IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
malin34426 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
malin34426
specialist
58 years old
Male
Bucuresti
Born Aug-29-1965
Interests
No Information
Statistics
Joined: 16-October 04
Profile Views: 353*
Last Seen: 8th September 2009 - 01:53 PM
Local Time: Apr 19 2024, 09:10 PM
521 posts (0.07 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo malinomania
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

malin34426

Membri

******


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
17 Jul 2006
Va rog sa-mi spuneti , cine cunoaste, unde pot gasi flanse pt montarea rotilor pe 5 suruburi pe diametru de 100mm, pentru un kafer din 1973 ?
19 Jan 2006
Am o nedumerire legata de mp pe care le-am trimis ca raspuns unor users care mi-au scris. La vremea respectiva mi-a parut ciudat ca nu am un feed-back de la ei, dar mai apoi am constatat ca unele mesaje erau blocate in dosarul cu mesaje in curs de trimitere inca din octombrie.
As dri sa stiu daca au ajuns totusi la destinatie (rog pe cei vizati imai jos sa raspunda), si daca nu au ajuns , de ce au fost blocate in "dos. cu mp in curs de trimitere.
6 Nov 2005
Inteleg ca pretul unui Logan este inferior unei alte marci de aceeasi categorie. Inteleg si ca asta se datoreaza
faptului ca Renault avea in depozite piese ramase de la clio si megane, ce trebuiau folosite cumva. Dar, de aici
si pana la a vinde o masina practic "adunata", semiproiectata si la care mai contribuie si nea Vasile de pe banda
cu dispozitia sa din acea zi , stau si ma intreb: Oare, nu cumva aveau dreptate nemtii? . Mai scapa o borna de
plus nestransa sau mai grav cea de minus, mai sunt suruburi de sasiu sau suporti motor nestranse sau fara pasta,
dar atunci cand vezi probleme mai serioase ca cele de mai jos, te intrebi daca nu iti este insultata inteligenta si
ca sa fie tacamul complet mai primesti un raspuns de genul " Da-ti muzica mai tare ! " cum l-a primit un prieten
de la angajatul Dacia pentru ca a avut "neobrazarea" sa intrebe ce clampane atunci cand merge pe drumuri
denivelate sau inainte de semafor acolo unde este in valuri asfaltul. Am ridicat masina pe elevator si spre marea
mea mirare, am gasit ( la 10000 km ) joc la culisele etrierelor ... mare este putin spus. In mod normal jocul in culisa
la alte marci este de pana la o zecime de mm si ajunge ca etrierul sa joace asa cum o face la Logan de nou , cam
pe la 200 000 km. Si nu ca s-ar fi uzat asa repede ci asa a fost proiectat (toate Loganurile din reprezentanta
fie ele noi aveau acest joc ce face etrierul in stare nefranata sa joace chiar 1,5 mm intre partea fixa si cea mobila
la miscare de rotatie data partii mobile). Din nou a venit raspunsul "specialistului" : "Sa nu se blocheze domnule?".
Culmea e ca un asemenea joc va rupe mai repede mansoanele de cauciuc si va permite unei cantitati mai mari
de apa si praf sa patrunda in culisa. BUUN , dar uitandu-ma catre motor am vazut ceea ce vedeti si voi in imagine,
adica lichidul de racire din motor curgea de mama focului pe la garnitura de chiulasa, la care raspunsul "specialistului"
a fost " Fugi domne de aici , nu se poate asa ceva!" , iar dupa ce a vazut : " Extraordinar , bai frate, dar cum
este posibil?" . Pai va spun eu domnilor "specialisti" : motoarele au stat mult in depozite , ani , si cum nu cred ca
francezii au incalzit depozitele (sunt zgarciti si o spun din proprie experienta),. iarna motorul a stat la -10 gr C,
vara la +40, si materialul a lucrat in volum presand garnitura si slabind suruburile pe care se pare ca nici mecanicul
francez( pardon,turc) nu le-a strans cum scrie la carte (la limita dintre domeniul elastic si plastic), asa ca suruburile
de chiulasa ale amicului aveau 6 daN vreo 5 buc , unul 4 si restul 9 . Si unde mai pui ca strangerea s-a facut
gainareste , cu motorul la 80 gr si fara a elibera presiunea din circuitul de racire, da-i direct spre stringere (adica alea erau valorile pe ansamblu saiba-surub "seci"), nu ca ar trebui slabit fiecare surub si apoi restrins.
Daca m-ai tine-ti minte, spuneam ca am redus consumul la un Logan de 1,6 prin simpla inlocuire a tobei (unul din voi chiar m-a luat la misto). In general motoarele de 1,6 au diametre minime pe evacuare de 36-42mm .
Ete ca la logan... NU. Pt ca provin de la motoare mici si ghici ce le-a dat prin cap? au taiat terminalele si au sudat tevi de 42 interior pe iesire de 32. Le-au dat cu grund maro cu pensula si da-i cu ele la romani, ca inghit orice la saracia lor( vopseaua gri a dat-o prietenul).
Motoarele 1600 mai noi , fata de cele vechi, absorb si evacueaza mai mult gaz avind coeficienti de umplere mai buni si diametre de clapeta de acceleratie mai mari, fapt ce necesita si o marire a diametrului minim al evacuarii. Eu unul intreb ce fac inginerii de la registru , tehnicienii francezi ce verifica la cap de banda si cei ce ar trebui sa urmareasca feed-back-ul
after market ,sau lasa totul pe "specialistii" din reprezentante.
15 Oct 2005
Lancia de mai jos mi-a lovit-o unul din mecanici cand eram in concediu.
Caut disperat bara fata ( inox ) originala. Stie cineva prin tara sau afara(pe aproape) o lancia beta in dezmembrare sau o bara fata completa ?
Rog ajutati-ma!
15 Oct 2005
Mi-am cumparat si am restaurat opelul din imagine (kadett 1200s coupe
din1976). De un an de cand l-am (aproape) terminat, caut ornamentele cromate de pe linia mediana si cele de pe aripi si praguri. La firma se pare ca este inutil. Stie cineva, pe undeva, unele noi sau in stare buna?
Last Visitors


4 Feb 2016 - 13:41


28 Mar 2014 - 21:47


29 Jun 2012 - 13:32


19 Apr 2011 - 10:34


16 Aug 2010 - 12:28

Comments
Other users have left no comments for malin34426.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th April 2024 - 02:10 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here