Cel mai bun motor diesel intre 100-150cp? |
This topic is about Cel mai bun motor diesel intre 100-150cp?, the author, M A R I U S, wrote about: Ce parere aveti care e cel mai bun motor diesel 100-150cp? ma refer la performante, zgomot,pret,consum ... To read more just scroll down
Cel mai bun motor diesel intre 100-150cp? |
May 6 2005, 08:26 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 525 Joined: 24-March 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 43.069 |
|
|
|
May 6 2005, 08:43 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 53 Joined: 10-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.149 |
2.0TDI de la VAG
1.6HDI de la PSA -------------------- Skoda Octavia II - Ambiente 1,9TDI Blue Dynamic + ESP, alarma OEM, pack drumuri grele, 4 difuzoare suplimentare
|
|
|
May 6 2005, 08:57 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Sau 2.2 de la honda(140CP) sau 1.9M-jet de la Fiat(140/150CP) sau de ce nu 2.0D de la bmw(163CP)
VAG si PSA sunt copii mici pe langa cei de mai sus :angel: Nu zic, ca nu sunt de admirat cei 110 cai din 1.6 si cei 140 care vor deveni 170 soon din 2.0TDI insa mai trebuie lucrat -------------------- |
|
|
May 6 2005, 09:07 PM
Post
#4
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
-------------------- |
|
|
May 6 2005, 09:25 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
HDi 2.0- Peugeot 136 CP dCI 2.2-Renault 150CP dupa aia jTD,D4D,TDi,CRDi etc cu un mare "+" pt i-CTDi si HDi pt ca sunt motoare diese care nu scot CP din turbina cum face TDi-ul spre exemplu. |
|
|
May 7 2005, 01:02 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 525 Joined: 24-March 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 43.069 |
nu prea am incredere in JTD( fiat sta prost la fiabilitate) iar D-4D nu are mai mult de 116cp...Ramane TDI SI HDI
|
|
|
May 7 2005, 01:42 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Nu s-a intrebat de masini, ci de motoare, iar Fiat sta foarte bine la motoare. Bine, ca pica restul masinii, asta e altceva.
ar la motoare si design, italienii stau foarte bine. |
|
|
May 7 2005, 02:29 PM
Post
#8
|
|
sofer Group: Membri Posts: 53 Joined: 10-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.149 |
Nici unul din motoarele enumerate de voi mai sus nu indeplineste mai multe din conditiile cerute de Marius decat un 2.0TDI de la VAG pus pe o Skoda. E bun si la pret, si la consum si la performante. Este el un pic mai zgomotos, intr-adevar, dar stim cu totii de ce..
Daca stam sa luam in calcul mai multe aspecte, atunci poate se schimba ierarhia,insa luand in calcul numai pe cele enumerate de Marius 2.0TDI mi se pare cel mai bun, urmat la f. mica distanta de 1.6HDI. -------------------- Skoda Octavia II - Ambiente 1,9TDI Blue Dynamic + ESP, alarma OEM, pack drumuri grele, 4 difuzoare suplimentare
|
|
|
May 7 2005, 04:03 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
1.9 Multijet 150 CP de la fiat, pus pe opel eventual.
iCDTI 2.2 140 CP Honda 1.9/2.2 120/150 CP dCI renault 1.6/2.0L HDi 110/136 CP PSA/Ford TDI-ul VAG il astept sa isi faca rodajul sa vedem fiabilitatea |
|
|
May 7 2005, 04:19 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 525 Joined: 24-March 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 43.069 |
Cred ca ar fi super misto un 2.0TDI sau 2.0HDI dar puse pe o Toyota.....
|
|
|
May 7 2005, 05:55 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 877 Joined: 10-December 04 From: Bucuresti Member No.: 37.032 |
1,9cdti 150cp care este de fapt 1,9 multijet de la fiat
2,0 TDI 140cp -trage bine dar din pacate este foarte zgomotos in continuare 2,2 iCDTI 140cp Honda- performante foarte bune Cand am condus cele 3 motoare am avut cam aceleasi senzatii:cuplu foarte mare,acceleratii foarte bune.Diferenta este ca TDI-ul este foarte zgomotos pe CDTI-ul si iCDTI-ul aproape ca nu le auzi! -------------------- |
|
|
May 7 2005, 07:26 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Hai sa vb cifre nu vorbe
Renault: 1.9dCi de 120CP@4000rpm si 300Nm@2000rpm, Tip injectie directa common rail; 2.2dCi de 150CP@4000rpm si 320Nm@1750rpm, Tip injectie directa common rail Fiat/Alfa: 1.9 JTD Multijet 16V: capacitate cilindrica 1910 cm³. 16 valve. Patru cilindri in linie, Puterea motorului de 103 kW(140CP) la 4000 rot/min, cuplu de 305 Nm la 2000 rot/min Honda: 2.2 i-CDTi 140CP@4000rpm, n-am reusit sa aflu cuplul Toyota: 2.0 D4D 115CP@3600rpm, 280Nm@2000-2200, Injectie directa common rail VAG: 140CP@4000rpm, 320Nm@1750 - 2500rpm, diesel supraalimentat, turbina cu geometrie variabila, in linie, racire cu lichid, injectie directa cu inalta presiune - duza de injectie, DOHC Opel: Sa ne spuna DragosS ca doar il are PSA: site-ul importatorului nu functioneste :bash: Concluzie: tot la alfa raman :wave: -------------------- |
|
|
May 7 2005, 08:21 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Desi e o vorba...,,Fiecare om isi lauda...masina",eu spun ca cel mai bun motor e 2.0 DTI 100 C.P. de la Opel,putin cam galagios dar te obisnuiesti,merge bine,fuge bine si consuma putin,de nu te poti dezobisnui...
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
May 8 2005, 08:27 AM
Post
#14
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
QUOTE(mike.omega) Hai sa vb cifre nu vorbe :
Fiat/Alfa: 1.9 JTD Multijet 16V: capacitate cilindrica 1910 cm³. 16 valve. Patru cilindri in linie, Puterea motorului de 103 kW(140CP) la 4000 rot/min, cuplu de 305 Nm la 2000 rot/min Honda: 2.2 i-CDTi 140CP@4000rpm, n-am reusit sa aflu cuplul : Fiat mai are o versiune. 1.9 JTD 150 CP, 320Nm la 2000 rpm Honda 2.2 iCDTI 140CP la 4000 rpm, 340Nm la 2000 rpm PSA 2.0L 136 CP la 4000 rpm, 320Nm la 2000 rpm Pe cel de la Toyota nu l-as nominaliza in top. Astept versiunea viitoare, daca va exista. |
|
|
May 9 2005, 04:47 AM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
1,9 multijet 150CP (MJT la Fiat-Alfa si CDTI la Opel) este castigatorul la performanta/putere cilindrica.
2,2iCDTI al Honda este poate castigatorul la consum: Accord 140CP (7,1l% urban si 4,5% extraurban) Vectra 150CP (7,6l/4,9l%), 407 136CP ( 7,7l/4,9l%), Passat B5 1,9TDI 130CP (7,6l/4,8l%) Passat nou 2,0TDI 140CP (7,9/4,9l%) Mondeo 130CP (7,7l%/4,7l%). si apropos, cine stie sa-mi zica din experienta proprie sau a cunoscutilor cat consuma un TDI 1,9-2,0l (Golf, Passat, Octavia) in regim de trafic urban real (gen Bucuresti)? -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
May 9 2005, 06:56 PM
Post
#16
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
1.9 - 8.5 app in bucuresti
-------------------- |
|
|
May 9 2005, 07:47 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
cam asa ziceam si eu.
am polemizat incins cu TDI-istii pe vwforum.ro care s-au atacat cand am zis ca e improbabil sa scoata medie de sub 8l% cu masinile respective in Bucuresti... -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
May 10 2005, 06:17 AM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
de asta de ce nu ziceti nimic?
bmw 2000 d Capacitate cilindrica 1995 cmc Alezaj x cursa 90/84 mm Putere 163/4000 cp/rpm Cuplu 340/2000 Nm/rpm Urban 7.8 Extraurban 4.5 Mixt 5.7 sau asta care a facut furori? de pe mazda 3: Motor 1.6 CD Tip Motor R4 DOHC Putere motor CP/rot/min 110 / 4000 Capacitate cilindrica Cc 1560 Cuplu motor Nm/rot/min 245 / 1750 - urban 6.2 - extra urban 4.3 - mixt 5 sau de ce nu si de pe 6? Putere motor Cp/rot/min 136/3500 Capacitate cilindrica Cc 1998 Cuplu motor Nm/rot/min 310/2500 - Urban 8.3 - Extra urban 5.5 - Mixt 6.5 |
|
|
May 10 2005, 07:29 AM
Post
#19
|
|
sofer Group: Membri Posts: 53 Joined: 10-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.149 |
Iulian, sunt posesor de 1.9TDI de 2 luni. Am 3500km pana acum si pot sa te asigur ca nu consuma mai mult de 7-7.5l in conditii de trafic extrem de aglomerat, cu mers bara la bara si opriri la fiecare semafor... In conditii normale, consuma intre 5.9 si 6.5 (depinde de "mood-ul" soferului )
-------------------- Skoda Octavia II - Ambiente 1,9TDI Blue Dynamic + ESP, alarma OEM, pack drumuri grele, 4 difuzoare suplimentare
|
|
|
May 10 2005, 09:05 AM
Post
#20
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
QUOTE(cosmin45741) de asta de ce nu ziceti nimic?
bmw 2000 d Capacitate cilindrica 1995 cmc Alezaj x cursa 90/84 mm Putere 163/4000 cp/rpm Cuplu 340/2000 Nm/rpm Urban 7.8 Extraurban 4.5 Mixt 5.7 sau asta care a facut furori? de pe mazda 3: Motor 1.6 CD Tip Motor R4 DOHC Putere motor CP/rot/min 110 / 4000 Capacitate cilindrica Cc 1560 Cuplu motor Nm/rot/min 245 / 1750 - urban 6.2 - extra urban 4.3 - mixt 5 sau de ce nu si de pe 6? Putere motor Cp/rot/min 136/3500 Capacitate cilindrica Cc 1998 Cuplu motor Nm/rot/min 310/2500 - Urban 8.3 - Extra urban 5.5 - Mixt 6.5 Interesant, cel de la BMW.... Cele doua de la mazda sunt de origine PSA/Ford si au fost deja nominalizate. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 10th May 2024 - 02:08 AM |