Cum se conduce un Diesel in general si Boxer Diesel in special, Sfaturi din experienta personala, articole, imagini etc. |
This topic is about Cum se conduce un Diesel in general si Boxer Diesel in special, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Cum se conduce un Diesel in general si Boxer Diesel in special, Sfaturi din experienta personala, articole, imagini etc. |
Aug 13 2009, 11:13 PM
Post
#1
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Sa vorbim aici despre ambreiaj, despre turatiile la care se schimba viteza, despre turatia maxima, cand retrogradam si cand nu, cand ramanem cu a 2-a si cand schimbam pe 1-a, cum urcam pe munte, cum mergem prin zapada etc. Ca prima idee, eu misc masina la o turatie de 1000-1200rpm iar pedala de ambreiaj o ridic repede pana in punctul de cuplare unde o mentin pana cand masina se misca de pe loc, apoi eliberez complet ambreiajul. Toata figura asta se intampla destul de rapid. Daca ai rabdare si mentii pozitia pedalei la punctul de cuplare ceva mai mult, poti sa renunti sa mai accelerezi, cele 800rpm ale relanti-ului fiind suficiente. Treptele le schimb in jurul valorii de 3000rpm cu exceptia primelor minute, cand motorul e rece si cand schimb putin mai jos. Mai schimb si la 4000+ insa doar daca am motive serioase Era parca un articol pe Honest John insa nu am timp sa-l caut acum. Poate gasiti si voi materiale interesante. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Aug 14 2009, 07:01 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
In general la toate masinile diesel ce mi-au trecut prin mana in carte scrie asa:
Treapta I este DOAR pentru plecatul de pe loc dupa care se schimba rapid treapta a II-a (in cartile BMWurilor sigur scrie asa). Apoi, la SOD-ul meu daca ar fi sa schimb dupa triunghiuletul verde ar insemna sa nu ating nici 2000 ture - vezi Doamne pentru economie de carburant. Sotia schimba dupa triunghiulet si scoate niste consumuri de alea de 7-8 in Bucuresti de ma dispera....., insa asa nu se poate merge sportiv cu SOD-ul si presupune sa atingi acceleratia usurel ca altfel vai mama ei de turbina ................... Eu personal cam asa fac - dupa plecat de pe loc bag rapid a doua, ma duc mai lent pe la 1800 ture dupa care pot face ce vreu si nu sunt probleme, nici macar in panta - mie mi se pare ca masina trage suficient si in urcare la turatii mici. Nu prea ma joc cu ambreiajul. Singura problema e atunci cand vreu sa urc ceva cu spatele mai lent - dar asta am inteles ca e o problema speciala la Subaru - atunci poti patina ambreiajul de il poti praji bine. SI atunci evit urcatul pe borduri etc cu spatele. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 20th May 2024 - 03:23 PM |