ECU / Chip / Powerbox Tuning |
This topic is about ECU / Chip / Powerbox Tuning, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
ECU / Chip / Powerbox Tuning |
Aug 30 2004, 11:31 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Pt a creste performantele motoarelor se gasesc in comert o gramada de produse care maresc cantitatea de aer care intra in motor: filtre de aer sport, turbosuflante, prize de aer, etc... Conform statisticilor, cu un simplu filtru de aer aproape ca dublezi cantitatea de aer care intra in motor, daca il mai conectezi si la o priza de aer si pui o turbosuflanta mai puternica (sau pui un chiptuning care mareste rotatia turbosuflantei) atunci o sa ai o cantitate tripla sau chiar mai mult aer care intra in motor. E la mintea cocosului ca pt o combustie sanatoasa ai nevoie de oxigen (de aceea e binevenita o priza de aer prin care se introduce aer rece, care e mai bogat in oxigen)... Ceea ce nu inteleg eu, si aici poate ca gresesc deci va rog sa ma corectati, daca bagam o cantitate tripla de aer dar acelasi volum de combustibil... cum vom obtine performante mai mari ? Pana la urma oxigenul nu arde, el doar intretine arderea... In cazul chiptuning-ului din cate stiu se mareste si cantitatea de combustibil care intra in motor prin prelungirea timpului de injectie, dar presupunand ca nu am marit cantitatea de combustibil ci doar cantitatea de aer... vom obtine performante mai bune ? Si asta chiar nu e intrebare retorica... sunt chiar curios ce se intampla... ma gandesc ca poate datorita cantitatii marite de oxigen arderile ar putea fi mai violente, de aici rezultand performante mai bune... habar n-am... |
|
|
Nov 11 2005, 04:48 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 230 Joined: 27-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.570 |
Firma de tuning care face piesa de mai sus este din America si este specializata in tuning pentru Porsche. Are si piesele originale dar si tunate de ei sau alte firme si ei le comercializeaza. Am intrat si pe alte forum-uri "internationale" se le zicem si cei de acolo folosesc aceste piese cu succes. Problema este ca desi sunt la preturi acceptabile ele devin scumpe odata cu transportul si o alta problema ar fi ca nu stiu cat de priceputi sunt cei de aici sa faca tuning-ul respectiv. Am postat mai devreme o poza cu o masina tunata de firma din America, aici in Romania nu am vazut asa ceva pana acum.
In Europa nu am gasit piese de tuning pentru masina mea care este din 1990, cei de la AMG fac pentru masini mai noi. Cred ca o sa mai astept si o sa mai cercetez piata, nu as vrea sa stric computerul masinii si motorul pentru 30cp in plus. -------------------- Porsche 944 turbo S2, 2.5L, 370hp
BMW 520i Skoda Octavia 2.0 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 07:54 PM |