Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze |
This topic is about Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze, the author, Dany_s, wrote about: QUOTE(AZAZEL Mar 11 2008, 0525 PM) danny parerea mea este ca nici o masina noua din ultimii 3 ani nu a aratat atat de rau ca toyota auris. daca auris ... To read more just scroll down
Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze |
Mar 12 2008, 04:10 AM
Post
#201
|
|
specialist Group: Membri Posts: 550 Joined: 14-October 05 From: Montreal,Ca Member No.: 58.382 |
danny parerea mea este ca nici o masina noua din ultimii 3 ani nu a aratat atat de rau ca toyota auris. daca auris era o masina care ar fi aparut pana in 2002 ar fi fost ok. dar ca design pt 2006/2007 cand a aparut ea pe piata , este oribila. rav-ul clar arata mai bine decat tiguan , dar doar din profil si din spate. toureg cred ca arata muuuult mai bine ca land cruiser. passat mai bine ca avensis. yaris mai bine ca polo. corolla este de asemenea o masina urata . poate ar fi fost ok pana prin 2003. fiecare cu opinia lui, sau tu incerci acum sa ma convingi ca ar trebui sa-mi placa ce iti place si tie? -------------------- Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed) http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/ Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart |
|
|
Mar 12 2008, 09:45 AM
Post
#202
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Clar ca cele mai frumoase masini sunt cele italiene, din pacate Fiat - masina etalon a Italiei - ca de altfel si Alfa au o imagine de masini mai putin fiabile; daca ar fi fost sa aleg o masina doar cu sufletul, in banii pe care i-am dat pe Golf, acum aveam Alfa 147 sau un Stilo (ambele in 3 usi), o Alfa 157 sau un Lancer modelul mai vechi; modalitatea mea de a alege o masina este urmatoarea: imi place cum arata? da, atunci ia sa vedem cum sta la capitolul costuri de intretinere (fiabilitatea se reflecta in banii pe care ii bagi intr-o masina); daca nu-mi place cum arata doar sa mearga cu aer s-o cumpar. Raman la parerea ca in afara Hondelor si a Lancerului toate japonezele arata oribil, in special Toyotele (fara suparare pentru cei care au ales acea marca, la fel si altii pot spune/au spus ca VW Golf - probabil ca V care nici mie nu-mi place - arata ca o "balena esuata pe uscat").
Dany, Corolla arata aproape identic cu Jetta, amandoua sunt hidoase. mike, am mers cu Yaris dizel, model de vro 16k euro, din pacate n-as putea spune ceva despre motoarele dizel mai mari de 1.4 de pe alte masini decat cele nemtesti pentru ca n-am mers nici macar in drepta cu ele. -------------------- |
|
|
Mar 12 2008, 11:10 AM
Post
#203
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Si mie verso-urile de la Toyota (toate) mi se par cele mai urate masini care sunt pe piata. Hatchurile sau berlinele sunt ok, fara sa dea totusi pe dinafara la capitolul design.
Lexus-urile in schimb arata bine, au clasa, poate ar trebui sa puna aceeasi designeri la treaba si pentru firma-mama. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 12 2008, 01:48 PM
Post
#204
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Hondele mi se par in schimb mult mai avantgardiste si interesante in design, pana si accordul, model aflat la final de cariera mi se pare cel putin la fel de modern ca si concurenta germana cu modele mult mai recente. La lexus imi place cum arata IS-ul si nu am nici o obiectie referitor la LS, dar GS-ul... brrrrr... parca si seria 5 pare frumusica in comparatie cu el... This post has been edited by HalbaSus: Mar 12 2008, 01:49 PM -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Mar 12 2008, 02:27 PM
Post
#205
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.230 Joined: 4-January 08 From: Pitesti Member No.: 115.965 |
Intorcandu-ne strict pe design, am scris si atunci, si scriu si acum: nu este punctul forte nici al nemtilor, nici al japonezilor...dar, ca orice lucru de nadejde, nu trebuie sa arate extraordinar de bine ca sa-si faca treaba extraordinar de bine...aici e toata buba...nu exista automobilul perfect..exista doar compromisuri, de mai multe feluri, care, fiecare, raspunde anumitor nevoi si cerinte din piata...pentru unii Audi S5 este masina ideala, dupa cum pentru altii Corola Verso este la fel de ideala... Daca ar fi sa parafrazez un bun prieten, maniac pe masini, masina ideala ar fi "un motor japonez, cuplat cu niste mecanica nemteasca si cu o caroserie desenata de unul a carui mama a fost frantuzoaica si tata un italian"...cam atat... This post has been edited by adrian_flavius: Mar 12 2008, 02:29 PM -------------------- Adrian Flavius
Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!! Logan 1.6 MPI 8v Ambition Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad... |
|
|
Mar 12 2008, 03:44 PM
Post
#206
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
mecanica germana ?!?!?!? esti sigur???
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Mar 13 2008, 02:02 PM
Post
#207
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.230 Joined: 4-January 08 From: Pitesti Member No.: 115.965 |
Nu motoare...el se gandea la trenul de rulare, frane, si ce alte matzaraie mai e pe sub masina...si trebuie sa fac mentiunea ca prietenul respectiv este mai in varsta...cam spre 45 de ani, asa...el a avut un Audi 80 de prin 90 si ceva, da' cu care a facut, numai in Romanica, peste 230 000 km...singurele probleme pe care le-a acuzat au fost cu motorul si, spre sfarsit, cu caroseria...in rest, nimic...placute noi la frane la 50 000 km, bucsaraia schimbata toata pe la 20 000 km odata, in 230 000 km a schimbat ambreiajul o singura data...in rest, nu prea a avut probleme...era un diesel, dar n-as sti sa-ti spun ce cilindree avea...
De aia punea el mare pret pe mecanica facuta de nemti...la astea noi nu as sti sa-ti spun ce si cum, dar, din cate am observat, cei mai multi se plang de motoare, mai ales de diesel-e, nu de alte probleme... -------------------- Adrian Flavius
Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!! Logan 1.6 MPI 8v Ambition Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad... |
|
|
Mar 13 2008, 06:15 PM
Post
#208
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Nu stiu ce te face sa crezi ca sasiul si frinele japoneze sint proaste sau mai proaste ca cele germane. La urma urmei Nissin e firma japoneza.
Acum eu cred ca se bat cimpii si la frumusetea intaliencelor. Daca excludem Ferrari si Lambo ca oricum sint de in alta lumea, avem Fiat care haha numai frumos nu-i, din contra are modele absolut penibile. Alfa are citeva modele frumoase, sau macar dragute. Dar Alfa in anii trecuti era oribila, mai tineti minte cum aratau alfele in 90 (sau 80)? Pe vremea aia erau o multime de japoneze infinit mai misto la design. Maseratti nu prea mi-a placut niciodata, desi e original si are u n aer aparte. La fel si la francezi, sint masini dragute sau frumoase amestecate cu unele cel mult ok. -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Mar 14 2008, 09:38 AM
Post
#209
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
avem Fiat care haha numai frumos nu-i, din contra are modele absolut penibile. Alfa are citeva modele frumoase, sau macar dragute. Dar Alfa in anii trecuti era oribila, mai tineti minte cum aratau alfele in 90 (sau 80)? Pe vremea aia erau o multime de japoneze infinit mai misto la design. Fiat Grandepunto, Bravo, Stilo, Linea; Alfa GT, Brera; Lancia; Maserati, Ferrari, Lamborghini sau Bugatti deja intra in alta categorie. Eu cred ca anii 70-80-90 au dat nastere celor mai urate masini. -------------------- |
|
|
Mar 14 2008, 02:12 PM
Post
#210
|
|
specialist Group: Membri Posts: 550 Joined: 14-October 05 From: Montreal,Ca Member No.: 58.382 |
n-as zice chiar 70-99
dar si mie mi se pare ca intre 74 si 86 au fost ani blestemati in designul auto. Putine masini frumoase sau macar OK au fost facute atunci. SI cei mai jalnici au fost americanii care pe cat de mult imi plac acum, pe atat mi se pare ca faceau niste oribilitati in anii aia. -------------------- Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed) http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/ Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart |
|
|
Mar 15 2008, 12:22 AM
Post
#211
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
1. Avantajele la revanzare a unei masini germane sunt superioare celor japoneze
2. Ptr mecanicii romani este inca un mister masinile japoneze, cele germane sunt relativ mai bine cunoascute 3. Timpul de asteptare ptr o piesa ptr japoneza este mai mare. 4. S-ar parea ca in ultimii 8-10 ani japonezele (Toyota) ar fi parca cu o idee mai fiabile decat cele germane grupul (VAG). Oricati sustinatori de japoneze sunt pe forum putem sa recunoastem ca este o traditie si legenda despre masinile germane si se vor vinde pe viitor la fel bine ca pana in prezent . Nu cred ca masina caracterizeaza ,caracterul omului . Hai sa va spun colegii mei din Germania cam cu ce se,, dadeau,, Folcker - Mazda sport,Paul -Mazda (ceva mic gen Clio) Florian -Opel Vectra,Stefan-Mercedes class A,Cori-Opel Astra Mathias-Mazda,Kristin-Daihatsu ce patratoasa este,un mic vagon,Zoran-BMW...se cam impart la ora actuala in Germania japonezele cu germanele. Daca vorbim de Romania este alta optica se pare ca franzuzoaicele sunt vazute la fel de bine ,Loganul face totusi legea -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Mar 25 2008, 05:12 PM
Post
#212
|
|
pilot Group: Membri Posts: 334 Joined: 28-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 62.227 |
1. Avantajele la revanzare a unei masini germane sunt superioare celor japoneze 2. Ptr mecanicii romani este inca un mister masinile japoneze, cele germane sunt relativ mai bine cunoascute 3. Timpul de asteptare ptr o piesa ptr japoneza este mai mare. 4. S-ar parea ca in ultimii 8-10 ani japonezele (Toyota) ar fi parca cu o idee mai fiabile decat cele germane grupul (VAG). Oricati sustinatori de japoneze sunt pe forum putem sa recunoastem ca este o traditie si legenda despre masinile germane si se vor vinde pe viitor la fel bine ca pana in prezent . Nu cred ca masina caracterizeaza ,caracterul omului . Hai sa va spun colegii mei din Germania cam cu ce se,, dadeau,, Folcker - Mazda sport,Paul -Mazda (ceva mic gen Clio) Florian -Opel Vectra,Stefan-Mercedes class A,Cori-Opel Astra Mathias-Mazda,Kristin-Daihatsu ce patratoasa este,un mic vagon,Zoran-BMW...se cam impart la ora actuala in Germania japonezele cu germanele. Daca vorbim de Romania este alta optica se pare ca franzuzoaicele sunt vazute la fel de bine ,Loganul face totusi legea 1. Am luat Corola la 14k si am vadut-o la 12k dupa 3 ani si 1/2 si 50k km. Ti se pare rau? Coleg de al meu a luat passat la 24k si dupa 1 an si 1/2 l-a vandut la 14k. Masina avea 70k km. 2. Bullshit. Mergi la service specializat (honda, mazda, toyota, mitsu etc) si o sa vezi acelasi "profesionalism" tipic romanesc ca si la vag/merc/bmw. Pt mine experientele din service-ul toyota muuult mai bune decat cele din service-ul hAudi. 3. Pe ce te bazezi? Toate "japonezele" au stocuri si depozite de piese in Europa. Nu vine piesa recomandata din "japonia" 4. Nimeni nu contesta faptul ca masinile germane nu se vad bine, sau ca nu ar fi de calitate. Dar, la ora asta eu nu vad nici un fel de superioritate a masinilor germane. Poate doar in segmentul premium(bmw, merc) dar atentie ca cel putin in europa concurenta este limitata, doar Lexus ce mai tzine piept (nu Acura, Infinity etc). Chiar nu stiu de unde ai scos toate datele alea... -------------------- Toyota Land Cruiser 120
Audi TT 2.0 TFSI --> @Haudi |
|
|
Mar 25 2008, 05:45 PM
Post
#213
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
Toyxen ai avut sau ai o Toyota . Intraba-ti colegii cat este timpul de asteptare la o piesa sau intra
la sectiunea Toyota si o sa te convingi cat au asteptat o piesa. Ca japonezele nu au inca traditie in Romania nu cred ca spun eu ceva spectaculos. This post has been edited by iulian_1976: Mar 25 2008, 05:46 PM -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Mar 25 2008, 06:07 PM
Post
#214
|
|
pilot Group: Membri Posts: 334 Joined: 28-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 62.227 |
Toyxen ai avut sau ai o Toyota . Intraba-ti colegii cat este timpul de asteptare la o piesa sau intra la sectiunea Toyota si o sa te convingi cat au asteptat o piesa. Ca japonezele nu au inca traditie in Romania nu cred ca spun eu ceva spectaculos. 3 toyote.... corolla, avensis, LC incepand cu anul 2002 si pana in prezent. Nu cred ca piesele la haudi, renault, peugeot vin mai repede sau sunt mai ieftine... -------------------- Toyota Land Cruiser 120
Audi TT 2.0 TFSI --> @Haudi |
|
|
Mar 26 2008, 07:40 PM
Post
#215
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 134 Joined: 15-May 07 From: Targu Jiu (Gorj) Member No.: 106.246 |
ieftine nu cred dar ca timp.......1 luna parbriz yaris, 2luni si jumatate pt spoiler, aripa far etc. (advensis)
|
|
|
Mar 27 2008, 07:39 PM
Post
#216
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
M-a bucur ca m-i se da dreptate.
1. Daca discutam de situatia din Romania ,un lucru e sigur nu este o traditie masinile japoneze. 2.La nivel mondial Toyota in special este puternic reprezentata in SUA, Asia, Africa. In ceea ce priveste Europa japonezele sunt in crestere continua si datorita faptului ca masinile germane in ultimii ani par a fi in regres cu fiabilitatea. Nu cred ca este nevoie sa ,,umflam,, pozitia de piata in Romania a japonezelor. -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Mar 28 2008, 11:24 AM
Post
#217
|
|
pilot Group: Membri Posts: 334 Joined: 28-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 62.227 |
ieftine nu cred dar ca timp.......1 luna parbriz yaris, 2luni si jumatate pt spoiler, aripa far etc. (advensis) 1 saptamana parbriz LC, 10 zile spoiler avensis etc... Cred ca sunt mai norocos umpic. Sau ce-i din TM se misca mai bine. Dar eu sunt curios cat se sta pt aceleasi produse in cazul masinilor germane sau franceze?!? Credeti ca mai putin? ma indoiesc. @Iulian - nu discutam despre pozitia japonezelor pe piata din RO. Dar chiar si aici au inceput (japo cars) sa aiba o valoare de revanzare mai buna decat restul. -------------------- Toyota Land Cruiser 120
Audi TT 2.0 TFSI --> @Haudi |
|
|
Mar 28 2008, 01:17 PM
Post
#218
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
la opel: parbriz pe stoc, oglinda pe stoc... geam lateral pe stoc, bara spate - vre-o 2 zile (in 3 zile a fost gata masina, deci banuiesc ca n-avea cum sa dureze mai mult transportul barii).
La audi A3: jaluzeaua de la trapa: 3 zile, cotiera: aproximativ o saptamana (nu stiu daca a durat transportul piesei atat sau nu puteau sa ma programeze mai repede in service). La audi A4: furtun turbo 2-3 zile, kit distributie si brate suspensie pe stoc. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Mar 28 2008, 01:48 PM
Post
#219
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 113 Joined: 12-September 07 From: Chiajna, Ilfov Member No.: 113.814 |
Din experienta proprie:
Toyota Avensis - afisaj clima - comanda data in august, n-a venit nici pana acum - ornament geam - 4 saptamani bine ca sunt piese care doar strica aspectul masinii, fara a afecta functionabilitatea ei. -------------------- Avensis 2.0 D4D Luna
Matiz RSP VW Passat de vanzare! |
|
|
Mar 28 2008, 02:11 PM
Post
#220
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
La audi lovit: aasti amsin in curte, facem PESTE O LUNA CONSTATAREA si apoi comandam piesele, inca o saptamana doua mai dureaza.
La Toyota: in 3 saptamani va aducem geamul lateral -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th March 2024 - 10:47 AM |