Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Club SUBARU
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
bogcot76
QUOTE (Zetics @ Dec 24 2009, 01:46 PM) *
La persoana fizica pentru Forester: intre 620 si 800 lei.


Poate la varstele noastre, dar pentru unu de 25 ani de exemplu din Bucuresti poate fi si 1750 Roni.
bakero
Au dat de greu si firmele de asigurari...nu mai scot cascavalu'...
bakero
Mai e vre-1 cu subaru p-aici din Constanta?
Au aparut foarte multe pe la noi ....daca mai e cineva...sa mai dea de veste. thumbsup.gif
bakero
Exact ce spuneam!
S-a umplut orasul de subaru.nu si de subaristi....ce nasparlii.trebuie neaparat cu suflatoare sa faca galagie sa se holbeze toti sa zica " e modificata!"...
mike.omega
Da asa e! Nu mai poti respira de subaru tongue.gif
L-am vazut ieri pe un nene cu un Forester Diesel(nou noutz) cum chinuia masina intr-o parcare, el facea manevrele la ~3000rpm, probabil ca uitase de ambreiaj biggrin.gif
G e o r g e
hai mai mike ... e defect de fabricatie. sunt oameni aici cu milioane de km de sofat si nici un ambreiaj cazut . pariu ca si nenea ala era in aceasi situatie ?
GLC120
Corect ar fi ca fara 3 ambreiaje f..... sub 50,000 km si fara nici un automobil care consuma peste 22L/100 (macar in Bucuresti) sa nu ai voie sa intri pe anumite topicuri.

Democratia asta e buna dar ar trebui sa existe niste limite.
mike.omega
QUOTE (G e o r g e @ Feb 20 2010, 03:44 PM) *
hai mai mike ... e defect de fabricatie. sunt oameni aici cu milioane de km de sofat si nici un ambreiaj cazut . pariu ca si nenea ala era in aceasi situatie ?

Avea numere rosii masina. Problema in cazul asta era intre volan si scaun. Ca dupa aia problema se va simti la ambreiaj e alta discutie smile.gif
mgabi
Am decis sa ma declar lamaist in ale subaru diesel - n-am frate inca skilu de a folosi masina asta fara sa strang din buci aproape la fiecare plecare de pe loc ... am incercat manevra aia cu lasat ambreiaju repede si sa las rotile sa se invarta ... ehe ... era sa iau cu totu stalpisorii din partea ailalta a parcarii ... nu bun !
Ba frate, io recunosc, oi fi mai taran, mai outist intr-ale subaru ... da sa-mi povesteasca careva, sa-mi dea un sfat cum tre s-o iei de la inceput intr-o varianta in care a mers treaba ok si dupa multi km ... ca tot mi se pare ca e ceva gresit.
Am invatat sa plec si la 900 rpm de pe loc, am invatat sa ma dau prin nameti si sa nu depasesc 1500 rpm, da tot nu mi se pare ok. Ce tre sa fac ? Sa repet exercitiile pana imi intra in reflex ? Daca pana acum a m 38k km, tre sa ajung la 100k si sa schimb vreun kit de ambreiaj sa fie ok ? Dupa asta ar trebui sa pot sa conduc si masina de raliu cu craboti prin Bucuresti ?!
Oi fi tabula rasa, lemn, ziceti voi, astia de va pricepeti, macar la ce ar trebui sa ma astept si la ce ar trebui sa ajung - si aici astept niste pareri de la oameni care conduc de multi ani/km subaru si au apucat si o tura cu BD-ul sa zica ei ca nu-i nimic in neregula si sa dea niste sfaturi.
Sa-mi explice si mie cineva cu experianta de ce, de exemplu dupa ce fac un drum pe autostrada de 100km, in primul oras cand sa plec de la semafor parca nu mai e acelasi lucru ca atunci cand am plecat din parcarea de la bloc .
bogcot76
Te referi la faptul ca ti se mai opreste la plecare masina din cand in cand? Cati km ai cu ea?

De asta ma plangeam si eu in primii 5000. Acuma nu mi se mai pare nimic aiurea (27000km), mi se intampla extrem de rar. Insa oricine o ia prima data la mers pateste la fel si injura ceva de genul: "bagami-as ..... ori eu sunt oligofren ori e masina asta de kkt", iar eu ii raspund - nici una nici alta, doar nu ati avut suficient timp sa va cunoasteti.

Ideea e ca avand cuplu foarte mare, atunci cand incepi sa ridici piciorul de pe ambreiaj ai senzatia de o fractiune de secunda ca masina zboara de sub tine si atunci cel putin la inceput esti tentat sa nu o mai accelerezi suficient, ridici piciorul mai repede de pe ambreiaj si moare. Cel putin asta se intampla la mine. Trebuie gasit insa punctul ala in care la ridicarea ambreiajului masina se misca si apoi tre sa bagi mai tare piciorul in acceleratie. Mi-e greu sa explic asa......poate sa arat e mai usor. Nu stiu daca s-a inteles mare lucru. Daca tot schimbi BD-ul cu o alta masina frecvent s-ar putea la trecerea de pe una pe alta sa ti se intample acelasi lucru. Eu de exemplu daca merg cu golful de 105 cai benzina, care e o putoare si are un cuplu de cacat si pe urma me urc pe BD prima sau a doua plecare pot fi cu probleme.

Exista si varianta in care prin ridicarea usoara , dar foarte usoara atentie, a ambreiajului fara a accelera masina pleaca usurel, usurel si daca vrei sa o misti mai departe atingi doar putin acceleratia cand aproape ai debreiat total. Asta e varianta folosita de mine la mersul bara la bara si e ok. Nu pute a ambreiaj in masina.

Poate facem o intalnire mai la primavara cu mai multe Dieseluri ca bag sama ca nu sunt doua la fel teehee.gif
bakero
Eu nu prea pricep ma...deci,voua va fuge masina de sub voi la plecarea de pe loc?Daca e asa,e foarte bine!Cox !!! drive.gif
raducuGR
ce-ati mai facut cu clubul subaru Romania tovarasi...?...ca na ce fac gretzile...
http://www.youtube.com/watch?v=JYk7aeP6LAk...feature=related
bakero
Jucatori!....trebuie sa recunoastem ca "au cu ce!"...si noi avem cu ce,dar nu se-ncurca nimeni.
problema la noi e ca n-avem unde,dar cred ca se poate aranja ceva de gen.Asta pana cand voi reusii sa cumpar cele 50ha si voi aveam acel milion de euro sa pot investii intr-un circuit.adica,nu prea curand no.gif sad.gif

in rest,eu sunt dispus sa ma ocup de diverse chestii pentru organizare...treaba e ca la noi nu prea se baga lumea la asa ceva.....asta e!

B33MZY
Pai un club exista de la inceputul anului, dar fiecare prefera sa scrie acolo unde s-a invatat (alte forumuri, cluburi de racing etc) si activitatea este cat de cat redusa. Este oarecum normal acest lucru, dar pentru curiosi, puteti sa cautati pe google subarufanclub cu filtru pe site-urile din Romania.
bakero
QUOTE (B33MZY @ Mar 22 2010, 03:16 PM) *
Pai un club exista de la inceputul anului, dar fiecare prefera sa scrie acolo unde s-a invatat (alte forumuri, cluburi de racing etc) si activitatea este cat de cat redusa. Este oarecum normal acest lucru, dar pentru curiosi, puteti sa cautati pe google subarufanclub cu filtru pe site-urile din Romania.


da sef,stiu.am postat acolo dar e prea putina lume.
daca vreti hai sa facem intalniri,fiecare anunta pe forumul pe care posteaza cel mai des si ne strangem....
vlademir
S-ar parea ca s-a hotarat SMT sa faca un club select. dat fiind denumirea, ma mir ca m-au chemat si pe mine.
G e o r g e
si eu am primit ... ma indoiesc sa faca vreun club select. cred ca au dat la toti clientii . punct.
bogcot76
Cu siguranta au dat la toti. De exemplu mie imi multumesc pentru fidelitate si eu nu am calcat pe la ei decat la o problema Casco.
bakero
Eu n-am primit pentru ca "apartin" de RADACINI,iar ei la Constanta n-au nici macar showroom SUBARU.
Despre club nu cred ca se poate discuta.Subaristii sunt mai ocupati de fel,desi suntem destui de putini nu ne putem organiza pe cand Ford de exemplu reuseste sa se adune sa discute la gratare.
Daca e ceva de "club" eu ma bag,dar e destul de greu sa faci ceva misto.
Sper totusi sa ajung luna asta la Bucuresti sa bem o cafea la AMC....
salutari!
mgabi
La mine n-a ajuns nimic.
vlademir
QUOTE (mgabi @ Apr 1 2010, 01:42 PM) *
La mine n-a ajuns nimic.

off, voi vorbi cu organizatorii, sa-i induplec sa te primeasca si pe tine. smile.gif
JohnSA
QUOTE (vlademir @ Apr 1 2010, 03:53 PM) *
QUOTE (mgabi @ Apr 1 2010, 01:42 PM) *
La mine n-a ajuns nimic.

off, voi vorbi cu organizatorii, sa-i induplec sa te primeasca si pe tine. smile.gif


O fi pe principiul " nemultumitului i se ia darul". banned.gif
mgabi
QUOTE (JohnSA @ Apr 1 2010, 08:49 PM) *
QUOTE (vlademir @ Apr 1 2010, 03:53 PM) *
QUOTE (mgabi @ Apr 1 2010, 01:42 PM) *
La mine n-a ajuns nimic.

off, voi vorbi cu organizatorii, sa-i induplec sa te primeasca si pe tine. smile.gif


O fi pe principiul " nemultumitului i se ia darul". banned.gif


Mai degraba, na-i fost cuminte, stai la colt wink.gif
GLC120
Uite si cum arata colegii din US, unde s-au vandut in 2009 vreo 216 652 de Subaru vs 43 401 in Europa. ermm.gif

"Customer Profile

Subaru's secret is that it understands the customers who drive its cars and has gotten smarter and more aggressive about reaching out to new ones who would feel at home as part of that clan. The company has the type of customer base that's particularly attractive to carmakers. The average household income of a Subaru owner is $88,000, the same as Honda Motor (HMC) and $10,000 more than Toyota ™, says Alexander Edwards, president of market researcher Strategic Vision. Plus, Subaru buyers are three years younger than the industry average and a quarter more likely to have a college degree.

They are a thrifty lot, traditionally buying less car than they can afford. Some 36 percent pay cash.
........
Much of the automaker's marketing focuses on cementing its connection to customers. Subaru's research shows them to be an eco-friendly bunch who value the freedom to go where they want, when they want. Unlike luxury car buyers, Subaruers are "customers who are not buying things, but experiences," says Chief Marketing Officer Tim Mahoney. That meshes nicely with Subaru's all-four-wheel-drive lineup, showcased by TV ads that star one of its cars caked with road grit, being applauded by admiring spectators on a suburban Main Street. The tagline: love. "In their marketing they've been focusing on what creates love between the owner and the automobile," says Edwards. "The 'share the love' campaign has been effective. They play up fun, the adventure you can have in a Subaru."
Adi-Ca
Cred ca am aflat cum se ataseaza` pozele !! Sper sa imi reuseasca` !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.