Honda Civic |
This topic is about Honda Civic, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Honda Civic |
Jul 16 2004, 01:44 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 15-July 04 From: Constanta (Constanta) Member No.: 29.343 |
Attached File(s)
|
|
|
Feb 29 2012, 09:39 PM
Post
#2
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
Astazi am facut drive-test cu noul civic. Postul este al meu, de pe forumul marcii.
"Buun, probabil ca sunt printre primi, daca nu chiar primul, care a avut ocazia sa testeze civicul nou. Masina de test: 2012 Honda Civic 1.8, Sport, M/T, 11 km la bord. O sa incerc sa fiu scurt si la obiect. Masina este o evolutie clara, se va vinde muuuult mai mult decat modelul de pana acum, se vede extrem de clar ca a fost gandita exclusiv dupa cerintele pietei. Este de 10 ori mai confortabila ca modelul 2011, sta mai bine pe sosea cu toate ca e mai moale, iar antifonarea este si ea la cote foarte inalte. Deasemenea trage foarte bine de turatii joase, exact de trebuie pt oras. Masina se conduce extraordinar de usor, comod, pentru publicul larg este exact ce trebuie. Din pacate tot publicul larg a dictat si o pozitie la volan extraordinar de inalta. E bine cand esti in oras si vrei sa ocolesti gropi sau santuri, sau cand esti o tipa speriata de moarte la volan, dar pt mine este foarte deranjant(iar la drum lung inclin sa cred ca e deranjant pt oricine). Tot la capitolul minusuri pot sa pun si motorul(desi este mai mult o stagnare). Masina trage mai bine in ture joase, dar sus este mult sub masina mea. Este evident ca fost gandita pentru omul normal, care duce motorul in 7000 rpm de 2 ori pe an, nu de 10 ori pe zi cum o facem majoritatea dintre noi. Per total masina mi se pare doar o idee mai inceata, in niciun caz deranjant. Plus de asta, sigur se va mai lasa motorul, la mine s-a simtit o imbunatatire destul de mare cand am trecut de 25.000km. Si mai important este consumul, cu ~1l mai putin in regim mixt fata de modelul 2011. In contextul asta raportul consum/performante este unul mult imbunatatit. Imbinari/asamblare: cea mai tare compacta de pe piata la momentul asta, peste golf(etalonul clasei), peste astra/megane/focus/orice altceva(si le-am condus pe toate)...si foarte aproape de BMW seria1 si audi A3, care au totusi alte preturi. Ca si concluzie, eu sunt convins ca se va vinde de n ori mai bine decat modelul anterior, dar din pacate cei care au asteptarile mele de la o masina, vor trece la altceva. Masina asta a fost gandita pt clientul tipic, nu pentru noi." This post has been edited by DRAGOS: Feb 29 2012, 09:38 PM -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Mar 1 2012, 12:42 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
Masina de test: 2012 Honda Civic 1.8, Sport, M/T, 11 km la bord. cat sunt eu de fan honda si masini japoneze, Honda are o bila neagra la faza asta. cum naiba poate sa-i spuna masina sport cand ia suta in peste 9 secunde. eu inteleg ca i-au facut suspensiile tari sa o poti conduce mai sportiv si sa ai feelingul ala, insa ramane o masina inceata. am citit un review civic type-r modelul 2010, motorul de 2.0 si nu a putut scoate sub 9s nici cu aia. pai, nissanul meu care era un SUV era cu peste o secunda mai rapida decat masina asta sport. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 09:21 PM |