Lacia Delta 1,9 multijet biturbo 190 Cai Putere !, drive test cu o mașină pe deosebită, care te face să te simți special |
This topic is about Lacia Delta 1,9 multijet biturbo 190 Cai Putere !, the author, adi.mitrea, wrote about: Da, am început cu sfârșitul. Concluzia: Lancia Delta este o mașină deosebită pe care ți-o cumperi să te simți special Delta este genul de automobil ca ... To read more just scroll down
Lacia Delta 1,9 multijet biturbo 190 Cai Putere !, drive test cu o mașină pe deosebită, care te face să te simți special |
Jan 28 2009, 01:34 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Lancia Delta este o mașină deosebită pe care ți-o cumperi să te simți special! Delta este genul de automobil care îți place sau nu, genul de mașină rară, care va rămâne rară, și care va întoarce priviri până când ultimul exemplar va ieși de pe linia de fabricație. Este un model care va rămâne în istoria industriei auto pentru liniile ei, care te fac să simți nobil fără să ai un Rolls Royce ca primă mașină. Pur și simplu Delta te face să te simți superior prin simpla ta apariție alături de ea - îndrăzneața italiancă. Exteriorul, cel mai bine descris de poze, este ciudat, cursiv... avangardist. Trebuie să recunosc că în cele două zile de drive test, atât mașina, cât și eu, am primit multe priviri măgulitoare. Interiorul este bine lucrat și materialele sunt peste tot ce oferă concurența directă la 22.000-23.000 euro DDP. Scaunele sunt îmbrăcate în piele întoarsă în combinație cu piele (cred că ecologică), volanul are locuri speciale pentru „ținut mâinile la ora 10 și 10 minute”. Pe bord se găsește un material cauciucat cu aspect de piele, foarte moale și plăcut la atingere. De asemenea, bordul, precum și fețele de uși, au inserții cromate care chiar sunt din metal, nu din plastic! Iluminarea este poate cea mai plăcută surpriză de la bordul Lanciei Delta. Tot ce înseamnă cifră, literă și simbol din mașină arată alb ziua și alb-neon seara. Pentru cei familiarizați cu mașinile din grupul Fiat, trebuie menționat că Lancia Delta are interiorul și desenul interior general preluat de la Fiat Bravo. De asemenea și platforma tehnică tot de la Bravo vine, Lancia fiind un pic mai mare. Conforul interior este mediu spre bun, mai ales dacă luăm ca referință scaunele din față. Acestea suferă însă la capitorul susținere laterală, Henry90720 avea dreptate, calitativ fiind însă excelente, după cum spuneam. Bancheta spate este cam tare și montată mai sus decât scaunele din față, deci poziție de stat ca în amfiteatru. Spătarele banchetei spate, și ea slab profilată, sunt reglabile, deci o dotare ideală care încearcă să compensenze profilarea și confortul deficitare. O dotare interesantă mi s-a părut faptul că șezutul banchetei culisează (fracționat, 60% cu 40% - se poate observa la fotografiile din interior) pentru a permite ori un spațiu de încărcare mai mare în portbagaj, ori spațiu mai mult pentru picioarele pasagerilor din spate. Motorul și cutia fac un mariaj excepțional. Cu toate astea le-am lăsat mai la urmă pentru că Lancia Delta nu e o mașină pe care să o alergi cu „năduf”, pentru simplul motiv că a fost creată pentru altceva. Cursele schimbătorului sunt destul de ample, însă levierul este absorbit parcă de treapta în care vrei să schimbi. Etajarea este corectă, permițând o accelerare optimă în orice treaptă. Pe la 110-120 km/h apare un șuierat care se amplifică odată cu viteza, iar pe la 150 km/h dispare (fiind acoperit mai debrabă de alte zgomote aerodinamice și de sunetul motorului). Antifonarea pare bună și atât dacă o compari cu mașini de clasă superioară (D), care nu sunt neapărat premium sau mai scumpe, cum ar fi Skoda Superb 2008. Practic, confortul acustic interior este de nivel mediu-superior pentru o compactă. Lancia Delta 2008 nu are absolut nimic în comun cu vechea Delta și cu atât mai puțin cu Delta Integrale. Noua Delta este o reeditare a numelui, nu a modelului. Asta nu înseamnă că mașina-i rea, însă rădăcinile ei în trecut se leagă doar de cinci litere frumos alăturate. Practic nu noul model nu se află în aceeași situație ca Fiat 500 (2007) și Fiat 500 din anii '70-'80. Pentru cei care se hrănesc cu cifre, consumul mediu la finalul testului de 300 de kilometri a fost de 9%. Impresionant de puțin pentru un 1,9 litri biturbo de 190 Cai Putere. Dacă Lancia Delta ar fi fost mașina mea personală cred că aș fi scos o medie de 7,5-8%, pentru că valorile au început să crească cu 1 litru % după sesiunea foto în mișcare din Piața Constituției unde mașina nu a fost menajată deloc. Am observat că în trafic urban aglomerat consumul se stabilizează la 9-10%, iar în extraurban pe drum național mașina consumă 5-7%. La mers tare pe autostradă (150 km/h+) consumul urcă din nou spre 10%. Lancia Delta este primul model din grupul Fiat pe care este montat noul propulsor diesel de 1,9 litri biturbo. Din punctul meu de vedere, grupul Fiat și-a demonstrat din nou supremația în ceea ce privește motoarele (diesel), ei fiind inventatorii common-rail... Fotografii: Alte drive test-uri: Clasa A: Fiat 500 Clasa B: Dacia Sandero, Mini CooperS, Seat Ibiza 2008 Clasa C (compactă): Skoda Octavia 2 facelift, Fiat Bravo, Honda Civic Hybrid, Kia C’eed, Peugeot 308, Volvo C30, Ford Focus CC, Volkswagen Scirocco Clasa D: Skoda Superb 2008, Alfa Romeo 159, Volvo XC70 Crossover: Seat Altea Freetrack SUV: SsangYong Kyron, Chevrolet Captiva -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Jan 28 2009, 01:41 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Se pare că forumul nu-mi dă voie să pun mai multe poze de pe imageshack, așa că voi încerca să le încarc direct pe forum imediat.
-------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Jan 28 2009, 01:53 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
mai urmează câteva
Attached File(s)
DSCF7936.JPG ( 168.96K )
Number of downloads: 3
DSCF7939.JPG ( 163.99K ) Number of downloads: 3 DSCF7941.JPG ( 171.72K ) Number of downloads: 17 DSCF7943.JPG ( 192.53K ) Number of downloads: 8 DSCF7950.JPG ( 166.99K ) Number of downloads: 4 DSCF7955.JPG ( 195.51K ) Number of downloads: 4 DSCF7958.JPG ( 184.36K ) Number of downloads: 6 DSCF7965.JPG ( 148.19K ) Number of downloads: 6 DSCF7968.JPG ( 170.98K ) Number of downloads: 2 DSCF7971.JPG ( 149.64K ) Number of downloads: 9 DSCF7974.JPG ( 185.53K ) Number of downloads: 7 DSCF7975.JPG ( 147.83K ) Number of downloads: 11 DSCF8025.JPG ( 173.5K ) Number of downloads: 18 DSCF8026.JPG ( 178.47K ) Number of downloads: 9 DSCF8032.JPG ( 173.64K ) Number of downloads: 6 DSCF8042.JPG ( 148.42K ) Number of downloads: 16 DSCF8049.JPG ( 144.9K ) Number of downloads: 9 DSCF8055.JPG ( 114.04K ) Number of downloads: 8 DSCF8059.JPG ( 102.94K ) Number of downloads: 36 DSCF8062.JPG ( 98.59K ) Number of downloads: 2 -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Jan 28 2009, 02:00 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
This post has been edited by adi.mitrea: Jan 28 2009, 02:00 PM
Attached File(s)
DSCF8064.JPG ( 134.03K )
Number of downloads: 6
DSCF8069.JPG ( 98.83K ) Number of downloads: 5 DSCF8070.JPG ( 114.68K ) Number of downloads: 7 DSCF8075.JPG ( 195.25K ) Number of downloads: 29 DSCF8100.JPG ( 54.42K ) Number of downloads: 4 DSCF8095.JPG ( 54.8K ) Number of downloads: 2 -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Jan 28 2009, 02:04 PM
Post
#5
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jan 28 2009, 02:15 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 919 Joined: 18-February 06 From: Kronstadt Member No.: 68.575 |
Fain review,dar parca mai putin detaliat decat ne-ai obisnuit.
Cat priveste aspectul estetic,singurul pe care mi-l permit sa-l comentez-deoarece nu am condus inca masina,are valente de opera de arta.Asta pentru ca intocmai unei statui,ii sta mai bine nemiscata,eventual sus pe un piedestal,cu muritorii in jurul ei admirand-o. Pozele cu ea in miscare n-au pic de gratie.Si doar ai spus ca nu are nici o legatura cu vechea Delta... -------------------- |
|
|
Jan 28 2009, 02:53 PM
Post
#7
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
Io am aceeasi parere cu Tudor. La exterior e urata cu spume
Pe de alta parte, cel putin in poze, interiorul mi se pare foarte reusit. Atept s-o vad live -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Jan 28 2009, 11:09 PM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 317 Joined: 6-October 04 From: Timisoara (Timis) Member No.: 33.905 |
... Scaunele sunt îmbrăcate în piele întoarsă în combinație cu piele (cred că ecologică).... Alcantara?! Am vazut-o expusa in Mall. Pare genul de masina cu care se duce Mihai Albu la munca. Din lista de masini pe care nu mi le-as cumpara, Delta e cea mai frumoasa. -------------------- Nissan Almera 1,5l Visia.
|
|
|
Jan 28 2009, 11:52 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Mie mi se pare superba.De interior nu mai zic. E...altceva decat vezi pe drumurile noastre.O abatere de la monotonie,zic eu. Multumim pt poze!
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Jan 29 2009, 12:46 AM
Post
#10
|
|
membru vesel Group: Membri Posts: 1.829 Joined: 7-January 07 From: Iasi (Iasi) Member No.: 96.184 |
Mie mi se pare superba.De interior nu mai zic. E...altceva decat vezi pe drumurile noastre.O abatere de la monotonie,zic eu. Multumim pt poze! Yep! Asa cum zice domnul. Parca grila aia mergea mai alungita...Da' poponetzul ala e superb...arata intr-un mare fel. Adi, cum merge masina...e ceva din clasa cu care se compara? Sau ai mers doar la relaxare sa traiesti toate senzatiile...? This post has been edited by Hoinar: Jan 29 2009, 12:47 AM -------------------- Hauris
Membru al grupului "Noua ne place avatarul lui Mariustom!" Pe de alta parte, sunt convins ca oamenii sunt mai dobitoci decat furnicile de cate ori sunt in trafic. Traficul e situatia in care oamenii sunt mai primitivi, previzibili si mai simpli decat oile sau albinele care au un creier cat o gamalie.D Si cu toate astea se considera niste toti niste soferi de geniu ... :D |
|
|
Jan 29 2009, 01:09 AM
Post
#11
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Cred ca una dintre masinile alea de love or hate de la prima vedere.. Cum a fost Megane hatch cand a aparut, cum au fost si altele. Jur ca mi se pare hidoasa. Interiorul e ok, dar aspectul exterior ma infioara. Daca vad una in trafic franez si o las sa treaca, ca ma pierd. Ah, Bravo imi place mai mult. Presupun ca in buna traditie a marcii Lancia (responsabila cu premiumu' in concernul Fiat) pretul ma va ajuta sa nu-mi stric prea multe zile din viata cu hidosenia.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jan 29 2009, 10:52 AM
Post
#12
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
Mai... e urata ca foamea... Ba chiar imi place Iar daca asta costa 22000 euro cu motorul ala de 1.9 si 190 cp... mmm chiar suna bine! -------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Jan 29 2009, 11:51 AM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Delta este genul de automobil care îți place sau nu... Da, m-am citat inclusiv pe mine. Comentariile voastre de până acum îmi demonstrează că nu m-am înșelat Alcantara?! Am vazut-o expusa in Mall. Pare genul de masina cu care se duce Mihai Albu la munca. Din lista de masini pe care nu mi le-as cumpara, Delta e cea mai frumoasa. Alcantara, da Cel mai tare comentariu Random. Și acum zâmbesc! Mie mi se pare superba.De interior nu mai zic. E...altceva decat vezi pe drumurile noastre.O abatere de la monotonie,zic eu. Multumim pt poze! Așa zic și eu. Cât despre poze... pentru nimic. Pur și simplu formele mașinii m-au determinat să-i fac poze până când mi-au degerat degetele pe aparat! Parca grila aia mergea mai alungita...Da' poponetzul ala e superb...arata intr-un mare fel. Adi, cum merge masina...e ceva din clasa cu care se compara? Sau ai mers doar la relaxare sa traiesti toate senzatiile...? Spre deosebire de alte drive-test-uri, din cauza vremii urâte nu m-am aruncat la drumuri lungi, însă am ieșit pe autostradă (cu DORU), m-am plimbat prin București și în împrejurimi. Prin urmare nu aș putea să spun cum stă mașina pe serpentine. Lancia Delta se compară / apropie foarte mult de Fiat Bravo. Ambele modele sunt construite pe platforma C a grupului Fiat. Legat de o comparație ca la carte, cu mașini din aceeași categorie (premium), atunci ar fi BMW Seria 1, Mercedes-Benz B Class, Audi A3 Sportback... și cam atât. Ca performanțe dinamice și confort aș spune că A3 Sportback și BMW Seria 1 sunt superioare Lanciei Delta, având însă prețuri sensibil mai mari pentru dotări și motorizare echivalente. Legat de design, las la aprecierea voastră comparația între cele patru modele. Cred ca una dintre masinile alea de love or hate de la prima vedere.. Cum a fost Megane hatch cand a aparut, cum au fost si altele. (...) Presupun ca in buna traditie a marcii Lancia (responsabila cu premiumu' in concernul Fiat) pretul ma va ajuta sa nu-mi stric prea multe zile din viata cu hidosenia. Ai dreptate, mai puțin la partea legată de preț. Lancia Delta costă între 19.500 și 26.670 euro DDP. Delta are trei versiuni de echipare, Argento, Oro și Platino. Cele mai bune oferte după mine sunt Platino 1,4 Tjet - la 23.000 euro DDP și Platino 1,6 Multijet - la 24.000 euro. Pentru performanțe maxime, pentru plăcere pură, la un consum de carburant de nimic este Platino 1,9 Multijet twinturbo de 190 CP (modelul testat) - la 26.670 euro. daca asta costa 22000 euro cu motorul ala de 1.9 si 190 cp... mmm chiar suna bine! Aici trebuie să-mi cer scuze eu, pentru că prețul modelului testat e mai mare. Nu știu de ce am trăit cu impresia unei reduceri de circa 3.000 de euro la gama Lancia... Oricum, versiunii de top nu-i lipsește nimic pentru că are inclusiv jante de 18 inci, plafon din sticlă cu trapă, climatizare pe două zone... iar încă de la prima versiune (Argento) ai priză de 12 V în portbagaj, CD cu MP3, windowbag-uri și multe altele. În lista cu dotări am găsit și ESP la Argento, însă la modelul testat nu am găsit niciun buton care să-l anuleze, ci doar un "ASR Off". Prin urmare am crezut că mașina nu are ESP (nici nu i-am simțit prezența vreodată). O să mă mai interesez și vă spun. This post has been edited by adi.mitrea: Jan 29 2009, 11:53 AM -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Jan 29 2009, 01:09 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Sunt sanse sa fie dotata cu ESP si ASR insa numai ASR-ul sa poata fi decuplabil, sa poti pleca de pe loc iarna in conditii grele
Referitor la masina, am vazut in CT una crem cu ceva negru, cam nefericita combinatia de culori. Masina nu arata rau dar parca m-as gandi de 2 ori inainte sa cumpar asa ceva... nu stiu de ce Interiorul e inspirat de la Bravo si asta imi place, e singurul interior de Fiat care mi-a placut la ultima expozitie la care am fost Adi, poate data viitoare faci si niste poze simple cu fata, spatele si lateralele masinii -------------------- |
|
|
Jan 29 2009, 02:41 PM
Post
#15
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Daca ar fi sa ne uitam la ea separat atunci arata urat rau; daca ar fi sa ne uitam comparativ cu modelele amintite de de adi atunci arata decent;
deci ader la parerea ca e cea mai frumoasa masina urata pe care nu mi-as lua-o. -------------------- |
|
|
Feb 10 2009, 10:22 AM
Post
#16
|
|
sofer Group: Membri Posts: 79 Joined: 17-January 08 From: GALATI Member No.: 116.091 |
Am vazut-o in week-end la Carrefour Braila, si atat eu cat si restul familiei am ramas impresionati. Comparativ cu pozele e super, e foarte mare sau oricum mai mare decat bravo (este unul langa ea pus), C4, megan; este fluida, aspectul pe cat de ciudat, pe atat de frumos, este genul de masina care iti place sau nu, noua ne-a placut la nebunie, daca aveam bani de ea puneam mana de la mana s-o luam.
Interiorul este placut, calitativ, singura chestie care mi-a displacut total este maciulia schimbatorului, este patratoasa rotunjita, ar fi trebuit sa fie fluida, in acord cu aspectul exterior. Desi am o retinere fata de masinile italiene, si m-as gandi serios inainte de a da banii, o trec pe lista mea de dorinte auto alaturi de Mini clubman, C5, Legacy, 159, XF si S2000(in alta liga de pret). SIncer de cand am vazut-o stau si ma gandesc cum sa fac bani de una; masinile de mai sus cand o sa-mi i-au una o tin forever si doar pentru drumuri extraurbane, pentru oras Logan. Ii rog si pe cei care au comentat dar nu au vazut-o sa fuga la un dealer. |
|
|
Feb 10 2009, 12:20 PM
Post
#17
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
cum sta cu lag ul ?
-------------------- |
|
|
Feb 11 2009, 07:24 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Cu lag-ul stă bine, aproape inexistent.
-------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Feb 12 2009, 07:42 PM
Post
#19
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Cu lag-ul stă bine, aproape inexistent. bi-turbo, deh.... M-am invartit si eu pe langa una anul trecut. Mi-a placut mult insa nu am mers cu ea. De fapt nici nu aveau un exemplar de drive-test. Ce sa mai vorbim de un bi-turbo..... Masina asta e altfel. Nu seamana cu nimic altceva, ceea ce este un cutit cu 2 taisuri: dupa o vreme poate deveni obositoare ca design sau din contra, designul isi poate confirma valoarea. Un lucru e cert: nu o pierzi in parcare -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Feb 12 2009, 09:10 PM
Post
#20
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Hehehe... nici un SSangYong Rhodius nu-l pierzi, ca fug toti in partea cealalta a parcarii si ramane singur si vizibil.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 01:44 PM |