IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze

This topic is about Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze, the author, 20krpm, wrote about: ozz: - traffic school online... iti spune ceva? /wink.gif" style="vertical-align:middle" emoid=";)" border="0" alt="wink.gif" /> - mamm e de vreo 10-1 ... To read more just scroll down

13 Pages V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze
20krpm
post Sep 27 2007, 10:32 PM
Post #161


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



ozz:
- traffic school online... iti spune ceva? wink.gif
- mamm e de vreo 10-12 ori pe an si se califica la "cam singura data cind conduc suv-ul"
- e plin de... elks (reni?...), care tre sa aiba ceva conditie fizica sa sara peste un gard de 1.5m si sa ajunga pe sosea.


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Oct 18 2007, 09:16 PM
Post #162


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



he, he, din nou topicul asta...

1) dupa ce m-am uitat la preturi ( masini noi si vechi si benzina/motorina), la motorizari masina pe care as lua-o acuma daca as fi in Ro ar fi un Golf 1.9 TDI. pentru ca acolo VW SH se vand mai bine decat Renault-urile, pentru ca dieselul se vinde mai bine si pentru ca la drumurile de acolo si traficul din orasele mari o masina mai mare sau mai scumpa nu face sens, pentru ca mecanicii si taxiurile sunt inca ieftine si fiabilitatea conteaza mai putin. daca as fin Germania probabil as lua un A4 sau un serie3. nu stiu exact care sunt valorile reziduale in Franta asa ca nu ma pronunt poate ne spune James... in UK as lua sigur Accord - devalorizare mica, mai ieftin decat Passatul, fiabil... in America e evident ca din nou ceva Honda sau Toyota face sens mai mult decat o europeana, eventual BMW daca chiar nu ai ce face cu banii si nu ai de platit 3000$ pe luna ipoteca la casa ( cum probabil este cazul prin California sau in NE)..

2) piata auto este inca dupa conceptul "build-in obsolescence" - concept inventat de GM prin anii '40. adica ideea e sa nu pui mai multa tehnologie pe masini decat trebuie pentru ca altfel iti tai singur din profituri. sistem pe care il aplica toti producatorii pana la un punct... tehnologiile noi actuale sunt multe dintre ele posibile de multa vreme dar din motive practice si economice nu au fost implementate. sunt si exceptii, dar in general fiecare companie nu incearca sa puna pe piata decat ceva oleaca mai bun sau mai ieftin decat competitia.

VVT-ul a fost introdus de japonezi en-masse dar ferrari si porsche aveau dispozitive similare din anii '60. nu identice dar cu acelasi scop. cel propus de Toyota s-a remarcat prin simplitate si fiabilitate. la fel VTEC-ul Honda.

3) daca vedem ca piata de lux din lume este dominata de germani ne dam seama ca ei au putut sa se mentina prin inovare continua... dar, si-au permis sa o faca pentru ca acest segment e mai pretabil - masini scumpe cu marje de profit potential mari. Cadillac au tinut aceste marje de profit mari si le-au dat ca prime muncitorilor sau ca dividende actionarilor. Mercedes si BMW au introdus acesti bani in cercetare-dezvoltare.

de aceea ce au facut japonezii in piata masinilor populare este la fel sau mai mut de apreciat. realmente un Accord actual este o masina mai buna decat un Mercedes C klasse de acum 7-10 ani.

4) tehnologic grosul inovarii are loc in tarile dezvoltate. inca pentru ca India si China incep sa vina tare din lume. in ultimul numar din The Economist este o sinteza ainovarii in lumea contemporana. dpdv al bugetelor alocate ( care se coreleaza in mare cu rezultatele) cam 40-45% din fondurile alocate anual in lume pe proiectele de cercetare sunt in America, vreo 29% in Europa si 22% in Japonia. dpdv al cheltuilelilor de cercetare pe unitatea de produs intern brut japonezii sunt pe locul 1, urmati de USA si apoi de europeni. nu sunt date defalcate pe tari europene este posibil ca unele tari europene cu mare pondere de high-tech - elvetia, finlanda sa stea mai bine decat America dar comparam tari de 4-5milioane de locuitori cu o juma de continent cu 300 milioane de locuitori ( inclusiv Kentucky, Mississippi si Alabama care sunt cumva echivalentul local al Ro si Bulgariei rolleyes.gif ).

dpdv al cheltuielilor pe cercetare dezvoltare in randul firmelor auto Toyota este lider urmata de GM si Ford si abia apoi VAG. pe unitatea de produs insa BMW si Merc sunt in frunte urmate din nou de Toyota si Honda.

INSA, in acelasi articol se discuta de 2 chestii:

- outsourcing-ul - adica majoritatea masinilor produse au componente in proportie de doar 30-40% produse de firma mama restul fiind produse de contractori. o buna parte din inovarea auto vine nu de la BMW sau VAG ci de la Bosch, Delphi sau Aisin. aproape 15% din valoarea incorporata in masini este in software si integrarea componentelor electronice.

- Silicon Valley ( care este de departe cel mai mare izvor de inovare din lume) este extrem de interesata in masini. Tesla, firma care a facut acea super masina electrica sport care merge 400km fara a fi bagata in priza si atinbge 100km/h in 3 secunde, este detinuta de un nene Musk care este fondatorul si fostul prprietar al PayPal. tehnologia bateriilor este si ea vanata atat de GM, Toyota si germani dar si de multi-miliardarii din Silicon Valley. masina viitorului va insemna din ce in ce mai multe procesoare si software si mogulii software-ului si internetului vad decrepita piata auto ( mai ales cea americana) ca un potential teritoriu pe care il pot ocupa acum cand epoca motoarelor cu ardere interna se apropie de sfarsit...

apropo de motoare cu ardere interna, Mercedes tocmai a lansat la Frankfurt motorul Diesotto care este acel motor cu aprindere prin compresie dar si prin scanteie, un hibrid de diesel si benzinar care va fi prbabil ultima sfortare a motorului cu ardere interna inaintea pilelor de combustibili si motoarelor electrice... odata cu globalizarea cred ca vom vedea idei aparand din ce in ce mai mult si din China si India alaturi de concurenta acerba dintre europeni, americani si japonezi. desi GM si Ford unii le canta deja prohodul este posibil ca aceste companii sa se trezeasca la realitate si sa reintre in competitie mai vartos ( nu ca n-ar fi, pana la uram si ford si GM au operatiuni destul de dinamice si in europa si in asia, problema este la ei acasa).

This post has been edited by Iulian HondaFan: Oct 18 2007, 10:12 PM


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Oct 19 2007, 02:36 PM
Post #163


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Dar mai este un topic cu acelasi nume (sau tematica) si in COMBAT.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian_1976
post Jan 14 2008, 03:12 AM
Post #164


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 391
Joined: 3-January 08
From: St.Etienne
Member No.: 115.952



...am citit cateva pagini ,foarte interesante pentru orice posesor de auto drive.gif
Cateva concluzii si ca fost locuitor al Bavariei:
1. dealungul anilor germanii au realizat cateva modele fiabile care merg si in acest moment
Audi 80 , Audi A4 primele modele,Pasaturile pana in 98,Mercedes C220 d modelele extrem de fiabile facute
tin aproximativ pana in 2000 , este normal ca notorietatea de masina fiabila sa se duca si dupa 2000
2.mentinand TDI au fost obligati sa l updateze sa spunem ,se stia asta de mult ca nu se mai pot dezvolta tdi
pe viitor indelungat ,ca paranteza multi tehnicieni germani buni au iesit la pensie ,in momentul de fata lucreaza multi turci
si alte nationalitati nu am nimic cu turcii dar ca idee.
...se pare ca din 2008 Audi incepe sa implementeze si ei common railul
3.Toyota intre timp a urcat mult in fiabilitate si nu intamplator multi germani cumpara Toyota la ora actuala .
In Bavaria masinele germane au pierdut teren in detrimentul japonezelor vezi multe Toyota,Honda si Mazda.
Viitorul nu e asa de luminos, daca s ar produce masini mai fiabile ar rezulta :
1.mai putini muncitori in uzinele producatoare de masini
2.subcontractorii de piese ar da faliment
3.muncitori in serviceuri putini
...daca ar fi o masina cu un motor care sa tina 1 milion ,pompa de injectie la fel unde s ar ajunge ?
Trageti voi concluzia...........
..cu respect pentru toti ce au scris drive.gif


--------------------
Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________
,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho.
_______________________________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Jan 14 2008, 11:11 AM
Post #165


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



QUOTE(Cristi86127 @ Sep 25 2007, 04:13 PM) *
Masinile au influentat intr-o oarecare masura ceea ce se intampla acum si aici...pasatul vechi era mai bun decat cel nou, golful 4 a fost mai fiabil decat golful 5, designul spectaculos si interioarele de la Audi sunt de neegalat, germanele nu prea au mai adus nimic spectaculos ca design si tehnologii asa cum ne obisnuisera...comparativ cu japonezele (poate si pentru ca japonezele erau ceva mai in urma, cel putin la design), samd...si peste toate acestea s-a suprapus realitatea romaneasca cu snobi, parveniti, jmenari, manelisti ale caror gusturi si preferinte au transformat mercedesul in masina tiganului, opelul in masina baiatului "schimbi ceva ?", audi in masina traficantului de "trufandale", samd.

Apropo, Opelul nu prea mai e preferat de interlopi, jmenari si manelisti...e deja rusinos pentru ei, mai bine merg cu metroul o perioada sa nu-i vada nimeni, opel are baiatul care vine sa-ti puna gresia sau sa-ti monteze WC-ul, baiatul de la tara care a vrut si el o masina straina, mai accesibila si "buna frate, am avut io, da' nu era a mea..." biggrin.gif, tanarul insuratel care priveste cu speranta in viitor, dar de la parterul garsonierei inchiriate nu vede decat Vectra vecinului director de profesie pe cine stie unde si atunci concluzia vine de la sine. biggrin.gif

Parca ar fi o coada FIFO, pe masura ce jmenarii incep sa agreeze noi modele de lux japoneze, se sterg din preferintele lor modelele mai invechite si mai putin luxoase, cum ar fi Opelul. biggrin.gif

Criminal mesajul ăsta. biggrin.gif

Revenind la subiect, subscriu la cele spuse de iulian_1976. Astă toamnă am fost într-o delegație de 10 zile în Munchen și am remarcat un număr foarte mare de japoneze prin oraș comparativ cu situația de acum vreo 4-5 ani, când am fost ultima dată. În continuare peisajul de dominat de BMW și Mercedes (VW am văzut rar, Audi la fel), însă numărul lor e în scădere (amatorii de lux văd că s-au orientat spre Jaguar pe acolo).


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Jan 14 2008, 10:49 PM
Post #166


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



QUOTE(OvidiuH @ Jan 14 2008, 05:11 AM) *
Revenind la subiect, subscriu la cele spuse de iulian_1976. Astă toamnă am fost într-o delegație de 10 zile în Munchen și am remarcat un număr foarte mare de japoneze prin oraș comparativ cu situația de acum vreo 4-5 ani, când am fost ultima dată. În continuare peisajul de dominat de BMW și Mercedes (VW am văzut rar, Audi la fel), însă numărul lor e în scădere (amatorii de lux văd că s-au orientat spre Jaguar pe acolo).


Eu nu stiu unde ati vazut voi asa de multe japoneze in Germania, ca anul trecut am batut tara aia de la est la vest si de la nord la sud si n-am vazut decat cateva...


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Jan 14 2008, 10:58 PM
Post #167


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



Am zis unde, în Munchen.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
konti
post Jan 15 2008, 06:42 PM
Post #168


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 16-November 07
Member No.: 115.482



QUOTE(OvidiuH @ Jan 14 2008, 10:58 PM) *
Am zis unde, în Munchen.


apropos de discutie... smile.gif
din punctul meu de vedere, cel putin asta vara, majoritatea se orientasera spre porsche. Si spre decapotabile, indiferent de marca smile.gif
Si da, dupa cum se vede din poza, mai erau si ceva japoneze, nu eram chiar singurul cu avensis smile.gif
Attached File(s)
Attached File  P4260093.jpg ( 562.29K ) Number of downloads: 27
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jan 15 2008, 09:17 PM
Post #169


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Confirm cele spuse de konti, cel putin in privinta numarului impresionant de porsche-uri si decapotabile (iar faptul cel mai socant ca decapotabilele erau conduse in special de femei usor supraponderale cu varsta usor trecuta de 30 de ani (adica cu vre-o 10-15 ani trecute de aceasta varsta)). Iar decapotabilele intr-adevar erau din toate marcile... de la mx5 la audi tt, slk, boxter, 911... totusi nu pot sa spun ca am vazut mai multe japoneze decat in romania...

Ce am vazut in schimb in numar mai impresionant decat masinile au fost: BICICLETELE... se vede treaba ca oamenii au bere multa si buna thumbsup.gif


Attached File(s)
Attached File  biciclete.jpg ( 379.06K ) Number of downloads: 19
 


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian_1976
post Jan 16 2008, 01:52 AM
Post #170


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 391
Joined: 3-January 08
From: St.Etienne
Member No.: 115.952



drive.gif ...sa va explic cum sta treaba in Munchen si in Bavaria in general ....
...eu am locuit in Munchen , nu am fost la cumparaturi sau ca turist...
...o familie in Bavaria detine de la doua masini in sus ....
...este adevara acolo vezi cam orice tip de masina mai exclusivista Bugaty, Lamborghini etc acestea sunt exceptii
in general acele persoane au colectie de masini ...venerabilele doamnele de acolo sunt de asemenea impatimite ale volanului
nu este o exagerare daca o sa vedeti o batranica simpatica de aprox 80 ani conducand de exemplu un Mercedes CLK
decapotabil ...ca roman ramai socat pentru ca bunicile noastre in majoritatea stim in ce conditii au trait sau traiesc...
...oricum un popor mai impatimit ca germanii in ceea ce priveste motoarele, auto eu nu am vazut...
...intr-o familie daca au trei masini o sa vezi combinatia :
-germana veche ,o japoneza noua (Toyota,Mazdasau Honda) si inca una pentru copil de obicei tot veche
-daca nu vezi japoneza noua un BMV nou pentru ca e Munchen si la Olympiapark se face BMV si preturile la piese
in Munchen nu sunt prohibitive...
-ca idee nu o sa vedeti Passaturi si Audi noi asa cum vedeti Logan in Romania
Un german daca cumpara o masina si nu i place o duce inapoi la reprezentanta chiar daca pierde o parte din bani ,un roman nu cred ca risca sa piarda o mie de euro sau mai mult in functie de valoarea masinii de obicei o vinde si scapa de ea.
...ideea este ca in comparatie cu anii trecuti masinile germane noi sunt in scadere ...
.. thumbsup.gif sa nu uit conduc un Audi A4 1,8 motor ADR 1995 ,125 cp asta ca sa nu spuneti ca am vre-o japoneza
trageti voi concluziile drive.gif
...cu respect pentru toti .... thumbsup.gif


--------------------
Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________
,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho.
_______________________________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Mar 7 2008, 12:00 PM
Post #171


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Hop si eu, desi nu am nici floricele, si nici bere la indemana...

Topicul am vazut ca se numeste Imaginea...versus...; deci, in privinta imaginii, ca sa ramanem aici, nu cred ca cineva poate face abstractie de situatia din realitatea de zi cu zi a Romanicii: multe masini nemtesti pe strada, mare parte SH de Jermania, luate de pe acolo pentru ca atata si-a putut permite un roman mediu, in conditiile tranzitiei...

recunosc ca am condus masini germane, dupa cum am condus si frantuzesti si italiene...nu am avut niciodata vreuna...diferentele nu cred ca sunt asa de mari, daca le comparam cu cele japoneze...ma refer strict la tehnica si la condusul prin ceea ce, in ultima vreme, a devenit jungla de asfalt a soselelor romanesti...atunci cand detii o masina, esti mai in masura sa-i analizezi si fiabilitatea sau costurile...eu doar le-am condus, nu mi-a (prea) pasat prea mult cat si cum costa...

revenind la imagine, japonezele, in ultimul timp, au ajuns totusi sa fie considerate un pic deosebite; de ce? este intrebarea care se pune... raspunsul, cred eu, este unul foarte simplu: pentru ca suntem educati, prin toate mijloacele, de catre societatea consumerista in care traim, ca lucrurile trebuie schimbate repede, iar schimbarea continua este singura in masura sa asigure fericirea perpetua a umanitatii contemporane...iar, la momentul actual, satuli de atatea nemtesti, romanii, cel putin cei mai informati (notati va rog ca nu m-am legat de nivelul de inteligenta sau de cultura...) si cu o dorinta mai mare de a se individualiza (suntem satui de spiritul de turma...mie cel putin imi repugna total...asa de mult, incat, cateodata, fac ceva deosebit numai pentru a ma detasa de ideile impartasite de marea majoritate a celor din jur...chiar daca fac, destul de des, cate o prostie...smile.gif), vor altceva...nu mai vor acceeasi masina ca a vecinilor, rudelor, prietenilor, cunostintelor, colegilor, etc...

orice decizie de achizitie sau de folosire a unei masini bazata pe o lozinca de genul Passat frate sau Japs Rulez mi se pare o aberatie...in primul rand conteaza cum te simti tu, ca om, in masina respectiva, si ce simti atunci cand te uiti la ea...recunosc ca sunt proaspat posesor de Toyota...pe care am achizitionat-o in urma unor cautari care au durat vreo 4 luni...si in care am trecut aproape pe la toti dealer-ii importanti de pe la noi...am luat-o pentru ca ma reprezinta...atat si nimic mai mult...si pentru ca imi place cum ma simt in ea, cand merg cu ea...

cel mai bun prieten al meu are un Golf IV, de care este foarte multumit, si destul de mandru...si, subliniez, avem aceleasi valori culturale si sociale...in Golf-ul respectiv nu cred ca a rasunat vreodata vreo manea...familia lui are o traditie in a conduce masini nemtesti, aproape toate SH...si sunt oameni mai mult decat respectabili, muncitori, care au ridicat o afacere din nimic, si pentru care muncesc si astazi din zori si pana-n noapte...nu sunt pietari, sunt ditamai firma de constructii...

am prieteni care conduc Megane Sedan, un altul tocmai isi cumpara un Opel Corsa, sotia mea conduce un Matiz, eu inca mai am Dacia mea berlina mai veche, cu care am facut o gramada de treaba...pentru ca asta li/mi se potriveste lor/mie...si nu judec pe nimeni...fiecare are dreptul sa-si cumpere ce masina doreste...si cum doreste...

ce nu suport, si nu am suportat niciodata (am un exemplu concludent chiar zilele astea...nu dau nume, ca nu are rost, dar este vorba de cineva care a luat decizia de a cumpara o masina la sfatul rudelor/prietenilor, ducandu-se la un singur dealer si facand un singur drive-test cu o singura masina...fara sa se intrebe daca nu cumva mai exista si alte masini in care el s-ar simti bine...acum ii cam pare rau...) este, repet, spiritul de turma...nu suport oamenii care-si cumpara o masina doar pentru ca "se poarta"...fara ca masina sa-l reprezinte, nici pe el si nici stilul lui...sau pentru a demonstra apartenenta la anumite grupuri...sau din o mie si alte motive, care nu sunt ale lui...

refuz fanatismul din start, refuz prejudecatile tot din start, eu iau o decizie mai incet, dupa ce pun in balanta mai multi factori, si analizez cat mai multe alternative...si, mai ales, nu incerc, niciodata, sa ma justific in fata nimanui...spun doar ca, in urma informatiilor pe care le-am avut, consider ca am luat cea mai buna decizie pentru mine...de data asta am ales o japoneza...recunosc ca, daca pretul nu ar fi contat, as fi luat un Audi A5 sau S5, numai pentru design-ul rascolitor...pentru mine conteaza...sa-mi placa de masina si pe dinauntru, si pe dinafara...la banii pe care i-am dat, Avensis-ul este mai mult decat corect...si peste cateva nemtzoaice...

ca sa trag o concluzie: imaginea actuala (subliniez actuala) a masinilor japoneze in Romania este in crestere...iar de nemtesti suntem cam satuli...orice imagine cu care esti bombardat zi de zi, ora de ora, ajunge sa nu mai dea nici o reactie, de nici un fel, cu atat mai putin emotionala...

PS: design-ul de la Mazda 6 mi se pare demential...alaturi de Audi-ul S5 mentionat mai sus si de Lexus IS sunt masinile care imi plac ff mult...ca sa adaugam si ceva englezoaice, ar mai fi noul Jag XK si Aston Martin DB9...ca tot vorbim de imagine...lol...


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dany_s
post Mar 7 2008, 04:22 PM
Post #172


specialist
******

Group: Membri
Posts: 550
Joined: 14-October 05
From: Montreal,Ca
Member No.: 58.382



foarte bun post, felicitari!

reflecta exact ceea ce gandesc si eu

ar trebui citit cu atentie in totalitate!


--------------------
Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D

Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed)
http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/
Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Mar 7 2008, 04:58 PM
Post #173


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



DE acord 99% cu postul tau, Adriane. Restul de 1% il spun imediat. Cu riscul de a jigni pe cineva si cu promisiunea ferma ca nu asta vreau, spun ca in curand toyotistii vor deveni un "clan" asemanator cu al tedeistilor. Ceva de genul "daca nu-ti iei toyo esti "neinformat" - ca sa zic asa, sau chiar prost, sau nedestupat, sau incult, sau manelist, sau orice alt apelativ cu conotatii peiorative pe care il poti scoate la o adica. smile.gif

Sa va vad eu atunci pe ailalti toyotisti ce o sa migrati spre Honda, Subaru... ca ultime bastioane al educatiei auto, apoi cine stie unde? Tendinta asta exclusivista e normala pana la un punct, iar acel punct se depaseste atunci cand "clubul" devine miscare de masa. Atunci valorile nu mai pot fi controlate si cernute, in "club" intrand tot soiul de insi, mai mult sau mai putin remarcabili. Atunci, nucleul nu se mai regaseste in masa creata in jurul lui si tinde sa se smulga. Intotdeauna exista o elita, fie reala fie autointitulata. Aceasta elita are de regula o anumita distantare, un fel de aroganta fata de mase. Ce se va intampla cu elita voastra atunci cand noul curent de "educatie" va razbi in mase si veti auzi "D-4d frate!", iar Copilu' Minune va incepe sa cante de Landcruzeru' lui? smile.gif

This post has been edited by T u d o r : Mar 7 2008, 05:08 PM


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Mar 7 2008, 05:23 PM
Post #174


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



Mai e mult până departe. smile.gif Sper să nu se adeverească prea curand premuniţia ta.

This post has been edited by OvidiuH: Mar 7 2008, 05:23 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian_1976
post Mar 7 2008, 06:00 PM
Post #175


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 391
Joined: 3-January 08
From: St.Etienne
Member No.: 115.952



Daca s-ar achizitiona un automobil dupa design poate ca Alfa Romeo ar fi fost poate printre primele la vanzari in lume.
In final ,dupa opinia mea ramane fiabilitatea .
Sunt celebre Mercededes 190 , Audi 80, A4 , dupa anul 2000 au inceput sa mai dea rateuri , Toyota a venit tare dupa 2002
cu D4D si astea o sa ramana celebre.
1.Degeaba cumperi o masina,,care te reprezinta,, si in care producatorul garanteaza cureaua de distributie 90 de mii de km
si ele cad cu precadere in 40 ,50 de mii de km (vezi Alfa-Romeo), cand incepe sa te usture buzunarul nu mai gandesti asa.
2. Cumperi o masina de 24 de mii de euro si iti cade pompa de motorina dupa ce ai mers cateva mii,apoi afli ca nu e intamplare ca aproape toate au cazut la toti posesorii , nu spun marca teehee.gif ,ghiciti voi ghicitoarea mea, e de data recenta .
Nu mai este euforia aceea cand o iei noua din reprezentanta si reprez de vanzari zambeste si te felicita de achizitioe. thumbsup.gif
Dincolo de marketing agresiv si reprezentate frumos ornate, raman aceste forumuri unde daca stii sa citesti printre randuri afli multe lucruri care nu le vei afla de la o reprezentanta niciodata. thumbsup.gif


--------------------
Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________
,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho.
_______________________________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dany_s
post Mar 7 2008, 06:36 PM
Post #176


specialist
******

Group: Membri
Posts: 550
Joined: 14-October 05
From: Montreal,Ca
Member No.: 58.382



Toyota e celebra pentru fiabilitate de prin 80 incoace. De fapt pe masinile lor din anii 80 si-au cladit imaginea pe care au au acum ca fiind masini indestructibile.

In europa au fost foarte rar intalnite in anii aia si de aia nu s-a auzit mai nimic insa.

Daca tu ai pus fiabilitatea pe primul loc, nu inseamna ca cel care pune designul greseste. Fiecare cu prioritatile lui. Insa sunt total de acord cu Adrian, ca ar trebui sa primeze "cum te simti tu in masina respectiva" si ca toti ceilalti factori, ideal ar fi sa fie balansati.


-----

Tudor...si eu cred ca mai e mult pana departe. Ce zici tu pare mai mult un curent pe acest forum dar cred ca mai e mult pana sa se aplice la toata tara.

Asa curente specifice pe tari sunt peste tot. Aici cel mai mare curent este Honda de exemplu. Si, putin mai mici, curentele Vw si Bmw.


--------------------
Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D

Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed)
http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/
Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Legionaru'
post Mar 7 2008, 06:42 PM
Post #177


Alergator de viteza
******

Group: Membri
Posts: 3.371
Joined: 19-September 05
From: Craiova
Member No.: 56.143



CITAT( T u d o r @ Mar 7 2008, 04:58 PM) *
Cu riscul de a jigni pe cineva si cu promisiunea ferma ca nu asta vreau, spun ca in curand toyotistii vor deveni un "clan" asemanator cu al tedeistilor. Ceva de genul "daca nu-ti iei toyo esti "neinformat" - ca sa zic asa, sau chiar prost, sau nedestupat, sau incult, sau manelist, sau orice alt apelativ cu conotatii peiorative pe care il poti scoate la o adica. smile.gif


Eu nu cred asta!
Daca se va intampla asta eu nu voi mai face parte din vizitatorii masini.ro.
In viata reala cunosc destui posesori care nu se incadreaza in ce spui tu.Toti iau in calcul la schimbarea masinii si alte marci.
Eu am spus, daca noul Avensis va avea plastice ordinare la interior, "la revedere s-un praz verde"!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Mar 7 2008, 07:43 PM
Post #178


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE(iulian_1976 @ Mar 7 2008, 12:00 PM) *
In final ,dupa opinia mea ramane fiabilitatea .


Mai conteza si sufletul nu numai fiabilitatea.

Alfa 159 spre exemplu ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Mar 7 2008, 09:49 PM
Post #179


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Florine, nu m-am referit la membrii comunitatii masini.ro. smile.gif Voi, baietii si fetele cu Toyota de aici sunteti in proportie covarsitoare "elita". Voi veti avea cel mai mult de suferit de pe urma "globalizarii". biggrin.gif Voi veti pleca la Honda. whistling.gif Unde sper sa va astept eu, desigur.

Exemplul meu vine din viata mea reala, o cunostinta cu Ave i-a spus finului meu (care are RAV) cand l-a vazut cu ea "vezi bai, ti-ai luat si tu masina". biggrin.gif Plin de superioritate... Finul avusese inainte 307, o masina care l-a tinut foarte bine vreo 3 ani, fara probleme. Dar "imaginea" e deja formata, din pacate.

Si credeti-ma ca nu e singurul caz, sunt din ce in ce mai multi cei care, ca si tedeistii, au o atitudine superioara la adresa celorlalti, "prostii" care nu "stie cu ele". smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Mar 8 2008, 02:56 AM
Post #180


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Salut, Tudor!
Ar fi bine, in opinia mea, sa creasca numarul Toyotistilor astfel incat sa devina un clan...Asa n-ar mai avea mecanicii astia smecheri atatea motive de jecmaneala a proprietarilor de masini.
Crezi ca se face primavara cu o mana de "avensis-isti" care posteaza pe masini.ro? Iti spun eu, sunt o cantitate absolut neglijabila in marea de atotstiutori gen "vecinu' de la 2 are, soacra-mea are, educatoarea are, presedintele are, atunci iau si eu ca e buna".

Tu stii cat m-am chinuit sa vand Yarisul aflat in garantie si cati potentiali cumparatori m-au sunat? Unul singur-actuala proprietara... confused.gif
Stii cati interesati m-au sunat cand am vandut Opelul Corsa in urma cu 2 ani si care era tot in garantie? 9 persoane doar in prima zi...
La Yaris am pierdut 4500 euro, la Corsa doar 1000, in conditiile in care Opelul era in 3 usi fata de 5 la Yaris si muuuult mai slab accesorizat...

Deci "marele clan" Avensis nu se poate compara cu cel "nemteasca, frate" sub nici o forma, chiar daca la diversele intalniri Toyota vin o multime de Avensisuri.

Referitor la posibila migrare a toyotistilor catre marci si mai exclusiviste - Honda, Subaru, Daihatsu, Mazda, Suzuki - asta chiar nu pot sa o cred.

Cine vrea sa se detaseze de marea masa a proprietarilor de europene si doreste o japoneza fiabila va alege Honda pentru eleganta, atmosfera high tech si spotivitate, Subaru pentru sportivitate extrema, Toyota pentru confort si siguranta, Daihatsu si Suzuki pentru pret mai redus etc. Bineinteles, nu mai spun de Lexus... biggrin.gif


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post

13 Pages V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 03:48 PM