Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Lada 1500 sau 1200
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Lada
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Ionut45405
Poate pompa era dusa dar mai tinea pe mazga dinauntru si acu' daca s-a golit si spalat cu lichid proaspat s-a duz jegul si nu mai tine. In mod normal DOT 4 mere peste 3, 5 sa nu fie ca ala e siliconic si iti face garniturile varza. Da' mecanicu' ce zice, nu stie ce are? Ca nu e cofetar...
James Kilowatt
Ia una noua de la rusnaci ca nu costa o avere. Chiar daca nu au, vorbesti cu ei si ti-o vor aduce.
andrei27237
am rezolvat,am schmbat pompa,am niste frane..... beton!
EMaiL40336
off-topik...
bai pe 3-5 iunie este SAB tuning & sport.... sper sa vad si cateva ladite pe acolo si sa ne intalnim eventual sambata sau duminica sa stam de vorba...
pentru cei care mai sunt interesati de un club si care vor sa se dea cu masina, am o propunere interesanta arigato.gif
va astept
Gabi42617
Salut !
Scuze tuturor ca nu am mai intrat pe forum (motive obiective) - sunt cel cu "sfaturile pt carburator". Va readuc aminte ca sunt novice la mecanica, ca sa nu rideti.
Despre ce e vorba: de cind am luat Ladita, am un scirtiit destul de suparator dreapta fata, care coincide cu perioadele cind ploua. Apare numai la mers incet. Cel de la care am luat masina mi-a spus ca e "normal", deoarece amortizoarele sunt din fabrica nu stiu cum facute ! E drept ca la citeva zile dupa ce merg pe ploaie, scirtiitul se diminueaza in intensitate, si uneori dispare complet ! Ce parere aveti ? Nu de alta, dar uneori face atit de urit, ca ma gindesc la tot felul de nenorociri !
Multumesc !
andrei27237
scartiitul vine de la rulare,sau de la oscilatiile caroseriei?daca de la oscilati ale caroseriei,tot ce e posibil sa fie rotulele. eu am patit-o.
EMaiL40336
deci sa inteleg ca nu prea sunteti interesati.... asta este....
a poate intereseaza pe cineva... acum chiar vreau sa dau lada, deci daca... dati-mi un pm, mail sau messenger
Gabi42617
Multumesc pt raspuns !
Intr-adevar, scirtiie numai la oscilatiile caroseriei ! Daca de vina sunt rotulele, se schimba greu ? Ce ma sfatuiesti in privinta asta ?
Mersi !
andrei27237
mare atentie la calitatea produselor pe care le cumperi,eu am luat anul trecut ceva rotule de la rusi din piata... si dupa o saptamana au scirtiit!!!!!

acum am rotule lemforder made in germany biggrin.gif nu am nici o problema,

inca ceva:

de preferat cand scimbi ceva la suspensia fata,sa schimbi tot,bucsi,rotule capete de bara si daca e cazul si amortizoarele.e foarte greu de lucrat la suspensie,de ex sa schimbi rotulele trebuie sa dea jos mecanicul toata suspensia aproape si iti cere manopera mare.si nu e deloc placut pt buzunar sa le tot schimbi pe rand.platesti odata manopera aia....

ciau
Mariustom
Când spuneți rotule, vă referiți, probabil, la pivoți.
Andrei, pivoții care i-ai cumpărat de la ruși, poate că nu erau gresați.
În general, așa se comercializează. Dacă i-ai gresat, și ți-au scârțâit, e clar: calitate proastă.
Apropo, pivoții lemforder, la ce preț i-ai găsit?
James Kilowatt
Fiti atenti cu piesele luate de la rusi, ca multe sunt contrafacute prin turcia, nu sunt originale rusesti. Pe mine ma invatat un coleg moldovean cum sa le deosebesc.
Cosmin43428
salut!
pai nu ne spui si noua cum deosebesti piesele, ca sa ne ferim?
ca eu am o "reconstituire" de facut, o lada 1200, si la cate piese imi trebuie... ar fi o reala economie...
macar ca iau proaste si mai ieftine de la rusi decat proaste si mai scumpe de la magazin.

s-a gandit cineva la refacerea circuitului de aprindere si distributie?
ca eu am cateva idei, si nu stiu cu cine sa le impart.
Cosmin43428
mai este cineva pe acest forum, sau strig in desert?

eu mai am ceva cunostinte in domeniul electronicii, asa ca as vrea sa experimentez cate ceva pe masinuta asta. am si cateva idei in acest sens.
pe care as vrea sa le discut cu altcineva decat cu prietenul meu cel mai bun, care este la un nivel avansat de cunostinte in electronice, dar a carui pasiune pentru masini este moarta si ingropata.

sa strige cineva si pe aici!!!
EMaiL40336
eu cred ca strigi in desert.... pe aici vad ca nu mai este multa lume cu care sa discuti
Cosmin43428
au plecat in concediu.
Cosmin43428
forumul asta e doar de weekend? :bandit:
EMaiL40336
parerea mea este ca s-a terminat cu ideea de a-ti face cunostinte si eventual un club.... imi pare rau dar asta este....
salutari baieti si numai bine.... ne intalnim pe strazi (o sa ma vedeti din spate :wave: )
Cosmin43428
sa ii fie tarana usoara!
Gabi42617
Salutari tuturor !
Revin cu o noua problema, pentru care va cer sfatul si ajutorul !
Am facut un drum zilele astea Bucuresti-Turnu Severin si retur. La intoarcere am inceput sa am o bataie localizata de mine dreapta spate; nu este continua, nu are legatura cu vreo treapta de viteza. De fapt este un zgomot intre bataie si uruit. Am dat roata jos si tamburul si am gasit urme serioase si proaspete de ulei peste tot in jurul sabotilor si in spatele lor. Se pare (parerea unui amic) ca am pierdut (aproape) tot uleiul din diferential, datorita defectarii simiringului planetarei ?! Ce parere aveti ?
Si daca e asa, am sanse sa-l schimb eu ? Sau e musai sa ma duc in service ? Din pacate n-am avut ce face si am mers cu bataia asta aproape 300 km. Sper ca n-am uzat si alte chestii pe acolo ?
PS: la drumul asta, mers cu max 90/h mi-a luat 7% ! Eu zic ca e bine, voi ce ziceti ?
Scuze pt lungimea postului si multumesc !
Cosmin43428
altceva in afara de ulei din diferential sau lichid de frana nu puteai pierde din spate, iar daca bataia e localizata dreapta, se poate sa fie a planetarei, ca diferentialul e pe centru (nu e parere de specialist, dar in lipsa alteia...)

de principiu, cred ca poti sa faci aproape orice la masina asta, daca ai un pic de pricepere, indemanare si ceva scule.
Cosmin43428
eu am alta problema, vreau sa inlocuiesc pompa de frana cu alta, de la alta masina, si sa modific circuitele de frana (cu circuit dublu).

poate cineva sa ma sfatuiasca:
de unde sa iau o pompa,
ce si cum trebuie modificat in circuitul de la pompa la etriere?
asa49779
dar pt ce iti trebuie alta pompa? Nu mai e buna aia a ei? Daca ai 1200 poti sa iti pui doar servofrana de la 1500, nu tre sa schimbi si pompa.
andrei27237
adevarul e ca as vrea si eu alta pompa.... am o "1500" dar de un an jumate de can o am,am schimbat vreo 3-4 pompe de frana si nici acum nu pot spune ca ma frane bune..... sunt bune 3-4 zile dupa ce schimb pompa dupa aia..... se inmoaie pedala si.... franele sunt mult mai slabe.
Gabi42617
Salut !
Nu pot sa spun ca sunt mare priceput in ale electronicii, dar cit de cit ma descurc. Ce idei si propuneri ai ? Spune-le si stam de vorba sa vedem ce si cum !
O zi buna !
Cosmin43428
cineva mi-a spus ca franele la lada sunt slabe pentru ca cedeaza garniturile, daca nu sunt cele originale. fata de sistemul foarte simplu al franei, nu cred ca mai poate sa fie alta cauza.

solutia, dupa parerea mea ar fi sa schimbi pompa, dar si pistonasele si etrierele, cu unele mai bune si de calit.

problema este daca se potrivesc altele.

electrica? masina mea nici macar nu are avarii ... e prea buna ca sa opresti in pana biggrin.gif .

aprindere mai buna, eventual electronica, deschidere a portbagajului din interior electrica, semnalizare la carburator la deschiderea celei de-a doua clapeta, pentru reducere consum, un indicator mai precis al nivelului de benzina in rezervor, un sistem de incalzire in spate, similar celui original al masinii, din fata, o iluminare la bord mai simpatica.

mai vrei idei?
Gabi42617
Salut !
Foarte interesante propunerile tale ! Cea cu incalzirea ma intereseaza din punct de vedere al lunetei, pt ca asta-iarna nu s-a dezaburit neam ! Baga caldura la greu, nu ma pling, dar pina ajunge in spate la geam...
Nu stiu despre indicatorul de benzina....eu unul merg cu "ochii inchisi" pe mina lui, imi arata bine.
Si ideea cu semnalizare la deschiderea celei de a doua camere e misto !
Cit despre avarii, eu am facut rost de un releu pe care l-am montat in "prelungirea" celui de semnalizare.
Ma gindesc la propunerile tale si vorbim !
O zi buna !
PS: multumesc pt raspunsul la postul meu in care spuneam de bataia dreapta spate ! Am rezolvat: se sparsese rulmentul de planetara, a afectat si simiringul si pierdeam valvolina din diferential. Am rezolvat in service in 30 de minute (e nasol ca-ti trebuie o presa speciala, nu poti s-o faci in fata blocului). Rulment + simiring = 170.000, la magazinul LADA din Ghencea.
andrei27237
cred ca exact aceiasi pb o am si eu cu rulmentul din spate.... am un zgomot ciudat o bataie mai ....... ca si cum s-ar balangani ceva acolo,dar nu este nimic cu suspensia... m-am uitat si... intr-adevar imi curge ulei pe la acea roata......
Cosmin43348
ma bucur ca mai este cineva pe aici care sa "forum-eze".

cati rulmenti sunt la roata, unde ai schimbat, 1 sau 2? la la ploiesti e ceva mai scump, cca. 260.000 rol (26 lei noi biggrin.gif ) / roata.

si mie imi huruie ceva rau in spate, nu prea mi-am bagat nasul, ca am avut de frana de facut, iar acum, ca am putut sa pun frana in poarta unui pretin, am de facut motorul.

munca grea, nu gluma.

avand in vedere ca iei una in functiune cu 20 milioane lei ( 2000 RON), munca si banii .... raman de pasiune.
Ionut45405
E 1 rulment da' ca sa-l scoti e crima si pedeapsa, mai bine il tai cu flexul! Are un inel de siguranta care se baga la cald (trebuie musai NOU) si care mie mi-a iesit la o Niva care avea flanse, noroc ca ii pusesem discuri pe spate si nu am pierdut rotile, le-a tinut etrierul! (erau rulmenti si inele noi si am dat afturi de sudura la inele ca sa nu se mai repete).
Mai "sus" scria cineva de pompe de frana; nu stiu ce calitate au piesele care se gasesc acum pe piata, dar e f important lichidul! Nu te zgarci si nu pune unul facut de x srl, ia macar un 2+2 sau ceva de firma. Am patit la alte masini (Oltcit, Dacia cu dublu circuit) si cu lichid bun toate au mers mai mult.
Gabi42617
Salut !
E un singur rulment, plus un inel de siguranta care intra fortat (ce a spus si Ionut). Am o singura obiectie la postul lui Ionut, si anume ca nu e deloc recomandat sa-l tai cu flexul ! Mie la service mi-a pus planetara in strung si a taiat inelul cu cutitul de strung !
Treaba am facut-o la service-ul Fiat de pe Timisoara.
O zi buna tuturor !
PS: o chestie pe care am aflat-o cu ocazia schimbarii rulmentului (recunosc ca nu stiam, mai bine zis nu-mi inchipuiam): daca schimbati ORICE rulment, scoateti cu un acusor "garnitura" rulmentului si bagati vaselina ! Din 4 rulmenti cumparati de mine (noi, din magazin !) nici unul nu avea nici un strop de vaselina in el ! Si dupa aia te miri de ce-ti crapa intr-o luna !
Gabi42617
Salutare tuturor !
Am nevoie din nou de sfaturile voastre, fiind mai experimentati decit mine !
Merg ieri cu Ladita, toate bune si frumoase. Ma urc azi in ea, pornesc, si dupa ce se incalzeste un pic incepe sa-mi dea niste rateuri si sa ma "dea in git", ceva de groaza ! Apasam acceleratia si degeaba ! Am luat-o "batrineste": platina OK, capac delco OK, bujii OK, sita pompa benzina si carburator OK, jiglere OK, avansul mi l-a reglat un meserias acum vreo luna !
Vorba aia: benzineste, scanteieste, de ce naiba nu merge ?!
Sun mai multi prieteni si-mi spun ca am apa in benzina ! Ce parere aveti ?
Alimentez de un an si ceva de la aceeasi statie, fara probleme pina acum !
E drept ca am alimentat ieri (cind mergea ceas) inainte sa ajung acasa.
Daca nu e de vina apa, ce se putea strica peste noapte ?!
Multumesc pentru rabdare !
andrei27237
eu asi zice ... ceva magarii in benzina.......
James Kilowatt
vezi ce se intampla daca scoti furtunul de la vacuumatic si tii cu degetul sa nu intre aer in carburator... se schimba ceva, in bine sau in rau?
Gabi42617
Multumesc pentru sfaturi !
Aveam intr-adevar "benzina in apa", ca sa zic asa ! Am mai alimentat cu ceva litri de benzina si am cumparat o solutie de cica "scoate" apa din benzina, si s-a rezolvat ! Merge batrinica unsa !
Oricum, desi conduc din 1996 a fost prima experienta de acest gen, si trebuie sa recunosc ca m-am gindit la tot felul de nenorociri ! Nu merita sa dai cu pietre in capul alora de la rafinarii, benzinarii, etc. ?
O zi buna tuturor !
Mariustom
Salut. :bye:
Vreau să vă spun și vouă bucuria mea: am reușit să schimb cutia de viteze, să-mi pun cu 5 trepte, merge bine, abia aștept un drum mai lung, să-i fac un consum "afară", oricum și în oraș sigur mi-a scăzut consumul, observând că între cutiile cu 4 și 5 trepte, sunt unele mici diferențe la treptele 1-4, astfel la cutia cu 5 trepte, la aceeași viteză, turația este mai mică.
Odată cu cutia, am schimbat și un rulment cu inelul respectiv, la o roată pe spate, (apropo, Ionuț are dreptate cu inelul, trebuie schimbat odată cu rulmentul, și se bagă la cald, NEAPĂRAT, ca să nu pățiți ca mine, după ce m-am dus la unul care repară mașini, așa zic unii, eu acum NU, care mi-a schimbat inelul, introducându-l forțat, la rece, iar după un timp oarecare, mi-a ieșit planetara din diferențial, degeaba turam că nu mai mergea, apoi, când am fost remorcat, mi-a ieșit planetara în așa hal, încât roata a ajuns pe trotuar, mașina fiind pe drum, fără mișto. Dacă nu vedeam, nu credeam. Ce mai, era o fază de filmat! Și, ca să continui, și Gabi are dreptate, rulmentul și inelul nu se taie cu flexul, pentru a nu afecta suprafața planetarei mai ales în zona semeringului.), un cap de bară, doi pivoți și alte nimicuri. Cu siguranța în parcurs, nu mă joc.
În încheiere, sfătuiesc pe toți care nu au, și pot, să își procure cutie de viteze în 5 trepte, diferența va fi semnificativă.
Vă salut, și vă doresc drum bun fără probleme! :wave:
Cosmin43348
de unde domnu cutie cu 5 trepte, ca tare am dori si noi unele?
madalin46093
Spune-mi cat te-a costat cutia,manopera si daca ai taiat ceva tabla pe dedesubtul masini.Am gasit o cutie de viteze cu 5 trepte in Bucuresti la dezmembrari si imi cerea 5,5 mil discutabil,dar am avut indoieli sa o cumpar,mai ales ca un mecanic mi-a spus ca trebuie sa modific tablele pe dedesubtul masini.Nu sunt sigur daca se merita sa stric masina.Mai adu-mi argumente pro!Mecanicul meu imi ia 4 mil. sa mi-o inlocuieasca pe cea veche cu una de 5 trepte.
Este cutie de viteze de la o masina Lada 2105 sau 2007?
madalin46093
Ce model de Lada ai?
Sa nu uiti sa ne spui cu cat s-a redus consumul,dar te rog sa fi sincer!
Ionut45405
mil ca sa schimbi o cutie de Lada mi se pare ENORM. La scorurile astea imi vine sa ma apuc iar de mecanica! Normal ca mai bine tai la strung, dar mai multa lume are flex decat strung biggrin.gif
Mariustom
Vă salut :wave:
Pt. Cosmin: cutia o am din București, de la un băiat care a dat anunț pe net, și care avea 2 cutii de vânzare, una bună, pe care a vândut-o cu 5 mil., și una defectă, care sărea din treptele 2 și 4, și pe care mi-a vândut-o cu 2,5 mil. Din câte am înțeles din acest forum, din pagina 6, în București ar exista, pe Șoseaua Antiaeriană vizavi de unitatea militară, un centru de dezmembrări Lada, unde se găsesc și cutii în 5 trepte, la 5 mil.
Pt. Mădălin: cutia ți-am zis cât m-a costat, manopera, pentru cele scrise mai devreme, în celălalt post, aprox.2 mil. Asta însemnând vreo 7-10 zile, bătute pe muchie, de lucru la mașină, din care pentru schimbat cutiile, aprox. 3 ore, la asta participând și eu. De tăiat tablă, nu trebuie deloc, doar trebuie alt tip de bridă-suport, ce se prinde pe cutie și intră în brida cauciucată ce susține cutia în partea din spate. Mecanicul îți ia 4 mil doar să-ți schimbe cutiile? Mult prea mult. Caută pe altul.Al meu a desfăcut cutia cu 5 trepte bucăți, bucăți, pentru a vedea uzările tuturor pinioanelor, de am crezut că, atunci când o va monta, îi vor rămâne piese și pentru altă cutie (glumesc). Cutia este de la o Lada 2105. Oricum, ideea este că nu diferă vizibil la mărime, iar partea din față, care cuprinde ambreiajul, este identică cu cea cu 4 trepte. Atenție la pinionul care învârte cablul de kilometraj, este diferit de celelalte, cutia mea nu a avut, și a trebuit să cumpăr unul nou, cu 600.000 lei. Am o Lada 1500, înmatriculată în '79 și fabricată în '78, care a fost cumpărată nouă de tatăl meu, și moștenită de mine.
Consumul l-am făcut tot timpul doar la drumuri lungi, când merg la socrii (aprox.750 km), atunci fac plinul. În oraș nu am făcut niciodată consumul, și mi-aș dori să-l fac, dar nu sunt "motivat" să fac plinul pentru asta.
Consumul cu cutia cu 4 trepte, la o viteză de croazieră de 90-95 km/h, era de ~ 6,7-6,8 l, iar la o viteză de 100-110 km/h, consumul a crescut la 7,1-7,2 l, având un carburator de Dacie. După ce voi face consumul, voi scrie aici.
Despre faptul că, să fiu sincer la declararea consumului, hai să fim serioși.
Dacă aș minți, primul care pierde aș fi eu, pentru că m-aș minți pe mine însumi, apoi pe voi care, dacă mă credeți, mă credeți pe cuvânt. ȘI EU NU MINT!
Vă salut, și vă doresc "Drum Bun", ladiști! :wave:
PS: Îmi cer scuze pentru postul lung. :cheers:
madalin46093
Exista cineva dintre voi care si-a pus gaz pe Lada?Si daca da care sunt impresiile sale despre aceasta investitie!Dati-va si voi cu parerile blush.gif
madalin46093
Ati auzit ca exista un dispozitiv care se numeste ECONOMAX si are caracteristica principala de a reduce consumul de combustibil cu 25%.Costa in jur de 100€.Stiti ceva in legatura cu acest lucru.Am vazut un anunt pe internet.
madalin46093
Pt. MariusStorm:De ce ti-ai schimbat carburatorul original cu unul de Dacie?Este mai usor de intretinut?Este cumva mai lenesa Laditza cu carburator de Dacie?
Vad ca un avantaj ai la consum.
PENTRU TOTI LADISTII

Ajutor!!! Vreau si eu un mecanic bun care sa lucreze ceva mai ieftin, decat cei de la Sevice-ul de pe Bd. Timisoara.Poate sa-mi trimita si mie cineva un nr. de telefon al vreunu-i mecanic priceput la Lada care sa locuiasca in Bucuresti?
madalin46093
Crede-ti ca este normal ca masina mea LADA 1500 sa "pape" 8% afara la o viteza de 80-90 km,iar in Bucuresti 12%?
James Kilowatt
E destul de normal consumul.... Fii atent ca iarna in oras s-ar putea sa creasca. Conducand meserias, cu masina pusa la punct afara ai putea poate spera si la un 7.5, insa chiar si 8 nu e dezastru.

Fiti atenti la tepe cu economaxurile.

Exista niste electrovalve care se monteaza pe carburator, si care taie complet benzina in frana de motor. Alea ajuta ceva la consum. Mai sunt si un fel de jiglere cu mai multe orificii care cica pulverizeaza benzina mai bine, insa alea nu stiu sigur daca au vre-un efect, insa sigur nu costa 100$

Si exista tot felul de vrajeli cu niste instalatii care le pui pe furtune care sa-ti reorienteze prin campuri electromagnetice moleculele de benzina si alte prostii de te doare capul.... TEPE!!!! Si, ale dracu, se vand si in occident... probabil ca tine, la unii care habar n-au nici cati cai putere au masinile lor...

Cu carburatoarele de dacie, scad consumul, mai ales in oras. La viteze mari, nu se schimba mare lucru iar de la 120 in sus (daca mai prinde) e chiar mai rau....
Mariustom
Salutare. :wave:
Pt. Madalin:
1. Nu mai scrie bolduit.
2. Merită să-ți pui gaz dacă distanța parcursă anual este destul de mare, ca să-ți amortizezi investiția.
3. Despre Economax, părerea mea, nu merită atâta interes, deoarece, dacă ar exista, sau dacă există utilizatori ai acestui dispozitiv mulțumiți de eficiența lui, mi se pare normal ca aceștia să fi anunțat, chiar și în acest forum "mașini.ro", acest lucru. Singurul dichis montat pe mașină, referitor la scăderea consumului, este o bucată de tablă, luată din magazin, pt. Dacie, montată sub carburator, care ar da aerului aspirat, împreună cu benzina, un sens turbional, datorită unor pale spiralate.
4. Mi-am schimbat carburatorul original acum aprox. 5-6 ani, deoarece, din greșeală, mi-am spart capacul, și oricum vroiam să încerc scăderea consumului prin schimbarea carburatorului original. Dacă este mai ușor de întreținut? Da. Dacă îi dai atenția necesară, nu umbli la diuze, îl cureți periodic, n-ai treabă. Este foarte ușor de reglat. Dar, în primul rând, trebuie să ai motorul pus la punct. Degeaba umbli într-un punct al lanțului, dacă în altă parte e la pământ.
5. Un avantaj la consum am, afară, deoarece în cartea tehnică consumul este de 8,5 l afară, și eu am scos sub 7 l, clar. Da, este mai leneșă la demaraje, atât, la drum întins nici o diferență. Dacă o simți, și știi cât poate, nu te deranjează, deoarece eu, cel puțin, folosesc mașina pentru necesități, pentru a mă deplasa și a căra, nu pentru liniuțe. Ce mă bucură foarte mult, este că atunci când am nevoie de ea, zi sau noapte, vara sau iarna, pornește imediat și-mi fac treaba. Fără probleme.
6. Vezi că în acest forum, pe la începutul lui, unii ladiști din București explicau de unii mecanici buni. Citește toate forumurile cu Lada.
7. La "Sfintele Paști" din 2006, te aștept cu un miel. :pet: Nickname-ul meu este altul decât cel scris de tine. :cool:

Pt MR: Nu cred că la viteze mari, cu carburator de Dacie, consumul este mai mare decât cu carb. original, iar peste 120 km/h, te asigur că eu, cel puțin, chiar și cu cutia cu 4 trepte prindeam liniștit, adevărat cu o turație destul de mare, peste 4.000 turații. Acum, cu 5 trepte, m-am dus liniștit cu 140 km/h, cu o turație foarte satisfăcătoare, ceva peste 3.000 turații, și cu aprox. 65-70% din pedală.
Vă salut, și vă doresc "Drum Bun", ladiști! :wave:
andrei27237
vreau sa revin putin la discutia de mai sus cu rulmentul pe spate....
am reusit azi dupa 1 saptamana de asteptare sa-mi iau rulment.... dar cel ce mi-a adus nu are siguranta aceea ce se pune la cald.....

rugamintea mea este;poate cineva sa faca rost de 1 bucata? avand in vedere ca e ieftina va rog pe care e dispus sa mi-o trimita prin posta cu plata ramburs.....

poate cineva?

multumesc
Mariustom
Salut Andrei, :wave:
Dacă puteam, te ajutam cu dragă inimă, dar eu îmi procur piesele din Severin, de la mecanicul meu la care mă duc pentru piesele mai importante să mi le schimbe. Poate te ajută cineva din București, care le poate cumpăra din magazin.
Mi-am adus aminte, în Deva, este un magazin cu piese de Lada, care am auzit că ar trimite și ramburs, doar că mai multe nu știu despre magazin, doar că știu sigur că există.
Oricum,
Baftă :wave:
James Kilowatt
QUOTE(Mariustom)
Salutare. :wave:

Pt MR: Nu cred că la viteze mari, cu carburator de Dacie, consumul este mai mare decât cu carb. original, iar peste 120 km/h, te asigur că eu, cel puțin, chiar și cu cutia cu 4 trepte prindeam liniștit, adevărat cu o turație destul de mare, peste 4.000 turații. Acum, cu 5 trepte, m-am dus liniștit cu 140 km/h, cu o turație foarte satisfăcătoare, ceva peste 3.000 turații, și cu aprox. 65-70% din pedală.
Vă salut, și vă doresc "Drum Bun", ladiști! :wave:



Eu aveam 4 trepte smile.gif Am facut o groaza de teste in conditii cat mai idealizate, de la plin la plin, sau cu sticla de un litru.... Si, rezultatele au fost cam acelasi
Pana prin 80km%, consum mai bun cu carburatorul de dacie. la 80 punct am reusit sa o scot la 7.
intre 90 si 100-110, consumuri similare.
de la 110 in sus, consum mai bun cu carburatorul original. Cu cat viteza era mai mare, cu atat mai rau halea cel (sau cele, ca am incercat mai multe) de dacie. Pe la 130, cu cel original scoteam 10 (10 km cu borcanul de 1L) iar cu cel de dacie, nici nu vreau sa imi amintesc... nu faceam nici 7 km smile.gif
Testele astea le-am repetat de mai multe ori, cu ambele carburatoare, de cate ori faceam cate o inginerie sau un reglaj, mai faceam un test....

Intr-adevar, piesa aia pentru turbionarea aerului are efect. In plus, cu carburatorul de dacie scotea 130 km/h folosind jiglere mai mici decat cele de dacie. Fara piesa aia atingea doar 110 cu respectivele jiglere. E drept, era slaba la demaraj.

PS pentru liniute si alergat, merge bine carburatorul Solex de dacie veche, tot bicameral ca cel de lada. E o idee mai greu de montat, insa merita ca test smile.gif. Avans la aprindere o idee mai mare, benzina musai de 98 sa nu tacane, si... rupe la consum biggrin.gif, insa se simte la clar demaraj.
Cosmin43348
Multumesc pentru raspuns, Mariustom.
Imi permit un banc, legat de 5 milioane pe cutie de viteze, un pic in afara topic-ului:

"Stiti ce se intampla cu Dacia cand ii faci plinul? Isi dubleaza valoarea!"

Este adevarat ca o Lada este mult superioara, asa cum constat pe pielea mea (suntem in reparatii, eu, ajutat de un prieten care are scule si tata priceput), dar totusi nu am bani de o cutie noua, iar momentan nu prea am la ce sa o pun. Din pacate, insa, am inteles ca se gasesc destul de greu si rar.
Eu am Lada 1200, iar tu imi spui de o cutie de 1500 daca nu ma insel, nu?
Nu stiu daca se potrivesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.