Individ in deriva, cauta ghid |
This topic is about Individ in deriva, cauta ghid, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Individ in deriva, cauta ghid |
Dec 12 2008, 09:22 PM
Post
#1
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Nu ca ar avea ceva (masina) ci pentru ca vreau ceva mai bun, cu 4x4 si cu tren de rulare mai taranesc. Conduc actualmente un superb 307 HDI 110cp (rouge lucifer ) cu care am mers 40000km si nu mi-a facut nicio problema. Vorba romanului: respect forever! De cand cu masina asta nu mai vreau decat dieseluri si cum Subaru a aflat si de noi astia si si-a tras un diesel am zis sa fac o intrebare si pe aici. Mi-a atras atentia (ca design) actualul Forester si (ca pret ) Outback-ul. Am citit literatura de specialitate, bibliografiile, clasicii in viata, forumul Subaru (cam in 5min) si acest forum (cam in 2 zile). In ce ar consta ajutorul de care am nevoie? Sa-mi spuna si mie cineva avantaje/dezavantaje ale celor 2 modele (ceva gen versus insa mai soft ca nu vreau sa plictisesc pe nimeni) Incep prin a-mi spune necesitatile: circulatie urbana de provincie (Ploiesti) de luni pana vineri, schi in we iarna, gratare, munte si mare in we de vara si dorinta neimplinita inca de a calatori cu utilajul din dotare mai departe de Bulgaria (Grecia, Austria). Echipajul e compus din pilot (eu), copilot (wife) si capitan (printesa in varsta de 7.5 ani). Ce-mi place la Forester: designul, ca are cutie cu 6 trepte, ca e abia fatat Ce-mi place la Outback: PRETUL, presupun ca e mai infipta, dotari mai bune, sper ca si consumul e mai mic, trapa Ce nu-mi place la Forester: habar n-am Ce nu-mi place la Outback: designul americanesc, ca e break, ca sta sa iasa la pensie, ca are 5 trepte si ca dotarile nu prea au mare lucru in comun cu Europa Alegerea rationala ar fi Outback insa nu suport breakurile (da' pan' la urma nu ma uit la ea si gata; din interior imi place) Nu am facut drive test dar saptamana viitoare merg la SMT Baneasa unde m-am bagat in seama la telefon cu Andrei Popescu Stiu ca drive-testul e decisiv insa ma intereseaza parerea voastra (nu ca v-as cunoaste dar dupa cum scrieti ma simt pe maini bune) Si ar mai fi ceva: poate cineva sa-mi spuna si mie daca AWD-ul Subaru mi-ar fi util in conditiile enumerate mai sus sau mie mi-ar ajunge si chestia aia de la Honda (am vazut testele cu rampa, dealul etc). A, da:e si CR-V-ul in carti Inteleg ca AWD-ul asta permanent ar cam fi si o chestie de siguranta (chiar nu ai nevoie de ESP?) Si daca nu te duce capu' sa accelerezi in situatie de urgenta ce faci? Probabil ca n-am inteles nimic.....Scuzati dar asta e! Salutari. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Dec 17 2008, 09:45 PM
Post
#2
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Multumesc, pt. urari si va doresc si voua de asemeni numai evenimente fericite.
Povestea e cam asa: Vineri postam aici ca sa vad ce zic cunoscatorii. Sambata dimineata, m-am trezit, am pornit computerul, am vazut ca zapada de la Clabucet era de toata jena si pe partie scapasera niste paltonari cu sanii si nyloane, deci pas. Copil am facut, cash de innumarat n-aveam mare lucru asa ca am decis sa fac cel mai firesc lucru in situatia data: o fuga la Baneasa sa vada ochiu un Legacy (imi spusese omu' ca Outback-ul era la Tg. Mures la inaugurarea unui nou showroom). Ideea de Outback nu prea ma convingea ca si design judecand dupa poze ca pe drum cred ca vazusem doar una mai demult dar caracteristicile mi se pareau tentante. Ploaie mocaneasca, asfalt umed, o carca de somn si Metallica in boxe. Pe la Balotesti imi scuturam pletele de 1.5cm pe Whiski in the jar, cand imi iesi in fata un break negru, bine facut: un Outback. Am luat telefonul si am inceput sa-i fac poze din toate pozitiile din care reuseam. A trebuit sa-l depasesc, sa ma las depasit etc insa sper ca omul de la volan ori nu s-a prins ori nu s-a suparat. Am tinut sa fac eu pozele ca cele de prezentare sunt facute din unghiurile cele mai avantajoase. Si tot ocupandu-ma cu chestia asta am trecut de Subaru, am mers inainte dar mi-am dat seama la timp ca sa ma intorc la fantana Miorita. Am ajuns, m-am dat jos din 307 si m-am trezit fata in fata cu o berlina argintie, nu prea mare, cu design de Hyundai (sper sa-mi iertati blasfemia avand in vedere ca tocmai mi-am comandat si eu una). Stiu, degustibus insa in apararea mea va zic ca mie imi place desigul Lanciei Delta spre exemplu, sau Honda Civic, sau ...lasa Intru cam dezamagit in showroom, ma intampina Andrei Popescu si ma invita de indata la plimbare. Ma asteptam ca plecatul de pe loc sa fie o cazna dupa ce am citit pe aici ca multi s-au plans ca au oprit motorul de nu stiu cate ori insa totul era asa cum stiam. Acceleratia am atins-o usor, aproape deloc si masina a plecat lin si fara NICI UN ZGOMOT.....O-PAAAA zic, uite un utilaj care ar putea sa bata CTDI-ul Hondei. Ambreiajul tare, tare. A nu se intelege cool, ci ca necesita o forta de apasare de vreo 2 ori mai mare decat la 307. N-am inteles de ce.... Iesim pe DN1, mi se explica cum ca motorul asta nu e TDI si ca nu se supara daca il turezi. La fel si HDI-ul, deci nimic nou. Incep sa-i dau, 3000rpm, 3500, 4000, schimb a 3-a si din nou 3000-3500, 4000. Laser, nene. O bestie. Franez ca sa nu raman fara permis si o iau de la capat. Merg subturat insa motorul este destul de elastic pentru a face fata. Una peste alta sunt impresionat de ce-au facut aia mici si galbeni. Si am cam condus dieseluri de toate felurile... Intram la aeroport ca se ne invartim in giratoriul ala mic (cam astea sunt singurele curbe din zona). Schimb a 2-a si intru. Accelerez, accelerez, 50 km/h, mai accelerez, 60 km/h. Scaunele ma tineau destul de bine, nu stiu cum era pentru Andrei ca eu ma tineam si de volan. Am proasta inspiratie a omului neobisnuit cu asa ceva si franez. Pierd tractiunea, masina supravireaza si puntea spate intra in derapaj. Iau piciorul de frana si ESP-ul salveaza situatia. Am continuat sa ma joc atat cat sa nu fiu luat drept nesimtit. Am repetat figura la viteza si mai mare in giratoriul de la iesirea din aeroport care aste si el mai mare. Ne-am intors, ne-am dat intalnire luni pt. testul cu Outback si am plecat catre casa plin de bale la gura. -va urma- -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 20th May 2024 - 02:35 AM |