Individ in deriva, cauta ghid |
This topic is about Individ in deriva, cauta ghid, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Individ in deriva, cauta ghid |
Dec 12 2008, 09:22 PM
Post
#1
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Nu ca ar avea ceva (masina) ci pentru ca vreau ceva mai bun, cu 4x4 si cu tren de rulare mai taranesc. Conduc actualmente un superb 307 HDI 110cp (rouge lucifer ) cu care am mers 40000km si nu mi-a facut nicio problema. Vorba romanului: respect forever! De cand cu masina asta nu mai vreau decat dieseluri si cum Subaru a aflat si de noi astia si si-a tras un diesel am zis sa fac o intrebare si pe aici. Mi-a atras atentia (ca design) actualul Forester si (ca pret ) Outback-ul. Am citit literatura de specialitate, bibliografiile, clasicii in viata, forumul Subaru (cam in 5min) si acest forum (cam in 2 zile). In ce ar consta ajutorul de care am nevoie? Sa-mi spuna si mie cineva avantaje/dezavantaje ale celor 2 modele (ceva gen versus insa mai soft ca nu vreau sa plictisesc pe nimeni) Incep prin a-mi spune necesitatile: circulatie urbana de provincie (Ploiesti) de luni pana vineri, schi in we iarna, gratare, munte si mare in we de vara si dorinta neimplinita inca de a calatori cu utilajul din dotare mai departe de Bulgaria (Grecia, Austria). Echipajul e compus din pilot (eu), copilot (wife) si capitan (printesa in varsta de 7.5 ani). Ce-mi place la Forester: designul, ca are cutie cu 6 trepte, ca e abia fatat Ce-mi place la Outback: PRETUL, presupun ca e mai infipta, dotari mai bune, sper ca si consumul e mai mic, trapa Ce nu-mi place la Forester: habar n-am Ce nu-mi place la Outback: designul americanesc, ca e break, ca sta sa iasa la pensie, ca are 5 trepte si ca dotarile nu prea au mare lucru in comun cu Europa Alegerea rationala ar fi Outback insa nu suport breakurile (da' pan' la urma nu ma uit la ea si gata; din interior imi place) Nu am facut drive test dar saptamana viitoare merg la SMT Baneasa unde m-am bagat in seama la telefon cu Andrei Popescu Stiu ca drive-testul e decisiv insa ma intereseaza parerea voastra (nu ca v-as cunoaste dar dupa cum scrieti ma simt pe maini bune) Si ar mai fi ceva: poate cineva sa-mi spuna si mie daca AWD-ul Subaru mi-ar fi util in conditiile enumerate mai sus sau mie mi-ar ajunge si chestia aia de la Honda (am vazut testele cu rampa, dealul etc). A, da:e si CR-V-ul in carti Inteleg ca AWD-ul asta permanent ar cam fi si o chestie de siguranta (chiar nu ai nevoie de ESP?) Si daca nu te duce capu' sa accelerezi in situatie de urgenta ce faci? Probabil ca n-am inteles nimic.....Scuzati dar asta e! Salutari. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jan 18 2009, 10:38 PM
Post
#2
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Jurnal de bord Subby Sama Black Pearl
Data stelara ******: 1000km Car status: dirty but happy Driver status: seven heaven (in romana, dat pe spate!) Traseu : Ploiesti - Bran (Zanoaga)-Ploiesti Capitolul "D-alea rele": -Daca e umezeala afara si nu te-ai prins sa pornesti climatizarea imediat, in 3 min te-ai umplut de condens pe geamuri; n-ar fi o problema dar se scapa al dreaq de greu (mai ales pe geamurile laterale spate-ultimele) -Nu are nici un fel de climatizare pt. locurile din spate (nici macar pe sub scaune) -Stergatoarele sunt de Dacie; cand sunt si inghetate sterg cam 35% din suprafata pe care se plimba. Am oprit masina, le-am flexat cu mana ca sa sparg gheta de pe articulatii si au inceput sa stearga mai bine. Daca ma duc cu stergatoarele de pe 307 pe muntele Fuji ma umplu de bani. Poate ma ajutati cu un sfat de upgrade la ceva mai decent. -Nu prea am priceput cum e cu climatizarea in modul auto; mi se pare ca nu se mentine aceeasi temperatura in habitaclu desi nu umblu la temperaturi. De 2 ori mi s-a parut ca intai s-a incalzit destul de zdravan dupa care s-a facut cam frig. Senzorul de temp. int. a fost liber ca pasarea cerului. (poate mi s-a parut...) -Stergatorul din stg este prevazut cu un deflector de aer; cel din dreapta nu! La voi cum e? -Suspensia autonivelanta are si un efect advers: la trecerea peste hopuri scurte cu oarecare viteza (gen cocoasele de incetinire din apropierea trecerilor de pietoni), in momentul in care rotile spate "cad" inapoi pe sol, o fac cu zgomot si intr-un mod foarte rigid. Nu este un pericol insa te poate lua prin surprindere. Capitolul "D-alea bune": -Motorul e prastie! (in sensul bun!). Ma explic: de cate ori accelerez, zici ca am plecat dintr-o prastie. Si nu d-aia cu jartea, ci d-aia cu zgarci de lapte (ai mai batrani stiu termenii). Abia astept sa mai creasca pentru a-l impinge la limita. Oricum, parca in carte scrie sa nu mergi cu a 3-a mai mult de 127km/h si cu a 4-a sa stai sub 170km/h (nu sunt foarte sigur de precizia valorilor insa eroarea nu poate fi mare. Si daca asta nu este suficient de spectaculos, atunci adaug ca se ajunge la valorile astea numaidecat! -Ce motor au facut astia domne'...noi in Europa le dezvoltam de zeci de ani si astia, in autismul lor insular, se hotarasc brusc sa ne seduca si vin cu CEL MAI TARE MOTOR DE 2 LITRI DIESEL (nici la 2.2 litri nu gasesti ceva mai bun). Asa a fost si cu Honda la vremea ei insa recordurile sunt facute pt. a fi batute. Honda se pare chiar a facut un pas inapoi cu noul i-DTEC. -Cutia de viteze e sport si foarte precisa. E o placere sa te joci cu facaletul. A 3-a zzzzzzzz a-4-a zzzzzzzz a 5-a zzzzzzz a 4-a grghhhgrhhh....he-he rodaj-rodaj da' e voie sa gusti un pic! Peste 3500rpm sunetul motorului e de FIA (Wagner e o virgula in propozitie-Vanghelie dixit) -Pozitia la volan e super. Eu intru mai greu insa odata intrat stau ca la curse. Bordul este asimetric, orientat catre pilot (nu sofer beeeyyyy!), ca la Alfa; chestia asta imi place intr-un mare fel. Nu trebuie sa cauti nimic, toate sunt la locul lor: schimbator, frana de mana, cruise control, cadrane. Ba da, trebuie sa cauti comenzile audio. -Nu mai flirtam in curbe; am devenit intimi ; ne cunoastem destul de bine ca sa nu ne cerem unul altuia ceea ce nu putem oferi. -Suspensia este destul de moale insa paradoxal masina sta bine in viraje; singurele drifturi si palme din partea VDC-ului le-am simtit pe zapada, pe drumul din Bran dintre partie si DN, unde am avut cateva portiuni unde am putut sa exagerez o tara; am si un filmulet insa nu e edificator -Am senzatia ca lipsa de fermitate a suspensiei se manifesta doar in plan vertical, lucru tradus prin confort insa ruliul lateral lipseste cu desavarsire. -Nokian WR G2 rulez! Anvelope de mare respiratie hibernala! N-ai treaba. Nu stiu cum or fi pe zapada mare, off-road etc insa pe drum si zapada batatorita merg de nu se poate. Este o placere sa conduci o astfel de masina; se poate alimenta din mers? Revin si cu alte impresii. Concluzie: de cate ori ma dau jos din Subby imi aprind o tigara; nu orice tigara: tigara de dupa... Aaaa, sa nu uit: sambata la Bran, la partie era venit un Forester nou cu numere rosii; Azi la Azuga-Cazacu era paracat la 3 masini de mine un Outback negru cu nr. de leasing si cand m-am dus sa o spal la Ploiesti, in capatul str. Rudului era parcat un alt Outback (negru sau gri inchis) in fata unei case. Se simte cineva? This post has been edited by hdi: Jan 18 2009, 10:41 PM -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 20th May 2024 - 04:24 AM |