IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Drive Test Skoda Superb 2008. Superbă.

This topic is about Drive Test Skoda Superb 2008. Superbă., the author, adi.mitrea, wrote about: Cred că cei de la Skoda au ales special traseul de drive test și popasurile ca tot timpul să pronunț superb. Galeria foto vă va demonstra că nu mint. ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Drive Test Skoda Superb 2008. Superbă., 3,6 FSI 4x4 260 Cai Putere
adi.mitrea
post Jun 4 2008, 03:02 PM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Cred că cei de la Skoda au ales special traseul de drive test și popasurile ca tot timpul să pronunț „superb”. Galeria foto vă va demonstra că nu mint. Și ce altceva decât „superb” aș putea spune despre Austria și peisajele sale rurale?

Mi-am permis să mă abat 5-6 kilometri de la roadbook pentru a vizita faimosul Hallstatt, locul în care sau născut primele unelte din fier din Europa, sub mâinile celților.Tot aici se află și o frumoasă mină se sare pe care nu am apucat să o vizitez. Un loc superb.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hallstatt





Noutate absolută, sistemul „twindoor”. Practic ai un hatchback (liftback) și un sedan în aceeași mașină. Concret, când apeși pe butonul de deschidere al portbagajului acesta se deschide ca la un sedan. Dacă apeși un alt buton, (mai spre dreapta) timp de câteva secunde, se aprinde scurt stopul central de frână, semn că s-a activat celălalt tip de deschidere. Apoi, la apăsarea butonului central de deschidere, se ridică luneta și capacul portbagajului.



Cu ocazia lansării internaționale a Skoda Superb 2008, am sărbătorit și primul meu drive test cu acest model. Din păcate cu vechea (actuala) generație nu am apucat să merg decât ca pasager într-un taxi, deci tot ce spun, spun fără a avea o comparație precisă.

Ca totul să fie impresionant, am mers cu varianta de top, echipată cu un motor FSI de 3,6 litri si 260 de Cai Putere, tracțiune 4x4 și DSG cu șase trepte. Fără cuvinte am rămas. Rațiunea îmi spune totuși că 260 de Cai Putere sunt cam puțini dintr-un 3,6 atmosferic pe benzină. Cu toate astea nu pot să nu remarc finețea cu care merge mașina asta, rafinamentul motorului și... consumul.



Austriecii sunt foarte civilizați de felul lor și merg cu Porsche 911 turbo cu 100 km/h pe drum național și cu 50 km/h în localitate, așa cum scrie pe indicatoare. Nu cred că banii de benzină erau de fapt problema...... În condițiile astea am mers și eu calm, iar pentru senzații maxime m-am mulțumit să accelerez cu talpă de pe la 20 km/h până pe la 120 km/h pentru a gusta un pic cuplul, puterea și sunetul motorului. Am reușit să ating un 190 km/h pe o porțiune foarte scurtă, într-o curbă foarte largă. După episodul ăsta pot spune cu mâna pe inimă că „Skoda Superb e ușoară / Fuge parcă zboară”, dar nu de pe drum biggrin.gif.

Ca să o spun pe aia dreaptă, Skoda Superb mi-a plăucut întotdeauna mai mult decât Volkswagen Passat. Mi s-a părut mai de bun gust și mai elegantă. La fel e și noul Superb. Iluminare verde cu ace albe pentru ceasurile de bord, iluminare verde pentru toate butoanele de pe consolă, vizibilitate excelentă, în ciuda proporțiilor deloc de neglijat ale mașinii.

Despre DSG nu spun mai mult decât că are șase trepte pentru că cei mai mulți ați mers măcar o dată cu o mașină echipată cu o astfel de cutie de viteze. E foarte rapidă la schimbările de viteză și foarte elastică, așa încât poți merge subturat pentru economie. Modul sport schimbă numai la 6.000 rpm și sunetul la peste 4.000 rpm este fantastic!

Atenția la detalii, materiale și culori este de apreciat pentru un constructor care joacă practic rolul de low-cost al grupului VAG.

Motoarele cu care poate fi echipat modelul sunt trei pe benzină și trei diesel.
Mai precis: 1.4 TSI, 92 KW, manual 6 trepte; 1,8 TSI 4x4, 118 KW, manual 6 trepte sau DSG 7 trepte; 3,6 FSI 4x4, 191 KW, DSG 6 trepte.
Diesel: 1.9 TDI PD, 77 KW, manual 5 trepte, 2.0 TDI PD, 103 KW, manual 6 trepte sau DSG 6 trepte și 2.0 TDI CR 4x4, 125 KW, manual 6 sau DSG 6.

La noi modelul va fi lansat spre sfârșitul lui octombrie, iar prețul de bază s-ar putea să fie mai mare de 20.000 de euro (unii spun că 23.000 euro +). Nu știu dacă cu sau fără TVA.

Foto:






Am unele îndoieli că am postat unde trebuie, dar despre asta știe mai multe Doru. Dacă am postat aiurea te rog să mutați topicul. Mulțumesc!


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei81
post Jun 5 2008, 11:51 AM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 2-April 08
Member No.: 116.827



Niste filmulete pe care le-am gasit pe net

http://www.youtube.com/watch?v=rMaFOvXK6Xg...feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=mNr2WELRJa4...feature=related

Interesant pretul de pornire in Anglia de 16.000 lire , adica vreo 20.000 euro . Asta pentru masina cu motor de 1.4l , cutie manuala in dotarea cea mai "spartana"

Ramine de vazut daca preturile se confirma si pentru Romania
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Jun 6 2008, 12:06 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Filmulețele sunt făcute la acceași lansare la care am fost și eu se pare. Încă o dovadă în plus că peisajul este Superb whistling.gif


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel65671
post Sep 23 2008, 02:26 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 709
Joined: 18-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.664



Am foast vineri pe la Doru si am vazut in curte la Brady 3 Superburi: doua TDI-uri si unul 1.8 TSI. Nu am condus nici una din ele, asa ca impresiile sunt doar estetice. Si m-am urcat putin in cea pe benzina, care era deschisa, dar nu am avut timp sa vad tot. Alaturi era si o Octavie 2, asa ca am sa mai fac referire si la Octavia, pe care acum o cunosc.

Prima impresie este ca e mare, chiar putin masiva. Pentru mine e un amestec nedefinit clar intre eleganta si robustete, cu accente de agresivitate. Totul e mare: rotile mari, de 18 inches (recunosc ca i-ar sta bine cu niste roti mari, dar de 17 "), cu usi mari, cu oglinzi mari, insa manerele la usi prea mari si butucanoase, iesite mult in afara si cu muchii (fata de clantele de la Octavia, arcuite mai discret), cu nervuri pe capota parca mai pronuntate, cu botul agresiv prin masca cu dinti mai rari (ca la Roomster si noua Fabia) si faruri taioase.

Spatele masiv, cu portbagajul adanc si inalt si, in acelasi timp, cu linia de deschidere a capacului jos, la capatul mainii. Toate aveau tevile de esapament (duble) nichelate, ceea ce mie mi-a fost refuzat la Octavia. Culmea e ca spatele si stopurile mi s-au parut mai acceptabile decat botul (lui Doru exact invers: ii place botul si nu ii place spatele).

Am tras cu coada ochiului si la Octavia. Mi s-a parut mai echilibrata ca marime pentru nevoile mele si mai armonioasa ca volume si linii mai rotunjite, dupa gusturile mele. Chiar si dupa genul din limba romana, spunem o Octavia si un Superb, nu?

La interior, am gasit eleganta, cu accente de lux, chiar spre inutil unele. Bordul se vrea luxos, cu imitatie de lemn printre plastic si nichel. Nu imi plac gurile de aerisire, ca la VW, care acum nu se mai inchid neted, ca la Octavia. Ceasurile mari, ca la Octavia, dar ingropate in fundul a doua tuburi nichelate parca si alea, ca la o masinarie a lui Jules Verne, inghesuite cu benzina si apa la un loc si intre cilindrii astia doi se afla un Maxi Dot mic, mic de tot! Atunci, de ce mai e Maxi Dot?

Mai are, de exemplu, jaluzea peste gaurile de sticle de langa schimbator. Nu cred ca voi trage vreodata jaluzeaua aia. Mai are din cotiera, in fata, o cutiuta patrata, care se deschide pe verticala, dar insuficient de mare ca sa pui ceva util in ea.

La aerul conditionat, in spate, nu mai are aerisire pe mijloc, ca la Octavia, dar, in schimb, are cate o suflanta in stalp pentru geamurile laterale din spate, ca sa nu se mai abureasca si ele.

In schimb, mai in spate, doua surprize neplacute: luneta este foarte mica, (parca din ce in ce mai mica!) iar tavanul are o lasatura imediat dupa cap, careia nu-i vad rostul la ce ar folosi (decat ca sa micsoreze luneta, evident!) si pare a fi pe langa inestetica si incomoda la cap. Lumini in spate in tavan, una normala centrala si doua spoturi laterale.

Despre preturi pot sa spun, insa, fara a le divulga (desi era o lista cu ele in geam), ca, in afara de motorizarea de varf de 3,6 FSI, V6, 4x4, de 260 CP, cu DSG, sunt mai aproape de un nivel relativ accesibil, decat de lux. Adica, mai scumpe decat la Octavia, dar rezonabile. Si sunt sigur ca raportul pret/calitate este favorabil cumparatorului.

M-am intrebat si eu cui se adreseaza?... Tinerilor, in general? Nu cred, pentru ca Superbul nu va fi niciodata un model sport. Seniorilor, care cauta confort, eleganta si prestigiu? Iarasi nu, pentru ca masina nu are inca un nume de renume si are accente agresive in ea. Poate lupilor tineri (gen directori tineri) care cauta sa iasa in evidenta cu ceva nou si sa isi etaleze rangul si starea materiala, dar nu au renuntat inca la ideea unei curse cu masina, eventual in bataia vantului, daca ar fi decapotabila.

Am ramas cu o impresie nedefinita. E un amalgam de grandoare, eleganta si, totodata, agresivitate, inscriindu-se in linia tot mai agresiva a ultimilor modele, vazuta inclusiv la Skoda. Nu a fost o iubire la prima vedere si nici o uimire sa cad pe spate. Rational, insa, cred ca este o masina buna, care tinteste sa se infiltreze intr-o nisa de piata, la inceput ca aschia si apoi sa-si faca loc, devenind ditamai reteveiul. biggrin.gif


--------------------
Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!

Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007
Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A K U
post Sep 24 2008, 01:05 PM
Post #5


Shape-shifting Master of Darkness
******

Group: Membri
Posts: 1.210
Joined: 23-September 05
From: Chisinau. Bd. Chisinau.
Member No.: 56.543



Spatele nu-mi place nici sa ma pici cu ceara si nici 'ornamentul' ala cromat de pe volan. Asta asa, la prima impresie, din poze. Cat despre motorizari, cea de 1.4 mi se pare muuult prea mica pentru masivitatea masinii. Mi se pare ciudat 1.4 si pe Octavia Tour, daramite pe Superb.


--------------------
OTS 1.8T
Me gusta la gasolina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Sep 24 2008, 04:56 PM
Post #6


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



AKU, nu cadea in plasa ca cei mai multi potentiali cumparatori !

Motorizarea de 1.4 este TSI (turbo deci !) si beneficiaza de 125CP si 200Nm cuplu. Crede-ma ca este mult peste mult mai banalul dar binecunoscutul 1.9 TDI PD 105CP !


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A K U
post Sep 25 2008, 09:40 AM
Post #7


Shape-shifting Master of Darkness
******

Group: Membri
Posts: 1.210
Joined: 23-September 05
From: Chisinau. Bd. Chisinau.
Member No.: 56.543



Eu te cred pe cuvant, dar tot mi se pare putin biggrin.gif. Inteleg ca pentru fiecare producator trebuie sa existe o varianta de baza care sa coste putin. 140-150 de cai mi s-ar fi parut mai ok ca varianta de pornire, totusi. Repet, ca prima impresie. Masina poate fi foarte zglobie cu caii astia, nu am de unde sa stiu.


--------------------
OTS 1.8T
Me gusta la gasolina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Sep 25 2008, 10:25 AM
Post #8


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Din octombrie, te astept la drive-test sa faci cunostinta cu noul Superb.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A K U
post Sep 25 2008, 03:45 PM
Post #9


Shape-shifting Master of Darkness
******

Group: Membri
Posts: 1.210
Joined: 23-September 05
From: Chisinau. Bd. Chisinau.
Member No.: 56.543



Asta vroiam sa spui rolleyes.gif

This post has been edited by DORU: Sep 25 2008, 05:06 PM


--------------------
OTS 1.8T
Me gusta la gasolina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel65671
post Sep 29 2008, 11:56 AM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 709
Joined: 18-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.664



Vezi ca azi si maine se face drive test a Brady cu Superbul de 2.0TDI CR, de 170CP, cu DSG.

This post has been edited by Daniel65671: Sep 29 2008, 11:57 AM


--------------------
Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!

Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007
Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremdriving
post Oct 22 2008, 04:29 PM
Post #11


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 22-October 08
Member No.: 118.345



Iti dam voie sa NU mai faci reclama, nici macar mascata!

This post has been edited by T u d o r : Oct 22 2008, 04:53 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremdriving
post Oct 22 2008, 04:56 PM
Post #12


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 22-October 08
Member No.: 118.345



QUOTE (xtremdriving @ Oct 22 2008, 05:29 PM) *
Iti dam voie sa NU mai faci reclama, nici macar mascata!

Cum vreti. E lucrarea mea si nu va exista decat e siteul meu. Daca sunteti pasionati de masini veti urmari episoadele care au fost (unul) si viitoarele fara sa va ganditi la reclama. Nu cred ca cibeva de aici ar fi interesat sa colaboreze cu mine. Pur i simplu e pt pasionatii auto, si e vorba de skoda superb.
Daca vrei pui tu linkul inapoi, daca nu ramane asa. O zi buna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Jan 19 2009, 03:09 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



În momentele astea nu-mi pare rău că am lăudat mașina, a castigat titul de masina anului in Cehia.

Nota 1: Premiile de genul acesta sunt discutabile si de regula nu prea cred in ele.
Nota 2: E posibil ca publicul si ziaristii sa fi facut front comun pentru a alege o masina nationala, dat fiind faptul ca toate lumea lupta pentru protejarea intereselor nationale.

Redat din comunicat:

©KODA Superb a fost desemnată "Mașina anului 2009 în Republica Cehă"

©KODA Superb a câștigat cea de-a cincisprezecea ediție aniversară a concursului "Mașina anului 2009 în Republica Cehă", la care au fost nominalizate 42 de modele nou lansate în industria automobilistică. Dr. E. Scholz, membru al Consiliului de Administrație responsabil cu dezvoltarea tehnică în cadrul ©koda Auto, a declarat cu ocazia acestei ceremonii: "Pentru noi este un semn bun în aceste vremuri dificile. Rezultatul obținut la concursul "Mașina anului 2009 în Republica Cehă" a demonstrat că ne bucurăm atât de încrederea din partea jurnaliștilor cehi, cât și a clienților. Pentru noi, scopul esențial este acela de a oferi un produs cu un nivel calitativ excelent. Noua ©koda Superb este rezultatul unei activități remarcabile a echipei ©koda."


Pentru cine este curios despre acest concurs, date fiind dubiile legate de varianta românească:

Concursul "Mașina anului 2009 în Republica Cehă" a fost organizat de Asociația Importatorilor de Automobile și de Asociația Producătorilor de Automobile, în parteneriat cu compania Credium.
Cu această ocazie, Asociația Producătorilor de Automobile, în calitate de co-organizator al competiției "Mașina anului 2009 în Republica Cehă", a anunțat pentru anul următor concursul "Furnizorul anului 2009 în Republica Cehă", la care pot participa membri ai asociației producători de componente sau accesorii ale modelelor nominalizate.


Date despre industria auto din Cehia:

Industria producătoare de automobile prezintă o importanță deosebită pentru Republica Cehă: cu vânzări anuale de aproximativ 650 miliarde CZK(aproximativ 26 de miliarde de Euro), reprezintă 20 % din producția industrială și 20% din volumul exporturilor realizate în Republica Cehă. În anul 2008, și profiturile industriei producătoare de automobile au înregistrat o creștere, mai redusă însă în comparație cu anii precedenți, dat fiind contextul economic actual.


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 30 2009, 11:35 PM
Post #14


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.655
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Eu am testat 1.8 tsi, cu cutia manuala in 6 trepte si DSG7, si 1.9 tdi greenline manuala.

Masina este MARE. Spatiul la picioare e enorm, si in fata si in spate, iar portbagajul imens. Twindoor e fain, insa e un gadget, putea fi doar hatch din partea mea, nu cred ca deschiderea "de berlina" are cine stie ce utilitate.

Insonorizarea e sensibil mai buna decat la octavia (in acceasi zi si pe acelasi traseu am testat si Octavia 1.8 tsi DSG). Poti merge cu +180km/h fara sa te doara capu' dupa o ora. Pacat ca nu prea ai unde sa mergi asa mai cateva ore bune teehee.gif

Tabloul de bord nu m-a dat pe spate ca design, insa calitatea materialelor e foarte buna, se apropie de premium (peste accord sau mondeo de ex, ori serie 3 entry level, eu unu' n-am vazut diferente fata de C-klasse).

Scaunele....hmmm... nu m-au impresionat. sunt Ok, insa nimic mai mult. Nu sunt la nivelul Audi (sau Exeo...) ori Alfa 159. Pe varianta testata de mine nu aveau cine stie ce sustinere laterala, totusi Superb nu e o masina de drifturi.

Tinuta de drum OK, fara surprize. Mai inclinata spre confort decat spre sport fata de Mondeo. Din nou, lasa impresia unei familiale solide, fara mari prententii de sportivitate, fara sa fie totusi barca pe valuri.

Motorul 1.8 tsi trage surprinzator de bine, indiferent ca e vorba de cutia manuala sau DSG. DSG-ul schimba vitezele si la 1500rpm daca esti delicat cu acceleratorul, si la 6500 daca esti brutal, iar schimbarea e insesisabila aproape, nu smunceste nici macar cand schimba la rosu. Cutia manuala e precisa si bine etajata. Masina e mare, insa aerodinamica e buna si nu e foarte grea. Mie motorul 1.8 tsi de 160CP pe superb mi s-a sensibil mai iute decat cel 2.2 diesel 175CP de pe mondeo, trage foarte bine si la turatii joase si inalte, iar lagul e aproape inexistent (eu la getz am lag mult mai sanatos)

Versiunea 1.9 tdi GREENLINE e sinistra biggrin.gif Se misca onorabil doar daca uiti ultimile de doua trepte de viteza. Nu e vina motorului, ci a cutiei muuult prea lunga pentru un sofer normal. Insa necesara ca sa scoata (pe bancul de teste teehee.gif ) o super-emisie de CO2... Am spus asta dealerului si mi-a destainuit ca asta e si opinia lui, modelul 1.9 tdi simplu (fara greenline) e mult mai vioaie din ceea ce spune 'mnealui.

Eu unul imi caut o masina familiala, iar Superbul e una din cele care m-a convins cel mai mult. E mare, e confortabila si in spate (util pt o mana care prefera sa mearga cu ochii pe dracii mici biggrin.gif), e silentioasa, pretul e rezonabil (mai ieftina decat o serie 3 care ii incape in portbagaj laugh.gif) , dinamica acceptabila. Are potential sanatos de tuning (motorul 1.8 ajunge la 210CP thumbsup.gif ). La mine e in fruntea shortlistului personal, alaturi de Legacy modelul vechi daca mai gasesc pe stoc (ala nou nu-mi mai place, iar asta vechi i-a placut si sotiei) si Mondeo 2.2 tdci, doar daca fac o promotie indecenta. La pretul de catalog Mondeo sare de pe lista.

Voi face si un test cu 2.0 tdi CR 170CP, insa cred ca totusi voi ramane la benzina, daca va fi sa aleg skoda.

Diferenta de pret fata de Octavia mi se pare mica. La acelasi nivel de echipare si optiuni (ambiente +DSG, xenon, cruise, scaune incalzite si inca vreo cateva prostii), si aceeasi motorizare (1.8TSI), e cu 1600€ mai scumpa decat Octavia, iar diferenta mi se pare justificata prin spatiu si insonorizare. Insa mi se pare magarie faptul ca aceeasi optiune e mai scumpa la Superb decat la Octavia... DSG-ul e 2000€ la superb si 1600 la Octavia. Nu stiu ce senzor e 100 la superb si 60 la octavia... scaune incalzite 360 la superb si 250 la octavia... si tot asa. Cam neamuri de traista. Daca nu pui optiuni pe ele, ci mergi pe variante catalog, diferenta intre Superb si Octavia e si mai mica de atat.
Oricum, intentionez sa negociez strans cu ei.

Si versiunea FSI de 260CP are un pret foarte OK pt ce ofera, insa din pacate are aproape 5000€ taxe de inmatriculare in Belgia. verymad.gif

Concesionarii skoda mi s-au parut amabili si profi, nimic de comentat.


PS
Ar trebui sa le spuna cineva alora de la Skoda sa scoata tunelul ala pt cardan din podea la variantele FWD, ca pt 5 adulti devine incomod chiar daca spatiu ar fi garla... De ex Octavia berlina nu e 4x4 nici macar in optiune, nu vad de ce tre' sa aiba galeria ai in spate pe podea....


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Dec 31 2009, 12:45 AM
Post #15


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



In mare am avut aceeasi senzatie in Superb ca si tine. Cea mai mare nemultumire dpmdv a fost consola centrala, enorma si care impiedica piciorul drept sa se sprijine confortabil. Mi s-a parut o prostie, in afara de inutilitatea ei ca si piesa din bord te mai si jeneaza. Eu am mers cu 1.8 TSI cu manuala, merge foarte bine si e silentios. Fata de a mea e ca o limuzina, nu pare la fel de sharp dar e silentioasa intr-un mare fel si calca pe drum mult mai placut. Pare o masina de cruising. Ce nu mi-a placut a fost portbagajul care se deschide in doua moduri si care da senzatia ca o sa zdrangane la un moment dat. Era de ajuns hayonul, e si parerea mea. De asemenea aspectul exterior imi pare disproportionat, masina pare prea lunga (si de altfel si e biggrin.gif). Locul in spate e risipa de spatiu.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Dec 31 2009, 02:03 AM
Post #16


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



Am mers cu superb doar pasager, e o masina foarte placuta, dar urata cu spume dpmdv biggrin.gif

Ah...si nu vad de ce ar mai cumpara cineva manuala cand are ca optiune DSG. Eu am vrut manuala pt ca era prima masina si daca imi luam automata n-as mai fi putut conduce manuala in veci, dar cand va veni vremea sa schimb masina, 90% va fi un benzinar turbo +DSG. smile.gif

PS: care sunt conditiile pentru a face drive-test in ro? din cate stiu trebuie sa ai permis de cel putin 1 an nu?

This post has been edited by DRAGOS: Dec 31 2009, 02:03 AM


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 31 2009, 01:18 PM
Post #17


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.655
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Mai, tu nu stii ca nu mai e corect sa spui "urata"? biggrin.gif Zi si tu "frumusete exotica", sau "frumoasa dar dezvantajata de forma si design", "mai degraba interesanta decat frumoasa", etc laugh.gif

This post has been edited by James Kilowatt: Dec 31 2009, 01:23 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Dec 31 2009, 02:28 PM
Post #18


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE (James Kilowatt @ Dec 31 2009, 01:18 PM) *
Mai, tu nu stii ca nu mai e corect sa spui "urata"? biggrin.gif Zi si tu "frumusete exotica", sau "frumoasa dar dezvantajata de forma si design", "mai degraba interesanta decat frumoasa", etc laugh.gif


Sau "estethically challenged" in engleza biggrin.gif


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Dec 31 2009, 03:55 PM
Post #19


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE (James Kilowatt @ Dec 30 2009, 11:35 PM) *
Are potential sanatos de tuning (motorul 1.8 ajunge la 210CP thumbsup.gif ).

Voi face si un test cu 2.0 tdi CR 170CP, insa cred ca totusi voi ramane la benzina, daca va fi sa aleg skoda.


Practic si dovedit ajunge la 200CP la 6300 rot/min si 262Nm la 4300 rot/min pe Dyno thumbsup.gif Restul este marketing...

2.0CR 170 seamana cu o benzinara , urca in ture cam la fel, rafinat si progresiv, dar nu mai simti turbo ca la MPI / TDI VP sau PD din pacate.
Dintre 2.0CR si 1.8TFSI mai rapid mi s-a parut benzinara, cu toate ca pe hartie cifrele arata invers.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 31 2009, 04:27 PM
Post #20


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.655
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Pai si pe hartie tot benzinara e mai rapida.... la mine in catalog benziara scoate suta in 8.6s si dieselul de 170CP in 8.8. Iar tipii de la moniteurautomobile au masurat benzinara la 8.2.

Cu 210CP din chiptuning se lauda astia care au facut si getzu', si se lauda ca e tot pe dovedite pe dyno smile.gif Mai sunt si niste olandezi care se lauda tot cu 210CP, si tot pe dovedite. Olandezii au atasat pe site si dynochart, acu' daca o fi sau nu fals e alta discutie.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th November 2017 - 01:52 PM