IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Doctor Tuning... aveti intrebari despre Tuning

This topic is about Doctor Tuning... aveti intrebari despre Tuning, the author, Dumitru53158, wrote about: [list] ... To read more just scroll down

> Doctor Tuning... aveti intrebari despre Tuning
Dumitru53158
post Aug 26 2005, 01:08 PM
Post #1


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 12-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.151



[list]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
6 Pages V  « < 2 3 4 5 6 >  
Start new topic
Replies (60 - 79)
Andrei Suzuki
post Oct 29 2005, 06:59 PM
Post #61


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Uite aici: http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=5178&start=0
A 2-a poza. E conic.
Viper e....scump.biggrin.gif da e misto.


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BandiT
post Oct 31 2005, 10:19 AM
Post #62


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 12-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.045



ptr. voinea
motorul meu are 84 kw , deci 114 sau 115cp.
in rest cu remaparea m-ai pierdut..
ma intereseaza cam cati cp. s-ar putea castiga...daca castig 10 cp nu sunt interesat,daca castig 20..30cp atunci da, sunt interesat...
adica din chiptuning+filtru sport+tobe sport sa castig 20..30 cp(sau mai mult)
atunci sunt interesat... si abia apoi urmeaza metodele si costurile
deci cam cati cp s-ar putea castiga?
multumesc


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Oct 31 2005, 03:01 PM
Post #63


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



QUOTE(voinea)
nu cred ca programezi continutul unui eprom PLCC cand acestea o data scrise nu se mai pot sterge. Ce spui ca faci e adevarat dar memoria aia nu poate fi refolosita. O data scrisa asa ramane. PSOPuri si mai sunt si alte tipuri DA se rescriu fara probleme si atunci de ce sa mai

Cine zice ca nu se pot dezlipi si relipi eprom-uri comerciale echivalente programate in progaramator. Ba chiar in socluri , mi-au ramas cateva, daca iti trebuiesc... , eu nu ma mai ocup cu ele.


--------------------
Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BARBOSELU59681
post Oct 31 2005, 08:44 PM
Post #64


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 28-October 05
From: Suceava (Suceava)
Member No.: 59.674



:wave: Ce masina pot sa cumpar cu 5000e si cu inca vreo 3000e ce as putea scoate din ea (eu ma gandesc la un bmw)cine ma poate ajuta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Oct 31 2005, 09:14 PM
Post #65


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



wwwrong topic


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Nov 6 2005, 07:46 PM
Post #66


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



Apropo de castigul de putere prin remapare. Odata cu avansarea spre motorul nepoluant, datorita necesitatii de a merge catre amestecuri cat mai sarace, constructorii au fost obligati sa apeleze la introducerea solutiilor mecanice aplicate in curse pentru a ridica puterea motoarelor
astfel incat sa aiba de unde sa-i scada puterea si sa ramana cu ceva acceptabil odata cu reducerea cantitatii de benzina in amestec. Solutiile mecanice au necesitat remaparea si urcarea in raport putere pe litru. Asa ca nu este prea mare aportul de putere adus printr-o noua remapare intrucat libertatea de miscare intre curbele existente si cele maxim acceptate pt a nu distruge motorul sau a nu-i strica tinuta este mica.
Daca prin 94 pana prin 97 s-a putut obtine un aport 12-15 %, la cele de dupa a inceput sa scada treptat ,iar acum, pe un euro 4 nu poti scoate mai mult de 8% fara a-i afecta tinuta si emisiile poluante.


--------------------
Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcel3
post Jan 27 2007, 08:18 PM
Post #67


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 156
Joined: 7-April 03
From: Bacau-Tg Mures-Jerusalem
Member No.: 11.265



Hi Dumitru,
Nu mai vad comentariile tale deloc. Nu mai participi la acest forum sau doar citesti ce scriu altii???????
Astept sa vad din nou ale tale comentarii.


--------------------
B.M.W 525 td
Opel Omega 2,5 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut100360
post Mar 2 2007, 05:19 PM
Post #68


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 26-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 100.353



Salutare,

A auzit cineva de un Power Box care se conecteaza la calcul masinii? Cica ar fi varianta reversibila a cipuirii pentru ca poti sa-l deconectezi de fiecare data cand ajungi la service.
Vreau sa-mi pun, daca nu cumva ati auzit de foarte rau despre acest dispozitiv. Multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jeff
post Mar 2 2007, 09:44 PM
Post #69


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-July 06
From: Timisoara
Member No.: 82.075



Se foloseste (in principal la motoarele turbodiesel) ca si alternativa la chiptuning. Este un modul extern care se intercaleaza intre ECU (calculatorul motorului) si injectoare/pompa de injectie. Preia datele de la ECU si le trimite alterate catre sistemul de injectie. Deoarece modifica doar parametrii de injectie, nu ofera o putere si liniaritate cum sunt cele obtinute prin chiptuning, dar constituie un compromis bun pt. cine vrea doar utilizarea ocazionala sau posibilitatea revanzarii sau pastrarii modulului.
ATENTIE: se comercializeaza niste asa numite "powerbox"-uri pentru motoarele TDI PD care sunt de fapt o pacaleala nesanatoasa, consta dintr-o rezistenta care inlocuieste un senzor de temperatura a combustibilului. E plin de ele pe ebay - de exemplu AICI.
Nu cumparati asa ceva!


--------------------
Mitsubishi EVO IX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Doc
post Mar 4 2007, 11:53 AM
Post #70


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 139
Joined: 21-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.709



Tot ce a spus colegul Jeff mai sus este 100% adevarat. Inclusiv acele powerbox-uri existente si pe piata romaneasca, chiar pe un site asemanator cu Ebay - Ocazii. Se vand la preturi cuprinse intre 75-120 euro.
Nu incercati astfel de solutii pe masinile dumneavoastra, daca tineti la ele.

Powerbox-urile adevarate (la noi sub denumirea de module rapid) au preturi mai mari decat o remapare si contin mai mult decat o rezistenta. Cresterea de putere este mai mica decat optimizarea softului prin remapare. Aceste module se folosesc in general doar la masini care nu pot fi modificate prin OBD/BDM/Chipclasic (ex. Opel Vectra, Toyota, Nissan, Mitsubishi etc).

Avantaje:

- buton on/off;
- se poate da jos de pe masina la vanzare;
- merge la masinile care nu se pot modifica prin OBD.

Dezavantaje:

- pret de achizitie mult mai mare decat o remapare;
- crestere de putere mai mica decat o remapare;
- se conecteaza pe cablurile masinii, necesita instalare (cost 20 euro) si se poate vedea la vizita in service.


--------------------
07' Honda Civic Type-R 201CP Milano Red
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maiandrei
post Apr 3 2007, 10:12 PM
Post #71


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 2-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.169



QUOTE(Doc)
...Aceste module se folosesc in general doar la masini care nu pot fi modificate prin OBD/BDM/Chipclasic (ex. Opel Vectra...

Despre ce Opel Vectra este vorba? Din cate stiu eu, orice Opel Vectra B sau C se poate remapa prin OBD.

Later: abia acum vazui ca postul are o luna vechime. Intre timp s-au mai schimbat lucrurile...


--------------------
Vectra B 2001 Y20DTH 126CP by EDS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Apr 4 2007, 05:27 AM
Post #72


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(Doc)
Tot ce a spus colegul Jeff mai sus este 100% adevarat.
Avantaje:
Dezavantaje:


Numai avantaje si dezavantaje cu powerboxu' ?
Ai un mesaj privat.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Jun 4 2007, 10:38 AM
Post #73


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Daca vrei sa folosest un power box de tip "add on" - adaugat pe langa calculatorul masinii, este recomandabil sa pui unul luat direct de la producatorul masinii, sau de la reprezentantul acestuia in romania.
Avantaje - iti pastreaza durata de viata mare a motorului;
- nu deviaza de la normele de poluare;
- pastrezi garantia la componentele masinii;
Dezavantaje - au preturi mult mai mari decat alte variante.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniumfcv
post Aug 4 2009, 04:07 PM
Post #74


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 8-October 07
From: Craiova, RO
Member No.: 114.992



Fratilor am si eu cateva intrebari.. poate ma ajutati voi


Am luat in considerare, de curand, sa montez un chip pe un Mitsu Lancer X 2.0 DiD 140cp.. Am 2 variante...

- dau 1000 euro si iau un chip rallyart de la ei si il duc la 166
- dau 300 euro pe un chip din alte parti si il duc tot cam pe acolo ( intre 165- 175 .. la ce reclama isi fac aia pe situri )

care sa fie diferenta ? ce impact are asupra motorului? consumului ? mai taie alimentarea pe rosu ? sau o tine sa bubuie tot ? care e limita sigurantei de cp la un astfel de motor ? bmw scoate 2.0 tdi la 177 in serie.. si ma gandesc ca duce puterea asta..

as dori si eu explicatii ca pt o persoana .. "speciala ".. biggrin.gif ca sa pricep cat mai bine



--------------------
2008 Mitsubishi Lancer 2.0l DI-D 140 cp
ex 2006 Opel Astra G 1.4l Twinport 90 cp
Din 2006 .. pe drumurile Romaniei au murit 20 000 de persoane si alte 5 000 au fost foarte grav ranite.90 % din toate acestea s-au datorat vitezei excesive.Conduceti responsabil sau comandati-va crucea.Sursa este agentia MediaFax
First AID
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Aug 4 2009, 04:36 PM
Post #75


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Eu nu ma pricep la turbo diesel. Dar iti sugerez sa nu compari motoarele intre ele cind vine vorba de putere: adica daca BMW 2.0 tdi merge tunat pina la 177 nu inseamna ca al tau, Mitsubishi, si tot de 2.0, duce tot atit.

Trebuie sa faci ceva cercetare si sa vezi cine face chipul mai ieftin; daca este un produs renumit; ce parametrii modifica (comparat cu alalalt) si de ce s-au plins utilizatorii lui. Pretul nu indica decit costul, nu si partea tehnica.

Ralliart este bratul "sport" oficial al lui Mitsubishi - mi se pare un pic ciudat ca Mitsubishi sa incurajeze oficial modificarea parametrilor de functionare a masinii; dar daca chiar asa este atunci pretul ridicat se datoreaza in parte acestei "senzatii" ca este un produs "autorizat".

As vrea sa mai consideri un lucru: resoftarea unei masini de 140 cp sa ajunga la 175 mi se pare un pic exagerat: vorbim de 25% crestere de putere ceea ce categoric este posibil, dar mi se pare ca e prea aproape de limita fiabilitatii. Un 15(+/-)% este mai rezonabil; si asta e bazat pe motoare care sint deja puternice (250+). E o cifra bazata pe ce am vazut si eu la alte masinarii (Mitsu; Subaru; Infiniti; Honda; Audi; BMW si programe gen Cobb; Hondata; Dinan; ECUflash)

This post has been edited by f1anatic: Aug 4 2009, 04:42 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pmhoria
post Aug 4 2009, 04:52 PM
Post #76


Around
******

Group: Membri
Posts: 1.476
Joined: 6-November 07
From: Timisoara
Member No.: 115.360



2 TDI exista si in varianta de 170 cai pe Skoda RS de exemplu si nu numai (vezi gama VW) dar ce modificari sunt in spate nu stiu.
Dar motorul sigur duce 170. Trebuie sa vezi daca si cutia suporta cresterea de NM.


--------------------
G,RAV,5,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Aug 4 2009, 04:57 PM
Post #77


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



motorul diesel de pe mitsubishi este fix celelbrul 2.0 TDI de pe VW... deci exista suficienta experienta in domeniul resoftarii acelui motor la tuneri "non-mitsubishi", eu zic ca o resoftare facuta de upsolute, dimsport, sau altii consacrati va fi aproximativ la acelasi nivel cu cea facuta de ralliart. Desigur vorbim de firme consacrate, nu una facuta de "nea gicu de la 6 care are un laptop si niste harti downloadate de pe internet".


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Aug 4 2009, 05:14 PM
Post #78


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Adevar grait-ai Halba ! laugh.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniumfcv
post Aug 4 2009, 07:22 PM
Post #79


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 8-October 07
From: Craiova, RO
Member No.: 114.992



Sa inteleg ca motorul ramane safe ?

am gasit la dimsport 400 euro


--------------------
2008 Mitsubishi Lancer 2.0l DI-D 140 cp
ex 2006 Opel Astra G 1.4l Twinport 90 cp
Din 2006 .. pe drumurile Romaniei au murit 20 000 de persoane si alte 5 000 au fost foarte grav ranite.90 % din toate acestea s-au datorat vitezei excesive.Conduceti responsabil sau comandati-va crucea.Sursa este agentia MediaFax
First AID
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Aug 4 2009, 10:59 PM
Post #80


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Ramane SAFE si garantie pe viata la soft si manopera.

Ti-am trimis mesaj privat ! thumbsup.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V  « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th May 2024 - 07:11 AM