Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Club SUBARU
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
iulian_1976
...nu era batut in cuie 2.5 XT cu gpl ma multumesc si cu 2.0 rolleyes.gif

In alta ordine de idei :
A4 1.8i 125 cp ,consum 7% extraurban 11 % urban
A4 1.8 150 cp ,consum 8% extraurban 12 ,13% oras
A4 1.8 tfsi 160 cp consum 8% extraurban chiar 13 % chiar 14 % oras.

Sunt nenumarate persoane ce au cumparat motorizarile de mai sus si au vandut o nemultumiti din princina consumului,eu pe viitor tot spre un benzinar ma indrept incercam o alternativa la 1.8tfsi rolleyes.gif
Ce incerc eu sa spun daca au ,,fugit ,, de 1.8T consum 13% in oras pai nici nu se pune problema de Subaru iar genul acesta de cumparator de masina este preponderent in Romania.
bakero
va imbatati cu apa rece cu gazul pe subaru.Stiu pe cineva care are jeep grand cheroke din 94 sau 95.are motor de 4 litrii pe benzina.pe omul ala il inteleg,pentru ca masina lui nici nu fuge,nu sta la tara si nici nu se ocupa de agricultura.si nici nu prea isi permite momentan ce masina vrea el.sunt total de acord cu optiunea lui.dar,bai,hai sa fim rezonabili,chiar vi se pare mult sa consume o masina 10-12 l/100?ma,eu pot sa scot si 9 consum,si taica-miu ar scoate si 7 biggrin.gif da' eu dau in ea,merg destul de tare,dar nu va imaginati ca gonesc cu 120 pe tomis.in oras nu prea schimb a 4-a.mie nu mi se pare mult nici 14-15.daca relu consuma 15 in bucuresti,la constanta sigura consuma 12.chiar si in orele de varf...

@iulian 1976
Daca te-ai plictisit de audi si vrei o masina adevarata biggrin.gif ,PM.
kroko
Bai, eu am avut consumuri afara intre 8,5 si 20. Daca vrei sa mergi la consum, poti. Dar nu-ti iei masina de +200 cai sa nu-i dai macar in depasiri....
8,5 am scos cind am venit de la munte acum vreo 3 luni si am mers bara la bara 95% din drum. La dus, dimineata pe la 4 plecat din buc. am consumat aproape jumatate de rezervor pina la predeal......
iulian_1976
QUOTE (bakero @ Nov 9 2009, 09:43 PM) *
@iulian 1976
Daca te-ai plictisit de audi si vrei o masina adevarata biggrin.gif ,PM.


...aaa nu m am plictisit nu se pune problema sa o dau pe asta ci sa adaug ceva in plus rolleyes.gif
Nu sunt hotarat inca insa o idee o am conturata ,o sa o cumpar din Bavaria acum sa vad ce anume,momentan poate sa astepte.

Voi vorbiti de 16,17% consumuri asta sperie eu oricat de tare as merge afara nu trece de 10%. whistling.gif
kroko
QUOTE (iulian_1976 @ Nov 9 2009, 09:19 PM) *
......
Voi vorbiti de 16,17% consumuri asta sperie eu oricat de tare as merge afara nu trece de 10%. whistling.gif

Pai da, dar si merge de 10%..... tongue.gif
iulian_1976
....ei eu nu ma imbat cu gandul ca o sa raman impresonat fata de Audi nu pun problema asa,sunt multe altele legate de servisare,de aprovizionare cu piese de schimb etc.

Chiar nici unul nu s a ,,intrecut,, cu un A4 1.8T rolleyes.gif ...sau doar victoriile se anunta ?! teehee.gif
kroko
Adicatelea 1.8t vs wrx ? unsure.gif
iulian_1976
...wrx il bag cu S3 rolleyes.gif

kroko
La de 2 ori pretul unui wrx, si tot nu e in fatza... wink.gif
Mircea104901
Am "alergat" eu un A4 1,8t intre Arad si Timisoara. E drept ca nu-l prindeam, dar nici el nu lua distanta cat sa ma piarda. Ii "suflam" in ceafa, si asta il enerva foarte tare.
Deci, no big deal. Fuge binisor, si are avantajul cuplului ridicat pe o plaja mai larga (adica de la turatii mai mici); ca orice turbo.

Nu stiu cum scoateti voi consumuri de "domnisoara" de 8% cu Forester. Eu n-am reusit niciodata. Media generala pe benzina e pe la 10,5-11%, pe gpl e undeva la 12,5%. Eu zic ca diferenta de la 42 ron/100km la 25 ron/100km se simte, mai ales cand mergi peste 2000km/luna. (am mers 2500km in ultima jumatate de luna), in conditiile in care trage la fel (tot pana in 7500rpm). In cei peste 7000km facuti pe gpl pana acum (in 2 luni) am economisit peste 1000ron.
Nu ma dau dupa deget, considerentul economic m-a determinat sa iau in calcul varianta gpl (imi place masina si nu am de gand sa o schimb) pentru ca am inceput sa merg mai mult decat dublu fata de cat mergeam cand am cumparat-o.
Si "e criza" bai fratilor smile.gif)
G e o r g e
v-am zis ca a consumat STI ul 9% nu ? si am drept martori pe 22nst si vio wink.gif
kroko
Eu il am martor pentru 8,5% pe Nadir smile.gif
Hoinar
QUOTE (G e o r g e @ Nov 10 2009, 10:02 AM) *
v-am zis ca a consumat STI ul 9% nu ? si am drept martori pe 22nst si vio wink.gif

A condus nevasta? smile.gif
pista
CITAT(kroko @ Nov 9 2009, 09:34 PM) *
Am avut pe o aspirata instalatie de gaz si mergea OK. Mai moale ca pe benzina, dar mergea....
Era un 323i adus din italia. Oricum am dat-o jos dupa vreo 3 luni laugh.gif

Inseamna ca era pierdere de putere sesizabila. Asta a fost motivul ca ai dat jos ? rolleyes.gif
La aspirate Subaru pierderea este de 2-3% fata de benzina (declarat pe subaru.de). Colegii care au instalatie GPL pe motorul de 2.0 par multumiti. thumbsup.gif

Zetics
Din calculele mele rezulta o amortizare a instalatiei in cca 25.000km (la preturile actuale ale benzinei si gazului - am inteles bine ca e 2.5lei/litru?).

Oare sa se merite? Pentru mine inseamna in cca 1.5-2 ani de mers.
kroko
QUOTE (pista @ Nov 10 2009, 08:22 AM) *
......
Inseamna ca era pierdere de putere sesizabila. Asta a fost motivul ca ai dat jos ? rolleyes.gif
La aspirate Subaru pierderea este de 2-3% fata de benzina (declarat pe subaru.de). Colegii care au instalatie GPL pe motorul de 2.0 par multumiti. thumbsup.gif

Sincer, la mine se simtea bine, in sensul ca masina era mai moale si pierduse mult din violenta.
Aia cu 2-3% mi-e greu s-o cred. Citeva procente sunt diferente normale dintre 2 masini identice abia iesite pe banda sau functie de conditiile atmosferice. Acum ce vrei, tre sa-si faca si ei reclama intr-un fel....
kroko
LE
Eu am dat-o jos pentru ca-mi placea mai mult cum mergea stock.
Mircea104901
Se amortizeaza mai repede. In max.20.000km. Asta luan in calcul ca se baga si benzina, nu numai gpl.
Gpl-ul e 1,95-2 lei/l in sud, si 2,08lei/l in Cluj.

Kroko, diferenta de 2-3% e reala, si asta datorita faptului ca ecu-urile instalatiilor pe gpl au avansat foarte mult. Da "un ochi" aici: http://www.ac.com.pl/
Si asta-i doar o firma buna si cu pret rezonabil (intra in componenta instalatiilor Tomasetto). Mai sunt instalatii si mai performante (evident si mai scumpe), precum cele montate in Germania la preturi de 2500-3000 euro.
kroko
Asa o fi, insa n-am auzit pina acum sa existe vreo "minciunica" ( adica piggyback ) care sa functioneze bine pe un ecu de subaru. Motivul e complexitatea ecu-ului de fabrica pe care nu-l prea poti pacali.
Iar la aia cu 2-3%, crede-ma ca nu se pot controla ever. Mai bine spuneau ca pierderea de putere nu e sesizabila, si era OK.
Mircea104901
Din cate stiu (vazut, citit), nu trebuie sa fie piggyback. Injectia (timing, cantitate) e data tot de ecu original. Ecu gpl nu face altceva decat citeste valorile de pe injectoarele de benzina, trimite semnal de ok la ecu Subaru, si injecteaza benzina sau gpl in concordanta cu acele valori, si cele ale senzorilor proprii (benzina daca t<30-40 grade, rpm<650rpm sau rpm>7500rpm - etc - toate aceste valori fiind total programabile, in rest injecteaza gpl). Deci, ecu original nu e pacalit absolut deloc. El decide cand si cat trebuie. Ecu gpl nu face altceva decat decide pe care injectoare se va face injectia: cele de benzina sau cele de gaz.
Din cauza asta, generatiile noi de ecu (dotate cu procesoare puternice) fac fata traficului ultrarapid de date si sunt capabile sa gestioneze injectia fara pierderi sesizabile de putere.
kroko
Pai ala se numeste piggyback.
bakero
Eu nu cred ca o sa pun vreodata,GPL pe mea.sunt putin reticent,si cred ca si fiabilitatea va avea de suferit.
Si oricum nu va fi nevoie ca in curand-sper sa nu fie cum a zis georgica- o sa am si eu subaru cu suflatoareva pup
Mircea104901
Am uitat sa mai zic un avantaj al instalatiei gpl: la revanzare. Cred ca, atunci cand voi vrea sa o vand, voi avea mai multi posibili clienti, atrasi de costul mai mic al consumului. Si, de ce nu, chiar pretul instalatiei in plus (adica as putea-o vinde mai repede si chiar mai scump decat una fara gpl).
kroko
Exista clienti care ar aprecia masina mai mult datorita instalatiei, si altii care ar fugi de ea.
bakero
QUOTE (Mircea104901 @ Nov 10 2009, 03:59 PM) *
Am uitat sa mai zic un avantaj al instalatiei gpl: la revanzare. Cred ca, atunci cand voi vrea sa o vand, voi avea mai multi posibili clienti, atrasi de costul mai mic al consumului. Si, de ce nu, chiar pretul instalatiei in plus (adica as putea-o vinde mai repede si chiar mai scump decat una fara gpl).


Aici s-ar putea sa ai dreptate.dar dupa a spus si domnul relu,pararerile sunt impartite.unii or sa aprecieze asta,altii nu.oricum,un om care cumpara subaru forester ar trebui in principiu sa stie ce cumpara.sa nu uitam ca "brek-ul" modelul care-l avem noi e un produs de nisa.nu e ca la cielo de exemplu,care cu GPL in mod sigur va atrage mult mai multi clienti.
Mircea104901
Da, e de nisa; multora le-ar placea, daca au auzit de Subaru, scot palaria, daca nu tot o scot pt ca e japoneza, dar fug de consum. Oricum ai da-o, singurul punct slab al ei e consumul, care, chiar daca la categoria ei (2l benzina; 4x4; >1,5t; Cx mare) e cel mai bun si e cea mai performanta, chestia asta nu conteaza.
Cine cunoaste, mai pune un pic si-si ia cu suflatoare turned.gif
bakero
QUOTE (Mircea104901 @ Nov 10 2009, 07:59 PM) *
Cine cunoaste, mai pune un pic si-si ia cu suflatoare turned.gif


bravo!mi-a placut cum ai judecat!
pista
CITAT(kroko @ Nov 10 2009, 10:57 AM) *
Iar la aia cu 2-3%, crede-ma ca nu se pot controla ever. Mai bine spuneau ca pierderea de putere nu e sesizabila, si era OK.

2-3% nu se poate controla = pierderea de putere nu e sesizabila. Ai raspuns singur. thumbsup.gif
Lasand gluma la o parte, stii foarte bine ca pe un dyno performant se poate masura cu o precizie de 1%.
Ultimele motoare aspirate de 2.0 si 2.5 au fost proiectate/fabricate avand in vedere si functionarea pe GPL.
http://www.subaru.de/kundenservice/autogas.html
http://www.subaru-ecomatic.de/index2.php
...si teste/articole cu diferite modele Subaru pe GPL(sistem Ecomatic)
http://www.subaru-ecomatic.de/presse/index.php
kroko
De ce cauti sa te justifici ? Am zis eu ca n-ar fi ok gazu pe subaru ?
Dar daca tot ai deschis discutia:
1- pe dyno nu se masoara puterea la motor, ci la roata.
2- nu exista dyno cu precizie de 1%
pista
De ce ar trebui sa ma justific ? Eu am incercat sa-ti raspund:
CITAT(kroko @ Nov 10 2009, 10:12 AM) *
Aia cu 2-3% mi-e greu s-o cred. Citeva procente sunt diferente normale dintre 2 masini identice abia iesite pe banda sau functie de conditiile atmosferice. Acum ce vrei, tre sa-si faca si ei reclama intr-un fel....

Discutia:
1-evident ca la roata, ce doresti sa spui ?
2-eu asa retin ca Dyno Dynamics 450DS AWD are precizia de 1%

Vezi postul #320 si #323
http://masini.ro/forum/content-page/2227/E...uning/page/300/
kroko
QUOTE (pista @ Nov 11 2009, 08:49 PM) *
De ce ar trebui sa ma justific ? Eu am incercat sa-ti raspund:

Dar n-am intrebat nimic...

QUOTE
1-evident ca la roata, ce doresti sa spui ?
2-eu asa retin ca Dyno Dynamics 450DS AWD are precizia de 1%


QUOTE


Un dyno mult mai performant - cu frina - care stie si 4x4 exista in Bucuresti de citeva luni. E vorba despre un Mustang.
Diferentele intre 2 masuratori succesive pot fi de peste 2 procente numai din diferentele de temperatura a uleiului, a aerului, a anvelopelor, intercooler la masinile turbo, etc... Si asta cu toate compensarile luate in calcul de soft si a mini statiei meteo ( daca exista ).
Daca masuratorile s-ar face la motor, cu motorul dat jos si pus pe un banc, masuratoarea ar fi mult mai aproape de adevar, dar cele 2-3 procente ar fi tot neconcludente.

Una peste alta, important e sa fii multumit de felul cum merge masina. Citi cai are, citi n-are, chiar nu conteaza...
iulian_1976
QUOTE (Mircea104901 @ Nov 10 2009, 08:45 AM) *
Am "alergat" eu un A4 1,8t intre Arad si Timisoara. E drept ca nu-l prindeam, dar nici el nu lua distanta cat sa ma piarda. Ii "suflam" in ceafa, si asta il enerva foarte tare.
Deci, no big deal. Fuge binisor, si are avantajul cuplului ridicat pe o plaja mai larga (adica de la turatii mai mici); ca orice turbo.


In general posesorii de 1.8T sunt tare orgoliosi de asta am intrebat.
...sunt genul de soferi care se ,,agata,, la o harjoneala cu Subaru si nu numai rolleyes.gif
Mare atentie sunt si multi iresponsabili ...nu te pui cu nebunii.
pista
Krorko, cele 2-3% declarate pe subaru.de (era un tabel cu date tehnice privind performantele dinamice si consum benzina/gaz) coincid cu testele diferitelor reviste auto. Cei care au sistem LPG spun ca masina se misca la fel de bine si cu gaz.

Important este faptul ca functionand pe gaz performantele dinamice la Subaru nu sunt diminuate sesizabil. yes.gif
kroko
QUOTE (pista @ Nov 12 2009, 05:50 AM) *
......
Important este faptul ca functionand pe gaz performantele dinamice la Subaru nu sunt diminuate sesizabil. yes.gif

Asta ziceam si eu thumbsup.gif
bakero
salutare!ba ce bate vandtu p*-aici....cum e ma?functioneaza tractiunea pe zapada?aa...merge?toata tara patineaza,la constanta 7 grade..marfa asa!
bobita
QUOTE (bakero @ Dec 16 2009, 07:58 PM) *
salutare!ba ce bate vandtu p*-aici....cum e ma?functioneaza tractiunea pe zapada?aa...merge?toata tara patineaza,la constanta 7 grade..marfa asa!



Mere, mere, da n-ai vrea sa o incerci si tu?
http://masini.ro/forum/content/Intalniri-S...10/#entry345416
Ce-i drept, de tine chiar e cam departe, dar eu zic ca ar merita sa vada si Subaru tau ceva zapada smile.gif
Zetics
O merita, da' cred ca are "slici" pe ea si o sa-l faca te-de-iii de rusine pe-acolo teehee.gif
bakero
QUOTE (Zetics @ Dec 17 2009, 09:38 AM) *
O merita, da' cred ca are "slici" pe ea si o sa-l faca te-de-iii de rusine pe-acolo teehee.gif


prietene te asigur ca nici un "te-de-iii" nu m-a facut azi. thumbsup.gif
a nins si la Constanta si pana acum masina a mers brici.Respect celui care a pus reductor pe aspiratele de 2 litrii.
Fara imi dadea in nas....treuia sa merg cu a-1a.Asa ca,paaaac....am pus reductorul pe LOW si aveam cuplu si la 1500 rpm.
Deci astea fiind spuse,imi pare rau sa te dezamagesc dar nu ma face un TDi! B)Niciodata!!!
bogcot76
Subscriu.

E fenomenal. De trei zile masina e ca pestele in apa. Te unge pe suflet sa poti merge peste tot. E periculos insa din alt punct de vedere. Mergand ceva mai taricel pe un bulevard inzapezit din Bucuresti, un Logan ma urmarea crezand ca drumul e ok pe jos, dar nu era. Si la prima frana era sa se infiga in posteriorul meu. Noroc ca s-a dus in laterala si m-a evitat. Asa ca "atentie la neatentie".

In alta ordine de idei, acum vreo doua ore am vazut Fifth Gear pe Discovery parca si acolo baietii aia au facut de rahat total Foresterul nou 2.0 aspirat cu cutie automata. Testul era cu un Freelander2 si a durat doar 2 minute. Tendentios total. Dar poate e si ceva urma de adevar. Nu mai e Foresterul ce-a fost.........

http://www.youtube.com/watch?v=8QX648_gnZg
Zetics
QUOTE (bakero @ Dec 18 2009, 07:31 PM) *
...Respect celui care a pus reductor pe aspiratele de 2 litrii.
...


Corect! biggrin.gif Azi cred ca am avut cele mai mari satisfactii de cand am luat Foresterul! Daca tu ai fost multumit in șlapi, ia gândește-te cum m-am simtit eu cu bocanci! bunny.gif Țâșnitul de la semafor cu reductor si gume de iarna de langa restul - priceless! tongue.gif

Imi pare rau ca nu m-am nimerit si eu totusi cu unul mai de teapa mea...
Zetics
Sorry, n-am mai putut edita postul precedent.
Chiar nasparlii in versusul ala! Las-o dracului, compari una cu cutie manuala cu una destul de lesinata si asa, handicapata si de o cutie automata! Nu mai zic ca nu stiu ce motorizare are Freelanderul ca sa merite comparatia, dar mie mi s-a parut ca suna a diesel!
bakero
Pai bre,ce naia,comparati Freelander cu al lui "Terrain Response" care te scoate din orice rahat oricat de prost sofer ai fi - exceptie face cazul prietenului meu ramas pe plaja cu Range Rover Sport cu toate cuplate a reusit sa iasa dupa 2 ore thumbsup.gif problema fiind gumele 275/45R20 atentie,DE VARA- si comparat cu noul Forester automat si fara mari sisteme...
Forester-ul nu mai este ce-a fost,dar nu-l putem compara nici cu Tucson banned.gif la naiba!
Noul Forester e mai "family" si mai "user friendly",dar nu e atat de prost pe cat o arata englezii aia obsedati de Land Rover,Aston Martin si cam de tot ce inseamna masina englezeasca.
Si oricum,testul ala e o abureala.As propune un test asfalt,nisip,noroi,zapada.Probabil ca tot Freelander-ul ar iesii 1-ul dar nici Paduaru n-ar dezamagii....

A,era sa uit.Motorizarea lu ala e probabil TD4 de 2 litrii...
bakero
SARBATORI FERICITE si un AN NOU fericit,tuturor forumistilor!
Va urez toate cele bune,si la cat mai multe cafele baute impreuna!
Va salut pe toti!
Mircea104901
Eu n-am vazut nimic in favoarea lui Freelander in testul ala. Sigur, Freelander are unghiuri mai bune, atat de atac cat si de degajare. Garda la sol mi se pare ca e la fel. In rest nu e cu nimic mai breaz decat Forester. Ambele au distributie electronica a cuplului pe punti. No manual lock. Asa ca... Pe camp e avantajat cel cu putere/cuplu la roata mai mare -> in cazul de fata dieselul. Nu stiu daca Foresterul cu cutie automata are raport low (reductie) pentru a anula avantajul dieselului.

Si nu vorbiti prostii, pt. ca Foresterul nou e mai capabil in conditii de offroad serios decat modelul anterior. Mai putin la solicitare indelungata... teehee.gif
barboso
QUOTE (bakero @ Dec 22 2009, 06:46 PM) *
SARBATORI FERICITE si un AN NOU fericit,tuturor forumistilor!
Va urez toate cele bune,si la cat mai multe cafele baute impreuna!
Va salut pe toti!

Multumim, la fel !
G e o r g e
mircea ... grija mare la termenii de offroad serios cand vine vorba de forester. o fi asta nou mai puternic prin articulatii dar e totusi masina de strada.

Mircea104901
QUOTE (G e o r g e @ Dec 23 2009, 07:23 AM) *
mircea ... grija mare la termenii de offroad serios cand vine vorba de forester. o fi asta nou mai puternic prin articulatii dar e totusi masina de strada.

smile.gif
acu' nu m-am referit la extrem. teehee.gif
Ma refeream la situatii de aderenta pe 1-2 roti (restul pe gheata, sau suspendate la 2 roti) distributia cuplului e mai buna decat la generatiile anterioare. Garda de 22-23 cm e mare. Ok, cursa suspensiilor nu permite punerea rotii la sol in anumite cazuri, dar aici intervine distributia cuplului la roata care are aderenta. Unghiurile sunt mult imbunatatite ceea ce permite abordarea unor rute imposibile pentru generatia anterioara.

Normal ca nu se compara cu un offroader veritabil, dar s-a mai spus pe aici de cei care fac offroad serios ca "au fost impresionati de ce poate Foresterul" (generatia anterioara). Cred ca daca ar pune unul din asta nou sa mearga intre ei cu cauciucuri adecvate s-ar soca si mai tare.
bogcot76
Iui muica tocmai am platit Casco si RCA - ati vazut ce s-a scumpit RCA-ul?

http://www.bursaasigurarilor.ro/politeonli...a_Auto_RCA.html
Marius30562
Am vazut, am injurat, am platit: 1.278 lei !
Zetics
La persoana fizica pentru Forester: intre 620 si 800 lei.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.