Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Individ in deriva, cauta ghid
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
GLC120
Stai linistit si nu pune la suflet. Azi am petrecut toata ziua in fata calculatorului. Obligat.

E chestie de gust aici, eu am incredere in producatorii astia si nu sunt adeptul modificarilor. Cred ca daca erau eficiente le faceau ei la fabrica. Costa de 10-20 de ori mai putin.

Acolo insinuau ca masinile japoneze sunt un kkt in general si trebuie sa faci modificari multiple ca sa le scoti la liman.

Sa stii ca nu e usor sa raspunzi politicos la toate minunile de acolo. M-am amuzat la filmul cu buburuza rolleyes.gif
hdi
QUOTE (GLC120 @ Mar 5 2009, 08:39 PM) *
M-am amuzat la filmul cu buburuza rolleyes.gif


Stai nitel ca-ti pregatesc acum un film....


PS
Pt. bara aia stabilizatore, doar Marian stie ce a vrut sa zica...
M A R I A N
Mai, eu n-am inteles nimic din posturile anterioare referitoare la bara stabilizatoare, cu atat mai putin postul 200 (nici linkul nu merge).
hdi
QUOTE (M A R I A N @ Mar 5 2009, 08:54 PM) *
Mai, eu n-am inteles nimic din posturile anterioare referitoare la bara stabilizatoare, cu atat mai putin postul 200 (nici linkul nu merge).


Marian, nu-ti pierde timpul.
Sunt d'astia care n-au ce face decat sa ma citeze in mod trunchiat pentru a crea impresii false si inca vreo 10 aplaudaci se reped cu peria pe sursa. De ce? Nu ma intereseaza sa stiu.
Am adus in discutie subiectul doar pt. ca GLC a fost atacat pt. cat de caraghisi sunt japonezii lui (adica eu) invocandu-se citatul din mine postat de unu' dintre aia (luat de aici si postat la Combat wacko.gif )
iulian_1976
QUOTE (hdi @ Mar 5 2009, 11:31 AM) *
QUOTE (iulian_1976 @ Mar 5 2009, 04:01 AM) *
.... poate intalnesti un ,,ambitios,, cu un Audi Allroad Quattro sau macar cu un A4 Quattro rolleyes.gif
Interesante ar fi atunci senzatiile thumbsup.gif

Ma tu vrei sa ma provoci... De ce Audi? Mai bine un M3 sau chiar un Porsche, de ce nu?
Na, ca nu ti-am raspuns! confused.gif


rolleyes.gif ...am incercat o comparatie echivalenta Subaru Obk cu Audi Allroad macar un Audi A4 quattro .
vechiul model Allroad 2.5, 180 cp .

Uite ce frumos le sta impreuna thumbsup.gif
hdi
QUOTE (iulian_1976 @ Mar 5 2009, 09:30 PM) *
QUOTE (hdi @ Mar 5 2009, 11:31 AM) *
QUOTE (iulian_1976 @ Mar 5 2009, 04:01 AM) *
.... poate intalnesti un ,,ambitios,, cu un Audi Allroad Quattro sau macar cu un A4 Quattro rolleyes.gif
Interesante ar fi atunci senzatiile thumbsup.gif

Ma tu vrei sa ma provoci... De ce Audi? Mai bine un M3 sau chiar un Porsche, de ce nu?
Na, ca nu ti-am raspuns! confused.gif


rolleyes.gif ...am incercat o comparatie echivalenta Subaru Obk cu Audi Allroad macar un Audi A4 quattro .
vechiul model Allroad 2.5, 180 cp .

Uite ce frumos le sta impreuna thumbsup.gif



Cautam un emoticon d-ala cu aplauze!!!! dar n-avem....(Mike ne ajuti data viitoare?)
That's the right spirit! drunk.gif
M A R I A N
QUOTE (hdi @ Mar 5 2009, 04:21 PM) *
QUOTE (M A R I A N @ Mar 5 2009, 08:54 PM) *
Mai, eu n-am inteles nimic din posturile anterioare referitoare la bara stabilizatoare, cu atat mai putin postul 200 (nici linkul nu merge).


Marian, nu-ti pierde timpul.
Sunt d'astia care n-au ce face decat sa ma citeze in mod trunchiat pentru a crea impresii false si inca vreo 10 aplaudaci se reped cu peria pe sursa. De ce? Nu ma intereseaza sa stiu.
Am adus in discutie subiectul doar pt. ca GLC a fost atacat pt. cat de caraghisi sunt japonezii lui (adica eu) invocandu-se citatul din mine postat de unu' dintre aia (luat de aici si postat la Combat wacko.gif )


Eu propun ca discutiile de la combat zone sa ramana acolo.
Deja sunt paruieli consacrate in aria aceea si argumentele partilor sunt spuse mai direct.
hdi
QUOTE (hdi @ Feb 26 2009, 12:03 AM) *
QUOTE (mike.omega @ Feb 25 2009, 11:53 PM) *
Pisicile in afara de urme de labe si eventual par, nu lasa nimic smile.gif Daca le sperii atunci s-ar putea sa-si scoata si ghearele rolleyes.gif


Hai sa-ti povestesc, atunci.
Intr-o zi am gasit capota de la 307 zgariata de numa-numa. Am fost convins ca m-au facut niste copii care se joaca prin parcare pana cand....intr-o zi am vazut urmatoarea scena: o pisica statea pe capota masini mele, lasand urme de labute si par si 2 caini latrau cu spume la ea stand pe labele din spate si cu labele din fata incercand sa ajunga la ea si lasand urme adanci de ghierute. angry.gif
Imi plac foarte mult cainii si pisicile.....dar numai atunci cand au si stapan.


devil.gif drag.gif mad.gif dupa zgarieturile profunde pe care la am pe capota motorului, a avut loc o scena similara pe Subi. Daca le-as putea vedea agonizand, le-as hrani cu otrava din belsug! Dar nu pot, pacat....
hdi
Ati primit si voi asa ceva? Eu da rolleyes.gif . Si am tot raspuns .... laugh.gif
Un inceput bun.


Stimate Domnule SFHGshsbdfager,

Numele meu este fdgfhjfghj si lucrez in cadrul departamentului de Marketing al Subaru Motors Trading.

Pentru fiecare masina livrata organizam un sondaj pentru a afla opinia clientilor Subaru despre intregul proces de vanzare.
Este o buna ocazie sa aflam care sunt minusurile noastre si ce putem face pentru a ne imbunatati serviciile.

In acest sens, va rugam sa accesati formularul nostru online si sa raspundeti la cateva scurte intrebari. Va rugam sa dati clik

Va multumim pentru increderea dumneavoastra si pentru sprijinul acordat in aceasta campanie.


O zi buna,

xjffjfjfjkfj
Marketing Assistant
GLC120
Da. Le-am raspuns politicos... relativ
hdi
Ma'nerveaza rau stergatoarele. Pe langa faptul ca sunt de Dacie, cel de la sofer nu atinge parbrizul pe o portiune de vreo 10-12 cm la varf (acolo unde apasarea este mai mica)
Nu inteleg ce ii face pe astia sa mai puna asa ceva pe masini din "zilele noastre". Am sunat la Bosch sa intreb daca au ceva in gama lor sa se potriveasca la Subaru Outback si guess what: Noooooo, da' treceti pe la noi ca poate gasim ceva sa se potriveasca cat de cat. Cat de cat!
Voi cum faceti? Pentru mine e greu mai ales dupa ce ma dau jos din 307....
G e o r g e
QUOTE (hdi @ Mar 16 2009, 04:44 PM) *
Ma'nerveaza rau stergatoarele. Pe langa faptul ca sunt de Dacie, cel de la sofer nu atinge parbrizul pe o portiune de vreo 10-12 cm la varf (acolo unde apasarea este mai mica)
Nu inteleg ce ii face pe astia sa mai puna asa ceva pe masini din "zilele noastre". Am sunat la Bosch sa intreb daca au ceva in gama lor sa se potriveasca la Subaru Outback si guess what: Noooooo, da' treceti pe la noi ca poate gasim ceva sa se potriveasca cat de cat. Cat de cat!
Voi cum faceti? Pentru mine e greu mai ales dupa ce ma dau jos din 307....

bosch aero ... aveam eu pe legacy smile.gif nu mai stiu dimensiunile , m-am dus la radacini in service si am zis vreau d'astea , ce aveti si le-au si montat smile.gif
Valentin35722
QUOTE (hdi @ Mar 5 2009, 03:43 PM) *
...Cautam un emoticon d-ala cu aplauze!!!!...



subidriver
QUOTE (hdi @ Mar 16 2009, 12:44 PM) *
Ma'nerveaza rau stergatoarele. Pe langa faptul ca sunt de Dacie, cel de la sofer nu atinge parbrizul pe o portiune de vreo 10-12 cm la varf (acolo unde apasarea este mai mica)
Nu inteleg ce ii face pe astia sa mai puna asa ceva pe masini din "zilele noastre". Am sunat la Bosch sa intreb daca au ceva in gama lor sa se potriveasca la Subaru Outback si guess what: Noooooo, da' treceti pe la noi ca poate gasim ceva sa se potriveasca cat de cat. Cat de cat!
Voi cum faceti? Pentru mine e greu mai ales dupa ce ma dau jos din 307....


Am luat eu din Italia de la o reprezentanta Subaru un model AeroBlades si cand l-am montat am vazut ca scrie pe lamele Bosch. Deci gasesti sigur si in comert la noi, totul e sa stii ce dimensiuni sa cauti.
hdi
Merci.
Asa este, exista stergatoare Bosch Aerotwin pt Subaru Legacy/Outback.
Cu ocazia asta am descoperit ceva util: daca cineva are nevoie de componente Bosch, poate consuta catalogul la http://ecat-online.bosch.de/toc/ro/0000Zi0...ndexFramesetJsp
hdi
QUOTE (Valentin35722 @ Mar 22 2009, 10:40 AM) *
QUOTE (hdi @ Mar 5 2009, 03:43 PM) *
...Cautam un emoticon d-ala cu aplauze!!!!...






Vali, nu m-asteptam din partea ta la o pereche de palme... laugh.gif
Merci! thumbsup.gif
Valentin35722
36182451.gif
hdi
Colegii cu OBK,
Spuneti-mi si mie va rog la ce folosesc buzunarele alea de pe portiere ca eu orice lucru am incercat sa pun in ele nu a incaput. Pana la urma am pus o laveta din microfibra....
Am incercat sa pun o carte dar nici macar aia nu a incaput pt. ca spatiul dintre buzunar si manerul portierei este prea mic.
Citeam prin review-uri despre "abundenta spatiilor de depozitare" si alte expresii similare. De unde dracu? Torpedoul e prea mic ca sa pui ceva in afara de hartii, buzunarele portierelor sunt inutilizabile si alte spatii nu prea gasesc. Telefonul il tin intr-un put d-ala pt. sticle (sau pahare) ; gasesc oricum gaurile alea inutile si ridicol de mari.
Mai este cotiera in care nu incape o mapa cu CD-uri.
Ma simt ca in casa celor 7 pitici. Doar ochelarii sunt mai mici decat compartimentul dedicat...
In alta ordine de idei, da, motorul boxer diesel ramane cel mai bun la clasa 2l thumbsup.gif
GLC120
In buzunarul de la usa incap o multime de lucruri, harti, CD-uri, hands free, incarcator pentru telefon, carpe....

Ochelarii mei sunt prea mari (curbati) unsure.gif trebuie sa-i pun in spatiul acoperit unde ar veni navigatia. Acolo sta foarte bine si telefonul.

Cele doua suporturi de pahar/sticla mi se par foarte utile incape tot ce misca in ele (gunoi, telefon, creioane, servetele....)

hdi
Mare lucru dom'ne si diversitatea asta... Stiau ei europenii astia.
Eu la navigatie nu pun telefonul ca nu-l aud iar daca las clapanaua deschisa imi bate soarele in LCD-ul CB si nu mai pot citi parametrii de navigatie blink.gif
Vezi tu, eu am probleme pe care pun pariu ca tu nu le ai: nu suport sa aud niciun zgomot in masina. Daca ar fi sa bag incarcatorul in buzunarul de pe usa atunci ar trebui sa-l infasor intr-o carpa ca sa nu-l aud la curbe. La fel si cu CD-urile sau orice alt obiect dur. smile.gif Fiecare cu fixurile lui....

GLC, tie ce nu-ti place la Outback? Trebuie sa fie ceva.
Aceeasi invitatie si pentru ceilalti.
GLC120
Cele 5 viteze, preferam 6 clar, desi masina va pierde in agresivitate.... Chestie de gust.

Sincer nici fara rame nu ma simt prea bine, pe autostrada in dreapta mi s-a parut ca era un zgomot de la aer (aici sunt ca tine) am deschis putin geamul apoi l-am inchis mi s-a parut ca a disparut... nu era bine inchis??

Nu imi place nici spatiul pentru picioarele pasagerilor din spate sub scaunele din fata, prea mic pe inaltime. In dreapta nici nu poti ridica scaunul. Si nici regajul axial al volanului, care daca te asezi mai relaxat pe spate nu mai ajunge la mainile tale (sau viceversa unsure.gif ).

Mi s-a parut si ca farurile bat cam jos, distanta prea mica la viteze mari.

Sunt prea indulgent cand imi laud masina? Altfel totul functioneaza perfect, am zambetul intact.
hdi
QUOTE (GLC120 @ Mar 25 2009, 10:32 PM) *
Sunt prea indulgent cand imi laud masina? Altfel totul functioneaza perfect, am zambetul intact.


Deloc. Si eu sunt carcotas dar maine daca ar fi sa-mi iau masina noua, tot pe-asta as lua-o. Chiar cu bani mai multi.
pista
CITAT(hdi @ Mar 25 2009, 08:14 PM) *
GLC, tie ce nu-ti place la Outback? Trebuie sa fie ceva.
Aceeasi invitatie si pentru ceilalti.

Nu-mi place:
- motor 2.5i cultivat, dar insuficient de puternic (era bine 190-200CP)
- frane sub nivelul general al masinii
- schimbator de viteza greoi (agata)
- anvelope stoc Yokohama Geolandar G900
- sezut scaun sofer prea scurt
- spatiile de depozitare interioare minuscule pt. un crossover
- lipsa comenzi audio pe volan
- locas interior pentru inchidere hayon numai pe partea dreapta (chiar si la Polo e pe ambele parti)
- un singur suport de pahar/sticla in fata (din cauza manetei reductorului)
- spatiul acoperit (locul navigatiei) se incalzeste foarte mult, nu pot tine telefonul acolo

Mai sunt si altele,dar acestea ma deranjeaza zilnic...

M A R I A N
De acord cu Pista (cu exceptia franelor), inclusiv in cazul motorului, chiar daca al meu e diesel.
In privinta spatiilor de depozitare, pentru mine e si mai naspa pentru ca merg zilnic cu o Toyota Yaris care e campioana la organizarea spatiului.
Pentru drumurile cu Outback, eu cumpar cutii (doze) de bautura pe care le pun in suporturile din fata.
Spatiul din usi e jenant, intr-adevar...DAR, e totusi o masina de conceptie 2001-2002, chiar daca are facelift.
Pentru mine, care am copil, o mare problema este lipsa climatizarii pentru locurile din spate...Pana si Impreza generatia anterioara are asa ceva... confused.gif
Materialele din interior sunt totusi super.
La 22000 DDP nu le poti avea totusi pe toate... smile.gif
pista
Nu am avut probleme concrete cu frane, dar Mondeo parca decelera mai bine. Sigur ca totul e subiectiv si nu e masurat.
Cu 120d nu pot compara, tractorasul are frane de exceptie.
Lipsa climatizarii dupa experienta mea nu e chiar asa grav ca lipsa incalzirii pe timp de iarna pentru bancheta. Noi avem doi copii. Vara trecuta am facut cca. 3000km dus-intors in Croatia. Climatizarea se poate regla destul de bine, daca era si in spate sigur ca ar fost mult mai bine.
Pe timp de iarna aerul cald incalzeste mai tarziu partea din spate si scaunele de copii n-au incalzire teehee.gif. Ca sa nu fiu nevoit sa opresc pe drum si sa mai dau jos din hainele copiilor, pornesc motorul cu cateva minute mai devreme ca habitaclul sa fie deja cald.
hdi
Despre frane am citit ca au fost upgradate la diesel. Ca sa fiu sincer, m-am c..at de vreo 2 ori pe mine ca nu se mai oprea masina. 307-le ingheata pe langa OBD. Cum or fi la Pista, atunci? Sunt curios cu niste gume de vara cum se prezinta situatia.
Climatizarea pt. spate exista sub forma a cate 2 ajutaje sub fiecare scaun fata ca la orice masina fara mari pretentii. Multumim pe aceasta cale lui GLC care s-a lungit pe sub scaune pentru a ne aduce acesta veste teehee.gif Oricum, trebuie sa asteptam vara ca sa vedem cum face fata climatizarea in spate. Si eu am pasagerul principal in spate.
In privinta banchetei spate inclazite, exista niste panarame cu rezistente electrice pe care le poti pune pe bancheta. Eu nu consider ca e asa de important. La drumuri lungi masina e calda iar la drumuri scurte esti oricum imbracat gros. Nici nu trebuie cocolositi asa ca pe urma racesc din orice.
GLC120
Franele probabil au fost si mai upgradate la MY2009 rolleyes.gif

Voi cam la cati km schimbati placutele de frana?

Cand pui frana brusca la 150km/h se poate deseori sa constati ca pneurile, franele, masina... nu sunt la inaltimea asteptarilor tale...
pista
Masina mea dupa 47.000km e placutele de frana originale.
hdi
La 307, dupa 35000km, palcutele fata erau consumate in proportie de 1/2 iar cele de pe spate doar 1/3.
G e o r g e
la legacy le sschimbam la fiecare revizie , adica la fiecare 10 000 km ... whistling.gif
GLC120
Avantaj noi.... adica cei care facem distributia inainte sa schimbam placutele de frana.... rolleyes.gif

S-ar putea cuantifica ceva de aici, cand incepi sa schimbi placutele sub 15000 km e clar ca valoarea ta de pilot depaseste calitatea masinii si trebuie sa schimbi producatorul cu unul mai de lux. Indiferent cat costa, e vorba de pasiune aici si de riscul sa iti irosesti talentul cu o masina necorespunzatoare.

hdi
Nu le poti avea pe toate.
Unii stiu sa plece de pe loc, altii stiu sa se opreasca. thumbsup.gif
GLC120
Corect!

Ieri a condus si sotia vreo 150 km. Prima oara intaiasi data cu Outback. Incepand prin oras, bara la bara, panta.. tot tacamul. Nu i s-a oprit motorul decat o data la plecarea de pe loc. Deci ma indoiesc ca masina are vreo problema, numai chestie de obisnuinta, cursa scurta a ambreiajului si treapta a doua cu raport la jumatate fata de 1-a.
hdi
QUOTE (GLC120 @ Mar 26 2009, 03:23 PM) *
Ieri a condus si sotia vreo 150 km. Prima oara intaiasi data cu Outback. Incepand prin oras, bara la bara, panta.. tot tacamul. Nu i s-a oprit motorul decat o data la plecarea de pe loc. Deci ma indoiesc ca masina are vreo problema, numai chestie de obisnuinta, cursa scurta a ambreiajului si treapta a doua cu raport la jumatate fata de 1-a.


N-ai rezolvat inca problema cu plecatul de pe loc....ai incercat sa pleci fara sa accelerezi deloc?
Imi afisez (din nou) ignoranta si intreb: ce vrei sa spui cu "treapta a doua cu raport la jumatate fata de 1-a"? Si ce daca? Adica e de bine sau de rau? laugh.gif Cum ti-ar fi placut sa fie?
Incet-incet ia sa vezi cum inteleg.....
andrei5130
eu conduc masina in fiecare zi si va zic sincer ca deja am inceput sa ma gandesc la un motor mai puternic, cu franele si eu am o mare problema, daca schimb masinile chiar si pentru o zi, cand trec de pe OBKd pe Opel am impresia ca masina uita sa opreasca, drept pentru care am fost cu ea in service ca i-sau terminat placutele unde am constat cu stupaore ce sunt 1/2 dupa care am aerisit conductele si lafel stupaore, urcat inapoi pe OBKd am dat cun nasu de volan fara nici un pic de mila...

comparativ cu BMW si cu Toyo franele sunt putin mai slabe dar se poate rezolva daca apesi mai tare pe pedala, probabil ca daca pui niste gume mai bune si placute pe masura se va vedea diferenta ...

buzunarele din usi puteau fi prevazute cu spatii pentru doze dar nu sunt cu cd am rezolvat daca le lasi in carcasaai sa constati ca intra la mai marele fix in cotiera si nici nu zdrangane in torpedou eu nu am acces pentruca e rezervat tongue.gif, ochelarii intra perfect in spatiul destinat, GPS-ul intra si el ca turnat in spatiul navigatorului si peste el intra telefonul pe care nici eu nu il aud cand suna asa ca de cele mai multe ori sta in gaurile minune dupa ce dispare una din canile de cafea (dupa ce o las pe sotie la munca) in spate va zic sincer ca pentru moment nu ma intereseaza cum se sta cei mai importanti pasageri la mine nu au venit inca dar sunt convins ca in primi 3 ani nu au sa simta o asa mare nevoie de spatiu iar in rest cei cu picoarele lungi in spatele sotiei (cui nu ii convine sa nu se suie)...

climatizareaisi face cu succes treaba, se putea si mai bine dar e ok

imitatia asta de piele (asa zisa piele ecologica) este foarte sensibila am deusit sa zgarii volanul cu verigheta in conditiile in care nu are nici un colt, pietricica sau alte modele,buretele de pe cotiera de la usa soferului sa tasat si nu arata foarte bine

ma scoate din sarite mirosul de ferodou de la ambreaj atunci cand urc o bordura mai inalta si trebuie sa o pacalesc din ambreaj, diferentialul de tip deschis de pe spate a reusit sa ma dezamageasca cu succes totul e ok atata timp cat masina e in miscare daca ai oprit e jale mai ales daca esti in mijlocul unei balti de noroi cu cauciucurile din dotare (recunosc ca a iesit singura nu a fost nevoie sa o tractez)

tot legat de ambreaj: cand schimb din treapta 1 in 2 are neste hacuri urate lucru care ma obliga sa ii dau drumu mai usor ambreajului in timp ce accelerez si ma scoate din minti gandul ca se mananca ambreajul

sa mergem la caroserie - daca nu poti sainchizi haionul bine si face numai primu clic mai bine nu il mai inchide de loc vibreaza masina ca atunci cand ai noroi pe jante

scutul de plastic e de 2 lei daca dai mai tare cu botu de lamant sau de vre un damb e bine sa opresti si sa te uiti daca nu cumva il tarai pe jos, la fel si cu aparatotile de la proiectoate am reusit sa le dau jos pe toate noroc ca am sesizat la timp problema de fiecare data aparatoare din aripa (cea de plastic) daca insista baieti la spalatorie mai tare cu jetu de apa trebuie sa o repun pe pozitie ca se depoaseaza


acestea find spuse ma declar multumit de masina si de minunatul ei motor pa sare vreau sa il "siliconez"



p.s. de fiecare data cand am impresia ca motorul nu suficient de puternic la obk merg o zi cu astra si imi trece
andrei5130
va rog puneti voi virgulele unde trbuie si faceti corecturile in gand nu cu voce tare tongue.gif
GLC120
QUOTE (hdi @ Mar 26 2009, 07:46 PM) *
Imi afisez (din nou) ignoranta si intreb: ce vrei sa spui cu "treapta a doua cu raport la jumatate fata de 1-a"? Si ce daca? Adica e de bine sau de rau? laugh.gif Cum ti-ar fi placut sa fie?
Incet-incet ia sa vezi cum inteleg.....


Nu sunt sigur ca e ceva ciudat dar mi s-a parut mare diferenta intre raportul de 1.75 in a 2-a fata de 3.45 in a 1-a. Diferenta de la simplu la dublu adica turatia scade la jumatate cand schimbi a 2-a.

Vad ca la Impreza Diesel pe cutia cu 6 viteze sunt aceleasi rapoarte. Probabil este OK, trebuie sa te obisnuiesti sa nu schimbi a 2-a imediat ce pleci de pe loc.

Mi-ar fi placut sa am 6 viteze si sa merg pe autostrada la 2000 rpm.
hdi
QUOTE (GLC120 @ Mar 27 2009, 09:44 AM) *
Nu sunt sigur ca e ceva ciudat dar mi s-a parut mare diferenta intre raportul de 1.75 in a 2-a fata de 3.45 in a 1-a. Diferenta de la simplu la dublu adica turatia scade la jumatate cand schimbi a 2-a.

Vad ca la Impreza Diesel pe cutia cu 6 viteze sunt aceleasi rapoarte. Probabil este OK, trebuie sa te obisnuiesti sa nu schimbi a 2-a imediat ce pleci de pe loc.

Mi-ar fi placut sa am 6 viteze si sa merg pe autostrada la 2000 rpm.


Parca difera raportul doar la a 3-a (stiu ca m-am uitat si eu acum cateva zile). Iar a 6-a e o treapta adaugata deci nu cred ca i-ar face rau. Adica ma gandesc eu ca daca vrei sa schimbi, bine, daca nu stai cu a 5-a. Oricum, cred ca vit max o atingi mai greu cu a 6-a decat cu a 5-a. Asa ca trebuie sa fiu onest si sa spun ca noua cutie era de preferat, desi eu personal ma indoiesc ca as fi folosit ultima treapta.
Am inteles acum si ce ziceai despre rapoartele la 1 si 2. Ai tras concluzia corecta: nu schimbi ca la TDI, imediat ce ai miscat masina. Eu nu am mers cu 1.4HDI insa la 1.6 tot cam asa e. Se pare ca trecerea de la 1.6HDI la boxer diesel este cea mai de succes avand in vedere ca eu m-am inteles bine cu motorul asta inca de la primul drive test.

Azi am mers cu a 2-a la 4000rpm. Stii ce viteza aveam? 75 km/h (la ochi). Stii ce inseamna asta? Ca te pricepi dom'le! thumbsup.gif
Voi verifica cu timpul si celelalte trepte, asa pt. mine ( teehee.gif ) , asta in cazul in care nu mi-o ia Andrei inainte sau altcineva.
GLC120
Multumesc, multumesc... rolleyes.gif

Observatia ta e interesanta, ai dreptate, cutia cu 6 viteze are numai treapta a 3-a modificata nesemnificativ 1.06 fata de 1.09 iar cea de a 6-a este adaugata.

La Forester difera raportul final 4.444 fata de 3.900 (la Outback, Impreza) ceea ce il face probabil mai simpatic pentru offroad, adica la viteze mici.

La alti producatori nu stiu unde poti gasi (usor unsure.gif? ) rapoartele cutiei, cum apare la Subaru pe site. Uite ca am gasit si un avantaj al SMT.
pista
2.5i in a 5-a la 2000rpm are 80kmph, la 4000rpm 160kmph, la 5000rpm 200kmph (verificate de mine hdi thumbsup.gif).
Teoretic la 6000rpm ar trebui sa aiba 240kmph devil.gif, dar motorul e prea slab verymad.gif ...
hdi
QUOTE (pista @ Mar 27 2009, 11:51 PM) *
2.5i in a 5-a la 2000rpm are 80kmph, la 4000rpm 160kmph, la 5000rpm 200kmph (verificate de mine hdi thumbsup.gif ).
Teoretic la 6000rpm ar trebui sa aiba 240kmph devil.gif , dar motorul e prea slab verymad.gif ...


Sa inteleg ca nu poti sa o faci sa urce la 6000 intr-a 5-a.... Tin si eu minte senzatia de neputinta pe care o aveam cand urcam un deal si cand acul turometrului ramanea jos indiferent cat apasam eu pedala.
hdi
Ce are deosebit frana de mana de la Outback? Dupa ce trag maneta, roata se mai invarte un grad-doua si abia apoi se blocheaza. La 307 trag maneta si acolo ingheata. Ca sa nu spun ca la Subby nu tine bine decat daca tragi tare de ea. O fi in regula sau mai trebuie stransa?
hdi
Astazi Suby a trecut testul pe care nu l-am facut inainte sa cumpar masina: bicicleta fetitei mele incape la fix in portbagaj fara a fi nevoie sa rabatez bancheta sau alte manevreve necesare la 307. Bicicleta este de 16" in cazul in care mai are cineva probleme d-astea. thumbsup.gif
hdi
Am inceput coabitarea mea cu Subby Sama cu o idee clara si precisa: nu suport breakurile! Am reusit sa trec peste asta contabilizand foarte multe avantaje de ordin practic ale unui break inalt in fata SUV-ului sau a berlinei.
In ciuda celor spuse anterior, m-am surprins in ultimul timp intorcand capul dupa breakuri. Dupa femei nu intorc capul inca. Probabil ca in cativa ani se va intampla si asta insa pana atunci imi fura ochii breakurile. Absolut incredibil. Totul a culminat in seara asta, cand uitandu-ma la Subby, am tras o concluzie halucinanta pentru mine: Outback este o masina frumoasa iar a mea este chiar mai frumoasa. Si ca sa fiu de-a dreptul exagerat, nu m-am putut opri sa observ ca Outback este unul dintre cele mai frumoase breakuri. Vorbesc aici despre cum vad eu problema, fiind exclus ca eu sa mai pot exprima un punct de vedere obiectiv asa ca priviti cu ingaduinta punctul meu de vedere.
Am tinut sa va spun si voua. rolleyes.gif
GLC120
Cred ca e un fenomen normal. Dupa ce cumperi o masina ea devine brusc mai frumoasa, foarte frumoasa, cea mai frumoasa...

Totusi la Outback am gasit si un argument mai "obiectiv". Gura de admisie din capota face toti banii!

E aproape la fel de frumoasa ca si capacul de plastic pus pe capota la Dacia Papuc..... pentru ca nu incapea nu stiu ce componenta sub capota stoc... blink.gif
hdi
QUOTE (GLC120 @ Apr 30 2009, 09:11 PM) *
Totusi la Outback am gasit si un argument mai "obiectiv". Gura de admisie din capota face toti banii!

E aproape la fel de frumoasa ca si capacul de plastic pus pe capota la Dacia Papuc..... pentru ca nu incapea nu stiu ce componenta sub capota stoc... blink.gif


Cum a rezistat la saritura de pe garaj? Nu te uit..... 36182451.gif
GLC120
Dezastru total, am uitat sa pun cartonul pe care il pregatisem pentru Touareg-ul colegului, sau al matusii nu mai tin minte.

Cert e ca mancasem/bausem mult si kg in plus au contat enorm. S-a strambat capota, am cazut prin gura de admisie si am fisurat blocul motor. Plus suspensia stanga fata. Reparatiile au durat 62 de zile. Prima capota nu se potrivea a doua avea gura stramba (mi-au spus ca de la curent). Asigurarea casco nu a functionat cica accidentele casnice nu sunt incluse. Fiind in curte, li s-a parut evident ca nevasta a vrut sa ma calce cu masina.... Ce oameni rai! verymad.gif
bogdaro
QUOTE (hdi @ Mar 28 2009, 11:32 PM) *
Ce are deosebit frana de mana de la Outback? Dupa ce trag maneta, roata se mai invarte un grad-doua si abia apoi se blocheaza. La 307 trag maneta si acolo ingheata. Ca sa nu spun ca la Subby nu tine bine decat daca tragi tare de ea. O fi in regula sau mai trebuie stransa?


Cred ca asa sunt reglate. Eu am incercat pe o panta oarecare (a se intelege ca nu foarte abrupta) si frana de mana singura (fara bagat in viteza) a tinut masina doar in momentul in care a fost trasa la maxim. Altfel, masina curgea lin la vale. Deasemenea, cand parchez eu trag intotdeauna frana de mana si masina se mai misca putin de tot...parca pana cand isi gaseste locul optim de dormit.
hdi
QUOTE (bogdaro @ May 2 2009, 04:54 PM) *
Cred ca asa sunt reglate. Eu am incercat pe o panta oarecare (a se intelege ca nu foarte abrupta) si frana de mana singura (fara bagat in viteza) a tinut masina doar in momentul in care a fost trasa la maxim. Altfel, masina curgea lin la vale. Deasemenea, cand parchez eu trag intotdeauna frana de mana si masina se mai misca putin de tot...parca pana cand isi gaseste locul optim de dormit.


Nu stiu daca reglajul asta "slab" are o logica anume gen: mai bine o frana de mana mai slaba in caz ca pleaca cu ea trasa... verymad.gif .
Trebuie sa merg la revizie si nu m-am hotarat daca sa cer sa o mai stranga. Ceva pareri?
Desi eu nu vad in oglinda, atunci cand o calc pe coada, Subby Sama scoate un norisor de fum. Mi-a spus cumnatul meu care a mers in spatele meu vreo 50km. A zis ca nu e mult insa in primul moment al demarajului esapamentul face un "puffff" de fum. Probabil ca s-a luat ea de fumat atunci cand m-am lasat eu....
O expicatie ar fi ca FAP este de tip deschis iar contraargumentul ar fi ca 307-le fara FAP nu scoate niciun fel de fum.
Ambele se hranesc doar cu motorina EU5 de la OMV, adusa din Austria.
M A R I A N
QUOTE (hdi @ May 6 2009, 05:27 PM) *
motorina EU5 de la OMV, adusa din Austria.


si marmota invelea ciocolata in staniol...
Cand mergi odata in Austria sa pui motorina OMV, dar nu din asta EU5 ci mai slaba si sa vezi diferenta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.