Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Lada 1500 sau 1200
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Lada
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Mariustom
Salut MR. :wave:
Uite, nu te contrazic, deoarece nu am testat acest lucru. Deci, să zicem că ai dreptate. Asta înseamnă că, de la 110 km/h în sus, consumul este mai mare cu carburator de Dacie. Asta înseamnă, la cutii cu 4 trepte de viteză, peste 4.000 turații cât știu că aveam la 115 km/h. Buuun.
Dar acum, având 5 trepte, mai apuc foarte rar 3.000, dapăi 4.000 turații. Cum 3.000 turații, la 4 trepte aveam la aprox. 87 km/h, sigur aproape 90, înseamnă că mă încadrez în plaja sub 90 km/h, acum, deci, conform testelor făcute de tine, trebuie să am un consum mai mic cu carb de Dacie.
Părerea mea. blush.gif
Zici că la o viteză de 80 km/h, ai reușit să scoți 7 l? Păi eu scoteam 7 l la o viteză de 95-100 km/h. Oricum, fără să o laud eu, au fost alții care au făcut-o, inclusiv tatăl meu, D-zeu să-l ierte, de la care am primit mașina, care se miră de cât de bine merge. La care eu mă mir, pe bune, deoarece pe mine tot timpul m-a interesat să meargă bine, față de starea vizuală, pe care nu am neglijat-o. Deci, am avut un consum superbun, față de STAS. Pe care vreau să-l îmbunătățesc.
Am zis, sincer nu mă interesează liniuțe, mă interesează fiabilitatea, raportat la cheltuieli. La drum întins, cu 4 trepte, la viteze mari, peste 120 km/h, aveam aprox. 75% din cursa pedalei, nefiind nevoit decât foarte rar, la depășiri, de o apăsare mai pronunțată. Și vreau să spun, cursa pedalei corespunde exact cu deschiderea clapetei de admisie, verificată la rece. Deci, mai aveam șfung, simțindu-se la pedală, dar, datorită turațiilor, nu am forțat-o. Oricum, Lada are motor mai mult de forță decât viteză, așa cum e cel de Dacie, de exemplu, dar nu se dă la o parte, dacă e reglată bine, din calea multor mașini, mai ales de vârsta ei. Am zis toate astea ca să te asigur că Lădița mea "poate", e "potentă" :1: . biggrin.gif
Pt. Cosmin: Cutiile cu 5 trepte, la 5 mil nu sunt noi, dar să știi că îți scoți banii, mai ales dacă faci drumuri afară. Nu știu dacă cutiile de 1500 se potrivesc cu cele de 1200. Habar n-am. Dacă aflu, îți dau un mp.
Vă salut, și vă doresc "Drum Bun", ladiști! :wave:
James Kilowatt
sunt convins ca cele cu 5 trepte erau mai economice. Poate erau si o idee mai noi... cea de care spun eu era cu 4 trepte din '81, din aia cu patru faruri.
Mariustom
Păi și eu ți-am zis de vremea când aveam cutia cu 4 trepte, schimbând-o acum 2 săptămâni cu una cu 5 trepte. Mașina este fabricată în 1978, model 1500, cea cu 4 faruri.
James Kilowatt
...eu n-o mai am. Daca as gasi una cu tabla buna, tare m-ar mai bate un gand....
Ionut45405
Cutia e la fel, difera raportul in transmisia finala (grupul conic la diferential). Carburatorul dublu da un consum liniar fata de sarcina si e mai economic in anumite regimuri, iar Dacia chiar Solex nu a avut dublu corp (doar 1.6 cel derivat din Oltcit). Piese sub carburator s-au tot incercat si nu fac decat sa omogenizeze amestecul si poate sa dea randament la sarcini partiale, dar limiteaza puterea maxima. Carb-ul original are pe lateralul camerei de amestec un surubel astupat cu dop de unde se poate modifica amestecul dar e ff sensibil si trebuie neaparat reglat cu un analizor de gaze, insa pe vremea cand am avut "cufar" am fost f multumit dupa ce l-am gadilat.
James Kilowatt
Ma refer la carburatorul vechi de dacie Solex 28CIC4 care e dublu corp.

Figura cu piesa pentru omogenizarea amestecului am incercat-o, nu vorbesc din auzite. Poate nu modifica puterea in general, insa in cazul particular al carburatorului weber de dacie pus pe lada si jiglere mai mici (jiglerele de la prima camera de la Moskwich 1500, am uitat dimensiunile) se pare ca a avut oarece efect.

De acord cu curba de consum la carburatoarele dublu corp. La urma urmei, de asta au si fost inventate smile.gif
Ionut45405
Dacia a avut un Solex 32 ... (nu mai stiu literele dar am sa caut) SIMPLU! Nu a avut niciodata dublu! Normal ca daca pui jiglere mici piesa aia te ajuta pt ca omogenizeaza amestecul si se aprinde mai bine decat si sarac si neomogen, dar tot ramane o frana si nu mai permite acelasi debit, asa ca puterea maxima scade. Dar cum rar mergi la turatia de putere... "People buy horsepower but drive torque!"
James Kilowatt
Daciile vechi, cu motor de R12 au avut (unele, cel putin) carburator dublu. Nu stiu daca toate... in fine. E pe undeva un forum al celor cu dacia, daca vrei mai multe detalii poti cauta si acolo.

Pai cu puterea sunt de acord cu tine. A scazut si cea maxima, si cea in regimurile partiale. Am pierdut si la viteza de varf (vreo 20km/h) si la demaraj, fata de carburatorul original, insa am castigat fata de varianta cu weber de dacie + jiglere mici - fara piesa aia.
madalin46093
A fost cineva dintre voi de curand pe autostrada soarelui?Va intreb deorece vreau sa trag o fuga pe litoral si as fi vrut sa aflu daca intr-adevar sunt 100 de km de autostrada buna.Acolo se poate face un consum mai real.
pretorian
sunt chiar mai mult, parca 107 km. la iesire spre Lehliu biggrin.gif
Ionut45405
De buna e buna, benzina sa ai si masina sa nu te lase ca te mananca lupii. E pustiu, nu tu benzinarie, nik! Iar duminica la intoarcere era o coada la intersectia unde faci stanga spre autostrada de mai bine as fi luat-o pe Slobozia.
Revin: Dacia nu a avut NICIODATA carburator dublu din fabrica!
madalin46093
O sa fac plinul la rezorvorul de benzina cat si la cel de gaz.In felul acesta nu imi fac probleme,sa ma lase combustibilul.Doamne fereste de altceva .
***Apropos, voua nu vi se pare ca Lada are rezervorul de benzina prea mic in raport cu alte masini.(mai ales ca este si o buna consumatoare)
***La ce viteza (sau la cate turatii) incepe sa intre in functiune al doilea corp al carburatorului? :wave:
Adrian52125
Am si eu o intrebare. Am o Lada 1200 care merge foarte bine de 2 ani incoace de cind o am fara sa-i schimb nimic serios. biggrin.gif. Acum insa a inceput sa fie cam obosita si vreau sa-i schimb setul motor.Am vorbit la Atlas dar o doamna de acolo care nu prea se pricepea a spus ca nu exista seturi motor de Lada 1200 sau 1500,ca cica sunt amandoua la fel .Chiar asa este?Eu nu stiu prea bine.
asa49779
Salutare, as vrea sa ma lamuriti si pe mine cu cateva lucruri.....
am o lada 1200 si as vrea sa ii pun servo frana, intrebarea este daca pompa mea de frana se potriveste pe servofrana de 1500? ce alte modificari ar mai trebui facute?
si ma gandeam sa ii pun un motor diesel dar nu stiu de la ce tipuri de masini se potrivesc(motor+cutie), cand spun potrivesc ma refer sa nu fie prea complicat de adaptat si neaparat sa ramana tractiunea pe spate.
Un manual de reparatii aveti? As avea nevoie, mecanicii astia au oroare de lada si nu prea se pricep deloc asa ca mai bine fac eu cu mana mea, dar nu am un ghid mai explicit, in cartea ei nu gasesc prea mlte chestii.............. arigato.gif
Cosmin43348
mecanicii ... e cam prosti (nu toti, evident!)
de aia fug de asa ceva. eu nu sunt mecanic, dar cred ca nu e nimic prea complicat la motorul de lada. avand insa in vedere faptul ca inteligenta si spiritul de observatie sunt mai rare, este evident de ce se tem unii de lada.
ce manual de reparatii iti trebuie? eu am manualul masinii, dar e cam complicat sa scanez si sa dau mail, dar poti sa intrebi, la obiect, si vom incerca sa iti raspundem.
din cate stiu eu, se potriveste servo de la lada 1500, ca si pe mine ma batea oarece gand.
chestii de amanunt,legate de reparatii, trebuie sa intrebi o persoana care are mai multa experienta.
dupa parerea mea, motorul de lada este mai simplu decat cel de dacie, si mai usor de reparat (spre deosebire de cel de dacie, daca esti atent si urmezi regulile de baza, ai sanse sa si porneasca dupa reparatie!)
Otto73
100% NU are cum sa fie la fel
Marian46313
Salutare.Nu am mai scris de mult dar acum se pare ca am din nou nevoie de sfaturile celor "batrani".Am folt plecat cu masina in week-end(Lada 1200) si oprind undeva nu a mai pornit.Se pare ca nu mai cupleaza electromotorul. Stiti cumva daca acest lucru poate fi de la carbuni? Cand dau cheie face decat click si atat.Porneste doar impinsa.Daca e de la carbuni, pe unde as putea gasi asa ceva? Va multumesc mult
Adrian52125
Multumesc pentru raspuns.Si eu m-am gindit ca 1500 are pistoanele si toate alea mai mari decit 1200.Dar tipa aia nu stia nimic,mi-a venit sa-i zic vreo doua :bash: Oare or mai fi seturi de 1200 sau doar de 1500?Cineva mi-a spus ca nu trebuie schimbat setul ca cica e mai lenta si consuma mai mult de la carburatorul de Dacia.Voi ce ziceti?Scuze nu prea sunt un geniu al mecanicii. Oricum chiar daca asa ar fi tot as lua un set motor nou sa-l am cind nu s-or mai gasi piese pentru ca la masina asta nu o sa renunt niciodata.O sa o tin ca piesa de muzeu peste vreo 30 de ani cind o fi masina de colectie.
P.S. Artur in ce stat esti? Eu am fost de mai multe ori in Utah si Idaho la niste rude stai pe aproape?
EMaiL40336
nu sunt la fel dar seamana si oricum eu iti recomand sa iti pui de 1500 pentru mai multa putere
Adrian52125
Mersi pentru sfat, dar daca pun pistoane de 1500 nu trebiue schimbat si blocul motor? :scratchchin:
madalin-21
QUOTE(Marian46313)
Salutare.Nu am mai scris de mult dar acum se pare ca am din nou nevoie de sfaturile celor "batrani".Am folt plecat cu masina in week-end(Lada 1200) si oprind undeva nu a mai pornit.Se pare ca nu mai cupleaza electromotorul. Stiti cumva daca acest lucru poate fi de la carbuni? Cand dau cheie face decat click si atat.Porneste doar impinsa.Daca e de la carbuni, pe unde as putea gasi asa ceva? Va multumesc mult


si mie mi se intampla asa ceva la lada mea, tot o 1200, (pe care am vandut-o) dar asigura-te ca nu e din contact. La mine despre asta era vorba. Cam greu se strica electromotorul la natashe.
Adrian52125
Dar setul motor de pe 1500 pe 1200 se potriveste?Din cite stiu pistoanele de 1500 sunt mai mari asa ca trebuie schimbat si blocul motor sau nu?Am inteles ca setul de 1500 da mai multa putere.Apropo de consum am un vecin care are o Lada 1300 adusa de la mama ei din URSS care mi-a spus ca cica are consum de 8-9 autostrada 9-10 oras cu carburatorul original.
James Kilowatt
Nu pistoanele dau putere.
Daca au acelasi alezaj s-ar putea sa mearga, insa nu sunt sigur. Oricum, nu castigi putere doar schimband pistoanele si segmentii.
Ionut45405
Intre 1200 si 1500 difera doar vilbrochenul si blocul (cursa mai mare si fiind pistoane si biele identice e blocul mai inalt si mai lung lantul). Alezajul e 76 pt ele si 79 pt 1300-1600 care sunt 1200-1500 "supra-alezate" ca sa zic asa.
Adrian52125
Mersi pentru raspunsuri.Inseamna ca pana la urma am balacarit-o degeaba pe saraca femeie de la Atlas :cry: ,avea dreptate ca pistoanele de 1500 se potrivesc la 1200.In orice caz am vazut o Lada pe pagina de vinzari cu 2100 euro.UAU.Pe a mea am dat 600 de dolari,si doar am vopsit-o la Ciclop si arata ca noua.Daca i-as fi schimbat si setul motor plus vopsea m-ar fi costat in jur de 500 maximintotal 1100 si ar fi fost ca noua.Sa-l ajute Dumnezeu sa o vinda. :pray:
Inca o data va multumesc pentru raspunsuri!Uitati-va si pe topicul Lada Festival si spuneti ce credeti :help:
P.S.Cine stie de unde cumpar o 1300 sau 1600?fiind modele mai rare nu prea se gasesc dar am citiva banuti si as vrea una din ele.
Nu! Nu sunt nebun :stretcher: ci doar fan al marcii.
asa49779
Salutare din nou. Am o intrebare la care vreau un raspuns cat mai urgent.... motorul de fiat 125 se potriveste pe cutia de lada? Cel de 1,6l 90cp. arigato.gif
Cosmin43348
si eu vreau sa intreb ceva:
stie cineva la lada 1200, dupa ce am desfacut carburatorul, in ce ordine trebuie efectuate reglajele, si, mai ales, ce reglez?
Horia49540
pai la carburator se face asa:
-se spala cu "carbusolv" sau cu benzina carburatorul si jicloarele (sa nu cumva sa bagi sarme sau altceva in jicloare!)
-se regleaza nivelul benzinei in camera de nivel constant: pentru asta se aseaza capacul carburatorului, cu garnitura de carton montata, cu cuiul poantou si plutitorul montate, in pozitie verticala (pentru ca greutatea plutitorului sa nu invinga forta arcului din capul cuiului poantou),; distanta de la partea de sus a plutitorului la garnitura de carton trebuie sa fie de 7,5 mm masurati cu sublerul; cursa maxima a plutitorului in jos trebuie sa fie de 0,5 mm. Pentrua regla aceste doua cote se indoaie cele doua "limbute" de la coada plutitorului
- apoi se trece la montajul carburatorului: suprafetele corpurilor care se vor strange pe garnituri se aseaja pe o bucata de sticla sau plastic perfect plane si le privesti in lumina daca apare vreo fanta; in acest caz pui o bucata de smirghel pe sticla aceea si netezesti suprafata; la fel si la corpul pompei de sprit; apoi se monteaza; suruburiel nu se strang foarte tare, caci carburatorul este din antimoniu si se spoate rupe filetul!
- dupa montaj se regleaza ralantiul: daca e carburator cu treapta a doua cu deschidere vacumatica : din surubul perpendicular pe aripa masinii (cel de jos, la cel de sus nu trebuie umblat, sau daca se desface trebuie numarat cate ture a fost insurubat si pus exact la fel la loc, altfel e jale!) se stabileste o turatie, iar di surubul mai mic (asezat oblic spre baterie) se stabileste mersul rotund al motorului; totul se face din aproape in aproape, de la o turatie mare spre o turatie mica; in final turatia trebuie sa fie de 750-800 rot-min (daca ai cum sa o masori)
cam asta ar fi (sper sa nu fi uitat ceva :ban: ); proba (in afara de cea in mers, si de consum, si daca scoate fum:) se face asa: la ralanti se accelereaza (din parghiile de la carborator) scurt si repede: motorul trebuie sa acelereze fara sa se innece si sa revina la aceeasi turatie de ralanti fara balbaieli
-reglajul ralantiului se face cu motorul cald(pana se incalzeste plimb-o putin cu orice fel de reglaj cat de cat:)
SUCCES !
asa49779
...cel mai complet raspuns de reglat carburatorul(ai avut rabdare sa scrii) tongue.gif la intrebarea mea are cineva un raspuns?
Horia49540
ti-as raspunde cu placere, caci imi face o enorma placere sa vorbesc (si nu numai) despre masini si in special despre laditze
dar nu am vazut niciodata un fiat 125 cu capota ridicata :evil:
in principiu insa daca motorul se potriveste ca prindere pe carcasa ambreiajului iar axul intermediar intre discul de ambreiaj si cutia de viteze se potriveste si el, totul e ok
si cam asa ar trbui sa fie
dar cel mai mine mergi la Bujoreni si intreaba pe mecanicii mai in varsta, ei ar trebui sa stie; sau poate gasesti un fiat 125 si faci masuratorile
ps- daca reusesti, sa vezi dup-aia fugareala, rupe motorul ala cu 90 de cai:)
succes :wave:

off topic: cine ma invata si pe mine cum sa pun poze? ca am pus vreo cateva la "prin tara cu Laditza" si nu vad nici una wallbash.gif
si am urmat totusi pasii necesari :boxing:
asa49779
pai poza nu trebuie sa fie mai mare de 100kb, de asta nu ti-o incarca. Am aflat k se potriveste, pacat ca nu mai am bani s ail iau, motoru asta si cu o cutie de lada in 5tr cred k era meserie
Horia49540
fir-ar sa fie, eu am poze mai mari:( :boxing:
da, mare pacat ca nu poti sa-l iei, cu 90 de cai si o cutie cu cinci, o faceai bolid
cat cere pe motor? din curiozitate... blink.gif
asa49779
7mil negociabil, motoru e adus din germania si are acte, dar nu are si cutie pt el.
o suspensie sport pt lada aveti idee unde se poate gasi?
Horia49540
pentru un neamt ar fi ok pretul :wave:, pacat ca traim in Romania :evil:

in Romania nu cred ca se poate gasi o suspensie sport pt lada (sau mai stii...)
tot prin strainatate, pe internet
daca nu ma insel, am cautat eu odata pe google "lada sport" si erau destule chestii de tuning
in Rusia de asemenea cred ca s-ar gasi, dar cine sa le aduca... :scratchchin:
a propos de suspensii sport:
mai tineti minte prin anii 80 cand veneau rusii cu lazi la raliuri in Romania? stiu ca erau doi buni, fratii Bolshih; le rupeau pe dacii :boxing: :boxing: :boxing:
cica aveau 160 cai la motorul de 1,6 litri
si apropos de fiat 125: povestea tata ca aveau la servici aculm vreo 30 ani un fiat 125 care trebuia dat la casat desi era super bun (ordin de la nea nicu pentru toate garajele, cica sa se arunce toate masinile care consuma si sa se treaca pe dacii)
si au zis soferii: daca tot il caseaza, hai sa il rasturnam inainte
s-au chinuit o zi intreaga si nu au reusit, ur si simplu nu s-a rasturnat fiat-ul beer.gif
dar nu stiu daca au facut si testul elanului ha ha :boxing:

succes la cautat suspensii
andrei27237
ce ne face ,bai fratilor ,pe noi sa ne placa masinile astea? auzi... "lada"......

nu pot sa va spun nici eu..... ce pot sa spun e ca toti cei care nu au avut sau au lada se uita cam stramb la noi..... "ba io n-as umbla cu asa ceva..." dar pot sa spun cate ceva care poate ne "duce " catre raspunsul la ac intrebare....

pun pariu ca pe toti cei care au lada,i-ar plictisi un ford mondeo,sau un ... logan, sau un ....... passat ,sau .... orice masina dintr-asta noua care inafara de putere mai mare nu au nimic care sa-ti produca placerea de a conduce. directie servo?!?! nu simti nimic cand conduci.... de ex ferrari f50 nu are dir servo ,pt ca nu are nimic in comun cu un stil de condus mai..... ma rog....

inca ceva.... noi toti care avem lada nu cred ca am fi fericiti sa dam 12 mil lei pe un motoras stergator luneta(renault clio bicorp) sau 16 mil pe un schimbat de ambreiaj (hiunday lantra)... s.a.m.d.

voi ce parere aveti?
Horia49540
asa e, chiar...ce ne face... :bandit:
pai poate ne face exotismul masinii, faptul ca poate fi altfel decat altele, fara a fi totusi un "VIP"
mie unul mi-a placut inca de la o varsta la care nici nu stiam pe unde se baga benzina biggrin.gif
dar ai adus o idee foarte interesanta, ar merita un topic nou ideea asta , de genul" ce iti place la lada ta?"; dar cum tu ai fost cu ideea, iti las tie placerea sa-l faci; si voi fi primul care raspunde :boxing:
mie unuia imi place, lasand la o parte exotismul etc., ca este super rezistenta, si ca nu scartaie chair dupa 25 de ani
motorul este puternic la urcus, eu unul nu prea am avut ocazia sa folosesc viteza I...doar la plecatul de pe loc :boxing: :boxing: :boxing:
si are acea senzatie de "strong"
iar de gropi...fara a fi un ucigas de masini, pot spune ca nu imi pun problema, in cazul in care nu pot sa evit o groapa, ca se rupe sau loveste, eventual sa nu se taie cauciucul :boxing:
iar la stabilitate si frane, e mult superioara daciei
de fapt, eu asta apreciez in primul rand la o masina: motor, frane, directie, stabilitate...
servo, clima etc...la urma si eventual:)
Cosmin43348
Nu pot decat sa ii multumesc lui Horia pentru amabilitatea si rabdarea cu care a raspuns privitor la reglajul carburatorului.
am o intrebare? este cineva interesat sa cumpere o lada 1200 care este in reparatii? am una la vanzare, este inmatriculata, motorul este deschis, aproape de a fi inchis (segmenti si culbutori la cota 0), necesita tinichigerie?

daca este cineva interesat imi poate scrie la cd_gradinaru@yahoo.com
Cosmin43348
a, si am uitat, referitor la raspunsul cu reglaj carb: E JALE, am desfacut si surubul despre care zice horia ca nu trebuia desfacut. ce fac?
Horia49540
se rezolva, nu e o crima lol
insurubeaza-l 7 ture (a 360 grade) si jumatate (180 grade); cel putin asa era al meu cand l-am desfacut odata sa-l spal
apoi mergi la un atelier dotat cu stand electronic de reglat carburatoare (au la Ciclop Lido, dar gasesti si in alte service-uri) si acolo il regleaza (daca se pricepe mecanicul biggrin.gif )
sau si mai bine la Bujoreni, acolo sunt maestrii beer.gif dar nu stiu daca au stand electronic...
ps-surubul trebuie sa aiba garnitura de cauciuc in stare buna, altfel trage aer, deci daca nu e buna schimb-o
succes
Adrian52125
QUOTE
..... ce pot sa spun e ca toti cei care nu au avut sau au lada se uita cam stramb la noi..... "ba io n-as umbla cu asa ceva..."
AAA.Stiu am si eu vreo 2 tipi care conduc masini de la servici si rad de Ladita mea.Deh neamul prost.In realitate ei nu au bani nici de o trotineta.Sunt curios ce o sa zica,cind oi aduce Trabantul de la bunicii mei.
Intr-adevar Lada e o masina "barbateasca".Cam ca toate masinile vechi de asta imi plac.Astea noi cu tot felul de sisteme practic stai si dai din volan, atit.
Am si eu o intrebare.Mi-am luat o prelata.Nu ,nu sunt nebun dar eu stau pe bulevard unde praful se pune de 2 degete in 30 de minute.Apoi mai sunt zgirieturi gen chieie in fuga ,stat rezemat pe masina,jucat cu oglinzile,sticle de bere pe capota sau alte"intemperii".Dar ce fac cind ma apuca ploaia pe drum,cum pun prelata.Are ceva daca o pun cind e masina uda?Eu o las fara cind ploua si o pun a doua zi cind se usuca masina.Si unde pot gasi si eu centrele de dezmembrari?
Horia49540
pai prelata are si parti bune si rele
e buna ca protejeaza de acele zgarieturi de care vorbeai si poate si de altele
dar se zice (eu n-am avut niciodata:) ca nu e buna pt ca la vant puternic se misca si zgarie singura masina, si se poate "opera" pe masina (stopuri, far etc.) si sa-ti dai seama mult dupa :evil:
cat despre prelata uda pe masina, eu n-as tine-o: mi se pare (poate fi o parere subiectiva) ca e ca atunci cand stai ci bluza uda pe tine dupa ce te-a plouat biggrin.gif
dupa cum spuneam, sunt parerile mele, poate ca devarul e altul, cine stie sa povesteasca :wave:
Adrian52125
Mersi pentru raspuns. :wave: Si eu m-am gindit la treaba cu bluza.Bine nu pe aceeasi formulare.Cit despre stopuri sau alte "operatii"nu imi fac griji eu am la parterul blocului o banca si aia au acolo paznici 24 din 24.Si treaba cu vintul o auzisem dar in alta formulare.Eu auzisem ca cica daca e prelata larga.In orice caz am scapat de multe cu ea.Nu stiu parca are un efect psihologic.Nu mai sta nimeni pe masina mea.Am scapat si de jucatul cu usita de la rezervorul de benzina sau altele.Adevarul e ca ma saturasem sa ma cert cu ei,fara nici un efect. :argue: Acum cel putin din privinta asta stau linistit. :coffee:
P.S.Chiar nu stie nimeni adresele centrelor de dezmembrari? :pray:
Mariustom
QUOTE("alexandru40181")
un fiat 125 pentru dezmembrari il gasesti in spatele meridianuli,faci la dreapta inainte de meridian mergi inainte si prima la dreapta,acolo dezmembreaza lada skoda mosckvitch,olcit dacia,trabant,fiaturi vechi,renaultgreutate;
meridianul este cel de langa selgros,daca vii dinspre rahova cred ca vii pe luica deci dupa lukoil prima strada la dreapta pe langa gardul celor de la meridian,exact acolo este un centru de dezmembrari cu masini aduse de afara

QUOTE("Adi40207")
Vreau sa va spun k am gasit un centru de dezmembrari lada pe soseaua ani aeriana vizavi de unitatea militara, preturile sunt zic eu acceptaabile 1 cutie viteze in 5 tr=5mil, un bord complet de lada 1500= 800.000, un ambreiaj(placa+disc+rulment) 500.000............si multe altele faruri, stopuri, tabla, geamuri cam tot ce se poate pt lada> Sper ca ajuta pe cineva.........NOROK

Toate astea sunt chiar de pe acest forum. Sper să-ți fie de folos.
Adrian52125
Mersi din suflet.Aveam nevoie de adresele astea.Vreau piese originale CCCP nu stifturile astea copiate.Multumesc inca odata :wave:
Horia49540
si am auzit ca un alt centru de dezmembrari este si pe la magazinul xxl din fundeni, nu stiu exact pe unde... :wave:
Horia49540
NU Petrom!!!
oameni buni, abia am scapat de cativa ani buni de prcariile alea de unsori romanesti si iar ne intoarcem la ele, de-aia tine un motor de Lada uneori cat unul de Dacia...
uleiuri bune sunt Aral, Castrol, Mobil, Esso, OMV etc.
depinde si de buzunar...
iar ca tip in carte se recomanda 15W40, mai ales pentru un motor la 37.000 - dar inainte spala motoul mergand la ralanti cateva minute un ulei mai ieftin, chiar si petrom...
iar in pneuri 1,7 atm. fata si 1,8 atm. spate, chiar daca par uneori rotile dezumflate, asa trebuie!
presiune mai mica, risti sa tai cauciucul, instabilitate, consum mare etc.
presiune prea mare: solicitarea organelor suspensiei, in special rulmenti
parerea cartii...
numai bine :wave:
Adrian52125
Cum mai merge lucrarea?Tine-ne si pe noi la curent. :wave:
Adrian52125
Mersi pentru raspunsuri.Nu mai nimeni pe aici.Am ramas singur cam slaba miscarea zilele astea.
Horia49540
...cam asa e blink.gif
as fi scris eu cate ceva, dar nu am mai avut timp sa fac nimic interesant...
la tine cum merg restaurarile?
succes :wave:
Adrian52125
Sfatul unui profesionist.A inceput sa scoata un fum negru.Nu mult dar scoate.De ce?De mentionat ca setul motor e obosit 148K de kilometrii.Oricum am sa-l schimb dar poate sa fie de la altceva si sa nu se rezolve cu schimbarea setului?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.