Subaru Forester 2007, achizitionata recent + nelamuriri |
This topic is about Subaru Forester 2007, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Subaru Forester 2007, achizitionata recent + nelamuriri |
Feb 1 2011, 03:12 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 13-August 09 Member No.: 120.673 |
De o saptamana sunt posesorul unui subaru forester MY2007 (in talon 2008), de 88k km. Chiar daca eu cautam un outback de prin 2006-2008, ma uitam tot timpul si la forester. Imi place masina si sunt incantat de ea. E un gri inchis, cu dotari suficiente pentru mine. Am sa pun si cateva poze, momentan sunt cu numerele blocate pentru schimbare. Pana acum, am cateva lucruri care ma nemultumesc. Masina am luat-o pe rosu si am bagat Mol de 95. Intre 2000 si 3000 de ture se simte o pierdere de putere. Mai exact, plec de la 1500 ture trage calm si cursiv, la 2000 are o ezitare, parca macina ceva in gol, mai apoi de la 3000 in sus trage fara retineri. Am alimentat dupa ce s-a golit 1/2 rezervor si am bagat OMV 100 si am facut un drum exterior, parca e mai ok, insa tot mai are retineri. Saptamana asta voi face o curatare a clapetei de admisie, am sa caut o benzina de 95 decenta(daca aveti recomandari) si sper ca problema se va remedia. Voi face de asemenea schimbul de ulei (motul x-clean 8100 5w-30) + filtre. Am inteles ca acesta ar fi uleiul recomandat. Si acum, ce ma apasa foarte tare ... mi-am propus in wee trecut sa merg o tura la ski, la Muntele Mic (langa Caransebes) si am spus ca trebuie sa-mi iau lanturi pentru orice eventualitate. M-am uitat in talon, scrie 215/60R16, am cumparat lanturile. Acasa, am zis sa le probez ... cand colo, cauciucurile sunt 215/65R16. Cauciucurile sunt Pirelli Scorpion iarna. Am primit tot Pirelli Scorpion si pentru vara aceeasi dimensiune, 215/65R16.Ambele seturi sunt in stare foarte buna. Acuma eu nu stiu pana la urma sunt ok cauciucurile pe masina? Aveti idee? Am trimis mail si la subarumotors dar nu mi-au raspuns. Am urcat fara probleme fara lanturi, desi la coborare a fost ceva mai greu. Ramane problema compatibilitatii intre dimensiuni, daca stiti ceva ... In rest, am planificat pe saptamana viitoare un drum de 2500 km dupa care probabil voi putea sti mai multe despre masina. Intre timp, sper sa gasesc raspunsul legat de anvelope. Numai bine, multumesc. |
|
|
Feb 27 2011, 03:29 PM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 13-August 09 Member No.: 120.673 |
dupa un drum de 2500km, pot spune ca masina merge foarte bine
am plecat de aici (Timisoara) cu OMV 100 si a mers perfect, apoi plin in Austria OMV a mers la fel urmatorul plin tot OMV, insa de data aceasta simteam o usoara pierdere putere intre 2000 si 3000 ture, dar nu la fel de sesizabil ca MOL95 de la noi. urmatoarele 2 plinuri au fost de la BP tot Austria, masina a mers decent, iar la intoarcere in tara, am bagat Petrom 99 si masina a mers foarte bine. Asadar, pana acuma cel mai mult ii place OMV 100 si Petrom 99. Inca sunt in cautare de benzina care sa-i placa si ei dar si mie Consumul a fost foarte foarte decent as spune. Am avut o medie de 9.8l/100km, in conditiile in care am mers cu clima permanent pornita(o sa vedeti mai jos si de ce), portbagaj deasupra, 4 persoane si bagaje atat cat incap intr-un forester. Poate media pare mare pentru unii insa, am mers 3 masini, un peugeot 307sw 2.0 benzina automatic, fara portbagaj, care a scos 9.2l/100km si un kia ceed 1.4i cu ski-uri deasupra, care a scos 8.5l/100km. In medie am mers cu 120-130km/h pe autostrada, cu un top speed de vreo 160km/h. Adica un mers normal as spune. M-am inteles perfect cu masina ... insa nu si cu clima Mai exact, in toti cei 2500km, geamurile laterale spate (toate cele 4, la pasageri si la portbagaj) au fost in permanenta aburite, indiferent de cum am incercat sa setez clima. Chiar si geamurile laterale fata ramaneau aburite in partea din spate. Umiditatea a fost intradevar ridicata, daca opream clima, in 30 de secunde mi se aburea parbrizul, insa ma uitam la alte masini chiar si la alte forester-uri si nu erau asa aburite. Tot legat de clima, daca dadeam la 20 de grade, sufla aer foarte cald, iar o treapta mai jos sufla foarte rece. Poate ca nu am inteles eu cum functioneaza clima de pe forester, dar problemele astea nu le-am avut la masinile pe care le-am condus pana acum. Asadar, daca aveti ceva sfaturi legate de clima, sau daca ati patit la fel ... va rog Masina are cam 3 ani si jumatate si probabil freonul nu a fost schimbat. Se schimba la anumite intervale? Daca dau pe temperatura minima, da rece, deci pare sa functioneze. Se poate oare sa fie clapeda te recirculare? In sensul ca sa fi ramas inchisa in permanenta? Daca dau pe recirculare si inapoi, nu se simte nici o diferenta in puterea de ventilare. La vw, rover si renault, in momentul in care apasam pe recirculare ventilatia era mai puternica. In afara de clima, pot spune ca nu m-a deranjat nimic la masina, totul este asa cum vreau eu. Mai o chestie care poate fi utila pentru unii, casco a iesit la 730 euro/an, la o valoare de 13900 euro, cu fransiza 100euro/eveniment si 10% dauna totala sau furt, la Omniasig. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 04:04 PM |