Help - Search - Members - Calendar
Full Version: BMW vs. Mercedes vs. Audi
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
laurentiu
Subiectul se refera marca pe care o considerati mai buna, bazandu-va pe alte criterii decat cele legate de comparatia intre modele (de ex. Seria 3 e mai bun decat Clasa C, dar mai slab decat A4). Faceti o comparatie per ansamblu pentru fiecare marca tinand cont de parerile personale. In speranta ca m-am facut cat de cat inteles am sa incept eu.
In primul rand as alege Mercedes. smile.gif
Pentru mine la o marca foarte mult conteaza si istoria ei, iar din acest punct de vedere nu cred ca exista vreo marca a carei istorie sa fie mai fascinanta ca la Mercedes. Un alt motiv este ca, alaturi de marcile suedeze, Mercedes a pus mare pret pe siguranta inca de acum 40 de ani. In plus im motorsport nu cred sa fi fost vreo competitie pe care Mercedes sa nu o fi castigat. Chiar daca nu este cea mai fiabila marca Mercedes ramane totusi o referinta in acest domeniu, nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut Mercedes cu peste 850 000 de km, un clasa E din '93 sau '94, nu mai stiu exact.
La fel ca si Mercedes, Audi imi place pentru istoria sa mai mult sau mai putin favorabila si pentru masinile performate care au scris istorie, precum Audi Quatroo.
BMW nu-mi place deloc. Mi se par masini vulgare in care chiar nu m-as simti in largul meu. Nu contest faptul ca nu sunt bune. In plus BMW este o maca a carei istorie nu este la fel de deosebita precum cea a Mercedesului. De exemplu, cand Mercedes fabrica prima masina supersport din lume (Gullwing) in 1952, BMW fabrica Isetta (un fel de Tata Nano a zilelor noastre). Ok, acum poate veti spune ca nu conteaza istoria, ca prezentul si viitorul sunt mult mai importante, dar pe seama istoriei se poate contura imaginea unei marci, iar din cauza asta Mercedes are cea mai buna imagine de marca din lume.
mike.omega
Pe mine ma lasa un pic rece marcile astea, mai exact imi plac in aceeasi masura si cum nu prea urmeaza sa mi le permit prea curand....

Oricum sper sa nu mutam topicul asta in Combat Zone ninja.gif
laurentiu
Stai linistit ca nici eu nu mi le permit biggrin.gif .
Ideea este ca sunt marci foarte mediatizate si multi au o parere mai mult obiectiva. Ma refeream la o parere subiectiva in care fiecare sa zicem de ce ne-ar atrage una din ele.
PS. fara sa fiu rautacios, nu cred ca te atrag toate trei in aceeasi masura tongue.gif
T u d o r
A fi fan al unei marci anume e, cred, putin childish. Adica, indiferent ca e vorba de S-classe sau de A-classe, ca sa dau exemplul Mercedes. Pe clase, pot sa-mi placa mai mult Audi, Mertz sau BMW, dupa caz.

Daca ne referim la fascinatia pe care ne-o provoaca o marca sau alta... cred ca niciuna dintre cele 3 germane nu exceleaza, facand totdeauna modele sobre, burgheze. Da, daca vorbim de Bugatti, de Alfa Romeo, de Jaguar....
HalbaSus
Daca e vorba de fascinatia fata de modelele unei marci atunci cred ca o singura marca se poate afirma: Mercedes... si asta din cauza catorva modele: SL, CL, CLS, SLR... sunt masini care starnesc pasiunea si chiar nu iti pasa ca s-ar putea strica peste 10 km pentru ca atunci vei putea sa te dai jos si sa o admiri smile.gif

Audi si BMW nu au astfel de modele.

Daca e sa ne referim la modelele "de masa" atunci depinde de modelele comparate si de momentul in care facem comparatia.

Ieri discutam in birou cu colegii despre un versus A4 vs C vs serie 3... Si parerea unanim acceptata a fost ca cea mai buna varianta ar fi o caroserie de C-klass cu motor de BMW si interior de Audi.
Watcher
QUOTE
Audi si BMW nu au astfel de modele

Imi vin in cap actualul seria 6 si defunctul 850 si atat smile.gif
Paul105855
Date fiind cererile pietei constructorii s-au reorientat in sensul ca acum nu mai produc masini extraordinar de fiabile, care sa functioneze fara probleme majore si peste 30 ani, asa cum e cazul unui Mercedes 200D (a.k.a. Cobra), de exemplu. Pur si simplu clientii nu cer o asemenea fiabilitate in conditiile in care vand masina dupa aprox. 5 ani. Parerea mea este ca, prin astfel de modele, Mercedes si BMW si-au creat imaginea de masini trainice, imagine care inca dainuie. Nu zic ca acum nu fac masini bune, dar consider ca la ei in prezent "platesti firma".
mike.omega
QUOTE (laurentiu @ Jun 10 2008, 11:42 PM) *
PS. fara sa fiu rautacios, nu cred ca te atrag toate trei in aceeasi masura tongue.gif


Eh ba nu! Imi place sa le admir dar atat si hai sa expun si motive!

Parerea mea despre Mercedes e ca incearca sa acopere prea multe segemente de piata si nu pot sau si mai rau dau gres! Clasa A, B si R sunt cele mai elocvente modele! Eu inca n-am priceput de ce exista B Class cand este la fel de mic ca A Class. Pretul este destul de mare pentru ce ofera iar cand vezi ca bratul suspensiei spate a fost indoit sa treaca teava de esapament pe acolo te cam apuca nervii. Are o profa de la facultate si am tot studiat B Class, nu imi place!

R Class... nu vad rostul/rolul acestei masini?! Se doreste a fi un MPV highclass, cu awd?! Vaneo ce face?! unsure.gif

Drept dovada ca restul gamei are vanzari destul de bune. Chiar am vazut noul SL thumbsup.gif

La BMW nu inteleg de ce largesc gama SUV-urilor. Este evident ca vor sa se tina de trendul cu SUV-uri insa pe mine nu ma impresioneaza. Restul gamei este interesant, in special Seria 1, care de gand e si Cabrio parca imi place din ce in ce mai mult whistling.gif Ah da! Si culmea! Mie imi place design-ul lui Bangle teehee.gif Ii mai admir pe cei de la BMW pentru faptul ca au montat turbine pe motorul de 3L benzina, pentru ca la un moment dat se bateau cu caramida-n piept ca fac cele mai bune motoare aspirate(ei, BMW sau fanii lor). Acum, din ce am citit prin presa pot sa faca acelasi lucru si cu motorul biturbo de 3L

Trecem la Audi. Q5-ul care e pe drum nu-mi place. Mie ideea de SUV imi spune altceva decat ce vrea sa evidentieze Audi cu Q 5 si 7. In principiu Audi are cea mai echilibrata gama si pentru toate gusturile. E de admirat faptul ca A8 are caroserie monococa din Al, ca au reusit sa dezvolte niste TDI-uri de cap. cil. mare destul de economice(vezi emisiunea Top Gear cu A8 4.2TDI).

Probabil ca nu o sa-mi achizitionez asa ceva prea curand(am eu piticii mei cand vine vorba de ce imi place mie) si de aceea nu ma prea ma intereseaza existenta lor.
Eu mai vreau si altceva de la o masina. Vreau un design care sa trezeasca interes si dupa 4-5 ani(v-am zis ca in Rasnov se uita lumea lung la C4?! laugh.gif ), vreau o masina pe care o sa redescopar inca odata si inca odata!

Hint: C5-ul nou drive.gif
klm
Audi - prea putin interesanti dpdv al atractiei, in afara de S8 niciun model nu atrage.
Mercedes - intruchiparea luxului, din pacate sunt masini frumoase, bune, insa... in afara de a 2-a masina ca valoare licitata (un model in 2 usi de prin 1950-60) si aia dupa care s-a facut SLR-ul.
BMW - imi vine sa casc... numai ca ma trezeste imediat vechea serie 7 (masina din Transporter) care e cea mai frumoasa masina pe care au gandit-o mintile Bavarezilor si botul de rechin al masinilor anilor '80-'90.
Am avut ocazia sa merg (in dreapta) cu un serie7 cu motor de 4L (masina senatoriala) cu peste 200 km/h si nu se misca paharul cu suc de pe bord; dupa ce am luat permisul am lovit un bot de rechin 318, BMW (posesorul masinii era mama unei colege de gradinita de-ale nepoatei mele smile.gif n-a avut nimic (are bara metalica de protectie) VW - o minizgarietura care se vedea doar cand era masina curata si in soare.
Mercedes 2 modele, tatal unei colege are un C de prin '70 care arata impecabil (albastru cu tapiterie din piele crem, nichelat) si despre care a spus ca l-a facut sa uite de mecanica; al 2-lea model este o clasa E din anii '90 care a ajuns la 900+k km si cand s-a dus omul sa-i schimbe bujiile le-a gasit sudate (cica Mercedes ofera reduceri substantiale in schimbul masinilor care au atins 1mil de km pentu masini noi), la nr ala de km are mai putini greieri decat o Laguna2.
Am mers cu A6, A4 (aduse din Germania la 200k km) si in afara de interior nu au nimic interesant.
Deci daca ar fi sa aleg strict intre acestea as merge pe o seria7, daca ar fi sa aleg dupa nevoile actuale as merge pe un 318 (320 devine nesimtit la consum).

OvidiuH
QUOTE (klm @ Jun 11 2008, 01:49 PM) *
numai ca ma trezeste imediat vechea serie 7 (masina din Transporter) care e cea mai frumoasa masina pe care au gandit-o mintile

Nici Audi-ul A8 V12 6.0 din partea a doua nu e de lepadat. smile.gif
klm
Nu e insa cand e vorba de Audi singurul care imi vine in minte e S8 (Ronin smile.gif ), A e banal (desi arata aaaaproape la fel).
f1anatic
QUOTE (klm @ Jun 11 2008, 06:49 AM) *
Am avut ocazia sa merg (in dreapta) cu un serie7 cu motor de 4L (masina senatoriala) cu peste 200 km/h si nu se misca paharul cu suc de pe bord; dupa ce am luat permisul am lovit un bot de rechin 318, BMW (posesorul masinii era mama unei colege de gradinita de-ale nepoatei mele smile.gif n-a avut nimic (are bara metalica de protectie) VW - o minizgarietura care se vedea doar cand era masina curata si in soare.).



Vai ce versus. Cred ca va ajunge la Combat.

Banuiesc cu BMWul senatorial ala ai mers pe un circuit de F1, paharul gol si lipit cu guma de mestecat de bord si nu printr-o zona rezidentiala, urlind girofarul si sirena, cu copii de gradinita trecind strada pentru ca omul pierdea cafeaua de dimineata.
Iar accidentul, parca cineva a pus un link la un test facut de niste ingleji cu un Citroen si un Volvo caramida mai vechi...si stim cum a iesit.

Sint masini bune si mai deosebite toate 3. Dar nu sint singurele masini bune si mai deosebite.

ncristi
3 marci care nu ma intereseaza aproape de loc. Cu exceptie seria 3 de la bmw...

Legat de comfosrtul suspensiilor...urmariti a doua parte a filmuletului:

http://www.youtube.com/watch?v=-tdEKmnWUy4

HalbaSus
Nu am boxe la birou dar din cate tin minte la sfarsitul prezentarii Clarckson spune ca "daca vreti sa filmati o cursa pe hipodrom folositi un C6, in rest luati o serie 5". Oricum C6 e o masina foarte interesanta, iar Citroenul are o traditie destul de lunga la masinile mari... daca esti mai interesat de stil si exclusivism decat de performante atunci probabil un C6 e mai potrivit decat variantele germane.
AlexTM
Mama ce dimineata v-ati trezit pentru off-topice.
klm
Omul a cerut pareri personale, aste ar fi parerile mele.
CITAT(f1anatic @ Jun 11 2008, 04:33 PM) *
Banuiesc cu BMWul senatorial ala ai mers pe un circuit de F1, paharul gol si lipit cu guma de mestecat de bord si nu printr-o zona rezidentiala, urlind girofarul si sirena, cu copii de gradinita trecind strada pentru ca omul pierdea cafeaua de dimineata.
Iar accidentul, parca cineva a pus un link la un test facut de niste ingleji cu un Citroen si un Volvo caramida mai vechi...si stim cum a iesit.

Nu eram pe circuit, eram pe drum drept spre Giurgiulesti iar incidentul (impropriu spus accident) s-a intamplat in parcarea de la gradinita, coboram o panta in fata unui garaj si n-am tinut bine frana, deci lovitura e ca si cum n-ar fi fost.
mike.omega
QUOTE (AlexTM @ Jun 12 2008, 08:43 AM) *
Mama ce dimineata v-ati trezit pentru off-topice.

Nu contribui cu nimic bun la acest topic, deci momentan tu esti off topic smile.gif
laurentiu
Nu pot sa zic ca imi place foarte mult una din cele trei marci, dar daca ar fi sa ma opresc la o marca, as alege Mercedes din motivele de la primul comment.
KLM, sincer sa fiu si eu ma cam doiesc de experienta ta cu Seria 7. Nu te contrazic, dar mi se pare cam ciudat. Poate daca era vorba se C6-le lui Citroen n-as fi avut nicio indoiala. smile.gif
klm
Ce te mira? Faptul ca ajunge la viteze mai mari de 200 kmh, faptul ca nu se misa paharul de suc de pe bord (nici la 180 in Passat nu se misca) sau faptul ca am mers cu acea masina?
(ma intereseaza prea putin sa fiu crezut in ceea ce priveste ultimul aspect mai ales ca asta s-a intamplat inainte de 2000 si n-as avea de ce sa ma laud astazi cu o asemenea "isprava", pur si simplu am spus ce cred eu despre aceste trei marci, mai departe e treaba ta daca sa-mi iei in considerare parerile sau nu).
Pis!

f1anatic
QUOTE (klm @ Jun 12 2008, 06:21 AM) *
Ce te mira? Faptul ca ajunge la viteze mai mari de 200 kmh, faptul ca nu se misa paharul de suc de pe bord (nici la 180 in Passat nu se misca)


Ma impresioneaza negativ modul in care lumea comenteaza de genul: la paispe sute de mii de kilometri pe secunda nu se misca paharu' cu zeama de pe bord. Dupa atitia a ni, masini comentate si vazute, inca se mai foloseste acest termen de comparatie ? Ca sa nu mai spun ce siguranta inspira paharul de suc pus pe bord, la prima frina.

Personal, nu cred ca aveti sosele care sa sustina 200 kph (de altfel nici noi aici) in siguranta si actele astea de bravura si teribilism ma sperie. Sa fim sinceri, si eu am fost plimbat prin Romania asta vara, si pe noua autostrada spre mare, si cu o masina muschioloasa care iti rupe orice BMW mai putin seria M si de un sofer super capabil...dar nici nu am mirosit 200 kph, ci am stat mult sub.

Nu ma mira adevarul din afirmatii. Ci doar modul in care le-ai facut.
laurentiu
Klm, era doar o parere, nu trebuie sa te enervezi. Asa cum ai spus tu ce crezi despre marcile astea, asa am zis si eu ca ma cam indoiesc ca la 200 la ora in Seria 7 nu se misca paharul ala de suc .
klm
=)))))))
f1, paharul reprezinta o metafora a sigurantei pe care ti-o da masina la viteze mari, normal ca nu am pus un pahar de suc pe bord (de altfel ma si spanzura soferul de-o faceam). Mi-am facut o mare burta de ras (tot metaforic vorbind;)). Hai sa iti dau niste date: in urma cu 2-3 luni (+-1 luna) a fost luat de radar parca in Ianca (Br) o Honda Accord cu 235 kmh, pe drumul dinspre Gl spre Br a fost prins un motociclist cu 245 kmh, luna trecuta am mers spre Oancea (Gl) noaptea cu 180 kmh, anul trecut am mers in masina unui prieten (G3 - 1,6) cu 185 kmh (tot spre Giurgiulesti si poate ca ajungea la 200), cand am adus masina din Campia Turzii am mers pe portiunea Focsani - Galati cu 160 kmh (G4 - 1,4, poate ar fi mers mai mult insa n-am vrut sa risc fiind incepator si necunoscand prea bine drumul), am mers cu 120-140 prin oras in traficul de la 7-8 dimineata (am ajuns in 7-8 min din gara mare in Barbosi adica traversand tot orasul), cu acel BMW am atins aproape 230 kmh si mi-am dat seama de viteza cand m-am uitat la indicator (scazand 5-10% iese o viteza de peste 200 kmh); desi strazile patriei sunt departe de a fi sigure sunt numeroase portiuni in Ro unde poti atinge aceste viteze.
laurentiu, nu pot sa ma enervez din cauza unui schimb de pareri
edit: viteza chiar ucide si ucide urat, probabil ca fiecare dintre noi cunoastem povesti infioratoare, cu toate astea mai sarim uneori peste ratiune si calcam prea tare pedala.
f1anatic
QUOTE (klm @ Jun 12 2008, 09:54 AM) *
=)))))))
f1, paharul reprezinta o metafora a sigurantei pe care ti-o da masina la viteze mari, normal ca nu am pus un pahar de suc pe bord (de altfel ma si spanzura soferul de-o faceam). Mi-am facut o mare burta de ras (tot metaforic vorbind;)). Hai sa iti dau niste date: in urma cu 2-3 luni (+-1 luna) a fost luat de radar parca in Ianca (Br) o Honda Accord cu 235 kmh, pe drumul dinspre Gl spre Br a fost prins un motociclist cu 245 kmh, luna trecuta am mers spre Oancea (Gl) noaptea cu 180 kmh, anul trecut am mers in masina unui prieten (G3 - 1,6) cu 185 kmh (tot spre Giurgiulesti si poate ca ajungea la 200), cand am adus masina din Campia Turzii am mers pe portiunea Focsani - Galati cu 160 kmh (G4 - 1,4, poate ar fi mers mai mult insa n-am vrut sa risc fiind incepator si necunoscand prea bine drumul), am mers cu 120-140 prin oras in traficul de la 7-8 dimineata (am ajuns in 7-8 min din gara mare in Barbosi adica traversand tot orasul), cu acel BMW am atins aproape 230 kmh si mi-am dat seama de viteza cand m-am uitat la indicator (scazand 5-10% iese o viteza de peste 200 kmh); desi strazile patriei sunt departe de a fi sigure sunt numeroase portiuni in Ro unde poti atinge aceste viteze.
laurentiu, nu pot sa ma enervez din cauza unui schimb de pareri
edit: viteza chiar ucide si ucide urat, probabil ca fiecare dintre noi cunoastem povesti infioratoare, cu toate astea mai sarim uneori peste ratiune si calcam prea tare pedala.


Iti doresc calduros sa fii (fiti) prinsi de radar si sa ti se (va) suspende carnetul ani de zile. Nu pt ca ati bagat un 15-30 kph in plus prin afara localitatilor, pe acele portiuni care permit. Nu sint absurd sa pretind ca lumea nu adauga un spor de 5-10% peste viteza legala pe acolo pe unde se poate. Dar ce tocmai ai recunoscut tu se numeste RECKLESS DRIVING (nu stiu cum sa ii spun in romaneste) iar aici mergi drept la pirnaie. Ceea ce sincer MERITI, pt ca la viteza aia ai pus in pericol viata a zeci de oameni. Soferi ca tine NU ar trebui sa existe pe drumurile patriei tale (sau ale mele) si sincer, daca ai sa te plingi vreodata ca ti s-a luat carnetul aici pe forum, o sa aplaud decizia autoritatilor.

Iar faptul ca ai atins 230...sincer tot ce ai nevoie sa atingi 230 in masina aia este maxim 700 de metri drepti si decent asfaltati. Nimic impresionant. Iar in majoritatea celorlalte masini...sa zicem maxim un kilometru jumate relativ drept si decent asfaltat.
klm
M-au prins, in Ilfov, cu 82 kmh.
Majoritatea care a mers cu mine spune ca cica as fi un sofer bun si prudent, nu-o contrazic dar nici nu imi iau lumea-n cap; tot ceea ce ai spus legat de viteza este corect si n-o sa incerc sa ma disculp, atat doar ca in BMW am mers in dreapta, masina era a unui senator moldovean (din R. Moldova) asa ca probabilitatea de a fi fost oprita era aproape 0, Passatul avea cutie automata si motor de 2.5, venind de pe 1.4 bagi piciorul in acceleratie si te trezesti ca ai 180 (de fapt atunci mi-am dat seama ca merg cam repede si am moderat-o), drumul spre Giurgiulesti e drum spre vama: lat si drept, Focsani - Tecuci este neteda ca-n palma, dreapta si 2 benzi pe sens, aveam 160 pe la 6 dimineata si lumea zbura pe langa mine (dupa 1-2 min am lasat-o la 100) iar traversarea orasului se poate face pe faleza superioara care e dreapta, nu are decat 2 (semi)intersectii, niciun semafor, 3 treceri de pietoni la care vezi pietonii de la juma de km iar la 7-8 dimineata lumea vine spre gara, eu ma duceam in cealalta parte deci aveam soseaua libera (toate astea nu inseamna ca am fost ferit de pericole, din contra, si multumesc Providentei ca nu mi le-a scos in fata atunci si mi le-a scos la 20-30 kmh).
Nu incerc sa impresionez pe nimeni cu ceea ce spun, sunt doar experientele mele cu acele marci de masini.
DRAGOS
Treaba asta e cat se poate de subiectiva smile.gif Personal nu dau doi bani pe istorie si badge. Daca o masina imi ofera in materie de siguranta, confort, fiabilitate etc. tot ce imi ofera o alta marca, cu istorie si imagine de marca, la un pret semnificativ mai mare, voi da cu siguranta banii pe prima.

Plus de asta, si eu ca si Tudor nu pot da un castigator clar intre ele. La clasa medie, dintre cele 3 imi place A4, dar banii i-as da pe un lexus IS biggrin.gif La clasa mare imi place E-class, pe cand la clasa de lux imi place A8.

Si treaba asta se poate extinde la toate clasele in care cele 3 marci au modele. smile.gif
AZAZEL
mercedes are niste modele exclusiviste pe care nici bmw si nici audi nu le au si nu le vor avea in urmatorii ani si de aia consider ca premium-ul adevarat inseamna mercedes.
totusi la modelele de rand , alea care asigura vanzarile , mercedes paleste. au facut rabat la calitate si au anumite modele care nu au ce cauta in gama mercedes insa toata lumea se uita dupa vanzari si profituri.
bmw are probabil cele mai bune motoare iar in ultima vreme parca au inceput sa-si corecteze designul masinilor. x5 -ul mi se pare o incantare. ce nu-mi place la bmw sunt interioarele masinilor. urate. urate foc. oamenii fie nu sunt inspirati , fie nu-i intereseaza fie naiba sa-i ia. mi-ar trebui mult curaj sa imi iau un bmw daca as avea bani. practic, tot timpul ti-l petreci in masina si nu in afara ei iar daca interioarul nu te incanta atunci e rau.

audi parca sunt prea in goana dupa clienti, dupa vanzari. vor cu tot dinadinsul sa-i prinda pe cei doi. cica in urmatorii 7 ani pregatesc lansarea a inca 10 modele : Q3, Q1 si probabil Q6, A7, A5 decapotabil, A5 sportback, A4 allroad, A3 sedan, R4 samd.
cu toate ca imi place ca o masina sa fie spatioasa, consider ca dimensiunile lui A4 sunt prea mari. de exemplu A4 este cu aprox 15 cm mai lung decat seria 3 si C klasse si cu 15 cm mai scurt decat seria 5 si mercedes E.


drabisan
QUOTE (AZAZEL @ Jul 28 2008, 06:28 PM) *
x5 -ul mi se pare o incantare.


Ala nou? Spune-mi ca da si vomit!
Ala nou, din punctul meu de vedere, arata la fel de poponaut ca Outback-ul! X5-ul ala vechi arata cit de cit ok, dar asta nou...
Sper ca Mertz-ul sa nu ajunga in halul ala niciodata!

E o opinie, puteti sa o cobateti la greu, dar e opinia mea!
T u d o r
Prin comparatie cu pimp-mobilul Q7... crede-ma ca si eu zic ca e frumos. biggrin.gif
20krpm
de vreo citeva ori mi-am pus si eu problema asta. ce mi-o fi placind la fiecare.

incep cu mercedes, pe care il consider intr-un fel initiatorul modei de masina de lux. si este, jos palaria. de cite ori vad cite-un model de-al lor imi place din prima, nu ca la majoritatea celorlalte masini, la care noutatile sint initial un fel de "yeak" si abia dupa vreo 2-3 luni incep sa-mi placa (sau sa contuinue sa nu-mi placa smile.gif ). la fel e si cind te urci intr-unul, fie ca-l conduci fie ca nu. e o masina care iti da o senzatie de alunecare, de deplasare lina si continua, chiar daca o bruschezi nu te arunca dintr-o parte intr-alta. asta vine insa cu reversul medaliei - de cite ori am avut ocazia sa conduc un mercedes mi-a dat impresia unei masini cu multa intertie, parc-ar fi mult mai grea decit se vede dinafara. oricum, din pacate, e o masina care nu ma reprezinta. nu stiu de ce, am intotdeauna senzatia ca a avea un mercedes mi-ar solicita o anumita atitudine care nu-mi apartine. cred ca iubesc mult prea mult pantalonii scurti si restaurantele care nu au fetze de masa de pinza alba, ca sa renunt la ele pentru un mercedes.

bmw 3-series si 5-series nu-mi spun mare lucru. in sensul ca nu cred ca as plati in plus pentru ele fata de o honda sau un nissan de aceeasi marime, doar pentru ca-s bmw. X-series mi se par destul de nereusite, cu exceptia lui X6 care-mi place (dar am avut prea putin ocazia sa-l cercetez). 6-series in schimb imi plac mult. cabrio-urile, si 1 si 3, sint destul de cool, intra categoric pe lista mea de preferinte. mai mult sau mai putin intimplator din cind in cind trebuie sa conduc un 328i (sau mai demult 325i), al unui prieten care sta la juma de block de mine si care bea la petreceri pina nu mai poate sa conduca, si pot sa zic ca imi place masina. place-place-place.

audi - am avut un a4, timp de 3 ani. am si scris pe-aici destul de multe despre el. o masina stabila, calma, comfortabila, foarte usor de condus. as cumpara oricind inca una. iar daca fac A5 convertible, am un ochi pe ea inca de pe-acum. (face parte din categoria "if you guys make it, i'll buy it".) A6 iarasi e o masina care nu-mi spune multe, a8 e dintr-o lume din care nu vreau sa fac parte asa ca nu stiu mare lucru despre ea. Q7 a fost pe lista vara asta, cind a trebuit sa schimbam tribeca, dar n-a putut concura la pret, asa ca am renuntat. frumoasa masina insa. (apropo, pe lista de care zic n-au fost X3, X5, ML-urile sau GL-urile - nici nevasta-mea si nici eu nu sintem atrasi de suv-urile lui bmw sau mercedes.) am avut o colega de serviciu care avea un TT, destul de ziffy, dar imi place mai mult hondutza mea.

nu sint de-acord cu voi cind spuneti ca marcile astea n-au modele dupa care sa faci o pasiune. SL si SLK de la mercedes, Z-urile si 6-series de la bmw, A5 si TT de la audi - toate sint hot.

pe scurt insa, toate astea 3 marci sint la concurenta, si in permanenta au modele echivalente si comparabile direct. probabil ca pretul ar fi pentru mine un criteriu foarte important de alegere, iar in rest ar fi chichitze. dar asta-s io - nu-s omul brand-urilor.
G e o r g e
recomand calduros sa le conduceti pe fiecare in part si apoi sa veniti cu impresii si pareri . fara suparare , dar un DT de 5 - 10 km nu inseamna ca poti pricepe ce poate o masina , iar motorizarea / cutia pot fi nefericit alese pe respectivul model (valabil la orice versus)

audi pica din start la mine din cauza lipsei de service .
bmw are suspensii mult prea dure pentru drumurile noastre
mercedes poate fi o combinatie intre confortabil si sportiv cu valente preponderent confortabile. ce poate fi mai placut decat a putea conduce in perfecta liniste si pace ( dupa o zi lunga am nevoie de liniste si pace ) si cand vrei sa se auda doar muzica sa se auda doar muzica . sa nu simti nici o denivelare din drum si sa mergi in "boii tai" acasa. asta am gasit eu la mercedes. apoi daca vrei poate ca masina sa devina sportiva si sa auzi ragetul de sub capota , difuz si gros .
apoi sunt acele drumuri interminabile , mii de km inghititi de masina in putine ore ... aici confortul primeaza pentru mine , nu am nevoie de zgomote sau supensii dure , vreau ca totul sa fie intr-un confort maxim.

pentru cei care baga 200 + in oras , va doresc multa parnaie

pentru mike : clasa B este sensibil mai mare decat clasa A . am testat ambele modele iar cu un B am fost pana in austria si inapoi 4 persoane + bagaje + cumparaturi ! daca iti vine sau nu sa crezi B -klasse este o masina de familie cu al doilea portbagaj ca dimensiune dupa S (din ce stiu eu) . are o pozitie initial mai ciudata la volan , dar te obisnuiesti repede si masina este o placere .

HalbaSus
QUOTE
audi pica din start la mine din cauza lipsei de service .


Asta depinde de oras, in Oradea nu exista deloc service BMW (doar reprezentanta) iar service Mercedes exista de aproximativ un an (defapt stii si tu)... Defapt reprezentanta mercedes avea un service dar nu era autorizat de MB si era extrem de prost (poate s-a mai schimbat in ultima vreme), oricum pe vremea cand duceam ML-ul la ei era jale.
Audi are cel mai mare si cel mai vechi service din Oradea... desigur sunt banditi la drumul mare... ora de manopera e peste 100 RONi, dar in afara de preturile aberante nu am ce sa le reprosez. Am apelat la ei cu garantia A3-ului (odata pentru o cotiera care nu mai statea in anumite pozitii, odata pentru jaluzeaua de la trapa) au fost prompti si nu mi-au complicat existenta, in plus cand iesea din service masina era spalata.

Oricum se pare ca nemultumirea fata de service-urile romanesti e omniprezenta, aici in vestul tarii sunt multi care isi duc masinile la service (inclusiv revizii) in ungaria... Am fost si eu cu un S-klass la service in ungaria si intr-adevar sunt mai atenti cu masina, pentru o bataie minuscula pe care doar proprietarul o auzea a mers cu noi un mecanic vre-o 10 km pana si-a dat seama ce provoaca bataia).
G e o r g e
si la noi sunt atenti . pentru ca pe MB ii verifica cineva .
sandman
care mi se pare mai buna din astea 3? hmmm pai aleg.....toyota:))
Baby Blues
Nu bag in seama ce a scris colegul de mai sus.
Oricum aici avem si noi un topic doar despre masini nemtesti si nu inteleg de ce intervine cineva cu ... Toyota. biggrin.gif
Asteptam sa scrie Lexus si aici poate ma indoiam de eficienta versus-ului. Dar ... Toyota vs BMW< AUDI SI MERCEDES? Aici domle e cam forata comparatia. Oricum nu ma bag in versus pentru ca parerea mea este subiectiva. Pot doar sa punctez la interior unde Audi-ul mi se pare cel mai finisat. Ahaa... deci m-am bagat!
20krpm
zdai seama. daca i se pun pe tava un yaris si un a3, el se duce hipnotic la yaris. corolla si 328? corolla, cep... highlander si GL? highlander-u rupe GL-u la orice ora. si daca e sa umblam la finetzuri, cum sa dai bunatate de solara pe un m6? rolleyes.gif
_Constantin_
E foarte usor se denigrezi o marca, mai greu e sa ii recunosti meritele. Sunt 100% de acord cu f1anatic " Nu sunt singurele masini ce au ceva deosebit". A adus cineva vorba de istorie la un moment dat si cum ca ar fi una anosta in ceea ce priveste aceste 3 marci, dupa mine sunt pionierii automobilului in forma lui actuala, comfortabil, sigur si puternic.

Catvea exemple de masini care si la 20-30 ani de la lansare, unele chiar mai mult sunt fascinante pentru ce ofereau la vremea aia.
AZAZEL
apropo de pozele de mai sus:

un audi quattro costa si peste 150.000 euro. problema este ca chiar daca ai banii astia, sunt putini care sunt dispusi sa vanda o asa masina.
ozz86651
Zilele astea ma zgindarea ceva si am inceput sa ma uit la preturi la BMW (in special seria 1 si 3 care aici insemna numai 2 modele fiecare: 128, 135, 328 si 335). Binisor sub 35k poti lua un 135 care e super. N-am vazut nici un optional care sa ma tenteze, decit poate la ~1300$ parca e cutia DSG. Parca x la seria 3 costa inca 1500 in plus. Pentru ~40k poti lua 335 in 4 usi.
Dupa aia m-am uitat la Audi. Pai mi s-a facut rau. Ma asteptam sa coste mult mai putin macar pentru faptul ca in US Audi nu are nici o imagine, sau in nici un caz una pozitiva. Pai pe A3 si A4 modelele de 3.2 TFSI costa cit 135/335. Numai ca au 50 de cai in minus. S-urile au preturi ridicole. A, inteleg perfect de ce vad un audi din an in pasti cind e plin de bmwuri.
PS: stiu ca bordul e mai misto si ca are quattro, dar e facuta de VAG, are reputatie slabuta, caracteristic dinamice inferioare, nu tine pretul de achizitie ca BMW si nu da pasaricile pe spate. Pai ma scuzati. Merita luata in considerare daca era cu 10% mai ieftin.
20krpm
QUOTE (ozz86651 @ Oct 7 2008, 06:44 PM) *
Zilele astea ma zgindarea ceva si am inceput sa ma uit la preturi la BMW (in special seria 1 si 3 care aici insemna numai 2 modele fiecare: 128, 135, 328 si 335). Binisor sub 35k poti lua un 135 care e super. N-am vazut nici un optional care sa ma tenteze, decit poate la ~1300$ parca e cutia DSG. Parca x la seria 3 costa inca 1500 in plus. Pentru ~40k poti lua 335 in 4 usi.
Dupa aia m-am uitat la Audi. Pai mi s-a facut rau. Ma asteptam sa coste mult mai putin macar pentru faptul ca in US Audi nu are nici o imagine, sau in nici un caz una pozitiva. Pai pe A3 si A4 modelele de 3.2 TFSI costa cit 135/335. Numai ca au 50 de cai in minus. S-urile au preturi ridicole. A, inteleg perfect de ce vad un audi din an in pasti cind e plin de bmwuri.
PS: stiu ca bordul e mai misto si ca are quattro, dar e facuta de VAG, are reputatie slabuta, caracteristic dinamice inferioare, nu tine pretul de achizitie ca BMW si nu da pasaricile pe spate. Pai ma scuzati. Merita luata in considerare daca era cu 10% mai ieftin.

mh. carsdirect are pret de $31,500 la a4 2008 cu motorul de 3.2 (ala de 255hp), fwd. si de $25,700 la ala cu motorul de 200hp. modele de 2009 nu vad decit awd, care-s $40,000, respectiv $34,000. 328-ul si 325-ul de 2008 sint $38.600 si $32,500, xi-urile sint numa cu vreo $1500 mai scumpe. asa ca daca te uiti dupa awd se pare ca bmw e way to go, iar daca te uiti dupa ceva regular, te gindesti daca vrei sa dai $7000 in plus pe tractiune pe spate si 50hp extra. probabil ca peste citeva zile insa o sa-i vezi si pe audi ajustind preturile de la top end ca sa fie mai tot p-acolo ca si bmw. intotdeauna au tinut aproape. frankly, intre astea doo io n-am nici o favorita.
ozz86651
FWD pe 255HP si cuplu cit cuprinde? De rahat, nici nu se pune problema. Deci RWD sau AWD is the only way to go.
Nici eu nu am preferinte intre ele, decit ca imi place Audi la interior dar in rest argumentele (pret, dinamica, tractiune, putere) sint de partea BMW.
20krpm
sounds to me like somebody's getting a bimer pretty soon whistling.gif

pinch.gif
Watcher
Dupa parerea mea, daca vrei awd Audi este the ONLY way to go in clasa asta.
Pt ca torsenul de la audi >[repeat 100 times]> awd ul de la bmw...
DRAGOS
si ai uitat de subaru smile.gif

ok, daca te gandesti la clasa medie premium, subaru cade. Dar daca vorbesti doar de clasa medie subaru ramane acolo sus. smile.gif
ozz86651
QUOTE
sounds to me like somebody's getting a bimer pretty soon


Asa ma gindeam si eu pina de curind (nu neaparat biommer dar era o optiune) numa ca criza asta m-a lasat cu uitatul pe internet sad.gif smile.gif
AZAZEL
pe cand vanzarile bmw in septembrie scad cu doua cifre cele audi cresc cu doua cifre iar asta poate spune ceva despre modul cum creste calitatea celor de la audi.

apoi, voi spuneati ca audi e facut de VAG. adevarat. insa cred ca audi incearca sa se debaraseze cat mai mult de aceasta prejudecata a clientilor. ma intrebam de ce motorul la masina mea are acum 143 cp si restul motoarelor commonrail de pe VAG au 140 cp. cred ca este o chestie de marketing menita sa scoata in evidenta tocmai aceasta debarasare astfel incat lumea sa nu considere ca motoarele sunt identice samd.
AZAZEL
un filmulet facut de audi(cred) in care incearca sa caracterizeze proprietarii de mercedes, bmw , lexus si .....audi.

interesant.

http://www.youtube.com/watch?v=OfXqt0PuHQk
T u d o r
Yeah right. Super interesant, sunt convins ca si concurenta e capabila sa faca filme de-astea. Reclame...
HalbaSus
Din pacate Audi incearca sa perpetueze o imagine care nu mai corespunde deloc cu adevarul... Pe vremuri probabil era asa (sau poate ca in alte tari e asa in continuare desi ma indoiesc). BMW-ul era masina arogantilor, a cocalarilor, a purtatorilor de treninguri "originale", a cefelor late, etc... Mercedesul era masina pensionarilor... iar audi... well, era o masina a oamenilor "normali", "the sensitive germans" cum i-ar numi clarckson, o masina de bun simt, pentru cei care nu vor sa epateze... Ehhh... asta e o poveste a trecutului... Inainte sa apara Q7 (cel mai arogant SUV), inainte sa puna led-uri in faruri (bling-bling my brotha'), si inainte ca audi sa devina o marca preferata a manelistilor.
klm
CITAT(HalbaSus @ Oct 13 2008, 07:13 AM) *
inainte sa puna led-uri in faruri (bling-bling my brotha')

Se pare ca UE crede ca e o idee buna sa fie leduri in faruri pentru ca ofera o lumina potrivita si pe timp de zi.
laurentiu
Se pare ca Audi are talent la astfel de reclame. Imediat ce am vazut reclama asta mi-am amintit de cea cu cele 4 cercuri care simbolizau Alfa, Volvo, BMW si Mercedes=Audi. Poate ca gresesc, dar fiind adeptul unor astfel de reclame, Audi cred ca nu mai stie ce sa faca pentru a atrage cat mai multi clienti, pentru ca traieste intr-o oarecare umbra in fata concurentei smile.gif .
Iar in privinta led-urilor, atata timp cat au un rost, mi se par bune.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.