Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Honda Civic
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Honda
Pages: 1, 2, 3
barbu29350
Aceasta e masina mea, cumparata la mana a II-a si adusa din America si am preparat-o la o firma franceza, motorul este un V6 luat de pe un Pegot 406 original avea 225 CP, insa cu un sistem de evacuare si chip set nou de la Jackson's Raceing, filtru de aer, in stilul masinilor de curse, un nou sistem de admisei prin injectie multipunct cu 5 supape pe cilindru, 3 admisie si 2 evacuare arbore cotit nou, pistoane noi, si blocul motor tratat cu ceramica totul facut de AEM suspensia cu 1 cm mai joasa, o turbina de 2.5 atmosfere de la Turbonatics, o cutie manuala cu 6 trepte si un ambriaji luat de pe o honda civic care participa in BTCC (British Touring Car Championchip) schimb vitezele in sub o secunda, transmisia este 4X4 permanenta, sistem care este inca in teste, din saptamana in saptamana ma suna ingineri de la Mithubish sa vada cum functioneaza sistemul, ei vor sa-l puna si pe masini mai mici decat EVO VIII dar nu se risca pe propria piele asa ca m-am oferit eu sa-l testez si pana acuma nu a dat nici un rateu, are 3 diferentiare, sistemul este adaptat de la un EVO VIII, 2 buteli de N2O de 10 Litri fiecare imi dau cam 40 de secunde de putere in plus care la greutatea masini se simte foarte mult, cu toate modificarile motorul ajunge la 400 CP fara N2O si 500 cu N2O, s-au mai facut modificari in plus la motor dar nu stau sa le prezint pe toate ca as scrie roamane un set nou de cauciucuri de la Yokohama iar body kit-ul este facut in totalitate de Extrem Dimensions, in poza asta masina e la un show in Franta, dupa show am facut niste teste pe pista firmei Peugeot si in linie dreapte fara N2O viteza maxima este de 290 KM/h iar cu N2O este de 340KM/h, acceleratie de la 0-100 KM/h in 3,8 secunde si de la 0-200 Km/h este de 8,6 secunde. Masina a costat ea simpla 10.000$ iar modificarile inca 60.000$ dar eu cred ca merita. Masina este acuma in Romania, o vedeti prin Costanta, dar ies numai noaptea cu pentru ca ziua nu am ce face, masina este una de curse, sunt doar 2 scaune si un roll cage care ajuta mult in cazul unui accident si de accea ies numai noapte in speranta sa gasesc pe cineva cu care sa fac o cursa, pana acuma am gasit cativa dar nici unul nu a putut macar sa se tina dupa mine asa ca vrea sa intreb crede cineva ca e o masina mai rapide in Romania? tongue.gif
guerilla
Sa-ti traiasca povestea.. scuze, masina.
Pune si tu o poza si pe viitor, mai da si tu un enter din cand in cand, mai o virgula, mai un punct. sa putem si noi citi cam ce ai scris pe acolo fara sa ne doara creieru'.
si hai cu poza aia ca ne-ai facut curiosi laugh.gif
Iulian HondaFan
Ce a mai ramas din civicul initial?

Si de ce a trebuit sa o aduci de aici, se fabrica si in UK?

Varianta sport de aici - Civic Si- e asamblata in Japonia si, din cate stiu eu, in USA si Canada, unde se mai asambleaza Civic, nu se fac hatchback-uri ci numai sedan si coupe.

sa-ti traiasca si ai grija!
Udo_01
apoi ma fecior,sa-ti traiasca,dar tot nu mi-e clar de ce-a trebuit s-o vaduvesti de "inima" ei!?!?motorul.ce nu gaseai ceva ca lumea si de la Honda?
aceasi masina o am si eu,pt. piata europeana produsa in UK cum bine zice Iulian.
Iulian HondaFan
welcome to the club, Udo.
Iulian HondaFan
Honda Civic EX model 2002, asamblata in Ontario, Canada

1.7l VTEC, 127CP & 148Nm, 0-100km/h in 10sec, mixt 7l/100km.

nimic de speriat a la Barbu... sa fie barba?...

bre, si nu mai e nimeni cu Civic sa facem si noi de un grup feroce :evil: sa ne luam de alde astra sau megane si, desigur, de dusmanii de moarte corolla! :occasion9:

mai jos pozele
Iulian HondaFan
inca
Iulian HondaFan
alta
Iulian HondaFan
ultima
Iulian HondaFan
Honda Civic este modelul cel mai popular in Canada pe primele 9 luni din anul acesta.

Civic a fost cel mai popular model in Canada si in 2003.
Iulian HondaFan
In Europa: Civic se asambleaza in
UK la Swindon in vestul Angliei
si in Turcia la Gebze situat in Anatolia la Marea Neagra.
Iulian HondaFan
jurnal de bord Civic EX 2002 sedan:

achizitionat in mai 2002.

pret de lista (MSRP): 17720$
pret total, incluzand taxe si o stupida de asigurare antifurt, pe care am fost fraier si luat-o in emotia momentului :blackeye: 19358$

revizii pana in prezent: 510$ ( incluzand schimbatul uleiului /filtrului)

+4 cauciucuri de iarna BridgestoneBlizzak, aprox 300$

facut aprox. 65000Km

probleme: zdranganit in butonul care blocheaza usa soferului si
un alt zdranganit in difuzorul din stanga spate care apare intermitent la basi mai puternici, dar nu intotdeauna :evil: . nimic altceva..

satisfactie: 90%
Ediz33425
QUOTE
si in Turcia la Gebze situat in Anatolia la Marea Neagra.


Se monteaza si in Turcia,la Gebze,dar care este situat la Vest de Istanbul,la Marea Marmara(Golful Izmit).

Numai bine!
Iulian HondaFan
pe harta de provenienta americana cu site-urile uzinelor auto gebze etrecut la E de Istambul, dar poate fi o greseala. americanii nu prea le au cu geografia... nici macar cea a USA...macar nnu e in Rumelia...
Ediz33425
Salut,Marius-Iulian!

Nu ca le-as avea cu geografia,dar Gebze este la un pas(cca.20 km) de mine(de aceea mi-am permis sa corectez).Oricum,nu are mare importanta.
Iulian HondaFan
noul Civic Si anuntat pentru toamna in USA: 2.0 VTEC cu 200Cp@8000rpm

site-ul face figuri cu pozele. deci link:

http://www.caranddriver.com/article.asp?in...article_id=9211
James Kilowatt
Am vazut de curand o civic tunada de mugen, de mi-au cazut plombele. Aia din povestea de mai sus arata prafuit... se poate si mai agresiv! Pacat ca nu stiu ce avea si sub capota.....
Iulian HondaFan
De la masini.ro citire:

Honda Civic Type-R a fost votată "Cea mai sportivă mașină în 2004" (Die sportlichsten Autos des Jahres 2004) de către cititorii revistei Sport Auto din Germania. :clapping: :coolspeak:

:clapping: http://www.masini.ro/stiri-detalii,1730,1,...n-Germania!.htm
Iulian HondaFan
si in final pozele cu prototipul viitorului Civic8:

http://www.honda.co.uk/conceptCivic/

Civic is the best selling model that Honda has had globally selling in excess of 500000 annually. It represents 30% of total Honda sales so far even though, lately with the expansion of Honda line-up, it decreased to 15%. Over 16 million Civics have been produced and sold around the world for the past 33 years.

Civic has frequently been the carrier for Honda introducing new technology for mass consumption, and the next generation will be no exception. Currently, Civics are produced in 11 countries and sold in approximately 160 countries.
James Kilowatt
Beton! Cam era cazul sa o re-stilizeze, ca hatchbackul care se vinde in Europa concureaza germanele in materie de design banal smile.gif
Iulian HondaFan
la Geneva Honda anuntat ca noul Civic va avea disponibil si dieselul de 2,2l...
James Kilowatt
daca baga pe piata versiunea berlina, cu motorul asta, pe mine m-ar bate un gand... cam asa, intr-un an... daca ramane doar hatchbackul le trimit un mail sa-i injur smile.gif
Iulian HondaFan
sedanul e singurul care nu stim cum arata... Civic sedan se asambleaza in Turcia, dar se distribuie numai in estul Europei si Orientul Mijlociu...deci cred ca o sa apara in Romania... dar nu stiu daca va apare si in Franta...
James Kilowatt
Macar coupe-ul.... hatchbackul arata ca naiba.
A ta e coupe sau sedan?
Iulian HondaFan
sedan. coupe-urile mi se par urate. as fi luat hatchback dar aici nu sunt decat 3 usi varianta Si.
James Kilowatt
Mie hatchabackurile mi se par urate... ma intreb daca e acelasi model in state ca in europa.
Iulian HondaFan
arata la fel cu cele europene cu 3 usi:

http://www.edmunds.com/new/2005/honda/civi...eader..2.Honda*
Nazareno Gabrielli
Mie-mi place cum arata.
Insa nu-mi place gear shift-ul ala amplasat in controla centrala.....Mi se pare imcomod. Voi ati condus asa ceva? Cum e?
James Kilowatt
Pe dinauntru si mie imi plac... pe dinafara mi se par urate. As prefera coupe sau sedan, insa in franta nu e disponibil decat cea hibrida in versiunea sedan. La hatchback prefer concurenta corolla, desi nici asta nu mi se pare un design de exceptie.
Nu m-am dat inca cu ea... m-am urcat, insa nu am condus-o smile.gif
Iulian HondaFan
schimbatorul de viteze nu e incomod ( cel putin mie nu mi-a fost)... sedanul si coupe au insa schimbatorul plasat noral intre scaune

cutiile manuale de la Honda sunt in general foarte usor de schimbat... unii spun ca sunt cele mai bune, altora le plac un pic mai dure...
Iulian HondaFan
pun mai jos cateva link-uri si comentarii despre Civic:

Car&Driver care au fost cei mai aspri cu Civic ( varianta testata este cea de 1,7l fara VTEC de 115CP):

Even back in its low (for a Honda) fifth place, the Civic earns respect. This car's EPA city fuel economy (33 mpg= 7,2l%) tops the charts, 6 mpg better than the average of this group and 1 mpg better than the next-best Toyota. Places are reversed on the highway, where the Corolla, at 40 mpg(5,9l%), slips one over the Civic (6,1l%), which still manages to beat the group average by 5 mpg(=1l%). Such efficiency indicates shrewd engineering that lesser makers can't match. And Honda didn't get molasses slow on us just to achieve superb mileage. This Civic accelerates to 60 mph in 9.3 seconds, 0.4 behind the class average but better than the Focus(testat a fost Zetecul de 2,0l) . Such commendable performance was achieved in the Honda way, from the smallest engine of the group — 1668cc — powering the lightest machine.

Edmunds.com a testat varianta VTEC cu transmisie automata.

topul CR:
1) Ford Focus1 2005 cu 2,0l Zetec
2) Mazda3 2004 2,0l MZR (=Zetec)
3) Toyota Prius
4) Honda Civic Hybrid
5) Toyota Corolla 1,8VVTi
6) Honda Civic 1,7VTEC
7) Hyundai Elantra 2,0DOHC

Motor Trend a testat varianta VTEC coupe manuala
Iulian HondaFan
am facut un drum in Tampa, Florida in total peste 3500km...marea majoritate a distantei pe tempomat/cruise control la 110-130km/h, cu AC-ul pornit cam jumatate din drum si cu 2 adulti si un bebe de 2ani + bagajele aferente... consum pe 2 rezervoare pe care le-am masurat cu atentie: 6,4l%(37mpg)...

am ajuns acum la 45000mile(aprox 72000km) de experienta fara cusur cu marca Honda...
Iulian HondaFan
Honda Civic a fost cel mai bine vandut compact in USA in 2004 si a fost in crestere cu 2,5% fata de 2003 ( 308K vs 300K buc)... concurentele imediate au fost toate in scadere:

2)Corolla 238 vs 257,5K buc

3)Focus 208,5 vs. 229,5k

4)Chevrolet Cavalier 201 vs 256,5k, o cadere spectaculoasaa unui model neschimbat fundamental din 1995 pe care nici reduceri de pana la 4000$ pe masina nu l-au mai putut propti. o buna parte din aceste masini au fost vandute flotelor de firma sau ale companiilor de inchiriat masini.

5)VW Jetta(=Bora)/Golf 4 116k vs. 147k, o alta scadere abrupta, semn ca introducerea noii generatii ar fi trebuit sa fie cateva luni cel mult 1 an dupa cea europeana... ori noua Jetta abia acum a intrat in vanzare in timp ce Golful nu va aparea decat in iarna...

6)Dodge Neon(in Europa Chrysler) 113,5k vs 120k, un alt veteran al pietei compact americane de asemena lansat initial in 1995...

7)Hyundai Elantra 113k vs.121k, o scadere cumva putin explicabila pt. o masina in general bine apreciata...

8)Nissan Sentra sora americana a Almerei in crestere semnificativa 107 vs 95k buc desi este si ea pe cale sa fie inlocuita anul acesta... ajustarea agresiva a preturilor a fost insa principala cauza a acestei cresteri. Nissan dovedeste ca au un marketing extrem de bun, nu degeaba sunt una din marcile cu cea mai rapida expansiune pe piata americana.

9) Saturn Ion ( nou introdus pe piata la sfarsitul lui 2002 si primul vehicul GM construit pe platforma delta pe care e bazata si AstraH) au fost de asemenea in scadere... Chevrolet Cobalt bazat tot pe platforma GM delta si introdus in toamna lui 2004 pare mai reusit decat Ionul si un mare pas inainte fata de Cavalier are insa pe primele 3 luni ale 2005 vanzari inferioare chiar celor ale Cavalier in aceeasi perioada a anului trecut...

americanii au cumparat si in 2004 in special masini mai mari (in specialSUV-uri si truck-uri) care au devenit si mai usor accesibile datorita promotiilor aruncate pe piata mai ales de GM si Ford. totusi pe ansamblu insa piata compactelor in USA a ramas stabila la aprox 2mil de buc anual ( din aproape 17mil total). e de asteptat ca in contextul cresterii semnificative a preturilor benzinei vanzarile in clasa sa creasca usor anul acesta.

compactele cele mai de succes ( relativ cu 2003 ) au fost, surprinzator, cele mai de la coada clasamentului:

Toyota Matrix (echivalentul american al Corollei Verso din Europa) s-a vandut in 96 vs. 67.5k buc. asadar pe ansamblu Toyota a crescut la fel ca si Honda cu putin pe aceasta piata si, combinat, e chiar usor inaintea Honda cu 334k buc vandute, dovedind inca odata ca stiu sa anticipeze mai bine piata.

Mazda3/Protege=323 (96 vs 70k buc) care este cel mai reusit compact disponibil pe piata americana la ora asta, succesul sau fiind asteptat.

numele Kia Spectra ( Cerato sau Schuma in Europa) si Mitsubishi Lancer completeaza lista cu vanzari modice si in scadere...

Civic, nici 4 ani de la lansare, nu mai este un model atat de ravnit si vanzarile in primul trimestru ale anului acesta sunt deja in scadere serioasa: 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Corolla (+5%) si Elantra ( +8) revin, iar Mazda3 (+20%) si Matrix (+8%) continua cresterea.

dar in toamna va apare Civic 8...
Zetics40545
Ca tot a plecat cindva topicul de la asa ceva, ia uite peste ce beauty am dat eu (sint intr-o delegatie in Suedia).

Mai sint 2
Zetics40545
si fata...
Zetics40545
si ultima cu un detaliu...
Iulian HondaFan
e un Civic Type R tunat... f. frumos...

pacat ca Honda nu a adus acest model si aici. noi avem numai varianta Si la care iVTEC-ul de 2,0l scoate numai 160CP fata de cei 200 ai Type R... altfel probabil ca as fi condus asa ceva in loc de GTI-ul actual...
Iulian HondaFan
http://www.xs4all.nl/~mjs/storycivic.html
Iulian HondaFan
jurnal de bord:

facut 82000km.

probleme: greieras portiera sofer si pe langa difuzorul din stanga spate ( zornaie suparator la basi mai puternici).

la revizia de 80000km schimbat placute frana pe fata si discurile de frana renetezite ( total 230$) plus curatat radiator si sistemul de racire si desfacut, inspectat si gresat pompa de apa (130$).

in rest numai filtre de ulei si aer/polen, ulei, benzina si 2 cauciucuri.
Iulian HondaFan
iata detalii despre noua generatie de Civic ( a 8-a) anuntata pentru oct 2005 in USA si ian 2006 in Europa:

http://www.honda.co.uk/
James Kilowatt
Arata super! Cel putin fata de generatia actuala e un enorm pas inainte in materie de design smile.gif
Cred ca m-am hotarat cu viitoarea mea masina noua biggrin.gif
zefir34016
The new Honda Civic hybrid 2006 = highly recommended!
Plus ca modelul pentru Europa arata mult mai bine ca cel pentru USA.
QUOTE
New Civic Hybrid

The all-new 4-door Civic Hybrid, which will make its world debut at Frankfurt, promising world-leading emissions performance and even more economical motoring than its predecessor, in addition to its modern and distinctive styling.

A new 1.3-litre 3-stage i-VTEC engine is employed with a more efficient Integrated Motor Assist system (IMA), which can improve the recovery of braking energy by 10% compared to the current Civic IMA. In addition, the new Honda Hybrid System achieves an approximately 20% greater output over the current system – and its performance is equal to that of a 1.8-litre engine – while improving fuel economy by 5%.

source: New Honda Civic Debuting at Frankfurt - Text & Photos courtesy of Honda Motor Co. Ltd. (09-01-2005)
Iulian HondaFan
jurnal de bord:

Civicul meu a facut 100.000km si are 3 ani jumate de serviciu.

se tine inca bine. am avut probleme cu franele, probabil insa in legatura cu mecanicii care la revizia de 80K km au schimbat placutele de frana si netezit discurile pe fata in dorul lelii... s-a rezolvatla revizia de 95K...

greierasii au devenit insa mai obraznici si sunt 3 acum...

consum in regim inter-urban-suburban se mentine la aprox. 37mpg ( 6.4l%)...
Armyman
Galerie foto completa,cu poze calde ptr cei interesati puteti vedea pe; http://www.auto.outrefranc.com/viewtopic.p...asc&start=0
Frumoasa parca e putin spus eu zic foarte frumoasa!
Oare in Romania cand va apare?
ncristi
Da...f reusita...smile.gif
Materialele par de f buna calitate.
M A R I U S
Stie cineva mai multe amanunte despre motorul asta nou de 1.8 si 140cai benzina?E adevarat ca ia in medie 6.4%???Pai in conditiile astea dieselul da faliment......da' poate n-am vazut eu bine...
Iulian HondaFan
intr-adevar datele ECE sunt de 6.4l% mixt. aici 40mpg (5.9l%) pe autostrada la 80-90km/h si 30mpg=7.9l% in regim de oras dupa EPA (environmental protection agency of the USA). nu cred ca bate un diesel de ultima generatie la aceeeasi putere. dar nu cred ca exista un alt motor pe benzina mai economic de aceeasi putere. testele ii dau un 8.5sec pana la 100km/h ceea ce e remarcabil din nou pentru clasa si nivelul de motorizare.

hibridul insa bate orice diesel de putere echivalenta pe o compacta.
M A R I U S
Oricum un diesel modern de 140cai nu ia in oras sub 7-7.5%.Daca benzinarul asta ia 8% in regim urban,hai sa zicem 8.5%, sincer nu prea mai vad eficienta dieselului.....Iulian, ce cuplu are motorul asta si de la ce turatie?
Iulian HondaFan
Engine type Otto, Front transversal
Number of cylinders 4, In-line
Engine capacity 1798 cm3
Number of valves 16 SOHC iVTEC
Fuel Petrol, Injection by cylinder
Bore 81.0 mm
Stroke 87.3 mm
Compression ratio 10.5
Max Power 103 kW (ECE) 6300 rpm
Max torque 174 Nm 4300 rpm
M A R I U S
Suna f interesant......problema e sa nu cumva sa fie datele date asa, la plezneala( ma refer la consum) iar in realitate sa consume ca un 1.8 normal pe benzina.Oricum, cei de la Honda cred ca au dat lovitura...asteptam replica celor de la Toyota( un nou motor 1.8vvt-i sau chiar un nou 1.6vvt-i).Apropo de hibride, cat costa acolo un Prius 1.5 comparativ cu o Corolla 1.8 si care e dif de consum mixt?Dar dif de putere si cuplu?Intreb pt ca vad ca se vand in draci hibridele....in Europa tot dieselul e la putere....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.