Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Doctor Tuning... aveti intrebari despre Tuning
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
Pages: 1, 2, 3
Dumitru53158
[list]
HalbaSus
Dom' doctor, e o intrebare care ne framanta pe toti: Ce crestere de putere exista pe dyno in urma montarii unui filtru de aer sport ? Pana acum alte teste aratau o crestere de aproximativ 5%... dar erau pe o masina de 300 cp... pe o masina cu putere mai mica (100-150 cp) ce crestere putem observa ?
guerilla
salut

pai poti sa scrii si in chineza atata timp cat raspunzi corect. gasim noi pe cineva sa traduca laugh.gif

acum sa revenim la ce ne doare.
cum zicea si amicul halba... cat se scoate din filtrul ala? si cat din evacuare sport completa?
apoi, ce solutii de tuning aveti pentru motorul meu - 1.6vvti?
G e o r g e
iti dau eu problema de rezolvat : impreza 1.6 TS , 95cp:) ce poti scoate din motorul asta ?
guerilla
asta e simplu .. .poti scoate uleiul laugh.gif
G e o r g e
ba nu esti normal biggrin.gif sa ma inec ...

eu ma gandeam la un turbo ceva smile.gif

am avut o oferta, mai vreau inca una wink.gif
Andrei Suzuki
Eu am pus un filtru pe Ignis.
Intrebare:la cai o fi vreo diferenta? Adica,daca o pun pe dyno se vede vreo diferenta?
G e o r g e
raspuns : nu
Andrei Suzuki
Raspuns la raspuns:bine.
Intrebare:nu poti da in judecata firmele de tuning pt reclama mincinoasa? (asa,daca n-ai ce face).Ei zic "crestere de pana la 3 cp".
G e o r g e
ei au dreptate . daca ai masina de 500cp iti creste puterea cu 3cp smile.gif
Dumitru53158
[quote="HalbaSus"]Dom' doctor, e o intrebare care ne framanta pe toti: Ce crestere de putere exista pe dyno in urma montarii unui filtru de aer sport ? Pana acum alte teste aratau o crestere de aproximativ 5%... dar erau pe o masina de 300 cp... pe o masina cu putere mai mica (100-150 cp) ce crestere putem observa ?[/list]la o masina de 300cp 5 procente la teste este adevarat dar daca adaugi si alte piese sau componente in auto la o masina cu 100-150 cp poti sa ridici procentul sa zicem pina la 10%, dar asta nu inseamna ca acum imi montezi in filteru de aer in auto si am 5% mai mult,exista alti factori care trebuiesc moidificati dupa care obti o crestere in auto de CP.Un punct forte mare este si benzina depinde cite octane are,benzina poate sa influenteze puterea masini.
Dumitru53158
vorbim desper subaru impreza sau seat impreza?daca subaru impreza are 95 ps poti sa scoti la tuning cel putin 150 -160 pc.
QUOTE(G e o r g e)
iti dau eu problema de rezolvat : impreza 1.6 TS , 95cp:) ce poti scoate din motorul asta ?
[list]
Dumitru53158
ce an de fabricatie are Toyota corola?
QUOTE(guerilla)
salut

pai poti sa scrii si in chineza atata timp cat raspunzi corect. gasim noi pe cineva sa traduca laugh.gif

acum sa revenim la ce ne doare.
cum zicea si amicul halba... cat se scoate din filtrul ala? si cat din evacuare sport completa?
apoi, ce solutii de tuning aveti pentru motorul meu - 1.6vvti?
[list]
Dumitru53158
despre ce filtru este vorba de Aer sau de Ulei?
QUOTE(Andrei Suzuki)
Eu am pus un filtru pe Ignis.
Intrebare:la cai o fi vreo diferenta? Adica,daca o pun pe dyno se vede vreo diferenta?
[list]
HalbaSus
Deci conform d-lui Doctor Ignisul lui Andrei care are stock 93 de cp are acum minim 100 cp (Pipercross e suficient de bun... cred...). George, retrageti cuvintele si ceret-ti scuze de la Ignis biggrin.gif.

Sa stiti ca m-am suparat si astazi cred ca o sa testez cele 3 filtre de aer care le am la dispozitie. Va comunic rezultatele oficiale cat de curand.

Latter edit:
QUOTE
iti dau eu problema de rezolvat : impreza 1.6 TS , 95cp:) ce poti scoate din motorul asta ?


Pe langa ulei (super tare faza, am ras vre-o 3 minute in continuu), poti scoate macar 500 cp daca ii pui turbina... aia de la BMW au reusit sa scoata peste 1000 cp din 1.5... biggrin.gif
Dumitru53158
exista filtre de Aer cu turbina ,care turbina impinge mai mult aer in camera de ardere,calitatea Filtrului cu turbina este mai mare decit a unui filtru normal,si obti mai multa putere,dar cred ca in Romania nu se gaseste asa ceva.
QUOTE(HalbaSus)
Deci conform d-lui Doctor Ignisul lui Andrei care are stock 93 de cp are acum minim 100 cp (Pipercross e suficient de bun... cred...). George, retrageti cuvintele si ceret-ti scuze de la Ignis biggrin.gif.

Sa stiti ca m-am suparat si astazi cred ca o sa testez cele 3 filtre de aer care le am la dispozitie. Va comunic rezultatele oficiale cat de curand.
[list]
Dumitru53158
Pina acum nu am auzit decind sint in Germania (10 ani) la BMW sa scoata 1000 cp datele nu sint corecte ,in Formula 1 poate dar la o masina de stada asa ceva nu sa facut,iti trebiue cauciucuri care rezista la 300 km ,aicea in Germania sint recent scoase pe piata,exista pentru Ferrari,Lamborgini,dar pentru o masina normala nu am auzit.
QUOTE(HalbaSus)
Deci conform d-lui Doctor Ignisul lui Andrei care are stock 93 de cp are acum minim 100 cp (Pipercross e suficient de bun... cred...). George, retrageti cuvintele si ceret-ti scuze de la Ignis biggrin.gif.

Sa stiti ca m-am suparat si astazi cred ca o sa testez cele 3 filtre de aer care le am la dispozitie. Va comunic rezultatele oficiale cat de curand.

Latter edit:
QUOTE
iti dau eu problema de rezolvat : impreza 1.6 TS , 95cp:) ce poti scoate din motorul asta ?


Pe langa ulei (super tare faza, am ras vre-o 3 minute in continuu), poti scoate macar 500 cp daca ii pui turbina... aia de la BMW au reusit sa scoata peste 1000 cp din 1.5... biggrin.gif
[list]
HalbaSus
[quote=Dumitru53158]exista filtre de Aer cu turbina ,care turbina impinge mai mult aer in camera de ardere,calitatea Filtrului cu turbina este mai mare decit a unui filtru normal,si obti mai multa putere,dar cred ca in Romania nu se gaseste asa ceva.[quote=HalbaSus]Deci conform d-lui Doctor Ignisul lui Andrei care are stock 93 de cp are acum minim 100 cp (Pipercross e suficient de bun... cred...). George, retrageti cuvintele si ceret-ti scuze de la Ignis biggrin.gif.

Sa stiti ca m-am suparat si astazi cred ca o sa testez cele 3 filtre de aer care le am la dispozitie. Va comunic rezultatele oficiale cat de curand.[/quote][list]

Nu nu exista... la noi exista filtre de aer si turbine... filtre de aer cu turbine nu. Cum impinge turbina aerul in camera de ardere ? Presupun ca nu functioneaza ca un turbocompresor (prin intermediul gazelor de evacuare) ci mai degraba ca un compresor... sau ma rog asemanator cu un compresor dar e pus in miscare de ... baterie ? presupun... pt ca daca nu e asa atunci deja e ori compresor ori turbina in toata regula iar filtrul de aer devine nesemnificativ.

Imi poti da mai multe amanunte despre acest tip de filtru cu turbina ? eventual un link (nu conteaza daca e in germana sau engleza).
Dumitru53158
Acest filtru de aer este cu o turbina mica cuplat,carcasa este din inox,impotriva ruginei.Ce rezultate puteti obtine?1 Luft circulation 5000 Litre/minute 2. Optimale racire de luft transportat( luft rece contine mai mult Oxigen) 3.Optimale ardere,si reducere de gaze de esapament 4. Reduce consumul de benzina la 10%. Pret circa 200 euro.[quote=HalbaSus][quote=Dumitru53158]exista filtre de Aer cu turbina ,care turbina impinge mai mult aer in camera de ardere,calitatea Filtrului cu turbina este mai mare decit a unui filtru normal,si obti mai multa putere,dar cred ca in Romania nu se gaseste asa ceva.[quote=HalbaSus]Deci conform d-lui Doctor Ignisul lui Andrei care are stock 93 de cp are acum minim 100 cp (Pipercross e suficient de bun... cred...). George, retrageti cuvintele si ceret-ti scuze de la Ignis biggrin.gif.

Sa stiti ca m-am suparat si astazi cred ca o sa testez cele 3 filtre de aer care le am la dispozitie. Va comunic rezultatele oficiale cat de curand.[/quote][list]

Nu nu exista... la noi exista filtre de aer si turbine... filtre de aer cu turbine nu. Cum impinge turbina aerul in camera de ardere ? Presupun ca nu functioneaza ca un turbocompresor (prin intermediul gazelor de evacuare) ci mai degraba ca un compresor... sau ma rog asemanator cu un compresor dar e pus in miscare de ... baterie ? presupun... pt ca daca nu e asa atunci deja e ori compresor ori turbina in toata regula iar filtrul de aer devine nesemnificativ.

Imi poti da mai multe amanunte despre acest tip de filtru cu turbina ? eventual un link (nu conteaza daca e in germana sau engleza).[/quote][list]
Dumitru53158
De- a scoate mai multa putere din motor trebuie sa faceti urmatoarele modificari.
1. Motorul trebuie alimentat cu mai mult luft,asta inseaman inbunatatirea arderei ,sa zicem montati o Power Booster Mini Turbo Air Filter, calitatea filtrului este mai mare decit a uni filtru normal,filtru acesta indeplineste functia de a imbunatati arderea in kamera motorului de 3 ori mai bine decit un filtru normal.
2. Un ventil de reglare cu indicator pentru benzina, in camera de ardere a benzinei,benzina este impinsa inauntru ,dar cu ce putere? ventilul de reglare,POWER BOOST VENTIL ,regleaza impingerea benzinei cu o putere de 3,5 bar,reglarea se face la auto specific,si la un demaranj benzina este reglata 1,7 % mai repede decit la un auto,asta inseamna o crestere de putere pina la8%.
3Cutie de viteza.Toti stim cum e cu schimbatul vitezelor,este lung,dar putem sa facem ceva,schimbati cutia de viteza cu o cutie de viteza scurta,cind schimbati viteza timpul se reduce foarte mult,asta inseamna ,mai bine plecare de pe loc, iar viteza masini cerste pina la 5% depinde de auto.
4.Luminari sa zicem DENSO IRIDIUM POWER,aprinde este mai rapide decit la cele normale.
5.Radiator HIGH PERFORMANCE cu 2 ventilatoarecu 20 amp pentru a raci apa,asta inseamna 2-3% mai multa putere .
6.SUPERSPRINT KOMPLET SYSTEM INOX esapament 2-4% creste putera la auto
7.Modificare din G-LADER in TURBO LADER,de exemlu,un auto ce are 83 KW(115CP) creste puterea pina la 96KW(130CP) la 5.620 UpM
8 Komplet Paket SUSPENSI pentru renn de strada cu reglare pe gaz,daca auto are o stabilitate mai buna pa strada cu atit poti conduce mai bine
Iar la cine nu ajunge atunci poate sa verse in tankul de benzina o sticla de OCTANE BOOSTER OFF-ROAD FORMULA si creste puterea in auto de 7% garantat.
Cu indicile aceste aveti 100% TOP POWER pentru auto ,si o putere crescuta sa zicem de la 95 CP la 140-160 sau mai mult depinde de auto .[list]
Andrei Suzuki
Dragule concetatean German,din Iasi,te rog frumos sa editezi ultimul post si sa incerci sa il scrii omeneste.Eu inteleg ce vrei sa zici,dar zi-o frate calumea,sa inteleaga si unul care nu are treaba cu asta.
P.S: am ras juma de ora dupa ce am citit! laugh.gif laugh.gif
Faza cu Seat Impreza a fost cea mai tare! Nota 10!
Dumitru53158
Credeti ca cu 200 300 de euro problema pentru tuning la auto sa rezolvat?Eu am un Mitsubishi Eclipse si costurile mau ajuns la 30.000 euro,cerdeti ca 300 euro este mult?
QUOTE("Andrei Suzuki")
Dragule concetatean German,din Iasi,te rog frumos sa editezi ultimul post si sa incerci sa il scrii omeneste.Eu inteleg ce vrei sa zici,dar zi-o frate calumea,sa inteleaga si unul care nu are treaba cu asta.
P.S: am ras juma de ora dupa ce am citit! laugh.gif laugh.gif
Faza cu Seat Impreza a fost cea mai tare! Nota 10!
[list]
Dumitru53158
Pentru Suzuki Ignis. Eu vreau sa va expilc,ca la o masina sa-i facem modificari, nu ajunge numai o piesa, ci totul trebue sa corespunda pina la caroserie.Imi cer scuze daca suparat pe cineva.
QUOTE(Andrei Suzuki)
Dragule concetatean German,din Iasi,te rog frumos sa editezi ultimul post si sa incerci sa il scrii omeneste.Eu inteleg ce vrei sa zici,dar zi-o frate calumea,sa inteleaga si unul care nu are treaba cu asta.
P.S: am ras juma de ora dupa ce am citit! laugh.gif laugh.gif
Faza cu Seat Impreza a fost cea mai tare! Nota 10!
[list]
Dumitru53158
Ce mar interesa pe mine este sa zicem ca auto are 93 CP ,Dumneavoastra schimbati filtru de aer la auto si dupa aceea aveti 100 CP,cum ati stabilit rezultatele ,normal cind un auto se modifica puterea motorulu se masoara cu un aparat special in servis dar nu pe strada,pentru ca indicatorul de la masina de viteza nu mai corespunde cu puterea si viteza masini.
QUOTE(HalbaSus)
Deci conform d-lui Doctor Ignisul lui Andrei care are stock 93 de cp are acum minim 100 cp (Pipercross e suficient de bun... cred...). George, retrageti cuvintele si ceret-ti scuze de la Ignis biggrin.gif.

Sa stiti ca m-am suparat si astazi cred ca o sa testez cele 3 filtre de aer care le am la dispozitie. Va comunic rezultatele oficiale cat de curand.

Latter edit:
QUOTE
iti dau eu problema de rezolvat : impreza 1.6 TS , 95cp:) ce poti scoate din motorul asta ?


Pe langa ulei (super tare faza, am ras vre-o 3 minute in continuu), poti scoate macar 500 cp daca ii pui turbina... aia de la BMW au reusit sa scoata peste 1000 cp din 1.5... biggrin.gif
[list]
Andrei Suzuki
1.Nu suntem atat de incuiati incat sa nu stim ca exista Dyno Test.
2.Nu a zis nimeni ca 300 eur iti ajung pt toate modificarile.Doamne fereste!
3.Eu nu am zis,ca daca am pus un amarat de filtru,am acuma nspee mii de cai.Sa fim seriosi,filtru ala inafara de un soud grozav,si poate o fractiune de secunda pana la suta,nu face nimic.
Ti-ar zice varu cate ceva,dar n-are rost si nici timp.
Dumitru53158
Un filrtu de luft pentru auto indeplineste functia de a suge mai mult luft pentru camera de ardere a combustibilului in cumbinatie cu benzina,motorul primeste mai multa sauerstoff, asa obtineti mai multa putere,pentru a obtine un sond grozav cum spuneti Dumneavoastra la masina va trebuie ein EXHAUS SYSTEM sau EXHAUS KITS aine complet esapament sistem sa zicem von firma MAGNAFLOW,dupa care ce ati montat acest sistem aveti un sound grozav.Preturile sint diferite dela700 euro pina la 2500 euro.
QUOTE(Andrei Suzuki)
1.Nu suntem atat de incuiati incat sa nu stim ca exista Dyno Test.
2.Nu a zis nimeni ca 300 eur iti ajung pt toate modificarile.Doamne fereste!
3.Eu nu am zis,ca daca am pus un amarat de filtru,am acuma nspee mii de cai.Sa fim seriosi,filtru ala inafara de un soud grozav,si poate o fractiune de secunda pana la suta,nu face nimic.
Ti-ar zice varu cate ceva,dar n-are rost si nici timp.
[list]
HalbaSus
QUOTE(Andrei Suzuki)
1.Nu suntem atat de incuiati incat sa nu stim ca exista Dyno Test.
2.Nu a zis nimeni ca 300 eur iti ajung pt toate modificarile.Doamne fereste!
3.Eu nu am zis,ca daca am pus un amarat de filtru,am acuma nspee mii de cai.Sa fim seriosi,filtru ala inafara de un soud grozav,si poate o fractiune de secunda pana la suta,nu face nimic.
Ti-ar zice varu cate ceva,dar n-are rost si nici timp.



Eu am scos cu 1.1 s mai rapid cu filtru direct... deci nu sunt chiar atat de ineficiente filtrele astea biggrin.gif. Acum nici eu nu zic ca am cu nu stiu cati cai mai mult (pana nu demult sustineam ca nu exista crestere de putere pe dyno doar la viteza dar se pare ca testele dyno ma infirma - tineti minte articolul postat de f1anatic care demonstrau o crestere de ~5% in cazul tuturor filtrelor).
f1anatic
Dragi tovarasi si pretini,
STi mabile Doktor Tuning,

Am un Subaru Legacy 2.5L DOHC cu turbo si intercooler, cu engine tuning (Cobb Tuning Accessport), priza de aer externa (design propriu) si filtru de performantza (Perrin). Oamenii astia nu ma cred in ciuda multor grafice de pe dyno pe care le-am pus. Ce pot face ? Sugeratzi Diazepam sau Haloperidol ?

Doresc sa stiu cit m-ar duce costul la un Subaru B5 Legacy 3.0 R transmisie de 6 viteze si motorul de 3L boxer de la aceeasi masina ...daca ar fi sa le import din Europa ?
Dumitru53158
Pentru inpreza 1.6 TScu 95 CP iti dau o lista dar e in limba germana daca poti sa o traduci ,aicea ai ce te poate ajuta sa scoti mai mult din auto in putere,si poti sa ajungi dupa cum am spus la 150 CP.--Motor,auf 150 CP gechipt,Supersprint-Abgasanlage mit vier Enderohre,Bremse,Sportbremseanlage mit gelochten und genuteten Scheiben,Fahrwerk,Gewinde in Härte und Höhe verstellbar ,Querverstrebung,JMD Schaltwegverkürtung auf basis de 1,6 TS,Turbolader mit Ladeluftkühler und modifiziert Steuergerät,Monzä-Pop off-Ventil,Ölkühler,Zusatzlüfter.[quote=Dumitru53158]Ce mar interesa pe mine este sa zicem ca auto are 93 CP ,Dumneavoastra schimbati filtru de aer la auto si dupa aceea aveti 100 CP,cum ati stabilit rezultatele ,normal cind un auto se modifica puterea motorulu se masoara cu un aparat special in servis dar nu pe strada,pentru ca indicatorul de la masina de viteza nu mai corespunde cu puterea si viteza masini.[quote=HalbaSus]Deci conform d-lui Doctor Ignisul lui Andrei care are stock 93 de cp are acum minim 100 cp (Pipercross e suficient de bun... cred...). George, retrageti cuvintele si ceret-ti scuze de la Ignis biggrin.gif.

Sa stiti ca m-am suparat si astazi cred ca o sa testez cele 3 filtre de aer care le am la dispozitie. Va comunic rezultatele oficiale cat de curand.

Latter edit:
[quote]iti dau eu problema de rezolvat : impreza 1.6 TS , 95cp:) ce poti scoate din motorul asta ?[/quote]

Pe langa ulei (super tare faza, am ras vre-o 3 minute in continuu), poti scoate macar 500 cp daca ii pui turbina... aia de la BMW au reusit sa scoata peste 1000 cp din 1.5... biggrin.gif[/quote][list]
Dumitru53158
Trebuie sa traduci.Pentru Toyata Corolla 1.6. Motor -Lampka-turbonachrüstkit,Garrett-lader,Ladeluftkühler,Pop.off Ventil, bei 0,35 bar Gewindefahrwerk-Tieferlegung 10 centimetri,Rad-Reifen 18 zöllinge ACE-Felgen mit 215/35er Bereifung Edelsthal-Auspuffanalgeb mit Doppel -Endrohre.
QUOTE(guerilla)
salut

pai poti sa scrii si in chineza atata timp cat raspunzi corect. gasim noi pe cineva sa traduca laugh.gif

acum sa revenim la ce ne doare.
cum zicea si amicul halba... cat se scoate din filtrul ala? si cat din evacuare sport completa?
apoi, ce solutii de tuning aveti pentru motorul meu - 1.6vvti?
[list]
Dumitru53158
Subaru Legacy este si aicea in Germania o legenda la Auto tuning,pentru 6 transmisi de viteze poti sa le obti din europa sa zicem Austria,Elvetia,Germania,pina la Suedia e mai departe ,sint de exemplu in Germania,curte de taiat masini, masini ce au un accident,curie de viteze poti sa gasesti acolo forte buna ,motor cu putini kilometri sa zicem 50.000 kilometri sau mai putin depinde de noroc,preturilr nu sint asa de mari,depinde cit cistiga cineva in romania,asa ca poti sa gaseti de la 200 euro pina la 700 euro la demontare propie poate depinde cum te inpaci la pret,plus transport.
QUOTE(f1anatic)
Dragi tovarasi si pretini,
STi mabile Doktor Tuning,

Am un Subaru Legacy 2.5L DOHC cu turbo si intercooler, cu engine tuning (Cobb Tuning Accessport), priza de aer externa (design propriu) si filtru de performantza (Perrin). Oamenii astia nu ma cred in ciuda multor grafice de pe dyno pe care le-am pus. Ce pot face ? Sugeratzi Diazepam sau Haloperidol ?

Doresc sa stiu cit m-ar duce costul la un Subaru B5 Legacy 3.0 R transmisie de 6 viteze si motorul de 3L boxer de la aceeasi masina ...daca ar fi sa le import din Europa ?
[list]
f1anatic
QUOTE(Dumitru53158)
Subaru Legacy este si aicea in Germania o legenda la Auto tuning...


I am starting to like this guy...

Itzi multzumesc pt. detalii. Insa eu in vecii-vecilor amin nu am sa pun ceva uzat pe masinutza mea. Cind ma gindeam la transmisie si motor ma gindeam la ele NOI NOUTZE...Banii ... in anumite limite...NU sint o problema. Mai mare ar fi problema ca eu sint in America nu in Romania.

Avem o comunitate pe Internet precum si o organizattzie locala destul de puternica a entuziastilor Legacy GT aici la Chicago. Multzi dintre noi au ales solutzia STAGE 2 - adica schimbarea de up-pipe, cat-less down-pipe, ECU tuning, exhaust pt a mari performantzele la Legacy...Unii mai devotatzi schimba turbo si intercooler...Ideea este ca cunosc persoane care ar vrea sa plateasca pt un motor H6 de 3 L Subaru si transmisia de 6 viteze...dar care NU este disponibila in State. Cunosc un baiat care a pus o cutie de STi dar motorul nu l-a putut imprumuta de la Outback. Ar incape...dar punctele de prindere sind diferite. Trebuie motorul asa cum este el in Legacy...
Dumitru53158
Am sa incerc sa ma uit aicea in Germania in internet dupa un motor si transmisie ,dar cred ca motorul te costa cel putin citeva mii de euro,iar la transmisie ,doua posibilitati prima iti schimbi cutiea de viteza cu una scurta atuncea timpul de schibare a vitezelor este mai mic sau mai scurt si poti sa ajungi la 180 KM sa zicem mai repede decit cu o transmisie normala ,dar inteleg ca tu vrei tu vrei ceva mai mult SPEED,atuncea in cazul tau daca masina are 300 CP si vrei sa mai adaugi ceva componente la motor se renteaza 6schimburi la transmisie ,din cite stiu si eu ,de aicea in Germania la Europa sau importat numai cu 5 pentru ca la 6 costurile sint ceva mai ridicate,dar am sa-ma informez si-ti trimit o veste.
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(Dumitru53158)
Subaru Legacy este si aicea in Germania o legenda la Auto tuning...


I am starting to like this guy...

Itzi multzumesc pt. detalii. Insa eu in vecii-vecilor amin nu am sa pun ceva uzat pe masinutza mea. Cind ma gindeam la transmisie si motor ma gindeam la ele NOI NOUTZE...Banii ... in anumite limite...NU sint o problema. Mai mare ar fi problema ca eu sint in America nu in Romania.

Avem o comunitate pe Internet precum si o organizattzie locala destul de puternica a entuziastilor Legacy GT aici la Chicago. Multzi dintre noi au ales solutzia STAGE 2 - adica schimbarea de up-pipe, cat-less down-pipe, ECU tuning, exhaust pt a mari performantzele la Legacy...Unii mai devotatzi schimba turbo si intercooler...Ideea este ca cunosc persoane care ar vrea sa plateasca pt un motor H6 de 3 L Subaru si transmisia de 6 viteze...dar care NU este disponibila in State. Cunosc un baiat care a pus o cutie de STi dar motorul nu l-a putut imprumuta de la Outback. Ar incape...dar punctele de prindere sind diferite. Trebuie motorul asa cum este el in Legacy...
[list]
guerilla
salut
corolla mea e 2005.
am incercat sa traduc recomandarea ta, dar in afara jantele pe 17 si anvelope precum si de turbina Garrett de care stiam n-am inteles o boaba laugh.gif Cu turbina lucrurile sunt si ele complicate. in Romania nu cred ca e cineva care sa stie sa o monteze si sa regleze corespunzator - cu atat mai mult sa o puna la 0.35bar.


f1anatic, de ce nu cumperi motorul/cutia din Japonia? Cred ca ai si taxele mai mici.
Dumitru53158
Imi pere rau,sint foarte multi termeni pe care nu pot sa-i traduc ,daca ai o e-mail adresa incerc eu sa traduc aicea si iti trimit o copie,normal die POWER BOOST VENTIL se livreaza reglat cind il cumperi la 0,35 bar,dar depinde de auto si de aceea cite o data trebuie facuta o reglare specifica masini,ventilul impinge benzina cu o putere constanta in camera de ardere si de acea nu mai ai perdere in obtinerea puteri in motor,daca vrei as putea sa-ti trimit citeva MAGAZINE de aicea cu AUTO MODIFICATE acolo ai si multe adrese pentru piese si tuning ,poate te ajuta mai mult dar totul este in germana.
QUOTE(guerilla)
salut
corolla mea e 2005.
am incercat sa traduc recomandarea ta, dar in afara jantele pe 17 si anvelope precum si de turbina Garrett de care stiam n-am inteles o boaba laugh.gif Cu turbina lucrurile sunt si ele complicate. in Romania nu cred ca e cineva care sa stie sa o monteze si sa regleze corespunzator - cu atat mai mult sa o puna la 0.35bar.


f1anatic, de ce nu cumperi motorul/cutia din Japonia? Cred ca ai si taxele mai mici.
[list]
Dumitru53158
Am gasit un motor.6 zylindri,Metal usor Subaru BoxerMOTOR 3000 cm,180 KW,245 CP,24 ventil technic,6 gang sport transmisi,consuma in oras 17,1,afara 8,6,motorul lam gasit in Elvetie,dar nu are un pret,trebiue saptamina viitoare sa intreb acolo cit costa.
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(Dumitru53158)
Subaru Legacy este si aicea in Germania o legenda la Auto tuning...


I am starting to like this guy...

Itzi multzumesc pt. detalii. Insa eu in vecii-vecilor amin nu am sa pun ceva uzat pe masinutza mea. Cind ma gindeam la transmisie si motor ma gindeam la ele NOI NOUTZE...Banii ... in anumite limite...NU sint o problema. Mai mare ar fi problema ca eu sint in America nu in Romania.

Avem o comunitate pe Internet precum si o organizattzie locala destul de puternica a entuziastilor Legacy GT aici la Chicago. Multzi dintre noi au ales solutzia STAGE 2 - adica schimbarea de up-pipe, cat-less down-pipe, ECU tuning, exhaust pt a mari performantzele la Legacy...Unii mai devotatzi schimba turbo si intercooler...Ideea este ca cunosc persoane care ar vrea sa plateasca pt un motor H6 de 3 L Subaru si transmisia de 6 viteze...dar care NU este disponibila in State. Cunosc un baiat care a pus o cutie de STi dar motorul nu l-a putut imprumuta de la Outback. Ar incape...dar punctele de prindere sind diferite. Trebuie motorul asa cum este el in Legacy...
[list]
f1anatic
QUOTE(guerilla)
f1anatic, de ce nu cumperi motorul/cutia din Japonia? Cred ca ai si taxele mai mici.


In Japonia Subaru Legacy GT vine cu un motor de 2 L twin-scroll turbo cu 5 sau 6 viteze. Care este cutia de viteza de la STi.

Aici in America, cutia de viteza de la STi se potriveste...insa...rapoarul final la treapta a 6-a sint la fel ca la a 5-a de la Legacy. Si in plus de asta, STi-ul atinge 60 mph in a 3-a pe cind noi o atingem in a 2-a. De aceea nu ma incinta...eu ce as vrea este pur si simplu o alta treapta de viteza...peste a 5-a pe care o am acum...si din cite se pare...numai Legacy Euro o are.
Dumitru53158
Din cite stiu eu Mitsubishi Evo are 6 trepe si cine va a reusit sa-l schimbe pe Subaru Impreza ,dar nu stiu daca ar merge la Legacy,Audi este la fel 6 trepe turbo sau BMW 6 trepe 450 CP , nu stiu daca ar fi o posibilitate de la aceste masini modificare la Legacy.
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(guerilla)


f1anatic, de ce nu cumperi motorul/cutia din Japonia? Cred ca ai si taxele mai mici.


In Japonia Subaru Legacy GT vine cu un motor de 2 L twin-scroll turbo cu 5 sau 6 viteze. Care este cutia de viteza de la STi.

Aici in America, cutia de viteza de la STi se potriveste...insa...rapoarul final la treapta a 6-a sint la fel ca la a 5-a de la Legacy. Si in plus de asta, STi-ul atinge 60 mph in a 3-a pe cind noi o atingem in a 2-a. De aceea nu ma incinta...eu ce as vrea este pur si simplu o alta treapta de viteza...peste a 5-a pe care o am acum...si din cite se pare...numai Legacy Euro o are.
[list]
HalbaSus
Nu prea cred ca s-ar potrivi cutia de bmw pe legacy... schimbatoare de viteza cu 6 trepte sunt multe dar ideea era sa se potriveasca si sa ajute la ceva... Daca ar fi sa luam cele mai performante cutii sunt probabil cele automate de la bmw si merc in 7 trepte... dar despre cutii manuale si automate se discuta pe alt topic.
Dumitru53158
Toat poveste cu Japonia cu masinele este in felul urmator .Noi aicea la firma noastra primim de fiecare data noutati de la Administratia Germana de auto ADAC, Europa nu este asa de interesata pentru un GT ( GRAND TURISMO) exista oameni care vreau asa ceva ,dar putini,la fel ca Mitsubishi Eclipse in anul 1996 cind a venit pe peata aice D20 costurile erau prea mari,si piese foarte rare,si scumpe de aceea nu sa vindut asa de bine in toata Europa sint circa 2000 Mitsubishi Eclipse importiet,japoneji vreau sa vinda Subaru GT la un pret putin mai mare decit Europa il da ,nu pot sa spun nimica Subaru ca si Toyota este o masina buna dar japonia nu acepta lucrul acesta ,de aceea exista masini din japan cere nu vin la Europa sau USA costurile sint prea mari o masina personala si piesele de schimb se gasec foarte greu,de exemplu ...un BMW 250 CP 2004 este 20.000 euro,o Toyota Celica din 150 CP din 2005 25.000 euro, de aceea nu sint asa de multi interesati la masini japoneze aici .[quote=Dumitru53158]Din cite stiu eu Mitsubishi Evo are 6 trepe si cine va a reusit sa-l schimbe pe Subaru Impreza ,dar nu stiu daca ar merge la Legacy,Audi este la fel 6 trepe turbo sau BMW 6 trepe 450 CP , nu stiu daca ar fi o posibilitate de la aceste masini modificare la Legacy.[quote=f1anatic][quote=guerilla]

f1anatic, de ce nu cumperi motorul/cutia din Japonia? Cred ca ai si taxele mai mici.[/quote]

In Japonia Subaru Legacy GT vine cu un motor de 2 L twin-scroll turbo cu 5 sau 6 viteze. Care este cutia de viteza de la STi.

Aici in America, cutia de viteza de la STi se potriveste...insa...rapoarul final la treapta a 6-a sint la fel ca la a 5-a de la Legacy. Si in plus de asta, STi-ul atinge 60 mph in a 3-a pe cind noi o atingem in a 2-a. De aceea nu ma incinta...eu ce as vrea este pur si simplu o alta treapta de viteza...peste a 5-a pe care o am acum...si din cite se pare...numai Legacy Euro o are.[/quote][list]
Dumitru53158
Dece nu iti cumperi un Subaru Legacy cu 6 trepe mina a doua ,nu cred ca transmisia se strica asa de repede,opresti toate piesele pe care tu ai nevoie si arunci totul,sau opresti toata masina pentru piese de rezerva ,eu am cumparat 3 Mitsubishi Eclipse ca sa fac unul si rezultatul il puteti vedea in poza.[quote=Dumitru53158]Din cite stiu eu Mitsubishi Evo are 6 trepe si cine va a reusit sa-l schimbe pe Subaru Impreza ,dar nu stiu daca ar merge la Legacy,Audi este la fel 6 trepe turbo sau BMW 6 trepe 450 CP , nu stiu daca ar fi o posibilitate de la aceste masini modificare la Legacy.[quote=f1anatic][quote=guerilla]

f1anatic, de ce nu cumperi motorul/cutia din Japonia? Cred ca ai si taxele mai mici.[/quote]

In Japonia Subaru Legacy GT vine cu un motor de 2 L twin-scroll turbo cu 5 sau 6 viteze. Care este cutia de viteza de la STi.

Aici in America, cutia de viteza de la STi se potriveste...insa...rapoarul final la treapta a 6-a sint la fel ca la a 5-a de la Legacy. Si in plus de asta, STi-ul atinge 60 mph in a 3-a pe cind noi o atingem in a 2-a. De aceea nu ma incinta...eu ce as vrea este pur si simplu o alta treapta de viteza...peste a 5-a pe care o am acum...si din cite se pare...numai Legacy Euro o are.[/quote][list]
HalbaSus
Nu cred ca gasesti subaru legacy GT modelul nou second hand... sau daca il gasesti fie e accidentat fie e scump si nu renteaza "afacerea"... in plus a mai precizat ca nu pune piese SH pe masina lui... Eu nu cred ca importarea unei transmisii sau a unui motor ar fi o problema foarte mare... in cel mai rau caz o persoana intermediara din europa poate comanda motorul/transmisia si apoi sa re-trimita catre SUA... asta in caz ca reprezentatele subaru din europa nu ar livra piese in SUA...
G e o r g e
interesant topic smile.gif

f1 , daca tu vrei sa faci ceea ce ma gandesc eu .... biggrin.gif
cosmin45741
Herrn DOKTOR,
zi-mi si mie o firma de jante care sa fie super rezistente la gropi (cu cauciuc balon 45) si sa nu coste, eu stiu, mai mult de 200 euro bucata, pe 17"
sau altcineva, daca are idee....
merci anticipat
f1anatic
QUOTE(G e o r g e)
interesant topic smile.gif

f1 , daca tu vrei sa faci ceea ce ma gandesc eu .... biggrin.gif


twin-scroll JDM turbo
6-speed Euro transmission
3L H6 Euro engine

A Legacy STi - nu ca nu ar exista...dar ca numar sint limitate, numai pe piatza Japoneza...si nu sint chiar ca ce ma bate pe mine gindul. Si dupa cum am mai spus...sint si altzi baietzi interesatzi...
guerilla
cat de interesati sunt baietzii tai? poate iti trimit un container cu motoare !? biggrin.gif
Dumitru53158
La caucicuri o parere sa va dau este cam ,depinde de masina si ce putere are,daca va trebuiesc pentru conducere normala este deajuns ceva mai ieftin.
Avem aicea 12 variante de cauciucuri
BFGoodrich = sint foarte bune pentru viteza si un control bun
Continental 1=foarte buna dirijare si in curve o stabilitate buna
Continental 2= buna la viteza
Bridgestone=foarte bun confort pentru Limusine si clasa de sus sport auto
Yokohama= pentru umed si uscat si strase cu un asfalt mai putin bun
Yokohama=cu Silica Tehnologie foarte bune pentru umed si uscat
Dunlop Sport Maxx=performata mare pentru sport auto
Dunlop 8000=pentru normala conducere bune pentru curva si strazi pietroase
Falken=foarte bun grip pe strazi umede
Toyo=foarte bune pe timp umed produc foarte putin zgomot
Michelin=sport pina la limit
Pentru jentI.
Alustar=130 euro
Alustar tip K =117 euro
Artek=115 euro
Ats=176 euro
Binno=119 euro
Borbet=145 euro
Lista este foarte mare.
O jante foarte buna este G.R:A:F,Titan-Aluminium material,este din 3 parti calitate foarte mare dar numai o janta costa 1.649 euro.
QUOTE(cosmin45741)
Herrn DOKTOR,
zi-mi si mie o firma de jante care sa fie super rezistente la gropi (cu cauciuc balon 45) si sa nu coste, eu stiu, mai mult de 200 euro bucata, pe 17"
sau altcineva, daca are idee....
merci anticipat
[list]
Dumitru53158
[quote=Dumitru53158]La caucicuri o parere sa va dau este cam ,depinde de masina si ce putere are,daca va trebuiesc pentru conducere normala este deajuns ceva mai ieftin.
Avem aicea 12 variante de cauciucuri
BFGoodrich = sint foarte bune pentru viteza si un control bun
Continental 1=foarte buna dirijare si in curve o stabilitate buna
Continental 2= buna la viteza
Bridgestone=foarte bun confort pentru Limusine si clasa de sus sport auto
Yokohama= pentru umed si uscat si strase cu un asfalt mai putin bun
Yokohama=cu Silica Tehnologie foarte bune pentru umed si uscat
Dunlop Sport Maxx=performata mare pentru sport auto
Dunlop 8000=pentru normala conducere bune pentru curva si strazi pietroase
Falken=foarte bun grip pe strazi umede
Toyo=foarte bune pe timp umed produc foarte putin zgomot
Michelin=sport pina la limit
Pentru jentI.
Alustar=130 euro
Alustar tip K =117 euro
Artek=115 euro
Ats=176 euro
Binno=119 euro
Borbet=145 euro
Lista este foarte mare.
O jante foarte buna este G.R:A:F,Titan-Aluminium material,este din 3 parti calitate foarte mare dar numai o janta costa 1.649 euro.
Brock er fi le fel ceva bun CROM 8,5/17/45=210 euro
Azev 8.0/17/45=226 euro
Artek7/17/45 =130 euro
Team Dynamics 7,5/17/45=167 euro[quote=cosmin45741]Herrn DOKTOR,
zi-mi si mie o firma de jante care sa fie super rezistente la gropi (cu cauciuc balon 45) si sa nu coste, eu stiu, mai mult de 200 euro bucata, pe 17"
sau altcineva, daca are idee....
merci anticipat[/quote][list]
Skywalker
Eu la Tunning nu ma pricep deloc dar la masina mea am un filtru conic, un radiator cu 3 ventilatoare enorme 1 in fata radiatorului si 2 in spate. radiatorul este enorm de mare pt o masina de 1.8i, in compartimentul motorului sunt o gramada de conducte, burlane, tevi, cabluri - da mai bine va postez poza cu motoru.
Va rog ceva explicatii despre motorul asta ca eu sincer nu stiu nimic despre el. Am bagat ulei full sintetic W5-40 4.5 litri Castrol (asa mi s-a spus sa bag) - o kila de bani am dat pe ulei.
G a B o S
vreau si io sa stiu ce tunning sa fac pe un megane 2 cu un diesel de 1.5 de 100 de cai. plz nu radetzi ca nu cer performantze de subaru sau mai stiu io ce japoneze. as vrea ceva asa sa ii mai dea un pik de vena k devine plictisitor. smile.gif))

Later edit 1: si dak nu va suparatzi don doctor va rog sa imi datzi si mie exemplu de kituri audio pt meganu ala damblagit. tv, satelit, boxe, etc. plz dak se poate ceva cu bass puterinik dar fara woofer in portbagaj k s asa nu prea e loc. dak pun unu d ala nu mai am loc nici pt o scobitoare pt k nu vreau sa il leg si sa il skot in fiecare zi.

Later edit 2:
doctore plz am vazut si io ce masina ai si as fi fost curios sa aflu cam ce ai pe ea, ce putere alea alea. plz si cat ai dat pe kitul de lambo uri
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.