Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Informatii despre dealerii / service-urile Skoda
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
a3des
E d d i e, nici eu nu pot sa fiu de acord cu tine, chiar e un lucru benefic ca in aceasta tema pe care o discutam aici, sa cunoasca lumea cu cine discuta pentru ca exact despre asata este vorba, despre dealeri Skoda.
In cazul asta chiar o vad ca pe o cenzura. :boxing:
eddie
Forumul are un regulament,pe care l-am acceptat cu totii cand am intrat pe forum.Nu fac cu tine,,box''aici... biggrin.gif
Daca ceea ce spun doi moderatori aici nu iti este de ajuns,poate vei accepta parerea unui administrator,daca ti se pare a fi o cenzura asta.... :angel:
Bogdan76299
Sa trecem la probleme concrete......
In Webwheel la Vehicle overview, pt un client, exista in stanga jos o rubrica:
Stock Place... si apoi Dispo Order. Aici se specifica clar starea din curtici a masinii. De ex. 16.06.2006 - TR in ZLC.
In functie de stadiul in care se afla formatilitatile masinii in curtici codurile la Dispo Order difera. Sunt vreo 6-7 pasi.
Va rog, cei care sunteti in domeniu, sa ni-i prezentati si daca e sa fim constructivi sa ne explicati cam cat dureaza fiecare, ca medie ponderata de timp, a. i. un client cand e informat si afla stadiul in care e masina sa, dupa ce mai citeste si topicul asta, sa-si faca o imagine aproximativa la ce sa se astepte.
a3des
Bogdan76299 o lasam pe maine ca azi nu mai am "spirit" in mine.



E d d i e, a fost doar o parere, am tot dreptul sa nu fiu de acord cu cineva, la fel cum nici Doru, NU a fost de acord cu tine, dar ne supunem regulilor. Pot sa respect regulile dar asta nu ma obliga sa fiu de acord chiar si cu un administrator, cu tot respectul.
Bogdan76299
Pe mine nu ma intereseaza in mod special numele dealer-ilor de pe acest forum ........poate o solutie de compromis ar fi ca fiecare, daca vrea, sa declare ca e in bransa si atat, fara nume....

a3des-chiar daca am avut (si poate o sa mai avem) posturi in contradictoriu, iti apreciez disponibilitatea de a ne raspunde, multumesc.
a3des
Bogdan76299, stai linistit, toti cei de aici au respectul meu maxim, discutiile in contradictoriu, cu argumente, dau sarea si piperul unui forum, bineanteles atata timp cat se poarta pe un ton civilizat.
Fiecare are opinia lui, trebuie sa isi exprime cat mai clar punctul de vedere si asta nu inseamna ca ceilalti trebuie sa fie de acord.
De cand frecventez acest forum am invatat multe lucruri utile in calitate de "inside man", si sper ca am adus si eu la randul meu informatii utile celor interesati si voi aduce si in continuare in masura in care timpul mi-o va permite si va exista interes.

Si cu aceast ocazie as dori sa indrept atentia partenerilor de discutie asupra adevaratei "verigi slabe" al lantului Skoda-Poro-Dealer-Client, in opinia mea: oamenii de service slab pregatiti, lipsa mare de specialisti in adevaratul sens al cuvantului. Degeaba sunt service-urile dotate cu aparatura de ultima ora, la fel precum in occident, daca nu exista persoane specialiste in diagnoza precisa. Mecanici sa zicem ca se gasec oricand, insa la munca de finete, cea care conteaza cel mai mult exista lacune mari.
Astept parerile voastre, desi stiu, cu mahnire in suflet, ca nu au cum sa difere pentru ca asta e adevarul.
Vlad6
Please : NO MORE MESSAGES OFF TOPIC !!
Orice membru al forumului ce reprezinta un dealer este bine venit si raspunsurile sale sunt la fel de binevenite dar : RESPECTATI REGULAMENTUL
Daca viecare om care vinde o skoda ( noua sau nu ) s-ar apuca sa-si faca reclama pe forum ar iesi o mare debandada pe aici.
Cine vrea sa-si faca reclama sau sa achizitioneze un pachet de servicii de la masini.ro sunt bineveniti sa o faca dar doar daca au un contract semnat cu Mirabilis Media.
Va multumesc pentru intelegere si scuze de off topic dar discutiile acestea nu-si au sensukl atata timp cat exista un regulament.
a3des
Vlad, tu despre ce zici ca vorbim noi aici? Topicul este "Informatii despre dealerii / service-urile Skoda". Nimic din ce am discutat aici nu este in afara topicului, tot ce s-a pomenit tine de dealeri. Ce consideri tu OFF TOPIC?
QUOTE
Daca viecare om care vinde o skoda ( noua sau nu ) s-ar apuca sa-si faca reclama pe forum ar iesi o mare debandada pe aici.
. Nu te supara Vlade dar unde este reclama in ce am discutat pana acum? Ca mai mult a fost subiect anti-reclama. Come on!
Doru poate ne ajuti si tu putin ca deja suntem intelesi gresit.
Lucian72846
Din cate observ eu , discutiile deja incep sa capete caracter subiectiv , nemultumirile legate de vanzare / livrare degenerand in nemultumiri generale . Este nevoie sa cunoastem faptul ca o masina de cand este comandata si pana se livreaza , parcurge un traseu impartit in etape inca din fabrica . Spre exemplu primeste un numar de comanda si urmeaza a intra in fabricatie . Pot aparea situatii in care din anumite motive , cauza poate fi si anumite dotari optionale productia se amana si atunci nu este nimeni de vina . Un alt exmplu , neprevazut , este incetarea temporara a activitatii fabricii din anumite motive . Si exemple sunt multe inca de pe linia de montaj . Parerea mea este ca trebuie data dovada de decenta in asteptarea unei masini si nu dramatizat faptul ca a intarziat 2-3 zile, din motive obiective .
eddie
QUOTE(a3des)
QUOTE
Daca viecare om care vinde o skoda ( noua sau nu ) s-ar apuca sa-si faca reclama pe forum ar iesi o mare debandada pe aici.
. Nu te supara Vlade dar unde este reclama in ce am discutat pana acum? Ca mai mult a fost subiect anti-reclama. Come on!
Doru poate ne ajuti si tu putin ca deja suntem intelesi gresit.


Reclama era in semnatura care includea numele numele unui dealer si un numar de telefon.Ce e greu de inteles ? Diferenta dintre noi este ca eu sunt impartial si fac asta gratis,iar unii vor sa-si castige clienti printr-o publicitate mascata.
Vorbim atunci cu Doru si de comun acord sa schimbam titlul topicului ca sa numai tenteze pe nimeni sa-si faca reclama gratuita.Ar suna mai bine un titlu gen ,,Despre dealerii Skoda",mai simplu...
Bogdan76299
QUOTE(Lucian72846)
Este nevoie sa cunoastem faptul ca o masina de cand este comandata si pana se livreaza , parcurge un traseu impartit in etape inca din fabrica .


Asta tot incerc sa explicam. Nu mai spuneti la general ca sunt etape si pot aparea diverse intarzieri.... Enumerati clar etapele si puneti duratele pe fiecare (medii ponderate).

QUOTE(Lucian72846)
Spre exemplu primeste un numar de comanda si urmeaza a intra in fabricatie . Pot aparea situatii in care din anumite motive , cauza poate fi si anumite dotari optionale productia se amana si atunci nu este nimeni de vina .


Iar ajungem la webwheel..........sa inteleg ca dupa comanda si planificarea productiei in program apar amanari? Cum apar aceste amanari scrise in program? Dati date concrete.... Eu am avut optionale si nu a intarziat deloc fabricatia!

QUOTE(Lucian72846)
Un alt exmplu , neprevazut , este incetarea temporara a activitatii fabricii din anumite motive . Si exemple sunt multe inca de pe linia de montaj .


Te rog sa fii exact. Concret, de cate ori pe an se poate inceta activ. fabricii. Daca sunteti in domeniu banuiesc ca aveti o cazuistica......De unde stiti voi ca sunt intarzieri in linia de montaj (tot in webwheel e scris si asta?, eu n-am vazut rubrica)?

QUOTE(Lucian72846)
Parerea mea este ca trebuie data dovada de decenta in asteptarea unei masini si nu dramatizat faptul ca a intarziat 2-3 zile, din motive obiective .


Corect. Decenta oricum trebuie sa existe de ambele parti, dar toate aceste evenimente trebuie SPUSE clientului la timp, nu sa sune el si sa fie evitat, sau sa le afle dupa ce i se spune intial alceva........Tot vreau sa depasim faza asta cu sustinerea oarba a unei idei (de client dificil sau de dealer neserios).....Hai sa descriem clar acesti pasi de livrare, cu cat mai multe detalii si date concrete (nu aprecieri de genul: cehii intarzie si gata). Cand un client va citi aceste mesaje sa poata identifica clar momenul in care a ajuns livrarea sa si sa stie la ce sa se astepte.

Cand spuneam ca e loc de mai bine la dealeri ma gandeam la probleme concrete, gen acea aplicatie dedicata clientului prin care sa isi vada singur traseul masinii, o procedura de descriere a livrarii, una de comunicare cu clientul..............Toate aceste sunt "puncte slabe" ale sistemului, dupa parerea mea si daca merge ceva bine atunci se datoreaza constiinciozitatii anumitor persoane (izolate) si in nici un caz organizarii per ansamblu.
DORU
Ma bucur pt inceput ca discutiile nu au degenerat, chiar daca au fost in contradictoriu. Multumesc ca ati tinut cont de postul meu in care chemam la calm si limbj adecvat!

Acum, sa fiu concret:
- consider titlul topicului potrivit, cred ca poate fi pastrat.
- in privinta pct de pornire a discutiilor de aici, cred ca a fost deja eliminat (Corina a ales sa-si schimbe semnatura, astfel intra in legalitate dpdv al regulamentului, insa sunt convins ca va fi la fel de activa pe forum) si deci valurile sunt mai mari decat ar fi necesar. Efectul poate inceta deci, odata ce cauza a fost eliminata!
- atat timp cat avem colegi pe forum care pot oferi informatii "from inside", ii invit s-o faca obiectiv (si aici le multumesc ca au reusit sa fie aproape OBIECTIVI in majoritatea situatiilor!) si deci sa nu renunte la munca lor, aceea de a apropia clientul de viata "intima" a firmei. NU UITATI, un client multumit iti va aduce un spor de imagine si reclama gratuit plus alti potentiali clienti!

Cred ca momentul dificil a fost depasit si va invit respectuos sa continuam constructiv dialogul inceput. Adresez pe aceasta cale rugamintea pt Corina, Lucian si a3des sa ofere ce au ei mai bun. Puteti incepe cu raspunsul pe care vi l-a solicitat Bogdan. Multumesc ! arigato.gif
Bogdan76299
Lasasem niste intrebari in asteptare........

Eu sunt in plin proces de "primire" a masinii....dupa ce se va termina livrarea o sa incerc sa formulez un rezumat al pasilor parcursi si timpii corespunzatori. Pt. ca nu lucrez in domeniu, datele mele vor exemplifica doar un caz de livrare (sper ca unul fericit!).

Daca m-ar ajuta cineva cu niste date mai complete am putea face o analiza PERT de estimare a duratelor activitatilor componente procesului de livrare.
a3des
Pentru auto comandate la tranzitare in Zona Libera Curtici termenul este de 1 zi lucratoare.
Pentru auto comandate la scoatere din Zona Libera Curtici si/sau pentru auto comandate la import definitiv termenul ca autovehiculele sa ajunga in showroom este de 5 zile lucratoare dupa data la care s-a facut comanda de catre Dispo - Importator.
Butnaru71161
mai pe romaneste....
adica sta 1 zi in vama? si 5 zile pina la showroom?
Bogdan76299
Din ce date am cules eu pana cum, se livreaza in 7 zile de la data intrarii in Curtici. Asta inseamna ca la cele 5 zile mentionate de a3des mai raman 2 de stat in showroom pt. pregatire livrare (corectati-ma daca gresesc!).

N-am clarificat complet acele coduri.......
ZLC= zona libera curtici
TR=?
IM=?
Butnaru71161
de unde ai "cules" 7 zile? din ce spun dealer-ii sau din experienta?
dealer-ul mi-a spus: "De la momentul sosirii in tara, trec 2 saptamani pana la receptia ei".
pe 7.06.2006 era la curtici si platita integral de catre firma de leasing. azi 22.06.2006 (dupa 15 zile) masina tot nu e la mine.
Bogdan76299
QUOTE(Butnaru71161)
de unde ai "cules" 7 zile? din ce spun dealer-ii sau din experienta?


Din pacate n-am experienta in "termene de livrare" (mi-as fi dorit)......si eu astept masina si "notez" pas cu pas tot ce se poate. Am norocul unui dealer (ma refer la O persoana) foarte cooperant care face tot ce depinde de el sa ma ajute (sau macar sa ma tina la curent).

Cand o sa se termine livrarea o sa revin cu informatiile corespunzatoare cazului meu.
a3des
avand in vedere faptul ca in Cehia jumatate din sapt. 27 este dedicata unor sarbatori nationale programul uzinei este urmatorul:
Luni, 03.07.2006 - Marti, 04.07.2006: activitate normala (productie & transport)
Miercuri, 05.07.2006 - Vineri, 07.07.2006: intrerupere activitate (productie & transport)


in sapt. 31-32 a.c. nu va exista productie pentru nici unul dintre modelele Skoda. Motivatie: concediu fabrica.
a3des
TR= tranzit
IMP= import
Bogdan76299
Multumesc, IM e ultima et. din ZLC?
a3des
fazele finale sunt:
IM din ZLC - Import Temporar din Zona Libera Curtici
IMP 4 - Import Definitiv
DORU
a3des, multumesc pt solicitudine ! arigato.gif
Bogdan76299
Multumesc inca o data.
a3des
Pentru putin!
Azi sunt happy ca am primit numar de productie si asta inseamna ca saptamana viitoare se naste si TDI-ul meu. Beau pentru asta (acuma ca dupa ce vine mai greu) beer.gif
suliman48653
salutare de la mare!!! beer.gif
cat ar putea costa o vizita la dealer pentru prima revizie (la an, ca n-am apucat sa fac 15000)
a3des
in jur de 100 de euro
Butnaru71161
vineri, 23.06.2006 am ridicat masina.
am verificat intai exteriorul: nici o zgarietura, nici un defect vizibil.
la interior la fel.
dealer-ul a inceput sa-mi explice ce fac butoanele dar l-am intrerupt (dupa aproximativ 2 luni de asteptare am studiat toate mesajele de pe forum si stiam aproape tot) am semnat actele, am luat pachetul RAR (stingator+trusa medicala+triunghi = 1.200.000) am platit placutele de imatriculare(800.000, si curios ca sunt placute normale, sterse, peste care e scris cu rosu numarul. Se vede numarul vechi in relief), m-am suit in masina si am plecat la prima benzinarie. Pe bord arata numar de km pina la benzinarie = 0.
Dealer-ul (ca persoana) a fost ok. nici nu am cerut mult de la el.
nu au dat nimic gratis. nici sampanie (asa am auzit ca se da) nici un breloc,pix,etc.
In schimb mi-au dat ceva (si sunt curios de ce oare): o sacosa goala cu Skoda. Nu inteleg de ce. Ce sa fac cu ea?In manual nu scrie.
Una peste alta: cand vine masina nu mai ai timp sa te gandesti la nimicuri. Masina este cel mai frumos cadou.
Bogdan76299
Felicitari, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
Asteptam primele impresii despre cum merge masina........

Eu sunt "pe ace" caci zilele astea tre sa o primesc si eu......
Butnaru71161
cand vine masina o sa uiti de toate "acele".
masina e super Ok la confort interior. nu zdrangane, nu scartie.
impresii despre cum merge nu am pt ca nu trebuie sa o turez si abia dupa 3.000 de rotatii (fara sa vreau a dat de 2 ori) masina incepe sa arate ce poate (acum incepe asteptarea celor 1500 de km.)
Vizibilitatea in luneta la parcare este foarte mica.Pina te obisnuiesti cu ea e foarte nasol sa o parchezi.Eu am senzori de parcare spate si ma ajuta foarte mult la inceput.
A.. si prima senzatie cand am condus-o a fost foarte ciudata. Parca toate lumea se uita la mine biggrin.gif
a3des
Nu ti-a tremurat mana cand ai alimentat? biggrin.gif
Felicitari pentru masina, sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.
Butnaru71161
nu a tremurat nimic. nici eu nici masina. m-am bucurat ca am ajuns cu ea la benzinarie. era nasol ca la prima rulare sa raman fara benzina.
macar 10 L sa puna si dealer-ul.pleci de la ei cu morcovul...
asta e nemultumirea mea fata de dealer
multam pentru urari
Lucian72846
Felicitari pt noua achizitie , drum bun !
Bogdan76299
Am inceput-o de lunea......azi pe la 16 mi-am luat si eu masina im primire........
Un telefon scurt de dimineata, m-au anuntat ca masina e gata si dupa-amiaza pot sa o ridic.

Am incercat sa-mi pastrez luciditatea cat am putut si am reusit sa verific cate ceva....Am facut si niste poze "martor" ca sa fiu sigur ca am imortalizat masina inainte de primire.

N-am uitat o sa revin cu un rezumat al derularii livrarii.....
a3des
Norocosilor.
Adr1an
Salutare tuturor. Mi-am ridicat si eu in cele din urma "bijuteria" de la dealerul clujean Skoda, de pe Calea Turzii. Sunt foarte multumit de prestatia celor de la dealer pentru ca au fost foarte curtenitori si s-au ocupat de mine. Am avut o surpriza foarte placuta sa constat ca in loc de Cd-Player Symphony mi-au dat baietii un Sony Xplod de toata frumusetea care urla de te scoate din masina. Am verificat masina din cap pana in picioare si am gasit doar o micuta ciobitura deasupra usii soferului insa sperr ca nu e o problema majora. Tipu mi-a zis ca putem face un act de constatare si eventual o poate baga in service sa remedieze problema. O alta chestie e ca am primit la oferta alarma gratuita (masina avand deja inchidere centralizata cu TLC) si joi am sa ma duc sa mi-o instaleze pe masina. Bineinteles, pe langa toate a trebuit sa platesc pachetul RAR si mi-am facut RCA-ul pe loc acolo la ei. Masina vine cu REZERVORUL GOL si cum am iesit de la dealer am intrat direct in benzinarie cu ea. Si "picatura care a umplut paharul" a fost atunci cand m-am pus in masina sa o scot din cladire, tipu vine la mine cu o sticla de sampanie. Nu mi s-a mai intamplat niciodata asa ceva si sa va spun sincer am fost extrem de impresionat. Ma gandeam la un lucru: oare se intampla asa ceva in Romania? Ei bine, raspunsul este DA. Si cred ca toata lumea care a trecut de la Dacie la Skoda cunoaste deja senzatia pe care ti-o da masina ceha.
Sunt 100% convins ca am facut cea mai buna alegere in ceea ce priveste Skoda!!! band.gif

P.S. Si ca sa nu uit mi s-a spus ca daca duc un prieten la dealer sa isi achizitioneze orice model Skoda primesc 50 de Euro in lucrari efectuate in service. Nu e mult dar cred ca e o "mica afacere" si asta. Nu?
Lucian72846
Felicitari noilor posesori de Skoda si va uram drum bun !
Bogdan76299
Am atasat mai jos detaliile cu privire la achizitia masinii mele.

Ce e important de retinut in cazul meu e ca am primit masina (cu optiuni) EXACT dupa 6 saptamani de la depunerea actelor de leasing asa cum imi estimase si dealer-ul meu. Aprecierile mele sincere pt. Avia Motors. Sper sa nu fiu o exceptie.

Per ansamblu cred ca se pot face imbunatatiri sistemului de livrare mai ales la partea de comunicare cu clientul.
suliman48653
mai am o intrebare: voi aveti cumva capota motorului captusita cu ceva burete? (ca la mine nu e) :angel:
Butnaru71161
la mine nu e nici un burete.
trebuia sa fie?buretele nu e pus pentru a diminua zogomotul motorului, adica pentru motorina?motorul meu nu se aude deloc.
suliman48653
nu se aude nici la mine dar am auzit pe cineva ca are si d-aia am intrebat. am crezut ca m-au facut aia de la service.
DORU
La Octavia 1 varianta Elegance exista o captuseala pe interiorul capotei motor. Eu insa am avut 3 Elegance si numai cea diesel a avut acest reper...
Lucian72846
Acea protectie fonica de care amintiti este valabila pentru motorizari diesel .
Catalin79796
sa va zic ce mi s-a intamplat ieri. deci masina trebuie sa vina saptamana asta. bun. ultima data cand il sunasem era acum 3 saptamani, pentru ca trebuia sa plec din bucuresti si omul imi spusese ca s-ar putea sa vina mai devreme. acum 3 saptamani l-am sunat sa-l intreb ce se mai aude. mi-a zis ca se intereseaza si sa-l sun a doua zi. a doua zi nu mi-a mai raspuns la telefon. n-am mai insistat, dar ieri am incercat din nou sa-l sun. nu raspundea. am sunat de vreo 6 ori. nici un raspuns. sun la firma (porsche aviatiei) si incerc sa dau de el. secretara ma intreaba mai intai de nume, apoi imi face legatura. am stat in telefon vreo 5 minute. nimeni nu raspundea. il sun iar pe mobil: nici un raspuns; sun iar la firma. iar imi face legatura si iar nu raspunde nimeni. pana la urma, il suna nevasta-mea. si raspunde, domne, din prima raspunde. ii zice cine e si il intreaba de ce nu raspunde le mobil, la care asta zice: pai daca m-oti fi sunat in fiecare saptamana! (fantastic tupeu!!!) ma rog, il intreaba cand trebuie sa vina masina. cauta omul si zice: pai la cat scrie in contract. noi n-avem contract, ca nu ne-au dat o copie cand l-am semnat. au zis ca trebuie semnat de ai lor si dupa aia or sa ne sune sa ni-l dea. normal, nimeni nu ne-a sunat. nevasta-mea ii zice: pai n-avem contract, la care asta: pai trebuia sa veniti sa-l luati, ce, credeti ca-l trimitem prin posta?
bun, in sfarsit, cauta asta prin dosare si zice: joi vine masina. nevasta intreaba unde vine, in romania sau la dvs. el: la noi. Ea: deci venim joi? El: nu, mai intai dati un telefon miercuri.
alte concluzii:
- sunt total scarbit de prestatia individului. nu credeam ca o sa dau peste un ins atat de nesimtit si lipsit deprofesionalism incat sa nu-mi raspunda la telefon
- comunicarea e de cacao
- tupeul e imens
de abia astept sa scap de ei
nu vreau sa-i bag pe toti de acolo in aceeasi oala, dar va zic, evitati-l pe tipul asta. e mortal. nu stiu, pot sa-i dau numele? e impotriva regulamentului?
DORU
Eu nu consider ca este ilegal sa postezi numele lui. Asadar, sa dam cartile pe fata, insa in termeni civilizati. Si un drept la replica este de asteptat...
Catalin79796
bun. il cheama ionut nicolescu. si drept la replica de la cine? as vrea s-o vad si pe asta! biggrin.gif
Catalin79796
si inca ceva. nu reusesc sa ma vad bucurandu-ma de masina. pai daca de acum, cand inca n-o am, trec prin atatia nervi, dupa aia, cand s-o strica ceva sau o aparea vreo problema pentru care sa intru din nou in contact cu ei, dupa aia, zic, n-o sa intru in spital? biggrin.gif
Florin81463
Of,of,of, imi dati din ce in ce mai mult "curaj";tocmai am de gand sa merg la Brady Trade sa dau avansul pt o Fabia dar deja tipa de acolo nu mai raspunde la telefon. Sunt curios cum o sa procedeze dupa ce se vad cu banii in cont! :bandit:
Catalin79796
poate o sa ai mai mult noroc. dar iti trebuie tupeu. eu am fost mai cumsecade, credeam ca asa trebuie sa procedezi, sa nu ridici vocea, sa vorbesti politicos. uitasem in ce tara traiesc. pacat. de cateva ori mi-a trecut prin minte sa apelez la cunostintele cunostintelor mele din conducerea firmei lor, dar mi-am zis ca nu se face. m-am inselat, trebuia sa incerc prin metode romanesti sa fiu tratat asa cum trebuie tratat un client intr-o lume normala.
Butnaru71161
QUOTE(Florin81463)
Of,of,of, imi dati din ce in ce mai mult "curaj";tocmai am de gand sa merg la Brady Trade sa dau avansul pt o Fabia dar deja tipa de acolo nu mai raspunde la telefon. Sunt curios cum o sa procedeze dupa ce se vad cu banii in cont! :bandit:

cel mai bine e sa mergi la un dealer si persoana de acolo recomandata de cineva (eu m-am dus la avia la recomandarea nasului meu. el a fost multumit. si are si pretentii). daca nu stii pe nimeni, atunci citeste pe forum si vezi parerile tutror. nu te duce la la noroc ca s-ar putea sa dai peste cei mai huliti dealeri de pe forum
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.