Cum se conduce un Diesel in general si Boxer Diesel in special, Sfaturi din experienta personala, articole, imagini etc. |
This topic is about Cum se conduce un Diesel in general si Boxer Diesel in special, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Cum se conduce un Diesel in general si Boxer Diesel in special, Sfaturi din experienta personala, articole, imagini etc. |
Aug 13 2009, 11:13 PM
Post
#1
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Sa vorbim aici despre ambreiaj, despre turatiile la care se schimba viteza, despre turatia maxima, cand retrogradam si cand nu, cand ramanem cu a 2-a si cand schimbam pe 1-a, cum urcam pe munte, cum mergem prin zapada etc. Ca prima idee, eu misc masina la o turatie de 1000-1200rpm iar pedala de ambreiaj o ridic repede pana in punctul de cuplare unde o mentin pana cand masina se misca de pe loc, apoi eliberez complet ambreiajul. Toata figura asta se intampla destul de rapid. Daca ai rabdare si mentii pozitia pedalei la punctul de cuplare ceva mai mult, poti sa renunti sa mai accelerezi, cele 800rpm ale relanti-ului fiind suficiente. Treptele le schimb in jurul valorii de 3000rpm cu exceptia primelor minute, cand motorul e rece si cand schimb putin mai jos. Mai schimb si la 4000+ insa doar daca am motive serioase Era parca un articol pe Honest John insa nu am timp sa-l caut acum. Poate gasiti si voi materiale interesante. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 10th May 2024 - 01:41 AM |