Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Club SUBARU
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
kroko
QUOTE (bakero @ Oct 13 2009, 06:38 PM) *
.......
.....nu te gandii ca vreau sa scap de el,doar ca vreau un turbo whistling.gif...

"Once Subaru, always Subaru"... thumbsup.gif
bakero
QUOTE (kroko @ Oct 13 2009, 09:55 PM) *
QUOTE (bakero @ Oct 13 2009, 06:38 PM) *
.......
.....nu te gandii ca vreau sa scap de el,doar ca vreau un turbo whistling.gif...

"Once Subaru, always Subaru"... thumbsup.gif


am o oferta buna,doar ca e cu cutie automata...si ma cam "jeneaza" treaba asta...sa vedem ce raspuns primesc...dar cutia automata nu e tocmai potrivita la ce vreau eu sa fac cu el unsure.gif
kroko
Daca poti, fa o "tura" cu ea. S-ar putea sa-ti placa mult si automata. Iar la aia cu ce vrei sa-i faci, suna-l pe amicul nostru comun si intreaba-l cum se preteaza automata la mermelit... wink.gif
alias
din 2004 astept clubul asta.
vai mama lui ACR
andrei5130
baieti, astazi m-am intalnit cu unul dintre baieti care a fost la circuit (euro ring)spre rusinea mea nu imi aduc aminte cum il cheama dar este cel cu Mazda 3 rosie si numere de IL, am vorbit pe fuga intre 2 semafoare timp in care mi-a dat un fluturas de promovare pentru clubul Mazda, cred ca legat de promovare putem face si noi la fel.

...legat de service, Brasovul este numai o propunere, am ales BV pentru ca este in mijlocul tarii si este acceptabil din punct de vedere manopera si ok ca s si calitate a lucrarilor, am sa incerc sa fac o scamatorie sa vad daca pot obtine ceva si pentru celelalte zone ale tarii, tot la service acreditate Subaru, haideti sa ne mai vedem o data si sa stabilim cum facem cu SCR, vreau daca ne implicam sa o facem pana la capat si nu pe jumatate (in limita timpului disponibil), pana una alta nu cred ca ne trebuie o identitate juridica in prima faza am sa vorbesc cu avocata mea sa vad cum putem
sa inregistram numele la OSIM cat mai repede...


nu ezitati sa veniti cu propuneri !!!
alias
QUOTE (bakero @ Oct 13 2009, 09:31 PM) *
QUOTE (kroko @ Oct 13 2009, 09:55 PM) *
QUOTE (bakero @ Oct 13 2009, 06:38 PM) *
.......
.....nu te gandii ca vreau sa scap de el,doar ca vreau un turbo whistling.gif...

"Once Subaru, always Subaru"... thumbsup.gif


am o oferta buna,doar ca e cu cutie automata...si ma cam "jeneaza" treaba asta...sa vedem ce raspuns primesc...dar cutia automata nu e tocmai potrivita la ce vreau eu sa fac cu el unsure.gif


pai de ce nu pricepi ingeniosul meu plan !!!

Outback 3L 5AT + Impreza WRX. gata thumbsup.gif
bakero
QUOTE (alias @ Oct 14 2009, 01:17 AM) *
QUOTE (bakero @ Oct 13 2009, 09:31 PM) *
QUOTE (kroko @ Oct 13 2009, 09:55 PM) *
QUOTE (bakero @ Oct 13 2009, 06:38 PM) *
.......
.....nu te gandii ca vreau sa scap de el,doar ca vreau un turbo whistling.gif...

"Once Subaru, always Subaru"... thumbsup.gif


am o oferta buna,doar ca e cu cutie automata...si ma cam "jeneaza" treaba asta...sa vedem ce raspuns primesc...dar cutia automata nu e tocmai potrivita la ce vreau eu sa fac cu el unsure.gif


pai de ce nu pricepi ingeniosul meu plan !!!

Outback 3L 5AT + Impreza WRX. gata thumbsup.gif

pricep bre...da e complicat whistling.gif
nu cred totusi ca m-as incurca cu o automata...ce dreaq,nu merge automata pe turbat.in ideea in care va fi dopat.pana la 320-340 cai...si pe sectvential mi se pare cam aiurea...
mauricius
ma bag si eu in club ! fara ezitare wink.gif
bakero
Dupa ce mai stabilim una alta,pregatiti*va de o noua intalnire.de data asta vorbim din timp sa vina cat mai multi.eventual toti teehee.gif
si cred ca tot in bucuresti,eventual la AMCKART sa ne intalnim.discutam,dar mi se pare cel mai la indemana.
codrin.m
QUOTE (andrei5130 @ Oct 13 2009, 11:56 PM) *
baieti, astazi m-am intalnit cu unul dintre baieti care a fost la circuit (euro ring)spre rusinea mea nu imi aduc aminte cum il cheama dar este cel cu Mazda 3 rosie si numere de IL, am vorbit pe fuga intre 2 semafoare timp in care mi-a dat un fluturas de promovare pentru clubul Mazda, cred ca legat de promovare putem face si noi la fel.

That was me. In poza sunt modelele de flyere scoase pentru Asociatie, cate 1500 din cele mari si 3000 din cele mici, ~1400 lei, platiti din cotizatii.
andrei5130
QUOTE (codrin.m @ Oct 14 2009, 10:02 PM) *
QUOTE (andrei5130 @ Oct 13 2009, 11:56 PM) *
baieti, astazi m-am intalnit cu unul dintre baieti care a fost la circuit (euro ring)spre rusinea mea nu imi aduc aminte cum il cheama dar este cel cu Mazda 3 rosie si numere de IL, am vorbit pe fuga intre 2 semafoare timp in care mi-a dat un fluturas de promovare pentru clubul Mazda, cred ca legat de promovare putem face si noi la fel.

That was me. In poza sunt modelele de flyere scoase pentru Asociatie, cate 1500 din cele mari si 3000 din cele mici, ~1400 lei, platiti din cotizatii.

multam Codrin, scuze ca nu am retinut cum te cheama promit sa nu se mai intample wink.gif


baieti pana una alta ati vazut despre ce e vorba, acum puneti-va pe gabdit ca sa avem ce discuta cand ne vedem!
bakero
Foarte tare!Am si eu pe cineva care face d-astea.O sa vorbesc cu el.
bakero
mai e cineva p*aci?....ati adormit bre?
bogcot76
QUOTE (bakero @ Oct 24 2009, 06:10 PM) *
mai e cineva p*aci?....ati adormit bre?


Probabil ca e perioada in care nimeni nu mai are nici o problema. Masinile noastre s-au dat pe brazda.

A propos, maine se mai bea vreo cafea ceva pe la Amckart?
alias
Ar fi buna o cafea maine "dimineata" la karturi smile.gif
bakero
Maine...si eu de ce aflu la ora asta?
alias
QUOTE (bakero @ Oct 25 2009, 01:27 AM) *
Maine...si eu de ce aflu la ora asta?



tu ai grija sa fii sambata ce vine in bucuresti smile.gif
bakero
QUOTE (alias @ Oct 25 2009, 02:55 AM) *
QUOTE (bakero @ Oct 25 2009, 01:27 AM) *
Maine...si eu de ce aflu la ora asta?



tu ai grija sa fii sambata ce vine in bucuresti smile.gif


vre-un eveniment ceva?de ce sambata?
andrei5130
QUOTE (bakero @ Oct 25 2009, 02:22 AM) *
QUOTE (alias @ Oct 25 2009, 02:55 AM) *
QUOTE (bakero @ Oct 25 2009, 01:27 AM) *
Maine...si eu de ce aflu la ora asta?



tu ai grija sa fii sambata ce vine in bucuresti smile.gif


vre-un eveniment ceva?de ce sambata?

baieti , stiti ceva ce eu nu stiu ?


ia puneti mana si dati ceva detalii!
bogcot76
Bai fratilor, eu personal nu stiu nimic si e o liniste suspecta in forum. Ori sunt toti plecati care incotro, ori nu stiu ce sa spun....poate se pune de un Ordin al Templierilor, ceva......

Cert e ca eu Duminica trecuta (ieri) am fost in treacat si pe la Amckart intre 10 si 11 si ceva si nimeni frate.... (seara mi-am dat seama ca se daduse ora inapoi rolleyes.gif ), asa ca daca a fost cineva pe acolo sa ma ierte. Era o vreme chiar misto de stat afara la taclale.

Altfel, mai dati si voi un semn ca sa stiu daca mai deschid pagina asta biggrin.gif
bakero
Foarte suspect mi se pare si mie...ceva nu e in regula whistling.gif
alias
Pai eu cred ca a fost un zvac dupa ce au venit de la plaja, acum toti subaristi schimba caucioacele si dau cu ceara pe ski-uri.
Nu-i mai prinzi pana prin martie cand schimba iar caucioacele si spala colacul de nisipul de anul trecut smile.gif
andrei5130
mai nene, chiar ca bate vantul pe aici si inca nu a dat zapada, eu unu stau din ce in ce mai prost cu timpul, poate voi stati mai rau ca mine si e de inteles...


mai bine ma duc sa imi pregatesc schiurile 36182451.gif
bakero
Domnilor,daca va intereseaza masina mea,sau daca stiti pe cineva care vrea un forester,sau daca stiti pe cineva,care stie pe cineva care este interesat yes.gif PM.
Va multumesc!
bakero
bate vantul p-aici...
bakero
O remarca:
Vand masina sau ma rog,predau leasing-ul cu 5000 euro+tva plus de platit in continuare 30 ratex330 euro cu tva si casco incluse,plus val reziduala 4800 euro cu tva.
Deci vreau sa zic ca doar O SINGURA persoana m-a sunat timp de 1 luna....in concluzie ,e criza frate!!!Si eu nici nu ma gandeam sa dau masina in banii astia,avand in vedere ca pana acum am platit avans si rate de 16600 euro.deci,reducere 11500 euro.las-o frate...nu se merita.cu atat mai rau cu cat ma asteapta o impreza wrx si eu nu pot s-o iau,pentru ca nimeni nu vrea un produs "de nisa"...si probabil ca nimeni nu vrea un aspirat care merge in suta in 8.9 s (testat de mine) si care consuma 12/100 in oras si 13.50 pe autostrada in regim de 200 la ora.Mai luati in calcul ca masina asta are toate dotarile de bun simt gen A/C,geamuri electrice,sistem audio 6+1,cu mag de cd-uri,trapa mare,proiectoare,geamuri negre,cruise-control,volan momo in piele si tot asa...nu fac reclama mascata,dar nu inteleg de ce naibah nu vrea nimeni masina asta,de care eu sunt foarte multumit si o dau doar pentrui detaliul ala care face din subaru masina de curse:turbina.oare 2.5 turbo se vinde mai bine?sti-ul se vinde mai bine,sau poporul vrea TDi si BD?Probabil ca daca avea motor pe motorina,o vindeam....ma deranjeaza si ma enerveaza chestia asta.La maxim! banned.gif
bakero
de ce fuge lumea de benzine bre?s-a umpluit lumea de tractoare.sau da s-au saturat de tractoare si scot masini electrice.si evident subaru ne mai da un sut in boase cu conceptul lor hibrid.
Sunt asa sictirit,de toata mizeria asta cu masini "ECO" care consuma 4l/100 si merg mai incet decat o dacie impinsa de o baba.pun pariou ca astia fac campanii anti-fumat ca sa nu ami poluam atmosfera noastra pretioasa,nu ca sa nu facem cancer.eu am trecut de la o masina care consuma 7 litrii la 100 la una care consuma 12.deci cu 5l mai mult.a fost mai greu prima luna.dup-aia m-am obisnuit.nici eu nu-s miliardar frate,dar ma streseaza ca eu fac peste 3000 km/luna si alimentez la 2 zile si nu ma plang.tocmai astia care fac 1000 km/an se plang "consuma mult...." si ii vezi cum le curg balele dupa sti ,dar..."asta consuma,ce a mea consuma 6 in oras...merge el ami incet,dar la consum"...ba da de unde chestiile astea ma....hai ca m-am enervat.nu ma luati in seama.sunt complexat.si paranoic.va salut
bogcot76
Stai linistit - vine Craciunul si poate o dai. Nu esti paranoic. Eu am avut pana anu trecut in iarna o Solenza cu de toate pe ea si in stare exceptionala, care era a treia masina in familie si ne cam incurca - am dat-o dupa 7 luni pe un pret de nimica - vreo 80 milioane lei (numai instalatia audio facea vreo 12).

Mai in gluma mai in serios, boxer dieselul probabil ca e mai tentant decat 2 litri aspiratu. Recent am mers cu masina mea si cu un prieten posesor de Forester 2.0 aspirat la un drum mai lung. La final omu a ramas putin pe ganduri si a recunoscut ca ii place la nebunie dieselul asta de la subaru, el fiind un anti motorina convins. De fapt prin toata presa auto se spune ca BD-ul merge ca o benzina de 2.0 doar ca e mai sprinten putin si mai economic rolleyes.gif
bakero
QUOTE (bogcot76 @ Nov 7 2009, 01:12 AM) *
Stai linistit - vine Craciunul si poate o dai. Nu esti paranoic. Eu am avut pana anu trecut in iarna o Solenza cu de toate pe ea si in stare exceptionala, care era a treia masina in familie si ne cam incurca - am dat-o dupa 7 luni pe un pret de nimica - vreo 80 milioane lei (numai instalatia audio facea vreo 12).

Mai in gluma mai in serios, boxer dieselul probabil ca e mai tentant decat 2 litri aspiratu. Recent am mers cu masina mea si cu un prieten posesor de Forester 2.0 aspirat la un drum mai lung. La final omu a ramas putin pe ganduri si a recunoscut ca ii place la nebunie dieselul asta de la subaru, el fiind un anti motorina convins. De fapt prin toata presa auto se spune ca BD-ul merge ca o benzina de 2.0 doar ca e mai sprinten putin si mai economic rolleyes.gif

eu nu sunt anti-diesel.am condus o gramada de masini pe motorina.e adevarat ca m-a lasat masca V6 de mercedes de 3.2 litrii,avand in vedere cum te baga in scauna cand apasai acceleratia pe modul sport.si cel de la bmw de 3.0 litrii e ok.merge bine,sunt motoare execelente,dar...amg-il de 6.3 litrii....V8 turbo de 4.8litrii de la bmw?sunt mari.in cazul asta 2.5 turbo de pe modele subaru,este un propulsor perfect!nu consuma 30l/100 si poti sa mergi tare cu el.aa..dar are o mare problema:E PE BENZINA!!!!mama....nasol."o sa-mi iau un golf 5 cu motor de 2 litrii...TDI banned.gif
pe mine ma deranjeaza,obsesia romanului pentru TDi-uri,frustrarile legate de consum...chestiile astea...eu cand mi-am luat subaru,am zis ca fie el si de 2 litrii,tre sa "fuga"...trebuie sa mearga tare,ca doar e subaru.si merge destul de tare,dar in nici un caz nu dau ragetul aspiratului la 6000 ture pe ticaitul unui diesel.niciodata.n-are sound,nu-ti da senzatia aia ca vrei sa-i dai...in fine,e chestie de principii in cazul alegerii de tipului de combustibil pe care vrei sa-l pape propulsorul de pe masina ta...eu cel putin,cred ca disperarrea asta pentru motoare "de tractor si camioane" se trage de pe vremea cand ,dupa ani si ani de dacie pe benzina,ca alte variante nu erau,romanul a descoperit ca incape motorul diesel de pe golf pe dacie.si asta spune totul.....
bogcot76
Chestia cu 2.5 turbo benzina am mai spus-o si eu ca e cu totul altceva. Este si tinta mea in viitor (daca nu o scoate cumva subaru un diesel de 3 litri thumbsup.gif ) ca a doua masina insa nu prea sufera comparatia cu un diesel sau cu cu 2.0 aspirat. E alta clasa. Inteleg ca tu vrei o masina sport in adevaratul sens al cuvantului, atunci discutia noastra nu prea are rost, ca nici dieselul, nici benzina de 2 litri nu sunt sport, sunt doar sportive 36182451.gif

Cu toate astea, nu sunt deloc frustrat, daca asta vrei sa sugerezi rolleyes.gif , insa inca odata spun, dieselul de la subaru trage mai bine decat aspiratu. E adevarat ca ala pe benzina "rage" mai bine dar nu trage la fel. Am condus si eu Foresterul de 2 litri si nu l-as lua in locul dieselului meu. Deci, de ce sa iei o masina mai puturoasa care consuma aproape dublu? De frustrare?? Nu cred. Zgomotul e dat nu din cauza ca motorul e pe benzina ci de faptul ca masina nu e antifonata ca lumea. Pai la 150 la ora pe autostrada eu personal nu ma prea auzeam cu ala din dreapta. Pe cand la a mea la 200 poti adormi la volan. Daca deschizi geamu insa motorul turat se aude tot ca un boxer nicidecum ca un diesel clasic. Pe urma, or fi romanii frustati, insa ce spui ca in vest 70-80% din masini in ultimul timp se vand pe diesel? Aia tot frustrati sunt? Cred ca mai degraba se cheama pragmatism.

La romani mai degraba frustrarea se manifesta prin achizitionarea de masini premium in timp ce stau la cotet cu chirie sau de masini de jdesute de cai cu care oricum nu ai pe unde sa mergi si pe care le omoara la relanti prin Magheru/Dorobanti sau se fac chilli con carne pe DN1 sau pe Valea Oltului.
G e o r g e
@bakero , nu e criza , asa se vinde de greu un subaru smile.gif a mea a fost la vanzare 1 an la SH , si inainte fusese la mine vreo 6 luni .in 6 luni 2 telefoane .
cat despre mercedes, 320 e motor de 3.0 v6, in diverse variante de putere , pe c fiind 224cp / 510nm.

@bogcot: bakero are in mare dreptate , lumea fuge de consum ! isi rup ultima bucata de paine sa ia masina si nu vrea sa mai bage bani in consum de 15-20% . e simplu si pot fi intelesi unii.
eu am luat clasa premium diesel pentru ca fac multi km pe an , cand calculezi ca in am de criza am facut 30 000 km , iar in an de noncriza era calculat la un 50 000 de fapt ... deja la 30-50k pe an diferentele intre benzina si motorina se simt bine de tot.
iar aia din afara iau motorina tot de chitre stai linistit. daca ai avea bani ti-ai lua un 2.0TDI sau un 2.0T ? 140cp sau 200cp ... hmmm greu de ales . dar cand faci 50k pe an , cum fac aia , devii chitra si iti iei diesel . asta e .
bogcot76
Inca o data, cred ca nu ma fac eu inteles prea clar: pai daca mergi multi km pe an in general si iei diesel - asta inseamna ca esti chitra sau frustrat? Nu, inseamna ca esti pragmatic si cu capul pe umeri si ca nu arunci cu banii aiurea pe geam. Aaaaa, daca vrei sa mergi de la A la B si cu senzatii tari, pentru asta platesti. Logic. Dar altfel daca doar te deplasezi zilnic pentru treburile tale de ce sa iei o masina la care se goleste rezervorul din 300 in 300 km. Tu de ce nu mergi George prin tara cu Impreza? De chitra? Nu cred. Sau mai bine zis de ce nu ai luat un AMG? Glumesc si exagerez.

Oricum discutia noastra de fapt era strict legata de comparatia 2.0 boxer diesel versus 2.0 aspirat si pe urma s-a generalizat.

Una peste alta daca vrei Subaru pentru calitati sportive nu iei BD, dar nici 2.0 benzina sau 2.5 benzina fara turbo ca sunt aceeasi fasaiala.

Benzina turbo e alta clasa.

raducuGR
bogat-sarac problema ii autonomia pe care o are masina...pina faceam ture doar prin Atena eventual o tura de 20- 30 km pe Beach Boulevard pina la plaja era fain cu Forester 2.0 XT...noroc ca nu avea consumul afisat...in clipa cind am ramas undeva prin Bulgaria noaptea fara benzina cu copii am jurat ca-mi iau diesel...la viteze de 180 -190 la ora consuma cred 21 la suta...deci faceam exact 275 km cu un rezervor...cel mai economic 11,8 la 90 la ora...singura treaba era ca era o masina foarte fiabila nu o stricai nici sa vrei...doamne feri' de probleme cu Outback-ul diesel ca deja is stresat rau...(saptamana trecuta am fost intr-o excursie cu un prieten cu Outlander nou pe benzina...nu merge Radule prea repede ca-mi consuma 20 la suta la 190...unde esti tu Pista doamne sa ne inveti sa merem cu 7%...?)
iulian_1976
Din afara eu vad problema asa :

1.eu personal daca o sa cumpar ceva de la Subaru este un Forester 2.5XT , l as cumpara din Germania din simplul motiv ca o mare parte sunt dotate cu instalatie de gaz din fabrica thumbsup.gif
2.singura motorizare de la Subaru sh care o sa atraga ,o sa fie inevitabil dieselul,in privinta benzinarelor de la Subaru
nu pot spune ca decat ca din cauza consumului nu o sa gasiti clienti asa usor.

In fapt nu se spune purul adevar marea parte a posesorilor o folosesc in timpul saptamanii in oras la servici,cumparaturi etc si eventual in weekend iesiri ,pe marea majoritate ii doare consumul in oras ;in fapt doar un diesel ii poate aranja, cu toate dezavantajele ca pica turbina,injectoare,ambreiaje etc.

In viitor as oscila intre un 1.8 tfsi de la Audi sau un Subaru 2.5XT dar pe gpl. thumbsup.gif
Eu unul prefer benzinarul dar unul fiabil din cateva ratiuni : merg mult extraurban,costuri de intretinere infinit mai mici ca un diesel,nu imi ,,tacane,, in cap motorul.
Insa marea majoritate a romanilor cum spuneam merg in oras,familie numeroasa,mai cari ceva una alta, in concluzie o masina buna la toate si asta conduce la un diesel. rolleyes.gif

Zetics
Mda, ia sa vad ca se face acciza si la motorina egala cu cea de la benzina si mai vedem noi atunci!
Asta e o chestie pe care nu o inteleg, de ce se "protejeaza" pretul motorinei. Ma rog, nu vreau sa inteleg (transporturi/agricultura etc), insa eu in continuare vad dieselul poluand mai mult, pentru ca nu exista doar cantitatea de CO2 care intra in discutie.
Ma rog, o iau pe aratura.
bogcot76
QUOTE (Zetics @ Nov 8 2009, 08:30 PM) *
Mda, ia sa vad ca se face acciza si la motorina egala cu cea de la benzina si mai vedem noi atunci!
Asta e o chestie pe care nu o inteleg, de ce se "protejeaza" pretul motorinei. Ma rog, nu vreau sa inteleg (transporturi/agricultura etc), insa eu in continuare vad dieselul poluand mai mult, pentru ca nu exista doar cantitatea de CO2 care intra in discutie.
Ma rog, o iau pe aratura.


Problema numarul unu in lume la ora actuala cel putin "oficial" este incalzirea globala. Asta e data de emisia de CO/CO2 - deci din acest punct de vedere benzina sucks. In alta ordine de idei, in urma arderii motorinei rezulta pe langa CO2 si acele "particule" de oxizi de azot, sulf etc. Sulful s-a cam scos din motorinele euro5 (ceea ce a dus si la cresterea cheltuielilor de productie !!!), iar pentru restul exista DPF. Ma rog, acuma nu vreau sa zic ca pe teava unui diesel iese apa si CO2 doar, dar din ce am citit dieselurile noi cu DPF polueaza mai putin decat benzinele cu motoare de aceeasi cilindree. Exista chiar DPF-uri ce pot elimina pana la 100% din DPM. Problema e la dieselurile fara DPF unde iese pe teava totul.

Legat de pret - de ce e una mai scumpa decat alta - probabil ca nu e numai acciza la mijloc ci si economia de piata, mafia petrolului etc. Oricum din cate stiu eu motorina pentru transport in comun si agricultura ar trebui sa fie mult mai ieftina decat cea de la pompa.


pista
CITAT(iulian_1976 @ Nov 8 2009, 03:24 PM) *
.........................
1.eu personal daca o sa cumpar ceva de la Subaru este un Forester 2.5XT , l-as cumpara din Germania din simplul motiv ca o mare parte sunt dotate cu instalatie de gaz din fabrica thumbsup.gif
.........................

Dupa informatiile mele numai motoarele aspirate de 2.0 si 2.5i au fost dotate cu sistemul Ecomatic, cele de 2.5turbo si 3.0 nu.
Mircea104901
Se poate pune GPL si pe 2.5XT, doar ca trebuie 2 vaporizatoare (sa faca fata debitului marit smile.gif ). Simplu, eficient, economic si fara pierdere semnificativa de putere. Pierderea s-ar simti doar pe circuit.
Si daca e sa o luam pe partea eco, gpl-ul prin ardere elimina doar co2 si h2o. Fara alte particule.
bogcot76
Uau, ce-am ajuns sa discutam pe forumul de Club. Dar cu clubu ce mai facem vere? blink.gif
bakero
QUOTE (G e o r g e @ Nov 8 2009, 11:48 AM) *
@bakero , nu e criza , asa se vinde de greu un subaru smile.gif a mea a fost la vanzare 1 an la SH , si inainte fusese la mine vreo 6 luni .in 6 luni 2 telefoane .
cat despre mercedes, 320 e motor de 3.0 v6, in diverse variante de putere , pe c fiind 224cp / 510nm.

Merci.Am sa incerc sa ma consolez cu asta. dry.gif


QUOTE (bogcot76 @ Nov 8 2009, 01:48 PM) *
Inca o data, cred ca nu ma fac eu inteles prea clar: pai daca mergi multi km pe an in general si iei diesel - asta inseamna ca esti chitra sau frustrat? Nu, inseamna ca esti pragmatic si cu capul pe umeri si ca nu arunci cu banii aiurea pe geam. Aaaaa, daca vrei sa mergi de la A la B si cu senzatii tari, pentru asta platesti. Logic. Dar altfel daca doar te deplasezi zilnic pentru treburile tale de ce sa iei o masina la care se goleste rezervorul din 300 in 300 km. Tu de ce nu mergi George prin tara cu Impreza? De chitra? Nu cred. Sau mai bine zis de ce nu ai luat un AMG? Glumesc si exagerez.

Oricum discutia noastra de fapt era strict legata de comparatia 2.0 boxer diesel versus 2.0 aspirat si pe urma s-a generalizat.

Una peste alta daca vrei Subaru pentru calitati sportive nu iei BD, dar nici 2.0 benzina sau 2.5 benzina fara turbo ca sunt aceeasi fasaiala.

Benzina turbo e alta clasa.


cand,vrei tu,repet,cand vrei tu, ne intalnim si dam o tura sa vedem care merge mai tare!si faza cu zgomotele,sincer nu-mi pasa,si sincer nici nu ma deranjeaza,si chiar pot vorbi cu pasagerul din dreapta chiar si in soapta.si chiar si cu aia din spate.chiar daca am 200.si nu,nu vorbesc de S-Klasse.Vorbesc de forester.Sunt de acord ca turbo rupe si tocmai d-aia vreau si eu turbo.dar niciodata motorina ta nu va merge la fel ca benzina mea,fie ea si aspirata.

QUOTE (iulian_1976 @ Nov 8 2009, 05:24 PM) *
Din afara eu vad problema asa :

1.eu personal daca o sa cumpar ceva de la Subaru este un Forester 2.5XT , l as cumpara din Germania din simplul motiv ca o mare parte sunt dotate cu instalatie de gaz din fabrica thumbsup.gif
2.singura motorizare de la Subaru sh care o sa atraga ,o sa fie inevitabil dieselul,in privinta benzinarelor de la Subaru
nu pot spune ca decat ca din cauza consumului nu o sa gasiti clienti asa usor.

In fapt nu se spune purul adevar marea parte a posesorilor o folosesc in timpul saptamanii in oras la servici,cumparaturi etc si eventual in weekend iesiri ,pe marea majoritate ii doare consumul in oras ;in fapt doar un diesel ii poate aranja, cu toate dezavantajele ca pica turbina,injectoare,ambreiaje etc.

In viitor as oscila intre un 1.8 tfsi de la Audi sau un Subaru 2.5XT dar pe gpl. thumbsup.gif
Eu unul prefer benzinarul dar unul fiabil din cateva ratiuni : merg mult extraurban,costuri de intretinere infinit mai mici ca un diesel,nu imi ,,tacane,, in cap motorul.
Insa marea majoritate a romanilor cum spuneam merg in oras,familie numeroasa,mai cari ceva una alta, in concluzie o masina buna la toate si asta conduce la un diesel. rolleyes.gif


prietene,un forester 2.5XT pe GPL e la fel de GAY ca un barbat epilat,cu tricou si pantolni mulati,conducand un fiat 500 rosu!pentru cei cu tine exista skoda octavia.pentru cei care stiu ce vor exista subaru,doar pe benzina!

QUOTE (Zetics @ Nov 8 2009, 08:30 PM) *
Mda, ia sa vad ca se face acciza si la motorina egala cu cea de la benzina si mai vedem noi atunci!
Asta e o chestie pe care nu o inteleg, de ce se "protejeaza" pretul motorinei. Ma rog, nu vreau sa inteleg (transporturi/agricultura etc), insa eu in continuare vad dieselul poluand mai mult, pentru ca nu exista doar cantitatea de CO2 care intra in discutie.
Ma rog, o iau pe aratura.


Nu o iei pe aratura.Astia cand or sa ajunga sa stea pe bani multi,mult mai multi decat au acum,vor sa fie primii care vor cumpara Porsche Cayenne 3.0TDi si primii care vor face petitie la AMG sa dezvolte un motor diesel pentru noul SLS.
QUOTE (bogcot76 @ Nov 9 2009, 02:55 AM) *
QUOTE (Zetics @ Nov 8 2009, 08:30 PM) *
Mda, ia sa vad ca se face acciza si la motorina egala cu cea de la benzina si mai vedem noi atunci!
Asta e o chestie pe care nu o inteleg, de ce se "protejeaza" pretul motorinei. Ma rog, nu vreau sa inteleg (transporturi/agricultura etc), insa eu in continuare vad dieselul poluand mai mult, pentru ca nu exista doar cantitatea de CO2 care intra in discutie.
Ma rog, o iau pe aratura.


Problema numarul unu in lume la ora actuala cel putin "oficial" este incalzirea globala. Asta e data de emisia de CO/CO2 - deci din acest punct de vedere benzina sucks. In alta ordine de idei, in urma arderii motorinei rezulta pe langa CO2 si acele "particule" de oxizi de azot, sulf etc. Sulful s-a cam scos din motorinele euro5 (ceea ce a dus si la cresterea cheltuielilor de productie !!!), iar pentru restul exista DPF. Ma rog, acuma nu vreau sa zic ca pe teava unui diesel iese apa si CO2 doar, dar din ce am citit dieselurile noi cu DPF polueaza mai putin decat benzinele cu motoare de aceeasi cilindree. Exista chiar DPF-uri ce pot elimina pana la 100% din DPM. Problema e la dieselurile fara DPF unde iese pe teava totul.

Legat de pret - de ce e una mai scumpa decat alta - probabil ca nu e numai acciza la mijloc ci si economia de piata, mafia petrolului etc. Oricum din cate stiu eu motorina pentru transport in comun si agricultura ar trebui sa fie mult mai ieftina decat cea de la pompa.


Ba...nu-mi spuneti mie ca va pasa la vre-unu de emisiile de co2!asta e la misto.cui ii pasa?cati dintre voi v-ati uitat pe fisa unei masii si ati spus "nu,in nici un caz nu voi alege motorizarea asta!are emisiile prea mari!!!"....nu fiti ipocriti.va rog.

QUOTE (Mircea104901 @ Nov 9 2009, 11:53 AM) *
Se poate pune GPL si pe 2.5XT, doar ca trebuie 2 vaporizatoare (sa faca fata debitului marit smile.gif ). Simplu, eficient, economic si fara pierdere semnificativa de putere. Pierderea s-ar simti doar pe circuit.
Si daca e sa o luam pe partea eco, gpl-ul prin ardere elimina doar co2 si h2o. Fara alte particule.


Blafemie!!!!daca va prind cu asa ceva va tai cauciucurile.nu glumesc!E valabil si pentru tine,poti incerca skoda octavia 1.9TDi

QUOTE (bogcot76 @ Nov 9 2009, 08:23 PM) *
Uau, ce-am ajuns sa discutam pe forumul de Club. Dar cu clubu ce mai facem vere? blink.gif


pai da...normal.discutam!Ba,voi nu va dati seama ca diesel-ul e cel mai amre comprmis facut de subaru?Cine cumpara subaru acu' 5 ani bre?Cine stia.regret enorm ca nu m-am uitat si prin germania de subaru noi -cum a facut un baiat destept-sa-mi iau direct turbat!Chiar si cu aspiratul am avut emotii,pentru ca aparuse "tucsonul" si nu-l vroiam nici moca.
Eu n-am nimic personal cu voi,cumparati ce vreti,dar cand alegeti o masina documenti-va inainte,aflati istoric,cititi pe forum si dup-aia.
si inca o data te invit la o tura,unde vrei tu sa vedem care merge mai tare!
bogcot76
Hei Bakero, ce te-ai ambalat asa bre? Fiecare pasare isi apara si ea puiul. Nu inteleg de ce te superi. Daca am luat dieselul de la Subaru nu inseamna ca suntem niste neaveniti. Suntem chitre cum zicea George ( chitră, chitre s.f. persoană de vază. (Notă: Definiția este preluată din Dicționar de argou al limbii române, Editura Niculescu, 2007) , dar nu chitrosi thumbsup.gif Eu personal am vrut o masina cu care sa-mi car familionul si pe coclauri si care sa fie comfortabila si sa fie si Subaru, iar Outbackul Diesel mi se pare cel mai bun compromis ever pentru asta cel putin pentru moment. Eu nu vreau liniutze, sau sa fac "golanii" in trafic. Subaru nu e doar pentru rupt asfaltul - nu stiu de unde chestia asta. Ca pentru asta exista WRX/STI sau cele turbo as cum am mai spus - punct. Si nici nu ma tenteaza o liniutza cu masina ta ca sa nu stric ambreiajul rolleyes.gif Te cred ca merge mai tare thumbsup.gif

Daca tot veni de compromisuri Subaru - motorul de 1,5 benzina cum e bre? Tare de tot nu? Sau chestia aia care se cheama Justy?

Hai pace, ca mai e putin si vine Pastele cu Saptamana Mare drunk.gif
kroko
QUOTE (bogcot76 @ Nov 9 2009, 06:36 PM) *
..... Eu personal am vrut o masina cu care sa-mi car familionul si pe coclauri si care sa fie comfortabila si sa fie si Subaru ......

Exista si varianta pe benzina pentru familion, chiar cu suflatoare. Chestie de gust, pasiune, etc...

QUOTE
.... Eu nu vreau liniutze, sau sa fac "golanii" in trafic. Subaru nu e doar pentru rupt asfaltul - nu stiu de unde chestia asta. Ca pentru asta exista WRX/STI sau cele turbo as cum am mai spus - punct....

STI-ul e o fiara in adevaratul sens al cuvintului, insa WRX-ul e o masina excelenta pentru familie. Foarte placuta la condus, chiar si pentru "doamne" la nevoie rolleyes.gif Cu WRX poti merge linistit fara niciun fel de problema. Dar daca e nevoie....... teehee.gif

QUOTE
Daca tot veni de compromisuri Subaru - motorul de 1,5 benzina cum e bre? Tare de tot nu? Sau chestia aia care se cheama Justy?

Hai pace, ca mai e putin si vine Pastele cu Saptamana Mare drunk.gif

Sunt masini super OK, ce daca nu fug ?
bogcot76
Pai sa stii Kroko ca mie mi-a cazut cu tronc rau masinutza aia a ta (autoutilitara) de cand am vazut-o acum 3-4 saptamani si chiar m-am uitat pe mobile in Germania sa vad de curiozitate ce se mai gaseste. Insa noi 4 nu prea incapem in ea daca ne punem mintea. Iar varianta cu suflatoare de la Outback la vremea aia din cate tin eu minte nu se aducea prin SMT. Poate ma insel.

As mai avea ceva de adaugat, cu riscul de a irita. Mai frate, pana una alta o fi facut Subaru compromisu vietii cu acest diesel, insa totusi nu a scos un diesel oarecare ci unul boxer (unicul din lume), cu niste calitati dinamice super cool comparativ cu alte dieseluri de aceeasi marime, astfel incat chiar si asa e un diesel special cum doar subaru probabil ca era in stare sa faca. Eu presimt ca vor face istorie cu motorul sau cel putin cu conceptul asta si peste cativa ani se va vorbi altfel. Daca s-o mai merge pe petrol pana atunci.

Si inca o chestie - masina mea de oras e pe benzina si mananca vreo 12 lejer la stilul meu de mers asa ca sa nu credeti ca sunt in mariaj cu dieselul neaparat.
kroko
Mai, subaru a scos un diesel excelent. Masinile merg formidabil de bine, si dupa parerea mea singurul concurent al lor ( la motor ) nu poate fi decit honda. Ma rog, e parerea mea.
Nu cred ca te inseli in privinta OBK benzinar turbo. Eu nu stiu sa fi fost importate in Eu masini de genul asta.
Pe de alta parte, cine vrea masina economica dpdv consum, n-are ce cauta intr-un subaru benzinar turbo. Mie nici macar aia aspirata nu-mi halea putin in oras. Pe traseele mele, aspirata imi lua 17-18 iar wrx-ul imi ia 20-21.
Frate-miu care are alte trasee, scoate cu wrx-ul 15-16.
bakero
QUOTE (bogcot76 @ Nov 9 2009, 10:26 PM) *
Pai sa stii Kroko ca mie mi-a cazut cu tronc rau masinutza aia a ta (autoutilitara) de cand am vazut-o acum 3-4 saptamani si chiar m-am uitat pe mobile in Germania sa vad de curiozitate ce se mai gaseste. Insa noi 4 nu prea incapem in ea daca ne punem mintea. Iar varianta cu suflatoare de la Outback la vremea aia din cate tin eu minte nu se aducea prin SMT. Poate ma insel.

As mai avea ceva de adaugat, cu riscul de a irita. Mai frate, pana una alta o fi facut Subaru compromisu vietii cu acest diesel, insa totusi nu a scos un diesel oarecare ci unul boxer (unicul din lume), cu niste calitati dinamice super cool comparativ cu alte dieseluri de aceeasi marime, astfel incat chiar si asa e un diesel special cum doar subaru probabil ca era in stare sa faca. Eu presimt ca vor face istorie cu motorul sau cel putin cu conceptul asta si peste cativa ani se va vorbi altfel. Daca s-o mai merge pe petrol pana atunci.

Si inca o chestie - masina mea de oras e pe benzina si mananca vreo 12 lejer la stilul meu de mers asa ca sa nu credeti ca sunt in mariaj cu dieselul neaparat.


fratioarele mele smile.gif am inteles ideea ta,sunt de acord,mai am 3 masini diesel,din care 2 sunt,sa zicem utilitare-una chiar e camioneta,iar cu una imi car angajatii- si un 1.7CDI al sotiei,pe care ea il adora.nu motorul,ca nu*i pasa,ci masina yes.gif
ca tu ai ales outback diesel,e treaba ta,si tocmai d-aia l-au si scos japonezii aia,sa se vanda!!de ce naiba costa impreza sti 35000+TVA noua?cine vrea,plateste!dar,nu asta e ideea,totul a pornit ca o remarca de-a mea.adica eu "imi transport" clientii-o parte din ei- cu masina.nu este om sa se urce sa nu intrebe "ce masina e asta,ce motor are,cat consuma".Cand la spun ca e de 2 litrii pe benzina,si consuma 12l raspunsul lor e "maaaamaaa,muuultt!mult de tot.pai a mea consuma...."pai e benzina?"nuuu...diesel!".asta ma deranjeaza.toti se sperie de parca le zic "E un V8 de 6.3 litrii,consuma 35L/100 in oras si 24 in afara la 120 la ora"....adica ,ma intelegi.dar in momentul in care tu imi zici ca motorina ta face si drege,normal ca ma sarit in sus.
Si crede-ma ca ma condus o groaza de masini,si ca a mea nu-i nici una.dar depinde ce vrei de la ea.unii vor geamuri electrice si incalzire la poponet,navigatie si suspensie pneumatica,altii vor 3 DVD-uri si 2 subwoofer-e in portbagaj,unii vor masini cu motoare mici,fara dotari,sa-si scoata banii,altii vor masini cu 9 locuri sa-si care 4 copii,soacra si catelul,iar unii vor masini simple,practice,rigide,puternice,care merg tare.chiar daca o sa-i doar spatele dupa 500km....e chestie de gust,si bineinteles de nevoi...la naiba! tongue.gif
iulian_1976
QUOTE (pista @ Nov 9 2009, 08:06 AM) *
Dupa informatiile mele numai motoarele aspirate de 2.0 si 2.5i au fost dotate cu sistemul Ecomatic, cele de 2.5turbo si 3.0 nu.

...da este adevarat din ce observ cel putin in Bavaria sunt 18 Subarul Forester la vanzare pe gpl si doar 2.0.

S a suparat bakero@ rolleyes.gif ...poate nu stie ca eu detin un benzinar aspirat ca si el. whistling.gif
Apoi hai sa nu exageram daca te alearga un 1.8T de la 'Haudi nu stiu cum scoti camasa nu mai spun de 1.8 tfsi ul ,nu era vorba de care pe care ci de o masina pe care reprezentantele Subaru din Germania o comercializau cu gpl din fabrica
pentru ca de ce nu consumul este un indicator important chiar si in Germania.



bakero
QUOTE (iulian_1976 @ Nov 9 2009, 11:00 PM) *
QUOTE (pista @ Nov 9 2009, 08:06 AM) *
Dupa informatiile mele numai motoarele aspirate de 2.0 si 2.5i au fost dotate cu sistemul Ecomatic, cele de 2.5turbo si 3.0 nu.

...da este adevarat din ce observ cel putin in Bavaria sunt 18 Subarul Forester la vanzare pe gpl si doar 2.0.

S a suparat bakero@ rolleyes.gif ...poate nu stie ca eu detin un benzinar aspirat ca si el. whistling.gif
Apoi hai sa nu exageram daca te alearga un 1.8T de la 'Haudi nu stiu cum scoti camasa nu mai spun de 1.8 tfsi ul ,nu era vorba de care pe care ci de o masina pe care reprezentantele Subaru din Germania o comercializau cu gpl din fabrica
pentru ca de ce nu consumul este un indicator important chiar si in Germania.


Nu m-am suparat.Si nici nu am robinet la vreo conducta de combustibil care trece prin spatele blocului.si nu-s nici un bogat sa nu-mi pese.e vorba de decenta aici.din moment ce un cielo consuma 10;/100,un 12 pentru un benzinar de 2 litrii e rezonabil.Si sa stii ac intr-o duminica ma consumat juma de rezervor pe plaja "la joaca"....impreuna cu un amic.ne-am intrecut in dracii.ne-am alergat si ne-am driftuit.si pentru ca a venit iarna,si plaja e goala,o sa facem asta des.vezi,tu nu poti s-o faci.
si apropo,la audi,singurul "breal inaltat"cu tractiune integrala e din cate stiu A6 allroad si parca a aparut si A4 allroad.excludem q5.cat costa prietene un A6 sau A4 quattro?cumpar 2 outback-uri cu banii de A6 allroad?numai zic de intretinere.subaru e pentru oameni normali.tu platesti mult mai mult ca sa mergi tare. thumbsup.gif
kroko
QUOTE (iulian_1976 @ Nov 9 2009, 08:00 PM) *
.......
pentru ca de ce nu consumul este un indicator important chiar si in Germania.

Fara suparare, dar cine urmareste consum mic isi ia diesel sau benzinara mica aspirata. Cine isi ia subaru turbat il ia sa mearga si i se rupe de consum. Instalatia de gaz pe un subaru sau orice benzinara turbo, mi se pare o foarte mare porcarie. Masina nu va mai merge in veci ca inainte, nemaivorbind de costul instalatiei care implica un piggyback care costa, setare ( care nu stiu cine o face in romania sa nu beleasca motorul ), etc..... Subaru nu e vag, ecu de subaru nu se "pacaleste" asa usor ca unul de vw sau skoda, si din cauza asta nici cei care monteaza instalatii in ro. nu se baga la subaru turbat. Se face 1.8t pe gaz fara probleme, dar asta nu inseamna nimic in cazul nostru.
pista
Si cum ti se pare pe o aspirata ? rolleyes.gif
kroko
Am avut pe o aspirata instalatie de gaz si mergea OK. Mai moale ca pe benzina, dar mergea....
Era un 323i adus din italia. Oricum am dat-o jos dupa vreo 3 luni laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.