Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mitsubishi Colt
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
Mihai66305
Multam !...Deci e o mare probabilitate sa fie si celelalte in 4 cilindrii cu distributia tot pe lant (cele de 1.3 si 1.5 benzina). Desi cineva de la reprezentanta si mie mi spusese ca ar fi pe curea..
Cristi86127
Va salut,
De doua saptamani sunt fericitul posesor biggrin.gif al unui Colt CZ3 1.5 SAM (M-CAR) nou si nu pot sa spun decat lucruri bune despre masinuta asta dupa care intoarce lumea capul pe strada biggrin.gif si totdata despre dealerul M-Car (recomand Razvan Serabian), nu am ce sa le reprosez...
Am parcurs 640 km pana acum si pot sa-mi cu parerea referitor la cateva aspecte semnalate de voi pe forum.
1. "zgomotoasa"...intr-adevar incepand de la 2000 si mai ales de la 2500 - 3000 se aude acel zgomot, din galeria de evacuare insa e unul placut de masina sport, inspira putere biggrin.gif , e o incantare sa o auzi cum se infurie...
2. "consum mare"...mda, si mie mi s-a parut mare dar am sesizat ca este in scadere pe masura ce invat sa o conduc, vitezele nu trebuiesc schimbate sub 2500 samd....la drum intins (Bucuresti - Brasov) mi-a luat 5 l si e motor de 1.5/109 CP, jenti 205/benzina 95, in Bucuresti se invarte intre 8 si 12 l dar din Dristor pana la Semanatoarea e ceva trafic mai ales dimineata si seara deci nu se pune. biggrin.gif
3. "mica"...nu as zice, latime, inaltime e ok, ca lungime intr-adevar dar am ramas suprins sa vad ca la interior e spatiu din belsug, scaunele sunt f. confortabile, portbagajul e cam mic dar poate fi "extins" prin deplasarea banchetei din spate.
Este foarte stabila chestie verificata in drum spre Brasov pe serpentine, am ajuns si pe la 4000 de ture..zvacneste de sub tine, este extrem de sportiva biggrin.gif confortabila, scaune un pic sport, spatioasa desi nu ai zice, design super (am ramas surprins sa vad ca pietoni si soferi se intorc sa priveasca masina), usor de condus, directia, franele isi fac foarte bine treaba, sistemul audio e OK, se aude bine, 6 incinte acustice, in Bucuresti nu am nevoie sa-i montez antena si este foarte calitativa atat la interior cat si la exterior...este mai mult decat mi-am imaginat si decat isi poate imagina cineva care nu a condus-o, isi merita banii, nu te plictisesti in ea si se transforma usor dintr-o masina de oras intr-un bolid in afara orasului biggrin.gif
R o b e r t
sa-ti traiasca!
e al naibii de frumoasa. in Brasov circula una rosie... zici ca-i un ferarri cu burtica biggrin.gif
Sebastian39516
Nu-ti pot spune impresii despre ea pt ca nu am un Colt. Ideea e ca imi doresc o masina ca asta. Intrebari:
1)la ce bani ai achizitionat-o?
2)de ce nu ai mai asteptat prognozata micsorare a taxelor la masini non-UE?
3)versiunile Mitsubishi sunt toate full sau ai posibilitatea sa alegi intre nivele de echipare?
4)am inteles ca o motorizare beton ar fi 1.5DI-D, la modelul simplu Colt; ai incercat un test drive cu diesel?

Multzam!
R o b e r t
salut sebi...
imi permit sa-ti raspund si eu, ca doar am umblat aproape 2 luni prin diferite reprezentante si am "acumulat" ceva cunostinte:
la 2) ai zis ceva de prognozata micsorare a taxelor la masini non-UE?
mitsubishi-urile sunt facute in Olanda (cred) deci nu se percepe taxa aia...
3) sunt diferite nivele de echipare, ai de unde alege...
Sebastian39516
QUOTE(Robert82112)
salut sebi...
imi permit sa-ti raspund si eu, ca doar am umblat aproape 2 luni prin diferite reprezentante si am "acumulat" ceva cunostinte:
la 2) ai zis ceva de prognozata micsorare a taxelor la masini non-UE?
mitsubishi-urile sunt facute in Olanda (cred) deci nu se percepe taxa aia...
3) sunt diferite nivele de echipare, ai de unde alege...


Stiam eu ceva ca sunt cateva marci japoneze facute prin Europa insa nu am inteles de ce se bucura poporul cand a aparut faza asta cu micsorarea taxelor.
Si la 4?Modelul diesel l-ai incercat?
R o b e r t
nu l-am incercat ... de aceea nici nu ti-am raspuns ...
dar din cate stiu eu, motoarele diesel sunt mai costisitoare (la intretinere)
mitsu pe care il am eu e pe benzina si consuma (pana acum am facut vreo 350 km) foarte putin; cam la 5.0 - 6.0 mixt (consumul o sa mai scada pe masura ce faci rodajul...)

in fine... sunt banii tai si faci ce vrei cu ei... parerea mea e a mea si nu a ta biggrin.gif
Sebastian39516
Mai, ce sa zic, banii ca banii dar eu incerc sa aflu niste pareri din experiente proprii legate de masinile japoneze. Din auzite am inteles ca ar fi extrem de fiabile, de calitate. Tot din auzite am inteles ca ar fi foarte naspa cand pica ceva pe la ele. Nu stiu daca o sa reusesc sa cumpar o japoneza noua dar macar ma interesez. Comparativ cu opelul, care e printre masinile decente si cat de cat ieftina, cu sunt japonezele? Vorbesc de masini normale, nu versiuni de top cu cine stie ce motorizari sau dotari care mai de care mai sofisticata.

Later edit: ca idee, cat costa o revizie la Mits?
Cristi86127
QUOTE(Sebastian39516)
Nu-ti pot spune impresii despre ea pt ca nu am un Colt. Ideea e ca imi doresc o masina ca asta. Intrebari:
1)la ce bani ai achizitionat-o?
2)de ce nu ai mai asteptat prognozata micsorare a taxelor la masini non-UE?
3)versiunile Mitsubishi sunt toate full sau ai posibilitatea sa alegi intre nivele de echipare?
4)am inteles ca o motorizare beton ar fi 1.5DI-D, la modelul simplu Colt; ai incercat un test drive cu diesel?

Multzam!

1. 10.800 pret CIP, 13.500 DDP in leasing
2. e facuta in Olanda
3. nu ai ce sa mai pui pe ea, e full, poate doar eleron, proiectoare, praguri si alte chestii de infrumusetare dar nu prea mai are nevoie... biggrin.gif
4. Nu am incercat diesel, dar asta pe benzina e super, condusa corect consuma putin si nu te rogi de ea sa mearga...
Cristi86127
QUOTE(Robert82112)
sa-ti traiasca!
e al naibii de frumoasa. in Brasov circula una rosie... zici ca-i un ferarri cu burtica biggrin.gif


Multumesc la fel...super frumoase colturile, trebuie sa-i fac si eu o poza la a mea biggrin.gif
George40162
Toate informatiile despre dotari si preturi le gasesti pe http://www.colt.ro/. Informatiile sunt corecte.
Colt-urile sunt facute la uzinele Volvo din Ned-Olanda, deci fara taxe vamale.
Iti recomand totusi motorizarea pe benzina la Colturi - e doar un sfat. Specialistii zic ca ar fi super reusite (pret, consum benzina, consumabile mai ieftine, intretinere, performante) - DC-ul le-a preluat si echipeaza cu ele si Smart-urile.
Sebastian39516
Nu stiu de cat timp e promotia insa eu abia aseara am vazut: reviziile la Colt sunt gratis!! Cred ca ma bag! Voi stiati de faza asta?
Cristi86127
QUOTE(Sebastian39516)
Nu stiu de cat timp e promotia insa eu abia aseara am vazut: reviziile la Colt sunt gratis!! Cred ca ma bag! Voi stiati de faza asta?


As fi curios sa stiu de cand e promotia asta, eu am cumparat masina acum 4 saptamani si nu mi s-a spus nimic....
Cristi86127
Este cineva din Bucuresti pe acest forum care are CZ3 1.5 si nu numai ?
As fi curios sa aflu daca a sesizat urmatoarele chestii ca altfel nu am cum sa le numesc, masina functionand perfect...si nu as vrea sa-i bat la cap pe cei de la M-Car pentru orice chestie care mi se pare mie...

Cand motorul este incalzit, sa zicem dupa ce masina a fost rulata in Bucuresti la ore de varf, ajungand in parcare, am ridicat capota si am observat/auzit urmatoarele (la relanti):

1. Un pacanit aproape regulat in partea dreapta a motorului (se aude doar daca ridici capota si motorul este incalzit, eventual stationand o perioada cu motorul pornit)...nu este vorba de acel tacanit firesc al motorului si repet e undeva in partea dreapta.Mi s-a spus la M-Car ca acel tacanit este cunoscut, este normal si dispare cand ambalezi/demarezi dar ambaland nu a disparut....cica si VW il are.... blush.gif

2. Cand las ambreiajul se aude un sunet metalic cand cupleaza, chiar si scoaza din viteza...asa se aude si la Kalos, dar e normal ? blush.gif

3. Dupa o utilizare mai intensa a ambreiajului (mers in coloana) scoasa din viteza, ridic ambreaiajul e ok, il las, se aude ca un zornait (cine are sau a avut dacie stie), nu puternic dar sesizabil...de asemenea a inceput sa scartaie pedala de ambreiaj...

4. Ambreiajul este destul de tare si prinde sus... blush.gif

5. Nu stiu daca la 0 KM facea dar acum simt la mana ceva vibratii in volan de la motor... :angel:

As dori sa stiu daca toate astea se intampla si voua si daca e ceva normal.
Cristi86127
Imi raspunde si mie cineva ? biggrin.gif
Cristi86127
Weekendul trecut, in Brasov fiind cand sa ma urc in masina vad un biletel prins intre parbriz si stergator...cand il deschid ce credeti ca scria ? "Foarte tare masina. I love Colt" biggrin.gif si parea un scris de fata dupa caligrafie...deci masina mea a inceput sa primeasca bilete de dragoste biggrin.gif ...sper sa nu ma paraseasca biggrin.gif
ivghenie74744
promotia tine de la 1 sept la 15 nov cu revizii 3 ani sau 100 000 km gratuit.cine spunea ca diesel nu e bun sau mai performant decat benzina ? are demarajul mai rapid decat benz. si versiunea sam face toti banii.plus un consum mai mic!!!
Cristi86127
QUOTE(ivghenie74744)
promotia tine de la 1 sept la 15 nov cu revizii 3 ani sau 100 000 km gratuit.cine spunea ca diesel nu e bun sau mai performant decat benzina ? are demarajul mai rapid decat benz. si versiunea sam face toti banii.plus un consum mai mic!!!


asta e, nu am prins promotia asta...nu mai conteaza, oricum de la teorie pana la fapte e o diferenta, si garantia asta nu e ceea ce pare...si eu tot SAM am dar pe benzina/1.5/109CP, diesel-ul de la Colt e bun, este conceput in colaborare cu DMC si e super fiabil, ca performanta nu stiu...cel pe benzina e conceptie japoneza 100%, intr-adevar demarajul e slabut la Colt dar in rest e ok, eu sunt multumit la cei 109CP pe care-i are, se cunosc la drum intins...la drum intins 5l/100km cat consuma a mea e mai mult decat bine, la noi motorina e mai proasta si masinile mai noi au de suferit din cauza asta plus ca se preconizeaza ca motorina sa fie mai scumpa decat benzina dar nu asta e problema, eu sunt anti - diesel dar cred ca ar fi trebuit sa incerc si versiunea pe motorina...sper ca aceasta masinutasa fie fiabila...am ceva dubii
Cristi86127
Trimis: Dum 17 Sep, 2006 16:09 Titlul subiectului:

--------------------------------------------------------------------------------

Referitor la "problemele" enumerate mai sus vad ca nu primesc nici un raspuns incurajator ,am ajuns la 1800 km parcursi cu masina asta, se comporta impecabil, poate ca nu e vorba despre nici un defect/uzura pana la urma...oricum mi se pare aiurea sa se duca rulmentul de presiune de acum...

Legat de zornaitul acela fin din ambreiaj, la relanti...l-am mai auzit doar in urma mai multor manevre succesive in parcare, marsalier - inainte, marsalier inainte si tot asa...altfel nu se aude, voi ce ziceti ?...sunt cam suparat pe chestia asta...maine ma duc pana la dealer dar cum nu se aude mereu o sa creada ca sunt nebun...as vrea sa ascul si un alt motor de Colt sa-mi ies din pareri, am mai auzit masini noi cu chestia asta si merg bine merci si acum dupa ani buni fara a mai schimba nimic...poate ca trebuie strans ceva la ea ? o sa vad maine...
cristian87460
salutare
eu sunt mai nou pe forum... nu pot spune ca sunt posesorul unui colt dar il conduc de ceva vreme...super masina...
eu am un model 1,5 invite ala era full option acum 5 luni..am deja 9000 km..facut moldova, manastiri, transfagarasanul,marea de cateva ori plus vizite la parinti la PH ..aha sa nu uit cateva pasaturi si golfuri diesel de 1,9 diesel doar un I rosu, un pusti cu un seat ibiza..galben din bucuresti...daca citeste..mi-a facut placere:)..serios
acum sa trecem la chestii serioase...pana acum nici o problema....nu stiu nimic de zgomotele pe care le auzi tu...eu am fost la ei pe la 5000 ca auzeam din amortizorul dreapta un zgomot de aer expirat...cand treceam peste denivelari se aude ca si cum respira cineva...si m-am la murit..aaerul din burduful amortizorului...nu radeti eu am condus pana acum numai dacii vechi, super nova, solenza si matiz....smile.gif
in rest masina este super OK...
o recomand...
o mica problema...am nu am gasit pe stoc timp de 2 sapt un colt negru cu tapiterie rosie..asa ca mi-am cumparat eu huse rosii :evil:
Cristi86127
am fost la dealer, masina e ok, a fost verificata cap coada la cererea mea, jocuri in articulatii, ulei, antigel, distanta abreiaj, nivel ulei cutie, joc subansamble, etc. mi-au montat si numerele de leasing nu a costat nimic, acel zornait fin care se aude cand e motorul f cald si in urma utilizarii abreiajului la greu se aude cam la toate masinile ( capota ridicata)...unele sunt mai bine insonorizate dar se pare ca nu e ceva de care sa-mi fac griji...multumesc celor de la M-Car, chiar au avut rabdare, mi-au explicat tot ce ma nelinistea si totodata au verificat tot...au pierdut 3 ore cu mine si mi-au spus sa revin ori de cate ori mi se pare ceva nu ar fi in regula...oricum masina mergea bine si pe masura ce se acumuleaza KM din ce in ce mai bine...m-am linistit.
Cristi86127
Cu ce va curatati/lustruiti bordul la Colt? Eu o duc la spalatorie dar la interior nu sunt multumit si am folosit un spary pe baza de silicon care chiar a inchis culoarea anumitor suprafete si parca arata mai bine...e ok pentru bordul Coltului sau trebuie altceva?...e totul din plastic nu ? pentru ca daca e ceva din cauciuc atunci stiu ca siliconul nu e bun...
R o b e r t
sorry ca scriu cu caps lock dar trebuie sa vada toata lumea:

NU DATI PE BORD CU SILICON

foloseste mai bine o carpa putin umezita
siliconul increteste materialul ala si in timp, crapa.
asa a patit unchiul meu la un fiat albea...
Cristi86127
Multumesc pentru informatie, banuiam eu....Eu stiam ca aceste spray-uri pe baza de silicon nu trebuisc folosite pe suprafete din cauciuc insa de curand am cumparat un spray pentru interior Mitsubishi Interior Cleaner de la M-Car si vazand ca nu e pe baza de silicon m-am gandit ca nu trebuia sa folosesc silicon.

Am dat o singura data, sper sa nu fi afectat bordul, am dat numai pe suprafata frontala a bordului...aceea cu striatii si care e moale la apasare...apropo nu e din cauciuc nu ? e doar burete pe dedesubt...

Dar cam ce ar trebui folosit pentru bord? Intentionez ca interiorul sa il curat singur, maine imi iau si un aspirator de masina.....
Cristi86127
Unde gasesc huse scaune pentru Colt ? Dar de calitate...
Mihai66305
Dar de ce vrei musai sa-ti pui huse...? Intreb si eu...
R o b e r t
Ii e mila de minunatiile alea de scaune biggrin.gif :angel:
Cristi86127
biggrin.gif pentru a proteja tapiteria si ma gandeam ca gasesc huse mai misto, eventual ceva piele sau imitatie din piele, se pot curata mai usor...in special dupa ce vin de la service unde se urca baietii aia curatei...zic si eu :angel:


Deja am inceput sa pun pe ea accesoriile Mitsubishi pe care nu le avea...ornamente, praguri, etc. biggrin.gif

Poate o conving sa nu mai scoata zgomotul ala din partea dreapta biggrin.gif
Cristi86127
QUOTE(Mihai66305)
Dar de ce vrei musai sa-ti pui huse...? Intreb si eu...


am vazut pozele de la Smartul tau, tare masina, sa o stapanesti sanatos, nici noua nu arata asa bine...am vazut si pozele de la motor, pare identic cu cel de Colt dar e o diferenta, al tau are acea "carapace" pe care o au toate masinile de generatie noua, la Colt nu e desi se vad gaurile unde trebuia prins...oare pe Colt de ce nu l-au pus ? proteja de praf, insonoriza mai bine si nu se mai vedeau acele cabluri stranse cu acea banda neagra...nici dacia din 76 nu avea asa lucratura...astea vor flutura pe la motor dupa ceva timp blush.gif
Ungureanu89307
Am platit avansul pt un Colt 1,5 DID SAM dar trebuie sa astept 2 luni sad.gif. Are cineva un Colt cu motorizare similara, eventual ceva impresii. Nu am reusit sa fac un drive test cu un model diesel.
NeGrutzY
Salut,

Am si eu o intrebare, am dat avans acum 3 saptamani la un Colt si pe comanda mi s-a zis 14 zile lucratoare. Saptamana trecuta am sunat la ei si mi-au zis ca masina e deja la ei in parc si este livrabila. Acum vine problema, ieri m-am dus cu suma integrala la ei sa imi iau masina, si, surpriza... cica mai dureaza 3 zile livrarea pentru ca masina nu este vamuita etc etc...

A mai patit cineva asa ceva? La voi cum a decurs livrarea?

Am cunostinte pe la Porsche romania, la Renault si la Toyota si la nimeni nu s-a pomenit asa ceva...
Dealerul este M Car... iar persoana care s-a ocupat de tranzactie este Ruxandra Voinea.
Cristi86127
mda...la mine livrarea a durat mai putin, max. o saptamana dar asta in luna august, mi s-a spus ca este posibil ca vineri sa am masina dar am avut-o marti saptamana urmatoare tot din aceleasi motive...insa nu mi s-a promis 100%, intarzierea a fost de 2 zi lucratoare si oricum livrarea a durat putin dupa parerea mea.

Acum cererea de Colt-uri este mai mare decat in august si mai pot apare probleme...te inteleg, nici eu nu mai aveam rabdare, insa o sa vezi ca merita din multe alte puncte de vedere, ei fac totul posibil dar...asta e.

Cat despre alti dealeri...nici unul nu e serios....mai ales dupa ce cumperi masina si vii cu diverse probleme...
Cristian90038
Opinii la aproape 5000km.
Exterior.
Designul exterior - mai degraba functional decat estetic. La prima vedere pare un minivan, totusi are o frumusete brutala, dura, chestie de gust. Da senzatia unui buldog gata de atac.
Grila radiatorului – cam mica si destul de simpla ca aspect. Nu prea atrage atentia.
Blocurile optice fata – EXCELENTE din toate punctele de vedere. Forma alungita este foarte aspectuoasa si sare in ochi, compensand grila radiatorului ca o mustacioara. Functionalitatea este foarte buna. Faptul ca semnalizatoarele nu sunt pe exterior mareste unghiul de acoperire al luminii farurilor, dand o vizibilitate buna in laterale, (vezi bine in santul de pe marginea drumului). Faptul ca fazele sunt pe lampi diferite nu afecteaza intregul bloc optic la arderea unei lampi.
Parbrizul – foarte mare, foarte luminos, foarte aspectuos, foarte mult de curatat, sper sa nu ma prinda vreodata grindina in camp deschis. Inclinarea foarte mare blocheaza vizibilitatea in unghi datorita stalpului stanga lat si inclinat, unul din putinele puncte negative ale masinii. Gemuletul triunghiular nu prea ajuta. Dau din cap ca porumbelul in virajele la stanga ca sa vad pietonii.
Stergatoarele de parbriz acopera bine parbrizul, au foarte multe temporizari, dar lasa o dunga urata de apa in dreapta, enervanta si greu de eliminat.
Oglinzile laterale – EXCELENTE – mari, estetice, ofera o vizibilitate FOARTE BUNA, mai ales la mersul in marsarier, compensand din plin vizibilitatea scazuta datorata lunetei mici si stalpilor spate lati.
Blocurile optice spate – foarte mari si foarte vizibile. O bila rosie mare pentru cele doua lampi pentru marsarier care lumineaza bine zona din spate.

Interior.
Designul interior – foarte modern, spatios si luminos.
Bordul – modern si elegant, are un aspect luxos si rafinat. Textura, neobisnuita pentru un bord, nu mai da senzatia de autobuz sau de plastic turnat in piata, dupa tomberon. Plasticul/caucicul albastru deschis, mai ales de la schimbatorul de viteza, nu prea se potriveste, dand impresia de jucarie, dar aici e o chestie de gust. Butoanele bordului sunt la indemana. Voletele de aer sunt reglabile si rasucibile in toate pozitiile posibile, lucru foarte util, vazut la putine modele.
Fotoliile – cam tari si putin prea inguste (cel putin pentru gabaritul meu), dar comode la drum lung. Buzunarele de pe spatele fotoliilor din fata sunt foarte utile, degrevand torpedo-ul de o seri de „sarcini”, cum ar fi umbrela sau sacose.
Pozitia la volan – foarte buna, scaunul reglabil pe inaltime facandu-si datoria. Ar fi fost bine daca volanul s-ar fi reglat si in adancime. Schimbatorul de viteza cam scurt, ar fi putut fi mai inalt. Spatiul pentru picioare este mare, pozitia buna. Volanul are aderenta buna. Per ansamblu un Botosani – Efori Nord (9 ore de condus) fara dureri de spate, incheieturi amortite sau febra musculara.
Spatiu interior – mare. Masina este inalta (nu-mi las parul pe plafon ca la Dacia pick-up de la serviciu), spatioasa, incapatoare, luminoasa. Nu da senzatie de claustrofobie. Bancheta din spate culisabila si cu spatarul reglabil ofera confort (in detrimentul portbagajului) desi e tare si gandita doar pentru doua persoane. Plafonierele ofera lumina suficienta in fata.
Torpedo-ul este destul de mare in ciuda locasului cu racitor pentru sticle (foarte util vara). Spatiile de depozitare din portiere, acceptabile. Suporturile pentru pahare de pe mijloc sunt foarte utile si comode, mai ales ca sunt 3.
Sistemul de blocare a portierelor inteligent construit, nu permite „agatarea” cu sarma prin chederul portierei, de catre „meseriasi.”
Portbagajul nu este foarte mare, dar datorita culisarii banchetelor din spate cu 15cm poate fi marit la valori decente. A trecut cu brio „proba cartofilor”, incapand echivalentul a patru saci mari de cartofi, cu conditia sa-i cladesti pe verticala (vezi pozele). Cu bancheta spate culisata in fata la maximum nu prea mai este loc pentru picioare, in schimb spatele inalt si drept permite transportul unor obiecte voluminoase. Bancheta se poate rabata si demonta foarte usor 1/3 si 2/3.
Nu incap cinci obezi si doi porci, dar mai mult de cinci chinezi si doi saci cu orez.
Tinuta de drum – buna si comoda, o placere sa conduci la drum lung.
Servodirectia este destul de rigida, opune destul de multa rezistenta, util mai ales la viteze mari.
Suspensia este dura, se simt toate gropitele si face masina destul de zgomotoasa. Pe sosele asfaltate decent (drumuri europene) se „lipeste bine de drum”.
Inclinarea la viraje mai stranse este destul de pronuntata la viteze mari si este sensibila la vant lateral datorita inaltimii si formei plate.
Cutia de viteze are marsarier in dreapta spate, mai comod decat sistemele cu butoane, inele, apasare, ridicare sau cine stie ce alte combinatii. Totusi intra cam greu in viteze si cam caraie la marsarier.
Pedale sunt comode, nu prea moi si reactioneaza bine la apasari de finete.
Motorizare - pentru versiunea de 1,5 l, benzina, 16 valve. Demaraj nu foarte nervos. Putere mare, la turatii mari, cu consum mare. Consum economic, sub 6l/100, la viteze pana la 110-120 km/h. Peste 120 km/h creste consumul mediu peste 6l/100km, pe la 160 trecand de 7. Se simte puterea motorului cand e turat, mai ales in depasiri de camioane cu viteza a treia, cand urca repede de la 30 la 70-80km/ora fara sa gafaie si fara sa se tureze excesiv. De la 120km/h ora in sus toarce foarte frumos, sportiv.
Consum
- Botosani – Eforie Nord 6.2-6.4l/100 cu clima la treapta I si reprize de 140 km/h
- Eforie Nord – Botosani 7.4l/100 cu clima la treapta I si reprize de 160 km/h
- Botosani – Bacau 5.8l/100 cu clima la treapta I si NEDEPASIND 110 km/h

CONCLUZII – FOARTE MULTUMIT
PLUSURI
- pret imbatabil – cam cu 2000 euro mai ieftin, la acelasi nivel de dotare, ca Opel, Citroen sau WV.
- dotari
- design modern, atat interior cat si exterior – se simte ca este model nou
- confortabil, spatios, versatil, spatiu util mare
- motor puternic si econom
- servodirectie electrica
- aer conditionat automat si racire torpedou
- spatii de depozitare multe
Si tipa. Tipa daca uiti luminile aprinse, usile deschise, centura de siguranta, sa pui benzina, daca e frig afara, ca o soacra.

MINUSURI
- vizibilitatea in unghi, datorita stalpului gros si inclinat
- sensibila la vant lateral
- inclinare in curbe (la viteza mare)
- stergatorul de parbriz din stanga lasa o dunga de apa in dreapta
- portbagaj nu foarte mare
- suspensie dura
R o b e r t
ai spus la un moment dat, vezi pozele...
unde-s? biggrin.gif

s-o stapanesti sanatos
Cristi86127
s-o stapanesti sanatos!

Consumurile sunt cele declarate de computerul de bord?

Mie imi consuma in oras de ma rupe, acum ca s-a facut frig e si mai rau, nu scade sub 11l/100km in oras.
Cristian90038
Consumul e cel de la computerul de bord. In oras suge mult, dar ce vrei, cand te fatai doar cu a intaia si a doua.
Cristian90038
Uite si a doua poza. Erau prea mari, dar le-am micsorat.
Mihai66305
Hahaha ! Cate kile de cartofi ai pus nene in biata masinuta ? blink.gif
Cristian90038
160 KG si mai mergeau 40 (sunt 3 saci mari).
Cristi86127
Salut,

pot sa spun ca am inceput bine saptamana...eu ca eu dar si masina...azi de dimineata am remarcat niste urme de caine pe masina de la un capat la celalalt blush.gif apoi constat ca o zgarietura atistica pe laterala tot de la un capat la celalalt ca sa fie treaba treaba... blink.gif si ca si cum nu ar fi fost suficient nu puteam sa ies pentru ca eram blocat de un peugeot.

Frumos nu?

Seara am fost cu ea la spalatorie dupa care am analizat zgarieturile...nu s-a ajuns la tabla, am incercat un polish neabraziv dar nu a mers, cred ca o sa merg la expert detailing si poate acolo se rezolva...

Saptaman trecuta am fost la dealer si am montat acele ornamente pentru stalpii B, insa zogomotul metalic de pe partea dreapta spate nu a fost localizat...oricum s-au convins si ei ca zgomotul nu e doar in imaginatia mea si ca nu poate fi trecut cu vedere...dupa 3 ore....prea tarziu, era deja aproape de inchidere si nu am mai stat sa-mi desfaca plasticele de la interior care sunt in dreptul aripii...numai asa puteau sa se dumireasca...

Azi insa cand baiatul de la spalatorie a apasat mai tare pe aripa respectiva am auzit cel zgomot...in mod repetat chiar...asa ca luna viitoare cand o sa merg la dealer pentru eleron o sa se rezolve in mod sigur...oricum destul de interesant nu ?

Insa tot imi place masina biggrin.gif
Mihai66305
Poate faci un topic cu masina ta in topicul dedicat, cu niste poze daca se poate...wink.gif
Cristi86127
Cu cea mai mare placere, oricum intentionam sa fac asta...ar cam trebui sa ma grabesc pentru ca in ritmul asta nu o sa mai am ce arata biggrin.gif

Cumva deranjez cand vorbesc despre masina mea ? Am gresit topicul expunand partile bune si mai ales mai putin bune ale acestei masini? ...E totusi un Mitsubishi Colt si nu mi se pare ca as gresi referindu-ma strict la masina mea personala in topicul acesta.... biggrin.gif
Laurentiu49280
Salutare Cristi,

Din partea mea sa stii ca eu nu vad nici o problema sa tot scrii pe forum si nu mi se pare ca ai fi deranjat pe cineva. :wave:
Si asa citeodata sunt exprimate pe aici cam putine pareri.
Asteptam topicul sa vedem cum ti-ai aranjat masinutza ! biggrin.gif
Imi pare rau ca ai colectionat ceva zgarieturi. Si eu, cand era noua, imi venea sa o urc la etajul patru sa o bag in camara sa nu i se intample ceva. biggrin.gif Acum m-am mai linisit.

M-am gandit la zgomotul pe care tu zici ca il auzi in partea dreapta a motorului si mi-a venit o idee.
La masinile mai vechi e un bulumac din care ies fisele pentru bujii, si ma refer la capacul delcou. La astea noi sistemul de comamda e unul electronic, cu bobine.
Cand motorul merge, acesta genereaza un fel de tacanit al carui frecventa e propotionala cu turatia motorului.
Am sa ma uit si la mine sa vad cum e.

Refritor la zgomotul din spate, poate e de la centura de siguranta, si ma refer la bulumacul care o blocheaza si care e undeva prin spatele plasticelor.
Ideal ar fi daca ne-ao tine la curent.
Eu inca nu am apucat sa vad de unde vine scartaitul scaunului din spate, opus soferului. Daca cineva are o parere, ascult cu cea mai mare atentie.

Spor tuturor.
Laurentiu
Andrei Suzuki
Bai baieti,daca tot s-au strans atat de mult Colturi,hai sa ne vedem odata..
Sau,de ce nu veniti la intalnirile cu membrii forumului?
Cristi86127
Salutare,

Multumesc pentru mesaj Laurentiu. :wave:

Legat de zgomote, m-am cam plictisit sa le iau in seama, dau drumul la radio, calc acceleratia si asta e...zgomotul din partea dreapta a motorului nu l-am mai sesizat, dar nici nu am mai ridicat capota...oricum nu se auzea mereu...cat despre zgomotul metalic localizat in partea dreapta spate o sa-l remediez luna viitoare la service, oricum multumesc pentru sfat, si cei de la service tot asta suspecteaza.

De asemenea la gropi, vibreaza ceva sub bord in dreptul cdplayer-ului, ca o lamela care vibreaza...in fine, or sa se rezolve pe rand... blush.gif

O sa va tin la curent. biggrin.gif

Mai trist sunt din cauza zgarieturilor, azi de dimineata am gasit stergatoarele ridicate, desi nu am parcat niciodata pe locul nimenui, tocmai pentru a evita astfel de situatii, tare sunt curios cine are timp de chestii din astea...numai la noi se poate intampla asa ceva.

Cred ca o sa mai astept cu polish-ul la ExpertDetailing...este posibil ca persoana respectiva sa nu se potoleasca...nu inteleg...deja ma uit dupa camera video/recorder/motion detect system pentru masina...am un sistem de alarma cu urmarire prin satelit si transmisie de date/alarme prin GSM, soft aferent dar nu ma ajuta prea mult la identificarea persoanei rau intentionate.

Da, si eu as fi de parere sa ne intalnim...eu am ID-ul de messenger trecut in profil...deja m-am intalnit weekendul trecut cu un tip care are un Colt 1.1 si weekendul viitor am de asemenea "programata" cu un alt posesor de CZ3 la fel ca al meu din toate punctele de vedere, chiar si probleme. biggrin.gif

Hai sa ne intalnim weekendul acesta.

Numai bine!
Laurentiu49280
Salutare,

Mi-ar face mare placere sa vin si eu la astfel de intalire, insa din pacate locuiesc in Timisoara. sad.gif(
Si e de intins drum pina in Bucuresti.
Si in Timisoara se vad pe strada din ce in ce mai multe Colturi.
Andrei, nu am mai vazut noutati la topicul despre Coltul tau in comparartie la felul cum creste topicul la Ignis. arigato.gif

Spor tuturor,
Laurentiu
Adrian89067
QUOTE(Robert82112)
sorry ca scriu cu caps lock dar trebuie sa vada toata lumea:

NU DATI PE BORD CU SILICON

foloseste mai bine o carpa putin umezita
siliconul increteste materialul ala si in timp, crapa.
asa a patit unchiul meu la un fiat albea...


Este o recomandare adevarata si pertinenta. Dincolo de efectul "de moment" pe care il da siliconul, in timp acesta "imbatraneste" materialul si ii modifica in timp calitatile.
Cristi86127
1. Legat de zgomotul metalic dreapta spate nu mai am nici un dubiu, nu are legatura cu scaunele, suspensie, plastice...apasand usor aripa cu mana se aude....ramane ca cei de la service sa-mi spuna motivul si sa remedieze problema, probabil ca ceva nu este strans suficient.

2. Legat de acel zgomot care parea sa vina din bord, localizat de mine in dreptul cd-playerului...azi am descoperit sursa, nu este din bord, capacul de pe parbriz din dreptul oglinzii centrale s-a desprins...este capacul care acopera senzorul de ploaie sau ce este acolo.

Nu imi fac probleme ca nu vor fi rezolvate de cei de la service.... arigato.gif
Cristi86127
QUOTE(Andrei Suzuki)
Bai baieti,daca tot s-au strans atat de mult Colturi,hai sa ne vedem odata..
Sau,de ce nu veniti la intalnirile cu membrii forumului?


Ce facem, ne intalnim sau nu ?
Cand sunt intalnirile cu membrii forumului ?
Cristi86127
Referitor la "caraie in marsarier"....solutia oferita de service ar fi ca inainte de a cupla in marsarier sa se cupleze a III-a si apoi marsarier deoarece marsarierul nu e sincronizat samd....de multe ori am uitat de solutia asta, dar in general a functionat...

Recurg la solutia asta cand am pe cineva in masina si nu vreau sa ma fac de ras biggrin.gif ...fostii posesori de dacii vechi acum actuali posesori de loganuri se amuza foarte tare...oare de ce ? biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.