BMW vs. Mercedes vs. Audi |
This topic is about BMW vs. Mercedes vs. Audi, the author, laurentiu, wrote about: Subiectul se refera marca pe care o considerati mai buna, bazandu-va pe alte criterii decat cele legate de comparatia intre modele (de ex. Seria 3 e m ... To read more just scroll down
BMW vs. Mercedes vs. Audi |
Jun 10 2008, 10:44 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
In primul rand as alege Mercedes. Pentru mine la o marca foarte mult conteaza si istoria ei, iar din acest punct de vedere nu cred ca exista vreo marca a carei istorie sa fie mai fascinanta ca la Mercedes. Un alt motiv este ca, alaturi de marcile suedeze, Mercedes a pus mare pret pe siguranta inca de acum 40 de ani. In plus im motorsport nu cred sa fi fost vreo competitie pe care Mercedes sa nu o fi castigat. Chiar daca nu este cea mai fiabila marca Mercedes ramane totusi o referinta in acest domeniu, nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut Mercedes cu peste 850 000 de km, un clasa E din '93 sau '94, nu mai stiu exact. La fel ca si Mercedes, Audi imi place pentru istoria sa mai mult sau mai putin favorabila si pentru masinile performate care au scris istorie, precum Audi Quatroo. BMW nu-mi place deloc. Mi se par masini vulgare in care chiar nu m-as simti in largul meu. Nu contest faptul ca nu sunt bune. In plus BMW este o maca a carei istorie nu este la fel de deosebita precum cea a Mercedesului. De exemplu, cand Mercedes fabrica prima masina supersport din lume (Gullwing) in 1952, BMW fabrica Isetta (un fel de Tata Nano a zilelor noastre). Ok, acum poate veti spune ca nu conteaza istoria, ca prezentul si viitorul sunt mult mai importante, dar pe seama istoriei se poate contura imaginea unei marci, iar din cauza asta Mercedes are cea mai buna imagine de marca din lume. -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Oct 13 2008, 10:22 AM
Post
#61
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Eu unul nu as alege nici una din cele 3 daca m-as gandi la PREMIUM, ci as merge pe Lexus sau Jaguar...tocmai pt ca IMAGINEA vorbeste de la sine...deci nu pe viraje imi dovedesc clasa la acesti bani...ci pe strada...unde captezi atentie... Strict, dpdv tehnic, este o discutie fara final...plusuri / minusuri vor fi mereu pt toti concurentii implicati ! Respect, Doru -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Oct 13 2008, 10:24 AM
Post
#62
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
Inseamna ca din ala era... ca erau din plastic, iar ce ma deranja era ca puteam sa "prind" de ele in capete... ornamentele de pe bord sunt demontabile pt a facilita accesul in diverse zone fara a fi necesar demontarea intregului bord. si cele de pe usi sunt demontabile pt ca sub ele se afla parte din suruburile in care este prins interiorul portierei. deci ele sunt facute sa fie agatate si date jos de acolo. -------------------- |
|
|
Oct 13 2008, 10:30 AM
Post
#63
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
stiu halba.
uite astea-s locurile cu pricina: This post has been edited by AZAZEL: Oct 13 2008, 10:31 AM
Attached File(s)
-------------------- |
|
|
Oct 13 2008, 10:34 AM
Post
#64
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Oct 13 2008, 10:47 AM
Post
#65
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Dpmdv premium inseamna ceva in plus fata de restul lumii; ce are iesit din comun Audi (in afara farurilor ) ca sa-ti ofere filing de premium?! Fiabilitate? pff pana si Golf caravan o are. Sunt convins ca ai o masina foarte reusita dar nu fa greseala dilarilor Toyota de pe acest forum care sar ca ceata lui Pitigoi cand scrie careva ca motoarele lor de kko pe benzina consuma mai mult ulei decat bea o rusoiaca votka. -------------------- |
|
|
Oct 13 2008, 10:52 AM
Post
#66
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Pentru Doru:
"Comparativul este intre masini din clasa PREMIUM, deci diferentele nu sunt notabile intre ele...una tinteste confortul in principal, alta dinamica, alta imaginea de clasa..." Aici nu inteleg: mi se pare ca te contrazici singur. Vrei sa spui ca fiecare marca premium este premium oferind doar confort, doar dinamica sau doar imagine?! Ma cam indoiesc ca asa este, pentru ca Mercedes de pilda ofera si confort si imagine. BMW ofera si dinamica si confort, iar Audi se vrea cel mai bun compromis intre cele 3 exemple date de tine. "Eu unul nu as alege nici una din cele 3 daca m-as gandi la PREMIUM" Sincer nici eu nu as alege niciuna, as alege Volvo, desi stiu ca nu se ridica la nivelul lui BMW, Mercedes sau Audi, decat in privinta sigurantei (cred, desi este si asta discutabil...) . Alegerea unei masini este o chestiune de gust. "ci as merge pe Lexus sau Jaguar...tocmai pt ca IMAGINEA vorbeste de la sine...deci nu pe viraje imi dovedesc clasa la acesti bani...ci pe strada...unde captezi atentie". Sa inteleg ca pentru tine imaginea unei masini inseamna doar aspect. Jaguar si Lexus au imagine in acest sens, insa nu au imagine de marca, care aduce bani. Pentru ca, pna ala urma, totul se rezuma la bani. Din punct de vedere al aspectului, personal as putea spune ca si noul C5 are design premium. Si aici s-ar opri asemenarea lui cu "greii" industri auto... In speranta ca nu te-am suparat, Respect -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Oct 13 2008, 10:59 AM
Post
#67
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Sa inteleg ca pentru tine imaginea unei masini inseamna doar aspect. Jaguar si Lexus au imagine in acest sens, insa nu au imagine de marca, care aduce bani. Pentru ca, pna ala urma, totul se rezuma la bani. Din punct de vedere al aspectului, personal as putea spune ca si noul C5 are design premium. Si aici s-ar opri asemenarea lui cu "greii" industri auto... Cred ca se referea la exclusivism. -------------------- |
|
|
Oct 13 2008, 11:19 AM
Post
#68
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Jaguar si Lexus [...] nu au imagine de marca, care aduce bani. [...] Din punct de vedere al aspectului, personal as putea spune ca si noul C5 are design premium. Si aici s-ar opri asemenarea lui cu "greii" industri auto... Eu sunt de parere ca, din contra, imaginea marcii le aduce bani, calitatea partii mecanice doar intregeste (sau mai bine zis confirma) ceea ce ofera marca. Am vazut si aprecierile facute visavis de C5 de pe topicul cu noul Avensis si nu pot spune decat ca este o masina mai buna (calitate, fiabilitate) decat multe alte marci, C5 a fost intotdeauna un model reusit. -------------------- |
|
|
Oct 13 2008, 11:30 AM
Post
#69
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
quote]
Eu sunt de parere ca, din contra, imaginea marcii le aduce bani [/quote] Pai asa am zis si eu: Lexus si Jaguar NU au imagine de marca la fel de buna ca Mercedes, Audi sau BMW, astfel ca nu au vanzarile marcilor nemtesti. -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Oct 13 2008, 11:48 AM
Post
#70
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Pt laurentiu: nu am zis DOAR confort, dinamica sau imaginea de clasa, ci ca DESI TOATE LE IMBINA, fiecare in parte EXCELEAZA la una din ele !
Lexus si Jaguar nu au DOAR imagine, CI AU IN PRIMUL RAND IMAGINEA DE ARISTOCRAT, pe langa alte calitati de necontestat. Pt unii mai rasati si bogati in acelasi timp, asta conteaza...manelistii au transformat Mercedes, BMW si Audi in niste masini de parveniti in RO. De aici si asocierea de imagine negativa, ce a stricat putin fasonul celor 3 germane -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Oct 13 2008, 12:19 PM
Post
#71
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Dorule, Lexus are imagine de aristocrat...japonez poate. In rest, de acord cu tine pana la ultimul cuvant. Doar ca eu nu m-as uita la Jag, probabil as ramane la Lexus. Tocmai pentru ca imaginea lor e mai stearsa decat a granjilor germani, s-au straduit sa suplineasca aceasta lipsa prin calitate si fiabilitate.
Azazel, si Pejo-ul meu are 35000 km si nu are probleme. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Oct 13 2008, 12:22 PM
Post
#72
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Pai asa am zis si eu: Lexus si Jaguar NU au imagine de marca la fel de buna ca Mercedes, Audi sau BMW, astfel ca nu au vanzarile marcilor nemtesti. Depinde din ce punct de vedere vorbesti. La romani raspunsul e simplu. -------------------- |
|
|
Oct 13 2008, 12:35 PM
Post
#73
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Dorule, Lexus are imagine de aristocrat...japonez poate. In rest, de acord cu tine pana la ultimul cuvant. Doar ca eu nu m-as uita la Jag, probabil as ramane la Lexus. Da, Tudor, si eu tot Lexus as alege. Am putine fixuri dar "de nestramutat": EVO la sportive, Range Rover la off-road si Lexus la rafinament. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Oct 13 2008, 12:38 PM
Post
#74
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Pt laurentiu: nu am zis DOAR confort, dinamica sau imaginea de clasa, ci ca DESI TOATE LE IMBINA, fiecare in parte EXCELEAZA la una din ele ! Lexus si Jaguar nu au DOAR imagine, CI AU IN PRIMUL RAND IMAGINEA DE ARISTOCRAT, pe langa alte calitati de necontestat. Pt unii mai rasati si bogati in acelasi timp, asta conteaza...manelistii au transformat Mercedes, BMW si Audi in niste masini de parveniti in RO. De aici si asocierea de imagine negativa, ce a stricat putin fasonul celor 3 germane DORU, de acord cu tine in privinta imaginii, dar cat de snob trebuie sa fii ca sa iei cu buna stiinta o masina mai slaba din cele mai multe puncte de vedere DOAR pentru o imagine mai buna. Vorbesc acum in speta de jaguar... Tehnologic sunt mult in spatele tripletei germane, calitativ mhm... nu te dau pe spate, iar fiabilitatea nu a fost niciodata punctul forte al britanicilor... Desigur imaginea e mult mai exclusivista, pentru ca nu toti manelistii au jaguar... dar in opinia mea nu iti iei o berlina de clasa medie (fie ea si premium) pentru imagine... ca nu ramane lumea blocata pe strada daca vede un X-type sau serie 3... Daca vrei o masina "pentru imagine" atunci trebuie sa te gandesti la Bentley, Aston Martin, Rolls Royce... sau daca vrei jaguar XK... Singurul motiv pentru care as alege X-type in dauna C/serie 3/A4 ar fi pretul ceva mai mic... imaginea, desi semnificativ mai buna nu poate compensa restul deficientelor.... Iar ceea ce am spus despre jaguar e valabil si pentru alfa... de departe cea mai frumoasa masina din clasa ei, cu o imagine nepatata de plaga manelistica dar totusi... nu poti sa iei asa ceva daca gandesti putin rational. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Oct 13 2008, 01:08 PM
Post
#75
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
Singurul motiv pentru care as alege X-type in dauna C/serie 3/A4 ar fi pretul ceva mai mic... x type nu este de fapt pe platforma vechiului mondeo? ca daca e asa , nu m-as uita la el nici in dauna unui accord. lexus poate fi cat de aristrocrat vrea si soferii lui de asemenea, insa daca e o puturoasa si o grasa de masina, tot degeaba. merge ca o oaie. ii trebuie peste 200cp ca sa se miste ca o masina nemteasca de 170-180 cp. plus ca e mica in interior ca naiba(si aici compar cu concurenta europeana). BTW: lexus nu are piese de toyota in ea. aceasta marca nu este dezonorata asa cum este audi de vw? This post has been edited by AZAZEL: Oct 13 2008, 01:12 PM -------------------- |
|
|
Oct 13 2008, 01:19 PM
Post
#76
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Daca vorbim de Lexus atunci vorbim despre divizia de lux a Toyota...eu ma gandesc - ca multi dintre voi - la performantele intrinseci ale masinilor, dar va asigur ca exista o nisa importanta de clienti pt care marca si imaginea valoreaza mai mult. Exact ca si la Saab...motoare 2.3 AERO care doar in acest caz au performante mai bune ca masina mea...si totusi...recunosc sincer ca Saab Aero are vreo 2 clase peste Skoda mea. Ei bine, la acest tip de clienti ma refer. Cei care aleg fara tabelul de cifre seci in fata. Si sunt deja destui, reprezentati din gama de varsta 35-45 ani cu preponderenta.
This post has been edited by DORU: Oct 13 2008, 01:20 PM -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Oct 13 2008, 01:21 PM
Post
#77
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
QUOTE Am vazut si aprecierile facute visavis de C5 de pe topicul cu noul Avensis si nu pot spune decat ca este o masina mai buna (calitate, fiabilitate) decat multe alte marci, C5 a fost intotdeauna un model reusit Eu nu am vazut aprecierile de pe topicul ala dar am mers o saptamana cu noul C5 prin Portugalia si vreau sa spun ca la toate chestiile unde puteau sa faca ceva aiurea l-au facut. Nu vorbesc numai de plastice, ci de logica controalelor, si feeling cu totul. -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Oct 13 2008, 02:01 PM
Post
#78
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Nu vorbesc numai de plastice, ci de logica controalelor, si feeling cu totul. Ehhh... astai-i farmecul Citroen... love it or hate it... ei tot timpul au fost diferiti. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Oct 13 2008, 04:24 PM
Post
#79
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
Daca vorbim de Lexus atunci vorbim despre divizia de lux a Toyota.... pai de ce divizia de lux a toyotei este data dracului si cam toata lumea e de acord cu asta iar divizia de "lux" a lui VW este naspa? care ar fi problema? lexus nu este dezonorata de a fi purtatoare de piese care se gasesc pe un amarat de avensis? @Tudor. eu voi avea aproape 40.000 in 7 luni. tu ai 35.000 in aprox un an juma. eu zic ca e o diferenta. tu ai bazait masina de colo colo si unde a fost necesar sa franezi ai facut-o iar eu am mers cu pedala la fund prin gropile de pe valea jiului. ma gandesc ca este o diferenta si fata de Lexusul Is de aici de pe forum care acum juma de an statea sa crape pe vremea cand avea aprox 30.000 km. This post has been edited by AZAZEL: Oct 13 2008, 04:25 PM -------------------- |
|
|
Oct 13 2008, 04:38 PM
Post
#80
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Marius draga, sa nu ma fi inteles gresit. Faptul ca apreciez Lexus nu inseamna ca iau in deradere Audi. Mi-am exprimat numai un punct de vedere, usor subiectiv de altfel, ca doar suntem oameni...
P.S. Eu am facut 20.000km in 6 luni. masina are 6 ani. Cum ar trebui sa caracterizez fiabilitatea Skoda in acest caz? (am facut si Defileul Jiului de 2 ori anul asta !) This post has been edited by DORU: Oct 13 2008, 04:41 PM -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 20th May 2024 - 08:52 PM |