eu conduc masina in fiecare zi si va zic sincer ca deja am inceput sa ma gandesc la un motor mai puternic, cu franele si eu am o mare problema, daca schimb masinile chiar si pentru o zi, cand trec de pe OBKd pe Opel am impresia ca masina uita sa opreasca, drept pentru care am fost cu ea in service ca i-sau terminat placutele unde am constat cu stupaore ce sunt 1/2 dupa care am aerisit conductele si lafel stupaore, urcat inapoi pe OBKd am dat cun nasu de volan fara nici un pic de mila...
comparativ cu BMW si cu Toyo franele sunt putin mai slabe dar se poate rezolva daca apesi mai tare pe pedala, probabil ca daca pui niste gume mai bune si placute pe masura se va vedea diferenta ...
buzunarele din usi puteau fi prevazute cu spatii pentru doze dar nu sunt cu cd am rezolvat daca le lasi in carcasaai sa constati ca intra la mai marele fix in cotiera si nici nu zdrangane in torpedou eu nu am acces pentruca e rezervat
, ochelarii intra perfect in spatiul destinat, GPS-ul intra si el ca turnat in spatiul navigatorului si peste el intra telefonul pe care nici eu nu il aud cand suna asa ca de cele mai multe ori sta in gaurile minune dupa ce dispare una din canile de cafea (dupa ce o las pe sotie la munca) in spate va zic sincer ca pentru moment nu ma intereseaza cum se sta cei mai importanti pasageri la mine nu au venit inca dar sunt convins ca in primi 3 ani nu au sa simta o asa mare nevoie de spatiu iar in rest cei cu picoarele lungi in spatele sotiei (cui nu ii convine sa nu se suie)...
climatizareaisi face cu succes treaba, se putea si mai bine dar e ok
imitatia asta de piele (asa zisa piele ecologica) este foarte sensibila am deusit sa zgarii volanul cu verigheta in conditiile in care nu are nici un colt, pietricica sau alte modele,buretele de pe cotiera de la usa soferului sa tasat si nu arata foarte bine
ma scoate din sarite mirosul de ferodou de la ambreaj atunci cand urc o bordura mai inalta si trebuie sa o pacalesc din ambreaj, diferentialul de tip deschis de pe spate a reusit sa ma dezamageasca cu succes totul e ok atata timp cat masina e in miscare daca ai oprit e jale mai ales daca esti in mijlocul unei balti de noroi cu cauciucurile din dotare (recunosc ca a iesit singura nu a fost nevoie sa o tractez)
tot legat de ambreaj: cand schimb din treapta 1 in 2 are neste hacuri urate lucru care ma obliga sa ii dau drumu mai usor ambreajului in timp ce accelerez si ma scoate din minti gandul ca se mananca ambreajul
sa mergem la caroserie - daca nu poti sainchizi haionul bine si face numai primu clic mai bine nu il mai inchide de loc vibreaza masina ca atunci cand ai noroi pe jante
scutul de plastic e de 2 lei daca dai mai tare cu botu de lamant sau de vre un damb e bine sa opresti si sa te uiti daca nu cumva il tarai pe jos, la fel si cu aparatotile de la proiectoate am reusit sa le dau jos pe toate noroc ca am sesizat la timp problema de fiecare data aparatoare din aripa (cea de plastic) daca insista baieti la spalatorie mai tare cu jetu de apa trebuie sa o repun pe pozitie ca se depoaseaza
acestea find spuse ma declar multumit de masina si de minunatul ei motor pa sare vreau sa il "siliconez"
p.s. de fiecare data cand am impresia ca motorul nu suficient de puternic la obk merg o zi cu astra si imi trece