Individ in deriva, cauta ghid |
This topic is about Individ in deriva, cauta ghid, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Individ in deriva, cauta ghid |
Dec 12 2008, 09:22 PM
Post
#1
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Nu ca ar avea ceva (masina) ci pentru ca vreau ceva mai bun, cu 4x4 si cu tren de rulare mai taranesc. Conduc actualmente un superb 307 HDI 110cp (rouge lucifer ) cu care am mers 40000km si nu mi-a facut nicio problema. Vorba romanului: respect forever! De cand cu masina asta nu mai vreau decat dieseluri si cum Subaru a aflat si de noi astia si si-a tras un diesel am zis sa fac o intrebare si pe aici. Mi-a atras atentia (ca design) actualul Forester si (ca pret ) Outback-ul. Am citit literatura de specialitate, bibliografiile, clasicii in viata, forumul Subaru (cam in 5min) si acest forum (cam in 2 zile). In ce ar consta ajutorul de care am nevoie? Sa-mi spuna si mie cineva avantaje/dezavantaje ale celor 2 modele (ceva gen versus insa mai soft ca nu vreau sa plictisesc pe nimeni) Incep prin a-mi spune necesitatile: circulatie urbana de provincie (Ploiesti) de luni pana vineri, schi in we iarna, gratare, munte si mare in we de vara si dorinta neimplinita inca de a calatori cu utilajul din dotare mai departe de Bulgaria (Grecia, Austria). Echipajul e compus din pilot (eu), copilot (wife) si capitan (printesa in varsta de 7.5 ani). Ce-mi place la Forester: designul, ca are cutie cu 6 trepte, ca e abia fatat Ce-mi place la Outback: PRETUL, presupun ca e mai infipta, dotari mai bune, sper ca si consumul e mai mic, trapa Ce nu-mi place la Forester: habar n-am Ce nu-mi place la Outback: designul americanesc, ca e break, ca sta sa iasa la pensie, ca are 5 trepte si ca dotarile nu prea au mare lucru in comun cu Europa Alegerea rationala ar fi Outback insa nu suport breakurile (da' pan' la urma nu ma uit la ea si gata; din interior imi place) Nu am facut drive test dar saptamana viitoare merg la SMT Baneasa unde m-am bagat in seama la telefon cu Andrei Popescu Stiu ca drive-testul e decisiv insa ma intereseaza parerea voastra (nu ca v-as cunoaste dar dupa cum scrieti ma simt pe maini bune) Si ar mai fi ceva: poate cineva sa-mi spuna si mie daca AWD-ul Subaru mi-ar fi util in conditiile enumerate mai sus sau mie mi-ar ajunge si chestia aia de la Honda (am vazut testele cu rampa, dealul etc). A, da:e si CR-V-ul in carti Inteleg ca AWD-ul asta permanent ar cam fi si o chestie de siguranta (chiar nu ai nevoie de ESP?) Si daca nu te duce capu' sa accelerezi in situatie de urgenta ce faci? Probabil ca n-am inteles nimic.....Scuzati dar asta e! Salutari. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jan 17 2009, 12:54 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
In alta ordine de idei, mie computerul de bord imi arata un incredibil 6.8% in oras...Ieri am iesit din localitate (computerul imi arata ca mai pot merge 190 km cu motorina din rezervor) si am mers ~100 km. Cand m-am reintors in oras, computerul imi indica faptul ca tot 190 km mai pot merge cu motorina ramasa... Se pare ca ultimele 2 liniute de la indicatorul de combustibil tin strans cu dintii acul ca sa nu coboare prea jos. 6.8 in oras e mult prea optimist, majoritatea arata mai putin ca ridice moralul proprietarilor. Cat despre autonomie, chiar e corect. Autonomia e calculata pe baza consumului din ultimii aproximativ 50 km. Mergand afara consumul mai mic deci continuand in afara poti face tot 190 km, desi e mai putin combustibil. Dupa a noua zi in oras autonomia va scade brusc sub 100. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 20th May 2024 - 02:01 AM |