QUOTE (G e o r g e @ Nov 8 2009, 11:48 AM)
@bakero , nu e criza , asa se vinde de greu un subaru
a mea a fost la vanzare 1 an la SH , si inainte fusese la mine vreo 6 luni .in 6 luni 2 telefoane .
cat despre mercedes, 320 e motor de 3.0 v6, in diverse variante de putere , pe c fiind 224cp / 510nm.
Merci.Am sa incerc sa ma consolez cu asta.
QUOTE (bogcot76 @ Nov 8 2009, 01:48 PM)
Inca o data, cred ca nu ma fac eu inteles prea clar: pai daca mergi multi km pe an in general si iei diesel - asta inseamna ca esti chitra sau frustrat? Nu, inseamna ca esti pragmatic si cu capul pe umeri si ca nu arunci cu banii aiurea pe geam. Aaaaa, daca vrei sa mergi de la A la B si cu senzatii tari, pentru asta platesti. Logic. Dar altfel daca doar te deplasezi zilnic pentru treburile tale de ce sa iei o masina la care se goleste rezervorul din 300 in 300 km. Tu de ce nu mergi George prin tara cu Impreza? De chitra? Nu cred. Sau mai bine zis de ce nu ai luat un AMG? Glumesc si exagerez.
Oricum discutia noastra de fapt era strict legata de comparatia 2.0 boxer diesel versus 2.0 aspirat si pe urma s-a generalizat.
Una peste alta daca vrei Subaru pentru calitati sportive nu iei BD, dar nici 2.0 benzina sau 2.5 benzina fara turbo ca sunt aceeasi fasaiala.
Benzina turbo e alta clasa.
cand,vrei tu,repet,cand vrei tu, ne intalnim si dam o tura sa vedem care merge mai tare!si faza cu zgomotele,sincer nu-mi pasa,si sincer nici nu ma deranjeaza,si chiar pot vorbi cu pasagerul din dreapta chiar si in soapta.si chiar si cu aia din spate.chiar daca am 200.si nu,nu vorbesc de S-Klasse.Vorbesc de forester.Sunt de acord ca turbo rupe si tocmai d-aia vreau si eu turbo.dar niciodata motorina ta nu va merge la fel ca benzina mea,fie ea si aspirata.
QUOTE (iulian_1976 @ Nov 8 2009, 05:24 PM)
Din afara eu vad problema asa :
1.eu personal daca o sa cumpar ceva de la Subaru este un Forester 2.5XT , l as cumpara din Germania din simplul motiv ca o mare parte sunt dotate cu instalatie de gaz din fabrica
2.singura motorizare de la Subaru sh care o sa atraga ,o sa fie inevitabil dieselul,in privinta benzinarelor de la Subaru
nu pot spune ca decat ca din cauza consumului nu o sa gasiti clienti asa usor.
In fapt nu se spune purul adevar marea parte a posesorilor o folosesc in timpul saptamanii in oras la servici,cumparaturi etc si eventual in weekend iesiri ,pe marea majoritate ii doare consumul in oras ;in fapt doar un diesel ii poate aranja, cu toate dezavantajele ca pica turbina,injectoare,ambreiaje etc.
In viitor as oscila intre un 1.8 tfsi de la Audi sau un Subaru 2.5XT dar pe gpl.
Eu unul prefer benzinarul dar unul fiabil din cateva ratiuni : merg mult extraurban,costuri de intretinere infinit mai mici ca un diesel,nu imi ,,tacane,, in cap motorul.
Insa marea majoritate a romanilor cum spuneam merg in oras,familie numeroasa,mai cari ceva una alta, in concluzie o masina buna la toate si asta conduce la un diesel.
prietene,un forester 2.5XT pe GPL e la fel de GAY ca un barbat epilat,cu tricou si pantolni mulati,conducand un fiat 500 rosu!pentru cei cu tine exista skoda octavia.pentru cei care stiu ce vor exista subaru,doar pe benzina!
QUOTE (Zetics @ Nov 8 2009, 08:30 PM)
Mda, ia sa vad ca se face acciza si la motorina egala cu cea de la benzina si mai vedem noi atunci!
Asta e o chestie pe care nu o inteleg, de ce se "protejeaza" pretul motorinei. Ma rog, nu vreau sa inteleg (transporturi/agricultura etc), insa eu in continuare vad dieselul poluand mai mult, pentru ca nu exista doar cantitatea de CO2 care intra in discutie.
Ma rog, o iau pe aratura.
Nu o iei pe aratura.Astia cand or sa ajunga sa stea pe bani multi,mult mai multi decat au acum,vor sa fie primii care vor cumpara Porsche Cayenne 3.0TDi si primii care vor face petitie la AMG sa dezvolte un motor diesel pentru noul SLS.
QUOTE (bogcot76 @ Nov 9 2009, 02:55 AM)
QUOTE (Zetics @ Nov 8 2009, 08:30 PM)
Mda, ia sa vad ca se face acciza si la motorina egala cu cea de la benzina si mai vedem noi atunci!
Asta e o chestie pe care nu o inteleg, de ce se "protejeaza" pretul motorinei. Ma rog, nu vreau sa inteleg (transporturi/agricultura etc), insa eu in continuare vad dieselul poluand mai mult, pentru ca nu exista doar cantitatea de CO2 care intra in discutie.
Ma rog, o iau pe aratura.
Problema numarul unu in lume la ora actuala cel putin "oficial" este incalzirea globala. Asta e data de emisia de CO/CO2 - deci din acest punct de vedere benzina sucks. In alta ordine de idei, in urma arderii motorinei rezulta pe langa CO2 si acele "particule" de oxizi de azot, sulf etc. Sulful s-a cam scos din motorinele euro5 (ceea ce a dus si la cresterea cheltuielilor de productie !!!), iar pentru restul exista DPF. Ma rog, acuma nu vreau sa zic ca pe teava unui diesel iese apa si CO2 doar, dar din ce am citit dieselurile noi cu DPF polueaza mai putin decat benzinele cu motoare de aceeasi cilindree. Exista chiar DPF-uri ce pot elimina pana la 100% din DPM. Problema e la dieselurile fara DPF unde iese pe teava totul.
Legat de pret - de ce e una mai scumpa decat alta - probabil ca nu e numai acciza la mijloc ci si economia de piata, mafia petrolului etc. Oricum din cate stiu eu motorina pentru transport in comun si agricultura ar trebui sa fie mult mai ieftina decat cea de la pompa.
Ba...nu-mi spuneti mie ca va pasa la vre-unu de emisiile de co2!asta e la misto.cui ii pasa?cati dintre voi v-ati uitat pe fisa unei masii si ati spus "nu,in nici un caz nu voi alege motorizarea asta!are emisiile prea mari!!!"....nu fiti ipocriti.va rog.
QUOTE (Mircea104901 @ Nov 9 2009, 11:53 AM)
Se poate pune GPL si pe 2.5XT, doar ca trebuie 2 vaporizatoare (sa faca fata debitului marit
). Simplu, eficient, economic si fara pierdere semnificativa de putere. Pierderea s-ar simti doar pe circuit.
Si daca e sa o luam pe partea eco, gpl-ul prin ardere elimina doar co2 si h2o. Fara alte particule.
Blafemie!!!!daca va prind cu asa ceva va tai cauciucurile.nu glumesc!E valabil si pentru tine,poti incerca skoda octavia 1.9TDi
QUOTE (bogcot76 @ Nov 9 2009, 08:23 PM)
Uau, ce-am ajuns sa discutam pe forumul de Club. Dar cu clubu ce mai facem vere?
pai da...normal.discutam!Ba,voi nu va dati seama ca diesel-ul e cel mai amre comprmis facut de subaru?Cine cumpara subaru acu' 5 ani bre?Cine stia.regret enorm ca nu m-am uitat si prin germania de subaru noi -cum a facut un baiat destept-sa-mi iau direct turbat!Chiar si cu aspiratul am avut emotii,pentru ca aparuse "tucsonul" si nu-l vroiam nici moca.
Eu n-am nimic personal cu voi,cumparati ce vreti,dar cand alegeti o masina documenti-va inainte,aflati istoric,cititi pe forum si dup-aia.
si inca o data te invit la o tura,unde vrei tu sa vedem care merge mai tare!