Doctor Tuning... aveti intrebari despre Tuning |
This topic is about Doctor Tuning... aveti intrebari despre Tuning, the author, Dumitru53158, wrote about: Dece nu iti cumperi un Subaru Legacy cu 6 trepe mina a doua ,nu cred ca transmisia se strica asa de repede,opresti toate piesele pe care tu ai nevoie ... To read more just scroll down
Doctor Tuning... aveti intrebari despre Tuning |
Aug 28 2005, 04:36 PM
Post
#41
|
|
sofer Group: Membri Posts: 54 Joined: 12-August 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 53.151 |
f1anatic, de ce nu cumperi motorul/cutia din Japonia? Cred ca ai si taxele mai mici.[/quote] In Japonia Subaru Legacy GT vine cu un motor de 2 L twin-scroll turbo cu 5 sau 6 viteze. Care este cutia de viteza de la STi. Aici in America, cutia de viteza de la STi se potriveste...insa...rapoarul final la treapta a 6-a sint la fel ca la a 5-a de la Legacy. Si in plus de asta, STi-ul atinge 60 mph in a 3-a pe cind noi o atingem in a 2-a. De aceea nu ma incinta...eu ce as vrea este pur si simplu o alta treapta de viteza...peste a 5-a pe care o am acum...si din cite se pare...numai Legacy Euro o are.[/quote][list] |
|
|
Aug 28 2005, 05:35 PM
Post
#42
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Nu cred ca gasesti subaru legacy GT modelul nou second hand... sau daca il gasesti fie e accidentat fie e scump si nu renteaza "afacerea"... in plus a mai precizat ca nu pune piese SH pe masina lui... Eu nu cred ca importarea unei transmisii sau a unui motor ar fi o problema foarte mare... in cel mai rau caz o persoana intermediara din europa poate comanda motorul/transmisia si apoi sa re-trimita catre SUA... asta in caz ca reprezentatele subaru din europa nu ar livra piese in SUA...
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Aug 28 2005, 06:20 PM
Post
#43
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
interesant topic
f1 , daca tu vrei sa faci ceea ce ma gandesc eu .... -------------------- |
|
|
Aug 29 2005, 07:26 PM
Post
#44
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
zi-mi si mie o firma de jante care sa fie super rezistente la gropi (cu cauciuc balon 45) si sa nu coste, eu stiu, mai mult de 200 euro bucata, pe 17" sau altcineva, daca are idee.... merci anticipat -------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Aug 29 2005, 08:38 PM
Post
#45
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
QUOTE(G e o r g e) interesant topic
f1 , daca tu vrei sa faci ceea ce ma gandesc eu .... twin-scroll JDM turbo 6-speed Euro transmission 3L H6 Euro engine A Legacy STi - nu ca nu ar exista...dar ca numar sint limitate, numai pe piatza Japoneza...si nu sint chiar ca ce ma bate pe mine gindul. Si dupa cum am mai spus...sint si altzi baietzi interesatzi... -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Aug 29 2005, 08:51 PM
Post
#46
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
cat de interesati sunt baietzii tai? poate iti trimit un container cu motoare !?
-------------------- |
|
|
Aug 29 2005, 09:02 PM
Post
#47
|
|
sofer Group: Membri Posts: 54 Joined: 12-August 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 53.151 |
La caucicuri o parere sa va dau este cam ,depinde de masina si ce putere are,daca va trebuiesc pentru conducere normala este deajuns ceva mai ieftin.
Avem aicea 12 variante de cauciucuri BFGoodrich = sint foarte bune pentru viteza si un control bun Continental 1=foarte buna dirijare si in curve o stabilitate buna Continental 2= buna la viteza Bridgestone=foarte bun confort pentru Limusine si clasa de sus sport auto Yokohama= pentru umed si uscat si strase cu un asfalt mai putin bun Yokohama=cu Silica Tehnologie foarte bune pentru umed si uscat Dunlop Sport Maxx=performata mare pentru sport auto Dunlop 8000=pentru normala conducere bune pentru curva si strazi pietroase Falken=foarte bun grip pe strazi umede Toyo=foarte bune pe timp umed produc foarte putin zgomot Michelin=sport pina la limit Pentru jentI. Alustar=130 euro Alustar tip K =117 euro Artek=115 euro Ats=176 euro Binno=119 euro Borbet=145 euro Lista este foarte mare. O jante foarte buna este G.R:A:F,Titan-Aluminium material,este din 3 parti calitate foarte mare dar numai o janta costa 1.649 euro. QUOTE(cosmin45741) Herrn DOKTOR,
[list]
zi-mi si mie o firma de jante care sa fie super rezistente la gropi (cu cauciuc balon 45) si sa nu coste, eu stiu, mai mult de 200 euro bucata, pe 17" sau altcineva, daca are idee.... merci anticipat |
|
|
Aug 29 2005, 10:36 PM
Post
#48
|
|
sofer Group: Membri Posts: 54 Joined: 12-August 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 53.151 |
[quote=Dumitru53158]La caucicuri o parere sa va dau este cam ,depinde de masina si ce putere are,daca va trebuiesc pentru conducere normala este deajuns ceva mai ieftin.
Avem aicea 12 variante de cauciucuri BFGoodrich = sint foarte bune pentru viteza si un control bun Continental 1=foarte buna dirijare si in curve o stabilitate buna Continental 2= buna la viteza Bridgestone=foarte bun confort pentru Limusine si clasa de sus sport auto Yokohama= pentru umed si uscat si strase cu un asfalt mai putin bun Yokohama=cu Silica Tehnologie foarte bune pentru umed si uscat Dunlop Sport Maxx=performata mare pentru sport auto Dunlop 8000=pentru normala conducere bune pentru curva si strazi pietroase Falken=foarte bun grip pe strazi umede Toyo=foarte bune pe timp umed produc foarte putin zgomot Michelin=sport pina la limit Pentru jentI. Alustar=130 euro Alustar tip K =117 euro Artek=115 euro Ats=176 euro Binno=119 euro Borbet=145 euro Lista este foarte mare. O jante foarte buna este G.R:A:F,Titan-Aluminium material,este din 3 parti calitate foarte mare dar numai o janta costa 1.649 euro. Brock er fi le fel ceva bun CROM 8,5/17/45=210 euro Azev 8.0/17/45=226 euro Artek7/17/45 =130 euro Team Dynamics 7,5/17/45=167 euro[quote=cosmin45741]Herrn DOKTOR, zi-mi si mie o firma de jante care sa fie super rezistente la gropi (cu cauciuc balon 45) si sa nu coste, eu stiu, mai mult de 200 euro bucata, pe 17" sau altcineva, daca are idee.... merci anticipat[/quote][list] |
|
|
Sep 8 2005, 01:34 PM
Post
#49
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
Eu la Tunning nu ma pricep deloc dar la masina mea am un filtru conic, un radiator cu 3 ventilatoare enorme 1 in fata radiatorului si 2 in spate. radiatorul este enorm de mare pt o masina de 1.8i, in compartimentul motorului sunt o gramada de conducte, burlane, tevi, cabluri - da mai bine va postez poza cu motoru.
Va rog ceva explicatii despre motorul asta ca eu sincer nu stiu nimic despre el. Am bagat ulei full sintetic W5-40 4.5 litri Castrol (asa mi s-a spus sa bag) - o kila de bani am dat pe ulei.
Attached File(s)
|
|
|
Sep 28 2005, 05:59 PM
Post
#50
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 130 Joined: 27-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.829 |
vreau si io sa stiu ce tunning sa fac pe un megane 2 cu un diesel de 1.5 de 100 de cai. plz nu radetzi ca nu cer performantze de subaru sau mai stiu io ce japoneze. as vrea ceva asa sa ii mai dea un pik de vena k devine plictisitor. ))
Later edit 1: si dak nu va suparatzi don doctor va rog sa imi datzi si mie exemplu de kituri audio pt meganu ala damblagit. tv, satelit, boxe, etc. plz dak se poate ceva cu bass puterinik dar fara woofer in portbagaj k s asa nu prea e loc. dak pun unu d ala nu mai am loc nici pt o scobitoare pt k nu vreau sa il leg si sa il skot in fiecare zi. Later edit 2: doctore plz am vazut si io ce masina ai si as fi fost curios sa aflu cam ce ai pe ea, ce putere alea alea. plz si cat ai dat pe kitul de lambo uri |
|
|
Sep 29 2005, 09:34 AM
Post
#51
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Io:
1. nu mai scrie in limbaj MIRC. E obositor. Nici nu iti pot citi mesaje, sincer! 2. Nu mai posta consecutiv! De data asta le-am unit, next time vei primi avertisment :bash: (mike) -------------------- mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
|
|
|
Sep 29 2005, 11:14 AM
Post
#52
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 27-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.876 |
vreau si eu un cirlig de remorcare pentru albea,palio!
|
|
|
Oct 26 2005, 08:04 AM
Post
#53
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 18-March 03 From: Bucuresti Member No.: 10.460 |
QUOTE(Paul56883) vreau si eu un cirlig de remorcare pentru albea,palio!
incearca la Augsburg international pentru carlig de remorca. A cumparat un amic la un BMW E39 variant. Livreaza repede dar a fost cam 500euro dracia (cu tot cu priza si cabluri) |
|
|
Oct 26 2005, 01:10 PM
Post
#54
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 12-July 05 From: Brasov (Brasov) Member No.: 51.045 |
ptr. voinea
la masina din semnatura , cati cai castig din chip tunning si cat ar costa? daca pun si filtru si tobe sport? cam cati cai pot obtine in total si la ce pret? multumesc -------------------- |
|
|
Oct 27 2005, 11:31 AM
Post
#55
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 18-March 03 From: Bucuresti Member No.: 10.460 |
raul51052> sper ca nu sunt offtopic dar raspund la intrebare:
Eu fac chiptuning doar prin metoda remaparii. Rescierea softului din ECU. Insemna ca nu pot face masini mai vechi de 2000-2001. Masina ta HYUNDAI ELANTRA 1600 16V 107CP are ECU SIEMENS. Epromul este de tip 28F512 PLCC . Nu poate fi remapata de nimeni.Doar chiptuning clasic cu dezlipire de eprom. Incearca la Aspad sau Dimsport. 2. eu (TCM Turbo) fac chipuri la motoare turbo diesel si turbo benzina. -------------------- 1998 Jazz Blue :: VW GOLF GTI TDI
2006 Tornado Red :: VW Golf PLUS TDI 2008 Deep Blue :: VW GOLF R32 DSG |
|
|
Oct 27 2005, 05:39 PM
Post
#56
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
Draga Voinea ! Blufezi , iarta-ma ca iti spun. Eu remapam in 1996 cu programe ca visrom sau tte- map sau...masini din 1994 . Visrom-ul necesita sa recunosti curbele de injectie sau de aprindere la diferite sarcini dintr-un grafic kilometric. dupa care trebuia sa faci calcule pentru refacerea checksum, altfel se aprindea becul de inj. TTE-map era separat pe curbe, gasindu-le singur sau trebuia sa ceri fila orig de la producator (IURA- ing la DBdivizion-Italia). putea modifica totul dar nu te lasa sa gresesti.
De cand cu Motec , Millenium si altele te plimbi cu mouse-ul pe un grafic tridimensional sau pui niste valori gata pregatite de producator este simplu , dar se poate si gresi usor. Si am vazut multi cu motorul imprastiat sau injurand ca nu se mai pot intelege cu masina. -------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Oct 27 2005, 09:48 PM
Post
#57
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 18-March 03 From: Bucuresti Member No.: 10.460 |
nu cred ca programezi continutul unui eprom PLCC cand acestea o data scrise nu se mai pot sterge. Ce spui ca faci e adevarat dar memoria aia nu poate fi refolosita. O data scrisa asa ramane. PSOPuri si mai sunt si alte tipuri DA se rescriu fara probleme si atunci de ce sa mai desfaci ECU cand ai o gaurica numita port de diagnoza si pe aici daca esti bun reusesti sa si citesti si sa scri. Cum PSOP a venit abia dupa 1997-1998 in mare majoritatea masinilor remapabile sunt clar dupa 2000.
Din 2004-2005 deja este alta mancare de peste deoarece la noile ECU Bosch sau Siemens e si mai incurcata treaba (pentru tuner). Totusi tot ce face mintea omului tot mintea omului o desface asa ca nu exista masina nou lansata in ziua de azi care dupa o perioada de timp sa nu fie tunabila. -------------------- 1998 Jazz Blue :: VW GOLF GTI TDI
2006 Tornado Red :: VW Golf PLUS TDI 2008 Deep Blue :: VW GOLF R32 DSG |
|
|
Oct 29 2005, 05:36 PM
Post
#58
|
|
sofer Group: Membri Posts: 79 Joined: 5-August 05 From: Cluj-Napoca Member No.: 52.646 |
QUOTE(Dumitru53158) exista filtre de Aer cu turbina ,care turbina impinge mai mult aer in camera de ardere,calitatea Filtrului cu turbina este mai mare decit a unui filtru normal,si obti mai multa putere,dar cred ca in Romania nu se gaseste asa ceva.
[list]
Sa stiti ca m-am suparat si astazi cred ca o sa testez cele 3 filtre de aer care le am la dispozitie. Va comunic rezultatele oficiale cat de curand. Zi-ne si noua cum se numesc filtrle aste mesriease cu turbina,pretul si unde se gasesc.Am cautat pe net dar nik. Andrei ce filtru ti-ai pus pe Ignis? Si daca poate careva sa imi spuna care sunt cele mai bune filtre sport,eventual un clasament. -------------------- 147 T.S. 120CP
|
|
|
Oct 29 2005, 06:12 PM
Post
#59
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Eu am pus Pipercross,de la Aspad.A fost vreo 80 eur+tva.
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Oct 29 2005, 06:54 PM
Post
#60
|
|
sofer Group: Membri Posts: 79 Joined: 5-August 05 From: Cluj-Napoca Member No.: 52.646 |
de care filtru ti-ai pus de la pipercross?Universal Nl sau universal conic?
Cum e Viper de la Pipercross? -------------------- 147 T.S. 120CP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 03:40 AM |