IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Drive Test Volvo C30

This topic is about Drive Test Volvo C30, the author, adi.mitrea, wrote about: Salut tuturor Săptămâna trecută, în timpul ploilor cumplite din București, am făcut un drive test cu un un alt Volvo, C30. Modelul testat de mine, 1.6 ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Drive Test Volvo C30, O mașină pentru fete premium
adi.mitrea
post Oct 28 2007, 12:58 PM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Salut tuturor!

Săptămâna trecută, în timpul ploilor cumplite din București, am făcut un drive test cu un un alt Volvo, C30. Modelul testat de mine, 1.6 D cu 109 cai, costă aproximativ 18.000 euro cu TVA inclus, deci este departe de prețul pe care sunt dispus să îl dau pe mașina care o va înlocui pe Astra din semnătură. Dar asta nu mă împiedică să vă spun vouă, clienți ori admiratori ai Volvo, câte ceva despre C30.

Prin oraș am mers puțin, cam 60 km, la ore de vârf și am făcut câteva parcări. Luneta aceea amplă pe care o știm cu toții îți oferă clar un avantaj când trebuie să parchezi repede. E mult mai utilă decât orice senzor de parcare. Acum înțeleg de ce publicul țintă al C30 îl reprezintă doamnele...

Ca șofer de ocazie la volanul C30 nu am decât trei adjective pentru această mașină: Ergonomică, Confortabilă, Luminoasă.

De ce ergonomică? Pentru că trebuie să faci mișcări minime pentru a acționa orice buton din habitaclu, pentru că scaunul se reglează cum vrei tu, volanul la fel, și pentru că lumina ceasurilor de bord noaptea este foarte plăcută. De asemenea, oglinda centrală electrocromică (care se întunecă automat noaptea când "vede" lumina farurilor mașinii din spate). Am stat și pe bancheta din spate - interesante cele două locuri individuale ale acesteia -, iar senzația este că te-ai afla pe scaunele din față. Ca pasager ce stai în spate poți ajunge la orice obiect din portbagaj deoarece nu e nimic care să separe habitaclul de spațiul pentru bagaje. Computerul de bord e foarte ușor de accesat și resetat printr-o rotiță pe blocul de comenzi al semnalizatoarelor, respectiv printr-un buton care se află în capătul blocului amintit.

Confortabilă? Da, pentru că servodirecția este ușor de manevrat în oraș, pentru că scaunele nu sunt nici prea tari și nici prea moi... de fapt cele de față sunt încălzite. thumbsup.gif Cotiera pentru șofer și pasager, deși e fixă, stă chiar acolo unde ar trebui - la cot -, iar poziționarea frânei de mână este mai spre bord pentru e elimina senzația că acționarea levierului frânei ar fi împiedicată de cotieră.

Luminoasă ? Nu am putut să nu remarc că, atât noaptea cât și ziua, vizibilitatea este excelentă iar lumina pătrunde peste tot. Nu știu câți metri pătrați de sticlă are mașina asta pe ea, însă am observat că parbrizul este imens, geamurile ușilor din față la fel, iar luneta este de două ori mai mare decât a unei Astra GTC.

În extraurban am fost până la Giurgiu și înapoi. Dacă sunteți din București ori împrejurimi merită să mergeți până la Giurgiu măcar pentru drum. După ce ieși din Jilava și din Adunații Copăceni șoseaua parcă ar fi autostradă, lipsește doar parapetul de potecție de pe centru. Am apucat în câteva rânduri să accelerez până la 160 km/h. C30 cu 1.6 D ajunge repede la 150 km/h, de acolo începe să simtă plafonarea motorului diesel, deși acul urcă mai departe. Trebuie să țin totuși cont de faptul că am fost patru persoane în mașină la o medie de 70 kg fiecare...

Avantajele suspensiei tari a C30 începi să le observi abia pe drumuri bune și pe viraje, în oraș îți cam zdruncină rinichii...

Și după atâta laudă vin două minusuri:

1. Pentru o mașină dedicată femeilor sau oamenilor de până în 30 de ani, culoarea gri cu alb murdar a interiorului modelului testat nu prea inspiră tinerețe... E drept că sunt disponibile și alte culori rolleyes.gif
2. Comenzile pentru aprinderea farurilor, deschiderea bușonului rezervorului, reglarea intensității luminii în bord și butoanele pentru farurile și stopurile de ceață - toate luminate de un verde plăcut - se reflectă noaptea în geamul lateral de la șofer exact în centrul retrovizoarei stânga. Am tresărit de câteva ori crezând că vine vreo mașină...

După drive testul cu C30 știu ce va avea următoarea mașină în plus față de standard: scaune încălzite și oglindă electrocromică (toate trei dacă se poate). whistling.gif

PS: În Giurgiu e foarte frumos parcul din centru. Arată mai bine decât Cișmigiu și e foarte foarte curat. În port, la Giurgiu, pe lângă faptul că ai ocazia să-i spionezi pe bulgari, poți să îți delectezi privirea cu navele de pasageri care tranzitează Dunărea. Sunt foarte foarte mari. Dacă ți se face foame, chiar în port este un restaurant cu multe multe specialități din pește, asta dacă poți trece peste manelele care mai zdrăngăne din unele mașini cu numere de IF ori GR...
Attached File(s)
Attached File  DSCF4515sml.jpg ( 316.71K ) Number of downloads: 14
 


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Oct 28 2007, 12:59 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Volvo C30
Attached File(s)
Attached File  DSCF4522sml.jpg ( 313.9K ) Number of downloads: 39
 


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Oct 28 2007, 01:00 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Volvo C30
Attached File(s)
Attached File  DSCF4503sml.jpg ( 275.38K ) Number of downloads: 47
 


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Oct 28 2007, 01:01 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Volvo C30
Attached File(s)
Attached File  DSCF4493sml.jpg ( 273.23K ) Number of downloads: 28
 


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Oct 28 2007, 01:01 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Volvo C30
Attached File(s)
Attached File  DSCF4498sml.jpg ( 223.01K ) Number of downloads: 51
 


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cipp
post Oct 28 2007, 04:08 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.135
Joined: 9-May 06
From: Bucuresti
Member No.: 76.040



N-am inteles prea bine: masina e Premium sau fetele sunt Premium geek.gif


--------------------
FIAT Albea Dynamic 2006
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Oct 28 2007, 07:19 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Fetele whistling.gif , și mașina.

Dealerii Volvo mi-au spus că mașina asta se vinde foarte bine (e următoarea după SUV-ul XC90 și după S40) și altor persoane decât celor din publicul țintă. Adică bărbați, bărbați trecuți de 50 de ani, femei de vârsta a doua.

Femeile între 18 și 28-30 de ani reprezintă publicul țintă anunțat, iar ca să cumperi și să întreții un Volvo trebuie să fii o femeie premium. thumbsup.gif

Oricum, sentimentul că mergi cu o mașină nonconformistă e foarte mișto. Mi-a plăcut cum se văd aripile spate în retrovizoare, sunt foarte proeminente.


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hoinar
post Oct 29 2007, 06:00 PM
Post #8


membru vesel
******

Group: Membri
Posts: 1.829
Joined: 7-January 07
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 96.184



Dragul meu prieten, faina prezentarea, dar cred totusi ca tu ai pile la Volvo smile.gif (kiddin').

Pentru ca, conform: http://www.volvocars.ro/NR/rdonlyres/309B1..._upd120707_.pdf

(sau http://www.volvocars.ro/models/Volvo-C30/_...ompleta_C30.htm ) pretul pt C30 diesel (1.6 D de 109 CP) porneste de la 20,111 Euro. Pretul de cca 18000 de euro este pretul de start pentru cea mai cheala versiune (Base) si cel mai mic motor (1.6 benzina de 100 CP).

This post has been edited by Hoinar: Oct 29 2007, 06:01 PM


--------------------
Hauris
Membru al grupului "Noua ne place avatarul lui Mariustom!"
QUOTE (James Kilowatt @ Jan 21 2009, 10:57 PM) *
Pe de alta parte, sunt convins ca oamenii sunt mai dobitoci decat furnicile de cate ori sunt in trafic. Traficul e situatia in care oamenii sunt mai primitivi, previzibili si mai simpli decat oile sau albinele care au un creier cat o gamalie.D Si cu toate astea se considera niste toti niste soferi de geniu ... :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Laurentiu_007
post Dec 15 2007, 04:58 PM
Post #9


Lau
******

Group: Membri
Posts: 586
Joined: 14-January 03
From: Timisoara
Member No.: 9.065



Imi place la nebunie masina asta. Nu ma intereseaza ca este pentru femei conceputa. DAR, daca ma uit mai atent, imi dau seama ca, intr-adevar, cand au conceput masina asta s-au gandit sa fie mai mult pentru femei. Pentru ca, oricat de mare fan Volvo as fi, nu am putut sa nu remarc ca portbagajul are doar 250 de litri, ca se poate deschide doar printr-o luneta a la Peugeot 107 sau ca in spate are doar 2 locuri. Lucruri pe care pe o femeie nu o intereseaza. Insa aceste minusuri pe care le consider eu sunt imediat compensate de multe avantaje(siguranta, fiabilitate, stil, confort etc)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Jan 14 2008, 04:03 PM
Post #10


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



vazand pozele, S30 este o masina identica la interior cu S40. nu au schimbat nimic.
ce nu imi place la S30 (S40) este multitudinea de butoane de pe consola centrala care, pot fi apasate din greseala. masina este intr-adevar f comfortabila.

adi.mitrea , vad ca ai mers cu masina la sf lui oct. de ce ai avut AC-ul pornit??

This post has been edited by AZAZEL: Jan 14 2008, 04:04 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Jan 16 2008, 06:19 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



@Hoinar: Inseamnă că am greșit eu prețul și era de fapt un CIP pe pliant. Și poate era și promoțional. Nu mai țin minte. confused.gif

@Laurentiu: Si barbat fiind, nu ai cum sa nu te lasi sedus de o masina pentru femei. Poate ca am eu prea mult estrogen, dar tocmai chestiile pentru dame din masina asta imi plac.

Cel mai mult apreciez scaunele individuale in spate, portbagajul ala la care ai acces prin luneta si spatele cu "șolduri" mari.

AZAZEL: Modelul e C30, nu S30. Oricum toate Volvo-urile au cam acelasi interior, cel putin ca design, daca nu chiar si ca dimenisuni. Daca te uiti la fotografiile cu Volvo XC70 postate tot de mine pe aici ai sa vezi asemanarea izbitoare.

PS: Aveam AC pornit pentru ca se dezaburesc geamurile mult mai repede! thumbsup.gif


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Laurentiu_007
post Jan 26 2008, 08:04 PM
Post #12


Lau
******

Group: Membri
Posts: 586
Joined: 14-January 03
From: Timisoara
Member No.: 9.065



Faptul ca modelele seamana mult intre ele tine mult de identitatea marcii, lucru care personal mi se pare ok. Mercedes de exemplu, in ultimul timp a inceput sa isi cam piarda din identitatea de marca. Sunt destul de mici diferentele intre clasele A,B,C,S...
Iar faptul ca AZAZEL spunea de butoane ca sunt cam multe si inghesuite sincer mie nu mi se pare asa. Am avut ocazia sa intru de mai multe ori in masina asta si mi s-au parut logic puse si usor de folosit.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 27 2008, 11:07 AM
Post #13


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Pai daca masinile marcii seamana intre el si au o nota distincta fata de alte marci, atunci eu zic ca au castigat la capitolul imagine de marca. Poate ai vrut sa te referi la identitatea modelelor in sine, in cadrul marcii. Oricum, asta se pare ca e o tendinta generala pe piata, asemanarea din ce in ce mai mare a modelelor. Probabil ca ajuta mult la vanzarile modelelor din gama inferioara, clientul se simte multumit ca si-a luat un baby S-classe, cand el are de fapt un C... smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd November 2017 - 07:24 PM