Masini import SUA |
This topic is about Masini import SUA, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Masini import SUA |
May 5 2007, 10:01 PM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 62 Joined: 18-July 06 From: Valcea Member No.: 82.678 |
-------------------- Dragostea incepe cu o gluma si se termina cu un suspin!
|
|
|
Apr 18 2008, 08:50 PM
Post
#2
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Pai, acu' sa fim cinstiti...nu poti numi computer de bord afisajul ala banal ce afiseaza informatiile enumerate de tine.
Am si eu dracia aia. Computer de bord am eu in cel mai adevarat sens al cuvintului pt ca ma f*te grija de masina citeodata. Dar computerul meu de bord are 10 Gb de muzica, 2 sisteme de navigatie separate, navigatie, filme, internet, vreme, e-mail, telefon, etc. Uitam sa iti spun, am invatat sa conduc mai economic pt ca am putut sa corelez % Throttle (cita pedala ii dau) cu PSI respectiv viteza pe care o aveam si treapta de viteza. Nici eu nu stau cu ochii in alea tot timpul. Si nici nu ma astept sa imi spuna nimeni "ooo ce misto". Lumea care ma cunoaste stie ca nu monitorizez traficul de pe internet sau numarul de bacterii de pe balustrada... Am schimbat bujiile week-end-ul trecut. Imediat dupa ce am pornit-o masina avea un idle speed variabil. M-am uitat, nu sint detonatii, afr corespunzator, am apasat 3 butoane, am resetat ECU, am repornit si s-a dus problema. Nu a mai aparut. Masina se obisnuise sa dea ceva mai multa scinteie (bujii vechi) si acum "aprinderea" reinvata cum e treaba cu bujiile astea noi si mai performante. Banuiesc ca majoritatea s-ar fi panicat ca dintr-o data masina din excelent mergea prost. Eu m-am uita, am inteles de ce mergea prost, am luat masuri. 20 de minute mai tirziu scoteam 28 de mpg reali pe autostrada si masina mergea mai bine ca oricind. Nu tu stres, nu tu intrebat mecanicul, nu tu urlat ca ce mi-ai facut la masina mah nepriceputule...Dar si atita tehnologie nu este pentru toti; trebuie sa recunoastem. GPS-ul costa oriunde intre 100 si citeva mii de dolari. O unitate Garmin rezonabila este 200 de dolari si este o investitie excelenta pt oricine calatoreste cu masina. GPS-ul nu o sa intreaca niciodata un localnic in ceea ce priveste traficul local. Dar asta e singura lui slabiciune. In rest il poti regla bine mersi sa ocoleasca o zona, sa evite vreun drum, sa foloseasca numai autostrazi sau numai drumuri locale. Stii, ce imi spui tu e un fel de "daca nu ai...nu stii ce poate si presupui ca nu te poate ajuta asa cum ti-ai dori. Asa ca mai bine nu te complici". -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Apr 18 2008, 09:31 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
"daca nu ai...nu stii ce poate si presupui ca nu te poate ajuta asa cum ti-ai dori. Asa ca mai bine nu te complici". io nu stiu cum trageti voi presupuneri d-astea. acu vreo doua zile era unu p-aici care facea misto de mine ca vezi doamne pentru mine o fi mare chestie sa merg intr-un cruise. acuma... trosc, alta. daca n-am io gps. nu-i asa, nu vorbesc chiar ca ageamiul. gps-ul pe care-l folosesc e un avmap geopilot II plus, pe care-l hranesc cu harti trimestriale de la jeppesen. si nu, nu l-am folosit niciodata in masina. -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Apr 18 2008, 10:33 PM
Post
#4
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
"daca nu ai...nu stii ce poate si presupui ca nu te poate ajuta asa cum ti-ai dori. Asa ca mai bine nu te complici". io nu stiu cum trageti voi presupuneri d-astea. acu vreo doua zile era unu p-aici care facea misto de mine ca vezi doamne pentru mine o fi mare chestie sa merg intr-un cruise. acuma... trosc, alta. daca n-am io gps. nu-i asa, nu vorbesc chiar ca ageamiul. gps-ul pe care-l folosesc e un avmap geopilot II plus, pe care-l hranesc cu harti trimestriale de la jeppesen. si nu, nu l-am folosit niciodata in masina. Hey nu o lua chiar asa de dramatic. Accepta scuzele mele. Nu e un atac la adresa ta, ci o declaratie generala. Anumita lume este impotriva tehnologiei. Uite, despre GOS, din experienta, aici pe site dar si chiar aici in vata de zi cu zi, intilnesc lume care se fereste de GPS amintind chiar faze de care imi spuneai tu - ca vrei sa ocolesti taman cartierul ala cind GPS-ul indica chiar pe acolo. Omul va avea intotdeauna o finete ceva mai ridicata decit orice electronica - el stie pe unde sa ocoleasca, pe unde e mai umbra, ca strada aia e mai neteda si mai putin aglomerata etc. Valoarea GPS-ului nu este in orasul in care traiesti (daca e unul mic) sau in cartierele pe unde iti invirti viata. Valoarea GPS-ului este cind pleci departe de casa si personal spun ca nu ma voi mai intoarce niciodata la o harta de hirtie. Dar ma repet, vad de multe ori aceasta atitudine - si ma irita citeodata mai ales ca dau de cite unul cu harta intinsa pe bord si holbindu-se in ea pe autostrada. Din ce in ce mai rar e drept. Da, poate GPS-ul te prosteste si iti pierzi simtul orientarii. Asa sa fie, io sa fiu mai fraier ca restul... (per ansamblu, am 4 GPs-uri, unul in fiecare masina, unul portabil de masina si unul portabil pt teren(padure etc)). Poate tie iti place sa zbori sau sa umbli pe apa. Uite tu esti pasionat de alte sporturi si alta tehnologie. Eu unul ma uit ca curca-n lemne la GPS-ul tau. Am un amic care are un BMW 335. Roman. A avut Subaru Legacy inainte de BMW. Mereu merge cu masina in modul DTC (dynamic traction control sau complet anulat). El este puristul care imi spune ca vrea el sa simta masina, cum derapeaza, cum e la limita aderentei, etc. Eu unul m-as da peste cap sa pot pune stability control pe Subaru si electronically adjustable dampers (asta as putea). El nici sa nu auda de electronica. Toata iarna a mers cu lumina de la TPMS aprinsa si nu i-a pasat ca la un moment dat presiunile se cam egalizasera (trebuie sa fie parca mult mai tari pe spate) cind a controlat (avea winter tires) Eu unul m-as fi dat peste cap sa fac TPMS-ul sa mearga corect in locul lui, si mi-as fi dorit sa am tot timpul displayul cu presiunile - mi le verificam la cite 2-3 zile si modificam presiunile in functie de zapada si temperatura. Pentru el masina era mai fun to drive si nu avea nevoie. Cultura generala a americanilor. Well, asta e o alta discutie pt alta data. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 07:37 PM |