IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
barbu29350 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
barbu29350
perioada de proba
Age Unknown
Gender Not Set
Constanta (Constanta)
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 15-July 04
Profile Views: 218*
Last Seen: 5th August 2004 - 08:08 PM
Local Time: Apr 24 2024, 06:47 AM
1 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

barbu29350

Membri


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
16 Jul 2004
Aceasta e masina mea, cumparata la mana a II-a si adusa din America si am preparat-o la o firma franceza, motorul este un V6 luat de pe un Pegot 406 original avea 225 CP, insa cu un sistem de evacuare si chip set nou de la Jackson's Raceing, filtru de aer, in stilul masinilor de curse, un nou sistem de admisei prin injectie multipunct cu 5 supape pe cilindru, 3 admisie si 2 evacuare arbore cotit nou, pistoane noi, si blocul motor tratat cu ceramica totul facut de AEM suspensia cu 1 cm mai joasa, o turbina de 2.5 atmosfere de la Turbonatics, o cutie manuala cu 6 trepte si un ambriaji luat de pe o honda civic care participa in BTCC (British Touring Car Championchip) schimb vitezele in sub o secunda, transmisia este 4X4 permanenta, sistem care este inca in teste, din saptamana in saptamana ma suna ingineri de la Mithubish sa vada cum functioneaza sistemul, ei vor sa-l puna si pe masini mai mici decat EVO VIII dar nu se risca pe propria piele asa ca m-am oferit eu sa-l testez si pana acuma nu a dat nici un rateu, are 3 diferentiare, sistemul este adaptat de la un EVO VIII, 2 buteli de N2O de 10 Litri fiecare imi dau cam 40 de secunde de putere in plus care la greutatea masini se simte foarte mult, cu toate modificarile motorul ajunge la 400 CP fara N2O si 500 cu N2O, s-au mai facut modificari in plus la motor dar nu stau sa le prezint pe toate ca as scrie roamane un set nou de cauciucuri de la Yokohama iar body kit-ul este facut in totalitate de Extrem Dimensions, in poza asta masina e la un show in Franta, dupa show am facut niste teste pe pista firmei Peugeot si in linie dreapte fara N2O viteza maxima este de 290 KM/h iar cu N2O este de 340KM/h, acceleratie de la 0-100 KM/h in 3,8 secunde si de la 0-200 Km/h este de 8,6 secunde. Masina a costat ea simpla 10.000$ iar modificarile inca 60.000$ dar eu cred ca merita. Masina este acuma in Romania, o vedeti prin Costanta, dar ies numai noaptea cu pentru ca ziua nu am ce face, masina este una de curse, sunt doar 2 scaune si un roll cage care ajuta mult in cazul unui accident si de accea ies numai noapte in speranta sa gasesc pe cineva cu care sa fac o cursa, pana acuma am gasit cativa dar nici unul nu a putut macar sa se tina dupa mine asa ca vrea sa intreb crede cineva ca e o masina mai rapide in Romania? tongue.gif
Attached File(s)
Attached File  15875.jpg ( 26.7K ) Number of downloads: 16
 
Last Visitors
barbu29350 has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for barbu29350.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 12:47 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here