Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra H reloaded (part. III)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
Anjin
Salut . Revin cu lista despre care vorbeam eu. Cand ma voi duce sa iau masina am de gand sa ma uit/verific la urmatoarele :

I. Exterior - motor - portbagaj:

1. culoarea ( evident smile.gif )
2. jentile(jantele??? )
3. motorul ( pe chiuloasa este un sticker pe care e scris tipul motului)
4. usa de la portbagaj , scartie nu scartie , se inchide usor ( au mai fost cazuri cand se inchidea f greu )
5. roata de rezerva + trusa de chei.
6. frane pe discuri si in spate
7. faruri ceata sa nu fie deja sparte
8. data de fabricatie a bateriei( ar trebui sa fie din 2005 si nu mai veche )
9. tip cauciucuri

II. Interior

1. volanul si scaunele sunt cele comandate
2. toate chestiile incluse prin optionale : cotiera , GID, clima electronica, piele pe schimbator si volan , comenzi pe volan etc.
3. manual limba romana
4. kilometrii inscrisi la bord

Va rog mai completati si voi daca mai stiti ceva ce trebuie verificat sau unde pot aparea probleme la livrare.

Eu sper ca toate sa fie la locul lor. Dar totusi am introdus pe lista si chestii care este putin probabil sa nu functioneze/sau sa nu existe pentru simplul motiv ca daca tot semnez un proces verbal de primire sa verific tot...caci timp o sa am.
Lord
Anjin - cred ca din cauza ca e in leasing ti-au oprit o cheie, dar de obicei stiam ca opreste o cheie societatea unde ai facut leasing. de unde vine intrebarea mea: daca una opreste societatea de leasing si una asigurarea tu ce faci ? smile.gif
mie mi-au dat covorase dibas din propria initiativa
CiponneG si DragosV - normal ca am apasat pe rotita, ca doar am citit in carte smile.gif dar nu prea folosesc optiunea asa, si atunci cand am testat rotita nu am dezactivat ac, dar acum am inteles ce ziceti smile.gif mersi frumos

confirm si eu ca la numere rostii nu ai nevoie de rovinieta

vitezele alea de 200 cu 1.7 erau pe bord nu? smile.gif ca doar viteza maxima e 181 si hai sa zic poate ajunge la mai mult cu vant din spate si panta smile.gif

faza cu diferenta de 1400 rpm o cred, pentru ca eu la 3000rpm aveam 130 si la 3100-3150 sa zic, aveam 145 cam asa smile.gif

Xeno - mie mi-au gresit la comanda jantele dar m-am obisnuit cu astea de la Elegance desi imi placeau mai mult alea de la Cosmo, mi-a trecut ce sa mai ...

din nou DragosV - care e faza cu bitonal ca eu credeam ca am doua sunete diferite, adica si doua butoane diferite smile.gif si se pare ca nix, nada, canci. totusi trebuie sa recunosc ca e foarte puternic claxonul din dotare smile.gif

Anjin - manualul sigur vine in limba romana, eu unul am gasit in masina si un manual in fo 4-5 limbi pt. mp3 player (asta pe langa cel in romana dat de dealer)


cat despre faza cu cauciucurile, am observat tarziu ca in cartea de identitate a masinii scrie ca-s cauciucuri de vara la mine, desi dealerul mi-a zis ca-s all season smile.gif
culmea e ca nu m-am uitat pe ele sa vad ce scrie smile.gif dar cred ca azi cand dau zapada de pe masina, o sa fac asta smile.gif
Florin Ristei
Salut ... si pentru ca sunteti asa cuminti si va iubiti asa mult masinile... anul nou v-a adus niste sigle...sa zicem frumusele smile.gif daca va plac ... puteti sa le bagati ... iata:

pentru ciponne: si codul
CODE
[img]http://img205.imageshack.us/img205/7806/cippone3cd.gif[/img]


pentru danC: si codul
CODE
[img]http://img470.imageshack.us/img470/5986/danc1bv.gif[/img]


pentru dragosv: si codul
CODE
[img]http://img205.imageshack.us/img205/2627/dragosv2zy.gif[/img]


pentru kopel: si codul
CODE
[img]http://img205.imageshack.us/img205/4681/kopel4ew.gif[/img]


pentru lord: si codul
CODE
[img]http://img205.imageshack.us/img205/8739/lord2sp.gif[/img]


pentru nonn:
si codul
CODE
[img]http://img205.imageshack.us/img205/4620/nonn6mv.gif[/img]


pentru simpson: si codul
CODE
[img]http://img205.imageshack.us/img205/6682/simpson8an.gif[/img]


pentru xeno: si codul
CODE
[img]http://img205.imageshack.us/img205/2475/xeno0sb.gif[/img]
(cam multe masini)

si CAM ATAT[/code]
Kopel64717
Intrebare de dieselist incepator: la voi cheia de contact se introduce in butuc ..vertical ??? (adica fanta unde se introduce cheia este in pozitia zero la 90 de grade fata de sol?)
La mine asa e, cam diferit de masinile pe care le-am condus pana acum....
DanC
QUOTE(Florin Ristei)
Salut ... si pentru ca sunteti asa cuminti si va iubiti asa mult masinile... anul nou v-a adus niste sigle...sa zicem frumusele smile.gif daca va plac ... puteti sa le bagati ... iata:

pentru danC: si codul
CODE
[img]http://img470.imageshack.us/img470/5986/danc1bv.gif[/img]


salumana beer.gif
Kopel64717
QUOTE(DragosV)
Claxonul e de doua feluri. Unul care vine pe esentia si enjoy si e uni-tonal (mie mi se pare ca face ca rata) si pe cosmo si elegance care e bi-tonal si e mai impunator asa. Era optiune destul de ieftina.


Se mai poate schimba ulterior daca il am pe cel de "ratusca" si il vreau pe cel bitonal ?
Multumesc.
DanC
QUOTE(Dragos64713)
Ids+ in combinatie cu easytronic?Ce castigi cu ids pierzi cu easy....


Nu e deloc asa. Pacat ca Opel nu a pus tiptronic si pe motoare mai mari la Astra H. Easytronic pe mod auto + sport activ --> shimba la 6500 rpm in superioara si la 4.500 - 5.000 rpm in inferioara. Sa vezi ce senzatie e cand treci din a 3-a in a 2-a la 80-90 kmph (si cam cum face toba) !!!
CipponeG
Florin,
Multam mult ptr sigla!!
Nonn
Multam' fain de sigla! beer.gif

Va uitati va rog in meniurile alea la ce soft aveti? Eu am 23.09.2004. Dedesubt scrie CODE 002 si VERS 02. :wave:
DragosV
Raspund si eu pe scurt aleator :

- la 200 cu 1.7 ai 190 real pe BC. Orice masina depaseste viteza maxima data de fabricant cu un anumit procent.
- claxonul bi-tonal are doua sunete dar sunt in acelasi timp si fac un singur sunet. Tonurile avand frecventa diferita compun un sunet mai gros si mai impunator. Ai decat un singur "buton" numai ca sunt doua "goarne" legate la el.
- cu pozitia cheii nu prea imi dau seama dar mie mi se pare ca are o pozitie normala;
- despre schimbare de la tonal la bi-tonal sincer nu stiu dar nu e asa greu de facut asa ceva;
- nonn o sa ma uit la versiune si la data fabricatiei;

Revin cu o comparatie la preturi de revizie intre 1.7 CDTI si 1.9 CDTI.
korebos
Ma lamureste si pe mine cineva ce reprezinta acest tiptronic?
DragosV
Este un fel de cutie automata. Termenul corect este robotizata si are ca principiu de functionare una manuala dar se poate schimba "robotizat". Sper sa nu zic prost ca nu am cautat sa vad daca zic bine. Ma autocorectez daca e nevoie.

E semi-automata.
ovidiu64586
ESP+ (actionare pe 3 roti) vine standard sau trebuie sa ai IDS+ ?
AdrianD.
QUOTE(Nonn)
Va uitati va rog in meniurile alea la ce soft aveti? Eu am 23.09.2004. Dedesubt scrie CODE 002 si VERS 02. :wave:


M-am uitat si vers SW e 4197a/0, data 15.07.2004

DD:3.0/6.0
Code: 005/01

Nu stiu ce inseamna DD:, am BID nu e grafic.

Practic la ce se refera SW asta? ca sunt mai multe SW pe acolo la masina....
Desi scrie 2004 la service mi s-a spus (probat, vazut cu ochii mei) ca "softul asta nou nu mai permite anumite lucruri" : gen inchidere usi la 5 kmph.
Cred ca vers. aia se refera la alt soft fata de cel ce mi s-a spus ca e nou.
Si ei cnd reprogramezi rescriu softul, dar vers aia nu a fost afectata deloc.., a ramas acelasi lucru acolo.
Florin Ristei
pentru adrian56330 : si codul
CODE
[img]http://img508.imageshack.us/img508/8435/adrian9xq.gif[/img]
si pentru ovidiu64586 si codul
CODE
[img]http://img508.imageshack.us/img508/4969/ovidiu2nl.gif[/img]
DragosV
QUOTE
Originally posted by DragosV
Deci, revizie cu Astra H 1.7 CDTI de 100 de cai a unui prieten de-al meu facuta la di-bas :

- programare la 15.30, intarat masina la 15.30;
- ceva relatii au facut sa avem acces in service amandoi; am stat langa masina si am discutat cu mecanicul despre masina, filtre, motorina, fiabilitate, s.a.;
- ulei 5W30 Opel facut de Mobil full sintetic; este long life si rezista 30k km dar s-a dorit schimbarea la 15k datorita conditiilor mai aprige de exploatare; filtru de motorina incredibil de curat si fara pic de apa - numai euro 4 de la petrom; filtru de aer si polen incredibil de murdare; la filtru de ulei am fost putin (mai mult) surprins ca este tot din panza (sau ce e materialul acela) si nu metalic ca la alte modele mai vechi la care stiam cum e;
- am aflat ca la Astra H nu au fost probleme mecanice majore pana acuma; s-a schimbat un motor 1.6 Twinport pentru ca proprietarul a lovit masina si a spart baia de ulei dupa care a mers asa 500 de km fara oprire cu becul de ulei aprins :hammer::hammer: ;

Cu banii a fost asa :

- filtru ulei - 44.54 RON
- filtru motorina - 63.03 RON
- filtru aer - 63.87 RON
- filtru polen - 147.90 RON
- ulei 5W30 5 litrii - 189.10 RON
- manopera - 133.17

Total 641.61 RON fara TVA
cu TVA 763.52 RON

Schimbarea uleiului si a filtrului de motorina nu erau obligatorii.

Am aflat ca la 1.6 benzina revizia cu toate schimbarile de mai sus e 650 RON.

S-a lucrat frumos, curat, cu atentie, cu explicatii amanuntite la orice intrebare si am fost foarte multumit. Cred ca unii ar da si banii sa poata sta in service (eu as da smile.gif ) si ma bucur ca este posibil asa ceva.

Daca sunt si alte intrebari le astept!



Revizie la 1.9 CDTI comparata cu 1.7 de 100 CDTI. Am fost de data asta la GTT ca sa testez "piata". Mi-au facut o impresie mai buna ca di-bas-ul. Lucreaza mai ingriji, "cerceteaza" mai bine situatia, verifica - reverifica operatiile facute, iti curata compartimentul motor cu aer comprimat si sterg pe cat posibil cu carpe ude, mai politicosi, atenti. Nu exagerat dar parca mai bine ca la concurenta. M-au intrebat de 3 ori ce probleme am (una minora - un intinzator care suiera circa 15-20 de secunde dupa pornire foarte incet) de reclamat si le-au notat pe anexa. Nu s-a putut face nimic pentru ca de abia se aude cand e masina foarte rece iar dupa deloc pana dupa inca o noapte. Dar s-a notat si merge si post garantie daca pica. Oricum e de la umiditate si stiu si am zis mai mult sa vad reactia lor. Pozitiva ca au zis ca daca se aude se schimba fara probleme insa stiam ca nu se aude ca e cald. Am mai aflat ca distributia se schimba relativ tarziu dupa parerea mea - 10 ani sau 150.000 de km (1.9) si 120.000 de km (1.7).


1.7 CDTI------------------------------------------1.9 CDTI

- filtru ulei - 44.54 RON ---------------------- 32.03 (putin mai ieftin)
- filtru motorina - 63.03 RON-----------------148.86 (metalic foarte diferit mult mai scump)
- filtru aer - 63.87 RON -----------------------40.96 (mai putin ca la 1.7)
- filtru polen - 147.90 RON--------------------105.74 (mult mai putin ca la 1.7)
- ulei 5W30 5 litrii - 189.10 RON-------------135 (acelasi tip si aceiasi cantitate)
- manopera - 133.17------------------------- 113.88 (acelasi timp dar mai ieftin)
- --------------------------------------------0-ring buson baie ulei 4 RON (unica folosinta)

Total 641.61 RON fara TVA--------------------572 RON
cu TVA 763.52 RON-----------------------------680 RON

Garantie pentru manopera si piese - 18 luni. Au intrat 4.4 litri de ulei si e la max. Mi-au mai ramas 0.6 litri in bidon in porbagaj. In 15k km a consumat cam 250 ml ulei consum de care sunt multumit tinand cont de cum am mers cu ea.


Pentru alte intrebari raspund cu placere.

P.S. Am filtrele toate in portbagaj si le inspectez maine. Nu stiu ce gasesc dar arunc o privire
Florin Ristei
Ma scuzati ca tot intervin ... dar cei care mai vor semnaturi sau avatar-uri .. le fac cu multa placere....dar va rog intrati la "OFF TOPIC" la sectiunea de "logo-uri si sigle" si exprimati-va doleantele....o seara buna
Dragos64713
A facut cineva remap la 1.cdti 150cp?
Dragos64713
Schimbarea filtrului de polen e obligatorie? Daca nu se schimba ce se poate intampla?distributia la 1.9cdti la 150000?
Dragos64713
Schimbarea filtrului de polen e obligatorie? Daca nu se schimba ce se poate intampla?distributia la 1.9cdti la 150000?
Nonn
QUOTE(Adrian56330)
QUOTE(Nonn)

Va uitati va rog in meniurile alea la ce soft aveti? Eu am 23.09.2004. Dedesubt scrie CODE 002 si VERS 02. :wave:


M-am uitat si vers SW e 4197a/0, data 15.07.2004

DD:3.0/6.0
Code: 005/01

Nu stiu ce inseamna DD:, am BID nu e grafic.

Practic la ce se refera SW asta? ca sunt mai multe SW pe acolo la masina....
Desi scrie 2004 la service mi s-a spus (probat, vazut cu ochii mei) ca "softul asta nou nu mai permite anumite lucruri" : gen inchidere usi la 5 kmph.
Cred ca vers. aia se refera la alt soft fata de cel ce mi s-a spus ca e nou.
Si ei cnd reprogramezi rescriu softul, dar vers aia nu a fost afectata deloc.., a ramas acelasi lucru acolo.


Cum spuneam, nu sunt sigur ca aia inseamna, dar banuiesc ca se refera la soft. "SW" probabil vine de la "Software", VERS poate e versiunea iar data nu imi dau seama exact. De aia ma gandeam sa vedem ce scrie la fiecare, poate suntem mai multi cu aceleasi chestii si atunci ne mai lamurim.

Pentru Dragos64713: DragosV spunea ca isi face remap dupa revizia pe care a avut-o astazi.
DragosV
Nu inca pe Astra (doar pe Vectra cu acelasi motor). Cred ca voi fi primul dar cu vremea asta nu are rost inca. Sunt 3 versiuni de putere : 175 (low), 185 (normal) si +200 (race).
DragosV



Deci e simplu :
- HW de sus e data de fabricatie a masinii (la mine 01.04.2005); efectiv cand a fost scris ECU, operatiune care termina procesul de "facere" al masinii;
- SW e versiunea de soft a masiniii (23.09.2004 la mine)
Dragos64713
Pentru Dragosv: Cat a fost revizia?
DragosV
Mai detaliat decat am scris nu puteam. E cateva posturi mai sus in detaliu si cu pret total.
Nonn
QUOTE(DragosV)
Deci e simplu :
- HW de sus e data de fabricatie a masinii (la mine 01.04.2005); efectiv cand a fost scris ECU, operatiune care termina procesul de "facere" al masinii;
- SW e versiunea de soft a masiniii (23.09.2004 la mine)


Deci ai aceeasi versiune ca si mine. Sunt curios cum e la Ubiku, avand in vedere ca si-a luat masina cam in aceeasi perioada si spunea ca la el nu se activeaza inchiderea geamurilor din telecomanda ca la noi.

Dragos64713, vezi ca scrie mai sus cat a fost, in postul ala mare despre revizie unde compara costurile de la 1.7CDTI cu motorul lui: 6.800.000lei.
Xeno
Florin Ristei, multumesc mult pt semnatura...maine incerc sa fac si o poza mai artistica masinii ca sa o pun avatar...

O sa verific si eu ce versiune de soft am...ce am descoperit pana acum ca nu se blocheaza usile cand plec de pe loc ( viteza creste peste 5km/h ...la masina de drive test se inchideau ) si nu am martor pt centura...nici vizual nici acustic...sau daca o fi vizual nu se aprinde nici cand pun contactul...e posibil sa fie dat disabled din soft...

Cu radioul nu am probleme de receptie pana acum...sper sa fi rezolvat problema.

Si in legatura cu proiectoarele care se sparg...mi-au zis la reprezentanta ca e foarte cunoscuta problema asta...ca la o masina au schimbat 4 seturi de proiectoare in cateva luni, sper sa nu patesc asta...mai ales ca eram obisnuit sa folosesc foarte des proiectoarele la drumurile in exterior...ca sa compenseze faza scurta... Acum am faruri bi-xenon...sper sa nu mai am nevoie de proiectoare...
Johnny Bravo
Incearca sa vezi cum e cu unghiul de fuga al rotilor. Asa am patit si eu la o masina mai veche.
Xeno
QUOTE(Dragos64713)
Schimbarea filtrului de polen e obligatorie? Daca nu se schimba ce se poate intampla?distributia la 1.9cdti la 150000?


Nu stiu daca e obligatorie la opel...dar e recomandata la orice masina.

La Peugeot nu era obligatorie...adica il schimbau numai daca cereai asta.
E preferabil sa il schimbi sau cureti o data pe an ..in caz contrar risti sa te trezesti ca instalatia de climatizare degaja un miros urat din cauza mizeriilor si umezelii stranse in filtrul de polen.
DragosV
La atatia bani dati pe masina mai faceam economie la ulei sau la un filtru. Am zis ca daca tot e revizie atunci sa fie si full. E aceiasi gandire pe care o am si cand bag numai motorina euro 5.

ESP+ pe 3 roti vine numai cu IDS+.
Lord
mersi de sigla Florin asta e primul mesaj cu ea in semnatura smile.gif beer.gif

DragosV - mersi de lamuriri, chiar nu stiam faza cu bitonal, eu credeam ca am doua sunete diferite, unul pt. oras mai "soft" si unul pt. drumuri externe, mai puternic

am dat zapada de pe masina, dar numai superficial, stratul de zapada usor inghetat a ramas pe ea, asa ca versiunea de soft cu prima ocazie cand am si cheile la mine smile.gif
Dragos64713
Unde gasesc jante de tabla si la ce pret?R16
DanC
QUOTE(DragosV)
Este un fel de cutie automata. Termenul corect este robotizata si are ca principiu de functionare una manuala dar se poate schimba "robotizat". Sper sa nu zic prost ca nu am cautat sa vad daca zic bine. Ma autocorectez daca e nevoie.

E semi-automata.


Esti pe aproape .... Exista si altfel de cutii care sunt defapt cutii manuale robotizate (se folosesc in general pe mici litraje), dar nu e cazul easytronicului. Easytronic este o cutie complet automata care iti da si posibilitatea sa alegi momentul shimbarii treptei (asa zisul mod manual) prin impingerea manetei (care arata ca un joystick) in sus sau in jos. In momentul in care ai impins maneta, se trece din modul auto in mod manual, adica masina nu mai schimba singura treptele asteapta interventia soferului (exista si aici protectie - nu te lasa sa supraturezi sau sa subturezi motorul shimba singura chiar daca e pe manual). Pentru cine cunoaste cutiile de pe masinile VAG, "easytronic" e echivalent cu "tiptronic"-ul lor.
Daca ma prind cum se pun filme pe forum, pun un demo ...
Anjin
A venit masina !!! biggrin.gif band.gif

So iata ce am si eu :

Astra H enjoy 1.9 CDTI 120 CP grante red

-enjoy pack
-mp3 player
-sasiu sport
-oglinzi rabatabile electric
-HSA si sensozori presiune pneuri
-clacson bitonal
-computer de bord
- Pachet iarna 1
- faruri ceata

Cam atat. Stiu ca nu e chiar mult fata de alte masini dar... atat s-a putut si sper de acum doar sa nu am nici o problema cu ea.


O sa revin cu detalii si primele impresii in zilele urmatoare... acum ma duc sa dau de baut smile.gif beer.gif beer.gif beer.gif
simpson
Astazi am incercat sa aflu cat pot scoate de la 0-100 km/h in linie dreapta. La trei incercari nu am putut sa scot mai bine de 12 secunde, desi am turat-o pana aproape de 5000. Din ce am inteles de la DragosV, se poate si mai bine...poate ca masina se comporta mai bine dupa ce intelege ca vrei performanta de la ea blush.gif
DragosV
1. ai cauciucuri de vara care sunt plastic acuma.
2. eu am avut un accelerometru profesional care se ocupa de cronometrari si conditiit perfecte - vara, noaptea nu prea cald, fara vant. Daca faci cu ceasul e greu.
3. treapta schimbata ideal la 4400 rpm; max. la 4600 rpm
Anjin
ok ... sunt acasa .... masina e in garaj....


primele impresii si pareri :


- nici eu nu am senzor si bipuit la centura. I hate that.
- mi-au dat niste covorase Opel de cauciuc drept "recompensa" ... oricum speram sa mi le dea + trusa de becuri. trusa medicala si triunghiurile vor migra de pe cielo deci I am set smile.gif

- cei de la dealer au fost super ok... sa vedem cum va fi pe mai departe. Prima revizie cred ca o voi face la ei... pana la proba contrarie ii consider "nevinovati" si provesionisti smile.gif

Acum despre masina :


- pe langa lipsa senzorului de centura nu prea am avut alte nemultumiri cand am luat-o.
- despre cum se comporta ... s-a tot scris aici ... si cred ca nici a mea nu iese din tipare. Oricum poate ca nu sunt eu cel mai in masura sa vorbesc despre asta avand in vedere ca vin de pe dacie si Cielo ( mai rar)

- in privinta motorului : aici e o mica "problema" caci este noul motor de 120 de cai. faza e ca Opel s-a cam enervat ca toti cei cu motoare de 120 de cai si le faceau macar de 150 ( pentru ca motoarele erau identice si doar electronic se facea diferenta intre 120 si 150 ) si acum au scos un nou motor de 120 care are nu stiu ce piese cu diametru mai mic si alte modificari astfel incat diferentele intre 120 si 150 cai sa nu mai fie doar pur de soft . Motorul este produs tot de Fiat si tot de 1.9 dar nu mai este identic cu cel de 150. Sincer acum eu nu stiu nimic despre asta nou ( nici macar cate valve are ) ... stie cineva mai multe despre acest motor? Ca eu am aflat despre situatie de abia dupa ce am comandat...si nu am reusit sa aflu nimic despre el... doar despre versiunea de 150 .

- la mine NU agata schimbatorul nici intr-a 1 a nici in marche-arriere dar intr-adevar cand vreau sa o bag in "Racheta" trebuie sa tin 3 secunde ambreiajul asa cum scrie in manual.

- de consum nu am ce sa zic deocamdata.... sa vedem dupa macar cateva sute de km.

Acum intrebari:


- am citit si in manual si pe aici ca ar fi bine sa tin masina cat mai mult intre 2000 si 3000 de RPM. Dar ce fac cand merg pe stradute mici/inguste si daca as merge cu 2000 intr-a 2 de exemplu as zbura pe acolo... Voi cum faceti? Adica intr-a 1 a si a 2 a e mai ok daca turatia este si intre 1300 si 1800?

- practic in afara de motorina de 35k de la OMV sau Moll nu mai este nici o alta alternativa care sa fie totusi macar Euro 4 ( sa aiba concentratie mica de sulf )?
DragosV
120 CDTI 8 valve - http://www.gmpowercomponents.com/19cdti120ps.htm

120 CDTI 16 valve - http://www.gmpowercomponents.com/19cdti16v120ps.htm

Incearca sa gasesti care e din documentatia care ti-a fost data comparand cu ce e mai sus.
Anjin
ok ... sunt acasa .... masina e in garaj....


primele impresii si pareri :


- nici eu nu am senzor si bipuit la centura. I hate that.
- mi-au dat niste covorase Opel de cauciuc drept "recompensa" ... oricum speram sa mi le dea + trusa de becuri. trusa medicala si triunghiurile vor migra de pe cielo deci I am set smile.gif

- cei de la dealer au fost super ok... sa vedem cum va fi pe mai departe. Prima revizie cred ca o voi face la ei... pana la proba contrarie ii consider "nevinovati" si provesionisti smile.gif

Acum despre masina :


- pe langa lipsa senzorului de centura nu prea am avut alte nemultumiri cand am luat-o.
- despre cum se comporta ... s-a tot scris aici ... si cred ca nici a mea nu iese din tipare. Oricum poate ca nu sunt eu cel mai in masura sa vorbesc despre asta avand in vedere ca vin de pe dacie si Cielo ( mai rar)

- in privinta motorului : aici e o mica "problema" caci este noul motor de 120 de cai. faza e ca Opel s-a cam enervat ca toti cei cu motoare de 120 de cai si le faceau macar de 150 ( pentru ca motoarele erau identice si doar electronic se facea diferenta intre 120 si 150 ) si acum au scos un nou motor de 120 care are nu stiu ce piese cu diametru mai mic si alte modificari astfel incat diferentele intre 120 si 150 cai sa nu mai fie doar pur de soft . Motorul este produs tot de Fiat si tot de 1.9 dar nu mai este identic cu cel de 150. Sincer acum eu nu stiu nimic despre asta nou ( nici macar cate valve are ) ... stie cineva mai multe despre acest motor? Ca eu am aflat despre situatie de abia dupa ce am comandat...si nu am reusit sa aflu nimic despre el... doar despre versiunea de 150 .

- la mine NU agata schimbatorul nici intr-a 1 a nici in marche-arriere dar intr-adevar cand vreau sa o bag in "Racheta" trebuie sa tin 3 secunde ambreiajul asa cum scrie in manual.

- de consum nu am ce sa zic deocamdata.... sa vedem dupa macar cateva sute de km.

Acum intrebari:


- am citit si in manual si pe aici ca ar fi bine sa tin masina cat mai mult intre 2000 si 3000 de RPM. Dar ce fac cand merg pe stradute mici/inguste si daca as merge cu 2000 intr-a 2 de exemplu as zbura pe acolo... Voi cum faceti? Adica intr-a 1 a si a 2 a e mai ok daca turatia este si intre 1300 si 1800?

- practic in afara de motorina de 35k de la OMV sau Moll nu mai este nici o alta alternativa care sa fie totusi macar Euro 4 ( sa aiba concentratie mica de sulf )?
Florin Ristei
si la cererea lui korebos ... iata sigla lui biggrin.gif si codul
CODE
[img]http://img370.imageshack.us/img370/2376/korebos3ap.gif[/img]
Anjin
vreau si eu sigla Flrin smile.gif
Florin Ristei
ok anjin ... si la cererea ta ... iata semnaturile : sunt 2 asa ca ai de unde alege smile.gif si codul
CODE
[img]http://img471.imageshack.us/img471/5017/anjin9dd.gif[/img]
sau si codul
CODE
[img]http://img471.imageshack.us/img471/1903/anjin27sv.gif[/img]
.. TU decizi smile.gif
Anjin
Multumesc mult Florin... mi-a fost greu sa aleg caci amandoua erau frumoase. Pana la urma ... am ales wink.gif
korebos
Merci mult florin pentru sigla , e super faina!
beer.gif
korebos
ce tre sa fac ca sa-mi ramana nick-ul numai korebos fara 61484?
ma ajuta cineva?
Florin Ristei
intra la moderatori -> schimbari nume ... acolo poti sa le zici
Dragos64713
Stie cineva daca Opel Ungaria(Gyor)au fost in concediu pana astazi?Mie asa mi-au spus cei de la Radacini.Totusi parca s-au adus masini dupa rev.
Anjin
Confirm ca eu am luat masina sambata 7 ianuarie de la Radacini. Au mai fost persoane anuntate ca cei din Gyor sunt in vacanta pana pe 2 . Sau ca nu se aduc masini intre Craciun si Revelion. Mie in schimb imi zisesera initial ca masina va ajunge tocmai in aceasta perioada ( Craciun - Rev ). Iar la Gyor mi-au spus ca venise de pe 3-4 decembrie. Deci depinde cum ai noroc...
Dragos64713
Multumesc pentru raspuns,Anjin!Partea proasta e ca eu am termen de livrare pana in martie dat de Radacini,asa ca pot sama duca cu vorba pana atunci.
Dragos64713
Pt Anjin:Cat a fost masina?(cu tot cu reducere) Cu ce cauciucuri a venit/Ai platit in plus pe trusa etc?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.