Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Informatii despre dealerii / service-urile Skoda
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Catalin79796
nici nu cred ca toti sunt niste nesimtiti. cand te enervezi, esti tentat sa-i bagi pe toti intr-o singura oala, desi nu e nici pe departe asa. eu am avut ghinionul sa dau peste un "element reactionar", daca pot sa-i zic asa biggrin.gif . stiu ca nu toti dealerii sunt bulangii, numai ca aia a caror lipsa de profesionalism te loveste in fata sunt si cei care ies mai mult in evidenta. e ca in presa: lucrurile negative sunt intodeauna mai vizibile si mai discutate
DORU
Din pacate...
Totusi speranta moare ultima. Asa ca sa fim optimisti!
Butnaru71161
bine ar fi sa moara peste 50 de ani sa prind si eu ceva schimbari.. biggrin.gif
pina acum nu am avut probleme cu dealer-ul dar sunt putin agitat pt ca masina trebuie sa vina (mai sunt 4 zile pina la termenul din contract, si au cam trecut 8 saptamini, dar asta e..initial a zis 6..)
DORU
Te asteptam cu impresii despre modul in care a decurs receptia masinii la primire !
Butnaru71161
si eu ma astept.
dupa cum a decurs pina acum relatia cu dealer-ul cred ca o sa fie bine.
pentru mine mai important e sa fie masina in regula.cu restul informatilor ma descurc. citesc pe forum si aflu tot ce vreau (chiar si ce nu vreau...)
Lucian72846
Asteptam impresii despre noua ta masina ! Drum bun .
CORINA78858
QUOTE(Catalin79796)
QUOTE(CORINA78858)
Intradevar, clientul trebuie tinut la curent cu "mersul" masinii dar nu asta este problema


Cum adica nu-i asta problema? ba asta e o problema foarte importanta. am ajuns pe forumul asta cautand alti insi care au patit ca mine. deci acum mai bine de o luna am semnat contractul de leasing pentru o skoda fabia la porsche aviatiei. in discutiile de dianinte, dealerul m-a asigurat ca masina va ajunge in tara intr-o luna si ca termenul de 8 saptamani din contract este o pura formalitate. le-am platiti avansul si mi-au zis acelasi lucru. la o saptamana i-am sunat eu, ca sa aflu ce se mai intampla. dealerul mi-a zis iar ca pe la jumatatea lunii iunie (am auzit bine) voi avea masina. acum doua zile, vazand ca nu ma mai suna, l-am sunat eu. imi zice: stati putin, ca va sun eu in 2 minute, sa ma interesez. astept doua ore. il sun eu iar. imi zice: va sun eu imediat si va spun, ca am avut treaba cu niste livrari. astept. nu ma suna. a doua zi il sun si-mi zice: da, puteti sa stati in telefon doua secunde, sa ma uit? stau. dupa trei minute de stat cu telefonul la ureche, imi zice: pai se fabrica in saptamana 25, bla-bla, ajunge cam pe 14 iulie. am ramas shocat, ca-mi trebuia masina pana la sfarsitul lunii. imi zice ca sunt niste probleme si alte alea. imi venea sa-l omor. acum mai am de asteptat o luna. concluzii:
1. dealerul m-a mintit cu nerusinare. daca stiam ca o sa dureze atat, ma orientam sigur la altceva
2. nu mi-a dat nici macar un telefon sa-mi spuna macar: boule, uite ce se intampla, sa stii si tu!
3. poate ca dealerii sunt foarte ocupati, dar asta nu e problema mea, este problema firmei, care trebuie sa angajeze oameni suficienti
4. putea sa-mi spuna enumere intarzierii, ca intelegeam

asa ca, draga Corina, tinutul la curent este o mare problema.

a, si inca ceva: surprinzator, tipul a inceput el primul sa ma tutuiasca. un mare profesionist, ce sa zic!
una peste alta, esential este ca m-a mintit


Ai dreptate sa fi suparat dar cand am spus nu asta e problema ma refeream in conditiile normale cand cu buna stiinta dai un termen de livrare care este real si pot aparea intarzieri care nu sunt legate de vointa ta ca vanzator. Cazul pe care l-ai relatat este cu totul altceva de ce spuneam eu. Este rau ca se intampla si faze din astea fiindca reclama de fapt o face clientul si tot el pote sa-ti aduca si alti clienti sau poate sa faca multa contrareclama. De ceea este mai bine sa fi deschis de la inceput cu clientul. Parerea mea. Oricum sper sa se rezolve toate o data. Numai bine si sper macar sa va bucurati de masina.
CORINA78858
QUOTE(Butnaru71161)
eu am ales varianta sa trimit mail la dealer.
si pina acum am primit raspunsuri (foarte rapide) la toate intrebarile.
problema e ca la inceput iti zic 6 saptamini maxim (ca sa te atraga) si ca pun 8 saptamini in contract asa de ochii lumi.
cel mai bine trebuie sa te iei dupa ce scrie in contract. daca in contract scrie 8 saptamini atunci 8 saptamini ai de asteptat.si cel mai bine e sa te pregatesti sa astepti 8 saptamini.
si daca depasesc 8 saptamini atunci poti sa le faci scandal.

pentru CORINA78858: De ce dai vina pe fabrica? de ce nu dai vina pe gaura din stratul de ozon, prin care intra raza nociva fix in capul muncitorului ceh si il face sa lucreze mai incet?
sunt de acord ca nu puteti sa influentati suplimentarea numarului de angajati din Cehia dar puteti sa lucrati la timpul de livrare din momentul in care ajunge in vama si pina la dealer.
de ce trec 2 saptamini de cand ajunge masina in vama si pina la dealer?

beer.gif am dat vina si pe cehi partial, dar asa este, termenul real de livrare din vama pana la noi este 10 zile lucratoare. De ce asa mult? Nu stiu exact ritmul de lucru de acolo, banuiesc ca fiind multe masini in vama (ma refer la stocurile de masini noi) fac o programare la vamuire, o programare la transport si uite asa ajung la noi in 2 saptamani. Ma repet: interesul este sa livrezi repede masina si nu sa te intinzi prea mult. Pana acum slava domnului am reusit sa onoram la timp comenzile, dar ce ne facem daca apar probleme (la telefon ni se spune: mai intarzie transportul sau nu s-a facut inca vama, etc.) atunci ai o mare problema ca vanzator ca esti pus in situatia penibila de a nu putea face nimic (chiar daca ma duc in vama tot nu se rezolva mai repede) si clientul pe buna dreptate se supara pe mine. Atunci incerci sa intelegi si clientul si sa te rogi sa te inteleaga si el pe tine. Tot ce am spus am facut referire la cazurile in care intradevar nu depinde numai de tine sa te tii de cuvant in fata clientului si mai sunt si alti factori implicati (caz in care ar trebui schimbat sistemul si accelerat putin lucrurile din vama). Numai bine!
CORINA78858
QUOTE(a3des)
raspunsul este un singur cuvant : ROMANIA


Exact beer.gif
CORINA78858
[
Credeti-ma dupa ce lucrezi o vreme in acest domeniu, iubesti cu adevarat ceea ce faci si incerci sa dai tot ce e mai bun pentru client, satisfactia clientilor este o rasplata mare pentru multi dintre noi.
Obisnuiesc sa privesc cum parcurg clientii, carora tocmai le-am predat masina, primii zeci de metri si nu neg ca e un sentiment al naibii de placut.[/quote]

Se vede ca-ti place ce faci. Cu acel client te intalnesti si dupa ce i-ai dat masina si daca exista respect reciproc te saluta daca va intalniti pe strada, daca are ceva probleme apeleaza cu incredere la tine si te bucuri cand este multumit. Cred ca asta ar trebui sa fie relatia normala dintre client si vanzator. Sper sa raman asa si sa nu ma transform intr-o nesuferita cum mai povestesc de unii pe forum beer.gif (atunci imi dau repede demisia)
CORINA78858
Ma gandesc daca sa las semnatura mea in continuare sau sa o sterg. Nu stiu daca nu deranjeaza pe cineva sau daca am voie.....cineva mi-a spus ca fac reclma si am inteles ca nu e voie. Eu nu am avut intentia sa ma ascund si de aceea am folosit semnatura de servici. Ce zici Doru sa fac? Sa las simplu doar numele?
Lucian72846
Pastreaza identitatea , parerea mea ! Sunt persoane care vor stii de la cine sa ceara direct informatii legate de Skoda !
Bogdan76299
Nu cred ca trebuie transformat topicul in invitatii de a ramane sau nu "vizibil" un anumit dealer..... nu cred ca se pune problema la nivel personal ci la nivel de prestare a unui serviciu sau mai exact de managemet al acestuia si al calitatii lui.

Problema mare e de transparenta a informatiilor catre client. Aici cred ca mai e mult de lucrat. De ce sa dam vina pe cehi ca intarzie daca realitatea e alta? Majoritatea nemultumirilor e datorata intarzierulor de la Curtici-client sau faptului ca o anumita comanda nu e data (ordonata) la timp. O data ce dealer-ul e cel care incaseaza un profit de pe urma unei vanzari el ar trebui sa faca tot posibilul sa scurteze termenele. E responsabilitatea lui sa-si optimizeze "traseul" de livrare, NU sa caute scuze. Calitatea, prin definitie, presupune "satisfactia clientului". Unde este satisfactie cand ti se spune un termen si apoi esti amanat/evitat?

Cred ca ar trebui sa participe la aceste discutii cat mai multi dealeri, declarati, ca sa poata intelege exact care e realiataea dpdv al clientului, sa comunice, sa-si prezinte explicatiile pertinente si sa ia masuri.
CORINA78858
Hai sa-ti explic procedura sa intelegi de ce dealerul nu poate interveni in traseul curtici-livrare. Cand semnezi contractul de leasing de ex. achiti o taxa de management si una de logistica. Acestea nu le percepe dealerul ci Porsche care se ocupa de comanda, vama, acte, tot. Dealerul este intermediar si nu are putere in vama sau in procesul de transport. Nu are dreptul sa intervina fiindca daca ar avea probabil ar fi un haos si s-ar merge pe interventii, pile, telefoane si multe alte lucruri care ar ingreuna si mai mult procesul deja problematic. Deci vezi ca dealerul de fapt nu percepe taxele acelea si nu el se ocupa de asta. Clientul nu stie si nu are de ce sa-l intereseze (el vrea masina si atat). Astea sunt chestiuni intre dealer si importator/finantator si daca trebuie cineva sa faca un bine acela este beneficiarul acelor taxe minunate! Nu incerc sa dau vina mai departe ci incerc sa-ti explic cat de neputincios este dealerul visavis de chestiunea ce te nemultumeste. Cel mult se poate interveni cand ceri factura de avans, sa fie platita cat mai repede si sa se dea drumul la cate in vama si vanzatorul sa tina clientul la curent cu vamuirea, transportul, pregatirea fara ca acesta sa se simta amanat intentionat.
a3des
QUOTE
O data ce dealer-ul e cel care incaseaza un profit de pe urma unei vanzari el ar trebui sa faca tot posibilul sa scurteze termenele. E responsabilitatea lui sa-si optimizeze "traseul" de livrare, NU sa caute scuze.


Termele de livrare sunt la discretia importatorului. Nu se poate pune toata responsabilitatea unei livrari asupra dealerului deoarece NU el este cel care importa masina, NU este el cel care vamuieste masina si NU este el cel care transporta masina.
Asta cu responsabilitatea lui sa optimizeze traseul de livrare este un "bullshit". Crede-ma ca toti trag cum pot de masini sa ajunga mai repede, dar pana la urma tot cum vrea importatorul decurge livrarea.
a3des
Uite ca intre timp ce scriam Corina a si explicat in detaliu cum decurge treaba. Asta este realitatea in acest moment. Totri ne simitim nedreptatiti la un moment dat, dar nu ar trebui sa dam cu pietre pana nu stim despre ce este vorba. Multumim Corina. arigato.gif
guerilla
inca un motiv sa-i "iubesti" pe cei de la PoRo.
Bogdan76299
Dupa ce a picat varianta cu "cehii" acu sa inteleg ca apare scuza cu importatorul.....

Nu cred ca s-a inteles mesajul meu........Pe un client, in general, nu il intereseaza bucataria interna de livrare a dealerul-ui (ca de fapt nu e el de vina ci Y care face importul etc). O data ce face afaceri cu masini ar trebui sa isi optimizeze caile de livrare. E afacerea lui si in curand o sa iasa de pe piata cand o sa vina altul mai istet cu servicii mai bune care o sa stie sa negocieze si cu importatorul si cu ceilalti de pe filiera de livrare.

Din aceste pareri ale clientilor mesajul ce ar trebui preluat de dealeri este ca e loc de mai bine. Transmiteti si voi mai departe acest feedback si o sa vedeti ca "se poate".
a3des
Bogdan se pare ca tu esti cel care nu ai inteles nimic si o dai mai departe cu "e loc de ma bine". Te intreb unde nu mai e loc de mai bine in Romania?

QUOTE
Dupa ce a picat varianta cu "cehii" acu sa inteleg ca apare scuza cu importatorul.....


Tu chiar nu vrei sa intelegi cum merge treaba. Pentru tine se explica degeaba ca o vei tine in continuare cu clientul in sus si clientul in jos. Bussinesul se face intre doua parti si intelegerea ar trebui sa fie intre doua parti.
Lucian72846
Doar unii inteleg , iar altii chiar daca pot nu vor ! Vorbind acum de calitatea serviciilor si anume feedback din partea dealerului si mai exact din partea reprezentantului de vanzari , citez : " Calitatea este atunci cand faci un lucru bine , fara sa fii supravegheat " Henry Ford .
a3des
Si ca o paranteza pentru Bogdan, cu scuza cu cehii, si eu imi astept masina, am comandat-o de exact 10 saptamani, o sa fie produsa abia peste 2 si livrata cine stie cand. Nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca era a unui client. Inca o data, cei care nu stiu despre ce este vorba, nu mai aratati cu degetul ca nu este frumos.
eddie
QUOTE(CORINA78858)
Ma gandesc daca sa las semnatura mea in continuare sau sa o sterg. Nu stiu daca nu deranjeaza pe cineva sau daca am voie.....cineva mi-a spus ca fac reclma si am inteles ca nu e voie. Eu nu am avut intentia sa ma ascund si de aceea am folosit semnatura de servici. Ce zici Doru sa fac? Sa las simplu doar numele?


Drept sa-ti spun e si ceva reclama si cred ca sigur va deranja pe cei veniti noi pe forum,deci ar fi mai bine sa o stergi.Si pe deasupra,publicitatea e interzisa pe forum.... :angel:

P.S. sorry DORU pentru interventie,dar s-a m-ai intamplat asta si mi se pare corect ca sa fie toti tratati la fel...s-a intamplat si la Volvo
Lucian72846
Niciodata socoteala de acasa nu iese ca cea de pe traseu . Un exemplu clar : Comanda noua , confirmata saptamana de productie la 10 zile dupa comanda si la alte 10 zile aruncata productia cu 3 saptamani , si asta datorita dotarilor . Aceasta a fost explicatia lor !
a3des
Pai vezi cum e si cu culoare galbena in acest moment nu este disponibila pentru ca nu mai exista cantitati suficiente. La fel se intampla si cu celelalte "optionale", daca s-a atins marja estimata pe acel trimestru e greu sa iti mai doteze masina daca nu au asa ceva si atunci sigur esti aruncat cateva saptamani pana la reglarea aprovizionarii.
Andrei55037
Acelasi lucru l-am patit si eu cand am comandat Octavia, din cauza stergatorului pt luneta am asteptat masina aproape 4 luni. Oricum acum nu cand ploua nu-mi pare de loc rau.
Bogdan76299
Ok, daca tot "produceti" atatea explicatii, si clientii tot nu vor sa inteleaga, de ce va mai obositi sa cititi forumurile astea dedicate dealer-ilor, de ce exista dealeri care se descurca mai bine si altii nu........?

Ma mir ca nu ne bateti obrazul ca indraznim sa intrebam de niste produse platite de noi........

Concret, ce explicatii pertinente ati dat pana acum? Ca cehii nu mai sunt seriosi si intarzie productia? Ca PoRo este unicul importator si ca e singurul vinovat de intarzierile de pe teritoriul Ro?

Oare numai atat tre' sa intelegem noi? Sau, numai clientii trebuie sa inteleaga cate ceva! Tot clientii ar trebui sa urmeze cursuri de Managemnt de Proiect, Autocontrol, Calitate....?

Iertati-mi abordarea, nu e nimic personal, dar cred ca "disputa" constructiva pe argumente e generatoare de progres.....
Voi nu aveti nimic de inbunatatit? Vreti sa folosim acest topic doar sa ne explicati ca "nu se poate mai bine" si "nu e vina mea"?
a3des
Bogdane, tu nu ai nevoie de nici o explicatie, este inutila, tu ai o idee in cap si nu ti-o mai scoate nimeni. Poate e mai bine sa nici nu ti-o scoata, sa ramana acolo.
Faptul ca citim si postam pe acest forum, zic eu, spune multe despre "atitudinea" noastra fata de ceea ce facem si fata de clientii nostrii.
Poate ca te vei angaja intr-o buna zi la un dealer Skoda si o sa faci lucrurile mult mai bine, iti doresc succes inca de pe acum.
Bogdan76299
QUOTE(a3des)
Poate ca te vei angaja intr-o buna zi la un dealer Skoda si o sa faci lucrurile mult mai bine, iti doresc succes inca de pe acum.


Am predat ceva cursuri de MP si erau si dealeri printre cursanti.....inca nu de la Skoda....

Scuza-ma........nu la replici personale tre sa ajungem.......ma gandeam sa invatam ceva unuii de la altii. Din celelalte topicuri am invatat multe, chiar si din post-urile acestuia.........dar numai eu tre sa invat? Aici e problema mea "singura si definitiva" !
a3des
Departe de mine gandul de "replici personale". Faptul ca SUNTEM aici si discutam trebuie sa insemne ceva, nu?
Bogdan76299
QUOTE(a3des)
Departe de mine gandul de "replici personale". Faptul ca SUNTEM aici si discutam trebuie sa insemne ceva, nu?


Corect. Multumesc. O obs. daca imi permiti, hai sa imbunatatim termenul "discutam".
a3des
In primul rand cred ca fiecare ar trebui sa-si asume responsabilitatea pentru ceea ce face pentru ca tot ce facem se reflecta in perceptia generala asupra marcii. La fel ar trebui sa-si asume fiecare responsabilitatea pentru eventualele greseli comise, sa nu se dea vina pe altcineva si sa evite pe viitor producerea acestor greseli.

Si inca ceva, nu "producem" explicatii, asta este realitatea in momentul de fata.
Butnaru71161
cica firma de leasing a platit masina (cam cu 13 zile in urma), dar impreuna cu mai multe si nu erau defalcate pe fiecare masina. Si cei de la PoRo au bagat in contabilitate toata suma. Si nu au stiut pt ce masini e platit.
eu intre timp am fost anuntat (acum 12 zile) ca masina e in vama si in maxim 2 saptamini ajunge. am platit casco si rca. si pe 20.06 maxim ajunge. si azi e 19.
si victorie: masina e tot la curtici. ha ha ha. hi hi hi.
eu zic sa o las acolo, si dupa 3 ani sa o vand direct din vama.
cine e de vina?firma de leasing ca a platit si nu a defalcat plata? PoRo ca a bagat o suma in contabilitate si nu au stiut pt ce?si au astepta 10 zile sa se-ntrebe ce cauta suma aia acolo (sunt 10 masini pe aceeasi factura)?
in concluzie, responsabili pentru masina pe care o comandam sunt:
- producatorul;
- cel care transporta pina la vama;
- vamesul;
- importatorul;
- cel care transporta pina la dealer;
- dealer-ul;
- firma de lesing;
- cumparatorul (sa se-nvete minte si alta data sa-si cumpere dacia)
Bogdan76299
QUOTE(a3des)
Si inca ceva, nu "producem" explicatii, asta este realitatea in momentul de fata.


Pai din ce s-a spus aici de catre clienti a rezultat ca sunt cazuri (nu generalizez) in care dealer-ul spune ca cehii sunt de vina, dar de fapt comanda a fost data mai tarziu. Asta nu e "producere" de explicatii?

Tot aici, in acest topic, eu am spus ca in cazul meu s-a dat comanda, s-a planificat o sapt. de fabricatie, si asa s-a si intamplat (deci la mine cehii au fost punctuali iar dealer-ul super OK sa ma tina la curent). Repet, treaba asta se poate verifica prin aplicatia Intranet la care dealer-ul are acces (cred ca se numeste: WebWheels).
Daca clientului i s-ar da nr comenzii (order number-ul) s-ar putea vedea imediat cine intarzie.....dar asta presupune transparenta si sinceritatea celui care vinde.
a3des
Din pacate aplicatia respectiva este pentru uz intern, nu se poate accesa de catre clienti, dar dealerul are obligatia de a o folosi si a informa clientul despre traseul masinii.
De multe ori se greseste din partea dealerului prin promiterea unor termene cat mai scurte, nerealiste, in scopul de a "facilita" vanzarea.
Solutia in acest caz este stabilirea unui termen realist, realizabil si nu mintirea clientului ca "masina vine ieri daca doriti".
Bogdan76299
QUOTE(a3des)
Din pacate aplicatia respectiva este pentru uz intern, nu se poate accesa de catre clienti, dar dealerul are obligatia de a o folosi si a informa clientul despre traseul masinii.


In unele tari exista aplicatii cu "interfete" si pt. client. I se da un username/parola si isi urmareste singur traseul produsului.......Nu e rau sa aveti si voi o initiativa similara.......Iata ca rezulta si idei constructive....ce zici?
Butnaru71161
foarta buna ideea.
in aceste conditii dealer-ul ar avea mai mult timp sa se ocupe de clientii, sa le explice avantajele masinii.
a3des
Metoda practicata de mine personal e si mai buna, sun clientul la fiecare pas si asa pastrez si o legatura mai buna cu el si pentru relatia din viitor.
Butnaru71161
e si asta o metoda buna dar iti ocupa timp. eu asi prefera sa-mi urmaresc masina, si cand ajung la tine sa-mi explici (inca o data) ce facilitati minunate are skoda si cum pot eu sa beneficiez mai bine de ele.
daca urmarea eu masina vedeam ca sta in vama de 3 saptamini si va anuntam, nu asteptam sa vina, si cand sun sa aflu ca ea tot in vama e, din diferite motive.
Bogdan76299
Da, telefonul e una din cele mai bune metode actuale......La mine prefer e-mail-ul (ca var. de comunicare cu dealer-ul).....De ex. spt. trecuta am fost plecat din tara....var cu tel. ar fi fost mai costisitoare.
Dar aplicatia WEB cu acces securizat ar aduce marele avantaj ca fiecare client poate sa se informeze atunci cand e interesat, va primi informatii impartiale......iar dealer-ul e absolvit de multe griji si explicatii.
CORINA78858
QUOTE(E d d i e)
QUOTE(CORINA78858)
Ma gandesc daca sa las semnatura mea in continuare sau sa o sterg. Nu stiu daca nu deranjeaza pe cineva sau daca am voie.....cineva mi-a spus ca fac reclma si am inteles ca nu e voie. Eu nu am avut intentia sa ma ascund si de aceea am folosit semnatura de servici. Ce zici Doru sa fac? Sa las simplu doar numele?


Drept sa-ti spun e si ceva reclama si cred ca sigur va deranja pe cei veniti noi pe forum,deci ar fi mai bine sa o stergi.Si pe deasupra,publicitatea e interzisa pe forum.... :angel:

P.S. sorry DORU pentru interventie,dar s-a m-ai intamplat asta si mi se pare corect ca sa fie toti tratati la fel...s-a intamplat si la Volvo


Scuze eu asteptam un raspuns oficial de la moderator si acum ca l-am primit o sa sterg si las doar numele. Nu vreau sa se simta nimeni deranjat sau sa creez tensiuni inutile. Pa!
gabriel cretu
mie sincer mi se pare o mare nesimtire din partea majoritatii celor care comercializeaza masini.......incepand cu faptul ca nu se poate comunica cu ei decat fata-n fata,si pana la faptul ca nici unii nu-si respecta promisiunile.......nici unii.....generalizez,si nu cred ca gresesc prea mult.....iar scuze....si motive.....ma lasa rece......din moment ce eu ca si cumparator daca gresesc ceva platesc,nu inteleg de ce reciproca nu e valabila,lasand la o parte faptul ca ar trebui sa fie masini pe stoc,de unde sa imi aleg ce-mi place,culoare,dotari,configuratii,ei nu au nici macar modelul respectiv,imi arata niste pliante si-mi descriu in cuvinte cat se poate de pompoase un lucru pe care nu pot sa-l vad,pe care dau o caruta de bani,si care nici nu ajunge cand trebuie........
Prostia este a noastra ca acceptam toate magariile acestor dealeri......incepand de la contractul,care in loc sa fie personalizat,el este cadru,si se individualizeaza doar cu numele cumparatorului,si terminand cu termenul de livrare care NICIODATA nu se respecta.........pt care nu e prevazuta nici un fel de penalizare sau este prevazuta dupa 6 luni penalzare de 0,001 % pe luna.....pai ce e asta ? pai daca eu la banca nu platesc o zi ,ma "arde" de nu ma vad........ii intereseaza pe ei ca nu am avut eu ce manca? nu , asa nici pe mine toate ineptiile cum ca ar fi pe banda , vama, transport etc......va spun sincer nimeni pe care cunosc nu si-a primit masina in conditiile si termenele din contract.....si stiti de ce ,pt ca in Romania contractul nu are valoare,nu te protejeaza legea decat daca reprezinti statul....atat........si pt ca si dealerii sunt romani si stiu foarte bine asta.......
CORINA78858
Cu alte cuvite solutia este: :boxing: :bandit: :bash: :brave:
si gata, dispar toti si nu mai avem nici un motiv sa ne enervam.......nu?
CORINA78858
Cred ca problema bunului simt si a responsabilitatii contractelor se va rezolva (v-a trebui) dar nu curand din pacate. Pana atunci nu stiu ce ar putea face o mana de oameni fiindca majoritatea ori nu stiu, ori nu vor sa se implice, si nu sunt interesati sa se schimbe ceva.
a3des
Bun, am si eu o intrebare, a citit cineva "Conditiile generale de livrare" din cadrul unui contract DDP pentru Skoda?
Ma reder aici la cei care si-au cumparat o Skoda si au intampinat probleme la livrare. Am impresia ca cei mai revoltati sunt tocmai aceia care nu au citit acel lucru inainte sa semneze.
gabriel cretu
conditii generale,negenerale,scris mic,in paranteza,pe alta pagina,etc etc.....tot felul de tertipuri,si in final minciuni,sau adevaruri spuse pe jumatate,sau inselatorie prin omisiune,oricum ai spune,mai frumos mai urat,tot aia e.....
Problema este ca omul vine cu inima deschisa , satul de service-ul dacia de care a fost batjocorit ani de-a randul,cu ultimii bani,sau cu imrumutati ca asa e omul daca are 5000 vrea masina de 10.....asta e alta poveste,si, revenund ce gaseste ? accesi marie cu alta palarie,mult mai costisitoare,cu o atitudine superioara,cu o aroganta tipica tarii de provenienta a marcii respective,etc etc........sa nu crezi ca fac referire la tine cu skoda,doamne fereste,spun aceste lucruri ca se petrec la toate reprezentantele.......,si bucuros si fericit incheie contractul,pentru ca apoi ceea ce trebuia sa fie de fapt un mare eveniment si o mare bucurie(ca la noi romanii inca e o mare bucurie si un mare efort sa-ti iei masina noua)se transforma intr-o mare deziluzie,un car de nervi,certuri ,balamuc,atat acasa,pt ca de obicei nevestele sunt circumspecte la cumpararea unei masini,cat si la dealer,siasta in conditiile in care masina nici n-a ajuns.........sa vezi dupa daca ai "noroc" si e mai putin reusita,si incep plimbarile prin service-uri.........acolo e chiar infern........iar toate astea se petrec pe banii tai,pardon ai nostri,si ai bancii,pt multi dintre noi..........poate s-o schimba ceva din 2007,si sa te duci linistit sa cumperi de afara masina chiar daca vii cu ea pe roti de acolo.........
DORU
QUOTE(E d d i e)
P.S. sorry DORU pentru interventie,dar s-a m-ai intamplat asta si mi se pare corect ca sa fie toti tratati la fel...s-a intamplat si la Volvo


Nu o consider reclama, mai degraba transparenta! Corina, din pct meu de vedere, e OK cum alegi tu. Daca as fi eu, as lasa-o. Argumentele si obiectivitatea cantaresc intr-o discutie, asa ca pot face fata unei discutii constructive. arigato.gif
eddie
Hai sa fim corecti,trebuie sa fim impartiali inainte de toate,indiferent de firma.
Eu incerc sa fiu cat mai corect,sunt firme care chiar sponsorizeaza forumul si tot nu si-au pus dealerii aici cu surle si trambite !? Ei isi pot face reclama pe prima pagina a site-ului,forumul e forum ! :brave:
DORU
QUOTE(Andrei55037)
Acelasi lucru l-am patit si eu cand am comandat Octavia, din cauza stergatorului pt luneta am asteptat masina aproape 4 luni. Oricum acum nu cand ploua nu-mi pare de loc rau.


Iar m-ai intristat ! blush.gif

Eddie, inteleg pct tau de vedere, il respect insa mi-am exprimat numai o parere. Insa respectam regulile... arigato.gif
Daniel65671
Doamnelor, Domnisoarelor si Domnilor!

Am impresia ca acest subiect va bate recordul de pagini scrise la incrancenare.

Nu vreau sa mai lungesc vorba cu alte exemple concrete (am facut-o destul pe la pag 3) si nici nu vreau sa fiu impaciuitor doar de dragul de a linisti spiritele si a le aduce intr-o calma mediocritate. Din contra, pot spune ca sunt un client foarte exigent pentru banii pe care ii platesc.

Dar problema nu se rezolva numai citind tot contractul, inclusiv ce este scris cu litere mici pe spate sau in subsolul paginii (apropos, acolo sunt insa cele mai importante clauze si subiecte sensibile !) si nici cu un telefon de scuze s.a.m.d.

Problema este de atitudine si, mai profund, de mentalitate. Adica de respect pentru tine si cel din fata ta, indiferent de care parte a mesei te afli.

Si acest respect se poate concretiza in asumarea cu responsabilitate a (indiferent) ceea ce faci (vinzi sau cumperi), urmata si de satisfactia lucrului bine facut, atat in ochii tai cat si in aprecierea celui din fata ta.

Si toate acestea vor fi si mai dulci daca mai presaram si un pic de politete, buna vointa, rabdare si, in general, altruism.

Nimeni si nimic nu este perfect, ca sa cerem perfectiunea numai de la altii. Trebuie sa ne punem si in situatia celui de vis-a-vis de noi.

Si, in general, mai multa buna-vointa si mai multa toleranta rezolva mult mai bine lucrurile, chiar dificile.

Eu sunt convins ca lucrurile se vor schimba in bine odata cu intrarea in Uniunea Europeana, dar nu vor fi perfecte nici atunci. Deci ce v-am spus acum va ramane valabil si dupa aderarea la UE.

Sa auzim si de bine,
Daniel
a3des
QUOTE
conditii generale,negenerale,scris mic,in paranteza,pe alta pagina,etc etc.....tot felul de tertipuri,si in final minciuni,sau adevaruri spuse pe jumatate,sau inselatorie prin omisiune,oricum ai spune,mai frumos mai urat,tot aia e.....


Daca unii isi bat joc de un contract prin necitirea lui si prin revoltarea ulterioara produsa de necunoasterea termenilor contractului, aceasta discutie nu isi mai are loc. Nu se ajunge la nimic constructiv si din punctul meu de vedere o consider incheiata. Oricum Daniel a concluzionat foarte bine, tot respectul meu pentru post-ul lui.

Va stau la dispozitie ca si pana acum pentru alte teme de discutie legate de lumea Skoda.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.