Cum se conduce un Diesel in general si Boxer Diesel in special, Sfaturi din experienta personala, articole, imagini etc. |
This topic is about Cum se conduce un Diesel in general si Boxer Diesel in special, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Cum se conduce un Diesel in general si Boxer Diesel in special, Sfaturi din experienta personala, articole, imagini etc. |
Aug 13 2009, 11:13 PM
Post
#1
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Sa vorbim aici despre ambreiaj, despre turatiile la care se schimba viteza, despre turatia maxima, cand retrogradam si cand nu, cand ramanem cu a 2-a si cand schimbam pe 1-a, cum urcam pe munte, cum mergem prin zapada etc. Ca prima idee, eu misc masina la o turatie de 1000-1200rpm iar pedala de ambreiaj o ridic repede pana in punctul de cuplare unde o mentin pana cand masina se misca de pe loc, apoi eliberez complet ambreiajul. Toata figura asta se intampla destul de rapid. Daca ai rabdare si mentii pozitia pedalei la punctul de cuplare ceva mai mult, poti sa renunti sa mai accelerezi, cele 800rpm ale relanti-ului fiind suficiente. Treptele le schimb in jurul valorii de 3000rpm cu exceptia primelor minute, cand motorul e rece si cand schimb putin mai jos. Mai schimb si la 4000+ insa doar daca am motive serioase Era parca un articol pe Honest John insa nu am timp sa-l caut acum. Poate gasiti si voi materiale interesante. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Aug 15 2009, 10:41 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Pista, cu orice alta masina cand ajung de exemplu intr-o intersectie unde nu am prioritate si cotesc la dreapta, vin cu viteza mica ma asigur si trec in treapta 2.
SOD in treapta 2 are la 1000 rpm aproape 20 km/h. Deci la viteze mai mici pot aparea probleme. La inceput mi s-a oprit motorul de mai multe ori. Acum ori o tin mai atent din ambreiaj ori DE PREFERAT schimb I-a. Daca ar avea cutia noua cu 6 trepte si SOD ar fi pe la 3430 rpm la 200 km/h. This post has been edited by GLC120: Aug 15 2009, 10:45 PM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 20th May 2024 - 02:55 PM |