuram ce nu ne place decat sa aclamam ceea ce ne place. Asa suntem noi... deh... :angel:
Borcan77786
In primul rand nu am scris aici pentru ca vreau sa enervez pe cineva sau sa ma cert, dc e sa discutam discutam cu argumente si fara subiectivism. In primul rand masina din poza e o DACIA buna sau rea e a noastra romaniilor.
Ca tot ai pus problema masini straine vreau sa-ti spun ca eu mi-am achizitionat de curand o masina (alta decat Dacia) si am dat pe ea 250 euro din simplul fapt ca nu imi permit(student fiind) sa dau 20-30 milioane pe o Dacie de 20 ani. Tot de curand 2 prieteni de ai mei si-au achizitionat: unul cu 30 milioane o Dacie Liberta din 1996 si celalt o Dacia Berlina 1982. Amandoi au ras de alegerea mea iar yo nu am comentat pana cand nu am schimbat masinile intre noi sa vedem ce si cum.
Vreau sa iti spun ca imi era frica la volanul acelor masini, am avut un sentiment de nesiguranta nemaintalnit cand am incercat sa franez sau sa schimb vitezele.
Cu aceasta imagine trebuie sa se lupte Renault pt a o schimba.......deci logic ar trebui sa faca niste eforturi. Cat despre faza cu pick-up ai perfecta dreptate ca nu are rost sa mai investeasca in el, dar cum ramane cu cei care cumpara acea masina care e facuta de Dacia DUPA ce a fost cumparata de Renault care e parca al-4lea constructor mondial de autovehicule.
Cat despre conceptul Logan chiar Renault a declarat ca este o chestie separata. Daca te vei uita pe portbagajul masinii tale vei vedea ca acolo scrie 'by Renault" sub LOGAN nu sub Dacia......dar aici nu e vorba de asta......ci de faptul ca am vrea mai mult respect de la fabrica si in special DE LA SERVICE.
Cum am mai zis si mai sus....alte alternative apar timid si nu se apropie pe cat trebuie de pretul Loganului pentru lua din clientii Dacia....oricum iti garantez ca Loganul puteam sa aiba mai multe 'scapari" si tot la fel de bine se vindea......
Sper ca nu te-ai suparat si bafta cu a ta masina biggrin.gif
T u d o r
Deci inteleg ca nu stii prea multe despre Logan, decat ca pe spate scrie 'by renault', nu? Ai condus-o? Pentru ca eu am facut asta, nu vorbesc din ce mi-au zis altii sau din ce cred eu fara sa cercetez. Daca nu ai mers macar 100 km cu masina, iti sugerez sa o faci si apoi te astept cu remarci. Despre aspect... nici eu nu ma omor, se putea mai bine, dar exista si masini mai urate. smile.gif
Ca utilitate inca, pentru drumurile si veniturile din Romania... as vrea sa imi dai un singur contraexemplu.
Nu vreau sa ramai cu impresia ca sustin Logan ca fiind cel mai-cel, dar nu prea inteleg ce asteptari exista de la el. Pentru ca la service eu am fost cu el, nu am avut motive sa ma vait, in Valcea este un service modern si competent. Nu stiu cum e altundeva, dar despre asta sa vorbeasca cei de acolo. Eu vorbesc doar despre ce vad eu, nu ma hazardez sa generalizez plecand de la un caz izolat.
A propos, stii cate Passaturi sunt chemate la service pentru a li se inlocui pompa de injectie la dieselele PD? Dar despre asta nu zice nimeni nimic, pentru ca VW e "marca" si simbolul calitatii germane si nu poate gresi, iar TDI-ul este mama tuturor motoarelor in Romania. Oare pe cand o statuie? smile.gif

Iar la Dacia daca ti s-a stricat ceva... e o marca de tot rahatul si asa merita si asa trebuia sa se intample, nu? Pentru ca suntem romani si Loganul e facut la noi si stim noi cum, nu? Ca doar asa facem si noi la serviciu...dam rasol. biggrin.gif

Nu stiu ce masina ti-ai luat tu cu 250 euro, dar daca e straina roaga-te sa nu-ti pice ceva la ea, pentru ca vei vedea diferenta de preturi la piese fata de Liberta sau 1300.

beer.gif
florin55503
am mers cu logan diesel. sincer e groaznica masina din foarte multe puncte de vedere (in afara de cele stiute:pozitie condus, materiale)

1. isonorizare groaznica (masina are 3500 de km, a primit-o prietena ca masina de serv si are absolut tot pe ea) la 120 ai impresia ca mai are putin si decoleaza. se aude motorul extrem de tare.(m-a urcat pe urma in a mea sa vad poate face la fel m-am gandit cam-oi fi obisnuit eu cu ea, dar in afara de vant nu se aude nimic si la 140)
2 intra in viteze foarte nasol, agata. cand o conducea prietena de multe ori in loc de treapta I baga a III-a si am crezut ca e vina ei dar si mie mi s-a intamplat acelasi lucru
3 masina ai impresiaca pleaca in tromba dar constati privind acul de km ca abia urca (muuultt zgomot pt nimic)
4un tiuit infernal de care s-a mai vorbit
5 volanul trepideaza si la masina asta.
6 are niste zgomote ciudate cand treci peste denivelari si nu reusesc sa identific de unde

O parere personala este ca au scazut calitatea executiei si a asambalarii (am mai mers cu una mai demult si nu era zgomotul chiar asa. sincer si la caddy zgomotul e mai mic la accelerari si e mai plin de viata sdi-ul)ca nu merita dieselul chiar nu merita, eu zic mai bine benzina
T u d o r
Nu stiu ce sa zic... cu 120 n-am mers cu dieselarul, dar pe la 100 nu parea sa aiba simptomele astea masina cu care am mers eu. Era cea de test...de fapt au fost 2, de la 2 dealeri diferiti.
Sincer, mie mi-a placut, nu e super, dar ... e buna. smile.gif
florin55503
nu mi s-a parut asa de inchegata masina ca alte loganuri cu care am mers (bine am mers si cu una care avea 65 000 de km si era groaznica-era de firma, dar s-au facur numai drumuri buc- piatra neamt).
cred ca nu mai au aceiasi calitate. pare o masina fragila pur si simplu

dupa cum am spus sdi-ul de pe caddy-urile de la firma batranului mi se par mai sprintene. ma gandesc ca avand doar 3500 de km inca nu si-a dat motorul drumul cum trebuie. dar din cauza isonorizarii motorul se aude foarte urat. de fapt se aude si motorul si un fel de ecou. defapt se aude ca motorul unei masini de tuns oarba (exagerez acum) la symbol se aude putin altfel. (nici asta nu e bine izolat). nu vb de sunetul motorului in exterior ci in interior
T u d o r
Pai insonorizarea habitaclului am zis si eu ca este cea mai mare "buba" a loganului. Daca mai puneau 200 euro la pret si o faceau ca pe Clio 3...eheeee, alta viata era. smile.gif

Dar asa, parca pe toate le vezi mai sumbre intr-o masina in care auzi si greierii de pe marginea drumului. blush.gif

Se poate ca SDi-ul sa fie mai puternic, cuplu mai mare are sigur. Si cilindree, iar dieselele VW sunt destul de fortoase. Dar imagineaza-ti cum s-ar auzi un astfel de motor in Logan...cred ca nici daca ai striga nu te-ai mai auzi cu vecinul. smile.gif
DCi-ul este destul de silentios fata de altele. Problema nu este a lui, ci a fabricantului care s-a zgarcit cu materialele fonoabsorbante... :bash:
ncristi
QUOTE
masina ai impresiaca pleaca in tromba dar constati privind acul de km ca abia urca (muuultt zgomot pt nimic)


Exact ca dti-ul de 1.7 de la opel smile.gif


Deci...loganul nostru a facut prima revizie la 11500 (tocmai iesea din garantie trenul de rulare):

- piese schimbate (in afara de filtre)---> nici una
- cost revizie cu toate filtrele 2.5 mil la IPSO Ploiesti
- nu-i flencane etrierele de la sistemul de franre si masina este destul de alergata (am pus sa verifice in mod special acest lucru stiind ce s-a scris aici)
- masina se comporta exceptional
- o sa mai cumparam 2 in viitorul apropiat


Una peste alta filozofiile de doi bani la adresa acestei masini (logan) nu-si au locul. Ex insonorizarea...lognaul diesel este mai ilentios de cat Octavia tur cu 1.9 TDI...o groaza de chestii gratuite spuse. Toata lumea inceraca sa caute nod in papura... tot felu de parti negative stupide multe dintre ele neadevarate.

Masina are si parti bune si parti rele...eu cred ca are mult mai multe parti bune de cat rele.
Borcan77786
Deci tu nu ma intelegi pe mine. Am codus loganul diesel nu 100 km dar destul pt a ma informa.....Concluzia dupa ce am condus-o: Loganu e o masina BUNA si atat, nu e nici rea nici super e exact cum ne trebuie noua romanilor biggrin.gif. O regula a mea este aceea ca eu nu ma gandesc sa cumpar marca ci cumpar modelul.....ma informez dc 1 anumit model e bun si at il iau, nu ca e dacia ca e trabant sau VW (apropo nu prea im place VW). Poate m-ai inteles gresit dar imi place loganu.....parerile vad ca sunt impartite aici pe forum.....stiu si eu treaba cu rechemari ale marilor constructori ba chiar unii nici nu te mai chem.
Cat despre masina mea sa sti ca sunt destul de mandru de ea, si nu s-a sticat nimic in 600km facuti de 1 luna de cand o am....si lasa-mi mie grija pieselor pt ca bani de o dacia berlina ti-am zis ca pur si simplu nu am 20-30 mil si nu vreau sa dau.
deci sper ca ai inteles ca am condus-o..... :angel:
florin55503
QUOTE(ncristi)
QUOTE
masina ai impresiaca pleaca in tromba dar constati privind acul de km ca abia urca (muuultt zgomot pt nimic)


Exact ca dti-ul de 1.7 de la opel smile.gif


Una peste alta filozofiile de doi bani la adresa acestei masini (logan) nu-si au locul. Ex insonorizarea...lognaul diesel este mai ilentios de cat Octavia tur cu 1.9 TDI...o groaza de chestii gratuite spuse. Toata lumea inceraca sa caute nod in papura... tot felu de parti negative stupide multe dintre ele neadevarate.

Masina are si parti bune si parti rele...eu cred ca are mult mai multe parti bune de cat rele.


dieselul logan mai silentios decat octavia.????????!!!!!!!!.intr-adevar si in octavia se aude motorul dar nu se aude ecou etc si la accelerari se aude ca un motor nu ca un motoras. ori ai ascultat doar din exteror motorul si ai tras concluzia asta ori ai mers cu o ocatvia dereglata sau cu motorul rece. garantat nu exista comparatie.

ai dreptate nici 1.7 cdti (80 CP)nu e un campion al vitezei dar daca stii sa il conduci si excluzi treapta I care e pusa doar pt a porni de pe loc e comparabil cu dci de 80 chiar pesste la comportamentul la viteze mari, are un plus de forta datorita faptului ca motorul este mai mare. diferenta e si mai evidenta la motoarele de 100 CP 1.7 si 1.5. trage mult mai bine cdti-ul. si pe testate nu pe foaie
stefan44002
@florin55503:
Ai spus cuvintele magice : " daca stii sa-l conduci". Este valabil si pentru Logan, fie el diesel sau pe benzina.Cat despre rest, la banii aia cred ca masina este o afacere, inca.
@florin55503 :
1,9Sdi are 68 Cp si 133Nm , 1,5Dci are 65Cp si 160Nm.
florin55503
nu a spus nimeni ca nu e o afacere. dar varianta pe benzina.dieselul pur si simplu nu imi place. am spus ca motoarele pe benzina sunt ok. eu am prezentat doar concluziile mele in urma unui drum cu loganul de serv al prietenei care era nou (3500km) si nu e obligatoriu ca aceste concluzii sa fie unele generale. se refereau doar la masina aia. chiar am precizat ca am mers una la putin dupa ce au fost lansate si am apreciat anumite chestii.
TLS-09
QUOTE
Una peste alta filozofiile de doi bani la adresa acestei masini (logan) nu-si au locul. Ex insonorizarea...lognaul diesel este mai ilentios de cat Octavia tur cu 1.9 TDI...o groaza de chestii gratuite spuse. Toata lumea inceraca sa caute nod in papura... tot felu de parti negative stupide multe dintre ele neadevarate.



La relanti este adevarat ca Loganul Diesel este mai silentios de cat Octavia 1. Eu sint de parere ca zgomotul unui motor tine evident si de capacitatea lui cilindrica pe linga alte aspecte.
Ceea ce vreau sa spun insa este ca Loganul Diesel este silentios cind sta pe loc. De indata ce incepi sa mergi zgomotul creste exponential asa incit nici nu se compara cu alte dieseluri.
Oricum faptul ca este silentios cind sta pe loc nu este de natura sa ne incalzeasca deoarece majoritatea timpului masina si-o petrece in mers nu pe loc.
Sa-l vad pe ala care spune ca la 100-120 la ora Loganul e mai silentios decit Octavia de exemplu.
Ca sa evitam orice discutii, am condus Logan Diesel si stiu ce zgomot poate sa faca.
eddie
Esti in stare sa iesi afara la 120 km/h sa faci diferenta ? :stretcher:
TLS-09
Am facut diferenta in afara orasului si Loganul este la 120 mai zgomotos.
T u d o r
Loganul este mai zgomotos decat Octavia in mers. Cum si la benzinare situatia este la fel. Asta pentru ca cehul a mai dat ceva firfirei in plus si pe materiale fonoabsorbante. biggrin.gif
Motorul TDI este rusinos de zgomotos, este ramas in urma tehnologic cu 20 ani. De altfel, VW a anuntat schimbarea PD-ului cu commonrail incepand cu anul viitor, recunoscand implicit deficientele acestuia.
DCi-ul de la Reno este mult mai silentios, iar pus pe Megane este complet tacut. Incercat de mine cu cel de 80 cai. smile.gif Cum de altfel am incercat si O1 TDI. Diferenta este mare, in conditiile in care amandoua masinile au insonorizari bune (comparabile).
eddie
Si pe Clio motorul de 80 c.p.e silentios,e foarte bine antifonata.
E putin galagios la pornire la rece,dar nu vreau sa fiu subiectiv si sa-mi bag masina la comparatii aici...
T u d o r
De ce sa nu fii, fii subiectiv si spune tot, este experienta ta cu propria masina, nimeni nu poate spune ca nu e asa cum stii tu.
Poate am eu ceva "boala" pe TDI si VW in general, dar daca suntem mai multi poate are greutate mai mare cuvantul nostru. :angel:
TLS-09
Tudor , faptul ca TDI -ul va fi schimbat cu Commonrail de anul viitor nu inseamna o recunoastere implicita a deficientelor unui motor. Inseamna doar ca TDI-ul de la VW a ajuns la sfirsitul vietii si ca a dat tot ceea ce se putea pina in acest moment si ca de la acest tip de motor nu se mai poate scoate mai mult. Trecerea la o tehnologie noua nu inseamna ca vechiul model are deficiente, TDI-ul grupului pe care ai tu "boala" fiind unul dintre cele mai fiabile (si ma refer aici la 1.9 TDI) si apreciate in lume :1: .
Referitor la a fi subiectiv sau obiectiv cred totusi ca este mei bine sa fii obiectiv, valabilitatea unei afirmatii nu deriva niciodata din numarul celor care o emit.
In plus daca admiti ca Octavia este mai slentioasa decat Loganul si totusi TDI-ul nemtilor este "rusinos de zgomotos" , atunci care ar fi "epitetul" potrivit zgomotului produs de motorasul diesel al Loganului.
Pina la urma tot ceea ce ma intereseaza nu este atat zgomotul motorului cit felul in care il aud sau daca se poate spune asa "nu-l aud" inauntrul masinii.
As mai vrea sa te intreb ceva (evident fiind optiunea ta daca sa raspunzi sau nu) : de ce ai boala pe TDI si VW? biggrin.gif
T u d o r
Vezi tu, motorasul Loganului, adica cel al Renault, este silentios in sine, dar antifonarea masinii strica. Cum de altfel eu am spus ca TDI-ul este zgomotos, nu O1. O1 este o masina buna, motorul este puternic si economic, dar tehnologia invechita il face zgomotos. Cand trece pe strada un TDI il auzi de la o posta. Ma intreb de ce naibii le-au mai dotat cu claxoane. biggrin.gif

Sa-ti zic de ce am boala pe VW si TDI. De fapt, cand spui VW automat spui TDI. Si hai sa-ti zic... fiecare buticar din Romania cand da de ceva bani isi ia un Passat sau un Golf. Obligatoriu TDI, ca asa se cuvine, asa "are" toti. biggrin.gif
Si incepe si te sminteste de cap cu "calitatea germana", cu superioritatea VW in fata oricui, ca VW n-are moarte, etc. Daca ii pui in fata un studiu specialist, facut de niste "unii" care stiu cu ele, te ingroapa in ironiile lor superioare. Si culmea, acestia sunt tocmai cei care sunt complet sau cvasicomplet lipsiti de cultura auto, ei stiu doar ca VW e "masina" si toti ceilalti fac jafuri.
Si nu te supara, Golf-ul dupa parerea mea, mai ales mark 4, este ingrozitor de anost si lipsit de appeal. Ca sa nu mai spun de Passat-ul anterior, de-ala de care e plin pe strazi.
Pur si simplu mi-a creat repulsie, asociind masina cu proprietarii. Cum de altfel identifici fara sa vrei Maybach-ul cu Jiji. Si asta ii scade destul de mult din valoare in ochii mei. blush.gif

Si sa revin la TDI. Sistemul folosit de VW si-a cam atins limitele, asa cum ai spus si tu si cum de altfel am spus si eu in postul anterior. In acest sens m-am referit la el ca fiind deficitar. Aceeasi putere au scos altii din motoare ce 500 cmc mai mici, cu consumuri mai reduse si zgomot incomparabil mai mic. Astea sunt faptele. Nu contest calitatile motorului de 90 cai, dar ai cumva date concrete in sprijinul afirmatiei ca este "unul dintre cele mai fiabile"?

Eu as prefera oricand un O1 in fata unui Golf4, cum de altfel as alege si un O2 in fata G5. Skoda imi plac, desi sunt aceeasi Marie cu alta palarie. Doar imaginea difera. biggrin.gif

Or', eu tin mult la imaginea mea, nu degeaba am un Logan. :angel:
Cipp
Daca am retinut io bine, topicul era despre DACIA ! :bash: Si vorba lu'
peshte : cand doi oameni iti spun ca esti beat, trebuie sa te duci sa te
culci . Io zic ca loganul e o masina buna - asta in cazul in care
''bun'' inseamna ceva de nota 7 - 8, foarte bun - 9, excelent - 10
Dar asta e doar o parere subiectiva. Daca ar fi sa fim obiectivi,
am recunoaste ca la orice masina e si o doza de noroc.
Cu unele n-ai probleme 150.000km, altele scartzaie de la inceput.
Asa ca BAFTA MAXIMA!
Ionut72466
Cristian Ioan cred ca esti putin rautacios, deoarece nu cred ca ai condus logan diesel. Nu stiu daca se aude mai tare ca cel de pe octavia dar sigur se aude mai incet ca un diesel de 1,9 de pe golf 4, si asta am testat-o eu personal.
la logan pana pe la 2600 rotatii, in orice treapta "cu urechea lipita de bord" nu se aude ca e diesel de abia incolo si in nici un caz zgomotos. daca ar avea sonorizarea de pe Skoda pariu ca nici nu s-ar mai auzi.
daca nu ma crezi incearca sa pui un diesel de la logan si skoda I O, le ridici capotele si le turezi si vezi diferenta. Si pe urma imi dai dreptate
air_wolf
QUOTE("> T u d o r <")
Si sa revin la TDI. Sistemul folosit de VW si-a cam atins limitele, asa cum ai spus si tu si cum de altfel am spus si eu in postul anterior. In acest sens m-am referit la el ca fiind deficitar. Aceeasi putere au scos altii din motoare ce 500 cmc mai mici, cu consumuri mai reduse si zgomot incomparabil mai mic. Astea sunt faptele. Nu contest calitatile motorului de 90 cai, dar ai cumva date concrete in sprijinul afirmatiei ca este "unul dintre cele mai fiabile"?

Eu as prefera oricand un O1 in fata unui Golf4, cum de altfel as alege si un O2 in fata G5. Skoda imi plac, desi sunt aceeasi Marie cu alta palarie. Doar imaginea difera. biggrin.gif

Or', eu tin mult la imaginea mea, nu degeaba am un Logan. :angel:


pe linga fiatul meu mai conduc o octavia diesel si o felicia diesel. ambele sint tractoare. fiabil este orice motor care e intretinut (ulei bun si la timp, piesele de uzura schimbate). cind pornesc felicia zici ca am pornit un tanc, nu o masina. iar skoda de la 2500 in sus incepe si se aude. la 3000 deja incep sa tip ca sa ma aud cu persoana de linga mine. da, consuma putin, dar daca vrei liniste fie iti iei un diesel nou la 30.000 fie schimbi marca de masina.
trebuie vazut loganul diesel si dupa 30.000 sau mai multi ani de utilizare, cind intervine degradarea materialelor fonoabsorbante, cind motorul incepe sa se auda cind trage...
si daca vreti zgomot mai mic mai schimbati si filtrele alea de aer din cind in cind... mi-a venit un amic cu una la care filtru a fost doar suflat timp de 2 ani... bujiile schimbati-le si pe alea din cind in cind, ca o incandescenta dusa se simte imediat, dar multi o ignora (e adevarat, mai ramin citeva bujii pe acolo si deh, merge...)
TLS-09
Am sa incerc sa raspund pe rind fiecaruia.
Tudor ai dreptate in mare parte cu buticarii. Dra gindeste-te ca si aia s-au orientat dupa niste calitati nu doar s-au luat unii dupa altii. La fel de bine cum Logan isi ia romanul cu venituri sa zicem medii nu pentru ca nu ar lua altceva ci pentru ca la pretul asta este ok. Inca o data in privinta pretului pentru piata noastra merge.
arigato.gif
In privinta fiabilitatii depinde ce intelegi prin date concrete. Daca vrei statistici (nr.motoare produse, decte de fabricatie etc) cred ca e imposibil de oferit asa ceva (nici un producator nu ar fi sincer pina la capat in astfel de chestiuni).Timpul insa cred ca si-a spus cuvintul iar nemtii sint pragmatici si nu l-ar fi tinut in uz atat.
Si francezii s-au dovedit de asemenea pragmatici, dar este totusi un alt fel de pragmatism axat poate mai mult spre eliminarea costurilor si marirea accesibilitatii cumparatorului la produs. Nu poti sa le ai pe toate si la un pret mic.
Inca o data mentionez ca nu putem rezuma discutia la "Ce vrei dom'le la banii astia?"In rest tot ceea ce ai spus este corect si se pare ca esti unul dintre cei mai aprigi sustinatori ai industriei nationale de autoturisme :clapping:

Acuma Danei 76047 ce pot sa-i spun?
Ideea topicului era despre Dacia. Este adevarat ca discutia s-a apropiat de un Logan vs... alte marci dar la fel de bine sa nu uitam ca topicul se incepe asa "Ce aveti cu ...." si nu altfel.
Daca Dana ar avea rabdare sa citeasca un topic in ansamblu ar putea sa vada ca in cadrul lui se expun idei si opinii relativ motivate si nu poante de doi bani sau pareri care tin de noroc . Filozofia asta ca unele tin si 150.000 si altele nu tin este atat de adevarata incat nu putem comenta nimic( Stii Dana in unele zile ploua si in altele nu ploua. Ce chestiune interesanta nu-i asa?) biggrin.gif .Cred ca putem fi putin subiectivi uneori si poate malitiosi dar nu trebuie sa fim rautaciosi si mai ales nu cred ca-i potrivit sa-i trimitem pe atii la culcare asa de usor. biggrin.gif . Se pare ca Tudor poate fi caustic in alta mainera, poate glumi si poate apara o marca fara sa trimita pe nimeni la culcare. Urmeaza-i exemplul.

Ionut72466 , hai sa lamurim o chestiune.
Am condus Logan Diesel cind a avut loc lansarea oficiala la Timisoara. L-am condus de la reprezentanta (din oras ) pina la Fabrica Coca-Cola(in afara orasului) asadar si in oras si in afara. Nu este mult da nici putin este suficient sa-mi fac o parere cu privire la insonorizare. As minti daca as spune ca mi-am dat seama de o gramada de defecte sau calitati ale Loganului Diesel in acest timp. Spun ceea ce am perceput nemijlocit. De exemplu frinele de pe Logan mi-au placut . Super. Dar titlul nu este "Laudati Loganul ..." si din acest motiv nimeni nu se refera la partile bune.(cei care doresc sa auda doar laude pot lansa un astfel de topic). In lus si la sectiunea Skodei sint destule topicuri ale unora care au avut probleme. Sa nu ne ascundem dupa deget.
Revenind,din ceea ce spui tu se deduce cu certitudine ca nu ai condus Octavia deoarece spui ca nu stii daca se aude mai tare sau mai incet.
Inca o data, la ralanti am fost extrem de placut surprins de silentiozitatea motorului Diesel de pe Logan. Mult mai silentios decat pe Octavia. Ti-am spus dupa accelerarea de la o anumita viteze pe care eu o estimez intre 90-110 Km/h sau poate mai mult raportul se schimba.
Nu ma pronunt cu privire la zgomotul dieselului de pe Golf 4 , nu cunosc nu am gustat.....
Inca o chestiune referitor la ridicatul capotei si la turarea motorului. Foarte probabil sa ai dreptate si TDI-ul va face zgomot mai mare cu capota ridicata si cu motorul turat.Ca sa-ti dau dreptate nu trebuie sa fac experimentul propus.Acuma astept sa-mi dai si tu dreptate si sa observi ca discutia era despre insonorizarea defectuoasa a Loganului si nu despre care motor este mai zgomotos, asadar despre cum se aude in interior si nu la exterior cu capota ridicata( eu de regula circul pe drumurile nationale in interiorul masinii si cu capota coborata. Cred ca si tu faci la fel..) biggrin.gif

Air_wolf daca masinile sint de firma si sint ingrijite asa cum sint 99% din masinile firmelor romanesti, datele problemei difera.Eu vorbesc aici de un Logan ingrijit si de orice masina ingrijita nu de masini calarite prin gropi cu viteza ca doar nu-i a noastra si de ce sa o menajam.
Citi ani are Skoda Felicia la care ai facut referire? De ce intreb? pentru ca daca vorbim de Logan Diesel si de Skoda Felicia cred ca anul fabricatiei isi poate spune cuvintul.Si trebuie sa fie ceva diferenta de ani si poate kilometri.
O noua intrebare :ce viteza ai cu Skoda Octavia la 3000 de ture? intrebare suplimentara: cum se aude Loganul Diesel la viteza aia?
biggrin.gif
Sa stiti ca am exprimat si parerile mele pozitive fata de Logan cu alta ocazie pe forum asa ca nu sint pus numai pe :boxing: ci si pe :clapping: .
Sincer m-as bucura sa faca si ai nostri ceva mai OK (probabil si la alt pret) si nu cred ca in conditiile respective as refuza o astfel de masina. Pina atunci pe moment mai asteptam.
air_wolf
QUOTE("Cristian-Ioan61365")
Air_wolf daca masinile sint de firma si sint ingrijite asa cum sint 99% din masinile firmelor romanesti, datele problemei difera.Eu vorbesc aici de un Logan ingrijit si de orice masina ingrijita nu de masini calarite prin gropi cu viteza ca doar nu-i a noastra si de ce sa o menajam.
Citi ani are Skoda Felicia la care ai facut referire? De ce intreb? pentru ca daca vorbim de Logan Diesel si de Skoda Felicia cred ca anul fabricatiei isi poate spune cuvintul.Si trebuie sa fie ceva diferenta de ani si poate kilometri.
O noua intrebare :ce viteza ai cu Skoda Octavia la 3000 de ture? intrebare suplimentara: cum se aude Loganul Diesel la viteza aia?
biggrin.gif
Sa stiti ca am exprimat si parerile mele pozitive fata de Logan cu alta ocazie pe forum asa ca nu sint pus numai pe :boxing: ci si pe :clapping: .
Sincer m-as bucura sa faca si ai nostri ceva mai OK (probabil si la alt pret) si nu cred ca in conditiile respective as refuza o astfel de masina. Pina atunci pe moment mai asteptam.


nu sint masini de firma biggrin.gif
exact la asta vroiam sa ajung: vreau sa vad loganul diesel peste 6 ani (atit are felicia).
e evident ca orice masina noua se va comporta bine un anumit numar de km (aici e vorba si de noroc), apoi va incepe sa devina "veche". ideea e dupa citi ani/km devine veche biggrin.gif
iar in bucuresti cu Ocatvia nu merg mai mult de-a 3-a... deja intr-a 3-a ma trezesc pe la 80 lejer... iar loganul la 80 intr-a 3-a se aude, dar e absolut normal.
TLS-09
air_wolf aici cred ca ai lansat o tema de discutie foarte interesanta :"Dupa cit timp estimati ca Loganul va deveni o masina"veche"? ":clapping:
arigato.gif
Cipp
Chiar inainte de a o cumpara blush.gif ?
T u d o r
""Cred ca putem fi putin subiectivi uneori si poate malitiosi dar nu trebuie sa fim rautaciosi si mai ales nu cred ca-i potrivit sa-i trimitem pe atii la culcare asa de usor."" --- ti-am citat din Cristian-Ioan, Dana. Poate ar fi bine sa termini cu mistocarelile si rautatile gratuite. Adica asa cum chiar tu spuneai, ''cand doi oameni...'' biggrin.gif
Cristian-Ioan, imi pare rau ca nu putem purta discutia la o bere, dar distanta este cam mare. smile.gif So, multumesc pentru aprecieri, si reciproca este valabila.
:cheers:
Ionut72466
Cristian Ioan sunt de acord cu tine referitor la sonorizarea mai proasta a loganului fata de skoda octavia, dar daca te uiti atent mai sus, vorbeai de zgomotul produs de motorasul diesel al loganului mai zgomotos si asta nu e asa.
La asta ma refeream si cand am spus ca daca ar avea sonorizarea de pe skoda probabil ca nici nu s-ar mai auzi. biggrin.gif
ioan93361
pai poate taicatu nu circula cu corola aia de 6 ani bicycle.gif bicycle.gif bicycle.gif
REMUS69209
Logan diesel mai putin zgomotos decat Golf4?Poate Golful avea 200000km si Loganul doar 2000!Sau poate la Logan nu auziti motorul de "bataile" care se aud pe spate .
Ionut72466
Remus eu sincer nu te inteleg de ce postezi asa aiurea?
dar.... it's a free country!
REMUS69209
Eu cer iertare,sincer,posesorilor de Logan dar cred ca nici nu se poate compara motorul diesel de Logan cu cel de1,9 TDI de la VW ,Audi.
ValiR
Pai e clar ca nu se pot compara, nici la cilindree, nici la putere.
Insa ambele reprezinta motorizari de succes pentru VW si pentru Renault.
Pentru 1.5dCi, are performante foarte bune pe Clio(la consum) dar nu aceleasi performante pe Logan, si e un lucru de asteptat. Astept ziua in care motorizari de aceeasi generatie se vor gasi si pe modele Renault si pe modele Dacia, in acelasi timp.

Vali
florin55503
nu inteleg de ce remus a pus in comparatie motorul de 1.9 tdi cu 1.5. o comparatie corecta e intre 1.4 tdi si 1.5 dci.
eugen93201
QUOTE(iulian3)
Nu stiu dar multi sunt porniti in rau impotriva Daciei... Mai toti au pareri rele...Ei o folosesc la agricultura,in oras, la vinatoare,in comert...s.a Cum sa mearga saraca Dacie daca pui 5-6 saci de cartofi,5 persoane in masina si ii dai si JAR!?

Iulian, iti spun un banc : un politist opreste o masina; la volanul ei era un lup. "Lupule iti ridic carnetul pentru ...". "Bine domnule politist. Sunt vinovat. Sunt vinovat pentru ca nu te-am mancat cand erai cioban !!!!" :bandit:
E vinovata Dacia ! E vinovata Dacia pentru ca nu i-a mancat cand erau tarani !!!! Persoanele de fata se exclud !!!!! drunk.gif
REMUS69209
Salutare,nu eu am facut comparatia asta(pt asta am spus ca nici macar nu se pot compara)!
eugen93201
Domnilor, fiti atenti la citatul pe care l-am folosit. Sunt de acord cu Iulian. Stiti ce era Dacia in 1971 ? Era super(sonica)!!! Fundul zgaraia soseaua iar botul era prin nori. Asta din cauza portbagajului !!! Porbagajul era plin cu tot ce se putea fura de pe camp, din fabrici etc. Numai eu furam !!! Cand uzina de vagoane a inceput sa faca arcuri (un arc pentru vagoane si doua pentru Dacia !!!) aspectul s-a schimbat.
O cunostinta si-a cumparat Dacia 1100 cand a aparut. Toata ziua o lauda si-l invidiam pentru ca avea masina. Cand a aparut Dacia 1300 stiti ce mi-a spus ? "Nu este buna Dacia 1100 pentru ca este cracanata la rotile din spate ( / )". Bine omule, cand ai cumparat-o nu ai vazut ca este cracanata ? La fel a inceput s-o laude ca nu este masina mai buna !!!Prin anii '80 si-a cumparat Lada 1200. Nu mai era buna Dacia 1100 si nici Dacia 1300 !!! A inceput sa laude Lada pe care o folosea numai pe sosea si numai cu benzina !!! (la Dacie folosea cimexan, plotox, gazolina etc) si numai in excursii. Am uitat sa va spun ca Dacia l-a ajutat sa-si faca vila !!! (nu ma intrebati cum ca nu va spun !!!!). In '90 imi spune : "Vand Lada pentru ca nu este masina !!!"
Si-a cumparat ... nu va spun pentru a nu-i face reclama gratuita !!!
Am simtit nevoia sa ma desumflu; nu am cu nimeni nimic. Fiecare are libertatea sa spuna ce vrea si sa cumpere ce ochii vad si inima cere !!!
Iertati-ma, nu am vrut sa va supar. :wave:
Daniel82595
pai asta fiindca fiecaruia dintre noi masina personala i se pare cea mai cea
cody-man
Dacia a fost masina foarte buna pentru vremea ei [anii 70] , problema e ca dupa aia masina nu a mai evoluat dpdv tehnic. Ca i-au mai schimbat farurile sau stoprile si i-au mai pus un eleron sau o bara din plastic !!!! asta nu a imbunatatit performntele .
Referitor la comparatia tdi cu dci [ 1.9 cu 1.5 nu este relevanta ] vreau sa zic ca VW a anuntat renuntarea la pompa diusa si trecerea la common rail in viitorul apropiat !!! Deci TDI va deveni tdci sau dci sau cdi sau cum vor vrea ei sa-i spuna !
De ce ? Costuri mai mici si performante apropiate [zic ei ] , eu as mai adauga costuri de intretinere mai mici .

Ca zgomot mie mi se pare mult mai silentios dci-ul decat tdi-ul .
Apropo : am mers cu un taxi logan si cand am ajuns la destinatie am zis sa ma uit sa vad daca e 1.4 sau 1.6 ca mi se parea ca fuge cam tare pt un 1.4 , si cand m-am uitat , stupoare , era 1.5dci . Mentionez ca stiu ft bine cum suna un diesel .
Nu vreau sa se inteleaga ca tdi-ul este un motor prost !
Daniel82595
exact. e mai silentios dci-ul de pe logan insa mai slab antifonat
Marius98106
Salut, sunt incepator in deale masiinilor si de accea voi posta aici pentru cateva pareri. Am 21 de ani si s-ar putea sa-mi cumpar prima masina, dar sunt sceptic in privinta ei. Un coleg de munca imi ofera un 1410 break din 2002, 50.000Km, injectie, intretinuta pe banii firmei (zice el) in stare foarte buna. Pretul e 1500euro. Voi ce parere aveti despre daciile 1410 din anii 2002? Ar fi de evitat sa-mi cumpar o asemenea masina, sa-mi strag mai multi bani si sa-mi iau altceva e 2 3 ori mai scump? Se poate intretine o astfel de masina fara sa pompez constant bani in ea? Sau pana la urma nu voi mai putea circula din motive de genul standarde, UE, etc. ?
Multumesc.
RUE
in UE nu exista restrictii la masini decat starea tehnica si taxe mai mari cu cat sunt mai poluante, craburanti folositi etc.
in romania masina de 2-3 ori mai scumpa (deci sub 4500 euro) inseamna cam fara norme euro, doar ca pot sa fie mai masini.
am facut abstractie de solenze si poate cielo mai noi care sunt peste 4500 euro.
daca iti spune istoricul masinii ca la prieten si tragi concluzii pozitive e ok.
test inainte.
Marius98106
Daca din istorie deduc ca ar fi o masina intretinuta, ai idee cat ar fi posibil sa trebuiasca sa investesc in ea in urmatorii 2-3 ani? sau tine si de noroc, poate sa merga bine 3 ani sau poate sa am probleme cu ea din 6 in 6 luni in functie de noroc? sau o inspectie tehnica ma asigura ca va merge cel putin 1 an fara nici o problema?
Sunt incepator si nu stiu mare lucru, stiu ca trebuie sa schimb uleiul, cauciucuriile, incarc bateria, dar mai multe nu prea stiu. Componentele de dacie se gasesc usor? Le gasesc noi?
Cristian-330
care iti da tie in ziua de azi dacie break din 2002 cu 1500 E ?!!!!!!!!???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marius98106
Stiu ca e un pret suspicios de mic. Un coleg de lucru care mi-a zis ca are taicasu si a fost intretinuta pe banii firmei. Inca nu a dat-o in nici un anunt.
Gelu-11
QUOTE(Marius98106)
Stiu ca e un pret suspicios de mic. Un coleg de lucru care mi-a zis ca are taicasu si a fost intretinuta pe banii firmei. Inca nu a dat-o in nici un anunt.


Sa inteleg de aici ca masina este pe firma, are cca 50.000 Km, este breack, la o firma de distributie eventual. Parerea mea ca acea masina are peste 200.000 Km, dar daca merge bine si este intretinuta, inseamna ca a fost reparata la timp si chiar daca are Kilometraj mare poate sa mai "mearga" mult si bine. Cunosc cazuri de Dacii berline fara injectie care au nr. de Km de peste 200.000 si le invidiez sincer cum arata si cum suna. Parerea mea este sa-ti iei un specialist in domeniu cand vrei sa cumperi prima masina, sa nu faci ca mine, ca o sa-ti vina sa te impusti sau sa-i dai foc. (daca nu ai "noroc")
:bash: :doh:
Succes
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.