Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Informatii despre dealerii / service-urile Skoda
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Alex72641
Nu ar trebui sa mire pe nimeni un asemenea comportament. La porche se poarta frumos cu tine numai pana in momentul in care ai platit masina, pt ca daca ai vreo problema cu ea, vai de buzunarul tau. Un exemplu ar fi: schimbarea tamburusului de plastic la Golf 5 ( cu piesa clientului, daca cacatelul ala se poate numi piesa ) care arunca apa pe luneta, care s-a schimbat in aprox 30 secunde cu tot cu verificare a costat 600.000!!! O simpla urcare pe rampa si verificat scutul a costat 1.200.000. Astia sunt mana-n mana cu drumarii!!! biggrin.gif
Lucian72846
Pot aparea si situatii neplacute , si totul datorat unei lipse de comunicare . Cel mai important este sa avem grija de masinile noastre in continuare indiferent de situatii neplacute precum aceasta , indefinitiv noi le conducem si noi avem nevoie de ele si de siguranta pe care acestea ne-o ofera !
Bafta !
Butnaru71161
Pe un alt forum am citit urmatoarele:"Am dat un fir la Skoda hotline si in 10 min. au venit si au luat-o pe sus din parcare iar dupa jumate de ora mi-au adus un alt octavia cu care am umblat 5 zile pana cand mi-au schimbat cutia cu sigurantele."

Se poate asa ceva in Romania (sa-ti dea masina cat timp a ta e in service)?
Ati avut asemenea surprize placute?
Daca da, atunci sunt foarte fericit.Am ale cea mai buna masina, si se pare si un service de calitate. cel putin nu umblu pe jos.
DORU
Da, ce ai citit pe acel forum (VWForum) este adevarat, daca operatia service este in garantie si nu-ti pot pune masina la dispozitie intr-o zi, iti dau alta masina pana la finalizarea reparatiilor.
Butnaru71161
Extraordinar.
Nu credeam ca exista si la noi asa ceva.
Multumesc. Cele 6-7 saptamini pina vine masina imi par mai usor de suportat.
DORU
Sa fie intr-un ceas bun!
RUE
nah, si eu am dus la euro gsm un tel la reparat si mi au dat altul cu care sa mi fac treaba.... deci se poate si la noi..
grenouille
mi-am facut programare la service pt 30 mai.
prima impresie - (customer service/relatii cu clientii) - PROASTA. foarte proasta.
astept cu interes sa vedem daca si cei de la atelier se comporta la fel, pt a renunta definitiv la serviciile lor.
pt 2 bare zgariate care trebuie inlocuite si 2 usi si o aripa de revopsit (baietii din cartier :minigun: s-au amuzat cu niste cuie pe tabla de la portierele mele) , in opinia celui de la relatii cu clientii masina mea e "serios avariata".
ma intreb daca ar veni cu o masina intr-adevar facuta praf cineva ce comentarii ar mai avea domnul respectiv de facut.
din ce am inteles de la altii patiti cu acelasi personaj, faptul ca am fost femeie nu i-a influentat cu nimic comportamentul (am tot sperat ca e misoginismul tipic al unora dintre "barbati" care vad o femeie la volan).
va tin la curent cu evolutia (sau involutia)... problemei.
Butnaru71161
la ce service?
grenouille
deocamdata nu dau nume, pana nu imi dau seama daca si cei de la atelier sunt la fel de amabili. poate am nimerit eu peste un exemplar mai ciudat :angel: si restul sunt normali
DORU
Unele persoane din pacate vin la servici fara dorinta de implicare si fara chef si astfel firma sufera iata inutil. Oare cand se vor simti angajatii solidari cu firma unde lucreaza? :bash:
muresan75842
QUOTE(DORU)
Da, ce ai citit pe acel forum (VWForum) este adevarat, daca operatia service este in garantie si nu-ti pot pune masina la dispozitie intr-o zi, iti dau alta masina pana la finalizarea reparatiilor.


Doru, sa inteleg ca nu conteaza de la ce dealer ai cumparat masina? Asta ca sa stiu cum sa aleg dealerul. arigato.gif
MARIUSC
Orice serviciu post vanzare poate fi facut de orice dealer (service) autorizat. Prin servicii post vanzare inteleg orice operatiune asupra masinii (revizii, reparatii, defecte in garantie, accidente, setari soft, etc).
DORU
Iti recomand unul serios, care mentioneaza in contract acest serviciu. Cateva telefoane la cei 4 dealeri din Buc te vor lamuri deplin. Alege-i pe cei unde primesti mai mult decat vorbe. Nu pot face reclama pozitiva / negativa vreunuia din ele, insa parerea pe care ti-o faci singur e cea mai buna. Fa-le deci o vizita tuturor si alege in cunostinta de cauza. Succes!
muresan75842
Va multumesc . Problema e ca sunt din Sighisoara si ar cam trebui sa ma axez pe Brasov-Sibiu-Targu Mures-Cluj. Acum..sa vedem ce si cum..
DORU
La Cluj dealer este Compexit Trading, Director Dl. Rota. Cred ca este o varianta buna...eu am luat Felicia Combi in 1998 prin ei si am fost tratat corect. Despre ceilalti nu stiu multe.
muresan75842
Ok.Multumesc mult!!
DORU
In conditiile in care pastrati un limbaj civilizat, las topicul deschis pt a putea scrie parerile voastre despre dealerii Skoda la care apelati. Va rog deci sa nu deschideti un topic nou asemanator, il voi sterge pt a nu incarca excesiv aria Skoda si pt a nu dispersa inutil informatia. Multumesc !
george73315
Daca nu mai sunt in garantie si bag masina la vopsit primesc masina la schimb?Sau daca nu la Skoda,la alte service-uri mai mari?(o vopsesc pe casco)
DORU
Personal, in cazul tau anticipez ca nu vei primi o masina la schimb. Eu am lasat-o pe a mea in service 5 zile pt reparatii pe Casco si am folosit metroul. Unde? La Brady Trade.
grenouille
QUOTE(george73315)
Daca nu mai sunt in garantie si bag masina la vopsit primesc masina la schimb?Sau daca nu la Skoda,la alte service-uri mai mari?(o vopsesc pe casco)

Tot la Brady Trade unde a lasat Doru masina o am si eu; aveau oferta de "masina la schimb" ceva de genul 200 si ceva de RON/zi+ nu mai tin minte cat pe kilometru.
Nu mai tin minte preturile pt ca nu m-au interesat, folosesc si eu metroul cat am masina in service (teoretic, daca service-ul isi respecta dead-lineul si asiguratorul vireaza la timp banii, miercuri o recuperez).
CORINA78858
Sunt din Galati si sunt vanzator de Skoda. Termenele de livrare nu depind de Dealer ci de stocul existent. Daca masina nu se afla pe stoc ea trebuie comandata in fabrica si acolo dureaza asa mult: pana o fabrica, o trimite in vama, face vama, transportul catre dealer....si gata 2 luni.Asa ca nu va suparati pe dealeri ei au interes sa va dea masina cat mai repede.....si sa-si faca cat mai multe livrari in termen cat mai scurt :wave:
Butnaru71161
dar nici macar sa dea un telefon? sa te tina la curent: e fabricata, e in vama, a iesit din vama, e in drum, e la noi, hai sa o iei?
sau puteti sa platiti o taxa suplimentara la vama sa mearga treaba mai repede, sa le transportati singuri (de la vama pina in galati se poate ajunge in maxim 2 zile).
trebuie sa faceti ceva.
dealerul care aduce masina cel mai repede o sa aiba cel mai mult de castigat.
ca la discount nu prea umblati. si nici nu ma pasioneaza sampania.
grenouille
eu am fost anuntata de masina - cand a intrat in fabricatie, cand a iesit, cand a plecat spre romania, cand a ajuns in vama, cand a ajuns la bucuresti... dra care s-a ocupat de dosarul nostru a fost extrem de profesionista si de draguta smile.gif

asaaaaa acum vorbesc de service :
- prima impresie cand am fost la ei pt receptie- urata RAU- atitudinea fata de client, de neimaginat.
- a doua impresie - la fel biggrin.gif piesele uitasera sa le comande (explicatia oficiala, cea neoficiala am inteles ca e cu totul alta), ca intotdeauna "va cautam noi in 15 minute" si ii cautam eu dupa 150 etc.
- in urma unor sesizari care au fost facute - nu de catre mine, eu deja facusem programare la AVIA si voiam sa imi retrag dosarul - cei de acolo si-au revizuit complet atitudinea. adica: nu am avut probleme cu actele, receptia a fost facuta la momentul anuntat (mi-au zis sa vin miercuri, adica azi, aseara era gata masina); lucrul- impecabil (vopsit, indreptat, schimbat bare si semnal), atitudinea fata de client- impecabila.
in concluzie- nervi destui, dar a meritat.
multumesc Doru pentru tot ajutorul acordat!
CORINA78858
Intradevar, clientul trebuie tinut la curent cu "mersul" masinii dar nu asta este problema. Cred ca fabrica din Cehia este de mult putin depasita de comenzi dar in loc sa suplimenteze la angajati maresc termenele de livrare. Nici noua nu ne cade prea bine.
CRG
Intamplator stiu care e situatia Skoda in Cehia: vor sa dea oameni afara, cica nu-s eficienti. Iar parerea mea despre cehi dupa ceva vreme de colaborare cu ei: sunt reeelaaaaxaaati, fraaaateee...

In schimb, in 2005 Skoda a obtinut rezultate remarcabile in termeni de profitabilitate si nivel export.
DORU
QUOTE(fortelady)
asaaaaa acum vorbesc de service :
- prima impresie cand am fost la ei pt receptie- urata RAU- atitudinea fata de client, de neimaginat.
- a doua impresie - la fel biggrin.gif piesele uitasera sa le comande (explicatia oficiala, cea neoficiala am inteles ca e cu totul alta), ca intotdeauna "va cautam noi in 15 minute" si ii cautam eu dupa 150 etc.
- in urma unor sesizari care au fost facute - nu de catre mine, eu deja facusem programare la AVIA si voiam sa imi retrag dosarul - cei de acolo si-au revizuit complet atitudinea. adica: nu am avut probleme cu actele, receptia a fost facuta la momentul anuntat (mi-au zis sa vin miercuri, adica azi, aseara era gata masina); lucrul- impecabil (vopsit, indreptat, schimbat bare si semnal), atitudinea fata de client- impecabila.
in concluzie- nervi destui, dar a meritat.
multumesc Doru pentru tot ajutorul acordat!


Fortelady, si alta data cu aceeasi placere ! arigato.gif

Corina, ma bucur ca te-ai alaturat ariei Skoda pe acest forum si te invit sa nu ai o prezenta sporadica, dimpotriva. Esti al 3-lea reprezentant al unui dealer Skoda prezent pe Skoda (pe langa Buc si Satu-Mare), insa primul care isi declina identitatea. Multumesc pt transparenta!
Ajtorul vostru este necesar pt lamurirea anumitor pct de vedere sau probleme, deci sunteti bineveniti. Vocea voastra este un real ajutor pt client, care sper sa realizeze ca sunteti aici pt o mai buna comunicare.
Bogdan76299
QUOTE(CORINA78858)
Cred ca fabrica din Cehia este de mult putin depasita de comenzi dar in loc sa suplimenteze la angajati maresc termenele de livrare. Nici noua nu ne cade prea bine.

Am indoieli ca intarzierea provine de la cehi.....De ex. eu. inca de la data cand am dat comanda mi s-a planificat fabricarea in saptamana 23 (adica sp. asta) si ASA a si fost (banuiesc ca toti dealer-ii folosesc acea aplicatie Extranet de la Porsche). Masina e acum fabricata si stiu deja si nr motor si VIN.
Daca e sa survina vreo intaziere nu mai e decat de la transport sau birocratie in curtici&Romania........

Mai exact vroiam sa spun ca atunci cand se da comanda, automat se si planifica saptamana de fabricatie a masinii iar Cehii chiar o respecta.
CORINA78858
Multumesc pentru primirea calduroasa Doru si sincer am ajuns din intamplare pe acest site cautand informatii despre alte marci de masini. Tind sa cred ca nu sunt motive sa-mi ascund identitatea fiindca am observat ca discutiile sunt interesante si pertinente si se ridica probleme reale visavis de marca si de dealeri. Nu intentionez sa fiu spion ci doar sa aflu pareri sincere si de ce nu informatii noi de la pasionatii de Skoda. Eu personal cred ca faceti o treaba super si-mi plac discutiile voastre chiar si cele care nu sunt tocmai favorabile (poate se indreapta cate ceva in acest sens). Tin sa precizez ca si eu sunt posesoare de Skoda si stiu ce inseamna sa astepti la comanda ( a durat 2 luni ca mi-am pus optionale).Oricum voi incerca sa fiu cat mai prezenta. Pa!
Constantin56936
QUOTE(muresan75842)
Va multumesc . Problema e ca sunt din Sighisoara si ar cam trebui sa ma axez pe Brasov-Sibiu-Targu Mures-Cluj. Acum..sa vedem ce si cum..




Daca tot ai de ales in zona, iti recomand si Brasovul, baietii sunt chiar ok.
Intreaba de un tip, Emil Dragan.
Daca tot am ajuns la recomandari si s-a vorbit de dealeri seriosi, am si eu de facut o recomandare: Vali David, de la DelCar Brasov. Masina sosita intr-o saptamana (ce-i drept de pe stoc, dar oricum, adusa din vama...), acte rapid, sfaturi k lumea plus cateva "maruntisuri" oferite gratuit.
a3des
Bun venit Corina in mijlocul nostru, iti doresc posturi cat mai multe si obiective si ma bucur ca am pe cineva care poate sa ma sustina in afirmatii sa zicem asa semi-oficiale si viceversa.
Lucian72846
Corina , asteptam de la tine informatii calde legate de producatorul ceh ! Multumim . Bafta !
CORINA78858
Merci, mai invat si eu de la voi una alta (in special date tehnice care sunt specialitatea partii masculine) dar daca gasesc cate ceva de completat am sa o fac.
Lucian72846
Din contra , cred ca noi suntem cei care trebuie sa invatam de la tine , doar tu esti cu ele in mana !!
Catalin79796
QUOTE(CORINA78858)
Intradevar, clientul trebuie tinut la curent cu "mersul" masinii dar nu asta este problema


Cum adica nu-i asta problema? ba asta e o problema foarte importanta. am ajuns pe forumul asta cautand alti insi care au patit ca mine. deci acum mai bine de o luna am semnat contractul de leasing pentru o skoda fabia la porsche aviatiei. in discutiile de dianinte, dealerul m-a asigurat ca masina va ajunge in tara intr-o luna si ca termenul de 8 saptamani din contract este o pura formalitate. le-am platiti avansul si mi-au zis acelasi lucru. la o saptamana i-am sunat eu, ca sa aflu ce se mai intampla. dealerul mi-a zis iar ca pe la jumatatea lunii iunie (am auzit bine) voi avea masina. acum doua zile, vazand ca nu ma mai suna, l-am sunat eu. imi zice: stati putin, ca va sun eu in 2 minute, sa ma interesez. astept doua ore. il sun eu iar. imi zice: va sun eu imediat si va spun, ca am avut treaba cu niste livrari. astept. nu ma suna. a doua zi il sun si-mi zice: da, puteti sa stati in telefon doua secunde, sa ma uit? stau. dupa trei minute de stat cu telefonul la ureche, imi zice: pai se fabrica in saptamana 25, bla-bla, ajunge cam pe 14 iulie. am ramas shocat, ca-mi trebuia masina pana la sfarsitul lunii. imi zice ca sunt niste probleme si alte alea. imi venea sa-l omor. acum mai am de asteptat o luna. concluzii:
1. dealerul m-a mintit cu nerusinare. daca stiam ca o sa dureze atat, ma orientam sigur la altceva
2. nu mi-a dat nici macar un telefon sa-mi spuna macar: boule, uite ce se intampla, sa stii si tu!
3. poate ca dealerii sunt foarte ocupati, dar asta nu e problema mea, este problema firmei, care trebuie sa angajeze oameni suficienti
4. putea sa-mi spuna enumere intarzierii, ca intelegeam

asa ca, draga Corina, tinutul la curent este o mare problema.

a, si inca ceva: surprinzator, tipul a inceput el primul sa ma tutuiasca. un mare profesionist, ce sa zic!
una peste alta, esential este ca m-a mintit
Butnaru71161
eu am ales varianta sa trimit mail la dealer.
si pina acum am primit raspunsuri (foarte rapide) la toate intrebarile.
problema e ca la inceput iti zic 6 saptamini maxim (ca sa te atraga) si ca pun 8 saptamini in contract asa de ochii lumi.
cel mai bine trebuie sa te iei dupa ce scrie in contract. daca in contract scrie 8 saptamini atunci 8 saptamini ai de asteptat.si cel mai bine e sa te pregatesti sa astepti 8 saptamini.
si daca depasesc 8 saptamini atunci poti sa le faci scandal.

pentru CORINA78858: De ce dai vina pe fabrica? de ce nu dai vina pe gaura din stratul de ozon, prin care intra raza nociva fix in capul muncitorului ceh si il face sa lucreze mai incet?
sunt de acord ca nu puteti sa influentati suplimentarea numarului de angajati din Cehia dar puteti sa lucrati la timpul de livrare din momentul in care ajunge in vama si pina la dealer.
de ce trec 2 saptamini de cand ajunge masina in vama si pina la dealer?
a3des
raspunsul este un singur cuvant : ROMANIA
grenouille
la noi chiar s-au respectat termenele care ne-au fost date.
Ni s-a spus sfarsitul lui noiembrie -inceputul lui decembrie si intr-adevar am luat masina cand ni s-a spus (au mai durat 2-3 zile pt ca au montat alarma la ei in service, nu am vrut alarma de fabrica). poate ca am avut tratament preferential fiind firma, nu stiu ... cert e ca atunci nu ne-am plans.
a3des
In general termenele se respecta, dar mai apar si situatii neprevazute, execeptii, care atarna mai mult la cantar decat situatia generala buna.
Catalin79796
eu nu comentez termenul legal, ala care-i scris in contract; problema e cu ce mi-a zis dealerul. dobitocul de mine, chiar l-am crezut cand a zis ca vine mai repede blink.gif
si mai e si problema cu telefonul. ce-i mare scofala sa ma-mi dea un telefon sau un mail, ceva, un beep acolo, ca sa stiu si eu o chestie. ai impresia ca ti-au luat banii si ii doar in pix de tine
grenouille
smile.gif depinde foarte mult si de cel care se ocupa de dosarul tau.
asa cum am mai scris pe aici domnisoara care s-a ocupat de dosarul nostru a fost foarte profesionista. am avut probleme cu cei de la service, dar cu cea care s-a ocupat de dosarul nostru absolut deloc.
si mi se pare ca un pic de agresiune nejustificata impotriva corinei - pana la urma, ea este un dealer care a avut curajul sa isi declare adevarata identitate pe aici. si sunt convinsa ca mai sunt si altii dar nu se obosesc sa isi asume aceasta responsabilitate si sa-si insuseasca injuraturile meritate.
a3des
Hmmm cam mult spus "injuraturile meritate"...
Si eu sunt "inside" Skoda dar nu consider necesar sa trag clopotele. Pur si simplu doresc sa va servesc cu informatii utile, exacte si eventual sfaturi in masura in care sunt de competenta mea.
Nu este marca perfecta (nu exista asa ceva), nu ne ascundem dupa deget, ba chiar unde e de criticat, criticam fara mila. Doru poate sa confirme, in unele posturi aduc laude in unele critici.
Daca o persoana incompetenta a adus prejudicii unui client, ar trebui indicata persoana respectiva si nu aruncat cu noroi in tot colectivul.
Credeti-ma dupa ce lucrezi o vreme in acest domeniu, iubesti cu adevarat ceea ce faci si incerci sa dai tot ce e mai bun pentru client, satisfactia clientilor este o rasplata mare pentru multi dintre noi.
Obisnuiesc sa privesc cum parcurg clientii, carora tocmai le-am predat masina, primii zeci de metri si nu neg ca e un sentiment al naibii de placut.
Lucian72846
Dupa parerea mea , se vor schimba multe lucruri in bine . Sa mai asteptam putin , nu putem schimba totul peste noapte dupa ce am stat atata timp in intuneric ! Bafta .
grenouille
QUOTE(a3des)
Hmmm cam mult spus "injuraturile meritate"...

vezi? smile.gif suntem de acord ca uneori atitudinile prea radicale risca sa deranjeze.
si da, ai dreptate dupa parerea mea -, "daca iubesti cu adevarat ceea ce faci si incerci sa dai tot ce e mai bun pentru client, satisfactia clientilor este o rasplata mare pentru multi dintre noi".
dar sunt atat de putini cei care intr-adevar o fac in romania.... sper din tot sufletul sa mai existe si altii ca voi
DORU
Mai exista, din fericire !

Corina, Adrian (a3des) si Lucian sunt cativa din ei. Inteleg supararea ta, Catalin, insa desi nu se vede, unii dintre noi chiar facem tot ce tine de noi pt ca actualii / viitorii clienti sa fie corect informati si pe deplin satisfacuti. Persoana peste care ai dat tu la PBA nu faci cinste grupului VAG, din pacate. Sa ramanem intr-un dialog constructiv si civilizat si sa speram. arigato.gif
silviu40187
Si eu pot sa confirm ca exista persoane cu care esti incintat sa colaborezi si iti ofera raspuns la intrebari la care raspund a 1000-a oara - dar nu lasa sa se observe acest lucru (si banuiesc ca nu le este usor).
Dar am intilnit si persoane acre care dupa ce ai semnat doar te paseaza de colo colo sau nu-ti raspund la telefon. Tu nu ai nici o vina ca exista, dar cu modul asta de exprimare este putin probabil sa reusesti ceva constructiv.
Lucian72846
Va invit sa dam dovada de calmitate si decenta , pentru ca multe lucruri se vor schimba in bine in Romania . Va multumesc !
Butnaru71161
cred ca suntem calmi si decenti.
intrebarea e cand se vor schimba in bine? anul asta? peste 2 ani?peste 5 ani?50 de ani? sincer peste 50 de ani eu personal nu o sa mai ma bucur de schimbari. poate copii mei...
si daca esti asa de sigur ca se vor schimba, poti sa ne dai cateva exemple?sau macar daca stii ca se implementeaza anumite strategii
Lucian72846
Va trebui sa se schimbe , exemple sunt destule , trebuie sa dispara inainte de toate acei indoctrinati de care ne lovim zilnic , cu mentalitatea anilor de glorie socialista . Si crede-ma sunt destui ...! Nu poti schimba totul peste noapte !!
Butnaru71161
o data (acum cam 10 ani) brucan a zis ca abia in 20 de ani o sa vedem si noi o schimbare. argumenta aceasta afirmatie cu: in 20 de ani o sa moara toti indoctrinatii de comunism.
dar se pare ca nu a avut dreptate. si o sa treaca mai mult.
ca au transmis si copiilor lor ce stiau ei.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.