QUOTE (GLC120 @ Aug 4 2009, 12:19 PM)
QUOTE (alias @ Aug 4 2009, 01:02 PM)
Domnilor,
iata si personal best for ever pentru zona de combat. viteza si acceleratie
Daca veti privi atent veti observa mici diferente consider eu semnificative.
Priviti cum scade indicatorul de combustibil (ma rog, toti subaristii stiu asta) si cum creste temperatura:)
Recunosc, ca frana de mana era trasa deoarece in P(arcarea) unde eram venea o curba stransa.
Alias, dupa ce am analizat cu atentie am observat factorul decisiv care ne va asigura victoria vesnica si indubitabila pe combat. Masina a accelerat de la 220 la 240Km/m in cativa metri. Kilometrajul este tot la 21.0.
Nici mama lui Veyron nu poate face asa ceva cu frana de mana trasa.
Te rog numai sa ne spui un ultim amanunt, ce motor ai: 1.5 sau Boxer Diesel ?
Bine ca n-a observat ca nu aveam centura pusa:)
Despre motorizare esti pe aproape, este vorba de noua motorizare de la Subaru, nelansata inca. Cutie cu 8+1 viteze dupa cum observati in poza iar ca motorizare un diesel in fata, si un 1.5 in portbagaj.Ambele boxer evident Deci primul boxer cu 8 pistoane. Concurenta va fi distrusa.
QUOTE (LooLee @ Aug 4 2009, 12:26 PM)
QUOTE (alias @ Aug 4 2009, 01:02 PM)
Domnilor,
iata si personal best for ever pentru zona de combat. viteza si acceleratie
Recunoaste...ai tras vreo 10 cadre sa le prinzi fix la maxim
Acum...intrebarea este...o porneai si pozai singur? sau cineva ti-o pornea si tu pozai? (sau invers)
As pune un filmulet, dar asta ar insemna sa dezvalui toate secretele
)