Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mitsubishi Colt
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
Laurentiu49280
Salutare,
Am si eu o mica intrebare...
vreau sa imi cumpar PDA-GPS (Mio P350), si am aflat ca la anumite modele de masini cu parbriz atermic, semnalul este atenuat f mult.
Stiti cumva daca la Colt apare fenomenul asta?
(eu am modelul Invite cu geamuri verzicu protectie UV)
Are cineva PDA de asta ? cum merge?
Mai e un model interesant la care antena e ca o clapitza (P340), mai ieftin insa procesorul e la 300MHz in comparatie cu P350 care e la 400MHz.
Are asa influienta 100MHz in viteza calculului unei eventuale re-routari?

Laurentiu
Cristi86127
QUOTE(Laurentiu49280)
Salutare,
Am si eu o mica intrebare...
vreau sa imi cumpar PDA-GPS (Mio P350), si am aflat ca la anumite modele de masini cu parbriz atermic, semnalul este atenuat f mult.
Stiti cumva daca la Colt apare fenomenul asta?
(eu am modelul Invite cu geamuri verzicu protectie UV)
Are cineva PDA de asta ? cum merge?
Mai e un model interesant la care antena e ca o clapitza (P340), mai ieftin insa procesorul e la 300MHz in comparatie cu P350 care e la 400MHz.
Are asa influienta 100MHz in viteza calculului unei eventuale re-routari?

Laurentiu


la Colt nu sunt probleme.

Eu am un Mio A701 dar cu acelasi gps 20-channel SiRFStarIII chipset pe care il vad si la MIO P350.

Este foarte bun ca precizie si receptie si nu am observat sa aiba probleme de semnal atunci cand este pozitionat sub parbrizul Coltului.

Da, frecventa procesorului influenteaza, dar nu e cazul sa-ti faci probleme, am rulat TOMTOM sai IGO si pe un pocketpc cu procesor la 195Mhz si s-a comportat bine.

De asemenea am un O2 - XDA Exec la 500Mhz care merge mai prost decat un Qteck la 195Mhz...

Garantat nu o sa ai probleme cu P350-ul.
foxxy
Dupa 4500 km si ceva teste cu diverse benzine, am observat:

- cel mai mic consum in oras: benzina OMV ( 8-9% fara AC si 12% in trafic super aglomerat si AC pe viteza 2)
- cel mai mic consum extra-urban, masina sprintara: Lukoil de 98. (5.5 -6%). Daca insa alimentez cu Lukoil 98 in oras, mi-am lasat portofelul in benzinarie :minigun:

Astept inca sa apara benzina-minune, care sa-mi ia si zgomotul de caroserie-spate. :angel:
Cristi86127
QUOTE(foxxy103381)
Dupa 4500 km si ceva teste cu diverse benzine, am observat:

- cel mai mic consum in oras: benzina OMV ( 8-9% fara AC si 12% in trafic super aglomerat si AC pe viteza 2)
- cel mai mic consum extra-urban, masina sprintara: Lukoil de 98. (5.5 -6%). Daca insa alimentez cu Lukoil 98 in oras, mi-am lasat portofelul in benzinarie :minigun:

Astept inca sa apara benzina-minune, care sa-mi ia si zgomotul de caroserie-spate. :angel:


foxxyyyyy, ce placere biggrin.gif

unde ai fost pana acum ? am crezut ai vandut coltul si ti-ai luat merz. biggrin.gif

cam asa consuma si a mea.
Nu alimentez de la Lukoil, e ok benzina asta ?

Eh, obrazul subtire cu cheltuiala se tine, Colt, masaj, fitness, solar, plaja, club, coktail, gucci envy, salvatore ferragamo, victoria's secret, two pieces, one piece... smile.gif)

offf, acel zgomot, credeam ca l-ai rezolvat in service, stai linistita, poate si-a pierdut vr-un muncitor de la Nedcat ghiulul prin masina ta...nu e intotdeauna ce pare sa stii. smile.gif)
foxxy
Mai Cristi, sa dezertez asa usor si sa ma mut in tabara adversa, numai pt ca troncane nitel (momentan...)?? blink.gif
Din pacate, nu s-a rezolvat. Oamenii si-au dat silinta, de la "vladica pana la opinca" dar numai micutzul japonez sau olandezul zburator stiu ce au facut la caroseria mea, noi ceilalti nu stim!

Am citit pe alte forumuri de Lukoil 98, era o adevarata disputa, asa ca am zis sa incerc si eu pe mitza. Super multumita de rezultat, dar numai pt extra-urban. Drumul Buc-Cluj-Buc asa l-am facut, si m-am reindragostit de masina. Insa de cum am intrat in Bucuresti...si-a revenit la traditionalul "troncanit de fond"si iarasi suntem certate!

Pentru rezolvarea problemei cred ca voi alege varianta B: schimbarea sistemului audio!! band.gif
Cristi86127
caroseria ta ?
chiar m-ai facut curios... biggrin.gif

du masina in service, nu o lasa asa...si coltul meu a avut o problema similara dar dupa ce m-am rugat la micutul japonez Buda in limba olandeza defectul a fost localizat de...de un romanas la spalatorie care cand stergea aripa spate, apasand, a sesizat acel zgomot, m-a facut atent ca doar spaga era cat costul operatiei de spalare si de rest s-au ocupat cei din service.

Bafta!
NeGrutzY
Ce face plictiseala din om.... in nenumaratele mele cautari pe net cu tag-urile "Mitsubishi", "Colt", etc, am dat peste un post de pe un forum care m-a lasat masca...

Citez: "inainte sa cumpere ai mei golful, au dat o tura si la mitsubishi, sa se uite la colt. cu motorul de 1.5 (110 cp), cel mai puternic, aproape full options, cu toate chestiile posibile pe el, era pe undeva in jur de 16-16.500 euro DDP. singurul deficit ar fi ca e produsa in turcia masina. motoarele, totusi, vin din germania, si sunt produse de mercedes."
:minigun: :bandit:

Partea si mai nasoala este ca nimeni nu l-a corectat... blink.gif
Postul e datat ianuarie 2007.

Cine vrea link sa citeasca mai multe de pe thread sa dea pm.
Bogdan104277
Alexandru,

Trebuie sa-l ajutam pe om sa iasa din noaptea ignorantei, nu putem sa-l lasam asa. Mai bite ii trimiti tu un link potrivit. biggrin.gif

Foxxy,

Ne bucuram ca ai reaparut. Din cate obser, tu ai numai o jumatate de problema...ea se manifesta numai in Bucuresti. biggrin.gif biggrin.gif .

Sunt convins ca se va gasi sursa zgomotului, dupa care remedierea va fi un fleac. Cum se spune - cu rabdare treci marea. biggrin.gif biggrin.gif
foxxy
Ghinionul meu este ca-s bucuresteanca, si astfel problema devine un intreg! Si vad ca sunt si alti bucuresteni cu CZ3! Ii astept sa iasa la rampa, se vedem gama masinilor lor de onomatopee. :clapping:

Chiar, n-ar fi rau sa fac naveta cluj-bucuresti, as fi super incantata de masina biggrin.gif
Camarasescu96859
Am vazut la TV o reclama interesanta la banca Unicredit powered by Tiriac biggrin.gif Inedita a fost aparitia a doua modele Mitsubishi in reclama (doar e vb de Tiriac Holding)!
pentru vizionare click -> http://www.youtube.com/watch?v=vQ3eZaSs7nA arigato.gif
Viorel109241
Salut,
Desi ma dau cu un Colt de vreo 5 luni abia acum am aparut si eu pe aici.
Tocmai am fost cu masina in Austria, am alergat-o pe autostrada si pe sosele de munte, gen Transfagarasan, si in afara de consum (7,8 media) a fost foarte OK, ca stabilitate si tinuta de drum.

Pareri dupa 7500 de km: cea mai mare problema: un greieras insistent la unul din stalpii fata, nerezzolvata nici macar de bunavointa celor de la M Car.
O alta problema deranjanta ar fi consumul (incercand tot felul de benzine si stiluri de condus e cam acelasi)...
In rest super masina.

Iar in drum spre Nadlac trecand prin tot felul de sate si orase lumea se uita...smile.gif
foxxy
Bine ai venit in grupul "coltzosilor", Viorel. :wave:
Sa incepem interogatoriul: ce varianta de colt ai? La ce viteza medie ti-a dat consumul spus de tine?
Viorel109241
pai... consumul ala despre care am spus este o medie, iar ca stil de mers, afara cam 140-150, cu aerul pornit. Problema este ca in Bucuresti, in afara de week-end, cand este mai liber nu pot sa scot sub 10. Iar in oras nu prea ai cum sa exagerezi cu trasul de ea. Si intr-adevar depinde foarte tare si de benzina, cel mai bine scoate cu OMV, iar cel mai mult papa cu MOL sau Petrom.
Oricum maine va face o tura (sau mai multe) pe Rasnov-Poiana Brasov... genul de drum care ii place
Cristi86127
Salut Viorel ,

7 - 8l/100km consum mediu la viteze de peste 130km/h este OK pentru Colt, depinde de incarcarea masinii, carburant samd.
Eu am obtinut consumuri identice si chiar mai mari in aceleasi conditii.

In Bucuresti, in functie de cat timp stau la plecare cu motorul pornit (la relanti), distanta parcursa si trafic, consumul variaza de la 7 litri la 12 litri.

Daca plec de pe loc imediat ce am pornit motorul si traficul este mai aerisit consumul se stabilizeaza in jur de 7-8 litri, in weekend am obtinut si sub 7 litri, daca insa stau 1 minut cu motorul pornit la plecare, imi indica pe bord si 22 litri, "fenomen" absolut normal tinand cont de algoritmul de aproximare al consumului, consumul mai mare la rece este raportat la distanta parcursa, adica 0...ulterior valoarea indicata este decrementata si se apropie de consumul mediu real, depinde insa si de distanta parcursa, este nevoie de cativa kilometri parcursi in care numarul si perioada stationarilor sa fie cat mai mici, altfel valoarea indicata nu prea scade sub 10l.

Si pe mine ma ingrijorau valorile indicate insa ulterior vizualizand valorile de consum instantaneu si verificand valorile indicate cu cele calculate de mine pe baza km parcursi si alimentarilor cu benzina m-am relaxat, din punctul asta de vedere.

Da biggrin.gif cel mai mult cosuma cand alimentez de la MOL si ceva mai putin cand alimentez de la OMV, dar mai bine spus cu benzina de 98 consuma mai mult decat cu benzina de 95.

Legat de greierasul acela reclamat de tine...l-am avut si eu la Coltul meu, isi facuse culcus in stalpul stanga fata, nu l-am bagat in seama si a plecat...acum stiu unde biggrin.gif sa ai grija de el, e cadou de la mine.

Greierasii care au ca sursa plasticele sunt inofensivi si dispar de la sine, este indicat sa nu se umble pentru ca plasticele nu prea se mai aseaza la fel de bine...in schimb altii generati de caroserie sau alte subansamble mecanice necesita tratament pentru ca anticorpii generati de sistemul imunitar al masinii nu vor avea efect. biggrin.gif

Foxxy, legat de problema ta cu zgomotele provenite din caroserie...da o fuga la mcar, cere revista colt magazine si uita-te la pagina 28, o sa vezi o imagine in care este expusa o caroserie de Colt...nu ca ai rezolva tu problema dar asa de curiozitate.

Daca ai rabdare, peste o luna o sa particip la dezmembrarea completa a unui CZ3, avem o salopeta si pentru tine, sper sa-ti placa biggrin.gif ... poate turnam un film. biggrin.gif

Despre eficienta aerului conditionat ce parerea aveti, acum cand temperaturile sar de 30 de grade ?
foxxy
Consumul la colt, la viteze mari este si el maricel, dar cel dat de Viorel e chiar bun. Am scris cateva pagini inainte, pe A1, cu viteza medie de 150 km/h si AC pe viteza 1 , consum 9%.
In Bucuresti, de cand au venit caldurile astea, AC-ul meu si-a facut abonament la benzinarie, consumul este de 12-13%, traficul..il stiti!! Consumul este cel mediu indicat de computerul de bord, inca n-am apucat sa-l verific prin metoda plin / plin.

Cristi, caroseria CZ3-ul meu o stiu, am vazut-o de 3 ori pana acum, in service au fost scoase toate plasticele de pe ea. Si se vede ca nu-ti functioneaza Ac-ul foarte bine la masina, te copleseste caldura, visezi salopete in service si filme :harhar:
Sa revenim la treburi serioase: Viorel, ce varianta de colt ai?
Cristi86127
QUOTE(foxxy103381)
Cristi, caroseria CZ3-ul meu o stiu, am vazut-o de 3 ori pana acum, in service au fost scoase toate plasticele de pe ea. Si se vede ca nu-ti functioneaza Ac-ul foarte bine la masina, te copleseste caldura, visezi salopete in service si filme :harhar:


ahahhaahhah
poate ar mai fi fost ceva de scos si nu si-au dat ei seama... biggrin.gif biggrin.gif

Eu ti-am oferit o sansa prin care imbinand utilul cu placutul sa ai contact direct cu tehnologia Mitsu Colt ca despre asta vorbim, nu ?
OK, treaca d ela mine, se poate si fara salopeta biggrin.gif

Legat de AC, cand am luat masina a fost mai bine decat acum dupa 10.000 km parcursi, poate e o impresie falsa, ramane de vazut.

Chia asa, hai sa trecem la lucruri serioase, deci ...Viorel, foxxy te-a intrebat ce varianta de colt ai? Sa stii ca si eu sunt curios, nu numai ea. biggrin.gif
EmanuelM
In sfarsit ne-am dat si noi cu coltul. Nu a fost periculos, capsele cartuselor au detonat cand trebuiau. :minigun:

Dupa ce a venit masina, piciul nostru a decretat foarte serios ca asta e masina lui. Dacia era masina lui tata si mama, dar coltul e masina lui. :harhar:

Impresii dupa vreo 500-600 km.

Impresii pozitive:
- in oras se misca super. accelereaza cand ai nevoie, are forta micuta. (in defavoarea consumului)
- chiar si in afara, extraurban, daca ai nevoie de forta pentru depasire, scoate din maneca asii de care ai nevoie. :1:
- pentru marimea ei este foarte incapatoare pe interior. cine o vede de afara nu ar crede cat spatiu ai avea inauntru.
- pentru drum lung pot sa spun ca e si confortabila ( trecand de la dacia la o asemenea masina).
- aerul conditionat isi face foarte bine treaba
- loc de parcare, gasesti peste tot, imaginatie sa ai. :romania:

Impresii negative:
- sa nu zic din nou de consum. am avut un consum de cca 9.6% mers in oras (Ploiesti) 90% si consider 2 drumuri Ploiesti-Bucuresti. Un consum acceptabil.

altele negative nu gasesc pentru moment.

Aventuri de cand am luam masinuta:
- am cautat innebunit maneta de unde sa deschid capota motorului. am gasit-o in final.
- nu gaseam plasa de bagaje. era in compartimentul cu kitul de reparatie.
- m-am dus seara pe intuneric sa vad daca are senzor al farurilor. pana mi-am dat seama cum merge a fost o distractie sa tot invart de manete.
- dupa ce am vazut ca nu e asa usor, am luat manualul si m-am apucat sa mai citesc din el. asa am reusit sa programez radioul. ce nu am reusit este sa schimb calculatorul de bord de pe auto pe manual. cred ca va trebui sa ii intreb pe cei de litex.
- mai ramanea sa iau o sticla de apa si s-o vars parbriz sa vad daca am senzor de ploaie, dar n-a mai fost nevoie. a plouat.

asa ca consider ca am facut o afacere buna. din toate punctele de vedere.

apropo, am pus benzina de la OMV de 95 si de la petrom tot de 95. :minigun:

Am atasat si o poza in care masina arata super.
EmanuelM
am gasit un filmulet super:

http://www.youtube.com/watch?v=UIJBLWah1YQ
Cristi86127
Foarte frumoasa masina.
Sa o stapaniti sanatosi si sa va bucurati de ea. biggrin.gif
Laurentiu49280
Salut Emanuel,

Feilcitari pentru achizitie si sa o stapinesti sanatos.
Legat de computerul de bord, este scris in manual cum sa faci schimb intre cele doua moduri. Ai sa vezi ca ai sa uiti de "feature-ul " asta pentru ca nu ramine pe manual decit pina la prima oprire mai mare de 4 ore, apoi revine pe automat.

Spor maxim si citi mai multi KM.
Laurentiu
EmanuelM
Deja citisem cum se face schimbarea intre auto si manual. pur si simplu nu merge. Oricat as apasa pe butoane si in orice combinatie, ca cea din carte nu merge, in afara sa resetez ceasul, nu se intampla nimic.

Mersi de urare
Eugen109345
In cateva ore cred ca merg sa fac comanda de un Colt 1.3 Invite. In ~ 11.500 ddp ( cica are o promotie de 1000 de euro ) mi se pare o alegere buna. Am mai cochetat si cu Fiat Grande Punto ( slab dotata in banii aia ), cu Renault Clio 3 ( doar motor 1.2, 75 cp ), Kia Ceed ( termen de livrare 3 luni ), Opel Corsa ( asteptare de la 3 luni in sus ). Insa Coltul i-a placut si sotiei de cand l-a vazut si gata, am hotarat sa ne unim destinele...

Dealerul este Casa Auto Iasi, parca am citit aici ca e cel mai mare din zona Moldovei, sper sa se reflecte si in rapiditatea cu care ne va aduce masina in Suceava. Conditia pusa a fost ca livrarea sa se faca "din stoc" de aici din tara, spre norocul nostru sunt cateva Invite 1.3 asa ca doamna director de vanzari ne-a promis livrare in cel mult doua saptamani de cand intra banii in cont. Sper sa se tina de cuvant si sa plecam in "vacanta" cu masina noua.

Daca aveti ceva experiente cu Casa Auto ( partea de vanzare biggrin.gif ) si eventual sfaturi despre ce putem face noi ca totul sa mearga ok si livrarea sa se intample in termenul mentionat, va rog sa scrieti aici.

Culoarea la care ne-am gandit e gri, pentru ca e mai "jeg proof" asa. Si in Suceava se demoleaza / construieste mult, deci praful e la el acasa, iar o culoare mai faina ( albastru, negru ) cred ca ar fi foarte greu de intretinut...



Update: Am facut rezervarea telefonic, culoare Steel Grey cu tapiterie stofa rosie. Jucaria este in stoc, la Pitesti, deci o astept repede... Mai sunt doar ceva formalitati la firma de leasing si gata, indata beau o beer.gif fara alcool racita in torpedou. Indata insemnand doua saptamani maxim...
Viorel109241
pentru cristi si foxxy... Coltul meu este 1,5, CZ3, evident, negru, evident, iar cat de curand vreau sa il imbogatesc cu proiectoare si eleron.
Am deja 10000 km cu el si imi place din ce in ce mai tare.
Legat de consum am inceput sa nu ma mai "consum" asa tare, m-am obisnuit cu ideea ca nu este chiar cea mai economica masina, dar pana la urma nu este nici diesel si nici cu motor in trei cilindri.
Consumul face tot banii cand e vorba sa treci de 3500 de ture si auzi urletul ala:)
Andrei Suzuki
Auzi sefule,ce-ai cu astia cu motoare in 3 cilndrii? laugh.gif
Sa-ti traiasca masina si poate ne vedem pe la intalniri!
Viorel109241
Sef, nu era ceva rautacios... era in gluma:)
Sper sa ne vedem la o "reunire" si sa te convingi (fie vorba intre noi am condus si eu Matiz si Tico destul...)
Andrei Suzuki
Stai linistit,ca am luat-o ca pe o gluma.Eu sunt foarte multumit de masina,si de motorul ei in 3 cilindri.Iar ieri,parca m-am mai indragostit odata de ea,dupa un week-end la munte.Alex,cu al sau Cz3 stie si el. biggrin.gif
foxxy
Apropo de consum, in nebunia din bucuresti, luni dimineata, am reusit "perfomanta" unui consum mediu de acasa pana la servici de 16%:minigun:
Viorel, in cei 10.000 km parcursi cu Cz3-ul, ai avut ceva probleme tehnice, de orice fel ? Scartaieli, troncaneli, mers in service, etc?
Bogdan104277
Ce e mai greu inca nu a inceput, dar, sa vedeti ce va fi dupa ce se inchide stefan cel mare... :evil: :evil:
Viorel109241
foxxy... in cei 10000 de km problemele au fost cam asa: enervantul greieras de pe stalpul dreapta fata (imposibil de ignorat chiar si cu muzica data tare), haionul se nu se inchide intotdeauna din prima (ceea ce e cam stresant pentru ca trebuie trantit), uneori cand dau drumul la AC si merg bara la bara fataind-o I-II, se aude un uruit ciudat care se resimte si in schimbator (dar numai uneori), pozitia cam inalta de condus, si cam atat...
Ma mai deranjeaza ca torpedoul nu este iluminat, ca la vasul de racire nu poti vedea limitele min-max, dar astea nu sunt asa de grave.
In schimb imi place foarte mult stabilitatea ei (incercata la limita, pe drumuri de munte virajate), mult peste alte masini mai "serioase", imi place cum trage motorul dupa 3500, spatiul interior, franele (excelente, mai ales la viteze mari), directia (ceva mai dura dar foarte precisa), alura de mica bestie...
Recunosc, cat am asteptat-o (vreo doua luni) ma gandeam in fel si chip la ea, dar acum, daca ar fi sa imi iau masina tot CZ3 1,5 SAM mi-as lua
Bogdan104277
Emanuel,

Trebuie sa apesi pe cele doua butoane din dreapta aproape simultan, primul cel de sus, urmat la mai putin de 1 secunda de cel de-al doilea.
foxxy
QUOTE
enervantul greieras de pe stalpul dreapta fata
- prezent la mai multe cz3-uri, localizat in diverse alte zone. Unii au reusit sa scape de ai ( probabil cu DDT ), altii nu blink.gif
QUOTE
haionul se nu se inchide intotdeauna din prima
- same broblem, rezolvata in service foarte usor, din reglajele acelea de cauciuc de pe marginea hayonului.
QUOTE
uneori cand dau drumul la AC ...un uruit ciudat care se resimte si in schimbator
- same, same....mai ales in treapa a II-a. In plus, Ac-ul de la cz3 este un mare consumator ( probabil pt ca are compresorul de putere mica) de benzina. Dar cele mai bune explicatii aici le poate da Bogdan :wave:

Te-am intrebat de probleme din curiozitate, sa vad cum o sa se comporte si mitza mea la peste 10.000 km. Mercic oricum.

Bogdan, deja au inceput blocajele pe Stefan cel Mare ...corelate cu cele vechi de pe Mosilor si Colentina...zona bomba :bash: . Cu recul in celelalte zone!
Viorel109241
ptr foxxy:

acum, cand vad atatea "same-uri" imi dau seama ca nu e ceva personal ci asta este.
Oricum, am condus si am avut masini cu pretentii mai mari care aveau probleme mult mai mari si mai deranjante, iar pentru banii astia si la cate ofera mi se pare o masina mai mult decat OK.
Este mult peste alte masini din clasa compacta submotorizate si care la 10000 de km troncane si scartaie ca vechile Dacii.
stefan70636
ca sa va enervez un pic.
am 5500km si nu am greierasi, hayonul se inchide din prima
iar cu pozitia inalta .....vezi ca scaunul de la sofer se regleaza pe inaltime.
Viorel109241
stiam si eu ca se regleaza scaunul pe inaltime... merci de sfat
Cristi86127
Intr-adevar nu este ceva personal ci asta este.

Am mai auzit teoria asta "pentru banii astia si la cate ofera mi se pare o masina mai mult decat OK" pe care o consider justa pana la un punct, dar o echipare completa la bani putini nu justifica prezenta anumitor probleme mai mici sau mari.
blush.gif
De exemplu preferam sa nu am jante aliaj, racire torpedou dar sa aiba un minim de insonorizare sau levierul de viteze sa nu agate sau....
Eu ca proprietar imi pot modifica masina dupa gustul meu si nu voi putea sa remediez alte aspecte insa producatorul da, in urmatoarele versiuni pe baza celor semnificate de clienti actuali...e ceva normal.

Si eu activez in domeniul tehnic insa teoria asta "pentru banii astia si la cate ofera mi se pare ..... mai mult decat OK" nu se aplica blush.gif ...daca ceva nu functioneaza bine, se remediaza, nu se remediaza, se anuleaza contractul si se platesc daune. Scurt!

Coltul este peste multe alte masini cu pretentii cand vorbim de stabilitate, performante dinamice si multe altele, este o masina deosebita care nu scapa neobservata nici chiar de necunocatori si ma refer in special la CZ3 albastru sau negru biggrin.gif insa nu o sa justific niciodata un aspect negativ cu altul pozitiv, urmasii nostri trebuie sa aiba parte de versiuni mult mai ok, pretentiile cresc.... biggrin.gif

Daca timp de 4 ani cat intentionez sa tin Coltul nu o sa aiba probleme de motor, cutie, caroserie atunci cu siguranta o sa pot spune ca este cea mai fiabila masina din cate masini am condus, mai ales ca nu prea o menajez dar nici nu imi bat joc de ea, "burn-out" pana iese fum samd blush.gif

Stefan, nici Coltul nu mai are greierasi, de fapt nici nu a avut multi, doi, trei si hayonul se inchide si la mine din prima, deci nu esti singurul norocos. biggrin.gif

Bafta!
Cristi86127
QUOTE(foxxy103381)
Te-am intrebat de probleme din curiozitate, sa vad cum o sa se comporte si mitza mea la peste 10.000 km. Mercic oricum.


foxxy, nu o sa stii niciodata cum o sa se comporte "mitza" ta peste 10.000.
Depinde de tine, de cat de mult o sa ai grija de ea si apoi trebuie sa tii cont si de imprevizibil, cu imprevizibilul nu te poti pune.... biggrin.gif

O exploatare normala nu va genera suprize neplacute, de asta sa fii sigura.
Viorel109241
Asta cam asa este dar in categoria asta de pret, poti sa te duci un pic si pe la concurenta si ai sa vezi ca acolo compromisurile pe care trebuie sa le faci sunt de multe ori mai mari si te vor afecta ceva mai suparator in timp.
In ziua de astazi, cand majoritatea masinilor sunt facute pe "platforme comune" si cu costuri cat mai reduse nu au cum sa mai fie perfecte.
Cristi86127
Ai dreptate, cel putin anul trecut pe vremea asta nici una dintre marcile concurente nu ofereau motorizarea asta & full options la banii CZ3-ului,
nici pe departe.

Bine, eu am luat CZ3-ul pentru ca chiar mi-a placut, ulterior am remarcat ca si din punct de vedere al pretului a fost cea mai buna alegere de la acel moment.

In cazul CZ3-ului compromisurile sunt minime sau inexistente, depinde de ceea ce-ti doresti de la masina, perfectiune nu exista cum nu exista in nici un alt domeniu tehnic si nu numai, dar...e un dar...biggrin.gif

Singurul lucru de care imi pare rau e ca nu am luat CZT-ul in locul CZ3-ului.

Numai bine!
Cristi86127
Scurte istorii si descrieri...
http://www.autozine.org/html/Mitsubishi/Colt.html
Viorel109241
Te cred si eu, m-am dat cu CZT-ul si este intr-adevar altceva...
Accelereaza altfel, se aude altfel, ceasurile si pedalele sunt bestiale dar daca mergi mai mult in oras cu ea mai rau te enervezi.
Noroc ca ne mai dau astia voie cu detectoare de radar:)
Andrei Suzuki
QUOTE(Viorel109241)
daca mergi mai mult in oras cu ea mai rau te enervezi.

De ce?
Cristi86127
din cauza limitelor de viteza si a traficului, banuiesc. biggrin.gif
Bogdan104277
pentru ca nu poti sa te bucuri de ceea ce ofera masina. :evil:
Viorel109241
Se intampla destul de rar ca in Bucuresti, in timpul zilei sa poti merge cu masina asta asa cum trebuie mers cu ea.
Si pare destul de ciudat, ca desi este o masina "de oras" mai mult te poti bucura de ea afara!
Cristi86127
Dragi copii, dupa o serie de faze mai mult sau mai putin amuzante se pare ca de joi masina mea va lua drumul mcarului pentru reparatii, mai exact schimbat, vopsit bara spate...atat se vede.

Povestea barii biggrin.gif
Episodul I - La Politie - Durata 4 ore.
Pe asta cred ca il cam stiti toti si este destul de plictisitor.
Am suflat si in aparatul ala care iti spune daca ai consumat bauturi interzise biggrin.gif "mai tareeee, va rog frumos" biggrin.gif pana mi-au iesit ochii din cap...cred ca era infundat.

Episodul II - La Tiriac, Tiriac Leasing - Durata 30 minute.
Inainte de a ajunge la agentul constatator a trebuit sa trec pe la TiriacLeasing sa iau imputernicire pentru reparatie, masina fiind achizitionata in leasing.

Eu ii vizitez lunar pentru ca rata e sfanta blush.gif si de fiecare data ma lovesc de aceesi chestie..."nu sunt locuri de parcare dom'le, adica sunt cateva dar daca vin sefii trebuie sa aiba unde sa parcheze, parcati si d-voastra p-acilea p-afara ca e locuri destule" biggrin.gif

Uimit de cat de luciditatea si rapiditatea cu care am primit raspunsul perfect identic cu cel de data trecuta desi parca era alta persoana ii raspund amabil: "Ma ... in locurile voastre de parcare, de fiecare data sunt nevoit sa-mi strecor masina prin tot felul de cotloane si fundaturi mizerabile", "Vorbiti cu sefii nostri... " hehhehe ...right...1-0 pentru ei, m-au facut si de data asta... biggrin.gif
Daca e vorba de sefi...noapte buna!

Noroc ca un drum de santier proaspat astfaltat cu pietricele, o bariera mobila manevrata de un urmas al lui Decebal, o vorba buna "stiti nu aveti voie sa parcati aici dar haideti intrati, va dau eu voie", mi-au oferit sansa sa scap de maruntul de prin buzunare iar masina mea sa stea in siguranta chiar cu riscul de a incasa pietricelele care sareau de sub rotile masinilor care treceau in tromba pe langa ea...ce mai conteaza, am CASCO. biggrin.gif

Am pasit in sediul lu' nea Tiriac, am facut schimb de plastice si de aici totul a durat foarte repede, o tipa brunetica dupa ce a chinuit un pic calculatorul ala de firma mi-a dat hartiuta prin care ma facea atotputernic, aveam nevoie de asta ca doar urma sa merg la agentul constatator, specie de functionari extrem de draga multora dintre noi, dar inainte de a pleca mi-a ridicat moralul, mai mult de atat nu se putea ca statea pe scaun si nu puteam sa o vad... biggrin.gif ... "aveti CZ3iiiii ? si cum eee? ca vreau sa-mi iau si iooo". biggrin.gif biggrin.gif
Am crezut initial ca e vorba de un sondaj cu camera ascunsa biggrin.gif dar tipa chiar vorbea serios, i-am raspuns sobru "cool" biggrin.gif apoi am zis sa nu fiu egoist si i-am descris masina in linii mari...ea a ramas salivand dupa CZ3 iar eu mi-am continuat drumul eroic si fara de intoarcere catre cel care avea sa-mi strice toata ziua, agentul...agentul constatator.

Episodul III - La agentul constatator supranumit "omul astrei"

Nu mai zic unde era "service-ul" unde salasluia "omul astrei", zona crepusculara e nimic pe langa locatia si aspectul detinatiei mele.

Aici am completat hartiute, unele mai mari, altele mai mici, am desenat, conversat, gesticulat si tot asa...toate bune si frumoase pana cand am iesit afara la masina sa facem poze si sa stabilim avariile.
Stabilim, pe naiba...sa le stabileasca. blush.gif

biggrin.gif "hmm, pai bara se indreapta si se vopeste...cam atat" ...atunci s-a intamplat o minune...mi-a picat o hartiuta din buzunar pe care era desenat Aurel Vlaicu in timp ce eram aplecati asupra barii, doar, doar s-or vedea mai bine nituri rupte samd...moment in care totul s-a limpezit "da, domne, se vede acum, bara trebuie schimbataaaa domneeee" biggrin.gif biggrin.gif

Bine, inainte de asta a fost nevoie de ceva fotografii si a urcat masina pe elevator...trei mecanici autodidacti se holbau pe sub ea "ia uite vasileee cum e facuta asta aici" ...am stat cu ochii pe ei sa nu-mi fure sau sa atinga ceva...erau mai mizerabili ca masina mea pe dedesubt...dar stiau meserieeeeee, chiar daca se uitau ca viteii la poarta noua biggrin.gif ...mama lor de nemernici ca multi am mai cunoscut la viata mea.

As fi vrut sa-mi dea la schimbat si unul dintre ornamente care este putin cam sifonat dar nu am mai reusit, mai era nevoie de inca un "aurel vlaicu" probabil...nu conteaza, in acea zi mi-am mai facut un prieten si asta e mai presus de orice...pe langa ala de la tiriacleasing care mi-a dat voie sa parchez cu acordul lui. biggrin.gif

Cati milogi frate...aaa romani am vrut sa zic, scuze.

Episodul IV - La dealerul mcar
Episodul asta inca nu e incheiat dar sper ca ce a fost mai greu sa fi trecut.
Azi, pe la 11 sun la mcar, imi raspunde robotul cu vocea unei fecioare stresate care a ramas fara tampoane, ca programul este de la 8 la 16 sau cam asa ceva si sa revin in orele de program...era ora 11...am crezut ca am gresit numarul si am sunat din nou, la fel si tot asa de vreo 3 ori biggrin.gif , eram pe jos de ras...era cuplat robotul de ieri, de la terminarea programului si nu stia nimeni. biggrin.gif biggrin.gif

In fine, joi la ora 14 masina va intra in reparatii, sunt pregatit pentru tot.
"Viata e greu" citesc in avatarul cuiva si ii dau dreptate. biggrin.gif

Bafta!
R o b e r t
pe ce hartie e Aurel Vlaicu? ca am un lapsus
NeGrutzY
Bogdan... pe cand putem sa avem si noi acces la poze cu faceliftul de la colt? o lista cu schimbari/dotari in plus sau in minus? Mor de curiozitate!
10x
Cristi86127
QUOTE(R o b e r t)
pe ce hartie e Aurel Vlaicu? ca am un lapsus


pe aia de 50 RON, sper ca nu am gresit cand le-am printat. biggrin.gif
foxxy
asteptam impresiile din service: cum arata masina dupa vopsire, cat a durat reparatia, etc.
Succes Cristi ! :wave:
mike.omega
Avand in vedere ca deja v-ati lansat in alte discutii nu mai mutam nimic nicaeri. Postul tau cu povestea "bara" ramane aici.
Noi nu suntem slujitorii nimanui! :brave:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.