Help - Search - Members - Calendar
Full Version: B M W de la A la Z sau totul despre geniul Bavarez
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > BMW
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sorin19
ce parere aveti?
Sorin19
eu zic ca orice comentariu e de prisos !!!
Rai
Eu am preturile oficiale din Germania pentru noul 1 BMW.
116i(85 kw/115 cp) 19.800 euro
120i(110KW/150 cp) 23.600 euro
118d(90kw/122 cp) 21.900 euro
120d(120 kw/163 cp) 24.400 euro
Cred ca in Ro vor fii mai mici.
Oricum pentru noi incep la 15.500 euro deci atata vor costa secand dupa 6-12 luni.
Sigur ca mai ar fii poze si cu noul 3 si am si toate motoarele si cand vor aparea dar cand am mai mult timp.
Sa nu uit seria 1 se pune in vanzare pe data de 18 septembrie 2004.
Sorin19
marius, tot atunci cind o sa ai timp, te rog sa ne spui si ce aduce nou sau imbunatatit noua serie 3. cred ca e interesant de stiut.
M i h a i
Chaire asa, cine face designul pt BMW?
Rai
In primul rand noul 3 aduce la toate motoare noi nu va mai exista 316 sa nu faca concurenta la seria 1.Poate caroseria nu difera asa mult dar e mai mare si aduce multe noutati.De exemplu Runflet cauciucuri ca in 1 nu se mai desumfla la pana si e tot timpul electonic controlata si sunt inca f multe masina recunoaste cata greutate incarca si sigur modifica parametri de circulatie.Activ cruis control cu functie stop si go.Dar pana apare mai e un an si mai bine noi am inceput deja cu constructia dar facem 1-2 pe zi restul 1 si vechea serie 3.
M i h a i
Versiune cabrio a rechinului 6:
2 locuri, 1.6 tone, dimensiuni 4.80X1.855X1.375, portbagaj 450 l, rezervor 70litrii, 245/45R18,
Motor V8 de 4.4 litrii 333CP, vit.max.250, 0-100km/h 5.6,
Consum 17,2 - 8,6 - 11,7
Rai
Tot am vorbit de M 5 nu mai pun poze avem destule am totul oficial este ceea mai rapida masina din familia BMW,date:
M 5...5.0 l,V-10
507 Cp/373 Kw,520Nm.la 8250 r/min.
Are cam 25% mai multa putere decat vechiul M5.Sigur si la schimbarea vitezelor s-a facut ceva are 7 viteze SMG cu Drievelogic-Functiune. laugh.gif
Rai
Daca tot am mai vorbit de noua serie 3 e-90 avem deja si motoarele pentru start.
320i V-4,110 KW/150 CP;V-max:219 km/h
325i V-6,160 KW/218 CP;V-max:240 KM/h
330i V-6,190 KW/258 CP;V-max:250 km/h,0-100km/h-6,3 s,300Nm/2500 rpm.
320d 120KW/163 CP,V-max.225 km/h
Cu noul Valvetronic o sa consume cu 10% mai putin ca acum in medie si modelul 330i va atinge 7000 rpm.
Masina a crescut la latime de la 1740 mm la 1817 mm iar si portbagajul de la 440 l la 460 l.Va fii dotata cu multe componente deja care se folosesc si in serai 1,interesant tempomar cu radar de distanta,directie activa,lumini pentru curbe,6 viteze steptronic cauciucuri runflat si as putea tot sa scriu cred ca preturile vor incepe undeva pe la 25.000 euro dar mai multe date cand va aparea si sigur si teste.Oricum pe forum sunt f putini ce doresc asa o masina prefera technica de ieri puti aurita.Daca cineva e amotor de o masina adevarata eu am sa-i raspund cu placere si cu poze detalii.Si sa nu uitam BMW e unul dintre constructorii care face inca totul singur su nu depinde de nimeni.
Johnny31483
Salut! sunt nou pe aici ,sper sa reusesc sa ma fac "auzit"...as avea si eu o problema cu BMW-ul meu...este un bmw seria 3 din 1992 "pisicuta" si problema ar fi ca nu "tine " ralantiul, oscileaza in limite destul de largi , aproape ca motorul se "ineaca", ca apoi sa treaca de 800 de ture...de asemenea nu raspunde promt la pedala de acceleratie, asta are loc cu ceva intarziere. sfatuiti-ma ce sa fac? Ar mai fi ceva..acum doi ani am schimbat axul cu came iar acum e praf si asta dupa o inspectie , ca sa-l citez pe cel de la service, "ca la carte".
Silviu31014
Sunt vechi fan BMW, dar noul design nu ma convinge. De ce sa schimbi o linie traditionala care e mai imuna la trecerea timpului (a zis cineva ca BMW tine la traditie) si de succes cu ceva in care naste dispute aprinse? Linia se potriveste intr-o oarecare masura la seria 6 sau 4, in rest seria 7 arata prea masiva, iar farurile de la seria 5 sunt parca sprancenele lui Albulescu!(Rai poate nu intelege ce vreau sa zic la sfarsit tongue.gif ).
Dar motorizarile sunt din ce in ce mai performante.
Si noile modele ce urmeaza arata ceva mai bine.
Deja dupa cateva mesaje am stat sa citesc tot ce s-a scris mai sus in loc sa dorm, ca maine tre' sa ma duc din nou la serviciu!
N-am fost la lansarea seriei 1 si nici n-am mers vreodata cu un BMW in afara de un jaf din 79.
Dar sunt foarte curios cum as putea sa fac un drive-test?!
Daca vreau sa ma dau cu una nu cred ca accepta dealerii (cu un model de varf ca M3 nici atat!!).
Trebuie neaparat sa fie "porti deschise" sau ceva de genul asta!
Nu ca as vrea sa cumpar, dar daca peste x ani as avea banii si azi ma duc la dealerul marcii pe care o doresc si ma refuza, sigur a doua oara nu i-as mai calca pragul...
G e o r g e
noul M5 in teste pe autobild.de
G e o r g e
500+ cp
420+nm
Sorin19
Ce diferente sunt intre 318td Compact si 318d Sedan din punct de vedere al motorizai, caroseria evident ca e diferita :oops:
Eu am un 318d dar am condus un 318td Compact si mi se pare ca mergea mai bine, se infigea mult mai tare.
Sunt diferite cele 2 motorizari sau masina mea are probleme? :roll:
Rai
Nu e diferenta la motor motoarele se schimba dupa un timp de accea e bine sa ai todeauna anul fabricatiei.Un compact e mai usor si mai scurt de accea merge si mai repede sau asa se pare.
Rai
In 26 OCT 2004 va fii prezentat presei noul model seria 3,noi am inceput deja incet productia si masina arata superb nu pun poze fiindca avem destule.Si technica e de ultima ora o diferenta ca de la o planeta la alte masini de exemplu Golf,Passat sau Mazda&Co.Ma uimesc motoarele vom avea si un 335 d deci diesel cu puterea unui motor de barca peste 570 Nm.Pe mine personal ma incanta nu e la toate modelele. tongue.gif
Si apropo se poate comanda deja din martie va fii la vanzare.
Rai
M-am hotarat sa prezint cateva poze oficiale cu noul BMW seria 3 cod e-90.
Rai
Bordul simplu.
Rai
Bordul cu sistem de navigatie.
Rai
Sper ca pozele plac.Arata f bine si in original si se conduce fantastic de bine.
Va exista 318 i,320i,318 d,320d,323i,325i,330i,335i,330d.335d si incepand din 2006 si 316i cu 85 kw.
Eu am elaborat noul ACC;activ control cruising.Este untempomat f f modern.
Sper sa gaseasaca multa rezonanta si fani.
V l a d
ce pot sa zic decat ca e o masina superba. Ai idee in jurul carui pret se va invarti?
Rai
Cu preturile nu le am eu cred ca ceva mai scump ca actualul 3 dar nu mult si de ce am facut anumite economii indirecte pe care nu vreau sa le descriu fiindca unii ar intelege ceva gresit si nu vreau.Dar nu la siguranta.
Sorin19
QUOTE(Rai)
Nu e diferenta la motor motoarele se schimba dupa un timp de accea e bine sa ai todeauna anul fabricatiei.Un compact e mai usor si mai scurt de accea merge si mai repede sau asa se pare.

A mea e din 2002, modelul Compact pe care l-am condus e mai nou dar nu as putea sa spun anul. Poti sa imi spui daca sunt diferente intre motoare? Din cite stiu amindoua au 115PS dar cind m-am dat din Compact in a mea parca m-am urcat in caruta. Diferenta mi s-a parut mare. Exista o explicatie sa zicem constructiva sau e posibil sa fie ceva necurat cu masina mea?
Rai
Deci care e masina din cele din urma masina ta e un 318 d din 2002 si ai condus un compact 316i din 2003.Acum nu stiu eu sau nu ne intelegem.
Stii numai 316 i compact are 115 cp si 316 limuzina sau touring are 115 cp.
Sorin19
QUOTE(Rai)
Deci care e masina din cele din urma masina ta e un 318 d din 2002 si ai condus un compact 316i din 2003.Acum nu stiu eu sau nu ne intelegem.
Stii numai 316 i compact are 115 cp si 316 limuzina sau touring are 115 cp.

Masina mea este un 318d limuzina iar cea pe care am condus-o este un 318td Compact. Impresia pe care am avut-o este ca 318td Compact e mult mai rapida decit masina mea, 318d limuzina. Sunt convins ca nu e doar o impresie. Poate fi ceva "putred" la masina mea? Ceva pierdere de putere?
Sorin19
Rai, mi-ar prinde mai multe informatii despre urmatoarele probleme. Te rog sa ma ajuti daca poti.
1. motorul care a fost introdus pe 318d in 2001 (M47) are common rail?
Daca da, a fost de la inceput injectie Common Rail pe el sau au aparut mai multe variante?
2. motorul 320d are injectie common rail?
3. cind a aparut modelul 318td Compact?
4. 318td Compact are acelasi motor ca si 318d Sedan? Ma refer la modelele actuale.

Multumesc anticipat! :albino:
Sorin19
cine e interesat de noua serie 3, gasiti mai multe informatii aici:

www.bmwinfo.com
www.bmwworld.com/models/3er/e90.htm
www.unofficialbmw.com/e90/images/e90.pdf
Rai
Motoarele sunt identice intre compact si limuzina la 318d seria actuala.
Nu stiu cum ai avut impresia ca a fost mai incet trebuie sa mergi pe autostrada si sa vezi pr acceasi bucat cum se compoarta una si alta evident compactul e mai usor si mai dinamic deci va merge putin mai repede si mai depinde ce combustibil ai poate ai prins mai prost sau poate bio sunt multe si cum sunt reglate dar daca masina merge bine si la service nu au gasit nimic nu cred nici eu sa fie ceva.Si apropo cu cat ai mers mai repede cu compactul?Vezi ca si vitezometrele nu merg la nici o masina din lume la fix si ce roti ai avut sa nu arate eronat?
Sorin19
Nu ma refer la viteza maxima, ma refer mai mult la acceleratie. Compactul pur si simplu ma baga in scaun cind calcam acceleratia. Si asta se intimpla si la viteze foarte mici (plecare de pe loc) si la viteze mai mari. A mea e pur si simplu foarte lenta in comparatie cu aia si sunt nemultumit smile.gif
Pe autobahn la 160km/h cu a mea, daca prind o urcare mica, pedala e degeaba, o apas fara rost, nu pot sa tin nici macar viteza constanta dar sa mai si accelerez.
Sa ma duc la service sa le spun sa verifice sau....sa ii fac upgrade? smile.gif
Rai
Eu te inteleg cred ca e ceva dar nu stiu ce.Ar fii bine sa mergi in service caci cu un aparat de diagnostic pot sa vada imediat daca este ceva si ce este.
Sorin19
Ai putea sa imi spui care este consumul motorului de pe 318d in diferite trepte de viteza si la diferite vitezede rulare (sau rpm)? E normal sa treaca de 20l/100km in trepte inferioare la peste 2000 rpm?
Rai
Nu stiu vrei consumuri la un moment dat sau la 100 km in viteze inferioare.Daca ai computer de bord iti indica exact cat consuma la un moment dat si poate sa fie si mare iar la 100 km poti sa incerci.Pe mine ma intereseaza mixtul si ala stim care e.
Sorin19
Fabrica BMW din Munchen vazuta din Olympia Turm
Sorin19
am pozele la dimensiuni 1600x1200 daca vreti sa le puneti la colectie laugh.gif
Senator
QUOTE(Rai)
1975 primul BMW seria 3 apar in timp mai bine de 30 de variante de la 316i pana la M3 e modelul cel mai construit de BMW a fost construit de mai bine de 7 milioane de ori pana in 2000.


Imi permit sa vin cu o precizare : 316 nu e cel mai mic din seria 3 .
Primul BMW-ul seria 3 (E21) a existat si in variantele 310 , 313 , 315.
Rai
Precizarea ta Senator nu e asa exacta prima serie 3 a aparut in 1975 cu un 316 a urmat 318,320,323i,318 i si un model mic 315 mic referitor ca avea numai 75 Cp.A fost construit intre 1981-1983.Daca ai informatii mai bune si precise as vrea si eu caci se pare ca la BMW e o alta istorie.Si ar mai fii ceva ich kann auch deutsch!
Senator
Voi reveni ulterior cu informatiile despre celelalte variante ale seriei 3 E21. :thumbup:

Ich hab mir gedacht dass du deutsch kannst.... smile.gif
Rai
Sigur istoria BMW e una singura dar se pot face si greseli eu am o vorba "cine munceste si greseste". tongue.gif
Rai
Si tot astept sa vad cum arata un 313. tongue.gif
Senator
QUOTE(Rai)
Si tot astept sa vad cum arata un 313. tongue.gif

smile.gif ...iar eu tot astept de atunci un raspuns prin mail din partea revistei AutoBild , la urma urmei din paginile ei aveam informatia cu pricina. Au trecut multi ani de cand a aparut articolul respectiv (seria "40 Jahre deutsche Auto-Geschichte im Rueckspiegel" din 1991) si degeaba mi-am scotocit prin arhiva , se pare ca numarul respectiv nu e de gasit.
Am sperat ca AutoBild sa mai fie aceeasi revista serioasa pe care o stiam , se pare insa ca urmeaza tendinta generala din Germania ultimilor ani... :roll:
Schade...
Rai
Da,Senator stiu ca e putin greu sa obtii anumite informatii nici eu nu le am in cap,dar din fericire am la dispozitia archiva BMW Group plus istoria si in productie nu a existat asa un model nici odata cred ca cei de la Auto-Bild au scris ceva eronat,si precum stii daca nu e VW nu e bun la revista respectiva.Dar daca tot vrei sa stii mai multe exista in Germania mai multe carti aparute una mai recent ar fii: BMW Typen und Geschichte de Jürgen Lewandowski.Si in in limba Romana nu stiu se lucreaza la un bmwclub.ro unde exista si cred ca va exista o istorie complecta si f f competitiva eu personal am urmarit anumire aspecte si cred ca este sau va fii ceea mai buna in limba Romana.
Marco39856
Baieti, nu vreau sa ma bag intere voi, profesionistii, dar a-ti uitat de o legenda, BMW M1 ! daca vreti va trimit poze!
Marco39856
Ce ziceti de conceptul NAZCAR din '86 ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.