Test de fiabilitate, Interesant |
This topic is about Test de fiabilitate, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Test de fiabilitate, Interesant |
Nov 11 2010, 09:19 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 3-February 10 Member No.: 123.681 |
Doi importanti "actori" de pe piata britanica auto, Warranty Direct (garantii auto) si What Car (revista de specialitate), au realizat un clasament al celor mai fiabile marci auto. Acesta este al doilea top al fiabilitatii din 2009 si, la fel ca si in primul, clasamentul este dominat de japonezi. BAZA DE DATE :Cele doua institutii britanice si-au construit un sistem propriu de punctaj. Warranty Direct este o companie specializata pe acordarea de asigurari complementare celor de piata si detine o bogata baza de date privind diversele incidente de ordin tehnic (probleme la motor, la instalatia electrica etc.) cu care s-au confruntat proprietarii auto. Compania strange informatii legate de masinile (marci, tipuri) care au nevoie de reparatii si de numarul lucrarilor de service efectuate pe fiecare masina. CRITERII DE SELECTIE: Avand la dispozitie baza de date a Warranty Direct, revista What Car a efectuat un studiu amanuntit si a propus o lista cu 26 de marci auto, clasate in functie de gradul de fiabilitate al fiecareia. Studiul a avut in vedere 38.000 masini, pe baza numarului de reparatii suportate. Varsta medie a masinilor analizate a fost de 4,9 ani, iar costul mediu al reparatiilor a fost calculat la 450 de euro/interventie. PRIMELE ZECE In clasament se remarca --- daca mai era necesar --- marcile japoneze, cu patru prezente in Top 5, fapt ce confirma o tendinta clara, evidentiata si in topurile precedente de acest tip. Pe de alta parte, marcile Mini si BMW urca grupul BMW spre varful ierarhiei, si se remarca revenirea de forma a francezilor de la Peugeot si Citroen, cu marcile omonime clasate pe locurile 6 si 8. Dar iata care sunt primele zece marci considerate cele mai fiabile: 1. HONDA Pozitia de anul trecut: 1 din 30 Cel mai fiabil model: Accord (2000-2003) Cel mai prost model: Civic (1996-2001) 2. LEXUS Pozitia de anul trecut: 5 din 30 Cel mai fiabil model: IS (1999-2006) 3. MINI : Cel mai fiabil model: One (2001-2006) 4. NISSAN Pozitia de anul trecut: 4 din 30. Cel mai fiabil model: nementionat 5. TOYOTA Pozitia de anul trecut: 3 din 30 Cel mai fiabil model: Avensis (1997-2003) 6. CITROEN Pozitia de anul trecut: 24 din 30 Cel mai fiabil model: Xsara (1997-2005) Cel mai prost model: C5 (2001) 7. BMW Pozitia de anul trecut: 17 din 30 Cel mai fiabil model: Seria 3 (1994-2001) Cel mai prost model: Seria 7 (1994-2002) 8. PEUGEOT Pozitia de anul trecut: 16 din 30 Cel mai fiabil model: 106 (1996-2004) Cel mai prost model: 206 (1998-2006) 9. OPEL : Pozitia de anul trecut: 19 din 30 Cel mai fiabil model: Corsa (2000-2005) Cel mai prost model: Omega (1994-2000) 10. FORD Pozitia de anul trecut: 20 din 30 Cel mai fiabil model: Ka (1996-prezent) Cel mai prost model: Galaxy (1995-2000) INCA FIABILE : Desi marci de renume, anumite masini ocupa ultimele locuri din topul celor mai fiabile autovehicule, inregistrand, probabil, un numar mai mare de reparatii. Astfel, potrivit topului alcatuit de Warranty Direct si What Car pe ultimele locuri ale Top 26 se situeaza: 22. AUDI : Pozitia de anul trecut: 28 din 30 Cel mai fiabil model: A4 (2001-2005) Cel mai prost model: TT (1999-2005) 23. SAAB ozitia de anul trecut: 29 din 30 Cel mai fiabil model: 900 (1993-1998) Cel mai prost model: 9-5 (1997-2001) 24. JEEP : Cel mai fiabil model: Cherokee (1993-pana in prezent) 25. RENAULT : Pozitia de anul trecut: 25 din 30 Cel mai fiabil model: Clio (1991-1998) Cel mai prost model: Espace (1997-2002) 26. LAND ROVER : Pozitia de anul trecut: 30 din 30 Cel mai fiabil model: Discovery (1989-1998) Cel mai prost model: Freelander (1997-2000) . Personal,cred ca locul Renaultului in acest clasament se datoreaza ''vestitului'' sistem de injectie Delphy ! S-a urmarit cat de des s-a defectat vehiculul respectiv,costurile medii de reparatie si timpul mediu petrecut in service pentru fiecare model in parte |
|
|
Nov 13 2010, 10:59 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Nici eu n-am ramas in drum dar nu-i timpul pierdut. Pe autostrada vad destule masini pe margine, si chiar unele destul de noi. Am avut ceva probleme cu o masina fara apa in radiator (scursa [rintr-o spartura, termostatul nu arata nimic ciudat) dar a ajuns pina la service cu 5 opriri la fiecare juma de km si inca niste sperieturi cu un ambreiaj care la fiecare urcus sau miscat mai bursc de pedala incepea sa scape.
Apoi nu e obligatoriu masina sa nu mai mearga deloc ca sa trebuiasaca sa o opresti... daca se duce presiunea la ulei, masina mai merge, dar numai pina la serivice . Nu-i vorba numai de asta, pe mine ma turbeaza sa-mi pierd timul (si banii) ducind si intorcind masina de la service. Chiar daca e numai un bec aprins in bord. This post has been edited by ozz86651: Nov 13 2010, 11:01 AM -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 07:06 AM |