IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Doctor Tuning... aveti intrebari despre Tuning

This topic is about Doctor Tuning... aveti intrebari despre Tuning, the author, Dumitru53158, wrote about: Dece nu iti cumperi un Subaru Legacy cu 6 trepe mina a doua ,nu cred ca transmisia se strica asa de repede,opresti toate piesele pe care tu ai nevoie ... To read more just scroll down

6 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Doctor Tuning... aveti intrebari despre Tuning
Dumitru53158
post Aug 28 2005, 04:36 PM
Post #41


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 12-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.151



Dece nu iti cumperi un Subaru Legacy cu 6 trepe mina a doua ,nu cred ca transmisia se strica asa de repede,opresti toate piesele pe care tu ai nevoie si arunci totul,sau opresti toata masina pentru piese de rezerva ,eu am cumparat 3 Mitsubishi Eclipse ca sa fac unul si rezultatul il puteti vedea in poza.[quote=Dumitru53158]Din cite stiu eu Mitsubishi Evo are 6 trepe si cine va a reusit sa-l schimbe pe Subaru Impreza ,dar nu stiu daca ar merge la Legacy,Audi este la fel 6 trepe turbo sau BMW 6 trepe 450 CP , nu stiu daca ar fi o posibilitate de la aceste masini modificare la Legacy.[quote=f1anatic][quote=guerilla]

f1anatic, de ce nu cumperi motorul/cutia din Japonia? Cred ca ai si taxele mai mici.[/quote]

In Japonia Subaru Legacy GT vine cu un motor de 2 L twin-scroll turbo cu 5 sau 6 viteze. Care este cutia de viteza de la STi.

Aici in America, cutia de viteza de la STi se potriveste...insa...rapoarul final la treapta a 6-a sint la fel ca la a 5-a de la Legacy. Si in plus de asta, STi-ul atinge 60 mph in a 3-a pe cind noi o atingem in a 2-a. De aceea nu ma incinta...eu ce as vrea este pur si simplu o alta treapta de viteza...peste a 5-a pe care o am acum...si din cite se pare...numai Legacy Euro o are.[/quote][list]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Aug 28 2005, 05:35 PM
Post #42


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Nu cred ca gasesti subaru legacy GT modelul nou second hand... sau daca il gasesti fie e accidentat fie e scump si nu renteaza "afacerea"... in plus a mai precizat ca nu pune piese SH pe masina lui... Eu nu cred ca importarea unei transmisii sau a unui motor ar fi o problema foarte mare... in cel mai rau caz o persoana intermediara din europa poate comanda motorul/transmisia si apoi sa re-trimita catre SUA... asta in caz ca reprezentatele subaru din europa nu ar livra piese in SUA...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Aug 28 2005, 06:20 PM
Post #43


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



interesant topic smile.gif

f1 , daca tu vrei sa faci ceea ce ma gandesc eu .... biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Aug 29 2005, 07:26 PM
Post #44


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



Herrn DOKTOR,
zi-mi si mie o firma de jante care sa fie super rezistente la gropi (cu cauciuc balon 45) si sa nu coste, eu stiu, mai mult de 200 euro bucata, pe 17"
sau altcineva, daca are idee....
merci anticipat


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Aug 29 2005, 08:38 PM
Post #45


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(G e o r g e)
interesant topic smile.gif

f1 , daca tu vrei sa faci ceea ce ma gandesc eu .... biggrin.gif


twin-scroll JDM turbo
6-speed Euro transmission
3L H6 Euro engine

A Legacy STi - nu ca nu ar exista...dar ca numar sint limitate, numai pe piatza Japoneza...si nu sint chiar ca ce ma bate pe mine gindul. Si dupa cum am mai spus...sint si altzi baietzi interesatzi...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Aug 29 2005, 08:51 PM
Post #46


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



cat de interesati sunt baietzii tai? poate iti trimit un container cu motoare !? biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dumitru53158
post Aug 29 2005, 09:02 PM
Post #47


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 12-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.151



La caucicuri o parere sa va dau este cam ,depinde de masina si ce putere are,daca va trebuiesc pentru conducere normala este deajuns ceva mai ieftin.
Avem aicea 12 variante de cauciucuri
BFGoodrich = sint foarte bune pentru viteza si un control bun
Continental 1=foarte buna dirijare si in curve o stabilitate buna
Continental 2= buna la viteza
Bridgestone=foarte bun confort pentru Limusine si clasa de sus sport auto
Yokohama= pentru umed si uscat si strase cu un asfalt mai putin bun
Yokohama=cu Silica Tehnologie foarte bune pentru umed si uscat
Dunlop Sport Maxx=performata mare pentru sport auto
Dunlop 8000=pentru normala conducere bune pentru curva si strazi pietroase
Falken=foarte bun grip pe strazi umede
Toyo=foarte bune pe timp umed produc foarte putin zgomot
Michelin=sport pina la limit
Pentru jentI.
Alustar=130 euro
Alustar tip K =117 euro
Artek=115 euro
Ats=176 euro
Binno=119 euro
Borbet=145 euro
Lista este foarte mare.
O jante foarte buna este G.R:A:F,Titan-Aluminium material,este din 3 parti calitate foarte mare dar numai o janta costa 1.649 euro.
QUOTE(cosmin45741)
Herrn DOKTOR,
zi-mi si mie o firma de jante care sa fie super rezistente la gropi (cu cauciuc balon 45) si sa nu coste, eu stiu, mai mult de 200 euro bucata, pe 17"
sau altcineva, daca are idee....
merci anticipat
[list]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dumitru53158
post Aug 29 2005, 10:36 PM
Post #48


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 12-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.151



[quote=Dumitru53158]La caucicuri o parere sa va dau este cam ,depinde de masina si ce putere are,daca va trebuiesc pentru conducere normala este deajuns ceva mai ieftin.
Avem aicea 12 variante de cauciucuri
BFGoodrich = sint foarte bune pentru viteza si un control bun
Continental 1=foarte buna dirijare si in curve o stabilitate buna
Continental 2= buna la viteza
Bridgestone=foarte bun confort pentru Limusine si clasa de sus sport auto
Yokohama= pentru umed si uscat si strase cu un asfalt mai putin bun
Yokohama=cu Silica Tehnologie foarte bune pentru umed si uscat
Dunlop Sport Maxx=performata mare pentru sport auto
Dunlop 8000=pentru normala conducere bune pentru curva si strazi pietroase
Falken=foarte bun grip pe strazi umede
Toyo=foarte bune pe timp umed produc foarte putin zgomot
Michelin=sport pina la limit
Pentru jentI.
Alustar=130 euro
Alustar tip K =117 euro
Artek=115 euro
Ats=176 euro
Binno=119 euro
Borbet=145 euro
Lista este foarte mare.
O jante foarte buna este G.R:A:F,Titan-Aluminium material,este din 3 parti calitate foarte mare dar numai o janta costa 1.649 euro.
Brock er fi le fel ceva bun CROM 8,5/17/45=210 euro
Azev 8.0/17/45=226 euro
Artek7/17/45 =130 euro
Team Dynamics 7,5/17/45=167 euro[quote=cosmin45741]Herrn DOKTOR,
zi-mi si mie o firma de jante care sa fie super rezistente la gropi (cu cauciuc balon 45) si sa nu coste, eu stiu, mai mult de 200 euro bucata, pe 17"
sau altcineva, daca are idee....
merci anticipat[/quote][list]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Sep 8 2005, 01:34 PM
Post #49


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Eu la Tunning nu ma pricep deloc dar la masina mea am un filtru conic, un radiator cu 3 ventilatoare enorme 1 in fata radiatorului si 2 in spate. radiatorul este enorm de mare pt o masina de 1.8i, in compartimentul motorului sunt o gramada de conducte, burlane, tevi, cabluri - da mai bine va postez poza cu motoru.
Va rog ceva explicatii despre motorul asta ca eu sincer nu stiu nimic despre el. Am bagat ulei full sintetic W5-40 4.5 litri Castrol (asa mi s-a spus sa bag) - o kila de bani am dat pe ulei.
Attached File(s)
Attached File  63864.jpg ( 68.01K ) Number of downloads: 0
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G a B o S
post Sep 28 2005, 05:59 PM
Post #50


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 130
Joined: 27-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.829



vreau si io sa stiu ce tunning sa fac pe un megane 2 cu un diesel de 1.5 de 100 de cai. plz nu radetzi ca nu cer performantze de subaru sau mai stiu io ce japoneze. as vrea ceva asa sa ii mai dea un pik de vena k devine plictisitor. smile.gif))

Later edit 1: si dak nu va suparatzi don doctor va rog sa imi datzi si mie exemplu de kituri audio pt meganu ala damblagit. tv, satelit, boxe, etc. plz dak se poate ceva cu bass puterinik dar fara woofer in portbagaj k s asa nu prea e loc. dak pun unu d ala nu mai am loc nici pt o scobitoare pt k nu vreau sa il leg si sa il skot in fiecare zi.

Later edit 2:
doctore plz am vazut si io ce masina ai si as fi fost curios sa aflu cam ce ai pe ea, ce putere alea alea. plz si cat ai dat pe kitul de lambo uri
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Sep 29 2005, 09:34 AM
Post #51


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Io:

1. nu mai scrie in limbaj MIRC. E obositor. Nici nu iti pot citi mesaje, sincer!

2. Nu mai posta consecutiv! De data asta le-am unit, next time vei primi avertisment :bash: (mike)


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paul56883
post Sep 29 2005, 11:14 AM
Post #52


novice
**

Group: Membri
Posts: 24
Joined: 27-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.876



vreau si eu un cirlig de remorcare pentru albea,palio!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voinea
post Oct 26 2005, 08:04 AM
Post #53


sofer
***

Group: Membri
Posts: 52
Joined: 18-March 03
From: Bucuresti
Member No.: 10.460



QUOTE(Paul56883)
vreau si eu un cirlig de remorcare pentru albea,palio!


incearca la Augsburg international pentru carlig de remorca. A cumparat un amic la un BMW E39 variant. Livreaza repede dar a fost cam 500euro dracia (cu tot cu priza si cabluri)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BandiT
post Oct 26 2005, 01:10 PM
Post #54


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 12-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.045



ptr. voinea

la masina din semnatura , cati cai castig din chip tunning si cat ar costa?
daca pun si filtru si tobe sport?
cam cati cai pot obtine in total si la ce pret?
multumesc


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voinea
post Oct 27 2005, 11:31 AM
Post #55


sofer
***

Group: Membri
Posts: 52
Joined: 18-March 03
From: Bucuresti
Member No.: 10.460



raul51052> sper ca nu sunt offtopic dar raspund la intrebare:

Eu fac chiptuning doar prin metoda remaparii. Rescierea softului din ECU. Insemna ca nu pot face masini mai vechi de 2000-2001. Masina ta HYUNDAI ELANTRA 1600 16V 107CP are ECU SIEMENS. Epromul este de tip 28F512 PLCC . Nu poate fi remapata de nimeni.Doar chiptuning clasic cu dezlipire de eprom. Incearca la Aspad sau Dimsport.
2. eu (TCM Turbo) fac chipuri la motoare turbo diesel si turbo benzina.


--------------------
1998 Jazz Blue :: VW GOLF GTI TDI
2006 Tornado Red :: VW Golf PLUS TDI
2008 Deep Blue :: VW GOLF R32 DSG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Oct 27 2005, 05:39 PM
Post #56


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



Draga Voinea ! Blufezi , iarta-ma ca iti spun. Eu remapam in 1996 cu programe ca visrom sau tte- map sau...masini din 1994 . Visrom-ul necesita sa recunosti curbele de injectie sau de aprindere la diferite sarcini dintr-un grafic kilometric. dupa care trebuia sa faci calcule pentru refacerea checksum, altfel se aprindea becul de inj. TTE-map era separat pe curbe, gasindu-le singur sau trebuia sa ceri fila orig de la producator (IURA- ing la DBdivizion-Italia). putea modifica totul dar nu te lasa sa gresesti.
De cand cu Motec , Millenium si altele te plimbi cu mouse-ul pe un grafic tridimensional sau pui niste valori gata pregatite de producator este simplu , dar se poate si gresi usor. Si am vazut multi cu motorul imprastiat sau injurand ca nu se mai pot intelege cu masina.


--------------------
Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voinea
post Oct 27 2005, 09:48 PM
Post #57


sofer
***

Group: Membri
Posts: 52
Joined: 18-March 03
From: Bucuresti
Member No.: 10.460



nu cred ca programezi continutul unui eprom PLCC cand acestea o data scrise nu se mai pot sterge. Ce spui ca faci e adevarat dar memoria aia nu poate fi refolosita. O data scrisa asa ramane. PSOPuri si mai sunt si alte tipuri DA se rescriu fara probleme si atunci de ce sa mai desfaci ECU cand ai o gaurica numita port de diagnoza si pe aici daca esti bun reusesti sa si citesti si sa scri. Cum PSOP a venit abia dupa 1997-1998 in mare majoritatea masinilor remapabile sunt clar dupa 2000.

Din 2004-2005 deja este alta mancare de peste deoarece la noile ECU Bosch sau Siemens e si mai incurcata treaba (pentru tuner). Totusi tot ce face mintea omului tot mintea omului o desface asa ca nu exista masina nou lansata in ziua de azi care dupa o perioada de timp sa nu fie tunabila.


--------------------
1998 Jazz Blue :: VW GOLF GTI TDI
2006 Tornado Red :: VW Golf PLUS TDI
2008 Deep Blue :: VW GOLF R32 DSG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu52653
post Oct 29 2005, 05:36 PM
Post #58


sofer
***

Group: Membri
Posts: 79
Joined: 5-August 05
From: Cluj-Napoca
Member No.: 52.646



QUOTE(Dumitru53158)
exista filtre de Aer cu turbina ,care turbina impinge mai mult aer in camera de ardere,calitatea Filtrului cu turbina este mai mare decit a unui filtru normal,si obti mai multa putere,dar cred ca in Romania nu se gaseste asa ceva.
Sa stiti ca m-am suparat si astazi cred ca o sa testez cele 3 filtre de aer care le am la dispozitie. Va comunic rezultatele oficiale cat de curand.
[list]
Zi-ne si noua cum se numesc filtrle aste mesriease cu turbina,pretul si unde se gasesc.Am cautat pe net dar nik.
Andrei ce filtru ti-ai pus pe Ignis?
Si daca poate careva sa imi spuna care sunt cele mai bune filtre sport,eventual un clasament.


--------------------
147 T.S. 120CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Oct 29 2005, 06:12 PM
Post #59


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Eu am pus Pipercross,de la Aspad.A fost vreo 80 eur+tva.


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu52653
post Oct 29 2005, 06:54 PM
Post #60


sofer
***

Group: Membri
Posts: 79
Joined: 5-August 05
From: Cluj-Napoca
Member No.: 52.646



de care filtru ti-ai pus de la pipercross?Universal Nl sau universal conic?
Cum e Viper de la Pipercross?


--------------------
147 T.S. 120CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 11th May 2024 - 03:40 AM