Doctor Tuning... aveti intrebari despre Tuning |
This topic is about Doctor Tuning... aveti intrebari despre Tuning, the author, James Kilowatt, wrote about: Foarte interesante argumentele aduse in discutia asta. Chiptuningul pare riscant, insa totusi facut delicat si de cineva priceput ar putea fi ok. ECU- ... To read more just scroll down
Doctor Tuning... aveti intrebari despre Tuning |
Aug 30 2009, 10:32 PM
Post
#101
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
In alta ordine de idei, orice componenta in mod normal are o marja de siguranta. Celebrii 6 sigma din ingineria occidentala Daca o turbina merge la 800 grade, probabil ca sansele sa crape la 805 sunt infime (putin mai mari decat sa crape la cei 800 nominali). Insa chestiile astea gen marje de siguranta nu cred ca le poate afla vre-un tuner "generic" oricat de serios (gen Dimsport sau Upsolute) de capul lor pentru toate marcile sau modelele de masini. Fie au informatii de la constructori, fie au grija sa nu se depaseasca unele limite de siguranta deja implementate (ceea ce in mod cert afecteaza castigul de performanta). Fie merg si ei pur si simplu la ghici sperand ca masina tunata sa nu fie cu componentele din cea mai proasta sarja de material posibila si realizate la limitele cele mai pacatoase ale tolerantelor si asamblate de cei mai betivani dintre muncitori sau cei mai decalibrati roboti, si astea toate simultan... adica sa nu fie una din masinile de sub curba de calitate la "- 6 sigma" .... This post has been edited by James Kilowatt: Aug 30 2009, 10:49 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Aug 30 2009, 11:06 PM
Post
#102
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
tuning delicat, la motor, nu exista. ori il faci, ori nu. tuningul inseamna bani multi. tuning cu bani putini se numeste kitsch. 10-15cp in plus eu ii consider kitsch, care in romania duce la pierderea garantiei.
si la noi sint tuneri profi, care stiu cum sa faca o resoftare. desi am peste 20 de ani de computere in spate, eu nu m-as baga sa fac o resoftare (cu toate ca inteleg parametrii de acolo). de ce? simplu, pentru ca nu m-ar lasa inima sa nu duc motorul la limita. sint insa multi care iau de pe net diverse fisiere de parametrizare si scriu cum vrea clientul, lucru ce nu se intimpla in firmele serioase, unde ti se explica ce si cum. eu nu sint adeptul turbinei. o urasc din inima. eu prefer compresoarele mecanice, foarte rare in romania. urasc turbina pentru ca este compusa dintr-o gramada de furtunase de presiune, rulmenti, vacuumuri. si nici dupa injectie nu ma omor. pompa complicata, injectoare, rampa, iar presiune si furtunase si vacuumuri. vrei tuning simplu, te duci in colt la orice service si ii zici asa mareste-mi debitul in pompa. apoi te duci acasa si desfaci injectoarele si le maresti duza. dupa aia anulezi catalizatorul si intermediara. gata. -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Aug 31 2009, 08:02 PM
Post
#103
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
... s-ar cam putea trage concluzia ca powerboxurile sunt ale naibii de riscante.... alea "falsifica" informatii, , pacalesc ECU-ul, si nu fac nimic custom... cum ar putea fi un powerbox sa fie garantat ca fiind si eficient, si "safe"? Nu am fost adeptul POWER-BOX pt ca am avut prieteni si cunoscuti care l-au incercat dupa care au renuntat curand la el si s-au indreptat spre RESOFTARE. Nu cunosc pe nimeni mai aprig impotriva lor decat pe cei 3-4 prieteni care l-au incercat si apoi l-au aruncat, solicitand OBD Tuning in schimb. Eu nu am fost atat de curios sa-mi montez power-box si sincer, acum nici nu mai am vreun motiv s-o fac. Am vazut unul desfacut si m-am uimit ce banalitate de echipament creste performantele masinii contra 100 euro. Pur si simplu nu am incredere in asa ceva, no offence celor ce-l folosesc. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 20th April 2024 - 05:25 AM |