ECU / Chip / Powerbox Tuning |
This topic is about ECU / Chip / Powerbox Tuning, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
ECU / Chip / Powerbox Tuning |
Aug 30 2004, 11:31 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Pt a creste performantele motoarelor se gasesc in comert o gramada de produse care maresc cantitatea de aer care intra in motor: filtre de aer sport, turbosuflante, prize de aer, etc... Conform statisticilor, cu un simplu filtru de aer aproape ca dublezi cantitatea de aer care intra in motor, daca il mai conectezi si la o priza de aer si pui o turbosuflanta mai puternica (sau pui un chiptuning care mareste rotatia turbosuflantei) atunci o sa ai o cantitate tripla sau chiar mai mult aer care intra in motor. E la mintea cocosului ca pt o combustie sanatoasa ai nevoie de oxigen (de aceea e binevenita o priza de aer prin care se introduce aer rece, care e mai bogat in oxigen)... Ceea ce nu inteleg eu, si aici poate ca gresesc deci va rog sa ma corectati, daca bagam o cantitate tripla de aer dar acelasi volum de combustibil... cum vom obtine performante mai mari ? Pana la urma oxigenul nu arde, el doar intretine arderea... In cazul chiptuning-ului din cate stiu se mareste si cantitatea de combustibil care intra in motor prin prelungirea timpului de injectie, dar presupunand ca nu am marit cantitatea de combustibil ci doar cantitatea de aer... vom obtine performante mai bune ? Si asta chiar nu e intrebare retorica... sunt chiar curios ce se intampla... ma gandesc ca poate datorita cantitatii marite de oxigen arderile ar putea fi mai violente, de aici rezultand performante mai bune... habar n-am... |
|
|
Nov 30 2005, 05:32 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 18-March 03 From: Bucuresti Member No.: 10.460 |
salut Dragos. La masina ta astra g y17 dt 2001 este motor de provenienta ISUZU. Mai la toti tuneri din tara poti sa-l modifici (chip sau remapat). Cresterea este considerabila. Din 75CP se scot 90-95 si chiar 100CP. Se simt bine. Masina trebuie sa fie in stare buna de functionare pentru a avea aceste performante. Sa nu te superi dar nu este un motor extraordinar. Este economic si tractoras
Daca vrei teorie mai multa despre chiptuning nu ezita sa citesti siturile romanesti www.chiptuning.ro sau www.tcmturbo.ro . In ambele ai destul de bine explicat ce inseamna chiptuning si cum se face (la TCM chiar mai detaliat as zice) Impresii de la posesori de 1.7 tunat avem chiar aici pe forum.Vezi http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?p=79783#79783 Nu vreau sa fiu acuzat de posturi comerciale dar asta sunt cu mine defilez. Pentru a nu incalca regulamentul forumului rog a nu se face cereri de preturi prin intermediul forumului. Este suficient ca sunt expusi tunerii aici. Toti au formulare de contact si adresa de email . Nu ezitati sa folositi aceste cai . Cu stima, Voinea -------------------- 1998 Jazz Blue :: VW GOLF GTI TDI
2006 Tornado Red :: VW Golf PLUS TDI 2008 Deep Blue :: VW GOLF R32 DSG |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 05:17 PM |