Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze |
This topic is about Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze, the author, Bogdan104277, wrote about: Air Wolf, Pastrnd proportia la puteri, la motorul de 1.1 de colt, la 1.2 l ar fi avut 82 CP. Si daca nu ma insel eu toate masinile produse dupa 2004 s ... To read more just scroll down
Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze |
Sep 26 2007, 04:26 PM
Post
#121
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Pastrnd proportia la puteri, la motorul de 1.1 de colt, la 1.2 l ar fi avut 82 CP. Si daca nu ma insel eu toate masinile produse dupa 2004 sunt musai euro 4, la 2003 fiatul sigur avea motor euro 3. deci e o mare diferenta. Daca e sa o iei asa atunci exista si renault 12 alpine, la vremea lui cand facea istorie cu 1289 cmc si 125 cp, cu toata nebunia caracteristica unui motor cu carburatie. Problema este ca motoarele moderne, datorita cresterii nivelului de depoluare sunt "impinse" catre puteri din ce in ce mai mici. Evident utilizand tehnologia actuala si renuntand total la sistemele de depoluare puterile obtinute ar fi mult mai mari, spectaculoase chiar. Un exemplu bun e evo 7 si 8 - evo 7 - euro 2, 280cp, evo 8 - euro 3, 265 cp. Si motoarele sunt complet identice dpdv constructiv. Cam asta este ideea de baza. Si camionu' e foarte reusit. sa-l stapanesti sanatos. |
|
|
Sep 26 2007, 04:27 PM
Post
#122
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
QUOTE(air_wolf) imi pare rau dar fiatul meu din 2003 avea 1.2, 16V si 80cp. si motorul era de ceva timp pe piata.
alta, ceva mai veche: peugeot 205 Rallye cu 1294cmc si 103CP in 1988 - asta mai era si carburata. Doar astea doua ? Oricum doua, trei sau cinci exceptii din trecut nu schimba datele actuale. Peugeot 205 Rallye...da, e vorba de Peugeot-Talbot Sport..."Din cauza faptului că multe au fost accidentate pentru că erau greu de pilotat, e aproape imposibil să mai găsești un 205 Rallye în stare bună." Ca motorizare e ok, desi cu doua carburatoare Weber nu vreau sa ma gandesc cat consuma ca sa scoata 103CP...aici e vorba de supraalimentare, arbore cu came sport si cam atat...un motor fortat, dar pentru vremea aia era o realizare destul de mare chit ca masina respectiva isi petrecea o mare parte din viata in service...nu stiu daca se poate lua in calcul...eu ma refeream totusi la motoare/masini cat de cat echilibrate care sa-ti ofere o siguranta, fiabilitate si consumuri de bun simt. Asa daca ma apuc sa caut gasesc si pe la japonezi tot felul de pocnitori din astea bune de distractie si contruite cu un anumit scop, pentru rally si nu pentru o utilizare continua si normala de catre user normal. Cu Fiatul acela e alta poveste, italienii se pricep la motoare si inovatii, pacat ca atunci cand trebuie sa le puna in practica uita ce vroiau sa faca. Asta e un exemplu bun. -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Sep 26 2007, 04:28 PM
Post
#123
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
misto de tot air wolf cool , o bena plina cu bere
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Sep 26 2007, 04:37 PM
Post
#124
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
consumul si puterea nu fac deloc casa buna impreuna. @bogdan: fiatul era euro4 camionu' ala nu-i al meu!!!! al meu e asta:
Attached File(s)
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Sep 26 2007, 04:57 PM
Post
#125
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
QUOTE(air_wolf) consumul si puterea nu fac deloc casa buna impreuna.
just, repet exemplu cu fiatul mi s-a parut convingator dar atat din cele doua. Asa daca as sta sa cauta pe net, as mai gasi exemple de motoare europene din trecut care au performante mai mari decat ce am exemplificat eu raportate la aceeasi cilindree (uite ca normele EURO nu le-am luat in calcul si au o influenta destul de mare ), dar per total cam asa stau lucrurile, japonezii stau mult mai bine la acest capitol si in 2004-2006 nu am gasit nimic superior celor exemplificate de mine...de ceva timp swift 1.6 125CP si poate ca mai sunt si altele. -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Sep 26 2007, 05:46 PM
Post
#126
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Cred ca totusi e deplasata afirmatia: "motoarele japoneze sunt mai avansate decat cele europene". Ca exista motoare japoneze cu raportul cp/cmc mai bun decat la europene e o treaba, dar din asta nu se poate deduce automat ca japonezele ar fi mult mai evoluate.
Exemplele cu motoare de cilindree mica sunt irelevante, deoarece motoarele mici sunt montate pe masini ieftine, daca bagi multa tehnologie intr-un motor mic el va deveni scump, deci masina nu va mai fi ieftina, deci nu merita investitia. Sa luam motoare medii: Din partea europei, cel mai popular constructor german, VW: benzina 2.0 FSI 150 cp motorina 2.0 TDI 140 cp din partea japoniei, vw-ul japonez aka toyota: benzina 2.0 vvt-i 147 cp diesel 2.0 d4d 126 cp (aici stau chiar rusinos avand in vedere ca INAINTE de lansarea motorului 2.0 D4D VAG-ul avea deja pe piata motorul de 1.9 TDI 130 cp) Sau daca ridicam stafeta la 3.0-4.0: Toyota Land Cruiser 3.0 D4d 166 cp VW Touareg 3.0 TDI 225 cp asta la diesel... iar la benzina: Toyota Land Cruiser 4.0 VVT-i: 249 cp VW Touareg 3.6 FSI: 280 cp Singurele motoare japoneze care au un raport cp/cmc exceptional sunt cele de 2.0 de la honda montate pe s2000 si civic type R, in rest motoarele lor sunt comparabile cu cele europene. Si pana acum am discutat doar despre motoare, daca discutam despre suspensii... e naspa rau pt japonezi... suspensiile spate independente sunt de ceva vreme comune pe mai toate compactele europene, noul si spectaculosul auris are suspensii spate independente doar pe o singura motorizare care din cate stiu nu se importa in romania (dieselul de 170 cp), din cate stiu nici civicul sedan nu are punte spate independenta, desi ambele au aparut dupa golf V (si sa nu uitam ca vw a pus punte spate independenta mult dupa ford care a dotat focusul cu asemenea suspensii din antichitate). Si aceste diferente se resimt si la tinuta de drum, in general masinile germane stau mai bine sosea decat cele japoneze, desigur discutam de modele "normale", nu de modele sport gen s2000, wrx, evo, etc. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Sep 26 2007, 06:03 PM
Post
#127
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Am trecut la a treia punga de alune... bere mai are cienva dintre spectatori? :pet: :cheers:
Pe bune, hai sa nu o dam in extrema cu masinile japoneze. Colt cel cu motorul superputernic are in schimb un interior de o calitate cel mult indoielnica. Nu vreau aici sa jignesc pe Cristi, posesor de Colt, dar s-a adus in discutie masina chiar de catre el si am si eu o opinie legata de ea. Am vazut-o de cateva ori (interesat fiind, in cautare de masina), m-am urcat in ea, am tras de toate prin interior si nu mi s-a parut la materiale si calitatea asamblarii peste Loganul pe care il aveam atunci. Tin minte perfect dezamagirea pe care am simtit-o la coborarea din masina, imi placea modelul la exterior si pretul era bun. Dar chestia aia bleu de pe consola... Doamne! Iar in privinta amprtizarii.. .sa fim sinceri, e dura ca naiba, la prima gropita iti sar rinichii. Dar sa termin cu Colt-ul, incer nu vreau sa fie considerata alocutiunea mae ca fiind un fel de atac la persoana, mascat. E parerea mea si atat, nu e o lege. Prin comparatie, 207 si Clio sunt ca si calitate a interiorului din alta clasa. (asta ca sa ma bag si eu cu frantuzestile in lupta, ca ce naiba, e open tournament, nu? ) Am si eu o suparare mare... legata de suspensiile indepemdente... Noul 308 e in vanzare in Europa de vest si n-are suspensie independenta. Am citit vreo 5-6 review-uri despre el pe diverse site-uri de specialitate, printre care si Fifth Gear, lauda aia calitatea excelenta si aspectul interior rafinat, directia foarte sharp, dar... ce naiba, nu puteau si ei sa puna o independenta pe spate?! -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Sep 26 2007, 08:31 PM
Post
#128
|
|
pilot Group: Membri Posts: 384 Joined: 20-November 06 From: pe drum Member No.: 92.818 |
pai ar fi ajuns la acelasi pret ca golful. ma intreb cum a reusit Kia sa faca asta cu C'eed?
si, revenind la oile noastre, nu stiu cum au facut nemtii si cum reusesc in continuare, dar masinile lor sint, in general, mai bine vazute. in clasele premium fac legea cei 3, iar in clasele compacta si medie, toti constructorii isi iau ca etalon Golful si Passatul. sper sa nu ofensez, dar asta e cruda realitate, chiar si constructorii au recunoscut de fiecare data. Si de ani de zile, cam de cind a inventat Golful clasa compacta si s-a construit prima generatie de Passat, ei au stabilit standaredele. de asemenea, BMW, Mercedes au facut legea in clasa premium si s-au batut intre ei. Audi s-a ridicat mult doar in ultimii ani. cei care isi aleg drept competitor in clasa medie o Vectra, sa zicem, aceia sint de obicei francezii sau altii care nu au posibilitatea sa ajunga prea sus. Pina si toyota s-a inspirat de la Merc cu ale sale modele Lexus. Marile inovatii in materie de motoare, cutii si alte alea pe la masini, tot nemtii le-au cam lansat. ce sa zic? sa dam Chezarului ce e al Chezarului! Japii insa, lucreaza pe alta parte; te sensibilizeaza cu masini corecte si fiabile la un pret mai decent. Calitatea servisului si a costurilor de intertinere, atitudinea fata de clienti e mai bine apreciata la dealerii japonezi; si asta va spun io, in toata europa, dealerii japonezi sint mai bine vazuti. |
|
|
Sep 26 2007, 08:58 PM
Post
#129
|
|
pilot Group: Membri Posts: 388 Joined: 19-January 06 From: BT Member No.: 65.872 |
Motorul de pe noul BMW M3 este considerat cel mai avansat motor din lume astazi 26.09.2007. Descarcati de pe MININOVA ultimul episod din FIFTH GEAR (12.04).
|
|
|
Sep 26 2007, 10:15 PM
Post
#130
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
QUOTE(HalbaSus) Cred ca totusi e deplasata afirmatia: "motoarele japoneze sunt mai avansate decat cele europene". Ca exista motoare japoneze cu raportul cp/cmc mai bun decat la europene e o treaba, dar din asta nu se poate deduce automat ca japonezele ar fi mult mai evoluate.
Exemplele cu motoare de cilindree mica sunt irelevante, deoarece motoarele mici sunt montate pe masini ieftine, daca bagi multa tehnologie intr-un motor mic el va deveni scump, deci masina nu va mai fi ieftina, deci nu merita investitia. Sa luam motoare medii: Din partea europei, cel mai popular constructor german, VW: benzina 2.0 FSI 150 cp motorina 2.0 TDI 140 cp din partea japoniei, vw-ul japonez aka toyota: benzina 2.0 vvt-i 147 cp diesel 2.0 d4d 126 cp (aici stau chiar rusinos avand in vedere ca INAINTE de lansarea motorului 2.0 D4D VAG-ul avea deja pe piata motorul de 1.9 TDI 130 cp) Sau daca ridicam stafeta la 3.0-4.0: Toyota Land Cruiser 3.0 D4d 166 cp VW Touareg 3.0 TDI 225 cp asta la diesel... iar la benzina: Toyota Land Cruiser 4.0 VVT-i: 249 cp VW Touareg 3.6 FSI: 280 cp Singurele motoare japoneze care au un raport cp/cmc exceptional sunt cele de 2.0 de la honda montate pe s2000 si civic type R, in rest motoarele lor sunt comparabile cu cele europene. Si pana acum am discutat doar despre motoare, daca discutam despre suspensii... e naspa rau pt japonezi... suspensiile spate independente sunt de ceva vreme comune pe mai toate compactele europene, noul si spectaculosul auris are suspensii spate independente doar pe o singura motorizare care din cate stiu nu se importa in romania (dieselul de 170 cp), din cate stiu nici civicul sedan nu are punte spate independenta, desi ambele au aparut dupa golf V (si sa nu uitam ca vw a pus punte spate independenta mult dupa ford care a dotat focusul cu asemenea suspensii din antichitate). Si aceste diferente se resimt si la tinuta de drum, in general masinile germane stau mai bine sosea decat cele japoneze, desigur discutam de modele "normale", nu de modele sport gen s2000, wrx, evo, etc. nu compara LC ul cu Tuareg , pt ca joaca in clase diferite si scopuri diferite. tre sa fi un pic mai mult decat tembel sa mergi cu SUV cu peste 150 la ora mai ales cu cele de clasa mare ... majoritatea mashinilor germane degeaba au cai in plus pt nu se simt , fac aceiashi treaba la fel cu o japoneza din clasa ei . de ex Corolla benzina matura cu Golful la aceiashi cilindree ca sa nu vb de Avensis sau Accord vs , A4 , Passat sau Vectra.... -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Sep 26 2007, 10:21 PM
Post
#131
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
am o intrebare, pt ca nu ma pasionat si nu am studiat prb , se vand mashini germane in Japonia ?? care este proportia lor acolo si cam cum sunt vazute , daca stie cineva exact nu povesti.
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Sep 26 2007, 10:30 PM
Post
#132
|
|
sofer Group: Membri Posts: 78 Joined: 19-June 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 28.071 |
@ Cristi
in 2003 cand am luat Ibiza era si varianta 1.4 de 100 cai euro 4 cam la fel avea si Clio Ieri am stat 1,5 ore parcat in Bucuresti langa un CLS 500 din care au rasunat multe ritmuri zglobii de manele ... asa ca noi "visatorii" trebuie sa renuntam si la acest model . Am vazut acu vreo saptamana un Avensis pe platforma , am si spus pe forum la alta sectiune dar colegii fani Toyota m-au pus rapid cu botul pe labe ...probabil omului i se parea mai fun sa si-o duca pe sus Pe drumul inapoi spre Oradea am depasit intre Miercurea Sibiului si Sebes un Touareg V10 care ma lua net la orice demaraj (oare ce consum avea cand ii dadea blana) dar pe curbele luate cu viteza era VARZAAAAAAAAAAAA...asa ca Mondeo rulzzz :coolspeak: -------------------- Mondeo TDCi 130 culoare nemetalizata
|
|
|
Sep 26 2007, 11:56 PM
Post
#133
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
QUOTE(HalbaSus) Cred ca totusi e deplasata afirmatia: "motoarele japoneze sunt mai avansate decat cele europene". Ca exista motoare japoneze cu raportul cp/cmc mai bun decat la europene e o treaba, dar din asta nu se poate deduce automat ca japonezele ar fi mult mai evoluate.
[...] Si pana acum am discutat doar despre motoare, daca discutam despre suspensii... e naspa rau pt japonezi... suspensiile spate independente sunt de ceva vreme comune pe mai toate compactele europene, noul si spectaculosul auris are suspensii spate independente doar pe o singura motorizare care din cate stiu nu se importa in romania (dieselul de 170 cp), din cate stiu nici civicul sedan nu are punte spate independenta, desi ambele au aparut dupa golf V (si sa nu uitam ca vw a pus punte spate independenta mult dupa ford care a dotat focusul cu asemenea suspensii din antichitate). Si aceste diferente se resimt si la tinuta de drum, in general masinile germane stau mai bine sosea decat cele japoneze, desigur discutam de modele "normale", nu de modele sport gen s2000, wrx, evo, etc. Halba, de fapt tu aici dai un exemplu de model din gama "de jos", aka nepretentios. nici europenii nu cred ca se obosesc sa puna componente destepte si costisitoare la modelele lor mititele. cu atit mai mult cu cit omului de rind poti sa-i spui la fel de emfatic si ca are suspensie independenta, si ca are suspensie pe arcuri cu 7 spire - el tot o sa se bucure. chestia cu motoarele japoneze mici facute sa fie mai puternice e originata in japonia - acolo e un salt mare de impozite la motoarele care trec peste 2000cmc mi se pare. toti producatorii se chinuiau sa faca motoare mici, impopotzonate ba cu vtec, ba cu vvti, ba cu mivec samd, si si-au pastrat tehnologia, dar odata ce-au ajuns sa produca pentru america initiativa asta s-a mai blegit. QUOTE(vio70407) tre sa fi un pic mai mult decat tembel sa mergi cu SUV cu peste 150 la ora mai ales cu cele de clasa mare ...
hmmm... nu zau. bine ca mi-ai spus. io merg in mod obisnuit cam pe la viteza asta. si (for the record) e japoneza. nu c-ar conta, da macar daca tot e sa tinem cont de topic... -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Sep 26 2007, 11:59 PM
Post
#134
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
QUOTE(HalbaSus) Si pana acum am discutat doar despre motoare, daca discutam despre suspensii... e naspa rau pt japonezi... suspensiile spate independente sunt de ceva vreme comune pe mai toate compactele europene, noul si spectaculosul auris are suspensii spate independente doar pe o singura motorizare care din cate stiu nu se importa in romania (dieselul de 170 cp), din cate stiu nici civicul sedan nu are punte spate independenta, desi ambele au aparut dupa golf V (si sa nu uitam ca vw a pus punte spate independenta mult dupa ford care a dotat focusul cu asemenea suspensii din antichitate). Si aceste diferente se resimt si la tinuta de drum, in general masinile germane stau mai bine sosea decat cele japoneze, desigur discutam de modele "normale", nu de modele sport gen s2000, wrx, evo, etc.
Trebuie sa recunosc ca am mers si cu Mondeo si cu Focus si stau exemplar pe sosea. Insa suspensia antica a Corollei de exemplu (amortizoare, bucsi, bielete) tine mult mai mult la gropile autohtone decat cea a lui Mondeo/Focus. Pe incercate. Si asta este un semn de fiabilitate, in opinia mea (sau de o mai atenta alegere a furnizorilor ? :angel: )... -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Sep 27 2007, 12:04 AM
Post
#135
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
QUOTE(M A R I A N) [Trebuie sa recunosc ca am mers si cu Mondeo si cu Focus si stau exemplar pe sosea.
Insa suspensia antica a Corollei de exemplu (amortizoare, bucsi, bielete) tine mult mai mult la gropile autohtone decat cea a lui Mondeo/Focus. Pe incercate. Si asta este un semn de fiabilitate, in opinia mea (sau de o mai atenta alegere a furnizorilor ? :angel: )... ce bine de tine ca reusesti sa faci o comparatie. mondeo, focus, camry si echo sint cele mai loose masini pe care le-am condus vreodata. -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Sep 27 2007, 12:54 AM
Post
#136
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
In Romania poti vedea cu usurinta aceste diferente pentru ca noi avem gropi, praf, benzina proasta etc.
Multi fac greseala sa-si ia masini care sunt populare (in sensul de apreciate) in vestul Europei dar care pentru drumurile si conditiile din Romania nu sunt potrivite. Eu personal am avut o asemenea experienta. Nu dau nume ca sa nu intru in polemica. Apropos de Camry, pe aici lumea (cei care au auzit de aceasta masina ) nu prea impartaseste opinia ta. Avand in vedere ca din decembrie va fi fabricata atat de aproape, la Sankt Petersburg in Rusia, prevad ceva valuri pe plaiurile mioritice. -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Sep 27 2007, 01:37 AM
Post
#137
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
QUOTE(> T u d o r <) Am trecut la a treia punga de alune... bere mai are cienva dintre spectatori? :pet: :cheers:
Ia mana de pe sticla, aia e a mea. QUOTE(> T u d o r <) Colt cel cu motorul superputernic are in schimb un interior de o calitate cel mult indoielnica.
Nu are bre motor supraputernic, am facut o comparatie cu motoarele europene, actuale, similare ca cilindree de la clasa mica si cam asta a iesit, acum poate mi-a mai scapat cate ceva. Prin 2005 s-au facut niste teste intre modele de la clasa mica in care Coltul a iesit invingator, bineinteles datorita performantelor sale si nu interiorului, a reusit sa suprinda pe toata lumea cu toate ca pe hartie diferentele de CP, cuplu, samd nu erau atat de mari comparativ cu diferentele de comportament din probe. QUOTE(> T u d o r <) m-am urcat in ea, am tras de toate prin interior si nu mi s-a parut la materiale si calitatea asamblarii peste Loganul pe care il aveam atunci.
Aici nu sunt de acord , nu e cine stie ce calitate in materiale, culorile nu sunt prea inspirate dar calitatea asamblarii e ok, designul la interior e super ok, totul la interior e foarte bine organizat astfel incat sa incapa orice gabarit in ciuda dimensiunilor sale reduse. QUOTE(> T u d o r <) Iar in privinta amprtizarii.. .sa fim sinceri, e dura ca naiba, la prima gropita iti sar rinichii.
Exagerezi dar poate esti obisnuit cu barcutele frantuzesti...nu stiu daca ai avut curiozitatea sa vezi cat de stabila este in curbe, viraje, in ciuda inaltimii sale si asta e de preferat. QUOTE(> T u d o r <) Prin comparatie, 207 si Clio sunt ca si calitate a interiorului din alta clasa.
Aici ai dreptate dar sunt multe de luat in calcul la o masina si cam tot ce nu ti-a placut tie la Colt tine de gusturi si preferinte personale. Mai trebuia sa o si conduci si atunci ai fi vazut si altceva. :angel: -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Sep 27 2007, 02:20 AM
Post
#138
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
QUOTE(HalbaSus) Cred ca totusi e deplasata afirmatia: "motoarele japoneze sunt mai avansate decat cele europene". Ca exista motoare japoneze cu raportul cp/cmc mai bun decat la europene e o treaba, dar din asta nu se poate deduce automat ca japonezele ar fi mult mai evoluate.
ok QUOTE(HalbaSus) Exemplele cu motoare de cilindree mica sunt irelevante, deoarece motoarele mici sunt montate pe masini ieftine, daca bagi multa tehnologie intr-un motor mic el va deveni scump, deci masina nu va mai fi ieftina, deci nu merita investitia.
Asta e valabila pentru orice marca, japoneza sau germana, dar totusi sunt marci europene ale caror modele din clasa mica sunt echipate cu motoare japoneze mici si nu invers, probabil pentru ca sunt irelevante. QUOTE(HalbaSus) Sa luam motoare medii:
Din partea europei, cel mai popular constructor german, VW: benzina 2.0 FSI 150 cp motorina 2.0 TDI 140 cp din partea japoniei, vw-ul japonez aka toyota: benzina 2.0 vvt-i 147 cp diesel 2.0 d4d 126 cp (aici stau chiar rusinos avand in vedere ca INAINTE de lansarea motorului 2.0 D4D VAG-ul avea deja pe piata motorul de 1.9 TDI 130 cp) Daca comparam cu toyota din punct de vedere al raportului CP/cilindree atunci chiar e rusinos pentru japonezi iar VW a stat foarte bine dintotdeauna la capitolul acesta. Parca nu as compara Toyota LC cu VW Tuareg dar cred ca ai vrut sa exemplifici pe modele cu cilindree similara. Da, in general motoarele japoneze sunt comparabile cu cele europene (benzina), tot in general cele japoneze oferind un raport cp/cmc ceva mai bun pentru cilindree mica si nu e vorba numai de acest raport si de datele de pe hartie, acei CP se simt mai bine in comportamentul masinii insa per total diferentele nu sunt asa de mari, acum nu am spus ca e o diferenta de la cer la pamant. Cand vine vorba de diesel insa, motoarele europene sunt superioare din toate aceste puncte de vedere, se vede asta si din exemplele tale. QUOTE(HalbaSus) In general masinile germane stau mai bine sosea decat cele japoneze, desigur discutam de modele "normale", nu de modele sport gen s2000, wrx, evo, etc.
Se prea poate, din ce am testat eu la clasa mica nu mi s-a parut sa fie asa dar nu pot sa generalizez si sa trag o concluzie din asta. -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Sep 27 2007, 02:41 AM
Post
#139
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
QUOTE(_Titus_) @ Cristi
in 2003 cand am luat Ibiza era si varianta 1.4 de 100 cai euro 4 cam la fel avea si Clio In ciuda acelor 100Cp, performantele lasa de dorit si costa si mult, e parerea unor posesori. -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Sep 27 2007, 05:54 AM
Post
#140
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
QUOTE(BRAC) Motorul de pe noul BMW M3 este considerat cel mai avansat motor din lume astazi 26.09.2007. Descarcati de pe MININOVA ultimul episod din FIFTH GEAR (12.04). Foarte tare frate. E considerat de catre cine? FIFHT GEAR, MININOVA, ce-s astea? Dumnezeu in materie de masini?
Mai intelegeam daca aparea in Guinness Book, sau daca Papa emitea o bula, dar asa ... OK, dar uite, acum sintem in 27.09.2007. Azi, care este cel mai avansat motor? QUOTE(20krpm) omului de rind poti sa-i spui la fel de emfatic si ca are suspensie independenta, si ca are suspensie pe arcuri cu 7 spire - el tot o sa se bucure Exact. Uite eu sint omul de rind care se mira ca faceti atita tam-tam pe suspensia asta independenta. Si ca mine, in imensa masa a prostimii, sint foarte multi.
LA CE, concret, m-ar ajuta o suspensie independenta? Stabilitate? Multumesc, masinile pe care le am sau le-am avut au fost suficient de stabile, la stilul meu de condus. E mai confortabila, mai fiabila? Daca da, atunci ma intereseaza. Suspensia spate e cea care permite sa mergi cu un SUV cu 150 la ora? Ei, atunci cred ca ar trebui interzisa. -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 02:05 PM |