IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze

This topic is about Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze, the author, > T u d o r <, wrote about: Suspensia independenta spate nu e chiar un moft, e o solutie mai rafinata dpdv al mersului pe sosea, are zgomote mai mici de rulare si calca rotile ma ... To read more just scroll down

13 Pages V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze
T u d o r
post Sep 27 2007, 07:40 AM
Post #141


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Suspensia independenta spate nu e chiar un moft, e o solutie mai rafinata dpdv al mersului pe sosea, are zgomote mai mici de rulare si calca rotile mai eficient. V-o spune un posesor de semi-independenta... biggrin.gif PEntru a incerca sa egalezi performantele dinamice ale suspensiei independente, trebuie sa faci rabat mult de la confortul de rulare, intarind excesiv amortizarea semi. Tot parere de posesor. tongue.gif

Cristi, vreau sa spun ca 307-le e foarte departe de a fi barca, as zice ca din contra. Are o suspensie dura, tot din motivele pentru care Colt-ul le are asa. Asa ca mai mult ma vaitam decat acuzam. biggrin.gif PE drum bun e exceptionala, la drum cariat... mai bine iei autobuzul, e mai confortabil. Tu prin frantuzesti ai vrut sa spui Reno, care intr-adevar le are moi si smooth. Aici sunt de acord, cu precizarea ca uneori ma apuca dorul dupa o masina mai "barca", mai adaptata pentru "la noi".

Aiai cu bula papala e criminala... biggrin.gif Super. arigato.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 27 2007, 07:58 AM
Post #142


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
de ex Corolla benzina matura cu Golful la aceiashi cilindree ca sa nu vb de Avensis sau Accord vs , A4 , Passat sau Vectra....


Corolla HB 1.6 16v:
Top speed 190 km/h
Acceleration 0-100 km/h 10.2 s

Golf V 1.6 16v:
Top speed 192 km/h
Acceleration 0-100 km/h 10.8 s

Honda Accord 2.0:
Top speed 217 km/h
Acceleration 0-100 km/h 9.2 s

Toyota Avensis 2.0:
Top speed 205 km/h
Acceleration 0-100 km/h 9.4 s

VW passat:
Top speed 213 km/h
Acceleration 0-100 km/h 9.4 s

Opel Vectra 2.2 (nu au motor 2.0 benzina decat turbo)
Top speed 218 km/h
Acceleration 0-100 km/h 9.4 s

Nu mi se pare ca japonezele "ar matura" concurenta germana in privinta performantelor.

Nu vreau sa fac apologia masinii germane, nu sunt adeptul lozincii "passat frate", defapt atat vectra cat si passatul mi se pare niste masini extrem de plictisitoare, iar daca ar trebui sa aleg o masina din cele enumerate mai sus ar fi probabil Accordul. Dar pur si simplu nu e corecta afirmatia "japonezele sunt cele mai performante, europenele sucks". Performantele la aceiasi cilindree find similare, tehnologia folosita de japonezi nefiind cu ani lumina in fata europenelor.
Explicatia "japonezii sunt ultratehnologizati ca ei au inceput revolutia informatica" iar nu e corecta, Intel, AMD si mai toate companiile mari de hardware IT sunt americane... tot americanii au avut cele mai mari progrese tehnologice (sateliti, rachete spatiale, avioane stealth, etc), vi se pare ca masinile americane ar fi ultra-tehnologizate ? Nu exista o legatura directa intre tehnologia detinuta de o tara si masinile produse in acea tara.

QUOTE
am o intrebare, pt ca nu ma pasionat si nu am studiat prb , se vand mashini germane in Japonia ?? care este proportia lor acolo si cam cum sunt vazute , daca stie cineva exact nu povesti.


Da, se vand, membrii Yakuza, ca orice mafioti care se respecta prefera S-klassul. Oricum in afara marcilor premium europene impactul producatorilor straini in japonia este neglijabil.

QUOTE
Exact. Uite eu sint omul de rind care se mira ca faceti atita tam-tam pe suspensia asta independenta. Si ca mine, in imensa masa a prostimii, sint foarte multi.
LA CE, concret, m-ar ajuta o suspensie independenta? Stabilitate? Multumesc, masinile pe care le am sau le-am avut au fost suficient de stabile, la stilul meu de condus. E mai confortabila, mai fiabila? Daca da, atunci ma intereseaza.


Mai fiabila ? NU, mai comfortabila ? DA, Mai stabila ? DA. Asta pe scurt, putem intra in amanunte dar nu cred ca e cazul.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Sep 27 2007, 08:14 AM
Post #143


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



nu ma refeream la S sau alte mashini de lux, pt astea si le orice manelist pana la Yakuza cum zici tu ... pefromantzele 0 - 100 nu sunt concludente ci eu unu as urca pana mai sus ... nu am sustinut ca jasps rules si europenela sucks.. .


aia cu Avione , rachete si una si alta este pt japonezii nu au voie sa faca asa ceva dupa cate stiu ei si asta si au si propus ei sa nu foloseasca tehnologia impotriva umanitatzii .. oricum vb de tehnologia domestica .

AMD , Intel .... nu cred ca ar fi reusit fara japo si nemtzi ... daca scormonim in timp o sa vedem ca savantzii "arestati" de US Adupa WW2 si cei emigranti au pus la baza asta si iar fara roborica inventata de japonezi nu ar fi putut lucra ei la scara nano ..

parca suspensia independenta cea mai performanta, vb productia de serie si nu suspenzi gen OZN , tot pe la japonezi se afla wink.gif)


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Sep 27 2007, 08:20 AM
Post #144


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



QUOTE
io merg in mod obisnuit cam pe la viteza asta.


Hai domne ca macane. 100mph? unde asta? Uite te fac un pariu: mergi "in mod obisnuit" (presupun ca asta e zilnic) cu 100mph si daca mai ai intr-o luna carnet iti platesc eu toate amenzile pe care le-ai incasat. Care nu sint mici, la 97mph platesti peste 450$ la prima abatere si 8 ore de traffic school. In California la viteza asta iti cam aduc portocale la puscarie.
QUOTE
Exemplele cu motoare de cilindree mica sunt irelevante,


Exemplele cu SUVuri/4x4 sint si mai irelevante ca acolo puterea e intentionat facuta mica, urmarindu-se cuplul de la turatii mici.

QUOTE
aia cu Avione , rachete si una si alta este pt japonezii nu au voie sa faca asa ceva dupa cate stiu ei si asta si au si propus ei sa nu foloseasca tehnologia impotriva umanitatzii .. oricum vb de tehnologia domestica .

AMD , Intel .... nu cred ca ar fi reusit fara japo si nemtzi ... daca scormonim in timp o sa vedem ca savantzii "arestati" de US Adupa WW2 si cei emigranti au pus la baza asta si iar fara roborica inventata de japonezi nu ar fi putut lucra ei la scara nano ..


Hai sa nu batem cimpii... Japonezii sint foarte buni in multe cimpuri da nu au inventat nici o robotica ci doar au implementat-o. Nu fara inovatii, evident, dar nu chestii spectaculoase ci mai degraba perfectionari. Iar savantii "arestati" n-au treaba cu chestii facute de companii particulare ca intel si amd, si in nici un caz cu cipurile ci mai degraba cu rachetele.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 27 2007, 09:19 AM
Post #145


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
parca suspensia independenta cea mai performanta, vb productia de serie si nu suspenzi gen OZN , tot pe la japonezi se afla wink4)


I hardly doubt that... pe ce masina ? Europenii au totusi o groaza de suspensii destepte pe modele de serie.

QUOTE
Exemplele cu SUVuri/4x4 sint si mai irelevante ca acolo puterea e intentionat facuta mica, urmarindu-se cuplul de la turatii mici.

Stiu ca e irelevanta, as fi comparat eu motoare de 3.0-4.0 montate pe sedanuri... dar japonezii nu preau au astfel de motoare... asa ca am fost obligat sa compar motoare de SUV-uri... si am comparat SUV vs SUV nu am comparat 4.2 de pe RS4 cu 4.0 de pe Land Cruiser.


QUOTE
nu am sustinut ca jasps rules si europenela sucks.. .


Nici eu nu sustin viceversa, eu zic ca sunt cam la fel... atat in privinta performantelor cat si in privinta tehnologiei folosite.
De asemenea, la fel ca si in cazul versusurilor "masini americane vs masini europene" unde europenii rad si cu partea dorsala de masinile americane care isi pun V8-uri cu puteri similare motoarelor in 4 cilindrii europene, au suspensii derivate de pe carute, consum de avion si interior in totalitate reciclabil fara sa ia in considerare ca: americanii nu au nevoie de viteza (din cauza limitelor drastice de viteza) nu au nevoie de stabilitate in curbe pentru ca nu au curbe, nu au nevoie de consumuri mici pentru ca poarta razboaie in orient si nu au nevoie de un interior facut din cele mai calitative plastice pentru ca masina e un bun de consum.

La fel si in cazul masinilor japoneze, trebuie sa tinem cont de specificul auto al acestei tari. Am putea sa ne legam de japonezi ca nu au motoare puternice (aproape nici un motor japonez nu are cilindree mai mare de 4.0 si mai mult de 300 cp) dar de ce ar face asemenea motoare cand ei prin lege nu au voie sa afaca motoare peste 280 cp si viteza maxima trebuie limitata la 180. Daca mergi cu maxim 180 km/h, pe autostrazi aglomerate, s-ar putea sa nu simti nevoia unei suspensii rigide. Pe cand daca vrei sa faci o masina pentru "autobahn", despre care esti aproape sigur ca va merge relativ frecvent cu viteze de peste 180 km/h atunci vei dori suspensii rigide, o masina care sa nu intre in balans cand schimbi banda la 180+ km/h sau sa nu "pice in bot" cand franezi de la asemenea viteze.
Desigur, odata cu expansiunea japoneza in US si europa au inceput sa produca masini europenizate sau americanizate. Accordul european este in liga cu majoritatea sedanurilor europene, pentru americani au facut pick-up-uri si SUV-uri monstruoase cu motoare de cilindree mare (cause that's the way they like it), iar in multe domenii s-au impus detasat (fiabilitate, raport pret/calitate, etc). Si designul masinilor japoneze a fost adaptat necesitatilor pietei, spre exemplu un infiniti FX350 e cel putin la fel de "bling" de parca ar fi produs de marii producatori de SUV-uri din detroit, iar cand au vazut ca la clasa sedanurilor de lux mercedes rullez au facut un Lexus LS pe aceasi reteta cu S-ul.




Departe de mine de a fi cel care strica "huooo, au copiat mercedesul !" au aplicat o reteta care functioneaza renuntand putin la trasaturile tipic asiatice, si nu e nimic rau in asta, iar faptul ca uneori vin "in curtea noastra" si "ne bat la propriile jocuri" e laudabil, dar momentan la capitolul masinilor de top europa e cu cativa pasi in fata.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Sep 27 2007, 09:44 AM
Post #146


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Domnilor ne cam abatem un pic de la topic, dar nu mult ca acum comparam tehnologie germana versus tehnologie japoneza.

Acu' un alt aspect: asa cum in Germania este acordul tacit intre constructori privind limitarea vitezei la 250 km/h asa la japonezi este cea cu limitarea puterii motoarelor la 280 CP. Datorita acestui lucru o sa vedeti un 2.0 l turbo de 280 CP (vezi Evo) dar si "monstri" V8 de peste 4 litri cu aceeasi putere de ...280 CP.

Un alt mod de a privi problema - mai ecologic - putere mai mica inseamna consum mai mic.

Si tot prin prisma consumului de ce sa ai 250 CP, de exemplu ca sa urci un 4x4 pe un deal daca sunt necesari 160-190 CP, ca restul pana la 250 se pierd pe la roti prin patinare, datorita pierderii aderentei. blink.gif

A si se mai spunea de diesel...OK dieselul este considerat de japonezi ceve ieftin, bun doar pentru vehicule comerciale.

Ne umflam atata in pene cu diesele, fara sa vedem la nivel macro: dieselul este un motor folosit, in general vorbind, doar pe piata europeana, si cu precadere doar pe unele piete europene, printre care si Romania. Asta era pana acum.

Pe viitor situatia se va schimba, pentru simplu motiv, ca piata europeana in ansamblu a devenit una importanta ca potential de vanzari, comparabile cu piete precum SUA si piata asiatica, de aceea producatorii japonezi incep sa dezvolte diesele performante, dar probabil mai dureaza 2-3 ani pana vor veni.

biggrin.gif

O si mult trambitata ehnologie "FSI frate" era disponibila in Japonia cu vreo 10 ani inaintea europenilor. Va mai aduceti aminte de GDI - furnizata in productie de masa? t:arigato: arigato.gif

Sis sistemele de distributie variabila, gen VVT, MIVEC, etc, va mai amintiti ca erau pe motociclete de curse, in anii 60 - 70, motociclete care erau....japoneze.
Intr-adevar exista si realizari remarcabile europene gen distributie desmodronica (Ducato) sau common-rail (Fiat) sau injectia de benzina - Ricardo, care sunt pionieri in domeniu.
Sau motoarele cu geometrie variabila (volum camera de ardere variabil) - Volvo.

Sa nu uit, sisteme de directie pe 4 roti - va mai amintiti de Dodge Stealth/Mitsu 3000GT?
Sau suspensia activa - la masini de serie desemenea, la sfarsitul anilor 80, inceputul anilor 90, nu la masini sport exclusiviste gen Lotus sau mai stiu eu ce marca?

In concluzie domnilor, este destul de greu sa vezi care este mai bun sau mai prost, fiecare caz trebuie analizat individual.
Si in plus de asta de foarte multe ori este foarte greu pentru noi ca europeni sa intelegem filozofia japoneza, care sta in spatele anumitor tehnologii.

Se ma vorbea deasemenea de suspensii pneumatice pentru off-road...deocamdata o idee proasta datorita tehnologieie actuale care nu face fata solicitarilor.

Dar oricum topicul este foarte interesant.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 27 2007, 09:51 AM
Post #147


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
Acu' un alt aspect: asa cum in Germania este acordul tacit intre constructori privind limitarea vitezei la 250 km/h asa la japonezi este cea cu limitarea puterii motoarelor la 280 CP. Datorita acestui lucru o sa vedeti un 2.0 l turbo de 280 CP (vezi Evo) dar si "monstri" V8 de peste 4 litri cu aceeasi putere de ...280 CP.


La germani e vorba de un acord tacit, la japonezi e o lege care impune aceste limite. De aceea germanii mai incalca aceasta regula (inclusiv cu Opel Vectra OPC care are o viteza maxima mai mare decat un M5 stock biggrin.gif) iar japonezii nu pot vinde in japonia motoare cu peste 280 cp, asemenea motoare fiind disponibile doar pentru alte tari.

Asta cu japonezii au inventat nu stiu ce tehnologie care acum e folosita de VW dupa 10 ani... nu mi se pare relevanta din punctul de vedere al consumatorului... pana la urma nemtii au inventat masina tongue.gif asta nu inseamna ca ei au cele mai tari masini in toate clasele.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Sep 27 2007, 10:19 AM
Post #148


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



in Japonia se vinde Toyota Blade ( o forma de Auris ) V6 3,5 si 285 de cai ...incepand din septembrie, daca e legea asa la japonezi deci nici aia 5 caluti nu au ce cauta acolo .. sau Honda Legend . banuiesc ca aceasta limitare de cai este totushi in functie de clasa mashinii .


desmosedici este la Ducatti , Ducato e utilitare Fiat


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 27 2007, 10:56 AM
Post #149


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Japan Dumps 276-hp Pact - Car News

BY PETER LYON, January 2005

Since 1989, Japanese automakers have all endorsed—at least on paper—a kind of gentlemen's agreement that limited their advertised horsepower to 276 on domestically produced vehicles. Their primary goal was to avoid a horsepower war in a country where the maximum speed limit is 62 mph. But in October, Honda officially broke the agreement at its Legend (Acura RL in the U.S.) press conference when it unveiled the model's 300-hp, 3.5-liter V-6.

For years, it's been presumed that once an automaker stuck out its neck and ignored the 276-hp mark, the rest would quickly follow. And judging by what's in the Japanese production pipeline, it looks as if the conventional wisdom was correct. Coming on the heels of that new Acura RL will be the Lexus RX400h with an estimated 300 horsepower, and then the flood gates open—Mazda will introduce a 300-hp two-seat RX-7, Acura will again cross the line with a new NSX with at least 400 horses, and Toyota will mark its territory with the supercar on page 36.

Japanese engine designers, however, will readily concede that the country's manufacturers have been building cars with more than 276 horsepower. It's just that none of the automakers wanted to officially break the agreement. It's no secret that Mitsubishi Lancer Evos, Subaru Impreza WRXs, and Nissan 300ZX twin-turbos have been in violation of the agreement for years, but at least in Japan, they all claimed to have 276 horsepower. The false advertising was ignored for the sake of harmony. Not anymore.

Sursa: www.caranddriver.com


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Sep 27 2007, 05:21 PM
Post #150


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



QUOTE(ozz86651)
QUOTE
io merg in mod obisnuit cam pe la viteza asta.

Hai domne ca macane. 100mph? unde asta? Uite te fac un pariu: mergi "in mod obisnuit" (presupun ca asta e zilnic) cu 100mph si daca mai ai intr-o luna carnet iti platesc eu toate amenzile pe care le-ai incasat. Care nu sint mici, la 97mph platesti peste 450$ la prima abatere si 8 ore de traffic school. In California la viteza asta iti cam aduc portocale la puscarie.


pe 395, intre mojave si mammoth tongue.gif tongue.gif cam numa atunci pic io la condus SUV-ul. 90-95mph e cruise speed, si nu-s numa io la viteza asta. evident ca in alea citeva satuce de p-acolo merg cu 25 strict, dar politia nu sta niciodata afara din sat, asa ca e ok. am primit odata o amenda, nu zic ca nu, a fost $395 (ca io d-aia ii zic "drumul de treisutenooshcinci"), dar amenzile fac parte din cheltuielile de drum...

aoleo ce off-topic sint.


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bebelacus
post Sep 27 2007, 05:31 PM
Post #151


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 384
Joined: 20-November 06
From: pe drum
Member No.: 92.818



QUOTE(vio70407)
am o intrebare, pt ca nu ma pasionat si nu am studiat prb , se vand mashini germane in Japonia ?? care este proportia lor acolo si cam cum sunt vazute , daca stie cineva exact nu povesti.


am fost in Japonia cu citeva ocazii si am vazut foarte multe masini germane premium. ponderea insa e data de masinile japoneze, asa cum e normal in orice tara civilizata, oamenii sa cumpere din masinile proprii. cantitatea nu e importanta in a judeca imaginea unei marci, doar exclusivitatea. aveau insa sute de modele autohtone cum n-am vazut pe nicaieri, nici nu stiam ca exista asa ceva. oricum, japii sint o natie de ciudati. sint innebuniti dupa tot ce vine din State sau din Europa.

si ca o "curiozitate" Nicaieri in Europa nu o sa vedeti mai multe masini germane ca in Germania, mai multe masini italiene ca in Italia sau mai multe masini frantuzesti ca in Franta. Doar Romania e mai cosmopolita si ia din toate biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Sep 27 2007, 05:33 PM
Post #152


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



QUOTE(Bogdan104277)
Si tot prin prisma consumului de ce sa ai 250 CP, de exemplu ca sa urci un 4x4 pe un deal daca sunt necesari 160-190 CP, ca restul pana la 250 se pierd pe la roti prin patinare, datorita pierderii aderentei. blink.gif


yaikes. scoate repede fraza asta de-aici. unde e dorinta de progres in ceea ce spui tu? oameni buni, daca sinteti obisnuiti sa ginditi in termeni de "n-are rost sa facem masinile mai bune ca oricum e o limita de viteza", dati o sansa si variantei "cum am putea sa facem masinile mai sigure, si drumurile mai bune, ca sa putem circula cu viteza mai mare, si sa ridicam mai sus limita de viteza"...


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Sep 27 2007, 06:57 PM
Post #153


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Viteza a ajuns deja mare. E momentul sa imbunatatim frinele, caci reflexele oamenilor au si ele o limita.


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 27 2007, 07:34 PM
Post #154


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
unde e dorinta de progres in ceea ce spui tu? oameni buni, daca sinteti obisnuiti sa ginditi in termeni de "n-are rost sa facem masinile mai bune ca oricum e o limita de viteza", dati o sansa si variantei "cum am putea sa facem masinile mai sigure, si drumurile mai bune, ca sa putem circula cu viteza mai mare, si sa ridicam mai sus limita de viteza"...


I'm totally down with you on this one... daca oamenii s-ar fi multumit cu ideea ca doar pasarile pot zbura nu am fi avut concorde, boeing 747 si alte avioane care fac (ma rog, faceau, in cazul concorde-ului) zboruri trans-atlantice. La fel si cu viteza... daca ne multumim sa zicem "viteza e periculoasa, daca mergi repede poluezi, nu e bine, hai sa limitam viteza" vom stopa dezvoltarea tehnologiei. Ideea ar fi sa incercam sa facem masini si drumuri pe care sa poti sa mergi in siguranta cu o viteza constanta de minim 250 km/h fara sa poluezi. Da... stiu ca pare utopic... dar acum 200 de ani si zborul parea imposibil.

Dar deja suntem foarte off-topic... asa ca pentru a reveni la subiect: cine credeti ca vor fi primii care vor creea posibilitatea de a merge cu 250 km/h in siguranta


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Sep 27 2007, 07:47 PM
Post #155


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



QUOTE(HalbaSus)
cine credeti ca vor fi primii care vor creea posibilitatea de a merge cu 250 km/h in siguranta


nemtii pe prototipuri, si pe autostrazile lor. americanii vor iesi si ei la rampa 3 zile mai tirziu cu prototipul lor, si vor spune "noi mergem chiar cu 251". o sa urmeze vreun an - doi buni de pauza, apoi piata va fi invadata de toyota, honda si nissan, care toate vor vinde masini de serie care merg cu 250-260kmph viteza de croaziera. (ce-i drept, urite.) chevrolet si ford vor scoate si ei modelele lor cu 4-5 luni mai tirziu, si vor crea un razboi de preturi din care vor iesi mototlitzi. iar europenii vor apare tacticos, peste vreun an si ceva, cu masinile lor splendide, care consuma putin, pe motoare diesel, si pe care toata lumea le va cumpara cu placerea cu care cumpara un armani. imediat dupa asta vor aparea si modelele lexus echivalente.


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Sep 27 2007, 07:49 PM
Post #156


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



QUOTE(20krpm)
QUOTE(Bogdan104277)
Si tot prin prisma consumului de ce sa ai 250 CP, de exemplu ca sa urci un 4x4 pe un deal daca sunt necesari 160-190 CP, ca restul pana la 250 se pierd pe la roti prin patinare, datorita pierderii aderentei. blink.gif


yaikes. scoate repede fraza asta de-aici. unde e dorinta de progres in ceea ce spui tu?

eu stiu masini de 60cp care urca pe unde nu viseaza cei cu 400cp sub capota (suv-urile alea de le iubeste halba mult biggrin.gif ) ce spune bogdan este foarte logic si de bun simt. nu are nici o legatura cu dezvoltarea rutiera sau alte alea.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabriela113803
post Sep 27 2007, 07:56 PM
Post #157


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 11-September 07
From: Bucuresti
Member No.: 113.796



Si ptr ca rolul femeii pe pamant este sa va taie voua aripile biggrin.gif ...imi permit sa-ti spun ca americanii nu au bani sa-si repare podurile, infrastructura. Si va veni si randul altora. Noi nici nu e cazul sa ne mai bagam in seama cu cei 99 km autostrada facuti in 17 ani. Dupa cateva generatii de hoti la guvernare, dupa 100 de ani...aplica si tu regula de trei simpla...
Probabil se va aplica prin Emirate in desert.
Pune-ti o dorinta...intr-o viata viitoare, arab sa te nasti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 27 2007, 08:49 PM
Post #158


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
Pune-ti o dorinta...intr-o viata viitoare, arab sa te nasti.


Adica fara bere ???? blink.gif No way... mai bine in romanica.

QUOTE
nemtii pe prototipuri, si pe autostrazile lor. americanii vor iesi si ei la rampa 3 zile mai tirziu cu prototipul lor, si vor spune "noi mergem chiar cu 251". o sa urmeze vreun an - doi buni de pauza, apoi piata va fi invadata de toyota, honda si nissan, care toate vor vinde masini de serie care merg cu 250-260kmph viteza de croaziera. (ce-i drept, urite.) chevrolet si ford vor scoate si ei modelele lor cu 4-5 luni mai tirziu, si vor crea un razboi de preturi din care vor iesi mototlitzi. iar europenii vor apare tacticos, peste vreun an si ceva, cu masinile lor splendide, care consuma putin, pe motoare diesel, si pe care toata lumea le va cumpara cu placerea cu care cumpara un armani. imediat dupa asta vor aparea si modelele lexus echivalente.


arigato.gif arigato.gif arigato.gif auzi, eu cred ca esti ruda cu nostradamus...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi2
post Sep 27 2007, 09:21 PM
Post #159


specialist
******

Group: Membri
Posts: 522
Joined: 4-March 03
From: Bistrita (Bistrita)
Member No.: 9.856



eu zic ca asistam la un joc de ping-pong : europenii s-au culcat pe o ureche de vreo 4-5ani si japonezii au recuperat. cand vor simti ca suprematia lor chiar la ei acasa le va fi amenintata, europenii se vor ridica din nou si isi vor reocupa pozitia fruntasa.
americanii sint ca fileul, il observi doar din greseala.
biggrin.gif


--------------------
VW GOLF VI 1.6 102 CP TORNADO RED
SUPERB COMBI 2.0TDI 170cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Sep 27 2007, 09:47 PM
Post #160


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Mare parte din europenii aia sint americani saracii. Dintre cei care nu sint, sint numai vreo 3 firme care conteaza smile.gif.
@20krpm: Pe 395 am inhatat si eu amenda aia... banii ca banii da 8 ore de traffic school m-au terminat. Tot de la Mammoth veneam, numai ca la vreo 20 de mile nord am luat amenda. Se intimpla va vezi politie ascunsa si in sud, prin Bishop samd am vazut eu destula.
Oricum cum presupun ca nu te duci la mammoth mai mult de citeva ori pe an, nu se califica la "condus in mod normal". A doua problema e ca nu toata lumea are autostrazi prin desert si paduri fara populatie.

Oricum omul avea dreptate: nu vrei sa stii cum ti se face masina daca iti sare o caprioara in fata la viteza aia, si e plin de caprioare. Si un iepure te poate baga in mormint daca te sperii si tragi de volan. Nu ca scapi neaparat in alta masina mai mica doar ca ai mai multe sanse.

Eu asta cu 250kmh nu o sa o cred niciodata, decit poate daca se inventeaza pilotul automat. Oricit de buna ar fi o masina, idiotul din spatele volanului e factorul distrugator. Pe de alta parte cu pilot automat s-a dus placerea.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

13 Pages V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 12th May 2024 - 03:41 PM