PSSUR, sau MSSUR... |
This topic is about PSSUR, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
PSSUR, sau MSSUR... |
Jan 18 2011, 03:25 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jan 21 2011, 12:06 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Programele sunt foarte bine gandite. De exemplu cel ECO, la care cu modestie sunt mare coautor, are multe efecte secundare deosebit de pozitive. De exemplu:
- eliminarea hartiei va elimina pe langa amprenta de CO2, si dinozaurii din posturile de conducere (sunt incapabili sa se adapteze la o lume in care scrisorile se citesc pe ecran iar documentele nu se corecteaza cu pixul rosu ci cu track changes). In plus, se stie ca in Romania accidentele nu sunt produse de excesul de viteza, ci de dubari / curieri. Eliminarea hartiei va reduce numaru de dubari/curieri de pe strazi ceea ce va permite fluidizarea traficului si sporirea vitezelor medii (care se va adauga la reducerea amprentei de CO2, ceea ce inseamna ca prin vanzarea cotelor de CO2 in acordurile post-kyoto vor aduce fonduri din exterior. Dealtfel se stie ca programele ecologice au ca scop unic atragerea de fonduri de oriunde cu orice mijloace). - Eliminarea taxelor la masini peste 150CP si introducerea megataxelor la masini sub 150CP va incuraja constructorii auto existenti (Ford, Reno) si cei potentiali (Rolls Royce, Mercedes, BMW, Audi, Bentley, Alfa Romeo si Hyundai) sa se construiasca si sa comercializeze masini varf-de-gama, cu valoare adaugata mare, in loc de junkuri low-cost. De ce sa construiesti la Colibasi Logan de 75CP, atunci cand pretul final de vanzare dataorita taxelor ar fi acelasi ca un Audi de 300CP? Nu mai bine produci un Logan de 300CP care sa se bata cu Audi? Si ca sa il bata, pe langa motor trebuie si un interior rafinat, design, etc... ceea ce inseamna materiale scumpe... ceea ce inseamna ca pretul manoperei e marginal, si deci o marire a salariilor nu va avea un impact negativ asupra companiei, deci vom creea locuri de munca bine platite. This post has been edited by James Kilowatt: Jan 21 2011, 12:09 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 07:09 AM |