Doctor Tuning... aveti intrebari despre Tuning |
This topic is about Doctor Tuning... aveti intrebari despre Tuning, the author, Dumitru53158, wrote about: [list] ... To read more just scroll down
Doctor Tuning... aveti intrebari despre Tuning |
Aug 26 2005, 01:08 PM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 54 Joined: 12-August 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 53.151 |
|
|
|
Oct 29 2005, 06:59 PM
Post
#61
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
A 2-a poza. E conic. Viper e....scump. da e misto. -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Oct 31 2005, 10:19 AM
Post
#62
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 12-July 05 From: Brasov (Brasov) Member No.: 51.045 |
ptr. voinea
motorul meu are 84 kw , deci 114 sau 115cp. in rest cu remaparea m-ai pierdut.. ma intereseaza cam cati cp. s-ar putea castiga...daca castig 10 cp nu sunt interesat,daca castig 20..30cp atunci da, sunt interesat... adica din chiptuning+filtru sport+tobe sport sa castig 20..30 cp(sau mai mult) atunci sunt interesat... si abia apoi urmeaza metodele si costurile deci cam cati cp s-ar putea castiga? multumesc -------------------- |
|
|
Oct 31 2005, 03:01 PM
Post
#63
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
QUOTE(voinea) nu cred ca programezi continutul unui eprom PLCC cand acestea o data scrise nu se mai pot sterge. Ce spui ca faci e adevarat dar memoria aia nu poate fi refolosita. O data scrisa asa ramane. PSOPuri si mai sunt si alte tipuri DA se rescriu fara probleme si atunci de ce sa mai
Cine zice ca nu se pot dezlipi si relipi eprom-uri comerciale echivalente programate in progaramator. Ba chiar in socluri , mi-au ramas cateva, daca iti trebuiesc... , eu nu ma mai ocup cu ele. -------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Oct 31 2005, 08:44 PM
Post
#64
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 28-October 05 From: Suceava (Suceava) Member No.: 59.674 |
|
|
|
Oct 31 2005, 09:14 PM
Post
#65
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
-------------------- |
|
|
Nov 6 2005, 07:46 PM
Post
#66
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
Apropo de castigul de putere prin remapare. Odata cu avansarea spre motorul nepoluant, datorita necesitatii de a merge catre amestecuri cat mai sarace, constructorii au fost obligati sa apeleze la introducerea solutiilor mecanice aplicate in curse pentru a ridica puterea motoarelor
astfel incat sa aiba de unde sa-i scada puterea si sa ramana cu ceva acceptabil odata cu reducerea cantitatii de benzina in amestec. Solutiile mecanice au necesitat remaparea si urcarea in raport putere pe litru. Asa ca nu este prea mare aportul de putere adus printr-o noua remapare intrucat libertatea de miscare intre curbele existente si cele maxim acceptate pt a nu distruge motorul sau a nu-i strica tinuta este mica. Daca prin 94 pana prin 97 s-a putut obtine un aport 12-15 %, la cele de dupa a inceput sa scada treptat ,iar acum, pe un euro 4 nu poti scoate mai mult de 8% fara a-i afecta tinuta si emisiile poluante. -------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Jan 27 2007, 08:18 PM
Post
#67
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 156 Joined: 7-April 03 From: Bacau-Tg Mures-Jerusalem Member No.: 11.265 |
Hi Dumitru,
Nu mai vad comentariile tale deloc. Nu mai participi la acest forum sau doar citesti ce scriu altii??????? Astept sa vad din nou ale tale comentarii. -------------------- B.M.W 525 td
Opel Omega 2,5 td |
|
|
Mar 2 2007, 05:19 PM
Post
#68
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 26-February 07 From: Bucuresti Member No.: 100.353 |
Salutare,
A auzit cineva de un Power Box care se conecteaza la calcul masinii? Cica ar fi varianta reversibila a cipuirii pentru ca poti sa-l deconectezi de fiecare data cand ajungi la service. Vreau sa-mi pun, daca nu cumva ati auzit de foarte rau despre acest dispozitiv. Multumesc |
|
|
Mar 2 2007, 09:44 PM
Post
#69
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-July 06 From: Timisoara Member No.: 82.075 |
Se foloseste (in principal la motoarele turbodiesel) ca si alternativa la chiptuning. Este un modul extern care se intercaleaza intre ECU (calculatorul motorului) si injectoare/pompa de injectie. Preia datele de la ECU si le trimite alterate catre sistemul de injectie. Deoarece modifica doar parametrii de injectie, nu ofera o putere si liniaritate cum sunt cele obtinute prin chiptuning, dar constituie un compromis bun pt. cine vrea doar utilizarea ocazionala sau posibilitatea revanzarii sau pastrarii modulului.
ATENTIE: se comercializeaza niste asa numite "powerbox"-uri pentru motoarele TDI PD care sunt de fapt o pacaleala nesanatoasa, consta dintr-o rezistenta care inlocuieste un senzor de temperatura a combustibilului. E plin de ele pe ebay - de exemplu AICI. Nu cumparati asa ceva! -------------------- Mitsubishi EVO IX
|
|
|
Mar 4 2007, 11:53 AM
Post
#70
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 21-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.709 |
Tot ce a spus colegul Jeff mai sus este 100% adevarat. Inclusiv acele powerbox-uri existente si pe piata romaneasca, chiar pe un site asemanator cu Ebay - Ocazii. Se vand la preturi cuprinse intre 75-120 euro.
Nu incercati astfel de solutii pe masinile dumneavoastra, daca tineti la ele. Powerbox-urile adevarate (la noi sub denumirea de module rapid) au preturi mai mari decat o remapare si contin mai mult decat o rezistenta. Cresterea de putere este mai mica decat optimizarea softului prin remapare. Aceste module se folosesc in general doar la masini care nu pot fi modificate prin OBD/BDM/Chipclasic (ex. Opel Vectra, Toyota, Nissan, Mitsubishi etc). Avantaje: - buton on/off; - se poate da jos de pe masina la vanzare; - merge la masinile care nu se pot modifica prin OBD. Dezavantaje: - pret de achizitie mult mai mare decat o remapare; - crestere de putere mai mica decat o remapare; - se conecteaza pe cablurile masinii, necesita instalare (cost 20 euro) si se poate vedea la vizita in service. -------------------- 07' Honda Civic Type-R 201CP Milano Red
|
|
|
Apr 3 2007, 10:12 PM
Post
#71
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 2-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.169 |
QUOTE(Doc) ...Aceste module se folosesc in general doar la masini care nu pot fi modificate prin OBD/BDM/Chipclasic (ex. Opel Vectra...
Despre ce Opel Vectra este vorba? Din cate stiu eu, orice Opel Vectra B sau C se poate remapa prin OBD. Later: abia acum vazui ca postul are o luna vechime. Intre timp s-au mai schimbat lucrurile... -------------------- Vectra B 2001 Y20DTH 126CP by EDS
|
|
|
Apr 4 2007, 05:27 AM
Post
#72
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
QUOTE(Doc) Tot ce a spus colegul Jeff mai sus este 100% adevarat.
Avantaje: Dezavantaje: Numai avantaje si dezavantaje cu powerboxu' ? Ai un mesaj privat. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Jun 4 2007, 10:38 AM
Post
#73
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Daca vrei sa folosest un power box de tip "add on" - adaugat pe langa calculatorul masinii, este recomandabil sa pui unul luat direct de la producatorul masinii, sau de la reprezentantul acestuia in romania.
Avantaje - iti pastreaza durata de viata mare a motorului; - nu deviaza de la normele de poluare; - pastrezi garantia la componentele masinii; Dezavantaje - au preturi mult mai mari decat alte variante. |
|
|
Aug 4 2009, 04:07 PM
Post
#74
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 8-October 07 From: Craiova, RO Member No.: 114.992 |
Fratilor am si eu cateva intrebari.. poate ma ajutati voi
Am luat in considerare, de curand, sa montez un chip pe un Mitsu Lancer X 2.0 DiD 140cp.. Am 2 variante... - dau 1000 euro si iau un chip rallyart de la ei si il duc la 166 - dau 300 euro pe un chip din alte parti si il duc tot cam pe acolo ( intre 165- 175 .. la ce reclama isi fac aia pe situri ) care sa fie diferenta ? ce impact are asupra motorului? consumului ? mai taie alimentarea pe rosu ? sau o tine sa bubuie tot ? care e limita sigurantei de cp la un astfel de motor ? bmw scoate 2.0 tdi la 177 in serie.. si ma gandesc ca duce puterea asta.. as dori si eu explicatii ca pt o persoana .. "speciala ".. ca sa pricep cat mai bine -------------------- 2008 Mitsubishi Lancer 2.0l DI-D 140 cp
ex 2006 Opel Astra G 1.4l Twinport 90 cp Din 2006 .. pe drumurile Romaniei au murit 20 000 de persoane si alte 5 000 au fost foarte grav ranite.90 % din toate acestea s-au datorat vitezei excesive.Conduceti responsabil sau comandati-va crucea.Sursa este agentia MediaFax First AID |
|
|
Aug 4 2009, 04:36 PM
Post
#75
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Eu nu ma pricep la turbo diesel. Dar iti sugerez sa nu compari motoarele intre ele cind vine vorba de putere: adica daca BMW 2.0 tdi merge tunat pina la 177 nu inseamna ca al tau, Mitsubishi, si tot de 2.0, duce tot atit.
Trebuie sa faci ceva cercetare si sa vezi cine face chipul mai ieftin; daca este un produs renumit; ce parametrii modifica (comparat cu alalalt) si de ce s-au plins utilizatorii lui. Pretul nu indica decit costul, nu si partea tehnica. Ralliart este bratul "sport" oficial al lui Mitsubishi - mi se pare un pic ciudat ca Mitsubishi sa incurajeze oficial modificarea parametrilor de functionare a masinii; dar daca chiar asa este atunci pretul ridicat se datoreaza in parte acestei "senzatii" ca este un produs "autorizat". As vrea sa mai consideri un lucru: resoftarea unei masini de 140 cp sa ajunga la 175 mi se pare un pic exagerat: vorbim de 25% crestere de putere ceea ce categoric este posibil, dar mi se pare ca e prea aproape de limita fiabilitatii. Un 15(+/-)% este mai rezonabil; si asta e bazat pe motoare care sint deja puternice (250+). E o cifra bazata pe ce am vazut si eu la alte masinarii (Mitsu; Subaru; Infiniti; Honda; Audi; BMW si programe gen Cobb; Hondata; Dinan; ECUflash) This post has been edited by f1anatic: Aug 4 2009, 04:42 PM -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Aug 4 2009, 04:52 PM
Post
#76
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
2 TDI exista si in varianta de 170 cai pe Skoda RS de exemplu si nu numai (vezi gama VW) dar ce modificari sunt in spate nu stiu.
Dar motorul sigur duce 170. Trebuie sa vezi daca si cutia suporta cresterea de NM. -------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
Aug 4 2009, 04:57 PM
Post
#77
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
motorul diesel de pe mitsubishi este fix celelbrul 2.0 TDI de pe VW... deci exista suficienta experienta in domeniul resoftarii acelui motor la tuneri "non-mitsubishi", eu zic ca o resoftare facuta de upsolute, dimsport, sau altii consacrati va fi aproximativ la acelasi nivel cu cea facuta de ralliart. Desigur vorbim de firme consacrate, nu una facuta de "nea gicu de la 6 care are un laptop si niste harti downloadate de pe internet".
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Aug 4 2009, 05:14 PM
Post
#78
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Adevar grait-ai Halba !
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Aug 4 2009, 07:22 PM
Post
#79
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 8-October 07 From: Craiova, RO Member No.: 114.992 |
Sa inteleg ca motorul ramane safe ?
am gasit la dimsport 400 euro -------------------- 2008 Mitsubishi Lancer 2.0l DI-D 140 cp
ex 2006 Opel Astra G 1.4l Twinport 90 cp Din 2006 .. pe drumurile Romaniei au murit 20 000 de persoane si alte 5 000 au fost foarte grav ranite.90 % din toate acestea s-au datorat vitezei excesive.Conduceti responsabil sau comandati-va crucea.Sursa este agentia MediaFax First AID |
|
|
Aug 4 2009, 10:59 PM
Post
#80
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Ramane SAFE si garantie pe viata la soft si manopera.
Ti-am trimis mesaj privat ! -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 17th May 2024 - 07:11 AM |