Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Individ in deriva, cauta ghid
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
hdi
QUOTE (Diesel @ May 15 2009, 11:11 AM) *
Nu e nevoie sa fii rautacios. Chiar ai talent la povestit. Poti face un topic aici http://masini.ro/forum/category/171/Vacante-si-calatorii/ in care sa ne povestesti aventurile la volan. Cu mai putina proslavire a masinii si cu mai multa placere de a conduce.


Diesel, nu sunt rautacios, de ce spui asta? Era o mica dizertatie care nu ataca pe nimeni.
Sunt bucuros atunci cand voi apreciati ceea ce scriu (ma refer la stil) si iti multumesc. Povestirile mele ar trebui privite mai relaxat (scrie si in deschidere) si realizez ca si cautatul nodului in papura este un reflex al unei mentalitati artificial construite aici cu concursul unor nume grele. Ma refer la mentalitatea ca noi, astia de ne-am luat Subaru mai ieri, credem ca masinile noastre sunt cele mai bune. Sunt aproape convins ca cea mai recenta povestire a mea inventariaza mult mai multe defecte decat calitati ale masinii. Incearca sa faci un pas in afara si priveste lucrurile cat de obiectiv reusesti. Poate vei avea o revelatie.
hdi
Acrostihul asta era scris mai demult, pe un alt forum. L-am revizuit putin.
Numele scris pe verticala nu este o proslavire a masinii ci un simplu pretext de joaca cu cuvintele.

S
amurai veghind eteric din a lor sacralitate,
Unduind in stil homeric lamele-n sange scaldate,
Batand gongul ritual, cheama spirite rebele,
Amintind de-un dans tribal, se amesteca-ntre stele.
Rostuiesc cosmice moaste in abisurile-albastre.
Undeva pe cer se naste o pleiada: sase astre!

Otravite nebuloase se reped s-o naruiasca,
Unghere nebanuite zamislesc sfada cereasca.
Titanidele eterne se trezesc din amortire,
Bat cu bratele lor ferme scuturi pline de iubire.
Aleg stele-abia nascute pavezele sa le poarte,
C(K)reaturile urate in curand sunt toate moarte!
Mircea104901
Talent e putin spus in cazul lui @hdi.
E completat si de o cultura vasta. Probabil cititul este un hobby (in afara de Subi biggrin.gif).

Oricum, felicitari @hdi! Si anunta-ne daca scrii si pe alte topicuri.
andrei5130
Sa imi spui si pe mine cand termini de compus cererea aia de inactivitate, ca ar trebuii sa ma apuc si eu de o asemanea poezie daca nu vreau sa fiu taxat cu 2200 ron taxa pentru legitimatia de club REG-COM / ANAF,

P.S. Sper sa nu ma dai in judecata pentru Plagiat...
T u d o r
QUOTE (hdi @ May 15 2009, 11:49 AM) *
Acrostihul asta era scris mai demult, pe un alt forum. L-am revizuit putin.
Numele scris pe verticala nu este o proslavire a masinii ci un simplu pretext de joaca cu cuvintele.

S
amurai veghind eteric din a lor sacralitate,
Unduind in stil homeric lamele-n sange scaldate,
Batand gongul ritual, cheama spirite rebele,
Amintind de-un dans tribal, se amesteca-ntre stele.
Rostuiesc cosmice moaste in abisurile-albastre.
Undeva pe cer se naste o pleiada: sase astre!

Otravite nebuloase se reped s-o naruiasca,
Unghere nebanuite zamislesc sfada cereasca.
Titanidele eterne se trezesc din amortire,
Bat cu bratele lor ferme scuturi pline de iubire.
Aleg stele-abia nascute pavezele sa le poarte,
C(K)reaturile urate in curand sunt toate moarte!


Bai tu esti cu capu'??? ohmy.gif Adica tu ai scris singur cu mana ta asta? Si mai pierzi vremea pe forumuri? Pune ma mana si castiga o paine cu pana, chiar ai talent. Felicitari, lasa Subaru si apuca-te sa scrii poezii. thumbsup.gif

PS: Scuze de apelativ, nu a fost cu intentie rea. smile.gif
22nst
Mi se limbă plimba în gură... nici nu pot să o citesc.

Subaru asta cred ca este un drog... banned.gif
hdi
Magulitor. Va multumesc. arigato.gif
Daca tot v-a placut, va marturisesc ca in aceeasi seara am scris 2 bucati. Adica si pe asta, care este ceva mai auto si pe care il dedic cu caldura lui Dragos:

H
exagonul panicat o priveste-atent sub lupa,
Occidentul revoltat nu-i confera nicio cupa,
Nord-atlanticii gomosi ii mai pun o taxa-n plus,
Deutschland-ul vinde gogosi dara vremea lor s-a dus.
Albionul in genunchi fabricile i le-nchina,
-----------------------------------------------
China, din acelasi trunchi, face-o copie, senina.
Iberia frematand, cheama-n ajutor prusacul,
Vikingii capul plecand, le aduc acum cu bacul.
Ienicerul mercenar, cu yeni se viseaza uns
Cizma lupta in zadar, stilul nu e de ajuns!

Daca analizati bine continutul, va dati seama de cate ori mai mult v-as fi enervat daca imi luam un Civic? Cam ce as fi putut scrie despre el? Mai ales ca ii gasesc muuuult mai putine defecte si il cred in stare sa starneasca trairi muuult mai pasionale ... laugh.gif

Hai s-o punem si la Combat ca are resurse promitatoare....
GLC120
Nu le pune pe combat e pacat de ele. Esti tare hdi !

Imi trebuie mai mult timp ca sa le citesc. Pot sa te mai intreb uneori "ce a vrut sa spuna aici poetul"?

Va dati seama ca vom putea publica si noi peste 40 de ani, posturile/ideile schimbate cu Hdi? blink.gif

AS25
QUOTE (hdi @ May 15 2009, 07:21 PM) *
Magulitor. Va multumesc. arigato.gif
Daca tot v-a placut, va marturisesc ca in aceeasi seara am scris 2 bucati. Adica si pe asta, care este ceva mai auto si pe care il dedic cu caldura lui Dragos:

H
exagonul panicat o priveste-atent sub lupa,
Occidentul revoltat nu-i confera nicio cupa,
Nord-atlanticii gomosi ii mai pun o taxa-n plus,
Deutschland-ul vinde gogosi dara vremea lor s-a dus.
Albionul in genunchi fabricile i le-nchina,
-----------------------------------------------
China, din acelasi trunchi, face-o copie, senina.
Iberia frematand, cheama-n ajutor prusacul,
Vikingii capul plecand, le aduc acum cu bacul.
Ienicerul mercenar, cu yeni se viseaza uns
Cizma lupta in zadar, stilul nu e de ajuns!

Daca analizati bine continutul, va dati seama de cate ori mai mult v-as fi enervat daca imi luam un Civic? Cam ce as fi putut scrie despre el? Mai ales ca ii gasesc muuuult mai putine defecte si il cred in stare sa starneasca trairi muuult mai pasionale ... laugh.gif

Hai s-o punem si la Combat ca are resurse promitatoare....


HDI dar cu Forester-ul nu faci nici o rima?
Ar fi pacat de o asemenea Masina!

Vorba lui Toma Caragiu nu am gasit alta rima.
hdi
QUOTE (AS25 @ May 15 2009, 11:11 PM) *
HDI dar cu Forester-ul nu faci nici o rima?
Ar fi pacat de o asemenea Masina!

Vorba lui Toma Caragiu nu am gasit alta rima.


Fac si la comanda, n-ai vazut anuntul de la Bazar? Fac si portrete pe caroserie cu aerograful. Daca vrei da-mi pm thumbsup.gif
hdi
QUOTE (GLC120 @ May 15 2009, 09:34 PM) *
Pot sa te mai intreb uneori "ce a vrut sa spuna aici poetul"?


arigato.gif Multumesc. Poti sa ma intrebi orice insa stiu sigur ca nu vei avea nevoie.
AS25
QUOTE (hdi @ May 15 2009, 10:23 PM) *
QUOTE (AS25 @ May 15 2009, 11:11 PM) *
HDI dar cu Forester-ul nu faci nici o rima?
Ar fi pacat de o asemenea Masina!

Vorba lui Toma Caragiu nu am gasit alta rima.


Fac si la comanda, n-ai vazut anuntul de la Bazar? Fac si portrete pe caroserie cu aerograful. Daca vrei da-mi pm thumbsup.gif


Tu vorbesti serios cu aerograful sau ai timp de rime? As putea fi interesat dar nu pe masina.
DRAGOS
QUOTE (hdi @ May 15 2009, 07:21 PM) *
Magulitor. Va multumesc. arigato.gif
Daca tot v-a placut, va marturisesc ca in aceeasi seara am scris 2 bucati. Adica si pe asta, care este ceva mai auto si pe care il dedic cu caldura lui Dragos:

H
exagonul panicat o priveste-atent sub lupa,
Occidentul revoltat nu-i confera nicio cupa,
Nord-atlanticii gomosi ii mai pun o taxa-n plus,
Deutschland-ul vinde gogosi dara vremea lor s-a dus.
Albionul in genunchi fabricile i le-nchina,
-----------------------------------------------
China, din acelasi trunchi, face-o copie, senina.
Iberia frematand, cheama-n ajutor prusacul,
Vikingii capul plecand, le aduc acum cu bacul.
Ienicerul mercenar, cu yeni se viseaza uns
Cizma lupta in zadar, stilul nu e de ajuns!

Daca analizati bine continutul, va dati seama de cate ori mai mult v-as fi enervat daca imi luam un Civic? Cam ce as fi putut scrie despre el? Mai ales ca ii gasesc muuuult mai putine defecte si il cred in stare sa starneasca trairi muuult mai pasionale ... laugh.gif

Hai s-o punem si la Combat ca are resurse promitatoare....


hoho.. rolleyes.gif foarte frumos!

merci! thumbsup.gif

hdi
Azi am fost in excursie cu clasa la Cheia. rolleyes.gif
Soferul autocarului a intrat pe drumul catre hotelul Cheia, la capatul caruia era un complex turistic. De acolo, am trecut pe un podet (pietonal) cu 1 tona de bagaje catre padure in cautarea unui loc de joaca. Dincolo de podet era un frumos drum cu piatra pe care se vedeau si urme de roti, asa ca dupa vreo 500m de mers pe jos m-am enervat si m-am dus sa caut intrarea pe drumul asta ca sa vin cu masina mea.
Am nimerit intrarea pe acel drum in apropiere de DN1A.
Drumul are vreo 4-5km pana la capat, terminandu-se cu un zidulet de piatra in spatele caruia se infunda in rau.
Nu este cine stie ce insa m-am bucurat ca aveam masina incaltata cu G900 drumul fiind intarit cu pietre destul de ascutite. Nu as fi reusit sa parcurg drumul asta daca nu as fi avut garda la sol a OBD-ului. In general se poate merge cu orice masina insa sunt cateva treceri care probabil ar crea probleme unor masini 100% de strada.
Am plecat de acolo pe o ploaie torentiala, pana jos fiind nevoit sa trec si prin mici mlastini create ad-hoc. AWD-ul si-a facut datoria en-fanfare. Coborarile mai abrupte (nu foarte) in tr. I sunt suficient de lente. Am si filmat cu telefonul insa din nu stiu ce motiv filmarea are doar coloana sonora coerenta, imaginea fiind o insiruire de stop-cadre lungi si enervante. O fi din cauza stergatoarelor, a stratului gros de apa de pe parbriz sau ambele-nu stiu.
Cateva poze.
andrei5130
Ce masina frumoasa ai mai HDI, aproape la fel de frumoasa ca amea !
teehee.gif teehee.gif teehee.gif
hdi
QUOTE (andrei5130 @ May 21 2009, 10:06 AM) *
Ce masina frumoasa ai mai HDI, aproape la fel de frumoasa ca amea !
teehee.gif teehee.gif teehee.gif


O prinde si cadrul natural in care e pozata. E mediul ei natural. thumbsup.gif
hdi
Nu stiu daca am mai spus insa OBD-ul meu cam este masina de week-end. Astazi a trebuit sa plec cu ea prin oras si, nefiind pornita de duminica trecuta, am observat in retrovizoare, dand cu spatele sa plec de pe loc, un fum alb care a durat vreo 3-4 sec. A mai observat cineva simptomul asta? Are vreo legatura cu faptul ca nu merge zilnic?
andrei5130
QUOTE (hdi @ May 29 2009, 02:32 PM) *
Nu stiu daca am mai spus insa OBD-ul meu cam este masina de week-end. Astazi a trebuit sa plec cu ea prin oras si, nefiind pornita de duminica trecuta, am observat in retrovizoare, dand cu spatele sa plec de pe loc, un fum alb care a durat vreo 3-4 sec. A mai observat cineva simptomul asta? Are vreo legatura cu faptul ca nu merge zilnic?

Un fum de genul asta obsefv la accelerari puternice, sau cand nu o pornesc la prima cheie din vina mea, probabil fumul este rezultatul unui debit mai mare de combustibil
hdi
Hai sa postez ceva scris cu vreo 2 luni in urma pe un alt forum. E un eseu facut atunci in graba si pe care l-am retusat un picut acum, cand l-am copiat aici, asa ca sa nu-l priviti prea critic. Sper ca imi veti ierta si faptul ca sunt complet off-topic insa ploaia asta de afara m-a derutat complet si nu reusesc sa-mi aduc aminte exact care era subiectul discutiei. blink.gif

E o dimineata rece de primavara. Stau cu ochii intredeschisi privind prin geam spre cerul cenusiu. E sambata si sunt la datorie, la fel ca in orice alta zi. Nu toti avem parte de week-enduri. As mai dormita profitand de faptul ca animalul ala trebuie sa-si faca aparitia ceva mai tarziu decat de obicei.
Visez ca sunt o pasare zburand in inaltul cerului catre o destinatie necunoscuta (niciodata nu am inteles unde se tot duc). Cred ca e placut sa zbori. Sau macar o musca insa astea de obicei o sfarsesc cam prost; nu cred ca e o idee buna.
Ma rog...stiu ca nu se poate. Dar stiu si ce se poate si nu pot sa nu ma gandesc ca mi-as dori macar jobul unuia dintre colegii mei. Nu ca ar fi mai interesante, ca doar lucram la acelasi stapan si am venit toti 3 in aceeasi zi si vad exact ce fac si ei (cam acelasi lucru) insa cel putin ei nu sunt la fel de frecati ca mine. Du-te pana jos, vino inapoi, stai asa, intoarce-te, hai du-te, vino sus si tot asa cat e ziua de lunga.
Trebuie sa recunosc insa ca atunci cand pleaca o boierim. De fapt, stam degeaba. Nici asta nu e bine ca e plictisitor insa cel putin ne odihnim.
La inceput am crezut ca am avut ghinion sa prind postul asta si m-am straduit sa demonstrez ca sunt capabil sperand ca voi ajunge cu timpul un factor de decizie. Aiurea, dupa 4 ani nu numai ca fac acelasi lucru ca si in prima zi dar nici macar nu m-am miscat din locul asta.
Pe colegii de langa mine ii trateaza ceva mai frumos, cu mai multa delicatete insa pe mine ma calca in picioare la propriu. P-asta de langa mine il munceste mai putin (am auzit ca are si ceva relatii) si chiar si atunci cand trebuie sa faca ceva il ia cu usurelul sa nu cumva sa se rupa...Mi-e sila de el; face pe sensibilul si daca il vezi ...Bleah! P-ala de dincolo in schimb il tine din scurt toata ziua. Nu-l slabeste deloc, ii da tot timpul de lucru insa cel putin ii apreciaza munca. Nu l-am vazut vreodata sa se infiga in el asa cum o face cu mine. E drept ca ala este si un pic mai firav. Si p-asta de langa mine l-a mai repezit insa numai cand e groasa, altfel PCR (Pile-Cunostinte-Relatii) functioneaza.
Eu nu-l sufar pe animal insa daca ceva ma scoate din minti la modul propriu este cand il vad cu pantofii murdari. Pentru mine poate sa fie netuns, nebarbierit, cu hainele ponosite dar cel putin sa aiba pantofii curati. Nu stiu, poate o sa ziceti ca e un fix insa pentru mine asta este unul dintre aspectele care fac diferenta.
Bee-beep!
-Baietii! Sase! Vine omu'!
Bineinteles, cu pantofii murdari....Si daca o vezi pe nevasta-sa...Mama-mama. Curatica, frumusica si stiu eu ce spun. He-he, am avut ocazia sa o surprind pe sestache si in unele pozitii mai putin ....cum sa zic...mai fara "acoperire" daca ma-ntelegi. Asa ca stiu ce spun...Gata, a intrat.
Azi ma simt norocos. Poate ca e ziua in care voi primi promovarea pe care o astept de atata timp. O fi el un animal insensibil insa e imposibil sa nu fi vazut ca sunt capabil de mult mai mult decat sa lucrez ca simpla pedala de ambreiaj!
G e o r g e
aduce foarte mult a tribeca ... si acum in varianta de motorizare 3.6 ... iei, doar 7200 eur prima de inmatriculare in romanica .
dar un 2.0T in europa n-ar aduce X( 'tu'le mama lor
AS25
QUOTE (G e o r g e @ May 31 2009, 10:17 AM) *
aduce foarte mult a tribeca ... si acum in varianta de motorizare 3.6 ... iei, doar 7200 eur prima de inmatriculare in romanica .
dar un 2.0T in europa n-ar aduce X( 'tu'le mama lor


A Tribeca nu as zice....!
andrei5130
QUOTE (AS25 @ May 31 2009, 08:49 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ May 31 2009, 10:17 AM) *
aduce foarte mult a tribeca ... si acum in varianta de motorizare 3.6 ... iei, doar 7200 eur prima de inmatriculare in romanica .
dar un 2.0T in europa n-ar aduce X( 'tu'le mama lor


A Tribeca nu as zice....!

ba da consola centrala are influente vizibile de la Tribeca ....
AS25
Da si nu, are ceva infuente la interior.
Dar mie nu-mi place cum arata. Mult mai reusit e Foresterul si Tribeca noua cu Facelift.
Este mai frumos cel care se comercializeaza acum.
Asta tine si de gusturi.
bakero
Sunt intr-o mare,MAAAAARREEEE dilema!
S-a gandit cineva,ca exploatand multe drumuri,si negre si asfaltate si prin sleauri si paduri,si pe nisip,si noroi...si peste tot am bagat masina,am rupt scutul,in mod stupid,intr-un ciot de arac de vie cazut,cand urcam un damb,pe un teren accidentat.ok.dar fratilor,sa tii pe cruise control pe A2 si sa te trezesti cu scutul rupt cum e?va spun eu...deprimant!
sambata ma intorceam de la "capitala",pe A2,am setat la 140 si mi-am aprins o tigara.calm,ma indreptam catre "home sweet home".sa nu credeti ca dormeam.pe la km 45 vad ceva alb pe carosabil,si intr-o fractiune de secunda pooooc.....am oprit,m-am uitat.scutul desprins.l-am tras si eu,ca se tinea intr-un surub,si l-am bagat in portbagaj.am lovit ceva!ce?nu stiu...nu m-am intors sa vad ca am franat usor sa nu-l sperii p-ala din spatele meu.cred ca o cutie de plastic,destul de maricica,si noroc ca am masina inalta,ca altfel loveam probabil bara fata...drept urmare,rog autoritatile care se ocupa de autostrazi sa lase si carutele,si scutere,si tractoare pe autostrada ca nu-i nici o diferenta.ce mi-e un DN ce mi*e autostrada....Romanica e frumoasa,dar cateodata devin trist,si ma consolez cu gandul ca vor veni vremuri mai bune,si ciobanu roman posesor de auto,isi va aduna gunoaiele ce-i cad din masina lui mica,ca nu cumva sa fie pus la plata unui scut,unui spoiler,unui far de auto.
si totusi,de ce ne-a gaboru care statea in parcare de vis-a-vis n-a trimis un lucrator ceva sa adune mizaeria aia,inainte de a o lovi...nuuu...ei imparteau amenzi nene...ei este sefi...
G e o r g e
ai sunat si tu la 112 sa raportezi ? smile.gif
mike.omega
Sigur nu era vreo oaie? Am un amic care a fost la un pas sa puna de o pastrama pe A2 confused.gif
hdi
QUOTE (mike.omega @ Jun 1 2009, 09:38 PM) *
Sigur nu era vreo oaie? Am un amic care a fost la un pas sa puna de o pastrama pe A2 confused.gif


36182451.gif esti criminal 36182451.gif
Diesel
Ar fi bine sa fie amuzant, dar noi ar trebui deja sa ne facem stoc de suporti de numere. Avem nevoie de unul nou cam odata la 2 luni. (noi adica toata familia)

Mike, avem stoc, da?
mike.omega
Io nu glumesc! Omul s-a intalnit cu turma de mioare intr-o curba(cat se poate numi curba) si dai si franeaza, si bietul aveo cu greu a scapat smile.gif

PS: nu mah! n-avem suporturi de numere....
andrei5130
Fi linistit, eu am luat pe a2 (cu a mic ca nu merita mare) in mijlocul noptii pe la 12 o aparatoare de tir sau basculanta, am trecut cu roata peste ea ca nu am avut unde sa o evit si nici curaj sa o iau intre roti, asta dupa ce neni de la paza autostrazii au trecut pe langa ea fara sa semnalizeze ca trec pe langa un obstacol si nu aluat-o de acolo ...


O oaie pe a2 nu ma mira dupa ce in Germania am luat o dihanie de caine pe autustrada la 160, sunt convins ca e raritate la ei da e mai grav ca nu te astepti, aici macar eram obisnuit cu fenomenu ...
hdi
QUOTE (mike.omega @ Jun 1 2009, 10:11 PM) *
Io nu glumesc!


Hai mai Mike, cum dracu sa treci peste o oaie si sa nu te prinzi.....a zis omu' clar ca nu dormea.
mike.omega
Apropo de faimoasa autostrada. Mare atentie cand circulati la orele 16-17 sau de dimineata. Eu am vazut oameni ce traversau in voie autostrada ca sa astepte un microbuz pe sensul celalalt. Erau muncitori de la o fabrica/santier din zona. Bietii oameni nu au nicio vina insa daca in oras mai poti aprecia viteza unui vehicul, pe autostrada e mai greu.
Eu am patit-o asta toamna si am trecut pe langa ei claxonand in ideea de nu face vreo gluma si sa-mi sara in fata sau mai stiu eu ce dry.gif
andrei5130
P.S. Am uitat sa zic ca :Oaia'i oaie vorba lui Calinescu ...
mike.omega
QUOTE (hdi @ Jun 1 2009, 10:22 PM) *
QUOTE (mike.omega @ Jun 1 2009, 10:11 PM) *
Io nu glumesc!


Hai mai Mike, cum dracu sa treci peste o oaie si sa nu te prinzi.....a zis omu' clar ca nu dormea.

Asa e! Si cat timp nici macar bakero nu stie peste ce a trecut, noi ne dam cu parerea cam degeaba smile.gif
Marius30562
QUOTE (mike.omega @ Jun 1 2009, 04:38 PM) *
Sigur nu era vreo oaie? Am un amic care a fost la un pas sa puna de o pastrama pe A2 confused.gif


Eu era cat-pe-ce s-o pun de-o tocanita vanatoreasca toamna trecuta, pe A1, in zona Vanatorii Mari cand m-am trezit, la 140 cu o CAPRIOARA drive.gif in fata masinii !!!!
Dimineata devreme (3-4, ca era inca intunericeala) ...
hdi
Zilele trecute am observat ca la pornirea masinii am "emanat" un mic norisor alb, timp de vreo 2 sec, dupa care a disparut. L-am observat din cauza ca batea putin vantul si l-a adus catre botul masinii. A fost pentru a 2-a oara cand am observat chestia asta, prima data nedand importanta.
M-am gandit eu ca ar putea fi legat de faptul ca in timpul saptamanii, masina cam sta degeaba, asa ca dupa ultimul episod am folosit-o zilnic iar norisorul nu a mai aprut.
I s-a mai intamplat cuiva ceva similar?
andrei5130
QUOTE (hdi @ Jun 5 2009, 11:16 AM) *
Zilele trecute am observat ca la pornirea masinii am "emanat" un mic norisor alb, timp de vreo 2 sec, dupa care a disparut. L-am observat din cauza ca batea putin vantul si l-a adus catre botul masinii. A fost pentru a 2-a oara cand am observat chestia asta, prima data nedand importanta.
M-am gandit eu ca ar putea fi legat de faptul ca in timpul saptamanii, masina cam sta degeaba, asa ca dupa ultimul episod am folosit-o zilnic iar norisorul nu a mai aprut.
I s-a mai intamplat cuiva ceva similar?

Eu am folosit masina zilnic dar ocazional am vazut si eu "norisorul", pana luni am sa merg cu Opelul ca are cam 2 luni de cand nu a mai fost plimbata (oare de ce?)cand am sa revin la Suby am sa fiu atent ... si te tin la curent ...

bakero
sunt obisnuit cu hop-urile pe a2,dar cu cutii de platic,ca in final aia era.o cutie de plastic.am dedus dupa ce am analizat scutul si masina pe dedesupt.
sunt obisnuit cu oi,carute,magari,biciclisti pe DN,dar pe a2...o sa merg mai incet ca bineinteles ca la noi la romanica nu se poate frate sa mergem linistiti.
apropo de norisori albi,si la mine se cunoaste in diminetile friguroase,dar vine de la esapament.doar cand e frig se cunoaste whistling.gif logic nu?
hdi
Domnilor, desi nu este elegant sa o spun, am dezvirginat-o si p-asta! Pe Black Pearl!
Duminica, am gasit-o zgariata pe bara fata in dreapta si atinsa usor si aripa si ornamentul din plastic al aripii. Fusese stearsa de vreun prost/proasta (nu era nimic indoit). Dupa nervii de rigoare in astfel de situatii, ofticat la maxim, dormit cu noduri (deh, persoana simtitoare!) si alte indeletniciri care sa se potriveasca cu cele intamplate, m-am prezentat luni la un birou de constatari al Allianz. Deja ma mai calmasem dupa ce am revazut "paguba". Era mai mica decat o retinusem eu la nervi. Ba chiar am fost tentat sa iau un polish si un spray si sa fac eu o tiganie locala insa mi-a trecut repede.
Am suportat cu stoicism sa se rezolve 5 dosare de dauna ale unor tipi pe care ii gasisem acolo. Dupa 3 ore a venit si randul meu. Am iesit sa facem sedinta foto.
-Subaru astea sunt mai rare, ca nu le stiu...
-Da, majoritatea celor care isi iau Subaru aleg Forester.
-Aha! Si motorul e boxer diesel.
-Da, ati auzit de el..
-Am mai citit si eu...
Concluzia: revopsit bara fata, aripa fata dreapta, ornament aripa dreapta fata.
Fiind vorba despre o reparatie care dureaza min. 2 zile, am sunat la dealerul Seat din Ploiesti care are o vopsitorie buna si mi-au promis ca mi-o fac de pe o zi pe alta.....Booon! Ceva insa ma facea sa fiu nemultumit de varianta asta. Ma gandeam ca vor incepe aia sa traga de toate cele avand in vedere ca ma cam indoiam ca mai desfacusera Subaru. Asa ca am sunat la Brasov si le-am explicat problema. Mi-au spus ca daca le duc masina astazi, maine o pot lua acasa.
-Dar daca vin la prima ora am vreo sansa sa o iau inapoi pana seara?
-Pai ar fi o mica sansa
-Va rog sa-mi spuneti precis ca pt. mine e important cum ma organizez.
-Da dom-le, e gata pana seara.
-Perfect, multumesc.
Asa ca dimineata "Hit the road Jack". N-am mai iesit de mult din casa asa devreme. Imi place aerul de dimineata. Miroase intr-un fel deosebit. La Ploiesti cu atat mai mult. Aici respiram si benzina, motorina s.a. Am mers pe DN1. A fost liber si am ajuns cam prea devreme. In doar o ora si 20 de min. Trebuie sa remarc imensa scartaiala de G900 pe curbele dintre Predeal si Timis. Absolut jenant. Mergeam si eu destul de tare insa nu prea aveau voie. De fapt stiam dar am vrut sa mai punctez inca o data.
Pe la 8.15 am dat cheile masinii. M-au primit f. frumos. Mi-au oferit o cafea, un taxi sau altceva ce as dori. Am dorit in schimb parola de acces la reteaua lor wireless pentru ca venisem pregatit cu laptopul. Mi-au dat-o, calculatorul s-a conectat la retea insa internetul nu a mers. N-au stiut sa-mi spuna de ce.
Ma rog, intre plimbari la Mall, pe la dealeri de masini, drive test cu Impreza BD si cu noul Megane 1.6 110cp, vazut un film pe laptop, a trecut ziua mea de asteptare.
La 18.30 masina mea era gata. Ca noua. Cu o exceptie: aripa dreapta nu mai are zgarieturile de caini si pisici.
Sunt foarte multumit de cum au lucrat si de cum am fost tratat. Foarte bine. Dar, stand acolo o zi intreaga, am descoperit si secretul care face sa mearga treaba bine si care ne face pe toti sa fim multumiti de ei: directorul general a stat toata ziua la receptie si in service. A raspuns la telefoane, a dat preturi, a facut programari, a stat de vorba cu clientii, a oferit discounturi. Sa nu va inchipuiti ca era singur pe acolo. Nu! Doar ca el muncea mai mult decat toti pustii aia. Remarcabil, mai ales ca la etaj erau niste birouri de director mai mare dragul! Ma inclin arigato.gif Ieri, tot el fusese cel care mi-a raspuns la telefon si cu care am tratat problema.
Am stat de vorba cu el si mi-a spus ca si el are un OBK 3.0R. Am schimbat cateva impresii despre masina si in final l-am intrebat ce upgrade-uri imi recomanda pt. masina mea si care sa nu afecteze garantia. Mi-a recomandat:
-kit xenon 1200RON; se preteaza f. bine la OBK datorita farurior cu lupa deja existente; ma gandesc serios sa fac si eu o cheltuiala d-asta
-comenzi audio pe volan 1300RON; cam mult asa ca voi incerca sa gasesc o metoda sa-mi procur singur modulul si sa merg la ei pt. montaj.
-niste boxe mai bune (aici n-am discutat de pret pt. ca sunt mai multe optiuni)
Toate operatiile se efectueaza in service-ul lor si ofera garantie.
De asemeni, am constatat ca preturile la auto noi sunt negociabile. Daca e cineva interesat de un Subaru ii recomand sa vorbeasca si la Brasov. STI-ul se negociaza incepand de la 33000EUDDP!!!.
A fost o zi obositoare insa am vrut sa va spun totusi cum mi-am petrecut-o. rolleyes.gif
LooLee
QUOTE (hdi @ Jun 16 2009, 04:53 PM) *
...Asa ca am sunat la Brasov...

Spune te rog SC-ul, adresa si numarul de telefon. Merita avute in agenda, mai ales ca mai am 1500 km pana la revizia de 15000.
andrei5130
QUOTE (LooLee @ Jun 17 2009, 12:46 AM) *
QUOTE (hdi @ Jun 16 2009, 04:53 PM) *
...Asa ca am sunat la Brasov...

Spune te rog SC-ul, adresa si numarul de telefon. Merita avute in agenda, mai ales ca mai am 1500 km pana la revizia de 15000.

Ai aici toate datele ...daca ai nevoie de ajutor spune ...
M A R I A N
Frate, asta-i testul suprem pentru cei de la Auto Kino Brasov: dupa vopsire, masina sa arate ca inainte adica: aceeasi nuanta, interiorul curat fara urme de degete murdare etc. Mare lucru ca si la noi se poate!!! Bravo lor! arigato.gif
hdi
QUOTE (LooLee @ Jun 17 2009, 12:46 AM) *
Spune te rog SC-ul, adresa si numarul de telefon. Merita avute in agenda, mai ales ca mai am 1500 km pana la revizia de 15000.


Merita sa faci un drum pana acolo. De fapt merita sa cotizezi doar acolo unde ai constatat ca merita: service, firma de asigurari, supermarket etc. Oricum, drumul pana la Brasov este agreabil.
Si inca ceva: au conventie de decontare directa cu mai toate firmele de asigurari, astfel incat nu esti nevoit sa iti vezi masina blocata in service pana la efectuarea platii. Dovada cea mai buna este cazul meu: m-am dus, mi-au reparat masina pe Casco si am plecat in aceeasi zi. Probabil plata o vor face la 30 zile sau alt termen, in functie de conventia pe care o au.
hdi
Soaricele si pisica in aceeasi cusca. Nu intrebati va rog care e soaricele si care e pisica pentru ca ajungem pe Combat.
AS25
Bravo celor de la BV. Cei din Bucuresti cam scirtie cu serviceul. Eu astept de doua luni un raspuns pozitiv din partea lor.
hdi
QUOTE (AS25 @ Jun 17 2009, 09:58 PM) *
Bravo celor de la BV. Cei din Bucuresti cam scirtie cu serviceul. Eu astept de doua luni un raspuns pozitiv din partea lor.


Sa nu uit: se pare ca la Brasov primesti masina la schimb pe perioada reparatiei, atat in garantie cat si dupa.
andrei5130
QUOTE (hdi @ Jun 17 2009, 10:05 PM) *
QUOTE (AS25 @ Jun 17 2009, 09:58 PM) *
Bravo celor de la BV. Cei din Bucuresti cam scirtie cu serviceul. Eu astept de doua luni un raspuns pozitiv din partea lor.


Sa nu uit: se pare ca la Brasov primesti masina la schimb pe perioada reparatiei, atat in garantie cat si dupa.

Daca e adevarat este un lucru bun, eu nu am intrebat, dar nu m-ar mira...
hdi
Asa cum aminteam anterior, am avut ocazia sa testez Impreza Boxer Diesel. Testul a fost prea scurt pentru a pretinde ca am inteles tot insa ma voi aventura sa-mi spun impresiile, sperand ca veti fi ingaduitori daca cumva voi gresi.

Masina e alba si e singura insa cel putin e un hatchback. Genul asta de caroserie, din fericire, este ignorat de iubitorii de masini albe. Sta cuminte in fata usii strambandu-se ofticata la STI-ul de vis-a-vis care nici n-o baga in seama. STI-ul este, firesc, blue mica insa nu despre el vorbim acum.
Aspectul este cel pe care, de acum, il stim cu totii. Nostalgicii il contesta insa adevarul este ca a reusit sa atraga atentia si altor potentiali clienti, nu numai a fanilor. In Europa, cel putin, noua abordare stilistica a reusit sa nu treaca neobservata. Poate ca asta era si scopul.
Pasesc catre masina si deschid potiera uitandu-ma dupa 2 gagici care treceau prin zona. Nu obisnuiesc sa fac asta insa am tinut neaparat sa nu vad usile cu rame ca sa nu cumva sa raman cu vreo depresie sau, Doamne fereste, sa capat vreun strabism. Oricum, nasoale. Gagicile. Data viitoare caut vreun avion sau vreo pasare.
Inchid portiera. Sunetul nu este la fel de sec si infundat ca in cazul Legacy/OBK.
Ma instalez in scaunul profilat corect, cu pretentii sport si care, in ciuda stradaniilor proiectantilor, nu reuseste sa-mi stearga din minte dulcea imbratisare feminina a scaunului din Civic. Dar nu e rau nici asta.
Judecand dupa volanul care mi se strecurase sub barba, masina fusese condusa anterior de cineva mai scund decat mine.
Cu siguranta posesorului de Subaru, duc mana catre butoanele de reglare electrica a scaunului si incep sa bajbai dupa ele mangaind plasticul neted de pe stanga scaunului. Esuand in tentativa de a merge la fix, ma uit dupa butoane si constat ca ...nu sunt. Aplic varianta B si duc mana in fata, in cautarea barei de otel pe care am avut-o la fiecare masina. De data asta gasesc din prima bara si reusesc sa-mi scot volanul dintre coaste la timp pentru a evita un junghi. Nu ma deranjeaza deloc lipsa reglajului electric. In fond e un moft pe care nu as da banii daca ar fi optional. La o masina pe care o conduc numai eu, singurul avantaj al reglajului electric este ca pozitia de condus se poate acorda la mm si nu in trepte ca in cazul reglajului mecanic. Ar mai fi si inclinarea sezutului insa si aici am ceva probleme intrucat nu m-am hotarat cum e mai bine; asa ca prefer sa ies din dubiile astea cu un clasic si sanatos reglaj mecanic.
Nici pe oglinzi electrice n-as da vreun ban. Eu le-am reglat cand am plecat cu ea noua de la concesionar si de atunci nu am mai umblat la butoane.
Sa revenim deci...Pornesc motorul din butonul Start/Stop care vine la pachet cu keyless entry. Mi se pare foarte cool sa ai buton Start/Stop insa daca nu e rosu ai pierdut jumate din farmec iar la Impreza nu e rosu....Eu fiind o fire mai obtuza si retrograda, cu keyless entry nu prea m-as impaca. Niciodata nu as avea incredere ca s-a incuiat masina si as face-o tot manual.
In fine, am reglat si oglinzile si am privit inainte prin parbriz. Priza de aer imensa la exterior este aproape invizibila de pe scaunul soferului. Au reusit sa faca asta din forma capotei insa totusi am o critica la adresa proiectantilor: daca iei vreun caine in bot, il gasesti lipit pe intercooler. La Legacy/OBK mai mult de-un iepure nu trece prin priza de aer.
Sunetul motorului ma face sa ma simt ca acasa in masina asta. Este acel sunet placut mie, de diesel insa rotund si fara sincope. Si volanul este o cunostinta mai veche.
Cuplez tr. I si pornesc fara nici cea mai mica emotie. Cursa ambreiajului si dozarea acceleratiei sunt identice cu cu cele de la OBD-ul meu astfel incat nu-mi este necesar nici macar un metru pentru acomodare. Pentru a iesi in sosea trebuie sa coboram un mic prag. Coborarea imi prevesteste ceva de care imi era teama: ca suspensia este tot prea moale pt. gustul meu. Insa nu trag o concluzie deocamdata; este prematur.
Ma integrez si eu in traficul destul de intens din Brasov avand grija sa accelerez progresiv pana cand motorul va atinge temperatura optima. Cadranele de bord nu se doresc a fi Hi Tech dar sunt OK. Totul este sa nu le compari cumva cu instrumentarul de bord al unui Civic. Nu ma pot abtine sa nu compar masina asta cu Civic-ul 2.2CTDI.
Masina se misca cu usurinta prin trafic. Opreste si porneste delicat, fara smucituri.
Mai iau "din greseala" cate un canal ca sa verific zgomotele si gradul de filtrare al suspensiilor. Incepe sa devina destul de clar ca Impreza BD nu are o suspensie sport. Desi nu este relevant, micile denivelari si canale nu produc zgomote in bordul alcatuit din plastice dure insa montate cu atentie. Masina are mai putin de 15000km iar drumul este foarte bun, asa ca este hazardat sa vorbim de lipsa greierilor.
Iesim din Brasov si incepem sa rulam pe curbele largi si rapide ce duc la Timis. Imi dau seama ca nu am prea mult timp la dispozitie, asa ca incep sa ii pun cateva intrebari mai dificile. Impreza raspunde fara ezitare la fiecare dintre ele. AWD-ul este la locul lui si isi face treaba tinand masina pe drum exact acolo unde ti-ai dori tu sa fie. Puntea spate insista sa-mi tot spuna ca e si ea tot o punte motoare si ca nu e cu nimic ma prejos decat cea din fata.
Motorul impinge Impreza cu mai multa usurinta decat o face cu OBD-ul insa nu in mod dramatic. Diferenta majora consta in forma caroseriei si a garzii la sol care la Impreza sunt mult mai potrivite cu un condus alert. Jocul curbelor largi si al AWD-ului ma prinde din ce in ce mai tare si descopar ca Impreza BD chiar este o masina distractiva. Tinuta de drum este excelenta desi personal as fi sacrificat putin confortul si as fi montat una foarte putin mai dura. Oricum, chiar si asa, suspensia Imprezei este foarte departe de cea de caleasca a OBD-ului.
Gasesc si punctele comune cu OBD, acea dinamica cu care m-am obisnuit si care este posibil sa fie un fel de Subaru Trade Mark.
Ruland intr-un regim cu care multi n-ar fi de loc de acord, ma trezesc, la iesirea dintr-o curba, fata in fata (la 100-150m) cu un BMW care era in plina depasire pe linia continua, inainte de intrarea in curba din care ieseam eu. Am franat destul de violent iar apoi am scos masina cu rotile din dreapta afara de pe drum. BMW-ul a trecut printre noi fara a schita nici macar un gest de regret, fara macar sa fi incercat sa reintre pe banda lui franand sau accelerand. Cred ca a uitat si sa-si ceara scuze si ceva ma face sa cred ca e posibil sa ne fi si injurat. De fapt nici nu avea de ce sa multumeasca ca doar ne-am ferit pe noi, nu pe el. Probabil ca pe asta se bazeaza atunci cand depaseste in curbe. In mod straniu, nu m-a mirat deloc sa gasesc un BMW depasind in curba. Ma astept la asa ceva si nu ma mai enervez de mult. Evenimentul asta mi-a dat ocazia sa constat ca Impreza BD are frane muuult mai eficient decat OBD. Sau poate ca sunt la fel si e e doar diferenta de mase...
Trebuie sa fiu onest: Impreza BD este o masina moderna, distractiva, motorizata corespunzator, cu un sistem AWD performant dar care insa are prestatii dinamice pe hartie putin mai bune decat OBD si aproape identice cu cele ale unui Legacy BD care, in schimb, ofera spatiu mai generos si usi fara rame rolleyes.gif .
Pus in situatia de a-mi comanda o Impreza BD m-as intreba la modul serios: de ce nu Legacy BD? Dilema asta va lua sfarsit odata cu intrarea pe piata a noului Legacy care va veni si cu raspunsul. De ce Impreza si nu Legacy? Pentru ca e mai ieftina. Deocamdata insa cele doua se pot cumpara la preturi aproape identice.
Si ar mai fi un raspuns la care eu nu ma gandisem insa pe care mi l-a sugerat un coleg (stie el cine) intr-o discutie mai veche: ca sa nu creada lumea ca i-am furat masina lui tata rolleyes.gif
DRAGOS
ihi, super thumbsup.gif , in stilul caracteristic! thumbsup.gif

eu as lua fara sa ma gandesc legacy, in loc de impreza, la aceiasi bani. Dealtfel, daca ne ies calculele si criza nu-si face aparitia si-n bugetul nostru, e posibil chiar sa mai imprumut uneori de la taicamiu un legacy BD biggrin.gif Pentru asta e totusi nevoie de inca o promotie d-aia cum ai prins tu!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.