ECU / Chip / Powerbox Tuning |
This topic is about ECU / Chip / Powerbox Tuning, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
ECU / Chip / Powerbox Tuning |
Aug 30 2004, 11:31 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Pt a creste performantele motoarelor se gasesc in comert o gramada de produse care maresc cantitatea de aer care intra in motor: filtre de aer sport, turbosuflante, prize de aer, etc... Conform statisticilor, cu un simplu filtru de aer aproape ca dublezi cantitatea de aer care intra in motor, daca il mai conectezi si la o priza de aer si pui o turbosuflanta mai puternica (sau pui un chiptuning care mareste rotatia turbosuflantei) atunci o sa ai o cantitate tripla sau chiar mai mult aer care intra in motor. E la mintea cocosului ca pt o combustie sanatoasa ai nevoie de oxigen (de aceea e binevenita o priza de aer prin care se introduce aer rece, care e mai bogat in oxigen)... Ceea ce nu inteleg eu, si aici poate ca gresesc deci va rog sa ma corectati, daca bagam o cantitate tripla de aer dar acelasi volum de combustibil... cum vom obtine performante mai mari ? Pana la urma oxigenul nu arde, el doar intretine arderea... In cazul chiptuning-ului din cate stiu se mareste si cantitatea de combustibil care intra in motor prin prelungirea timpului de injectie, dar presupunand ca nu am marit cantitatea de combustibil ci doar cantitatea de aer... vom obtine performante mai bune ? Si asta chiar nu e intrebare retorica... sunt chiar curios ce se intampla... ma gandesc ca poate datorita cantitatii marite de oxigen arderile ar putea fi mai violente, de aici rezultand performante mai bune... habar n-am... |
|
|
Nov 28 2005, 09:55 AM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 18-March 03 From: Bucuresti Member No.: 10.460 |
@cosmin45741> la Porsche Romania poti cumpara chip ABT din catalogul de accesorii originale. Deci orice produs cu TUV ar trebui sa inteleaga si reprezentantele de la noi ca nu dauneaza masinii cu nimic.
Dar suntem departe de aceasta intelegere (momentan) La masinile fara CAN-BUS nu ai cum sa detectezi cu testerul pe masina (chiar si cu motor pornit) daca are chip. In mers full throtle poti monitoriza anumiti parametrii si un om instruit bine poate sa identifice o masina ce scoate mai mult decat din fabrica. -------------------- 1998 Jazz Blue :: VW GOLF GTI TDI
2006 Tornado Red :: VW Golf PLUS TDI 2008 Deep Blue :: VW GOLF R32 DSG |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 05:38 PM |