IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Happy_Maker doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Happy_Maker
sofer profesionist
Age Unknown
Male
Phoenix AZ
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 13-April 04
Profile Views: 65*
Last Seen: 25th January 2008 - 01:00 AM
Local Time: Apr 23 2024, 05:52 PM
184 posts (0.03 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Happy_Maker

Membri

****


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
16 Dec 2006
Salutari tuturor!
Sunt un mai vechi (dar tacut) membru al acestui forum, ajuns de cateva saptamani pe alte meleaguri...si ne-mandru detinator al urmatoarei dileme: conform zicalei cu "socotela de acasa si cea din targ", in loc sa-mi cumpar o japoneza cu motor mic, am sfarsit cu .... http://www.canadiandriver.com/testdrives/99chrysler_lhs.htm
Motivele pentru care am ajuns aici sunt foarte solide si in nici un caz nu-s date de o dorinta subita de a-mi schimba preferintele (in ro am avut un hatchback). Cu alte cuvinte, a trebuit sa cumpar ce-am gasit si...asta am gasit pur si simplu.
Acum, pentru a nu mai bate campii aiurea, revin la "problema cu dilema": privind exclusiv prin prisma capitolului fiabilitate, merita sa ramn (deocamdata?) la acesta masina sau ar trebui sa o "marit" cat mai repede? Masina are 100k mile, a costat 4500$ plus inca 500$ investiti in schimbarea tuturor filtrelor, curelelor si fluidelor. Demn de metionat ar mai fi faptul ca sunt al treilea proprietar si "car title-ul" este "curat".
Asadar, daca aveti cat-de-cat idee de generatia '99 de Chrysler 300M/Concorde/LHS cu motorul de 3.5l, astept un sfat sau o parere vizavi de ce-i de facut pe mai departe.
Multumesc anticipat!
3 Apr 2006
Salutare tuturor,

De voie, de nevoie, indraznesc sa intreb si eu urmatorul lucru: cum se stabileste pretul al unei masini sh in conditiile in care exista foarte putine masini comparabile pe piata?
Sa ma explic:
1. am incercat sa verific toate site-urile in speranta ca voi descoperi cu siguranta alte masini similare. Surpriza! Doar 4-5 masini, ne-comparabile direct d.p.d.v al optiunilor si cu preturi variind intre 9.8k €(una buc.!)-13.7k € (restul de 4-5 buc.)
2. am luat apoi ca termen de comparatie alte modele din aceeasi clasa, insa nu gasesc decat renault/peugeot cu preturi variind intre 10k-13k €
3. in ultima instanta, am verificat mobile.de unde am descoperit ca cel mai mic pentru o masina aproape identica este 12k €, dar media se situeaza in jurul valorii de 13-13.500 € = valoarea medie pe care am descoperita pe site-urile romanesti.
4. am incercat sa folosesc cotatia ro la care am cumparat-o (aproape 17.000€), dar asta se intampla acum 1 an si 8 luni, intre timp s-au schimbat foarte multe in configuratia pachetelor optionale)

Asadar, cum descoperi "pretul corect" pentru o masina care e inca destul de rara pe piata si are un "atipic" 18.000 km in 20 de luni? Cele cateva indicii nu mi se par suficiente (putine anunturi romanesti pentru a fi relevante, iar in Germania pretul de vanzare este oricum mai mare decat in Romania la masina noua.)

P.S. Mentionez ca in acest moment nu vreau sa vand masina, ci doar incerc sa-i cuantific valoarea corecta de piata - sper ca mediatorii site-ului vor intelege acest lucru si nu vor considera acest post ca anunt.

Multumesc anticipat,
DM
18 Apr 2005
Salutare tuturor!

Mi s-a parut util sa deschid un topic specific pentru acest tip de motoare.
Dupa cum se site, in spatele denumirii generice se afla motoarele Opel destinate gamei "entry-level".

Dar ce sunt de fapt aceste motoare, cum au aparut si care sunt caracteristicile definitorii ale gamei - practic, ce le diferentiaza de concurenta?

Exemplu: detin un Astra H cu motor de 1.6 TwinPort si 105 bhp din 2004.
Motivul principal pentru care am ales acest motor a fost cifrele rezonabile afisate pe pliant vis-a-vis de consumul mediu.
Conform producatorului, aceast motor ar fi trebuit sa consume 6.5l/100km. Si totusi, dupa 7000 de km parcursi consumul mediu afisat de computerul de bord este de 9.1l/100km in conditiile in care 2/3 din km sunt parcusi in afara orasului si asta fara a merge in regim sportiv!!!

Sunt un caz singular sau pur si simplu astfel de minciuni trebuie acceptate?
15 Sep 2004
Cum poate fi explicat asa ceva?
Masina e un Astra H (are 800 de km parcursi) , iar lucrul asta se intampla la schimbarea din treapta 1 in 2 la peste 5000rpm. Am incercat de 3-4 ori si de fiecare data s-a confirmat...Uneori se intampla insa si la cuplarea mansarierului daca motorul are ceva turatie, dar nu-s foarte sigur ca e aceeassi pb, desi zgomotul e identic...
Poate fi din cauza ca masina e asa de noua, ca nu-i inca "rodata"?
Sa mai astept sau sa ma duc de urgenta cu ea la service?
12 May 2004
Aparent pare destul de banal: contra unei sume modice (150-350eur), se rescrie epromul sau daca nu e suficient sau nu se poate se poate schimba si procesorul. Rezultat? O crestere de putere de pana la 15-20% si (culmea!) scaderea consumului de carburant cu cateva foarte mici procente. Suna bina nu? Dar e asta totul?
Cei care lucreaza in aceasta bransa admit ca pot exista si efecte negative de genul scaderii duratei de viata a motorului (ex. de la 350.000 la 300.000km).
Ati facut vre-odata asa ceva? Pare foarte tentant la prima vedere, dar oare merita cu adevarat?
Last Visitors


20 Oct 2008 - 15:33

Comments
Other users have left no comments for Happy_Maker.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd April 2024 - 11:52 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here