Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra H reloaded (part. III)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
Nonn
Bine ai venit pe forum!

Daca zgarietura nu e adanca eu zic sa incerci cu polish. Daca vei merge pe asigurare cred ca va trebui sa vopsesti toata usa, ceea ce e cam mult pentru o simpla zgarietura.

Scartaitul ala nu stiu ce poate fi. De ce nu-ti faci o programare la un service sa descopere ei care e cauza?

Eu nu am remarcat pana acum chestia cu volumul. Se intampla intotdeauna? Si volumul la care scade, e acelasi pentru toate posturile de radio sau difera? Poate are de-a face cu o setare a sistemului audio. Stiu ca sunt vreo 3 chestii legate de volum dar nu le stiu pe dinafara si nu am manualul langa mine. Poate gasesti ceva scris acolo.

Mai zi si tu ceva date despre masina. Ce dotari ai, cati km, consum etc.

Edit: vezi ca inchiderea portbagajului se poate regla in mai multe feluri din 2 chestii negre, ca un fel de suruburi mari, situate pe cele doua laturi ale usii. La mine asa au facut la service si s-a rezolvat. La tine poate doar se freaca ceva, cel mai bine mergi la service.
Steffan
ma gandeam la un polish dar nu stiu daca rezolva...in urma zgarieturii se vede alb...

chestia cu volumul: apas pe butonul 1 de la radio si sa zicem am profm care se aude bine dar dupa un timp parca se pierde semnal si se da singur mai incet si cu niste inteferente...posibil sa fie vreo setare?
am vazut ca face la toate posturile din memorie....

in legatura cu scartaitul o sa ma duc la service...

1.6 twinport Essentia Plus Ultra Blue
Jaymz
Si eu am identificat un scartait care vine din spate, si care e sigur de la incuietorile scaunelor din spate. Probabil trebuie dat cu un spray de chedere, dar mie mi-e lene, mai ales ca se aude mai mult cand sta cineva in spate pe locul respectiv.
Mi se mai aude un usor clinchet dinspre ceasurile de bord, iar asta e destul de enervant :minigun: Credeti ca asta din urma se poate rezolva cumva?
Nonn
QUOTE(Steffan)
ma gandeam la un polish dar nu stiu daca rezolva...in urma zgarieturii se vede alb...

chestia cu volumul: apas pe butonul 1 de la radio si sa zicem am profm care se aude bine dar dupa un timp parca se pierde semnal si se da singur mai incet si cu niste inteferente...posibil sa fie vreo setare?
am vazut ca face la toate posturile din memorie....

in legatura cu scartaitul o sa ma duc la service...

1.6 twinport Essentia Plus Ultra Blue


Aha, pai de ce nu spui asa? E normal ca se intampla asta fiindca pierde din semnal. Din pacate la o masina receptia posturilor radio nu e asa buna ca la un radio stationar. Asta se intampla si la mine, la unele posturi mai des, la altele mai rar. EuropaFM si National FM se aud in majoritatea timpului perfect, la fel si Radio Vest (un post local), ProFM si Radio 21 sunt cele la care se pierde semnalul mai des. Banuiesc ca are ceva de-a face si cu emitatorul postului respectiv, tin minte ca acum cativa ani un post de radio din TM a tot anuntat timp de cateva zile ca vor schimba emitatorul cu unul mai bun, de aceea nu vor avea mai emisie o perioada de timp, insa la mine dupa schimbare s-a auzit mult mai prost. Nici in ziua de azi nu pot sa ascult postul respectiv in masina din cauza "calitatii" semnalului! Din pacate nu prea ai ce face, decat sa selectezi din nou acelasi post si atunci revine la normal (dar nu pentru mult timp).

Albul din zgarietura e de la usa care ai frecat-o? Daca da, atunci cred ca se duce si ala cu polish. Daca e un de la strat de ceva substanta sub vopsea atunci din pacate e prea adanca zgarietura, s-a dus tot stratul de vopsea, si trebuie revopsita usa. Cel putin asa cred eu.
Mircea49004
M-ati pus pe ganduri acum cu scartaielile, chiar si Nonn zicea la un moment dat ca-i scartie scaunul. Deci exista la Astra problema asta? Si in caz ca da, cum se poate remedia? Ce se poate face? Nu as vrea sa am masina, sa fiu incantat de ea si cand sa plimb pe cineva atentia sa fie captivata da scartieli!
DanC
QUOTE(Mircea49004)
M-ati pus pe ganduri acum cu scartaielile, chiar si Nonn zicea la un moment dat ca-i scartie scaunul. Deci exista la Astra problema asta? Si in caz ca da, cum se poate remedia? Ce se poate face? Nu as vrea sa am masina, sa fiu incantat de ea si cand sa plimb pe cineva atentia sa fie captivata da scartieli!


Scartaieli am si eu de la inceput, le-am identificat ca fiind de la bancheta spate in cele din urma. Acum ori au disparut ori nu le mai dau atat de multa atentie, cert este ca nu ma mai sacaie....

Chestia cu radio o patesc si eu si am si postat pe forum despre asta. Se pare ca e o chestiune specifica radio-ului de pe Astra pt. ca vad ca sunt multe cazuri, iar pe alte masini nu o patesc. Oricum e mai bun decat pe o Vectra model 2000 pe care o mai conduc din cand in cand, la care cum am parasit orasul nu mai prind nimic in FM (vectra are un sistem Philips) ... by the way nici nu stiu ce marca e sistemul audio de pe Astra ...

Si ca veni vorba voi ce setari v-ati facut pe sistemul audio ? Mi-e mi se pare ca raspunsul in frecventa e cam limitat, la volum putin mai mare nu prea se mai aud joasele si nici inaltele cu fidelitate (din punctul asta de vedere Vectra cea veche sta mult mai bine ...)
Nonn
In principiu, orice scartaie se poate rezolva, numai trebuie sa gasesti sursa. La mine erau 2 scartaieli, la portbagaj (s-a rezolvat) si la reglajul lombar al scaunului. Asta din urma l-am rezolvat partial umflandu-l la maxim (asa imi si place de altfel) si nu mai scartaie decat la denivelari serioase, trecute cu viteza prea mare, si atunci slab. Tin minte ca la unii era ceva de la bancheta spate dar se rezolvase si aia.

Eu am pus basii pe 10 si inaltele pe 8. Mie imi place cum suna chiar si la volum mai mare, e drept ca nici nu am prea avut cu ce alte sisteme stock sa-l compar.
ubiku
Sound-ul mi se pare si mie above average, si atata timp cat eviti ultima portiune unde distorsioneaza puternic, se aude super ok, inclusiv basul. Cat despre scartaieli, cei care au mers in masina nu prea le remarca, sunt mai captivati de masina biggrin.gif Si nici eu nu prea le aud ca merg cu muzica smile.gif Stiu ca am auzit o sursa de scartaiala la mine in scaun care am auzit-o din intamplare mergand foarte incet si fatzaindu-ma in scaun, dar am ignorat-o, am pornit radioul si a disparut smile.gif
Liviu54843
la Astra H, radioul se pare ca este Siemens.
Anjin
parca se discuta undeva despre Blaupunkt sau ceva de genul asta? stie cineva ceva despre ei si daca intr-adevar se gaseste asa ceva pe AStra?
DanC
QUOTE(Alexandru58275)
parca se discuta undeva despre Blaupunkt sau ceva de genul asta? stie cineva ceva despre ei si daca intr-adevar se gaseste asa ceva pe AStra?


Pe Astra sunt mai multe nivele de echipare cu sistem audio. E posibil sa fie si marci diferite in functie de nivelul ales la configurare.
florin55503
QUOTE(Liviu54843)
la Astra H, radioul se pare ca este Siemens.


eu stiu ca e blaupunckt. eu la astra mea care e G si nu H mi se inchide si deschide cd-payerul in disperare a devenit enervant. a m vazut chestia asta la mai multe astra, chiar si F. desi probabil se aude cel mai bine din toata clasa compacta face figurile astea nu tocmai placute

in ceea ce priveste scartaielile un amic prieten care are un H de 100 decai (merge superb imi place mai mult decat cel de 120) el avea de la bancheta din spate care e rabatabila care nu statea cum trebuie pe niste suporti s-a rezolvatprin trantirea serioasa a banketei
Liviu54843
pentru CD 30 cu MP3, dealerul erebus a spus ca e Siemens.
Eu nu l-am vazut pana acum, pt ca nu a venit inca masina sad.gif
Mircea49004
Si eu stiu tot de Siemmens. As fi dezamagis sa fie Blaupunkt de care vezi peste tot.
Nonn
Din cauza vremii superbe de afara nu am rezistat sa nu ies la o tura cu masina dupa servici, asa ca am dat iama pe drumul spre Arad sa-mi amintesc cum e sa-i "dai in gura". Si cu ocazia asta am inteles cum a reusit Dan sa scoata consumul ala de 12.3%. Cand am iesit din oras eu aveam 13.1% iar la intoarcere, dupa vreo 80-90km facuti in afara, aveam 13.3%! Chestia e ca drumul a fost foarte aglomerat asa ca nu am avut ocazia sa merg la o viteza constanta ci doar cu acceleratia la fund, frana si tot asa. Si aici se ascunde explicatia pentru consumul ala asa de mare. Eu cand am venit de la Bucuresti am avut ocazia sa parcurg si distante mari la o viteza constanta si, in ciuda vitezei foarte mari, asta a ajutat la scaderea consumului (vreo 10.4%). Deci banuiesc ca si Dan a avut de-a face cu un drum foarte aglomerat si de aici rezulta si consumul de 12.3%. QED. :1:

Si sa nu uit, am "dovedit" si un Rover 75 diesel, din pacate nu stiu ce varianta de putere, 116 sau 131cp. :boxing:
DanC
QUOTE(Nonn)
Din cauza vremii superbe de afara nu am rezistat sa nu ies la o tura cu masina dupa servici, asa ca am dat iama pe drumul spre Arad sa-mi amintesc cum e sa-i "dai in gura". Si cu ocazia asta am inteles cum a reusit Dan sa scoata consumul ala de 12.3%. Cand am iesit din oras eu aveam 13.1% iar la intoarcere, dupa vreo 80-90km facuti in afara, aveam 13.3%! Chestia e ca drumul a fost foarte aglomerat asa ca nu am avut ocazia sa merg la o viteza constanta ci doar cu acceleratia la fund, frana si tot asa. Si aici se ascunde explicatia pentru consumul ala asa de mare. Eu cand am venit de la Bucuresti am avut ocazia sa parcurg si distante mari la o viteza constanta si, in ciuda vitezei foarte mari, asta a ajutat la scaderea consumului (vreo 10.4%). Deci banuiesc ca si Dan a avut de-a face cu un drum foarte aglomerat si de aici rezulta si consumul de 12.3%. QED. :1:

Si sa nu uit, am "dovedit" si un Rover 75 diesel, din pacate nu stiu ce varianta de putere, 116 sau 131cp. :boxing:


In afara de drum, la mine si stilul e de asa natura cum l-ai descris, pur si simplu nu am rabdare, apas acceleratia la fund si cand vad ca nu mai am pe unde trece franez si tot asa ..... Eu m-am speriat de cat de mult influenteaza stilul asta consumul, in august cand am fost in Grecia cu vechea masina (un clio 1.4 16v) unde mergand 140-150 kmph la ora constant mai tot timpul (ca era noapte si pustiu pe sosea) am traversat Bulgaria cu 7% consum!!!! Cam cu aceeasi viteza intre Bacau si Bucuresti nu scoteam sub 8.5% !
DanC
Si ca tot a veni vorba (din nou) de consum... voi ati observat vre-o diferenta intre diversi carburanti? Eu merg deobicei cu OMV 100 sau cu 98+ de la Mol, consumul mi s-a parut cam la fel cu ambele doar ca, cu OMV 100 e mult mai sprintena ....
Nonn
Am trecut si eu pe 98 de la MOL de cateva luni dar nu imi sau seama daca e chiar asa o mare diferenta. Parca trage mai bine dar asta poate fi si de la faptul ca s-a mai rodat motorul. Diferenta semnificativa e la acceleratia de 170km/h in sus, prinde mult mai usor 200 acum decat la inceput. Consumul nu e mai scazut, dar e drept ca eu nici nu merg la economie. Nu stiu cum e cu OMV 100.
Nonn
Azi am facut un drum pana la Beius, aproximativ 500km dus-intors. Consumul a fost de 9.4% la o viteza de croaziera de 150km/h, cu 4 persoane la bord si aer conditionat pornit. Nu s-a intamplat nimic notabil dar am avut placuta surpriza sa constat ca motorul nu s-a chinuit chiar asa cum m-as fi asteptat cu 4 persoane si AC pornit. Pot spune ca mi-a placut cum s-au descurcat cei 125CP cu atatea kg. Evident nu se compara cu drumul la Bucuresti cand la intoarcere am fost singur, tocmai de aceea acum m-am asteptat sa fie mult mai rau dar nu a fost deloc asa. Fata de cum se chinuia motorul la peste 150km/h la primii 3-4000km, situatia s-a imbunatatit simtitor. Si banuiesc ca benzina de 98 ajuta si ea cat de cat.
DanC
Joi o sa merg la service sa fac upgrade de soft la masina biggrin.gif. Amicul meu care are exact aceeasi configuratie la masina a ramas in drum din cauza easytronic-ului care nu mai voia sa cupleze decat a 4-a. A fost in service si i-au pus ultima versiune de soft, care pe langa faptul ca a rezolvat problema, a modificat simtitor si consumul (avea acelasi consum f. mare ca si mine). O sa va spun daca se schimba ceva si la mine (sunt mort de curios) .....

PS mi se pare f. amuzanta ideea asta de a upgrada soft-ul la masina, de parca ai mai pune un patch la windows smile.gif
CipponeG
Bine macar ca nu te intreaba " Are you sure?" atunci cand vrei sa franezi!!biggrin.gif
Nonn
QUOTE(CipponeG)
Bine macar ca nu te intreaba " Are you sure?" atunci cand vrei sa franezi!!biggrin.gif


laugh.gif Nu mai vorbi asa ca aude Bill Gates si daca isi baga coada si aici... Eu zic ca va deveni o practica tot mai obisnuita sa iti faci "upgrade" la softul computerului masinii pe masura ce acesta devine tot mai complex si ajunge sa comande tot mai multe sisteme. Cine stie, poate vom ajunge sa luam patch-uri de pe net si sa ne facem singuri upgrade-ul ca la PC! blink.gif
Jaymz
QUOTE(Nonn)
Azi am facut un drum pana la Beius, aproximativ 500km dus-intors. Consumul a fost de 9.4% la o viteza de croaziera de 150km/h, cu 4 persoane la bord si aer conditionat pornit. Nu s-a intamplat nimic notabil dar am avut placuta surpriza sa constat ca motorul nu s-a chinuit chiar asa cum m-as fi asteptat cu 4 persoane si AC pornit.


Presupunand ca ai avut caldura pornita, pentru ca azi a fost destul de frig peste tot, caldura consuma "gaz" avand in vedere faptul ca e captata de la motor? Eu am inteles ca doar racirea consuma... blink.gif
Nonn
Nu ai inteles exact ce spuneam. Aveam pornit aerul conditionat pentru a raci interiorul deoarece, desi era relativ frig afara, din cauza soarelui habitaclul se incalzea si fara AC s-ar fi facut cald.

Eu nu am auzit pana acum sa-ti ia caldura din putere, numai daca nu cumva ai si AC-ul pornit, atunci e normal.
Florin56721
QUOTE(Marius54208)
QUOTE(Nonn)
Azi am facut un drum pana la Beius, aproximativ 500km dus-intors. Consumul a fost de 9.4% la o viteza de croaziera de 150km/h, cu 4 persoane la bord si aer conditionat pornit. Nu s-a intamplat nimic notabil dar am avut placuta surpriza sa constat ca motorul nu s-a chinuit chiar asa cum m-as fi asteptat cu 4 persoane si AC pornit.


Presupunand ca ai avut caldura pornita, pentru ca azi a fost destul de frig peste tot, caldura consuma "gaz" avand in vedere faptul ca e captata de la motor? Eu am inteles ca doar racirea consuma... blink.gif

Consuma si caldura "gaz" din belsug, cred ca chiar mai mult decat AC-ul, cand este foarte frig afara. La multe masini, caldura este generata de curentul de aer de afara (sau din interior-recirculare) trecut printr-un radiator de apa, pus pe circuitul intern de apa al masinii (adica cel pana in termostat). Adica, daca este superfrig afara, puteti sa observati ca radiatorul mare este rece si totusi aveti caldura in masina.
Mie mi s-a intamplat iarna pe friguri d-alea suparate sa nu urce temperatura apei mai sus de 40-60 grade, din cauza ca mergeam cu aer de afara pentru caldura. Partea proasta ca recircularea la un moment dat produce un discomfort si se aburesc geamurile.
florin55503
din ce stiu eu caldura nu consuma motorina si benzina. caldura vine de fapt de la apa calda rezultata in urma racirii motorului si stocata intr-un fel de calorifer. e impinsa in masina de catre sistemul de ventilatie care e electric. si daca incalzirea masinii consuma motorina pe acelasi rationament putem merge si putem spune ca si lumina etc consuma benzina.

daca ati observat chir si cand ventilatia este inchisa dar e reglata pe o temperatura inalta in masina tot patrunde aer cald tocmai din aceasta cauza
simpson
Nu am mai scris in ultimele zile pentru ca am fost "busy driving" band.gif

Am revenit totusi ca sa nu fiu acuzat de egoism.
Locuiesc si muncesc in Cluj, unul dintre cele mai aglomerate orase din Europa, dar cu Opelul nu ma mai enervez atat de des. Ma cobor mai odihnit din masina, las taxiuri sa intre in fata mea la stop cand schimba banda, sunt un om mai bun :angel: . Chiar si in ambuteiaje mari am tot timpul o ocupatie cu butonarea masinii si schimbarea diferitelor setari (de ex resetarea accidentala a radioului,etc)
Ca stil de condus exista doua parti: Partea I care corespunde primei jumatati a cursei pedalei de acceleratie si Partea II (numita si partea care iti inmoaie picioarele) Suieratul turbinei e delicios cand apuc sa schimb pe la 4400 si traficul din jur incepe sa stea cand ma strecor prin toate locurile posibile numai ca sa le las fete nedumerite soferilor pasnici. Dupa un tratament din asta mi se monteaza un zambet tāmp pe fata si incep sa imi tremure picioarele dar ma simt multumit si relaxat si ma pot duce acasa dupa o zi de munca si aceasta odihna interioara o citesc si cei din jurul meu.
Florin56721
QUOTE(florin55503)
din ce stiu eu caldura nu consuma motorina si benzina. caldura vine de fapt de la apa calda rezultata in urma racirii motorului si stocata intr-un fel de calorifer. e impinsa in masina de catre sistemul de ventilatie care e electric. si daca incalzirea masinii consuma motorina pe acelasi rationament putem merge si putem spune ca si lumina etc consuma benzina.

daca ati observat chir si cand ventilatia este inchisa dar e reglata pe o temperatura inalta in masina tot patrunde aer cald tocmai din aceasta cauza

Cand este frig afara, aerul rece de afara care "bate" (vorbim de ventilator pornit) in caloriferul ala de care zici, functioneaza ca o racire suplimentara a motorului, deoarece apa circula prin caloriferul ala, nu este stocata. Aceasta racire fortata, genereaza un supliment de consum de carburant, deoarece scade temperatura apei sub temperatura optima de functionare a motorului. Una din cauzele pentru care masinile consuma mai mult iarna decat vara este si asta.
Poti sa faci un experiment cand o fi un pic mai frig afara (ca sa iti iasa experimentul repede, iti recomand temperaturi negative): cu motorul incalzit deja, la relanti, baga ventilatie maxima, cu aer de afara, pe caldura si o sa observi in cateva minute cum scade usor temperatura apei din motor.
florin55503
stiu asta (oarecum, nu stiam asa de tehnic merci mult) dar zicea cineva ca iarna consumul mare e din cauza faptului ca dai drumul pur si simplu la caldura.

o problema care ma seaca pe mine e urmatoarea:

cd-payerul meu se opreste si se stinge singur si cateodata ramane blocat(adica aprins dar nu se aude nici un sunet). trebuie sa scot borna de la baterie sa il resetez. are cineva vreo idee ce are. oricum cred ca il schimb
Mihai36998
V-a salut pe toti. M-am hotarat sa intru si eu in clubul vostru cel al propietarilor de Opel Astra H.Insa nu prea stiu sa imi configurez masina. Punctul de plecare ar fi Astra Elegance 1.9 cdti 150hp + Pachet Elegance Plus Iar un pret maxim cip ar fi de 19500eur. Ma intereseaza si parerile voastrea pentru ca voi ati mai trecut prin asta. Va multumesc anticipat.
Nonn
QUOTE(Mihai36998)
V-a salut pe toti. M-am hotarat sa intru si eu in clubul vostru cel al propietarilor de Opel Astra H.Insa nu prea stiu sa imi configurez masina. Punctul de plecare ar fi Astra Elegance 1.9 cdti 150hp + Pachet Elegance Plus Iar un pret maxim cip ar fi de 19500eur. Ma intereseaza si parerile voastrea pentru ca voi ati mai trecut prin asta. Va multumesc anticipat.


1.9 CDTI Elegance pret CIP 15993. La asta adaugi: RadioCD MP3 (59), IDS+ (680), airbag cap (252), Pachet Iluminare+Vedere (92), Pachet Elegance Plus (605), Pachet Control (340), scaune incalzite (172), quick-heat (156), covorase fata-spate (25), polita torpedou (13), oglinzi rabatabile electric (25), a 2-a cheie pliabila (13), faruri bi-xenon adaptive (890), geamuri electrice spate (193) si senzor de recirculare automata a aerului (29). Daca am calculat corect rezulta 19537 Euro CIP. Cred ca mai exista reducerea de 1000 Euro asa ca va fi de fapt 18537 Euro. De aia 1000 Euro mai pui vopsea metalizata (294) sau briliant (rosie 71) si ramai cu ceva bani, pe care ii poti da eventual pe OPC Line Pack (714). Iar la final, cand ti-a venit masina iti vei activa si computerul de bord in service contra sumei de 800.000 lei, sau gratis daca te intelegi bine cu baietii.
Mihai36998
Am observat cand am fost la DiBas ieri ca Astra nu are indicator pt temperatura apei din motor. Noi cum naiba aflam in timp util daca ni se supraincalzeste motorul sau daca pur si simplu nu se incalzeste ca eu m-am lovit de abele cazuri cu Astra F pe care am avut-o inainte de Megane. Foarte ciudat, din punctul meu de vedere este un indicator destul de important.
Tipul cu care am vb la Di Bas mi-a mai bagat si alarma pe gat pe motiv ca imi pierd garantia la partea electrica. Voi cum ati procedat? Ati pus alarma din fabrica sau ati ignorat avertismentul ? Metionez ca omu mi-a atras atentia ca daca vin cu ea la orice fel de control si descopera ca mi-am montat o alta alarma decat cea sau cele agreeate de Opel nici nu discuta si imi anuleaza garantia pe partea electrica.
Termenul de livrare in cel mai optimist caz este de 3 luni. O sa inebunesc fara masina pt ca o sa vand Megane-ul ca sa am bani de Astra.
Florin56721
Nu pot sa cred! Astia lungesc termenele de livrare in loc sa faca tot posibilul sa le scurteze.
Mihai36998
Despre indicatorul de temperatura a apei din motor stiti ceva? Exista sau nu pana la urma, macar un bec ceva care sa ne avertizeze cand este ceva in neregula cu temperatura motorului. blink.gif :bash:
CipponeG
Desi nu are indicator ptr temperatura, in cazul in care motorul se supraincalzeste o sa ti se aprinda un bec pe bord care o sa te instiinteze de chestia asta, asa ca nu e cazul sa-ti faci probleme! Legat de alarma intr-adevar in cazul in care nu montezi alarma agreata de Opel pierzi garantia pe partea electrica!! Insa nu e obligatoriu sa o comanzi din fabrica!! Poti negocia cu dealerul sa o monteze ei dar la un pret mai mic!! Eu, din punctul asta de vedere am fost norocos ca am primit-o cadou!! Am platit decat senzorul de soc ptr ca alarma pe care o am nu avea in pachet si senzor de soc (800.000) lei Nici macar manopera n-am platit-o!!
Ovidiu41654
Va salut, dupa o lunga absenta, revin cu o intrebare pentru Ubiku. Imi cer scuze, nu am mai citit cam demult topicul si vad ca a ajuns departe si ma bucur... Ubiku, parca aveai ceva batai in ambreiaj, ce s-a intamplat le-ai rezolvat? Poate ai raspuns deja dar, inca odata, scuze si astept un raspuns... Altcineva a mai sesizat aceste batai?
Multumesc.
Nonn
Nu iti comanda alarma din fabrica! Nu se merita, s-a mai discutat pe tema asta suficient! Iti pierzi garantia doar daca montezi tu ulterior o alarma care nu e agreata de Opel. Insa din cate stiu eu iti poti monta si la dealer o alarma, dupa ce ti-a venit masina, si e mai buna decat aia din fabrica. Deci, nu iti comanda acum! Mie oricum mi se pare un pic inutila alarma. Nici un hot amarat de la noi nu se incumeta sa incerce sa fure o masina ca asta, aia profesionisti oricum ti-o iau indiferent de alarma, asa ca e relativ utila doar daca iti sparge cineva geamul sa fure ceva din masina, iar in cazul asta, de cele mai multe ori, tu nu ajungi oricum la masina in timp util ca sa-l prinzi.[/u]
DanC
QUOTE(Mihai36998)
V-a salut pe toti. M-am hotarat sa intru si eu in clubul vostru cel al propietarilor de Opel Astra H.Insa nu prea stiu sa imi configurez masina. Punctul de plecare ar fi Astra Elegance 1.9 cdti 150hp + Pachet Elegance Plus Iar un pret maxim cip ar fi de 19500eur. Ma intereseaza si parerile voastrea pentru ca voi ati mai trecut prin asta. Va multumesc anticipat.


Frumos buget, as fi vrut sa-l am si eu biggrin.gif. Configuratia pe care a facut-o Nonn e o varianta f. buna. Nu o sa-ti para rau ca ai ales Astra, mai ales la motorul pe care il vrei o sa ai un zambet pe toata fata pentru multa vreme smile.gif)
DragosV
QUOTE(Mihai36998)
Despre indicatorul de temperatura a apei din motor stiti ceva? Exista sau nu pana la urma, macar un bec ceva care sa ne avertizeze cand este ceva in neregula cu temperatura motorului. blink.gif :bash:


Iti arata chiar pe display-ul BC-ului un mesaj pe care trebuie sa il bifezi ca citit si se aprinde si un bec in bord. Nu ai cum sa ratezi avertizarile. Alarma nu esti obligat sa o pui dar daca vrei alarma trebuie neaparat de la ei pentru ca altfel, cum a zis si agentul de vanzari, pierzi garantia pe partea electrica. Se poate monta si dupa ce a venit masina.
DanC
QUOTE(Mihai36998)
Despre indicatorul de temperatura a apei din motor stiti ceva? Exista sau nu pana la urma, macar un bec ceva care sa ne avertizeze cand este ceva in neregula cu temperatura motorului. blink.gif :bash:


Daca nu ai indicator din ala cu ceas nu insemana ca o sa fiarba motorul si tu nu o sa stii biggrin.gif. Masina asta are o gramada de mesaje pe care le tot afiseaza pe display, nu inceteaza sa ma uimeasca cu cate unul nou. De vre-o cateva zile imi tot zice ca bateria telecomenzii este 0% incarcata, ma anunta de cate ori bag cheia in contact. Te avertizeaza si cand se arde un bec asa ca nu-ti face probleme ca nu o sa stii cand iti fierbe motorul ....
DragosV
Si mai mult : iti spune si ce bec s-a ars si pe ce parte. Si peste asta de ex. daca se arde becul de la stopul de frana becul de pozitite de pe acea parte preia si functia celui de stop ars.

Oricum nu prea vad cum sa fiarba motorul la masina 2005 cu motor care are pretentii mari de tot.
simpson
QUOTE(Mihai36998)
Termenul de livrare in cel mai optimist caz este de 3 luni. O sa inebunesc fara masina pt ca o sa vand Megane-ul ca sa am bani de Astra.


De ce vinzi Meganu ? :bandit:
Corneliu52717
Salutare tuturor,

Cu o mica intirziere va scriu dupa 5000 de km:


- scritiieli pe spate stinga dreapta cind in masina in spate nu este incarcata; a inceput mai intii cu stinga si apoi s-a extins
- nu mai functioneaza stropitoarea lunetei desi am avut grija mare la lichidul ce-l pun sa fie numai de asta autorizat (cel putin fara impuritati) duzele observind ca sunt destul de fine; motorasul il aud cum functioneaza la apasarea manetei insa pe spate ioc lichid; tot concediul am luat la "mina" luneta;
- kilometrajul intermediar nu functioneaza decit pina la 2000 de km resetindu-se automat apoi (poate se seteaza de undeva si nu stiu)
- imi place de ea, e frumoasa, motorasul de 1,6 merge super; stabilitate f. buna, acceleratii la fel; izolare fonica buna; suspensii mese; scaunele cu incalzire electrica f buune
- frina - am avut ceva dubii asupra ei: in momentul in care luam piciorul de pe frina se auzeaa ca un sisiit; am fost la dealer mi-a spus ca nu are nimic;

Sincer sa fiu sunt cam deranjat ca o banale stropitoare s-a defectat, dar poate e micul meu ghinion; de masina sunt multumit

Cu salutari

Corneliu
simpson
Si eu am patit intr-o dimineata la duzele fata sa nu stropeasca,dar m-am gandit ca o fi din cauza frigului aspru. Acuma totul e in regula.
Steffan
@Corneliu52717

Cu scartaielile ai rezolvat????
Corneliu52717
Buna Steffan,

Nu am rezolvat cu nimic; din cite am citit pe forum scirtiielile se pot rezolva intr-un anume mod care nu-mi este f clar; m-as bucura de ajutor

Corneliu
Nonn
Pana acum scartaielile spate aveau 2 surse: hayonul sau spatarul banchetei. Amandoua sunt rezolvabile, trebuie doar sa descoperi care este.
Chestia cu kilometrajul intermediar nu am observat-o, eu il resetez la fiecare plin. Dar daca se reseteaza fix la 2000km atunci inseamna ca asa e programat.
Nu cred ca e nevoie sa folosesti chiar numai lichid de spalat autorizat, astea sunt povesti de-ale lor in speranta sa-si faca vanzare la produse. Eu cumpar o lichid unguresc la bidon de 4l, gata diluat, de la MOL si merge perfect.
Nonn
Iata ce am incasat sambata venind de la Arad:




Un bulgare de pamant de 2 ori cat pumnul a decolat de sub masina din fata si a venit drept spre mine! S-a izbit de numar, s-a faramitat un pic si a ricosat in parbriz si peste masina! La vreo 140km/h. Efectele se vad in imagini. Banuiesc ca trebuie sa ma consider norocos ca nu s-a lovit de bara, spoiler sau, mai rau, de far!
simpson
Am aflat motivul ne-functionarii duzelor. Lipsa lichidului de spalare. Din pacate, nu se poate verifica nivelul acestuia.
Andrei Suzuki
Am si eu o intrebare pt posesorii de 1.7 100cp:cum suna motoarele dupa cateva zeci de minute de functionare?Adica dupa juma de ora,sa zicem,de mers cu masina?
Intreb pt ca am fost azi la un prieten care are un MII Sedan 1.5 80cp (are vreo 5k km) si mai are o Astra H de 1.7 (are vreo 500 km).Nici una nu mai fusese pornita de vreo 2 zile.Am dat o cheie la Astra si...sincer,suna cam ca papucu lu unchimiu (1.9D).Stiu ca e normal sa faca mai "urat" cand e rece,da nici chiar asa.La dci alta poveste.Suna motorul super. In schimb...trage nene de mori.Poate si unde nu sunt eu obisnuit sa merg cu diesel,dar...dupa 2000 de ture te baga in scaun.Din punctul asta de vedere..n-am ce zice.E super.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.